KSM is ook helemaal dood
Ik heb ooit €10 op mijn Swipe kaart gestort. Toen iets gekocht van €0,25 om de kaart en pin code te testen. Nu is het bijna €40 waard, wat er nog op de kaart staat!
Ik ben zo'n 2 maanden geleden uit SXP gestapt. Wat mij betreft is Josolito een grote scammer. Beloftes niet nakomen, kritische vragen ontwijken. Geen customer support.Korkss schreef op maandag 5 april 2021 @ 14:26:
[...]
Waarom? Volg je sxp een beetje? Vind het namelijk niet zo raar dat ze lekker gaan de laatste tijd. Is veel gebeurd en komt nog veel aan.
In de echte wereld was zo'n bedrijf al lang ten onder gegaan. Maar in een bullmarkt kunnen dit soort fundamentals niemand wat schelen zo blijkt
Bitcoin - A weapon of mass disruption
when in doubt zoom out..

in 2 maanden tijd +465%

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ben ook uit safemoon. Mij te shady allemaal en nergens up to date koersinformatie.
BNB heeft nog ongeveer een dag en 15 uur voordat TKO van het launchpad af komt, dus rond die tijd zal er wel weer gedumpt worden.
VET swaffelt stiekem weer eens tegen de 0.010 aan. Dikke sellwall uiteraard. Ben benieuwd hoe het deze keer gaat. Hij moet em er wel voor morgenochtend keihard door rammen anders denk ik niet dat het goed gaat en valt de spanning er af...
VET swaffelt stiekem weer eens tegen de 0.010 aan. Dikke sellwall uiteraard. Ben benieuwd hoe het deze keer gaat. Hij moet em er wel voor morgenochtend keihard door rammen anders denk ik niet dat het goed gaat en valt de spanning er af...
Maximum amount voor sell order is 10miljoen voor safemoon op bitmart. Wat is dat nu voor onzin.
Haha ik ben net direct gebanned uit de tg groep omdat ik als grap tegen iemand zei van misschien is dit toch niet helemaal de moon coin.Darrell schreef op maandag 5 april 2021 @ 14:51:
Ben ook uit safemoon. Mij te shady allemaal en nergens up to date koersinformatie.
Vind het grappig hoe het sentiment over safemoon zo rap omgeslagen is en er velen al verkocht hebben.
Als ik dan kijk in mijn wallet heb ik coins en fiatwaarde er bij
Er vormt een mooi w patroon (dubbele bodem) op de 1h btc.
Wallet waarde en uiteindelijke verkoopwaarde zat bij mij 25% tussen.freshprince schreef op maandag 5 april 2021 @ 14:55:
Vind het grappig hoe het sentiment over safemoon zo rap omgeslagen is en er velen al verkocht hebben.
Darrell schreef op maandag 5 april 2021 @ 14:51:
Ik blijf er lekker in ook al verdampt alles. Inmiddels 3x mijn inleg dus dan moet het wel echt helemaal instorten. Heb nog meer van die gure projecten opgezocht en geïnvesteerd. Niet veel 250 per project. Er hoeft er maar 1 x100 of 1000 te gaan.
[ Voor 5% gewijzigd door zwembroek op 05-04-2021 14:59 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Eens. Was zelf aan de late kant maar heb hem er nog quitte uit kunnen halen. Als ik vroeg was geweest en mn inleg af had kunnen romen was ik blijven zitten.zwembroek schreef op maandag 5 april 2021 @ 14:57:
[...]
Ik blijf er lekker in ook al verdampt alles. Inmiddels 3x mijn inleg dus dan moet het wel echt helemaal instorten. Heb nog meer van die gure projecten opgezocht en geïnvesteerd. Niet veel 250 per project. Er heeft er meer 1 x100 of 1000 te gaan.
Ik vind de drop ook nog wel meevallen na de listing.freshprince schreef op maandag 5 april 2021 @ 14:55:
Hou het nog lekker aan. Vind het alleen wel jammer dat alle 5% trades to holders in bitmart ook alleen naar bitmart holders gaat. We gaan hierdoor wel veel coins mislopen denk ik
https://www.theblockcrypt...source=rss&utm_medium=rssGucci, other luxury fashion brands are poised to launch NFTs
Vogue Business reported the news on Monday, saying Gucci recently confirmed to the news outlet that it's "only a matter of time" before it will release an NFT. Several other luxury fashion brands are close to releasing NFTs, Vogue Business reported, citing "multiple industry sources."
Idioterie. Zal wel een succes worden.
Mmm eindelijk een keer een aankoop waar de man en de vrouw mee blij issOid schreef op maandag 5 april 2021 @ 14:59:
[...]
https://www.theblockcrypt...source=rss&utm_medium=rss
Idioterie. Zal wel een succes worden.

Geen idee hoe je dat gedaan hebt.Darrell schreef op maandag 5 april 2021 @ 14:56:
[...]
Wallet waarde en uiteindelijke verkoopwaarde zat bij mij 25% tussen.
Ik had gisteren als test een deeltje er uitgehaald met die 9999 truk en zat maar 12% verschil op
Ik heb 2/3e van mijn bag op Ubikiri staan en 1/3e op Kucoin om een beetje de golven omhoog en omlaag mee te pakken. Tot nu toe al een mooi aantal coins weer toe kunnen voegen door een beetje te swingenBlaim schreef op maandag 5 april 2021 @ 14:27:
[...]
Heb je zelf ook 1M op je Ubikiri staan? Zit er aan te denken maar wil ook makkelijk kunnen traden maar die 0.01% op air drops is wel zeeeer verleidelijk. Twijfels.
Als ik dat eens zou weten. Er is mij gewoon teveel onduidelijkheid en daar hou ik niet van.freshprince schreef op maandag 5 april 2021 @ 15:01:
[...]
Geen idee hoe je dat gedaan hebt.
Ik had gisteren als test een deeltje er uitgehaald met die 9999 truk en zat maar 12% verschil op
Heerlijk al die gratis safemoon, tikt lekker aan, bij deze wil ik iedereen alvast bedanken voor het sellen van safemoon, ik hou hem lekker vast tot zeker eind dit jaar 👊🏽
nothing stops this train
Ach, zolang je de positie met winst gesloten heb dan is het goedGlenn Hoddle schreef op maandag 5 april 2021 @ 13:29:
[...]
Ik heb het duidelijk fout gedaan, vannacht verkocht toen het er redelijk, maar niet heel overtuigend, uitzag en 3% in de plus. Nou ja, toch winst. Bedankt iig.
Ook al zijn de winsten klein het blijft winst.
Behalve REN is mijn portfolio echt aan het exploderen vandaag.
0 BTC of ETH erin, kijken of het gaat werken
0 BTC of ETH erin, kijken of het gaat werken
[ Voor 29% gewijzigd door StrongArmLance op 05-04-2021 15:11 ]
Gefeliciteerd allemaal met de gains. Bij mij valt het allemaal mee, zit de laatste tijd redelijk stabiel, geen grote verliezen en geen grote gains. Wel eindelijk maar eens mijn CAKE gaan staken op PancakeSwap, ik was ze aan het hodlen op Binance..
Ik hodl gewoon hoor en wel meer hier geloof ik, heb mijn inleg eruit gehaald verder prima. Dus dat valt best mee met het sentiment geloof ik.freshprince schreef op maandag 5 april 2021 @ 14:55:
Heb mijn inleg Safemoon eruit gehaald, nu omgezet in Cake en staat tegen 0,31% per dag daar in de LP. De winst (dubbele van de inleg) aan safemoon laat ik staan, kijken of ik er met mijn handen vanaf kan blijven en er uiteindelijk een mooi bedrag overblijft.
@Mooyal, ik heb afgelopen week circa 2% aan safemoon erbij gekregen in de trustwallet. Zijn die aantallen bij jou vergelijkbaar?
@Mooyal, ik heb afgelopen week circa 2% aan safemoon erbij gekregen in de trustwallet. Zijn die aantallen bij jou vergelijkbaar?
Wat is de beste optie om usdt van bitmart naar binance te transferen betreft laagst mogelijk fee?
Mijn inleg was x4 en ik heb circa 20% extra erbij gekregen afgelopen tijd.DaWayne schreef op maandag 5 april 2021 @ 15:17:
Heb mijn inleg Safemoon eruit gehaald, nu omgezet in Cake en staat tegen 0,31% per dag daar in de LP. De winst (dubbele van de inleg) aan safemoon laat ik staan, kijken of ik er met mijn handen vanaf kan blijven en er uiteindelijk een mooi bedrag overblijft.
Al dat sellen zorgt ervoor dat mijn waarde stabiel blijft hahaKol Nedra schreef op maandag 5 april 2021 @ 15:07:
Heerlijk al die gratis safemoon, tikt lekker aan, bij deze wil ik iedereen alvast bedanken voor het sellen van safemoon, ik hou hem lekker vast tot zeker eind dit jaar 👊🏽
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Mijn pf staat vandaag echt stil.. met uitzondering van safemoon dan.. de rest doet niks.
Zero.
Prijs van safemoon gaat toch wel lekker op bitmart. Heb mn inleg en wat winst al in usdt staan. Andere helft nog in metamask.
Zo mijn pf is even keer twee gegaan nadat ik mijn chz gisteren gebruikt heb op mijn positie in Perl te vergroten. Sinds gisteren van 18 naar 28 cent gegaan. Fuck CHZ long live Perlmannowlahn schreef op zondag 4 april 2021 @ 18:03:
Mijn pareltje Perl doet het dit weekend aardig, +25% afgelopen 24 uur. Zit er in sinds de 12 cent in en mag tot nu toe niet klagen.
In mijn trustwallet staat safemoon nu al meer dan 48 uur op 135, heeft iemand daar ook last van?roflexx schreef op maandag 5 april 2021 @ 15:35:
Prijs van safemoon gaat toch wel lekker op bitmart. Heb mn inleg en wat winst al in usdt staan. Andere helft nog in metamask.
Chz heeft mij wel echt teleurgesteldmannowlahn schreef op maandag 5 april 2021 @ 15:37:
[...]
Zo mijn pf is even keer twee gegaan nadat ik mijn chz gisteren gebruikt heb op mijn positie in Perl te vergroten. Sinds gisteren van 18 naar 28 cent gegaan. Fuck CHZ long live Perl
[ Voor 3% gewijzigd door Wo Ve op 05-04-2021 15:38 ]
Ik vind het maar lastig, iedereen is hier helemaal happie de peppie bij ieder scheetje omhoog. Gefeliciteerd allemaal, dit dat.. ik heb geen idee waar men nou blij mee is. Kijk, als je er een ton in hebt liggen en er komt een procentje bij, dan snap ik het wel, dat is gewoon geld. Maar ik heb het idee dat het gros hier blij is met stuivers 
Mag natuurlijk he, geld is geld.
Needles to say dat mijn alts en pf al weken niets doen.
[ Voor 7% gewijzigd door St@m op 05-04-2021 15:39 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Je hebt gelijk ook, er zit ook geen verschil tussen een rug en een stuiver, ik ga een andere hobby zoeken.St@m schreef op maandag 5 april 2021 @ 15:38:
Ik vind het maar lastig, iedereen is hier helemaal happie de peppie bij ieder scheetje omhoog. Gefeliciteerd allemaal, dit dat.. ik heb geen idee waar men nou blij mee is. Kijk, als je er een ton in hebt liggen en er komt een procentje bij, dan snap ik het wel, dat is gewoon geld. Maar ik heb het idee dat het gros hier blij is met stuivers
Vraagje;
Ik heb wat BETH (ETH 2.0 stakecoin) in mijn Binance spot wallet welke ik kan storten in de binance pool om wat rendement te vergaren.
Maar wat gebeurt er nu als ik het van me spot naar de pool transfereer?
Gaat dan alles automatisch of moet ik me nog aansluiten bij een pool?
Echt duidelijke uitleg vind ik niet helaas.
Ik heb wat BETH (ETH 2.0 stakecoin) in mijn Binance spot wallet welke ik kan storten in de binance pool om wat rendement te vergaren.
Maar wat gebeurt er nu als ik het van me spot naar de pool transfereer?
Gaat dan alles automatisch of moet ik me nog aansluiten bij een pool?
Echt duidelijke uitleg vind ik niet helaas.
Maandje verder en OGN heeft x4 gedaan inmiddels. Staat nog lekker te staken op Binance voor een extra 30 dagen. Laten we maar kijken hoever we kunnen komen met deze jongens. Samen met BNB, Cake en Safemoon tot nu toe de munten waarmee ik de grootste gains heb bereikt.fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 18:29:
[...]
Zal hier wel iets mee te maken hebben:
[Afbeelding]
wie de kleine shitcoins niet eert is het grote bitcoin niet weerd
CHZ kan nog steeds deze maand naar de 80 cent gaan echter in de tussentijd zijn er flink winsten te boeken. Ik denk dat je over een week nog steeds wel op zelfde niveau kan instappen.Wo Ve schreef op maandag 5 april 2021 @ 15:38:
[...]
Chz heeft mij wel echt teleurgesteldtoch wat in ecomi gegooid.
Klopt maar als je bv een keer met 5k inleg een keer tien heb gehad, uitgecached en dan de swing trades pakt van 10% kan je zo even in een uurtje 2500 dollar verdienen.St@m schreef op maandag 5 april 2021 @ 15:38:
Zekers Jaapio mijn shitcoins trades gaan naar btc. Shitcoins is gewoon quick gains, btc voor lange termijn. Overigens is btc ook echt een shitcoins pur sang.Verwijderd schreef op maandag 5 april 2021 @ 15:43:
Ik zie hier zoveel nieuwe namen en zeer diepe shitcoinerij dat ik even een handige flowchart heb gemaakt om wat makkelijker solide projecten te kunnen onderscheiden van shitcoins.
[Afbeelding]
Geen dank, geen dank, zo ben ik nu eenmaal.
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!
Ik vind BTC juist een kut project. Energieslurpend afgrijselijk langzaam kutsysteem is het
Vind het eeuwig zonde dat dat nu de big daddy is, puur omdat hij er in den beginne was.
Ik zit er ook in hoor
Maar voor het rendement.
Ik zit er ook in hoor
Doge = shitcoinVerwijderd schreef op maandag 5 april 2021 @ 15:43:
Ik zie hier zoveel nieuwe namen en zeer diepe shitcoinerij dat ik even een handige flowchart heb gemaakt om wat makkelijker solide projecten te kunnen onderscheiden van shitcoins.
[Afbeelding]
Zit mij wel af te vragen of ik ook niet mijn safemoon moet verplaatsen naar Bitmart.
Bedoel, de verschil is wel gigantisch
en de vol is zo groot dat ik nu wel veel coins heb gelopen 
/f/image/A8rJlDkel75IJv71GxLllNxH.png?f=fotoalbum_large)
edit: Antwoord gevonden op reddit (Y)
https://www.reddit.com/r/...he_price_is_different_on/
Maar blijf volgens mij nu wel de trade coins missen. Maar denk dat ik die maar voor lief moet nemen
Bedoel, de verschil is wel gigantisch

/f/image/A8rJlDkel75IJv71GxLllNxH.png?f=fotoalbum_large)
edit: Antwoord gevonden op reddit (Y)
https://www.reddit.com/r/...he_price_is_different_on/
Maar blijf volgens mij nu wel de trade coins missen. Maar denk dat ik die maar voor lief moet nemen
[ Voor 18% gewijzigd door Nielsjuhz op 05-04-2021 15:59 ]
Maar nu hé, winst nemen voor de correctie of vasthouden, wat een dilemma's
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ik kijk voornamelijk naar altcoins die op de 1 uurs, 4 uurs en 1 dag curve er goed uitzien voor eventuele groei. Ik trade enkel in BTC, gisteren bv in enj gestapt. Traden met Ada, Eth en bnb is een no brainer, buy low sell high met deze pairs. Mocht ie de targets niet halen geeft mij niks, zijn allemaal hodl coins 🙂Verwijderd schreef op maandag 5 april 2021 @ 15:43:
[Afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 05-04-2021 15:52 ]
nothing stops this train
Ja man, alleen blijk ik nu vet veel shitcoin te hebben. Ik ga maar eens op youtube klagen over dit matige financiële advies daarVerwijderd schreef op maandag 5 april 2021 @ 15:48:
[...]
Wacht ff, even spieken op de flowchart...
Ja, klopt.
Toch handig zo'n ding.

Verwijderd
Geeft niks, kan gebeuren.JW04 schreef op maandag 5 april 2021 @ 15:51:
[...]
Ja man, alleen blijk ik nu vet veel shitcoin te hebben. Ik ga maar eens op youtube klagen over dit matige financiële advies daar
Ik heb zelf ook nog veel shitcoins, daar ben ik gewoon eerlijk in.
Want wat pumpt en dumpt er nu mooier dan shitcoins? Niet veel zal ik je vertellen, niet veel.
Rendement enzo.
It's not a bug, it is a feature.PWM schreef op maandag 5 april 2021 @ 15:46:
Ik vind BTC [..] afgrijselijk langzaam
Verwijderd
Ja ok, maar je stemt ook CDA dus jouw mening doet er verder weinig toe.PWM schreef op maandag 5 april 2021 @ 15:46:
Ik vind BTC juist een kut project. Energieslurpend afgrijselijk langzaam kutsysteem is hetVind het eeuwig zonde dat dat nu de big daddy is, puur omdat hij er in den beginne was.
Ik zit er ook in hoorMaar voor het rendement.
[Edit] geintje natuurlijk, ik heb zelf ook Omtzigt aangevinkt
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2021 15:58 ]
Kleine waarschuwing BNB flikkert zo ook in elkaar.
Heb er namelijk ook maar wat van in mijn pf gestopt.
33% btc
33% bnb
34% eth
Met elkaar toch inmiddels boven de 1 k na een ruime maand in crypto.
Was begonnen met 200 euro.
Me is happy.
33% btc
33% bnb
34% eth
Me is happy.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Ik probeer weer wat BNB om te wisselen in BTC als de prijs goed is (0.0065 BNB/BTC). Mijn trade zal echter geen significate impact hebbenRonald.42 schreef op maandag 5 april 2021 @ 15:56:
Kleine waarschuwing BNB flikkert zo ook in elkaar.
33% btc
33% bnb
34% eth
Me is happy.
Goede tip die pairs van je hodl's traden.Kol Nedra schreef op maandag 5 april 2021 @ 15:50:
[...]
Ik kijk voornamelijk naar altcoins die op de 1 uurs, 4 uurs en 1 dag curve er goed uitzien voor eventuele groei. Ik trade enkel in BTC, gisteren bv in enj gestapt. Traden met Ada, Eth en bnb is een no brainer, buy low sell high met deze pairs. Mocht ie de targets niet halen geeft mij niks, zijn allemaal hodl coins 🙂
Gaat btc het weer eens proberen? Oplopend opwaarts volume.
When babecoin airdrop op de Jaapio-chain?Verwijderd schreef op maandag 5 april 2021 @ 16:21:
Kijk KuCoin shares gaan.
Wat een shitcoin. When smart chain?
Is het enige waar Ali Baba met smart op wacht.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Een paas pumpje, helemaal hartstikke meauii.
[ Voor 5% gewijzigd door Chaes op 05-04-2021 16:28 ]
Ik zie mijn safemoon aantal trouwens niet groeien op bitmart. Klop het dat je het in usdt krijgt als andere verkopen?
Verwijderd
Ik had hier plannen voor met mijn node, ook NFT enzo maar ben bang dat ik kapot geaudit wordt door de SEC met volledig automatische geweren.Ali Baba 1001 schreef op maandag 5 april 2021 @ 16:26:
[...]
When babecoin airdrop op de Jaapio-chain?
Is het enige waar Ali Baba met smart op wacht.
Ik vertrouw die Amerikanen voor geen cent sat.
Goede zet. Ik CHZ doet weinig helaas. Ik kijk het nog even aan.mannowlahn schreef op maandag 5 april 2021 @ 15:37:
[...]
Zo mijn pf is even keer twee gegaan nadat ik mijn chz gisteren gebruikt heb op mijn positie in Perl te vergroten. Sinds gisteren van 18 naar 28 cent gegaan. Fuck CHZ long live Perl
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Toch een prima vervanger voor 30% van mijn ETN XD dat beetje Ksc is nu bijna meer waard dan die resterende 70% ETNVerwijderd schreef op maandag 5 april 2021 @ 16:21:
Kijk KuCoin shares gaan.
Wat een shitcoin. When smart chain?
VET gaat doorknallen jongens, want ik heb net verkocht.
Ik zoek een laptop om te gebruiken met Metamask. Verder doe ik er niks mee (op wat internetten na). Voldoet een Chromebook dan? Is dat gewoon even veilig als een normale laptop?
Bij deze, alvast bedankt!benchMarc schreef op maandag 5 april 2021 @ 16:31:
VET gaat doorknallen jongens, want ik heb net verkocht.
Zou tijd worden na die trieste zwakke.. x20
Ps. Hup Neo

[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 05-04-2021 16:36 ]
Zero.
Vanaf 1 dollar zou het pas echt omhoog knallen, minimaal 10 dollar in december.Pelox schreef op maandag 5 april 2021 @ 16:35:
[...]
Zou tijd worden na die trieste zwakke.. x20
Ps. Hup Neo
Maar als het zolang zijwaarts blijft gaan dan halen we dat nooit
Die Ammies poepen veertig kleuren stront voor mijn rovers, no worries there.Verwijderd schreef op maandag 5 april 2021 @ 16:31:
[...]
Ik had hier plannen voor met mijn node, ook NFT enzo maar ben bang dat ik kapot geaudit wordt door de SEC met volledig automatische geweren.
Ik vertrouw die Amerikanen voor geen cent sat.
Nude met de node, ben benieuwd.
Dat werkt alleen als het op de blockchain in jouw wallet staat, niet op een exchange lijkt mij, tenzij ze het natuurlijk aan jou uitkeren.roflexx schreef op maandag 5 april 2021 @ 16:30:
Ik zie mijn safemoon aantal trouwens niet groeien op bitmart. Klop het dat je het in usdt krijgt als andere verkopen?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Dacht ik eigenlijk al. Maar ik wist het niet zeker omdat andere mensen zeiden dat het ook was op exchanges.Taro schreef op maandag 5 april 2021 @ 16:41:
[...]
Dat werkt alleen als het op de blockchain in jouw wallet staat, niet op een exchange lijkt mij, tenzij ze het natuurlijk aan jou uitkeren.
Zie deze de laatste dagen vaker voorbijkomen. Zit je hier in voor de lange termijn?
Er is hier een tijdje geleden een poll langsgekomen met de waarde van de pf's. Genoeg mensen die met >1 BTC spelen. En bijv. 1 BTC aan BNB is toch een leuk bedrag vandaag met +8%, nog even los van de fiat waarde die dan vandaag >10% is gestegen.St@m schreef op maandag 5 april 2021 @ 15:38:
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Kan niet voor de anderen spreken, ik heb hem 2 maanden geleden als shitcoin moonshot gekozen vanwege wat TA gewauwel. Heb de inleg er uitgehaald (en in Badger gestoptChaes schreef op maandag 5 april 2021 @ 16:43:
[...]
Zie deze de laatste dagen vaker voorbijkomen. Zit je hier in voor de lange termijn?
[ Voor 3% gewijzigd door StrongArmLance op 05-04-2021 16:47 ]
Ik denk dat de >1 BTC mensen hier relatief weinig van zich laten horen. Die kennen het klappen van de zweepTaro schreef op maandag 5 april 2021 @ 16:44:
[...]
Er is hier een tijdje geleden een poll langsgekomen met de waarde van de pf's. Genoeg mensen die met >1 BTC spelen. En bijv. 1 BTC aan BNB is toch een leuk bedrag vandaag met +8%, nog even los van de fiat waarde die dan vandaag >10% is gestegen.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Bovenstaande geldt ook voor mij, shitcoin met lage marketcap dus leek me wel intressant aangezien alle shitcoins lijken te moonenStrongArmLance schreef op maandag 5 april 2021 @ 16:46:
[...]
Kan niet voor de anderen spreken, ik heb hem 2 maanden geleden als shitcoin moonshot gekozen vanwege wat TA gewauwel. Heb de inleg er uitgehaald (en in Badger gestopt), maar de rest mag van mij naar de maan. Wel een coin waar je geen bag van wil hebben.
Scheißemünze
Badger is een mooi project inderdaad, maar vergeet Bondly niet.StrongArmLance schreef op maandag 5 april 2021 @ 16:46:
[...]
Kan niet voor de anderen spreken, ik heb hem 2 maanden geleden als shitcoin moonshot gekozen vanwege wat TA gewauwel. Heb de inleg er uitgehaald (en in Badger gestopt), maar de rest mag van mij naar de maan. Wel een coin waar je geen bag van wil hebben.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Haha, ik heb er echt al teveel. Zit helaas nog in Chiliz, was x20, niet verkocht. Maar die gaat nog wel weer, net als alles trouwens. BTC.D chart ziet er goed uit. Op naar de 30mjjveldt schreef op maandag 5 april 2021 @ 16:50:
[...]
Badger is een mooi project inderdaad, maar vergeet Bondly niet.
Tja wat is relatief weinig.. veel posts vallen ook weg tussen alle nieuwelingen shitcoin shill random pump berichten. Moeilijk te meten zoGelukszoekr schreef op maandag 5 april 2021 @ 16:49:
[...]
Ik denk dat de >1 BTC mensen hier relatief weinig van zich laten horen. Die kennen het klappen van de zweep
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 05-04-2021 16:56 ]
Zero.
Ach is de slowchat ook niet gewoon een plek waar berichten weg horen te vallen? Beetje frustratie of excitement ononderbouwd van je af gooienPelox schreef op maandag 5 april 2021 @ 16:55:
[...]
Tja wat is relatief weinig.. veel posts vallen ook weg tussen alle nieuwelingen shitcoin shill random pump berichten. Moeilijk te meten zo
Lambo's voor iedereen jongens
[ Voor 3% gewijzigd door StrongArmLance op 05-04-2021 16:57 ]
Ik zit nog met een flinke zak CHZ en Pundi maar zodra deze de inleg hebben bereikt heb ik alle shitcoins weggetyft. Ik geloof gewoon niet dat de mensen die hier de ene na de andere shitcoin shillen onderaan de streep echt leuke bedragen hebben kunnen afromen. Ik denk dat dit op de lange termijn gewoon geld kost.
DCA en hodl werkt voor mijn gemoedstoestand een stuk prettiger.
Als ik hier het ongelooflijke aantal shitcoins lees en mensen die er voor een langere tijd inzitten en het fantastische projecten vinden dan houd ik m`n hart vast.Gelukszoekr schreef op maandag 5 april 2021 @ 16:49:
[...]
Ik denk dat de >1 BTC mensen hier relatief weinig van zich laten horen. Die kennen het klappen van de zweep
Ben geen BTC maxi maar dit is Dentacoin all over again.
Nou ja m’n PF is gisteren met 10% gegroeid en het ziet er naar uit dat ie vandaag weer met 10% gaat groeien. Daytraden is op dit moment makkelijker dan ooit. Ik kan het nu zelfs.
Misschien zit hij daar ook wel omdat het er in 1984 al was en vind hij dat gewoon ook een kutproject. En wat Omtzigt bij het CDA doet... vreemd vreemd.Verwijderd schreef op maandag 5 april 2021 @ 15:55:
[...]
Ja ok, maar je stemt ook CDA dus jouw mening doet er verder weinig toe.
[Edit] geintje natuurlijk, ik heb zelf ook Omtzigt aangevinkt
Dat kan toch ook met shitcoins? Ligt aan de termijn waarop je trade, dat is voor iedereen anders denk ik.StevenzeN schreef op maandag 5 april 2021 @ 16:59:
En waar Ali Baba random onzin roept. Dat krijg je als je schatkamers gevuld zijn met chipscoins, je steevast aan de hopium lurkt en de babes van Jaapio het hoogtepunt van je leven geworden is.StrongArmLance schreef op maandag 5 april 2021 @ 16:57:
[...]
Ach is de slowchat ook niet gewoon een plek waar berichten weg horen te vallen? Beetje frustratie of excitement ononderbouwd van je af gooien
Lambo's voor iedereen jongens
Maar als we straks coronaproof aan het strand liggen op de maan, dan kijken we elkaar knikkend en lachend aan, want het was het allemaal waard
Decentralized exchanges / defi, maken jullie er al gebruik van en zo ja, welke en waarvoor? (Uniswap, pancakeswap, sushiswap)
Ik zat er met iets meer dan 1 BTC aan waarde in, maar vandaag bijna alles de deur uit gedaan (4K winst) en nu nog 3K over in 2 andere coins die ik laat staan.Gelukszoekr schreef op maandag 5 april 2021 @ 16:49:
[...]
Heb niet echt heel veel vertrouwen in de toekomst van bijna alle crypto coins die in het lijstje staan. Denk dat dit een type bubbel is zoals de internetbubbel in 2000/2001 en dat er een paar stabiele jongens overblijven tot slot, maar de rest verdwijnt allemaal in het niets.
Plus ik ben er bang voor dat de overheid dit allemaal niet zint op den duur en ze mogelijk bepaalde type (of alle) crypto gaan verbieden. Het is decentraal, de overheid kan er niks van bijdrukken en mensen over de hele wereld kunnen minen en daardoor kunnen mensen in arme werelddelen relatief veel geld verdienen. 2 zaken waar een overheid niet zo heel blij mee gaat zijn, ben ik bang. De volatiliteit, aantal nieuwe shitcoins, aantal mensen dat is begonnen met crypto is ook wel een hint van bubbelgedrag.
Maar goed, het hoeft natuurlijk niet zo te zijn, dat weet men pas achteraf.
Wat denken jullie gaan we 59K+ blijven of dalen
Mja, ik zelf speel met 750 BTC en komt inderdaad wel goed allemaal. Begin me wel een beetje te storen aan al die diarree aan shitcoins die langskomen hier. Sterker nog, als ik een user die ik niet moet een bepaalde coin zie shillen wil ik nog wel eens een sellwall opwerpen om de koers juist te drukken.Gelukszoekr schreef op maandag 5 april 2021 @ 16:49:
[...]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!