"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Listing op Bittrex doet niet zoveel.T-mo-T schreef op maandag 5 april 2021 @ 20:13:
GET Protocol komt op Bittrex!
https://medium.com/get-pr...ttrex-global-2da895855e38
Eindelijk een degelijke CEX waar Neerlands trots op verhandeld kan worden. Ook mooi dat er een USDT pair komt. Ben benieuwd waar het komende maanden heen gaat met GET, zit een hoop in de pipeline.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Beste nieuws van de dag voor me, heb ze al onaangeraakt op MEW staan sinds de ICOT-mo-T schreef op maandag 5 april 2021 @ 20:13:
GET Protocol komt op Bittrex!
https://medium.com/get-pr...ttrex-global-2da895855e38
Eindelijk een degelijke CEX waar Neerlands trots op verhandeld kan worden. Ook mooi dat er een USDT pair komt. Ben benieuwd waar het komende maanden heen gaat met GET, zit een hoop in de pipeline.
Man man, ik had er 2 jaar geleden 7 miljoen van....EN ik geloofde erin. Maar ja, het wilde niet vlotten en afscheid genomen voor een habbekrats. Zou nu rustig een ton waard zijnEvilTurkey schreef op maandag 5 april 2021 @ 20:08:
Holochain heeft meer opgeleverd dan BTC voor mij. Dus lang leve de shitcoins

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Idem hier... van de hand gedaan bij de laatste opleving na de niet levering van de holo dingen..B-Bandit schreef op maandag 5 april 2021 @ 20:21:
[...]
Man man, ik had er 2 jaar geleden 7 miljoen van....EN ik geloofde erin. Maar ja, het wilde niet vlotten en afscheid genomen voor een habbekrats. Zou nu rustig een ton waard zijn
Blijft echt een shitcoin trouwens.
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 05-04-2021 20:25 ]
Zero.
Duuuddeee!!B-Bandit schreef op maandag 5 april 2021 @ 20:21:
[...]
Man man, ik had er 2 jaar geleden 7 miljoen van....EN ik geloofde erin. Maar ja, het wilde niet vlotten en afscheid genomen voor een habbekrats. Zou nu rustig een ton waard zijn

Scientia Potentia Est
Nja ik hoop dat GET in ieder geval een stuk toegankelijker wordt voor mensen die voor een paar Euro willen kopen. De fees op Uniswap wordt je niet zo blij van...
+ Volgens mij wordt Bittrex door een hoop Brokers als backend gebruikt.
Het volume zal zeker omhoog gaan, de fees van uni word niemand vrolijk van, maar kunnen wel uitgerekend de projecten zijn waar je dan eerder op de trein zit. En zeker GET is top, heeft een daadwerkelijk produkt in de "echte" wereld, weinig crypto's die dat kunnen zeggen, zometeen gaat de boel weer open. Er stonden al partners klaar voordat corona langskwam. Erg veel vertrouwen in.T-mo-T schreef op maandag 5 april 2021 @ 20:25:
[...]
Nja ik hoop dat GET in ieder geval een stuk toegankelijker wordt voor mensen die voor een paar Euro willen kopen. De fees op Uniswap wordt je niet zo blij van...
+ Volgens mij wordt Bittrex door een hoop Brokers als backend gebruikt.
Ik had er eind vorig jaar (november 2020) nog een half miljoen over. Dat was m'n HODL potje. Maar ik heb het toen opgegeven en de hele mikmak voor 200 euro verkochtEvilTurkey schreef op maandag 5 april 2021 @ 20:24:
[...]
Duuuddeee!!![]()
ik heb het gekocht toen het 0,005 was en voel me nu al rijk

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Damn, 12500 euro foetsie.. Maar goed, nooit te laat om weer mee te doen tochB-Bandit schreef op maandag 5 april 2021 @ 20:32:
[...]
Ik had er eind vorig jaar (november 2020) nog een half miljoen over. Dat was m'n HODL potje. Maar ik heb het toen opgegeven en de hele mikmak voor 200 euro verkocht@0,0003 cent per stuk.
Scientia Potentia Est
En waarom dan.. hebben ze inmiddels al een werkend product?EvilTurkey schreef op maandag 5 april 2021 @ 20:35:
[...]
Damn, 12500 euro foetsie.. Maar goed, nooit te laat om weer mee te doen tochHolo gaat nog wel ff door richting de 10ct.
Zero.
Damn, das wel zuur ja. Och ja denk dat je voor velen spreekt... been there, done that. Heb in Januari ook mn hele DOGE pre elon musk pump omzet voor een overkapping in de tuin. Misschien komt er nog wel een doge sticker opB-Bandit schreef op maandag 5 april 2021 @ 20:32:
[...]
Ik had er eind vorig jaar (november 2020) nog een half miljoen over. Dat was m'n HODL potje. Maar ik heb het toen opgegeven en de hele mikmak voor 200 euro verkocht@0,0003 cent per stuk.
Ik hoop het van harte..Ray_ schreef op maandag 5 april 2021 @ 20:48:
Is BTC een bullflag aan het tekenen of ben ik hoopvolle dingen aan het bedenken om uit deze sleur te komen waardoor we het niet meer over Safemoon en andere shitcoins hoeven te hebben waar ik te laat mee ben om in te stappen?
Zero.
I'm a believerPelox schreef op maandag 5 april 2021 @ 20:45:
[...]
En waarom dan.. hebben ze inmiddels al een werkend product?
Scientia Potentia Est
Ik zit meer te hopen op nog een dipje naar ~57k en dan een proper launch.Ray_ schreef op maandag 5 april 2021 @ 20:48:
Is BTC een bullflag aan het tekenen of ben ik hoopvolle dingen aan het bedenken om uit deze sleur te komen waardoor we het niet meer over Safemoon en andere shitcoins hoeven te hebben waar ik te laat mee ben om in te stappen?
Uiteindelijk waren mijn ballen niet ver genoeg ingedaald om op WIN te springen, en daar hebben mijn ballen en ik spijt van....jack zomer schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:44:
Verder een rustige dag.. zat te denken aan instap (¹²³⁰) op WIN op ongeveer 0,00165... Die is niet geraakt... Misschien krijg ik de kans nog. Maar het is een gokje...
En wederom.. eerste gedachte was prima... Het ging weer fout toen ik het ging overdenken.
[ Voor 9% gewijzigd door jack zomer op 05-04-2021 20:55 ]
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Dat kan ook nog allemaal natuurlijk. Ik had er bij moeten zeggen dat ik wel vaker denk een fantastisch geniaal patroon te herkennen wat vervolgens binnen 10 minuten volledig ontkracht wordt en het vervolgens compleet de andere kant op gaat.catchingfire schreef op maandag 5 april 2021 @ 20:52:
[...]
Ik zit meer te hopen op nog een dipje naar ~57k en dan een proper launch.

De FOMO om 'm zonder die dip straks rechtstreeks naar 70k door te zien knallen is anders onhoudbaarRay_ schreef op maandag 5 april 2021 @ 20:54:
Dat kan ook nog allemaal natuurlijk. Ik had er bij moeten zeggen dat ik wel vaker denk een fantastisch geniaal patroon te herkennen wat vervolgens binnen 10 minuten volledig ontkracht wordt en het vervolgens compleet de andere kant op gaat.

Wacht op de 40k dip (eind oktober)bukkum schreef op maandag 5 april 2021 @ 21:00:
Heb nu aardige winsten gemaakt met vooral holo daytraiden. Nu ga ik denk ik maar de adviezen volgen hier en merendeel naar BC zetten. Verwachten we nog een dipje of maar gewoon instappen?

Scientia Potentia Est
Lol, tegen die tijd gaan we uiteraard inslaan maar nu voor de tijd tot oktober.
Het is de waarde x aantal toch?
Maar dan? Hoe hoger hoe beter?
Zit wat te surfen en zie mensen regelmatig zoeken naar coins met een lage marketcap.
Waarom is dat?
Ruimte tot groei, als bv circulation supply 100.000.000 is en de prijs staat relatief laag tov van andere tokens met soort gelijke techniek, dan kan hij nog flink groeien dus.readytoflow schreef op maandag 5 april 2021 @ 21:17:
Sorry...het lukt me niet goed om de MarketCap te begrijpen
Maar dan? Hoe hoger hoe beter?
Zit wat te surfen en zie mensen regelmatig zoeken naar coins met een lage marketcap.
Waarom is dat?
Ja, die krijgt je na allocation meteen in je wallet._Gast_ schreef op maandag 5 april 2021 @ 20:56:
Wat bedoelen ze hier precies mee? Krijg je wel direct alle bestelde tokens na de sale?
[Afbeelding]
Is bijv. goed te zien bij CHZ. Velen dachten dat ie binnenkort wel even de 1 euro zou aantikken. Maar marketcap is al hoog. Dus gaat langer duren.mannowlahn schreef op maandag 5 april 2021 @ 21:19:
[...]
Ruimte tot groei, als bv circulation supply 100.000.000 is en de prijs staat relatief laag tov van andere tokens met soort gelijke techniek, dan kan hij nog flink groeien dus.
Ik las altijd dat je beter op een exchange dat kan doen. Maar bitvavo is buiten een broker ook een exchange toch?
Ah ok thanks!Nubtrix schreef op maandag 5 april 2021 @ 21:24:
[...]
Ja, die krijgt je na allocation meteen in je wallet.
Precies, Ada zelfde verhaal._Gast_ schreef op maandag 5 april 2021 @ 21:24:
[...]
Is bijv. goed te zien bij CHZ. Velen dachten dat ie binnenkort wel even de 1 euro zou aantikken. Maar marketcap is al hoog. Dus gaat langer duren.
edit: RVN is los gegaan en mijn target is geraakt op 340 SATS
nothing stops this train
Ik denk dat je weer eens wat REN moet gaan shillen; dit schiet niet op zo
I know, I know.. lange termijn hodl
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Moest een briefje maken met een datum erop inclusief transactie..... En nu moet ik 1 tot 3 dagen wachten op support. Volledig geverifieerd, maar in de tussentijd kan ik niks met die crypto.
Litebit.. de shitcoin van de exchanges.PFY schreef op maandag 5 april 2021 @ 21:36:
Iemand enig idee waarom litebit moeilijk doet over het transferen van crypto van litebit wallet naar prive ledger wallet ?
Moest een briefje maken met een datum erop inclusief transactie..... En nu moet ik 1 tot 3 dagen wachten op support. Volledig geverifieerd, maar in de tussentijd kan ik niks met die crypto.
Zero.
"In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst"
Ja en anders gooien ze ook nog je persoonsgegevens te grabbel. Nee, daar kom ik nooit meer, prutsers.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
ja, first in, first out.Freezer818 schreef op maandag 5 april 2021 @ 21:40:
Worden orders op bijv. binance eigenlijk gevuld op chronologische volgorde van plaatsing van die orders? Dus wie het eerst zijn order heeft geplaatst is het "eerst aan de beurt"?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ja, daarom is het soms ook handig om naar orderbook te kijken voor je een order plaatst.Freezer818 schreef op maandag 5 april 2021 @ 21:40:
Worden orders op bijv. binance eigenlijk gevuld op chronologische volgorde van plaatsing van die orders? Dus wie het eerst zijn order heeft geplaatst is het "eerst aan de beurt"?
Stel dat je een sell order wilt plaatsen voor een coin met waarde van 0.001250 maar je ziet in het orderboek dat er al veel orders op die waarde zijn geplaatst, dan kun je soms beter voor bijvoorbeeld 0.001240 gaan.
Eisen DNB.PFY schreef op maandag 5 april 2021 @ 21:36:
Iemand enig idee waarom litebit moeilijk doet over het transferen van crypto van litebit wallet naar prive ledger wallet ?
Verwijderd
Heeft te maken met de opgelegde DNB regelgeving.PFY schreef op maandag 5 april 2021 @ 21:36:
Voorheen kon je ieder willekeurig adres invullen. Custodial of non-custodial dat maakte niet uit, je muntjes werden direct verstuurd naar het door jouw opgegeven adres.
Tis er allemaal niet beter op geworden.
Maarja DNB wil graag het strebertje van de klas zijn.
Ja daar houd ik inderdaad al rekening mee. Ik verwijderde laatst een order op het laatste moment om hem vervolgens (jaja weak hands) toch weer te plaatsten. De waarde werd wel gehit maar niet gevuld omdat ik dus weer achteraan in de rij moest staan en er teveel volume was..sOid schreef op maandag 5 april 2021 @ 21:49:
[...]
Ja, daarom is het soms ook handig om naar orderbook te kijken voor je een order plaatst.
Stel dat je een sell order wilt plaatsen voor een coin met waarde van 0.001250 maar je ziet in het orderboek dat er al veel orders op die waarde zijn geplaatst, dan kun je soms beter voor bijvoorbeeld 0.001240 gaan.
"In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst"
Thanks voor de uitleg.Verwijderd schreef op maandag 5 april 2021 @ 21:50:
[...]
Heeft te maken met de opgelegde DNB regelgeving.
Voorheen kon je ieder willekeurig adres invullen. Custodial of non-custodial dat maakte niet uit, je muntjes werden direct verstuurd naar het door jouw opgegeven adres.
Tis er allemaal niet beter op geworden.
Maarja DNB wil graag het strebertje van de klas zijn.
Inmiddels alweer x5 zelfs. OGN is wel mijn favo kindje geworden 😁DaWayne schreef op maandag 5 april 2021 @ 15:40:
[...]
Maandje verder en OGN heeft x4 gedaan inmiddels. Staat nog lekker te staken op Binance voor een extra 30 dagen...
Hij is er nu iig eindelijk door de 4U MA25 heen. Er zou nu wat ruimte naar boven moeten zijn.zwembroek schreef op maandag 5 april 2021 @ 17:26:
[...]
Misschien kan Daniel er iets over zeggen. Dat is toch een van de TA koningen hier.
Die ruimte lijkt gevondenAntifon schreef op maandag 5 april 2021 @ 21:56:
[...]
Hij is er nu iig eindelijk door de 4U MA25 heen. Er zou nu wat ruimte naar boven moeten zijn.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Net als mijn vraag hierboven.mannowlahn schreef op maandag 5 april 2021 @ 21:55:
Kan iemand mij vertellen waarom mensen hier een andere exchange boven binance prefereren? Ik heb al wat Nederlandse gebruikt hoor, puur voor de fiat ramp maar met iDeal in binance zie ik niet in waarom een andere exchange nog interessant is?
Kraken is een steady en goede exchange.
Ik doe echt iets verkeerd denk ik. Precies die coins kiezen die een paar procent dalen en dan niets doen. Coins na een paar dagen weer verkopen, omdat er te weinig beweging in zit. Die coins schieten daarna wel weer omhoog. Ik heb er nog geen feeling mee denk ik.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 5 april 2021 @ 19:13:
Zo alles omgeruild naar ETH, HNT, STORJ, KSM, SUPER. Daarnaast nog een flinke hoeveelheid CHZ, PUNDIX en CKB als gok en wat klein spul dat niet de moeite waard was om te verkopen.
Toch lekker een maandsalaris verdiend in 2 dagen.
Maar als XRP al omhoog knalt trek ik m’n conclusie...
...en waarom?
Een aardige techniek is ook nog wel het 'opdelen' van je orders. Heeft @Taro al 's goed uitgelegd, maar het komt er op neer dat je bijvoorbeeld 20% verkoopt op 0.001234, 30% op 0.001334 en 50% op 0.001434. Op die manier verhoog je de gemiddelde verkoopprijs. Je zou natuurlijk het meest verdienen als je alles verkoopt op 0.001434, maar je hebt natuurlijk kans dat de koers net daarvoor weer gaat dalen.Freezer818 schreef op maandag 5 april 2021 @ 21:54:
[...]
Ja daar houd ik inderdaad al rekening mee. Ik verwijderde laatst een order op het laatste moment om hem vervolgens (jaja weak hands) toch weer te plaatsten. De waarde werd wel gehit maar niet gevuld omdat ik dus weer achteraan in de rij moest staan en er teveel volume was..
Zelfde principe kun je toepassen bij buy orders, maar dan omgekeerd.
Bij je vroegtijdige verkoop gaat het mis. Iedere coin krijgt in dit ALT-seizoen zijn moment om te shinen. Op dat moment verkoop je ze 1 voor 1. Ik heb dik verdiend aan CHZ en dacht wel een 2e ritje te kunnen maken. Inmiddels ben ik de coin echt spuugzat, mede doordat ik andere coins in de tussentijd omhoog zie vliegen, maar ik verkoop pas als ie richting de dollar of erover gaat.Younes schreef op maandag 5 april 2021 @ 22:00:
[...]
Ik doe echt iets verkeerd denk ik. Precies die coins kiezen die een paar procent dalen en dan niets doen. Coins na een paar dagen weer verkopen, omdat er te weinig beweging in zit. Die coins schieten daarna wel weer omhoog. Ik heb er nog geen feeling mee denk ik.
Probeer rationeel en emotioneel los te koppelen van coins. Het maakt niet uit wat de use-case is. Ok het helpt iets, maar uiteindelijk stapt men gewoon in de coins die ‘goedkoop’ zijn, omdat ze niet meegestegen zijn, of flink gedaald.
Weet niet zo goed wat je nu bedoeld met handelen? Volgens mij geen dingen uit dit topic, maar eerder tweedehands auto's of bakmeel in kleine zakjes?Ronald.42 schreef op maandag 5 april 2021 @ 18:30:
[...]
Tja en ik heb liever een pak cash euro's bij me als ik wat moet handelen.
Meeste mensen gaan vlot overstag als ze cash zien.
Zo van dit kun je nu krijgen en anders wacht je maar op de volgende...

max aantal munten van 999miljard maar ik vermoed omdat dit de goedkoopste coin van binance is op het moment, dat er veel nieuw geld in stroomt omdat mensen dan denken "wow ik heb kei veel munten"
[ Voor 4% gewijzigd door Khaelos op 05-04-2021 22:23 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Verwijderd
Of zal ik een wallet moeten whitelisten daarvoor?
Ik zie dat Bitonic dat nog doet maar alleen met gewhiteliste wallets...
We zijn alweer een stukje verder in de slowchat.DaCoTa schreef op maandag 5 april 2021 @ 22:09:
[...]
Weet niet zo goed wat je nu bedoeld met handelen? Volgens mij geen dingen uit dit topic, maar eerder tweedehands auto's of bakmeel in kleine zakjes?
Maar wat ik bedoel te zeggen is dat ik op het moment dat ik iets nodig heb ik liever wat contant euro's bij me heb.
En dat kan gaan om hout voor de kachel, hout om te verbouwen, een andere auto, of iets anders tweedehands. Whatever.. de meeste mensen zien het liefst nog altijd een pakje euro's. En gaan ook sneller overstag als ze het geld zien.
En dat was in reactie op de opmerking liever 0 euro op mijn rekening en alles op een card.
Bakmeel in zakjes is niet mijn soort van sport...
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Klopt, het is de waarde van de munt x de hoeveelheid supply.readytoflow schreef op maandag 5 april 2021 @ 21:17:
Sorry...het lukt me niet goed om de MarketCap te begrijpen
Ja, dan... Niks eigenlijkMaar dan? Hoe hoger hoe beter?
Ik kan me voorstellen dat je als serieuze belegger misschien een asset met een hoge market cap zou willen. Dat is het wel.
Het grote 'probleem' met market cap is dat je alleen maar een coin hoeft te maken met een bizar hoge supply/aanbod, en een waarde van enkele centen. Je hebt dan al heel snel een coin die in de top 10 staat (kuch Ripple).
Een ander probleem in de gehele crypto markt is dat supply een beetje een dubieuze term is. Neem Bitcoin. De market cap is nu 18 miljoen x 59k usd = 1,1 biljoen. Maar... Enkele miljoenen van die 18 miljoen zijn van Satoshi en zijn naar alle waarschijnlijkheid 'verloren' gegaan. Eigenlijk klopt die 18 miljoen niet.
Zo ook bij Ripple: slechts een zeer beperkt deel van die 45 biljoen Ripples is beschikbaar op exchanges en bepalen de schaarste en daarmee de prijs.
Om dezelfde reden dat mensen denken dat goedkope aandelen meer groeiruimte hebben.Zit wat te surfen en zie mensen regelmatig zoeken naar coins met een lage marketcap.
Waarom is dat?
Omdat men het principe niet snapt. Maar ja, als maar genoeg mensen er aan mee doen, dan werkt het uiteindelijk toch
Crypto is een prachtige wereld

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Da's niet helemaal waar toch? Als iemand een miljoen $ in in BTC pompt zal er niets gebeuren, maar als iemand diezelfde miljoen in shitcoin x pompt kun je een enorme spike krijgen met de koers. Daarom kunnen pumps & dumps ook geïnitieerd worden.Richh schreef op maandag 5 april 2021 @ 22:20:
[...]
Om dezelfde reden dat mensen denken dat goedkope aandelen meer groeiruimte hebben.
Omdat men het principe niet snapt. Maar ja, als maar genoeg mensen er aan mee doen, dan werkt het uiteindelijk toch
Crypto is een prachtige wereld
Of praat ik nou poep en haal ik dingen door elkaar?
hoe lager de marketcap hoe meer kans op een hogere pump, maar geld ook voor hogere dumpsOid schreef op maandag 5 april 2021 @ 22:23:
[...]
Da's niet helemaal waar toch? Als iemand een miljoen $ in in BTC pompt zal er niets gebeuren, maar als iemand diezelfde miljoen in shitcoin x pompt kun je een enorme spike krijgen met de koers. Daarom kunnen pumps & dumps ook geïnitieerd worden.
nothing stops this train
huh geen Safemoon?wErudite schreef op maandag 5 april 2021 @ 22:22:
Ik wees n vriend van me erop dat ik ook ben ingestapt in de cryptowereld. 80% ETH, 10% STMX en 10% LTC. Hij keek mij heel raar aan omdat ik geen BTC erbij heb genomen, is dit nou echt zo raar? Nee toch?
BTC is wel de gouden standaard, veiligste optie
nothing stops this train
Jawel.wErudite schreef op maandag 5 april 2021 @ 22:22:
Ik wees n vriend van me erop dat ik ook ben ingestapt in de cryptowereld. 80% ETH, 10% STMX en 10% LTC. Hij keek mij heel raar aan omdat ik geen BTC erbij heb genomen, is dit nou echt zo raar? Nee toch?
Jawel, dat is wel raar. Iedereen moet altijd een flufje Bitcoin in de pf hebben om de bullrun gaande te houden.wErudite schreef op maandag 5 april 2021 @ 22:22:
Zie ook mijn verse voorspelling voor Bitcoin: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"
Is niet raar nee. Ik heb zelf ook geen Bitcoin. Die koop ik wel weer ten tijde van de bear market. Je kan BTC hebben onder het mum van 'stabiliteit' in je portfolio (in hoeverre dat mogelijk is), maar er zijn op dit moment talloze tokens waarmee je een betere ROI kan halen.wErudite schreef op maandag 5 april 2021 @ 22:22:
wErudite schreef op maandag 5 april 2021 @ 22:22:
/f/image/X3XU8nGsTWGqHhg5CcPD2GM5.png?f=fotoalbum_large)
Vind het niet heel raar.wErudite schreef op maandag 5 april 2021 @ 22:22:
Ik heb bijv. Onlangs mijn pf een keer 50/50 verdeeld over btc en eth Dat was 400 usdt per stuk.
Na een tijdje stond btc op 404 en eth op 435 usdt.
Dus meer rendement op iets anders als btc.
Inmiddels zit er ook bnb bij die doet het afgelopen dagen nog weer wat beter.
Maar goed in het begin was ik heel erg aan het jagen op de snelle stijgers ( en evenzo harde dalers) maar daar ben ik mee geminderd. Hoop aandacht naar de phone en minder voor de rest van de omgeving.
Heb daar wel een snelle winst mee gehaald overigens maar de tijd die ik er aan besteede was teveel.
Ik doe nu bijv. Een paar euro per periode op binance zetten daar naar usdt wisselen. Wat winst proberen te maken op een shitcoin en als dat dan naar tevredenheid lukt( 5% ongeveer en soms een leuk tripje van tig%) dan gaat het in 1 van de 3 hodl coins.
Eth btc of bnb Maar net waar ik de eerste stijging verwacht.
Ik was begonnen met 200 euro begin maart en heb er nog wat tientjes bij gestopt en al met al is het nu op dit moment 1075 usdt.
En het meeste dankzij info van dit forum, een beetje twitter, wat ta van mijzelf voornamelijk lijntjes en figuurtjes in grafiekjes proberen te duiden en wat info van collega's en derden bij ons op de zaak welke ook in crypto zitten.
Het is gewoon een leuke hobby.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
OGN heeft al mijn slechte keuzes van afgelopen week goedgemaakt. Hopen dat ie een mooie nieuwe ATH kan vasthouden. Ik laat de coins die ik op Binance op locked staking heb staan op hun plek.DaWayne schreef op maandag 5 april 2021 @ 21:55:
[...]
Inmiddels alweer x5 zelfs. OGN is wel mijn favo kindje geworden 😁

Had trouwens echt verwacht dat ie na deze tweede groene dildo v/d dag meteen in zou zakken. Guess I was wrong.
/f/image/59gXvteUJWkssdmBRtLuN6la.png?f=fotoalbum_large)
Vanuit Fiat of Alts?Chaes schreef op maandag 5 april 2021 @ 22:37:
[...]
Is niet raar nee. Ik heb zelf ook geen Bitcoin. Die koop ik wel weer ten tijde van de bear market.
Dat tweede heeft toch geen zin .. mits je de 'top' van de zogenaamde altseason probeert te timen?
Die top kan je niet timen. Maar ik ga wel alles uitcashen over een tijdje en dan neem ik even een break van crypto.Aarebe1 schreef op maandag 5 april 2021 @ 22:43:
[...]
Vanuit Fiat of Alts?
Dat tweede heeft toch geen zin .. mits je de 'top' van de zogenaamde altseason probeert te timen?
Minter (BIP) (iemand die het heeft?)
https://coinmarketcal.com/en/event/minter-2-launch-58690
ken het niet, ook niet op Binance
misschien maar ff research ernaar doen
nothing stops this train
Why?Chaes schreef op maandag 5 april 2021 @ 22:47:
[...]
Die top kan je niet timen. Maar ik ga wel alles uitcashen over een tijdje en dan neem ik even een break van crypto.
Kan begrijpen dat je er even een break van neemt maar dan hodl je toch door in sats ??!?!Chaes schreef op maandag 5 april 2021 @ 22:47:
[...]
Die top kan je niet timen. Maar ik ga wel alles uitcashen over een tijdje en dan neem ik even een break van crypto.
Verwijderd
Je zit in Bitcoin omdat je long term meer vetrouwen hebt in Bitcoin dan in fiat.
Wat is hier de bubbel? Crypto markt als geheel? Sowieso 100% bubbel. Fiat? 100% bubbel. Bitcoin? Not so sure.
Kan idd interssant zijn. Ik richt me zelf meer op veelbelovende nieuwe projecten.Kol Nedra schreef op maandag 5 april 2021 @ 22:47:
dit kan interessant zijn, aangezien het bijna 9k votes gehad heeft
Minter (BIP) (iemand die het heeft?)
https://coinmarketcal.com/en/event/minter-2-launch-58690
ken het niet, ook niet op Binance
misschien maar ff research ernaar doen
Is er nog iets van een presale?
Nee de A staat voor Annual. Dat is de rente op jaarbasis.Grimmie187 schreef op maandag 5 april 2021 @ 22:55:
Staat op Binance een beetje halfslachtig uitgelegd maar als ik bijv. 20 AVAX voor 30 dagen in locked staking zet met een APY van 8% dan krijg ik na 30 dagen 20 × 1,08 AVAX terug?
OV | 2kap '99 131m² | Quatt Duo | Intergas Kombi Kompakt HRE 28/24 '13 | Honeywell T6 | 13 x 435wp SolarEdge
Met een lage marketcap is het idd makkelijker pumpen en dumpen, das waarsOid schreef op maandag 5 april 2021 @ 22:23:
[...]
Da's niet helemaal waar toch? Als iemand een miljoen $ in in BTC pompt zal er niets gebeuren, maar als iemand diezelfde miljoen in shitcoin x pompt kun je een enorme spike krijgen met de koers. Daarom kunnen pumps & dumps ook geïnitieerd worden.
Maar oké: het kunnen inkopen voor een pump & dump begint is ook een reden waarom je dat zou doen
Echter: das nog best lastig, gezien de dump soms enkele minuten later al volgt. Dat timen is vrij risicovol en zal de meeste mensen ongetwijfeld geld kosten.
[ Voor 27% gewijzigd door Richh op 05-04-2021 23:17 ]
Hm, dus na 30 dagen krijg je 8%/12 aan AVAX terug?BoschR schreef op maandag 5 april 2021 @ 22:59:
[...]
Nee de A staat voor Annual. Dat is de rente op jaarbasis.
1. Waarom staat er niet gewoon vermeld wat ik aan rente krijg, wat heb ik aan een APY als het 30 dagen locked staking is?
2. Locked staking loont in veel gevallen dus nauwelijks? Ik zie voor de meeste 30 dagen staking zeer lage percentages.
Of zie ik het verkeerd?
Ik heb in die zin ook meer vertrouwen long term in btc.(of crypto)Verwijderd schreef op maandag 5 april 2021 @ 22:56:
Je zit ook niet in Bitcoin om snel meer fiat te vergaren.
Je zit in Bitcoin omdat je long term meer vetrouwen hebt in Bitcoin dan in fiat.
Wat is hier de bubbel? Crypto markt als geheel? Sowieso 100% bubbel. Fiat? 100% bubbel. Bitcoin? Not so sure.
Vooralsnog wordt die meer waard op termijn (met hier en daar een dipje)
Fiat wordt in elk geval op je bankrekening minder waard.
Maar ik heb vaak wel nu cash nodig om geschikt wat aan te schaffen en dan zijn die dipjes niet handig.
Ik zou op zich best wel meer in crypto kunnen zetten maar ik mis nog wat vertrouwen denk ik of ik vind die volatiliteit te eng
Ongeveer wel ja.Grimmie187 schreef op maandag 5 april 2021 @ 23:04:
[...]
Hm, dus na 30 dagen krijg je 8%/12 aan AVAX terug?
1. Waarom staat er niet gewoon vermeld wat ik aan rente krijg, wat heb ik aan een APY als het 30 dagen locked staking is?
2. Locked staking loont in veel gevallen dus nauwelijks? Ik zie voor de meeste 30 dagen staking zeer lage percentages.
Of zie ik het verkeerd?
Loont nauwelijks? Ik vind het behoorlijke percentages.
Waarom ze voor APY kiezen weet ik niet. Vind het wel logisch eigenlijk. Goed te vergelijken zo
OV | 2kap '99 131m² | Quatt Duo | Intergas Kombi Kompakt HRE 28/24 '13 | Honeywell T6 | 13 x 435wp SolarEdge
Nog 3 weken tot volle maan.Pelox schreef op maandag 5 april 2021 @ 23:04:
He.. jammer zeg.. safemoon pleurt omlaag..
Doe met deze info wat je wilt.
Heb het achter me gelaten, omdat het stress geeft.Pelox schreef op maandag 5 april 2021 @ 23:04:
He.. jammer zeg.. safemoon pleurt omlaag..
Maar er is nog steeds een grote aanhang. Dus you never know...
Geen stress om safemoon hier, laat ze lekker gaan. Is minder dan 1% van mijn pf, als de rest het maar goed doet._Gast_ schreef op maandag 5 april 2021 @ 23:20:
[...]
Heb het achter me gelaten, omdat het stress geeft.
Maar er is nog steeds een grote aanhang. Dus you never know...
Zero.
[ Voor 96% gewijzigd door enomiss op 05-04-2021 23:32 ]
https://opensea.io/seaart
Toch een beetje in de trand van: als men er op verjaardagen over begint moet je voorzichtig zijn
Verwijderd
Ik lul wel mooi Bitcoin maxi, maar het grootste deel staat hier ook gewoon op de rekening in Euro's. Tja.Ronald.42 schreef op maandag 5 april 2021 @ 23:05:
[...]
Ik heb in die zin ook meer vertrouwen long term in btc.(of crypto)
Vooralsnog wordt die meer waard op termijn (met hier en daar een dipje)
Fiat wordt in elk geval op je bankrekening minder waard.
Maar ik heb vaak wel nu cash nodig om geschikt wat aan te schaffen en dan zijn die dipjes niet handig.
Ik zou op zich best wel meer in crypto kunnen zetten maar ik mis nog wat vertrouwen denk ik of ik vind die volatiliteit te eng
Kijk, Bitcoin is een pracht idee. Wereldwijde adoptie via second of third layer oplossingen zou een financiële revolutie betekenen die de financiële macht terugplaatst waar het hoort: het volk. Of we staan aan het begin van een revolutie, of het is verworden tot groot speculatie festijn waar Satoshi met schaamte hoodfschuddend naar kijkt. Een initiatief voor vrijheid, de kop ingedrukt door onbetaalbare exclusiviteit. Zo duur gemaakt dat het zijn doel voorbij streeft en zijn potentiële waarde verliest aan uitgeholde dollar fixatie. FUD. Illuminati.
Ik ben gewoon een verwarde hypocriete ziel die niet meer kan inschatten waar de wereld naartoe gaat omdat ik in 5 rabbit holes tegelijk leef.
Blabla iets met eieren en een mandje.
3 kilo fysiek zilver in mijn broekzakken.
Ja precies in zo'n geval is het wel te doen. Misschien zet ik ook een klein bedragje als hij nog verder daalt.Pelox schreef op maandag 5 april 2021 @ 23:21:
[...]
Geen stress om safemoon hier, laat ze lekker gaan. Is minder dan 1% van mijn pf, als de rest het maar goed doet.
einde van de maand heeft hij een afspraak bij de lambo dealerRichh schreef op maandag 5 april 2021 @ 23:26:
Voor de safemoon adepten onder ons: op 1e paasdag op bezoek bij mijn schoonfamilie begon mijn mogelijk toekomstig zwager over zijn Safemoon.
Toch een beetje in de trand van: als men er op verjaardagen over begint moet je voorzichtig zijn
Ik heb ze eerder vanavond allemaal verkocht (Moon & Mars), richting BNB en die 33% naar BTC, 33% naar ETH omgezet en de rest in BNB laten staan. Nu verder op KSM na geen anderen meer traden maar even aankijken wat BTC gaat doen.Richh schreef op maandag 5 april 2021 @ 23:26:
Voor de safemoon adepten onder ons: op 1e paasdag op bezoek bij mijn schoonfamilie begon mijn mogelijk toekomstig zwager over zijn Safemoon.
me Safemoon is vandaag gestegen met 339k safemoon
Ik kan me voorstellen mensen die veel later safemoon gehaald hebben dat een flinke dump niet fijn aavoelt
[ Voor 27% gewijzigd door Kol Nedra op 05-04-2021 23:33 ]
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!