Helaas kopen we zo te lezen allemaal wel eens in op het verkeerde moment. We staan nog steeds op 800% sinds begin maart zelfs na de correctie. Groene candles chasen gaat ook wel eens foutfRiEtJeSaTe schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:25:
[...]
Waarom nog meer geld stoppen in een coin die alleen maar omlaag gaat terwijl de rest omhoog vliegt? Zoveel meer pareltjes.
Hij lijkt nu wel door te pakken.
Ik heb je advies opgevolgd.Antifon schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:35:
[...]
Ik zou iig 50% dumpen nu. Stijgt ie verder dan prima. Dropt ie weer (wat waarschijnlijk is na zo'n flinke pump), dan kun je je GAK verlagen.
0.548
Ik zie het, gelijk rood
Maar ook omdat het een groot deel van je PF is dat zo lang onder water heeft gestaan, dan is die gemoedsrust wel fijn lijkt me.
Ja wel sick op een coin met dat volume. Kleine 20%. Kon verder zo gauw ook geen nieuws vinden ofzo.
Toch nog even een ritje van 47 naar 53 gepakt met chilliz, die pump sloeg nergens op en jahoor op de 0,5499 klapt hij weer terug. Pas als hij tegen de 60 cent zit zou ik mij er nog wel aan willen wagen.
Chz. Lik mijn ....
Verkoop order op 0.55. En hij stopt op 0.54999
Verder een rustige dag.. zat te denken aan instap (¹²³⁰) op WIN op ongeveer 0,00165... Die is niet geraakt... Misschien krijg ik de kans nog. Maar het is een gokje...
Mijn verwachting is dat hij zijn opwaartse trend weer vind met de start van een nieuwe week... Maar goed... Verwachtingen en crypto.
Verder de waterleiding weer eens gemaakt.. plastic koppelingen kunnen absoluut niet tegen 12bar... Elke maand ging er wel 1 stuk... Nu alles koper en geschikt tot 25bar..
Verder een rustige dag.. zat te denken aan instap (¹²³⁰) op WIN op ongeveer 0,00165... Die is niet geraakt... Misschien krijg ik de kans nog. Maar het is een gokje...
Mijn verwachting is dat hij zijn opwaartse trend weer vind met de start van een nieuwe week... Maar goed... Verwachtingen en crypto.
Verder de waterleiding weer eens gemaakt.. plastic koppelingen kunnen absoluut niet tegen 12bar... Elke maand ging er wel 1 stuk... Nu alles koper en geschikt tot 25bar..
[ Voor 87% gewijzigd door jack zomer op 04-04-2021 17:50 ]
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Ik verwacht toch wel dat ie een dezer dagen vertrekt. Is al te lang vlak. Ben benieuwd waar de koers gaat eindigen vandaag.mannowlahn schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:43:
Toch nog even een ritje van 47 naar 53 gepakt met chilliz, die pump sloeg nergens op en jahoor op de 0,5499 klapt hij weer terug. Pas als hij tegen de 60 cent zit zou ik mij er nog wel aan willen wagen.
Nooit orders op ronde getallen plaatsen.jack zomer schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:44:
Chz. Lik mijn ....
Ik zat op 0.5475.jack zomer schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:44:
Chz. Lik mijn ....
Vaak slimmer om met die grenzen net eronder te zitten
Kan zomaar hoor, maar het blijft erg wisselvallig. Man city erbij doet niks en Real Madrid die niet doorgaan heeft de boel flink weer op reep niveau geplaatst. Er moeten echt serieus grote partijen als nba gaan aansluiten wil die weer naar de dollar gaan.fRiEtJeSaTe schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:45:
[...]
Ik verwacht toch wel dat ie een dezer dagen vertrekt. Is al te lang vlak. Ben benieuwd waar de koers gaat eindigen vandaag.
Dat de nieuwswaarde al in de huidige prijs van de coin verwerkt zit en dat mensen gaat dumpen zodra die gelist wordt op een exchange._Gast_ schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:35:
[...]
Wat zou de reden zijn dat het rekt gaat als het op een exchange verschijnt? (noob vraagje, ben nog niet zo ervaren als het lijkt)
BronBuy the rumor, sell the news is a market adage based on the belief that stock prices move in anticipation of rumors and rebound when profit taking occurs after the actual news is released.
Als Safemoon 0,1 USD/stuk aantikt, dan verloot ik hier 10.000.000 EuroWo Ve schreef op zondag 4 april 2021 @ 16:07:
[...]
Als Safemoon met horten en stoten ook richting de 0,1 gaat ben ik blij (en rijk).
Edit: Mits ik ze dan nog heb uiteraard... Anders ben ik REKT.
[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 04-04-2021 17:54 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Aangezien je er volgens mij nooit naast zit, probeer ik het eens.0108daniel schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:44:
[Afbeelding]
ZEN/BTC is uitgebroken naar boven.
Een mooi instap moment voor de mensen die willen meedoen
Doe mij vast een paar lootjes?Taro schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:51:
[...]
Als Safemoon 0,1 USD/stuk aantikt, dan verloot ik hier 10.000.000 Euro
Ah ok op die manier. Thanks! Het zou idd zomaar kunnen dat ze gaan dumpen. Maar misschien ontstaat er daarna weer een koopgekte vanwege de lagere prijs....we weten het nietRaaafie schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:51:
[...]
Dat de nieuwswaarde al in de huidige prijs van de coin verwerkt zit en dat mensen gaat dumpen zodra die gelist wordt op een exchange.
[...]
Bron
0,001 moet ik zelfs eerst zien, voor ik het geloof hoor.Taro schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:51:
[...]
Ok laten we die even in de topicwarning gooien dan 😂Taro schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:51:
[...]
Edit: Mits ik ze dan nog heb uiteraard... Anders ben ik REKT.
Volgens mij gaat ADA ook zo vertrekken, ik zie toenemende activiteit..
Vloog al weer lekker naar beneden helaas...0108daniel schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:44:
[Afbeelding]
ZEN/BTC is uitgebroken naar boven.
Een mooi instap moment voor de mensen die willen meedoen
WRX, die ging toch laatst ook al zo hard?
4 april, $1,50.
4 april, $1,50.
[ Voor 17% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 04-04-2021 18:05 ]
Mijn pareltje Perl doet het dit weekend aardig, +25% afgelopen 24 uur. Zit er in sinds de 12 cent in en mag tot nu toe niet klagen.
ah bummers CHZ! ik had een buy order gezet op 780 SATS van vandaag, niet gehit dus en zie CHZ nu!
nothing stops this train
No worries. Je krijgt nog kansen genoeg...Kol Nedra schreef op zondag 4 april 2021 @ 18:04:
ah bummers CHZ! ik had een buy order gezet op 780 SATS van vandaag, niet gehit dus en zie CHZ nu!
Dank voor de tip, ik zit nu sinds 2 minuten weer vol in ADA-Sander- schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:58:
Volgens mij gaat ADA ook zo vertrekken, ik zie toenemende activiteit..
Over 44 minuten staat die weer op 46 cent hoorKol Nedra schreef op zondag 4 april 2021 @ 18:04:
Toch lekker wanneer je zoveel volume kunt investeren dat de rest gewoon mee gaat doen, waarbij jij de enige bent die weet waar de pump gaat eindigen.
CHZ laat gewoon hetzelfde zien als Ada, af en toe even naar boven om dan binnen een uur weer terug te zijn.fRiEtJeSaTe schreef op zondag 4 april 2021 @ 18:07:
Toch lekker wanneer je zoveel volume kunt investeren dat de rest gewoon mee gaat doen, waarbij jij de enige bent die weet waar de pump gaat eindigen.
Daarom wil ik er maar al te graag vanaf... maar wel tegen inkoop prijsmannowlahn schreef op zondag 4 april 2021 @ 18:11:
[...]
CHZ laat gewoon hetzelfde zien als Ada, af en toe even naar boven om dan binnen een uur weer terug te zijn.
DOT next? 
ADA boot gemist
ADA boot gemist
nothing stops this train
Zat net nog te twijfelen of ik zou investeren in CTSI. Niet gedaan natuurlijk.
Gevoelsmatig begrijpelijk, maar als een coin zo ver onder je aankoopprijs zit, dan kun je met een pump als zojuist beter gewoon verkopen, ook al zit je niet op je aankoopprijs.Jelmer93 schreef op zondag 4 april 2021 @ 18:13:
[...]
Daarom wil ik er maar al te graag vanaf... maar wel tegen inkoop prijs
Het is namelijk gewoon zeker dat ie weer zakt als ie 20% in een half uur doet. En dan kun je evt. na de dump weer een stuk meer muntjes terugkopen.
Op die manier 'verdien' je nog wat aan de pump, terwijl je nu niets opgeschoten bent.
NEO maakt ook weer een klein sprongetje, al zet hij nu eens door. Zou helemaal top zijn
Volgens mij in een andere dimensie. Er gebeurt geen reet.
Vaak roepen mensen hier een vertrek maar er gebeurt 2 of 3%
Als je boot uit de kust is heb je hem al gemistApC_IcE schreef op zondag 4 april 2021 @ 18:30:
[...]
Volgens mij in een andere dimensie. Er gebeurt geen reet.
Vaak roepen mensen hier een vertrek maar er gebeurt 2 of 3%
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Succes en bedankt voor het vertrouwenGlenn Hoddle schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:53:
[...]
Aangezien je er volgens mij nooit naast zit, probeer ik het eens.
Ik heb mijn verkooporder op 11500 staan.
En waar is die tip op gebaseerd?Het Fantoom schreef op zondag 4 april 2021 @ 18:06:
[...]
Dank voor de tip, ik zit nu sinds 2 minuten weer vol in ADA
Ik zie eigenlijk niets op de 4h en 1d ada/btc chart.
Tja, misschien dat ie voor de 2e keer van 0,00002 btc gaat bouncen maar dat is nu gewoon gokken.
Op ada/usdt zie ik ook geen sterke indicatie voor n stijging. Dat kan vanaf hier net zo goed weer inzakken
[ Voor 13% gewijzigd door shovelhead1340 op 04-04-2021 18:36 ]
Ik lul ook zomaar wat
Wat is Wbnb eigenlijk en waarom zie ik die niet op binance?
De eerste en 2e hit op google vertellen je exact wat je wilt wetenroflexx schreef op zondag 4 april 2021 @ 18:36:
Wat is Wbnb eigenlijk en waarom zie ik die niet op binance?
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Allang vergeten, WRX. Jaar of anderhalf jaar geleden 10k van Binance gekregen, nooit boven de 10 cent gekomen, en een keer met het opschonen van mn portfolio verkocht. En nu in een paar dagen tot de $5.fRiEtJeSaTe schreef op zondag 4 april 2021 @ 18:02:
WRX, die ging toch laatst ook al zo hard?
4 april, $1,50.
Daytraden - of eigenlijk minuten-traden - is soms zo vermoeiend. Wordt gek van de 1m & depth charts
Denk dat ik er maar bijna mee stop voor vandaag en lekker op de bank plof.
Denk dat ik er maar bijna mee stop voor vandaag en lekker op de bank plof.
lol geeft Binance vaak wat weg ?wouterwouter2 schreef op zondag 4 april 2021 @ 18:41:
[...]
Allang vergeten, WRX. Jaar of anderhalf jaar geleden 10k van Binance gekregen, nooit boven de 10 cent gekomen, en een keer met het opschonen van mn portfolio verkocht. En nu in een paar dagen tot de $5.![]()
Dit werkt aardig. Misschien ook maar wat safemars en andere high risk safeshit kopen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dus morgen op 2 Exchanges? Whitebit en BitMart
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik hodl de moeder tot minimaal Binance listingDutchCrownNL schreef op zondag 4 april 2021 @ 19:30:
[...]
Dus morgen op 2 Exchanges? Whitebit en BitMart
Ik hoor niet heel veel over die andere hoor, Safemoon was 1 van de eerste met deze onzin en heeft echt heel veel tractie, die anderen hobbelen er achteraan.zwembroek schreef op zondag 4 april 2021 @ 19:30:
[...]
Dit werkt aardig. Misschien ook maar wat safemars en andere high risk safeshit kopen.
Maar dit gaat wel erg lekker ja.
Even kijken of we wat tijden voor morgen kunnen vinden, nu nog lastig.
Idem hier, misschien wel ff inleg eruit halen vóór ze morgen op de Exchanges staan (geen idee hoelaat overigens), en de rest niet meer naar omkijken voorlopigzwembroek schreef op zondag 4 april 2021 @ 19:31:
[...]
Ik hodl de moeder tot minimaal Binance listing
Ja echt gang zit er niet in nee, staat nu een fractie hoger dus weer 80% verkocht naar aanleiding van jouw postshovelhead1340 schreef op zondag 4 april 2021 @ 18:32:
[...]
En waar is die tip op gebaseerd?
Ik zie eigenlijk niets op de 4h en 1d ada/btc chart.
Tja, misschien dat ie voor de 2e keer van 0,00002 btc gaat bouncen maar dat is nu gewoon gokken.
Op ada/usdt zie ik ook geen sterke indicatie voor n stijging. Dat kan vanaf hier net zo goed weer inzakken
Hmm Bitmart is dus al live blijkbaar?
Safemoom is on bitmart! Test sent 1m coins and it went through pic.twitter.com/PtUsrqFxGP
— Leek (@MooreGears) 4 april 2021
8am edt bitmartDutchCrownNL schreef op zondag 4 april 2021 @ 19:32:
[...]
Idem hier, misschien wel ff inleg eruit halen vóór ze morgen op de Exchanges staan (geen idee hoelaat overigens), en de rest niet meer naar omkijken voorlopig
Zie em nog niet op bitmart hoorDutchCrownNL schreef op zondag 4 april 2021 @ 19:35:
Hmm Bitmart is dus al live blijkbaar?
[Twitter]
Edit toch wel!
[ Voor 40% gewijzigd door roflexx op 04-04-2021 19:37 ]
Mooie call weer! Zie hem helaas nu pas.0108daniel schreef op zondag 4 april 2021 @ 19:09:
[Afbeelding]
Nog een mooi ritje.
Aangeschaft op 677.
Eind positie op 725.
.
[ Voor 95% gewijzigd door Alpina op 04-04-2021 19:43 ]
CKB lijkt weer uit het dal te komen.
HODL 😎
CRO weinig beweging in, zie ik de komende tijd nog wel een mooie stijging pakken. Toch al een mooie 15 CRO gestaked combinatie gewone wallet en defi wallet.
HODL 😎
CRO weinig beweging in, zie ik de komende tijd nog wel een mooie stijging pakken. Toch al een mooie 15 CRO gestaked combinatie gewone wallet en defi wallet.
[ Voor 21% gewijzigd door Alpina op 04-04-2021 19:44 ]
Is bitmart groter? Ik had wel van Whitebit gehoord maar nog nooit van bitmart. Maar de Safemoon devs lijken de suggestie te wekken dat dit groter is?
hij maakt een lower low, zie geen symmetrische driehoek zoals jij hem tekent.0108daniel schreef op zondag 4 april 2021 @ 19:09:
[Afbeelding]
Nog een mooi ritje.
Aangeschaft op 677.
Eind positie op 725.
De komende dagen golden cross op SXP daily, ziet er volgens mij goed uit om deze maand behoorlijk te stijgen.
Ik HODL nog steeds.. moet toch richting de 8 -10$ kunnen voor de zomer.
Kun je bij Binance ook 2 sellorders op 1 coin zetten? Ik heb een random verzameling aan shitcoins die ik 1 voor 1 verkoop zodra ze omhoog schieten. Echter, ik wil me ook indekken tegen een BTC crash.
Dus een 100% sell order op een onredelijk koers (+100%), om een pump mee te pakken.
En een 100% sell order op 30% onder de aankoopkoers.
Volgens mij kan dit niet met een OCO toch?
De huidige manier van handelen wekt irritatie bij de vrouw en ik wil zelf ook m’n leven weer oppakken...
Dus een 100% sell order op een onredelijk koers (+100%), om een pump mee te pakken.
De huidige manier van handelen wekt irritatie bij de vrouw en ik wil zelf ook m’n leven weer oppakken...
[ Voor 17% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 04-04-2021 19:48 ]
BAT lijkt aan te stevenen op een break out? Iemand met meer TA kennis die hier mogelijkheden in ziet?
En DOT wil ik ook graag instappen, maarja, buy high?
En DOT wil ik ook graag instappen, maarja, buy high?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
CRO zou ik niet per se quick gains van verwachten. De groei van de laatste maanden is ook gewoon een combi geweest van een stijgende BTC, mainnet launch en de tokenburn van 70 miljard coins.Alpina schreef op zondag 4 april 2021 @ 19:42:
CKB lijkt weer uit het dal te komen.
HODL 😎
[/quote]
Het kan natuurlijk dat ie alsnog flink stijgt bij nieuwe ontwikkelingen ofzo, maar het is meer een coin voor de lange termijn die mee gaat groeien met het platform. Dan kan het overigens op den duur wel hard gaan, zoals bijvoorbeeld bij BNB ook is gebeurd.
Volgens mij dat je deze funds 28 dagen lang niet opnieuw kunt staken en je dus 28 dagen geen staking rewards ontvangt.Wo Ve schreef op zondag 4 april 2021 @ 19:49:
[Afbeelding]
Kan iemand mij uitleggen wat dit betekent?
Want 'I understand' er dus geen snars van.
Wat wil je doen? De rewards claimen? Dat doe je niet op deze wijze.
Als je nu unstaked, dan wordt je CRO 28 dagen vastgehouden en kun je het na die periode pas verplaatsen. Gedurende die 28 dagen krijg je geen rewards. Is gedaan om een steal door validators te voorkomen voor zover ik weet.Wo Ve schreef op zondag 4 april 2021 @ 19:49:
[Afbeelding]
Kan iemand mij uitleggen wat dit betekent?
Want 'I understand' er dus geen snars van.
[ Voor 3% gewijzigd door Antifon op 04-04-2021 19:53 ]
Dsze is heel mooi uitgekomen. Bedankt weer!0108daniel schreef op zondag 4 april 2021 @ 19:09:
[Afbeelding]
Nog een mooi ritje.
Aangeschaft op 677.
Eind positie op 725.
Deze ging heel snel!0108daniel schreef op zondag 4 april 2021 @ 19:09:
[Afbeelding]
Nog een mooi ritje.
Aangeschaft op 677.
Eind positie op 725.
Hij is al binnen
:strip_exif()/f/image/CqwmR6HjfE8DGr4G0Sfmpd4p.jpg?f=fotoalbum_large)
Gefeliciteerd voor degene die deze hebben meegepakt
Als CRO ook maar een fractie gaat bereiken van wat BNB heeft bereikt ben ik iig zeer happyAntifon schreef op zondag 4 april 2021 @ 19:50:
[...]
CRO zou ik niet per se quick gains van verwachten. De groei van de laatste maanden is ook gewoon een combi geweest van een stijgende BTC, mainnet launch en de tokenburn van 70 miljard coins.
Het kan natuurlijk dat ie alsnog flink stijgt bij nieuwe ontwikkelingen ofzo, maar het is meer een coin voor de lange termijn die mee gaat groeien met het platform. Dan kan het overigens op den duur wel hard gaan, zoals bijvoorbeeld bij BNB ook is gebeurd.
Precies. Zo zie ik cro ook, gewoon twee drie jaar vasthouden en hopen op een BNB achtige stijging. In de tussentijd lekker stakenAntifon schreef op zondag 4 april 2021 @ 19:50:
[...]
CRO zou ik niet per se quick gains van verwachten. De groei van de laatste maanden is ook gewoon een combi geweest van een stijgende BTC, mainnet launch en de tokenburn van 70 miljard coins.
Als je steeds voor de 10% gaat, is je marge dan niet vrij dun mocht de boel naar beneden gaan? Maar je zit er wel steeds spot in, chapeau!0108daniel schreef op zondag 4 april 2021 @ 19:52:
[...]
Deze ging heel snel!
Hij is al binnen![]()
[Afbeelding]
Gefeliciteerd voor degene die deze hebben meegepakt
[ Voor 3% gewijzigd door mannowlahn op 04-04-2021 19:55 ]
Ik heb nu 3 verschillende stake potjes en ik wilde er eventjes 1 van maken. Vond ik overzichtelijker 😂 maar ik laat het lekker.Bananeman schreef op zondag 4 april 2021 @ 19:52:
[...]
Volgens mij dat je deze funds 28 dagen lang niet opnieuw kunt staken en je dus 28 dagen geen staking rewards ontvangt.
Wat wil je doen? De rewards claimen? Dat doe je niet op deze wijze.
Ja, dat is een OCO order. En sterkte met je vrouwfRiEtJeSaTe schreef op zondag 4 april 2021 @ 19:46:
Kun je bij Binance ook 2 sellorders op 1 coin zetten? Ik heb een random verzameling aan shitcoins die ik 1 voor 1 verkoop zodra ze omhoog schieten. Echter, ik wil me ook indekken tegen een BTC crash.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ik hoop/duim met je mee! Eindelijk weer een mede strijder hierrainier15 schreef op zondag 4 april 2021 @ 19:43:
De komende dagen golden cross op SXP daily, ziet er volgens mij goed uit om deze maand behoorlijk te stijgen.
Pasen is de druppel geloof ik.Taro schreef op zondag 4 april 2021 @ 19:57:
[...]
Ja, dat is een OCO order. En sterkte met je vrouw
Bij deze was de marge niet al te groot.mannowlahn schreef op zondag 4 april 2021 @ 19:54:
[...]
Als je steeds voor de 10% gaat, is je marge dan niet vrij dun mocht de boel naar beneden gaan? Maar je zit er wel steeds spot in, chapeau!
Dit is bewust, omdat het een flinke stijging in korte tijd was.
Voor de langere termijn kijk ik naar de 4 uur of dag grafiek.
De marge is dan een stuk groter omdat je op een grotere tijdschaal bezig ben.
Gisteren ging de boel flink omlaag.
Voor mij persoonlijk bied dat meer kooporders en koopmomenten.
Bedankt voor het compliment!
Je kunt redelegaten. In de desktop wallet via Home > Delegations en dan zie je Redelegate Stake staan.Wo Ve schreef op zondag 4 april 2021 @ 19:55:
[...]
Ik heb nu 3 verschillende stake potjes en ik wilde er eventjes 1 van maken. Vond ik overzichtelijker 😂 maar ik laat het lekker.
Is er ook een desktop defi wallet?Bananeman schreef op zondag 4 april 2021 @ 20:07:
[...]
Je kunt redelegaten. In de desktop wallet via Home > Delegations en dan zie je Redelegate Stake staan.
Wat is er trouwens de laatste dagen met Bittorrent (BTT) aan de hand?
Had er voor de gein wat erop gezet omdat ik dacht, beter ergens in leggen dan als Fiat houden.
Maar heb gewoon het dubbele aan waarde binnen 7 dagen
Had er voor de gein wat erop gezet omdat ik dacht, beter ergens in leggen dan als Fiat houden.
Toch raar dat er een paar dagen geleden een tweet was die spreekt over morgen
https://twitter.com/BitMa...tatus/1378043878624829440
Hoezo dan naar voren gehaald?
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Al een oplossing gevonden?mathiasc schreef op zondag 28 maart 2021 @ 16:52:
[...]
ikzelf gebruik voorlopig de delta app, ik ben echter op zoek naar een app die ik ook op de PC kan openen (online) en die een brede exchange ondersteuning heeft want idd manueel bijhouden is onbegonnen werk.
https://opensea.io/seaart
Was er niet iets met dat de eigenaar van Bittorrent het alternatief voor de “Bitcoin” op de markt zou brengen?Nielsjuhz schreef op zondag 4 april 2021 @ 20:19:
Volgens mij wordt in deze tweet aangegeven dat dan de deposits starten, maar nu blijkt dus dat er meteen gelist wordt, morgen.tymiek schreef op zondag 4 april 2021 @ 20:19:
[...]
Toch raar dat er een paar dagen geleden een tweet was die spreekt over morgen![]()
https://twitter.com/BitMa...tatus/1378043878624829440
Hoezo dan naar voren gehaald?
*Edit,ik kijk niet goed, je hebt gelijkt. Heel raar.
[ Voor 6% gewijzigd door Wo Ve op 04-04-2021 20:26 ]
Wrx damn. Irritant dat ik geen fiat meer heb:p
Niet gezond om daar nu nog in te stappen.roflexx schreef op zondag 4 april 2021 @ 20:28:
Wrx damn. Irritant dat ik geen fiat meer heb:p
Dat is Chia: https://www.chia.net/-Sander- schreef op zondag 4 april 2021 @ 20:21:
[...]
Was er niet iets met dat de eigenaar van Bittorrent het alternatief voor de “Bitcoin” op de markt zou brengen?
Zie ook postings van vandaag in dit topic, had er nog niet eerder van gehoord.
[ Voor 18% gewijzigd door Bananeman op 04-04-2021 20:39 ]
Heel raar sommige mensen stippen het ook aan bij de nieuwe bekendmaking maar mensen chillen er gewoon overheenWo Ve schreef op zondag 4 april 2021 @ 20:25:
[...]
Volgens mij wordt in deze tweet aangegeven dat dan de deposits starten, maar nu blijkt dus dat er meteen gelist wordt, morgen.
*Edit,ik kijk niet goed, je hebt gelijkt. Heel raar.
Morgen 14:00 gaan ze handelen dus...tot die tijd kunnen we dus aardig wat Safemoon erbij krijgen van de mensen die het overzetten naar de exchange. Ik denk dat ik daarvoor maar een deel er uit ga trekken en even afwachten wat het gaat doen.
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Gaan we vannacht met HOT door de 3 cent?? Zou toch een mooi moment zijn, kunnen we nog een stukje door groeien
Heb nog eens gekeken naar Chia harvesting of farming of wat dan ook, maar dat schijnt je SSD op te vreten qua wear & tear. https://github.com/Chia-N...kchain/wiki/SSD-EnduranceWo Ve schreef op zondag 4 april 2021 @ 14:41:
[...]
Ja helaas wel, daarom leuk met Raspberry Pi.
Maar ze noemen het niet mining maar harvesting? Het gaat om schijfruimte, niet om processor kracht.
Las ergens dat je een Samsung consumer grade SSD met 30 à 50 "plots" kunt slopen. Krijg hier geen warm gevoel van.
De plots gebruik je om op te farmen zag ik. Ik maak een plot op een andere schijf en laat hem daarna overzetten naar een 2TB schijf om vervolgens te gaan farmenBananeman schreef op zondag 4 april 2021 @ 20:58:
[...]
Heb nog eens gekeken naar Chia harvesting of farming of wat dan ook, maar dat schijnt je SSD op te vreten qua wear & tear. https://github.com/Chia-N...kchain/wiki/SSD-Endurance
Las ergens dat je een Samsung consumer grade SSD met 30 à 50 "plots" kunt slopen. Krijg hier geen warm gevoel van.
Prijs keldert iig al wel. Zit te twijfelen om me geld al eruit te halen en verder te gaan met mijn winst. Maarjah, als hij wel stijgt straks, dan heb je weer geen winst op je inleg. The troubles!tymiek schreef op zondag 4 april 2021 @ 20:56:
[...]
Heel raar sommige mensen stippen het ook aan bij de nieuwe bekendmaking maar mensen chillen er gewoon overheen![]()
Morgen 14:00 gaan ze handelen dus...tot die tijd kunnen we dus aardig wat Safemoon erbij krijgen van de mensen die het overzetten naar de exchange. Ik denk dat ik daarvoor maar een deel er uit ga trekken en even afwachten wat het gaat doen.
Iig moet nu film kijken met me vriendin, dus als ik alles verlies, kan ik het mooi op haar gooien
Mij is niet duidelijk of een plot tot nul of één block kan leiden, of dat je meerdere blocks uit één plot kunt halen. En wat is dan het nut van meerdere plots hebben?Jelmer93 schreef op zondag 4 april 2021 @ 20:59:
[...]
De plots gebruik je om op te farmen zag ik. Ik maak een plot op een andere schijf en laat hem daarna overzetten naar een 2TB schijf om vervolgens te gaan farmen
Goeie vraag, die calculator laat bij meer plots een hoger inkomen aan chia coins zien dus ik heb er 17 in de uitrol staanBananeman schreef op zondag 4 april 2021 @ 21:02:
[...]
Mij is niet duidelijk of een plot tot nul of één block kan leiden, of dat je meerdere blocks uit één plot kunt halen. En wat is dan het nut van meerdere plots hebben?
Ik heb de mijne verkocht op €0.014 ... Vind het een beetje gevaarlijk om nu toch terug in te stappen.jvp schreef op zondag 4 april 2021 @ 20:57:
Gaan we vannacht met HOT door de 3 cent?? Zou toch een mooi moment zijn, kunnen we nog een stukje door groeien
Volgens mij is de bedenker van CHIA ook de maker van Bittorrent , A Cohen ofzoNielsjuhz schreef op zondag 4 april 2021 @ 20:19:
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/KcivEcMrhRAhRAJCzkauOxHH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3ujDWmjnUbxbWviewqFnfQd2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/K8NSBgO833Ug2NztBS7E0XHI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4EARshCKnMWUlf5JsfxQkM3Q.jpg?f=fotoalbum_large)