Ben ik de enige die het woord SafeMoon niet meer kan horen?
Ik heb er 5 jaar op moeten wachten... ik hoop nog ff door de 3 cent heen te knallen.kamieltje schreef op zondag 4 april 2021 @ 21:08:
[...]
Ik heb de mijne verkocht op €0.014 ... Vind het een beetje gevaarlijk om nu toch terug in te stappen.
Ik zag het gisteren zelfs in de opmerkingen bij een NU.nl artikel over de ETH prijsfRiEtJeSaTe schreef op zondag 4 april 2021 @ 21:11:
En dat met nog maar 253600 adressen die het hebben, je zou bijna denken dat die allemaal in NL zitten.
[ Voor 16% gewijzigd door tymiek op 04-04-2021 21:15 ]
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Ik ook niet, als je bij de calculator op advanced klikt zie je ook dat de maandelijkse inkomsten na 6 maanden al enorm stagneren en ook af gaan nemen.Bananeman schreef op zondag 4 april 2021 @ 20:58:
[...]
Heb nog eens gekeken naar Chia harvesting of farming of wat dan ook, maar dat schijnt je SSD op te vreten qua wear & tear. https://github.com/Chia-N...kchain/wiki/SSD-Endurance
Las ergens dat je een Samsung consumer grade SSD met 30 à 50 "plots" kunt slopen. Krijg hier geen warm gevoel van.
Toch maar een lighting node gaan bouwen in plaats van dit
SafemoonfRiEtJeSaTe schreef op zondag 4 april 2021 @ 21:11:
Stap dan in de Fairmoon treinfRiEtJeSaTe schreef op zondag 4 april 2021 @ 21:11:
:strip_exif()/f/image/6nyZUTvVNBSlTakbrwJQpxBi.jpg?f=fotoalbum_large)
Nog mensen die in sushi zitten en hoopvol zijn over de announcements woensdag?
Scheißemünze
Ze suggereren nu zelfs dat ze starten met hun eigen exchange op Twitter.fRiEtJeSaTe schreef op zondag 4 april 2021 @ 21:11:
Zijn gek geworden 🤣
Beetje meer info mag welTabacca schreef op zondag 4 april 2021 @ 21:14:
https://medium.com/sushis...21-q1-update-164d857feb53
Had iemand al eens eerder gepost van de week, weinig gebeurd afgelopen week dus verwacht wel een pump(je)
Scheißemünze
Lekker volwassen
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Eens, maar ik denk wel dat CRO in deze huidige markt ook mee gaat stijgen. Ik kijk het even aan en haal er misschien op een bepaald moment een deel uit. De defi wallet laat ik dan rustig verder staken, nog steeds mooie percentages daar trouwens.Antifon schreef op zondag 4 april 2021 @ 19:50:
[...]
CRO zou ik niet per se quick gains van verwachten. De groei van de laatste maanden is ook gewoon een combi geweest van een stijgende BTC, mainnet launch en de tokenburn van 70 miljard coins.
Het kan natuurlijk dat ie alsnog flink stijgt bij nieuwe ontwikkelingen ofzo, maar het is meer een coin voor de lange termijn die mee gaat groeien met het platform. Dan kan het overigens op den duur wel hard gaan, zoals bijvoorbeeld bij BNB ook is gebeurd.
Sell order op 0,03498 gezet. Wishful thinking I know. HotMoon is de nieuwe SafeMoon en FairMoon.jvp schreef op zondag 4 april 2021 @ 20:57:
Gaan we vannacht met HOT door de 3 cent?? Zou toch een mooi moment zijn, kunnen we nog een stukje door groeien
Lijkt nu een beetje af te vlakken rond de 40%. Top natuurlijk, hopelijk houden we dit een tijdje vol.Alpina schreef op zondag 4 april 2021 @ 21:21:
[...]
Eens, maar ik denk wel dat CRO in deze huidige markt ook mee gaat stijgen. Ik kijk het even aan en haal er misschien op een bepaald moment een deel uit. De defi wallet laat ik dan rustig verder staken, nog steeds mooie percentages daar trouwens.
Als de moon te dichtbij is, dan is er ook SafeMars. https://www.coingecko.com/nl/coins/safemarsfRiEtJeSaTe schreef op zondag 4 april 2021 @ 21:11:
dit is dan wel iets voor joufRiEtJeSaTe schreef op zondag 4 april 2021 @ 21:11:
https://www.coingecko.com/en/coins/pluto
nothing stops this train
ziet er veelbelovend uitKol Nedra schreef op zondag 4 april 2021 @ 21:35:
[...]
dit is dan wel iets voor jou
https://www.coingecko.com/en/coins/pluto
Dan gaan bij mij de alarmbellen rinkelen hoor hahaWo Ve schreef op zondag 4 april 2021 @ 21:16:
[...]
Ze suggereren nu zelfs dat ze starten met hun eigen exchange op Twitter.
Zijn gek geworden 🤣
Als die crashed en burned horen we er niemand meer over ;-)fRiEtJeSaTe schreef op zondag 4 april 2021 @ 21:11:
Al hoop ik natuurlijk dat die wel naar de moon gaat.
jawel, want dan wordt het als referentie gebruiktWaah schreef op zondag 4 april 2021 @ 21:37:
[...]
Als die crashed en burned horen we er niemand meer over ;-)
Samen voor ons eigen! Geen gezeik, iedereen rijk!Waah schreef op zondag 4 april 2021 @ 21:37:
[...]
Als die crashed en burned horen we er niemand meer over ;-)
https://www.instagram.com...uxZ/?igshid=16zqqxace18tb
[ Voor 24% gewijzigd door roflexx op 04-04-2021 22:09 ]
Verwijderd
Daar hebben ze de GehoorSafe voor. Telkens als je iets niet hoort worden er coins geburned.fRiEtJeSaTe schreef op zondag 4 april 2021 @ 21:11:
Naast het staken in de DeFi wallet ben ik gister in de ENJ supercharger gestapt, geloof wel in het platform dat dit goed mee gaat groeien met de gehele crypto spaceAlpina schreef op zondag 4 april 2021 @ 21:21:
[...]
Eens, maar ik denk wel dat CRO in deze huidige markt ook mee gaat stijgen. Ik kijk het even aan en haal er misschien op een bepaald moment een deel uit. De defi wallet laat ik dan rustig verder staken, nog steeds mooie percentages daar trouwens.
Ik voorspel een behoorlijke dip voor Safemoon de komende nacht
Waarom?_Gast_ schreef op zondag 4 april 2021 @ 23:07:
Ik voorspel een behoorlijke dip voor Safemoon de komende nacht
Gwn een gok
https://newsbit.nl/hoskin...met-ethiopie-is-getekend/
Benieuwd of het idd klopt en of dit impact gaat hebben op de koers.Hoskinson: ‘Cardano deal met Ethiopië is getekend’
Al sinds februari keek de Cardano community reikhalzend uit naar de bevestiging van de deal met de regering van Ethiopië. Destijds werd onthuld dat ze zich in de laatste fase van een overheidscontract bevonden om miljoenen gebruikers op de Cardano-blockchain te krijgen. Door bureaucratische problemen liep de deal wat vertraging op, maar dat lijkt nu verholpen te zijn.
De deal is rond
Op 25 maart had een speciale commissie het besluit ondertekend om het project uit te voeren. Alleen de handtekening van de minister moest nog gezet worden. Gisteren is deze handtekening ook eindelijk gezet.
Hoskinson mocht niet direct zeggen dat de deal rond was, aangezien hij een exclusief contract tekende. Echter liet hij de kans niet voorbijgaan om toch een cryptische aanwijzing te tweeten.
Dat is vast een mooie deal waarbij de noodzaak om Cardano te gebruiken opweegt tegen de hoeveelheid steekpenningen.
All in woensdag!Tabacca schreef op zondag 4 april 2021 @ 21:14:
Nu mijn portfolio steeds omvangrijker begint te worden, merk ik dat de Binance mogelijkheden voor Portfolio beheer niet echt heel uitgebreid zijn.
Ik wil voor mezelf inzichtelijk maken:
HODL (stablecoins een vaste aanvoer van winst) Misschien in een Hardware Wallet.
HODL light (hier ga ik een tiental kleine projecten/coins in opnemen welke imho ontzettend veel potentie hebben en in de toekomst echt gigantische stappen kunnen maken. Deze volg ik actief en kan, indien nodig, ingrijpen).
TRADE Hier alles wat loopt en waar ik actief mee bezig ben.
WATCHLIST
Alle coins die ik wil volgen, me interessant lijken en
Hoe pakken jullie dit aan? Of zie ik binnen Binance veel mogelijkheden en opties over het hoofd? Ben nu op Coingecko bezig en dat is wel te doen, maar eigenlijk dubbel werk met wat ik op Binance uitvoer.
HODL (stablecoins een vaste aanvoer van winst) Misschien in een Hardware Wallet.
HODL light (hier ga ik een tiental kleine projecten/coins in opnemen welke imho ontzettend veel potentie hebben en in de toekomst echt gigantische stappen kunnen maken. Deze volg ik actief en kan, indien nodig, ingrijpen).
WATCHLIST
Hoe pakken jullie dit aan? Of zie ik binnen Binance veel mogelijkheden en opties over het hoofd? Ben nu op Coingecko bezig en dat is wel te doen, maar eigenlijk dubbel werk met wat ik op Binance uitvoer.
Delta is een prima app hiervoor.StealthyPeanut schreef op zondag 4 april 2021 @ 23:24:
Nu mijn portfolio steeds omvangrijker begint te worden, merk ik dat de Binance mogelijkheden voor Portfolio beheer niet echt heel uitgebreid zijn.
WATCHLIST
Denk het niet. Net van 134 naar 154. Lekker!_Gast_ schreef op zondag 4 april 2021 @ 23:11:
[...]
Gwn een gokOok omdat het afgelopen nacht ook gebeurde...
$0.000001355 op Coinmarketcap
$0.00000209 op Coingecko
En https://bscscan.com/ lijkt de hoogste van de 2 te pakken, terwijl je zou verwachten dat ze met Binance als eigenaar Coinmarketcap zouden gebruiken.
Edit: De waarde op BSCScan gaat helemaal nuts, wijkt echt per minuut enorm af met enorme verschillen. Mhm...
[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 04-04-2021 23:42 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Kloppen allemaal niet. Kijk maar eens op pancakeswap hoeveel USDT je voor je safemoons krijgt.Taro schreef op zondag 4 april 2021 @ 23:38:
[...]
$0.000001355 op Coinmarketcap
$0.00000209 op Coingecko
En https://bscscan.com/ lijkt de hoogste van de 2 te pakken, terwijl je zou verwachten dat ze met Binance als eigenaar Coinmarketcap zouden gebruiken.
Edit: De waarde op BSCScan gaat helemaal nuts, wijkt echt per minuut enorm af met enorme verschillen. Mhm...
Zitten er ook nog mensen in $KIN?
Na de 100mln ICO in 2017 hebben ze behoorlijk wat shit over zich heen gehad van SEC. Dat is eind 2020 afgerond met een boete van 5mln en verder clearance.
Inmiddels een paar miljoen users (zie stats https://kin.org/stats/) en de prijs gaat gestaag omhoog. Zit nog meer in het vat als je het mij vraagt (nog geen grote listings en het gerucht is dat Coinbase bezig is met de integratie van SPL's (van de SOL blockchain) en dat maakt de weg vrij voor listing van o.a. $KIN.
<einde shill>
Na de 100mln ICO in 2017 hebben ze behoorlijk wat shit over zich heen gehad van SEC. Dat is eind 2020 afgerond met een boete van 5mln en verder clearance.
Inmiddels een paar miljoen users (zie stats https://kin.org/stats/) en de prijs gaat gestaag omhoog. Zit nog meer in het vat als je het mij vraagt (nog geen grote listings en het gerucht is dat Coinbase bezig is met de integratie van SPL's (van de SOL blockchain) en dat maakt de weg vrij voor listing van o.a. $KIN.
<einde shill>
BSCScan houdt 209 voor Safemoon en 11 voor Safemars aan. Ik heb van beide een aanzienlijke hoeveelheid, maar bij 209 wil ik best wat cashen. Als ik inderdaad op Pancakeswap richting USDT ga, dan valt het bedrag tov BSCScan enorm tegen. Maar BSCScan gebruikt dus niet Coinmarketcap als bron, maar Coingecko? Dat kan ik mij haast niet voorstellen met Binance als eigenaar.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
In mijn trustwallet staat safemoon op 135, het lijkt ook al uren bevroren.Taro schreef op zondag 4 april 2021 @ 23:47:
BSCScan houdt 209 voor Safemoon en 11 voor Safemars aan. Ik heb van beide een aanzienlijke hoeveelheid, maar bij 209 wil ik best wat cashen. Als ik inderdaad op Pancakeswap richting USDT ga, dan valt het bedrag tov BSCScan enorm tegen. Maar BSCScan gebruikt dus niet Coinmarketcap als bron, maar Coingecko? Dat kan ik mij haast niet voorstellen met Binance als eigenaar.
Ik denk dat ik morgen toch maar mn inleg +100% winst naar bitmart transfer dn omzet naar btc.
[ Voor 4% gewijzigd door roflexx op 04-04-2021 23:54 ]
* en bij 209 zou ik ook wel iets willen cashen ja.
Dat is wat je krijgt.Taro schreef op zondag 4 april 2021 @ 23:47:
Als ik inderdaad op Pancakeswap richting USDT ga, dan valt het bedrag tov BSCScan enorm tegen.
Heb overigens zojuist 70% van wat ik nog aan Safemoon had verkocht en al met al mooie winst gepakt. Met wat ik nu gecasht heb en wat ik eerder al afgeroomd had is m'n oorspronkelijke investering x127 gegaan. Als wat er nog in zit nog een keer x10 gaat dan ga ik de baas bellen dat ik ga rentenieren, maar ik wil in elk geval de meeste maantjes op het droge hebben voor de bubbel knapt.
Je oorspronkelijk safemoon investering is x127 gegaan?Isdatzo schreef op maandag 5 april 2021 @ 00:03:
[...]
Dat is wat je krijgt.
Heb overigens zojuist 70% van wat ik nog aan Safemoon had verkocht en al met al mooie winst gepakt. Met wat ik nu gecasht heb en wat ik eerder al afgeroomd had is m'n oorspronkelijke investering x127 gegaan. Als wat er nog in zit nog een keer x10 gaat dan ga ik de baas bellen dat ik ga rentenieren, maar ik wil in elk geval de meeste maantjes op het droge hebben voor de bubbel knapt.
https://goswappcharts.web...2037f31ff0093eeb8c8add8d3Wo Ve schreef op zondag 4 april 2021 @ 23:50:
[...]
In mijn trustwallet staat safemoon op 135, het lijkt ook al uren bevroren.
Zie hem hier gewoon bewegen. Edit, toch niet.
https://opensea.io/seaart
RVN/BTC dagcurve ziet er goed uit, dus wat RVN gepakt...
ENJ/BTC kan misschien wat lager, dus een lagere bieding geplaatst --> 6 april 2 events geplant: GameTalkTalk Integration + Jumpnet launch
ENJ/BTC kan misschien wat lager, dus een lagere bieding geplaatst --> 6 april 2 events geplant: GameTalkTalk Integration + Jumpnet launch
nothing stops this train
ja dat vind ik ook wel heel veel zo snel al. heb je de 1e dag gekocht ofzo?roflexx schreef op maandag 5 april 2021 @ 00:05:
[...]
Je oorspronkelijk safemoon investering is x127 gegaan?
bij release gekocht ofzo? x127 is niet mis in paar weken tijdIsdatzo schreef op maandag 5 april 2021 @ 00:03:
[...]
Dat is wat je krijgt.
even snel uitgerekend met voorbeeld aantal van 300 miljard coins. stel je had in begin 6000 euro geinvesteerd wat mij niet lijkt (geen idee) dan zou je op hoogte punt afgelopen nacht bij 0.0000015 450k euro hebben.
[ Voor 16% gewijzigd door nemesis2212 op 05-04-2021 00:22 ]
Raar, want als je nu op pancake probeert te swappen krijg je niet het gewenst bnb in verhouding totnemesis2212 schreef op maandag 5 april 2021 @ 00:19:
[...]
bij release gekocht ofzo? x127 is niet mis in paar weken tijd
wat er staat anders. Dus raar dat je dan nu verkocht hebt.
Daarnaast 127x is wel overdreven.
+127% neem ik aan, ipv 127x
Klein detail, groot verschil ;-)
Edit: niet dus
Klein detail, groot verschil ;-)
Edit: niet dus
[ Voor 16% gewijzigd door Waah op 05-04-2021 01:06 ]
Rugop ‘81. Revolutionair verkiezingsprogramma van de tegenpartijsOid schreef op zondag 4 april 2021 @ 21:49:
[...]
Samen voor ons eigen! Geen gezeik, iedereen rijk!
€6000 vind ik veel te veel om wat mee te gokken (maar achteraf...): ik heb er op 9 maart wat knikkers tegenaan gegooid toen de koers op 0.0000000012 stond.nemesis2212 schreef op maandag 5 april 2021 @ 00:19:
[...]
bij release gekocht ofzo? x127 is niet mis in paar weken tijd
even snel uitgerekend met voorbeeld aantal van 300 miljard coins. stel je had in begin 6000 euro geinvesteerd wat mij niet lijkt (geen idee) dan zou je op hoogte punt afgelopen nacht bij 0.0000015 450k euro hebben.
Alles in het groen!
[ Voor 113% gewijzigd door enomiss op 05-04-2021 02:04 ]
https://opensea.io/seaart
PHB doet ook een hikje omhoog, geen muren van 10M+ meer boven zich nu (afkloppen!)
STMX is ook even wakker, m'n sell op 155 sats gehit,. zat zelfs iets meer in, maar ik ben blij.
Heeft een maandje hodl gekost, niet veel voor crypto, wel veel voor een n00b met FOMO
Heeft een maandje hodl gekost, niet veel voor crypto, wel veel voor een n00b met FOMO
https://support.bmx.fund/hc/en-us/articles/1260803965349
Als ik het stuk van de fees lees lijkt bitmart ook 10 procent te rekenen op iedere transactie. Opvallend.
Als ik het stuk van de fees lees lijkt bitmart ook 10 procent te rekenen op iedere transactie. Opvallend.
Alles in het rood!enomiss schreef op maandag 5 april 2021 @ 01:45:
Alles in het groen!
Zero.
Btc blijft maar zwakjes proberen wat omhoog te kruipen om de 60K aan te raken...het enige positieve is dat het niet hard naar beneden is gegaan.
[ Voor 15% gewijzigd door jowi op 05-04-2021 08:16 ]
Dus 10% ben je kwijt als je naar bitmart stuurt en dan nog eens 10% als je naar btc/usdt overzet?!knakworst schreef op maandag 5 april 2021 @ 07:42:
https://support.bmx.fund/hc/en-us/articles/1260803965349
Jep, per transactie ben je 10% kwijt. Dus ook de move van Metamask/Trustwallet naar Bitmartroflexx schreef op maandag 5 april 2021 @ 08:16:
[...]
Dus 10% ben je kwijt als je naar bitmart stuurt en dan nog eens 10% als je naar btc/usdt overzet?!
Dan ben je de hoge ETH kosten kwijt en komen ze met dit aan. En zoals ik het lees gaat die 10% voor de helft naar mensen op Bitmart. Dus wij hebben er als wallet holders niet veel aan die tweede keer.
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Hoe wordt 9 april de openingskoers van PundiX bepaald? Begint die letterlijk op 0 of is er zoiets als premarket?
[ Voor 34% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 05-04-2021 08:26 ]
Ik verwacht zelf dat wij dat de komende dagen nog wel gaan zien voordat er weer een upswing komt. Niet een enorme drop maar wel dat wij blijven zakken.jowi schreef op maandag 5 april 2021 @ 08:15:
Btc blijft maar zwakjes proberen wat omhoog te kruipen om de 60K aan te raken...het enige positieve is dat het niet hard naar beneden is gegaan.
[ Voor 7% gewijzigd door keepitfrosty op 05-04-2021 08:28 ]
Het is ook een raar weekend dit, lang, feestdagen... ik denk dat we heel snel gaan zien welke kant het opgaat. Misschien vanavond al.
Nou op 0 zou heel vreemd zijn. Dan had iedereen zijn npx wel van de hand gedaan. Het is eigenlijk heel simpel, je hebt de reguliere koers en die doe je maal 1000.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 5 april 2021 @ 08:26:
Hoe wordt 9 april de openingskoers van PundiX bepaald? Begint die letterlijk op 0 of is er zoiets als premarket?
Edit: en de hoeveelheid door dezelfde factor. Dus er veranderd niets in de waarde, alleen in de manier van opschrijven.
[ Voor 13% gewijzigd door Currry op 05-04-2021 08:54 ]
Iemand bekend met de top ICO's die hier gelist zijn?:
https://www.crypto-rating.com/ico-rating/
De meeste presenteren een interessant "product". Maar volgens mij blijft het een risico om er op in te stappen. Als ik bijvoorbeeld naar de ICO kijk die bovenaan staat met een rating 5 dan vraag ik me ook af hoe die rating bepaald wordt? In dit topic heeft nog niemand over PointPay geschreven.
De meeste presenteren een interessant "product". Maar volgens mij blijft het een risico om er op in te stappen. Als ik bijvoorbeeld naar de ICO kijk die bovenaan staat met een rating 5 dan vraag ik me ook af hoe die rating bepaald wordt? In dit topic heeft nog niemand over PointPay geschreven.
Grote kans dat ze gewoon gesponsord worden. Zou er in ieder geval weinig op uit doen. Zijn wel meerdere websites zoals deze, zoals icodrops, maar ik kijk er niet meer naar.technoaddict schreef op maandag 5 april 2021 @ 09:03:
Iemand bekend met de top ICO's die hier gelist zijn?:
Tomorrow is not today!
Ik vermoed dat het afhankelijk is van hoeveel je crypto-rating betaalt. Dat kan onethisch zijn, maar zo werken min of meer zelfs de S&P's van deze wereld. Zo'n rating zou ik dus nul waarde aan hechten.technoaddict schreef op maandag 5 april 2021 @ 09:03:
Als ik bijvoorbeeld naar de ICO kijk die bovenaan staat met een rating 5 dan vraag ik me ook af hoe die rating bepaald wordt?
is ADA de eerste EURO Stablecoin geworden?
Geduld is een schone zaak

Ik zit stiekem nog te hopen dat ADA/RVN/CHZ nog een keer een flinke sprong gaan makenRisingSun schreef op maandag 5 april 2021 @ 09:34:
is ADA de eerste EURO Stablecoin geworden?Geduld is een schone zaak
Ik heb dat stiekem bij alle muntjes die ik nu in mijn bezit hebJelmer93 schreef op maandag 5 april 2021 @ 09:44:
[...]
Ik zit stiekem nog te hopen dat ADA/RVN/CHZ nog een keer een flinke sprong gaan maken
Die is inmiddels precies aangetikt, maar moet zeggen dat ik het nog wel spannend vindJedi_Pimp schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 20:42:
[...]
Nee man, we hebben eerst nog 56500 als support. Ik zie technisch geen enkele aanleiding om aan te nemen dat 52k aan de orde zou zijn. Fundamenteel ook niet echt (zie onder andere de beursrecords).
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Koop dan ook geen USDT...Het Fantoom schreef op maandag 5 april 2021 @ 09:45:
[...]
Ik heb dat stiekem bij alle muntjes die ik nu in mijn bezit heb
Exact wat currry zegt en de nieuwe PUNDI is hier al te vinden;fRiEtJeSaTe schreef op maandag 5 april 2021 @ 08:26:
https://www.coingecko.com/en/coins/pundi-x-new
@Taro's PHB mention brengt mij een prettige start van deze tweede paasdag. Gekocht op .38 en staat nu op .46

XOR $810, wtf. Overweeg om te verkopen, dan maar geen airdrop. Kans dat koers inzakt na de airdrop is aanwezig natuurlijk.
100% MITH sell order net afgegaan op 0.162. #somszithetmee
[ Voor 6% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 05-04-2021 09:57 ]
Ja die koers baart me wat zorgen vandaar.Jordy198705 schreef op maandag 5 april 2021 @ 09:52:
[...]
Exact wat currry zegt en de nieuwe PUNDI is hier al te vinden;
https://www.coingecko.com/en/coins/pundi-x-new
Was wel even schrikken vanochtend, NPXS uit de PF, maar ik dacht dat BTC gecrashed was.
[ Voor 13% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 05-04-2021 09:59 ]
ADA is al gigantisch gepumpt die gaat op CMC en in BTC waarde enkel zakken op korte termijn.RisingSun schreef op maandag 5 april 2021 @ 09:34:
is ADA de eerste EURO Stablecoin geworden?Geduld is een schone zaak
Wat ik mij nu afvraag, omdat je hier met name short trades hoort, hoe gaan jullie zelf om met je eigen PF qua verdeling, ik ben zelf nog een beetje zoekende?
Als je een HODL coin hebt, trade je dan ook tussendoor in de hoop dat je kan cumuleren in aantal, of neem je dit risico niet?
En welke verdeling hou je zelf aan qua HODL / trading etc.? En wat is nou een HODL coin, is dat 3 maanden, 12 maanden?
Als je een HODL coin hebt, trade je dan ook tussendoor in de hoop dat je kan cumuleren in aantal, of neem je dit risico niet?
En welke verdeling hou je zelf aan qua HODL / trading etc.? En wat is nou een HODL coin, is dat 3 maanden, 12 maanden?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Hangt er wat van af wanneer je begonnen bent, als je nu begint is het te laat imo. Kan je beter daytraden.RickvN schreef op maandag 5 april 2021 @ 10:09:
Wat ik mij nu afvraag, omdat je hier met name short trades hoort, hoe gaan jullie zelf om met je eigen PF qua verdeling, ik ben zelf nog een beetje zoekende?
[ Voor 70% gewijzigd door Tiepfoud op 05-04-2021 10:13 ]
Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!
Ik zag ze ook niet meer op Bitvavo staan inderdaad.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 5 april 2021 @ 09:56:
[...]
Ja die koers baart me wat zorgen vandaar.
Was wel even schrikken vanochtend, NPXS uit de PF, maar ik dacht dat BTC gecrashed was.
De koers zal flink gaan zakken ben ik bang voor, langere termijn maak ik me wat minder druk
Iemand hier die iets met sc doet? Men is nogal positief over de techniek en het lijkt wel alsof de grote jongens nu beginnen te shoppen.
Dubbeltje op z’n kant. Voor hetzelfde geld zien we een Alice effect. Ik ga vroeg op staan iig.Jordy198705 schreef op maandag 5 april 2021 @ 10:11:
[...]
Ik zag ze ook niet meer op Bitvavo staan inderdaad.
De koers zal flink gaan zakken ben ik bang voor, langere termijn maak ik me wat minder druk
Heb zelf een Sia storage server draaien(nog 2 maand om men collateral terug te krijgen, zucht) en de techniek is echt crap...Wimo. schreef op maandag 5 april 2021 @ 10:13:
Iemand hier die iets met sc doet? Men is nogal positief over de techniek en het lijkt wel alsof de grote jongens nu beginnen te shoppen.
Traag, bloated en lomp, zowel voor de renters(huurders van opslag) als de hosts.
Misschien als skynet van de grond komt, dat ze een kans maken. Ik heb er men twijfels bij.
De koers van SC zelf is gewoon de altcoin race.
Storj of Filecoin zijn veel betere alternatieven. Storj is wat ik zelf draai op 3 locaties
Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!
Jammer, heb er zelf een fors bedrag in zitten en had gehoopt dat het echt goed zou werken. Dan maar verder zoekenTiepfoud schreef op maandag 5 april 2021 @ 10:17:
[...]
Heb zelf een Sia storage server draaien(nog 2 maand om men collateral terug te krijgen, zucht) en de techniek is echt crap...
Traag, bloated en lomp, zowel voor de renters(huurders van opslag) als de hosts.
Misschien als skynet van de grond komt, dat ze een kans maken. Ik heb er men twijfels bij.
Storj of Filecoin zijn veel betere alternatieven. Storj is wat ik zelf draai op 3 locaties
Jeetje toevallig, Chia, Sia en ik zat nét te kijken naar Tardigrade. Heeft iemand daar ervaring mee? Daar krijg je Storj crypto.Wimo. schreef op maandag 5 april 2021 @ 10:27:
[...]
Jammer, heb er zelf een fors bedrag in zitten en had gehoopt dat het echt goed zou werken. Dan maar verder zoeken
Tardigrades overleven praktisch alles dus lijkt me een goede investering!Wo Ve schreef op maandag 5 april 2021 @ 10:28:
[...]
Jeetje toevallig, Chia, Sia en ik zat nét te kijken naar Tardigrade. Heeft iemand daar ervaring mee? Daar krijg je Storj crypto.
Haha ja dat was fout 1 toen ik begon te googlensOid schreef op maandag 5 april 2021 @ 10:34:
[...]
Tardigrades overleven praktisch alles dus lijkt me een goede investering!

Wat zijn de verwachtingen hier vandaag? Gaan we een goede tip maken of vinden we de weg weer omhoog? Ik vind de BTC er zelf niet heel sterk utizien.
[ Voor 19% gewijzigd door Geertwa op 05-04-2021 10:42 ]
Zeau, ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik, zou je iets willen zeggen over de inkomsten per tb en bandwidth?Tiepfoud schreef op maandag 5 april 2021 @ 10:17:
[...]
Heb zelf een Sia storage server draaien(nog 2 maand om men collateral terug te krijgen, zucht) en de techniek is echt crap...
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!