Gaat maar om een bescheiden bedrag, spielerei. Overigens vind ik het maar een shitcoin, kijk naar die naamKol Nedra schreef op zondag 4 april 2021 @ 14:18:
[...]
FOMO is een gevaarlijke strategie, je moet wel achterstaan in het muntje/project

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Gaat maar om een bescheiden bedrag, spielerei. Overigens vind ik het maar een shitcoin, kijk naar die naamKol Nedra schreef op zondag 4 april 2021 @ 14:18:
[...]
FOMO is een gevaarlijke strategie, je moet wel achterstaan in het muntje/project
Ik verwacht ook veel van CRO op de langere termijn, Creditcard werken prima, DeFi wallet werkt ook goed met leuke percentages en een leuke gimmick is de supercharger. Hierdoor word veel CRO gehodlWo Ve schreef op zondag 4 april 2021 @ 14:18:
Gaat CRO ooit nog wat doen of gaan de F1 fans nog niet overstag.
Moet daar je PC continu voor aanstaan? 20 dagen minen voor 1 coin? Klinkt niet echt als een enorm voordeel om er vroeg bij te zijn.Henk9000 schreef op zondag 4 april 2021 @ 07:27:
Je kan op https://chiacalculator.com/ uitrekenen hoe vaak je een block met XCH (Chia) kan verdienen aan de hand van hoeveel ruimte je over hebt. De waarde van Chia is nu nog 0.0 omdat transacties pas eind April aangezet worden. Op dit moment vind je gemiddeld elke 20 dagen een block met 2TB aan gebruikte ruimte.
Zelfde supply als bitcoin. 21Mil stuks las ik.Bananeman schreef op zondag 4 april 2021 @ 14:27:
[...]
Moet daar je PC continu voor aanstaan? 20 dagen minen voor 1 coin? Klinkt niet echt als een enorm voordeel om er vroeg bij te zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door MRDutchfreakNL op 04-04-2021 14:35 ]
Volgens mij bijna 48 miljoen uiteindelijk: https://www.chia.net/asse...paper-2021-02-09-v1.0.pdfJelmer93 schreef op zondag 4 april 2021 @ 14:29:
[...]
Zelfde supply als bitcoin. 21Mil stuks las ik.
Ja helaas wel, daarom leuk met Raspberry Pi.Bananeman schreef op zondag 4 april 2021 @ 14:27:
[...]
Moet daar je PC continu voor aanstaan? 20 dagen minen voor 1 coin? Klinkt niet echt als een enorm voordeel om er vroeg bij te zijn.
Je kan geloof ik ook meerdere schijven gebruiken. Ik ga het een maandje eens proberen met een 2TB schijf en een 1TB schijfWo Ve schreef op zondag 4 april 2021 @ 14:41:
[...]
Ja helaas wel, daarom leuk met Raspberry Pi.
Maar ze noemen het niet mining maar harvesting? Het gaat om schijfruimte, niet om processor kracht.
Vanaf pagina 17 op coingecko vind je <1M market cap coinsMRDutchfreakNL schreef op zondag 4 april 2021 @ 14:33:
Heeft toevallig iemand hier ervaring met de exchange CREX24?
Na best wat leuke trades te hebben gemaakt op low market cap coins op de wat grotere exchanges wil ik eens opzoek gaan naar die <1M market cap coins. Echter kom je dan ook op de shady exchanges uit. Zo komt bovenstaande exchange vaak terug op coins die me wel interessant lijken maar ik lees veel wisselende recensies over hun Maar eigenlijk over alle low cap exchanges. zijn er "veilige" alternatieven voor dit soort coins?
nothing stops this train
Ik heb me er nog niet in verdiept maar hier slingeren nog wat oude HDDs en n Raspberry Pi. Als ik die aan elkaar kan knopen om er wat mee te verdienen lijkt t me n leuk project.Henk9000 schreef op zondag 4 april 2021 @ 07:27:
Wat denken jullie van Chia? Het is een nieuwe coin gemaakt onder leiding van Bram Cohen, de uitvinder van BitTorrent.
Het is de bedoeling dat het een energiezuinigere Bitcoin word en betere Ethereum, het gebruikt een PoW achtig idee genaamd Proofs of Space and Time![]()
Iedereen met teveel harde schijf ruimte kan meedoen met minen. De mainnet is pas 2 weken online dus als je nu begint ben je een van de eerste.
Hun wallet/farmer software werkt ook op windows en is heel makkelijk in gebruik. Ik heb al mijn oude harde schijven aan een oude laptop gehangen die het nu aan het farmen is, maar ik ben pas net begonnen dus ik heb nog geen geluk gehad met een block vinden. Het is wel handig om een snelle pc met ssd te gebruiken om de "plots" te maken maar zodra ze gemaakt zijn kan je ze op een slome hdd zetten om te farmen.
Hier is hun website https://chia.network/ en reddit https://old.reddit.com/r/chia/
Je kan op https://chiacalculator.com/ uitrekenen hoe vaak je een block met XCH (Chia) kan verdienen aan de hand van hoeveel ruimte je over hebt. De waarde van Chia is nu nog 0.0 omdat transacties pas eind April aangezet worden. Op dit moment vind je gemiddeld elke 20 dagen een block met 2TB aan gebruikte ruimte.
Dit leek me wel interessant voor tweakers omdat een gemiddelde tweaker toch wel wat oude hardware heeft liggen waarmee je dit kan minen.
[ Voor 67% gewijzigd door shovelhead1340 op 04-04-2021 14:51 ]
Ik lul ook zomaar wat
Dit project heeft niets met Rasberry's te maken. Swappen via Pancake.shovelhead1340 schreef op zondag 4 april 2021 @ 14:47:
[...]
Ik heb me er nog niet in verdiept maar hier slingeren nog wat oude HDDs en n Raspberry Pi. Als ik die aan elkaar kan knopen om er wat mee te verdienen lijkt t me n leuk project.
Ik heb meerdere interessante coins gevonden. Ik twijfel alleen over eigenlijk alle exchangens die zulke coins aanbieden. Zodra je recensies op internet gaat lezen zie je een hele shit list aan negatieve recensies en dan ben ik er eigenlijk al klaar mee. Zo is bv die Soul te verkrijgen via Hotbit maar als ik daar wat over google schieten de tranen in me ogenKol Nedra schreef op zondag 4 april 2021 @ 14:43:
[...]
Vanaf pagina 17 op coingecko vind je <1M market cap coins
Je kan ze 1 voor 1 bekijken en onderzoek doen op internet/eigen website/ TELEGRAM joinen en kijken of het wat is.
Ikzelf heb een deel in CryptoSoul (SOUL) ($800k marketcap) (DYOR) ik vind hun project goed en heb een goed gevoel bij.
Hotbit is veilig maar wel een crappy exchange server. bv nu hebben ze maintenance dus traden gaat nu nietMRDutchfreakNL schreef op zondag 4 april 2021 @ 14:51:
[...]
Ik heb meerdere interessante coins gevonden. Ik twijfel alleen over eigenlijk alle exchangens die zulke coins aanbieden. Zodra je recensies op internet gaat lezen zie je een hele shit list aan negatieve recensies en dan ben ik er eigenlijk al klaar mee. Zo is bv die Soul te verkrijgen via Hotbit maar als ik daar wat over google schieten de tranen in me ogenWat is jou ervaring daarmee?
nothing stops this train
Bedankt. Ik ga er nog maar eens rustig over na denken en ga eens naar pancakeswap kijken.Kol Nedra schreef op zondag 4 april 2021 @ 15:00:
[...]
Hotbit is veilig maar wel een crappy exchange server. bv nu hebben ze maintenance dus traden gaat nu niet![]()
ook de volume is laag, ik raad je eigenlijk niet aan om Hotbit te gebruiken, ik heb enkel nog maar 3 coins op Hotbit, die hodl ik nu maar wanneer het tijd is om eruit te gaan (dus bij gewenste winst) gaan ze naar usdt en ga ik waarschijnlijk stoppen met Hotbit, vooral nu omdat pancakeswap/uniswap ook perfect werken voor coins die je anders niet aan kan komen.
Hotbit is wel fijn als je een coin lang wilt HODL en het in investment wilt zetten.
Ik ga een gokje wagen hiervoor en kijken hoe het uitpakt.ilovetechno schreef op zondag 4 april 2021 @ 14:24:
Kijk ook eens naar https://www.coingecko.com/en/coins/fairmoon. Het contract is ge-audit door War on Rugs (https://twitter.com/waronrugs). Launch was 1 april. Ik skip Safemoon
Ik ben het aan het testen. Zes plots van standaardgrootte aan het maken. Eerste is nu op 6% na een halfuur dus ik verwacht om middernacht te kunnen beginnen met farmenHenk9000 schreef op zondag 4 april 2021 @ 07:27:
Wat denken jullie van Chia? Het is een nieuwe coin gemaakt onder leiding van Bram Cohen, de uitvinder van BitTorrent.
Het is de bedoeling dat het een energiezuinigere Bitcoin word en betere Ethereum, het gebruikt een PoW achtig idee genaamd Proofs of Space and Time![]()
Iedereen met teveel harde schijf ruimte kan meedoen met minen. De mainnet is pas 2 weken online dus als je nu begint ben je een van de eerste.
Hun wallet/farmer software werkt ook op windows en is heel makkelijk in gebruik. Ik heb al mijn oude harde schijven aan een oude laptop gehangen die het nu aan het farmen is, maar ik ben pas net begonnen dus ik heb nog geen geluk gehad met een block vinden. Het is wel handig om een snelle pc met ssd te gebruiken om de "plots" te maken maar zodra ze gemaakt zijn kan je ze op een slome hdd zetten om te farmen.
Hier is hun website https://chia.network/ en reddit https://old.reddit.com/r/chia/
Dit leek me wel interessant voor tweakers omdat een gemiddelde tweaker toch wel wat oude hardware heeft liggen waarmee je dit kan minen.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
[ Voor 8% gewijzigd door _Gast_ op 04-04-2021 15:31 ]
Cool! Ik ga mij er helemaal in verdiepen binnenkort, maar waar gaat die winst heen? Moet je een wallet aanmaken ofzoiets? Ik lijk dat niet helemaal terug te kunnen vinden in de docs.resusaapje schreef op zondag 4 april 2021 @ 15:29:
[...]
Ik ben het aan het testen. Zes plots van standaardgrootte aan het maken. Eerste is nu op 6% na een halfuur dus ik verwacht om middernacht te kunnen beginnen met farmen![]()
Ondertussen loopt de ETH-mining gewoon door en het lijkt erop dat ze elkaar niet of nauwelijks beïnvloeden. De processor wordt wel lekker heet: 62 graden, met de pomp op 94% en de radiatorfans op 70%.
Maandelijks zou dat 1 XCH moeten opleveren wat dan geanticipeerd $22 wordt.
Als de boel lekker blijft lopen kan ik eens uitbreiden naar 32 plots wat dan 4,5 XCH oftewel $89 moeten opleveren. Expected time to win wordt dan 2 weken ipv 2 maanden![]()
We gaan het zien
Als je de software installeert kan je meteen een wallet aanmaken. Heb ik maar gedaan. Gescheiden afvalverwerking enzo...Wo Ve schreef op zondag 4 april 2021 @ 15:31:
[...]
Cool! Ik ga mij er helemaal in verdiepen binnenkort, maar waar gaat die winst heen? Moet je een wallet aanmaken ofzoiets? Ik lijk dat niet helemaal terug te kunnen vinden in de docs.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Op windows? Ik ga met Linux aan de slag dus die luxe heb ik niet. Maar gewoon 24 seed dinges?resusaapje schreef op zondag 4 april 2021 @ 15:33:
[...]
Als je de software installeert kan je meteen een wallet aanmaken. Heb ik maar gedaan. Gescheiden afvalverwerking enzo...
Het was eerst Silent notary volgens mij! Ik heb iig een mooie zak op de ubikiri staan voor m’n daily 0.1% airdrop. Airdrop gaat ook progressief dus je krijgt op dag 2 ook airdrop op je coins van dag 1.. tikt lekker aanBlaim schreef op zondag 4 april 2021 @ 10:05:
[...]
Ik ben ingestapt, lijkt me een goeie voor een midterm HODL, zien we daarna wel verder. Zag alleen op Twitter dat ze het hadden over een rebrand? Heette de coin eerst anders? Is de focus van de tech anders? Dat krijg ik niet gevonden.
Ik ga liever naar toko Frederik in Den Haag.readytoflow schreef op zondag 4 april 2021 @ 15:37:
Wat is het gevoel rondom Tokocrypto (ook weer zo'n lekker naam). Zie dat op Binance Launchpad opkomen?
Wat is het sentiment eromheen? Mooner of Rekter?
Ik zag het ook staan. Indonesische exchange die investeerders zoekt, toch? Maar wel harde dollars graag (haha) en obv ETH. Ik vertrouw het nietreadytoflow schreef op zondag 4 april 2021 @ 15:37:
Wat is het gevoel rondom Tokocrypto (ook weer zo'n lekker naam). Zie dat op Binance Launchpad opkomen?
Wat is het sentiment eromheen? Mooner of Rekter?
Binance gaat normaal niet een exchange promoten. Maar Het werkt op basis van binance cloud whatever it means. Het zal grotendeels een kloon zijn denk ik, dus als je CZ vertrouwt...resusaapje schreef op zondag 4 april 2021 @ 15:42:
[...]
Ik zag het ook staan. Indonesische exchange die investeerders zoekt, toch? Maar wel harde dollars graag (haha) en obv ETH. Ik vertrouw het niet
[ Voor 20% gewijzigd door _Gast_ op 04-04-2021 15:50 ]
Binance haalt zijn waarde uit de enorme hoeveelheid mensen gebruik maken van hun exchange. Of een token het wel/ of niet haalt zal Binance een worst zijn_Gast_ schreef op zondag 4 april 2021 @ 15:48:
Binance heeft toch wel een paar degelijke tokens gelanceerd en ik denk dat ze hun naam wel hoog willen houden. Ik verwacht niet dat TKO onder de $0.10 zakt...
Bitcoin - A weapon of mass disruption
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=shareT-mo-T schreef op zondag 4 april 2021 @ 15:40:
Hmm Nexo lijkt te worden aangeklaagd?
https://mobile.twitter.co...tatus/1378689693408243712
Lijkt me vrij kansloos. De aanklacht gaat over hoe Nexo omgaat met XRP. Ze zijn daar zelf vrij helder in.T-mo-T schreef op zondag 4 april 2021 @ 15:40:
Hmm Nexo lijkt te worden aangeklaagd?
https://mobile.twitter.co...tatus/1378689693408243712
https://nexo.io/blog/your-march-ask-antoni-anything-recappedWhen are you going to #relistXRP?
There are certain aspects that an enterprise the size of Nexo has to consider. Sometimes from a business perspective we want to do something that regulations do not allow us to do safely, from a legal and compliance standpoint. This is not something we have randomly decided, we ran the XRP situation by legal counsel and they advised us to handle it this way. As you can see most large institutions had a similar approach. This is a means of keeping the Nexo enterprise and our clients safe.
At the same time – I’m probably not going to make a lot of friends today – but I do not understand the commotion around the way we handled the situation since XRP withdrawals were not restricted at any time. The only thing we restricted was the repayment of loans with XRP, anyone could have withdrawn their XRP and simply exchanged it with a company that felt comfortable working with the asset, and then repaid their loan with minimum hassle.
Our other option was to go against legal advice which is not something we do at Nexo. Relisting XRP on our platform would take a ruling by the courts that clarifies XRP’s status; only then would it be safe to relist the asset on Nexo.
WOW! N announcement van een announcement! This is gonna be HUGE!
Ik lul ook zomaar wat
Tron flashbacksWo Ve schreef op zondag 4 april 2021 @ 15:32:
[...]
Jaja, crypto, crypto
Ik wacht nog eventjes. Sta nog steeds op 3x.
[Afbeelding]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dat ook weer niet. Ze zijn best wel selectief met het uitzoeken van nieuwe tokens. Maar er is inderdaad nooit zekerheid dat het zal slagen.Gelukszoekr schreef op zondag 4 april 2021 @ 15:53:
[...]
Binance haalt zijn waarde uit de enorme hoeveelheid mensen gebruik maken van hun exchange. Of een token het wel/ of niet haalt zal Binance een worst zijn
Na eigen zeggen selecteren ze tokens voor de exchange op basis van de grootte van de community. Voor tokens die gelanceerd worden via de launchpad zullen andere voorwaarden zitten._Gast_ schreef op zondag 4 april 2021 @ 16:03:
[...]
Dat ook weer niet. Ze zijn best wel selectief met het uitzoeken van nieuwe tokens. Maar er is inderdaad nooit zekerheid.
Ik heb een 1TB schijf waar die temp files aanmaakt en de andere aangegeven om de plots op weg te schrijven. Maar ik begrijp het nog niet helemaal dat houd in dat de boel straks vol zit toch?resusaapje schreef op zondag 4 april 2021 @ 15:29:
[...]
Ik ben het aan het testen. Zes plots van standaardgrootte aan het maken. Eerste is nu op 6% na een halfuur dus ik verwacht om middernacht te kunnen beginnen met farmen![]()
Ondertussen loopt de ETH-mining gewoon door en het lijkt erop dat ze elkaar niet of nauwelijks beïnvloeden. De processor wordt wel lekker heet: 62 graden, met de pomp op 94% en de radiatorfans op 70%.
Maandelijks zou dat 1 XCH moeten opleveren wat dan geanticipeerd $22 wordt.
Als de boel lekker blijft lopen kan ik eens uitbreiden naar 32 plots wat dan 4,5 XCH oftewel $89 moeten opleveren. Expected time to win wordt dan 2 weken ipv 2 maanden![]()
We gaan het zien
Als Safemoon met horten en stoten ook richting de 0,1 gaat ben ik blij (en rijk).
Shitcoins zijn op dit moment easy money als je laag koopt en zelfde dag ofzo nog verkoopt.Tukker_T schreef op zondag 4 april 2021 @ 16:05:
Ik hou het zelf bij BTC ETH DOT en ADA maar ik blijf het vermakelijk vinden om te lezen hoe sommigen van de ene fomo naar de andere fomo shitcoin gaan. Hopelijk dat niemand hier een bagholder wordt.
Bij het huidige sentiment is het waarschijnlijk dat elke shitcoin-investment omhoog gaat. De vraag is natuurlijk voor hoe lang waarna er onvermijdelijk bagholders overblijvenTukker_T schreef op zondag 4 april 2021 @ 16:05:
Ik hou het zelf bij BTC ETH DOT en ADA maar ik blijf het vermakelijk vinden om te lezen hoe sommigen van de ene fomo naar de andere fomo shitcoin gaan. Hopelijk dat niemand hier een bagholder wordt.
Volgens mij is dat onzin, het gaat niet via de pancakeswap liquiditypool dus je hebt geen last van de 10 procent slippage.
Daarvoor doen we het ook, voor jouw vermaak.Tukker_T schreef op zondag 4 april 2021 @ 16:05:
Die tweede wel, ja. Tenminste, ze nemen zoveel ruimte in als jij aangeeft. Pas op dat je niet meer plots aanmaakt dan op de tweede schijf passenJelmer93 schreef op zondag 4 april 2021 @ 16:05:
[...]
Ik heb een 1TB schijf waar die temp files aanmaakt en de andere aangegeven om de plots op weg te schrijven. Maar ik begrijp het nog niet helemaal dat houd in dat de boel straks vol zit toch?
Op 8 april weten we meer! Ben benieuwd...Gelukszoekr schreef op zondag 4 april 2021 @ 16:05:
[...]
Na eigen zeggen selecteren ze tokens voor de exchange op basis van de grootte van de community. Voor tokens die gelanceerd worden via de launchpad zullen andere voorwaarden zitten.
Ik ben ook redelijk nieuw en via Metamask Panecakeswap/scamCoiner schreef op zondag 4 april 2021 @ 16:02:
Nieuw op het forum, maar al jarenlang lezer en oplossingzoeker op Tweakers. Ik zoek een duidelijke uitleg hoe en waarom het nog loont om op/via Uniswap in coins te investeren die nog niet op de (grotere) exchanges staan. De setup en alles is me helder, maar als je zoveel aan GAS kwijt bent vraag ik me af of dit wel de juiste manier is.. Mis ik iets?
Edit-knakworst schreef op zondag 4 april 2021 @ 16:08:
[...]
Volgens mij is dat onzin, het gaat niet via de pancakeswap liquiditypool dus je hebt geen last van de 10 procent slippage.
[ Voor 47% gewijzigd door Gelukszoekr op 04-04-2021 16:12 ]
Ja precies, mijn eigen intenties heb ik wel helder. Wat je zegt is dus investeer in één keer in het project naar keuze, neem de fees voor lief en leun achterover tot je topt/flopt? Ik kan me voorstellen dat een dergelijk platform nog niet ten volle wordt benut omdat men de fees als een obstakel zien?readytoflow schreef op zondag 4 april 2021 @ 16:10:
[...]
Ik ben ook redelijk nieuw en via Metamask Panecakeswap/scampaar muntjes gekocht.
Beetje hetzelfde idee.
Waarom het loont? Zover ik kan beoordelen, zit je er eerder bij. Het zijn m.i. vaak nog meer obscure munten. Met wat geluk halen ze de grote exchanges en dan kan je een leuke klapper maken. Dus mocht je een munt zien met goed idee, goed team en vooral ook goed marketing, dan heb je een (minieme) kans dat je je Lambo kan kopen.
Waarom maar 1 Portfolio. Je kan toch ook gewoon een safe en een shitcoin portfolio maken?Tukker_T schreef op zondag 4 april 2021 @ 16:05:
Zo dacht velen denk ook wel toen Bitcoin nog geen 1 maand oud wasCoiner schreef op zondag 4 april 2021 @ 16:14:
[...]
Ja precies, mijn eigen intenties heb ik wel helder. Wat je zegt is dus investeer in één keer in het project naar keuze, neem de fees voor lief en leun achterover tot je topt/flopt? Ik kan me voorstellen dat een dergelijk platform nog niet ten volle wordt benut omdat men de fees als een obstakel zien?
nothing stops this train
Ik bestudeer het ook , ik vond deze link met heel veel uitlegJelmer93 schreef op zondag 4 april 2021 @ 16:05:
[...]
Ik heb een 1TB schijf waar die temp files aanmaakt en de andere aangegeven om de plots op weg te schrijven. Maar ik begrijp het nog niet helemaal dat houd in dat de boel straks vol zit toch?
Schiet tussen de palen en je scoort!
Kan ik bevestigen, heb twee mensen "miljonair" gemaakt en je moet iets van 1111111 versturen zodat zij 999999 ontvangen en binnen 1 minuut is het een miljoen door de holders feeGelukszoekr schreef op zondag 4 april 2021 @ 16:11:
[...]
Edit-
nu ik het nog eens lees.. misschien ook niet
[ Voor 14% gewijzigd door tymiek op 04-04-2021 16:23 ]
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
[ Voor 5% gewijzigd door _Gast_ op 04-04-2021 16:26 ]
Haha ja, true. Ook ik heb me in 2017/2018 regelmatig vergist in wat vage ICO's. Sindsdien heb ik eigenlijk enkel grote/bewezen coins in mijn portfolio en beschouw ik het als een fonds met een beperkt risico.Kol Nedra schreef op zondag 4 april 2021 @ 16:20:
[...]
Zo dacht velen denk ook wel toen Bitcoin nog geen 1 maand oud wasdus denk je dat het project die je op het oog hebt dat ie het gaat maken over 2+ jaren?
doen dan. kans is iig groter dat je erop verdient dan bv voor €35 uitgeven aan een oudejaarslot
Ja klopt inderdaad.Jelmer93 schreef op zondag 4 april 2021 @ 16:05:
[...]
Ah en dan op de aangemaakte plots ga je dus lopen farmen. Ik snap hem.resusaapje schreef op zondag 4 april 2021 @ 16:08:
[...]
Die tweede wel, ja. Tenminste, ze nemen zoveel ruimte in als jij aangeeft. Pas op dat je niet meer plots aanmaakt dan op de tweede schijf passen
Ok, dus toch wel. Nicetymiek schreef op zondag 4 april 2021 @ 16:22:
[...]
Kan ik bevestigen, heb twee mensen "miljonair" gemaakt en je moet iets van 1111111 versturen zodat zij 999999 ontvangen en binnen 1 minuut is het een miljoen door de holders fee
En toen was de quote anders. Als je munten overzet naar een ander adres gaat er ook een fee van 10% vanaf bij Safemoon.
ik ben wel benieuwd naar welk project jij op het oog hebt, wie weet support ik het ook nadat ik research erover gedaan hebCoiner schreef op zondag 4 april 2021 @ 16:26:
[...]
Haha ja, true. Ook ik heb me in 2017/2018 regelmatig vergist in wat vage ICO's. Sindsdien heb ik eigenlijk enkel grote/bewezen coins in mijn portfolio en beschouw ik het als een fonds met een beperkt risico.
Alleen ik heb dus gewoon enkele projecten als 'gokje' in het vizier welke ik alleen nog via Uniswap kan betrekken. Het swappen is me nieuw, maar niet lastig. Alleen liet ik me dus, in eerste instantie, afschrikken door de fees waardoor de gedachte ontstond dat ik wat over het hoofd zag.
nothing stops this train
Die bende op CMC is niet altijd heel actueel. Beter hier kijken: https://dex.guru/token/0x...2037f31ff0093eeb8c8add8d3_Gast_ schreef op zondag 4 april 2021 @ 16:24:
Experts? Graag jullie reactie op de Safemoon grafiek![]()
https://pasteboard.co/JVMp95O.png
Dat is niet het geval, op het moment dat je een plot hebt aangemaakt is dat het bestand waarmee je gaat farmen.Jelmer93 schreef op zondag 4 april 2021 @ 16:29:
[...]
Ah en dan op de aangemaakte plots ga je dus lopen farmen. Ik snap hem.
Maar dat betekent dat je later toch ooit weer nieuwe plots moet aanmaken?
Heb er nu 17 in the making staan voor mn 2TB HDD Moet passen denk ik.
Op de eerste maakt hij dan de temp voor die naar de hoofdschijf gaat
[ Voor 19% gewijzigd door Khaelos op 04-04-2021 16:43 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Wat een geluid zal daar vanaf afkomen zeg 🤣Khaelos schreef op zondag 4 april 2021 @ 16:38:
door dit soort gekkies kunnen gamers dus aan geen enkele GPU komen..
https://www.reddit.com/r/...w1k/finally_pulling_1ghs/
Dank die had ik inmiddels ook gevonden en daar kon ik inderdaad wat mee.Trently schreef op zondag 4 april 2021 @ 16:38:
[...]
Dat is niet het geval, op het moment dat je een plot hebt aangemaakt is dat het bestand waarmee je gaat farmen.
Dit is naar mijns inziens een duidelijke uitleg hoe het farmen werkt https://www.youtube.com/watch?v=J4FBCCNYBBg
Gek. Aangezien ze allebei claimen gewoon gekoppeld te zijn aan de dollar betekent dit dat er meer vertrouwen is, of structureel meer vraag, dan er voor echte dollars is. Dat kan natuurlijk eigenlijk niet.knakworst schreef op zondag 4 april 2021 @ 16:34:
Ik dacht die koersen kloppen niet op CMC maar USDT en BUSD zijn bijna een procent meer waard dan een dollar. Is dat een voorbode van een stijging of een daling of zegt het helemaal niets?
Als ik al hoor hoe mijn karige RX580 herrie maakt tijdens het dualscreen gaming met charts open op het 2e scherm wil ik niet weten hoe die tower klinkt zonder behuizing
Weer wat geleerd. Maar ik vraag me af of het dan gaat dippen.Gelukszoekr schreef op zondag 4 april 2021 @ 16:30:
[...]
Ok, dus toch wel. NiceDan kan er maar zo een aardige dip komen
De HODL'ers worden automatisch miljoenen rijkerSafeMoon Protocol
SafeMoon employs 3 simple functions: Reflection + LP acquisition + Burn In each trade, the transaction is taxed a 10% fee, which is split 2 ways.
5% fee = redistributed to all existing holders
5% fee is split 50/50 half of which is sold by the contract into BNB, while the other half of the SAFEMOON tokens are paired automatically with the previously mentioned BNB and added as a liquidity pair on Pancake Swap.
Als je het hebt over dat de koers niet gelijk is aan precies 1 USD, dit is wel vaker het geval. In feite schommelt USDT al z'n hele bestaan tussen de $0.99 en $1.01, met af en toe een iets hogere of lagere koers. De exacte reden hierachter weet ik niet precies.knakworst schreef op zondag 4 april 2021 @ 16:34:
Ik dacht die koersen kloppen niet op CMC maar USDT en BUSD zijn bijna een procent meer waard dan een dollar. Is dat een voorbode van een stijging of een daling of zegt het helemaal niets?
Elke transactie kost dus 10%. Dat staat er niet erg duidelijk. Er word ook BNB gekocht puur om de liquiditeitspool "gezond" te houden. Het volume is niet echt van invloed op de BNB waarde denk ik.knakworst schreef op zondag 4 april 2021 @ 16:55:
[...]
Weer wat geleerd. Maar ik vraag me af of het dan gaat dippen.
De HODL'ers worden automatisch miljoenen rijker
En de liquiditypool raakt beter gevuld. Dat zou de prijs in theorie kunnen drukken. Maar die daling wordt weer gecompenseerd door de extra miljoenen Safemoon die je krijgt. We zullen zien wat het gaat doen.
In the end, BNB wint sowieso. Want die wordt automatisch aangekocht.
Heb je die serieus verkocht??? * knakworst kijkt of het nog 1 april is.Gelukszoekr schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:02:
[...]
Ik verkocht Safemoon op uren voordat het ontplofte
Ja, moest ff. En toen ging ie x5 story of my lifeknakworst schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:04:
[...]
Heb je die serieus verkocht??? * knakworst kijkt of het nog 1 april is.
Nielsjuhz schreef op zondag 4 april 2021 @ 15:20:
[...]
Ik ga een gokje wagen hiervoor en kijken hoe het uitpakt.
Als Fairmoon niks wordt, dan zit ik nog Safe met Safemoon.
iig, ik plan een trip to the moon!
[ Voor 116% gewijzigd door A87 op 04-04-2021 19:00 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
En morgen misschien ×50. Of REKT. We zullen zien.Gelukszoekr schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:04:
[...]
Ja, moest ff. En toen ging ie x5 story of my life
[ Voor 24% gewijzigd door knakworst op 04-04-2021 17:24 ]
Ik reken me nog niet rijk. Dagelijkse schijnbeweging om je vervolgens in een dieper dal achter te laten.Antifon schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:15:
Pumpje van CHZ.
Op hoeveel heb je CHZ ingekocht?fRiEtJeSaTe schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:17:
[...]
Ik reken me nog niet rijk. Dagelijkse schijnbeweging om je vervolgens in een dieper dal achter te laten.
Dit zegt nog niets nee. Meer een heads-up voor de mensen hier die hun bags evt. willen dumpen.fRiEtJeSaTe schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:17:
[...]
Ik reken me nog niet rijk. Dagelijkse schijnbeweging om je vervolgens in een dieper dal achter te laten.
Eerst de rit omhoog meegemaakt. Daarna verkocht en weer ingekocht op 0.60 en 0.54.
Als ie nog ff doorpakt kun je er zometeen mooi zonder verlies vanaf.fRiEtJeSaTe schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:20:
[...]
Eerst de rit omhoog meegemaakt. Daarna verkocht en weer ingekocht op 0.60 en 0.54.
[ Voor 11% gewijzigd door Antifon op 04-04-2021 17:22 ]
Hmm, dat is wel balen ja dat ie dan steeds verder weg zakt. Zit wel wat nieuws aan te komen deze maand volgens mij toch? Hopelijk strikken ze nog een paar mooie clubs. Iets uit de NBA, NFL of MLB zou goud waard zijn.fRiEtJeSaTe schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:20:
[...]
Eerst de rit omhoog meegemaakt. Daarna verkocht en weer ingekocht op 0.54.
Maak me ook geen zorgen. Het is meer FOMO nu omdat er best een groot bedrag in zit.feye1 schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:22:
[...]
Hmm, dat is wel balen ja dat ie dan steeds verder weg zakt. Zit wel wat nieuws aan te komen deze maand volgens mij toch? Hopelijk strikken ze nog een paar mooie clubs. Iets uit de NBA, NFL of MLB zou goud waard zijn.
Waarom dan niet bijkopen op de dips? Dan verlaag je je inkoop gemiddelde ook direct.fRiEtJeSaTe schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:20:
[...]
Waarom nog meer geld stoppen in een coin die alleen maar omlaag gaat terwijl de rest omhoog vliegt? Zoveel meer pareltjes.-Sander- schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:23:
[...]
Waarom dan niet bijkopen op de dips? Dan verlaag je je inkoop gemiddelde ook direct.
[ Voor 5% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 04-04-2021 17:25 ]
Als je naar de orders kijkt, wordt er momenteel erg veel op gehandeld. Pump en dump dus. Blijf alert als je er vanaf wilt!fRiEtJeSaTe schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:25:
[...]
Waarom nog meer geld stoppen in een coin die alleen maar omlaag gaat terwijl de rest omhoog vliegt? Zoveel meer pareltjes.
Hij lijkt nu wel door te pakken.
[ Voor 35% gewijzigd door Antifon op 04-04-2021 17:31 ]
Scheißemünze
Lol. In dubio. Zo hard als vandaag is ie nog niet omhoog gegaan.Antifon schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:29:
Hij steeg wel echt flink ja, van 800 sats naar 920 in een half uur.
Edit: en vrolijk verder. @fRiEtJeSaTe handen boven de sell knop!
Ik zou iig 50% dumpen nu. Stijgt ie verder dan prima. Dropt ie weer (wat waarschijnlijk is na zo'n flinke pump), dan kun je je GAK verlagen.fRiEtJeSaTe schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:33:
[...]
Lol. In dubio. Zo hard als vandaag is ie nog niet omhoog gegaan.
Wat zou de reden zijn dat het rekt gaat als het op een exchange verschijnt? (noob vraagje, ben nog niet zo ervaren als het lijktknakworst schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:16:
[...]
En morgen misschien ×50. Of REKT. We zullen zien.
Als al die 777 biljoen Safemoon in omloop zijn is de market cap 777 miljoen dollar. Gezien DOGE op 7 miljard zit, is de potentie er zeker wel.
voor 0,59 usdt gekocht, dus bij een fractie er boven gaan ze weg. Veel te lang hier op moeten wachten LOLfRiEtJeSaTe schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:33:
[...]
Lol. In dubio. Zo hard als vandaag is ie nog niet omhoog gegaan.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq