[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.002 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:22
AMARONE schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 10:27:
Op xlm heb ik 20 procent verlies nog, wat denken jullie. Het flufje xlm gewoon op de ADA trein gooien? De echte dip lijkt mij maandag pas te komen
Waarom zou de dip maandag komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03:13
HoppyF schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 10:29:
[...]

Waarom zou de dip maandag komen?
Omdat iedereen fomo heeft en nog instapt met de verwachting dat er maandag na het nieuws een dump gaat plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:52
mercapto schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 10:26:
Ik heb weer zo'n D'oh! momentje, wat verkocht op 1.40, buy gezet op 1.35...helaas tikte hij 1.355 aan, en nu staat ie op 1.455 :P
Nou ja, ik pak de volgende lift wel, gaan jullie maar vast!
Ja komt er van als je gaat gokken en centenneuken.
Gewoon blijven holden werkt bij het beste. En eventueel bijkopen bij een flinke dip.
Alleen houd ik me er nooit aan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
AMARONE schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 10:29:
[...]

Omdat iedereen fomo heeft en nog instapt met de verwachting dat er maandag na het nieuws een dump gaat plaatsvinden.
Het nieuws is toch al bekend?
Waar is het wachten dan op?
Het zou anders zijn als er opeens heel ander positief/negatief nieuws uit de lucht kwam vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

Stokstaart schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 08:26:
[...]

In de CW kan je dat wel doen op zich, redelijk laag risico. Nu is het de snelste manier om je geld kwijt te raken idd..
Ik zou het beginners niet aanraden.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:52
We zijn zojuist door de dampkring gebroken.
Volgende halte is de maan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:17

knakworst

Get more sats!

mercapto schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 10:26:
Ik heb weer zo'n D'oh! momentje, wat verkocht op 1.40, buy gezet op 1.35...helaas tikte hij 1.355 aan, en nu staat ie op 1.455 :P
Nou ja, ik pak de volgende lift wel, gaan jullie maar vast!
Tot straks op 1.70 dan mag je die van mij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 15:38
sOid schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 10:17:
[...]

Ik heb ADA hoor :) Niet m'n grootste positie, maar heb het zeker. Maar kijk naar alle hypecoins van de vorige bullrun. Daar was de maan ook the limit. Uiteindelijk zijn veel van die projecten gewoon ingehaald door nieuwe initiatieven.
Met dien verstande dat ADA er de vorige bullrun ook al bij was. En toen qua platform nog heel veel moest gebeuren (alles eigenlijk).

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Het zou me niet verbazen als Amerika straks wakker word dat veel mensen die relatief kort bezig zijn massaal hun Bitcoins ruilen voor ADA, zal niet zoveel doen met de BTC koers, verwacht wel voor ADA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
WiseGuy! schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 10:34:
[...]

Met dien verstande dat ADA er de vorige bullrun ook al bij was. En toen qua platform nog heel veel moest gebeuren (alles eigenlijk).
Sure, er zijn uitzonderingen. Maar om nou te zeggen dat ADA over 10 jaar überhaupt nog bestaat... Ik durf er m'n handen niet voor in het vuur te steken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
knakworst schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 10:34:
[...]

Tot straks op 1.70 dan mag je die van mij hebben.
Dank je! :)
Ik hoop dat er op 1.50 wat rood komt, maar zal wel niet.
Dan m'n centenneuk potje maar aanspreken en hoog instappen zo, nu...zo...nu.... :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-08 21:54

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Huh, wat. Slowchat weer terug.

Hoii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
sOid schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 10:36:
[...]

Sure, er zijn uitzonderingen. Maar om nou te zeggen dat ADA over 10 jaar überhaupt nog bestaat... Ik durf er m'n handen niet voor in het vuur te steken ;)
Technisch gezien vind ik het het mooist platform, echter koers word toch voor 98% bepaalt door speculanten/gokkers, op zich best jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

HoppyF schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 10:24:
[...]

Wie weet...
Eerst waren we al blij als ADA de $1 zou gaan halen.
Daar zijn we al ruim overheen.
Blijft wel merkwaardig dat mensen pas ADA willen gaan kopen als deze hoog staat.
Niet alleen bij ADA zie je dat maar bij alles.
Een vreemd psychologisch effect is dat terwijl laag instappen toch echt meer oplevert.
Lees eens wat over de adoptiecurve, dan snap je waarom.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:34
Amerika moet nog wakker worden, hype, fomo, het is zaterdag, maandag pas 1 maart....Ik zeg ADA 2,45 dollar

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:48
Sats stijgen in pf.. fiat waarde alles behalve.. hopelijk gaan mijn andere shitcoins ook even biem.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
mercapto schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 10:37:
[...]

Dank je! :)
Ik hoop dat er op 1.50 wat rood komt, maar zal wel niet.
Dan m'n centenneuk potje maar aanspreken en hoog instappen zo, nu...zo...nu.... :P
Nu is je moment. Lager komt die niet vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
AMARONE schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 10:41:
[...]

Nu is je moment. Lager komt die niet vandaag.
Echt dit soort beweringen |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

zwembroek schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 10:40:
Amerika moet nog wakker worden, hype, fomo, het is zaterdag, maandag pas 1 maart....Ik zeg ADA 2,45 dollar
Laat maar komen. Bij een 2x haal ik de inleg er uit. Wat er met de rest gebeurt laat ik over aan jullie fomogedrag. 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Dat is toch precies de bedoeling van dit topic? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mocean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-09 10:34
Dat denk ik echt bij elke TA. Is er wel eens iemand die de voorspellende waarde van TA heeft onderzocht?

Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Sell the news is fake news, ada only up vanaf hier.

Muh flippening

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ox_WK6Tr5q4Os5NCB3p7nY3hS-o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/aeOBAbhHs7Bplpazw1cv05rU.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qxf-UUxP5CbT2Ecb0g7TMTtgzVM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4Eg7OQrbXvUEJmmTM5spQJcx.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kz6u0Mw3FwKfuuv_ufsUokLtPJI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gxCmviriW5CUQ5x0CtJrOytL.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tAsEe28ph3SJmnc6Uco-WUGpIH4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ATm3x4LZGsIixqNmbygRY8kc.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wGyVwI8J_ADsF5OTeJkrp1v5MmQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7SCcXKzqK9rMIaglpo6fnI72.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VjxffiCfTnn9fXYFKoJtT1TMR0A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fvxky1WPP8f3TnnKuq55g27Z.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yr-yFAORPIWSNUSUE8eSY4WPoFA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TrwYi8JzgRHZvovKJia5aG5V.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
cursquidHome schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 09:56:
[...]

Denk je dat je het blijft houden tot hij 20x is of komt de angst eerder om te verkopen?
Hoeveel mensen hebben btc nu echt gehouden van een paar cent tot 100 euro. Dat verschil is zo groot dat je volgens mij allang met een groot deel eruit bent. Ik heb ook ADA maar als hij ooit de 100 euro gaat aanraken ben ik hoogstwaarschijnlijk allang eruit omdat ik niet denk dat het gaat gebeuren. Maarja dat dachten we van btc lang geleden ook
Het probleem wat ik nu heb, is dat door de euforie je het te lang vast blijft houden.
Dat gebeurd bij mij in 2018. Heb dikke winst zien verdampen omdat we een bearmarket in gingen.
Nooit verkocht, alleen maar DCA gedaan.

Het verschil met nu is dat ik nog niet geloof dat we een bearmarket ingaan. Veel alts hebben hun ATH nog niet gehaald.

Uiteindelijk blijft het speculeren en winst pakken is nooit verkeerd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Super leuk dit. Straks gaan mensen hier ADA verkopen op $1,5 en stijgt hij door naar $3 en dan FOMOt iedereen die verkocht. Daarna naar $5 en $10 droomt iedereen over een Lambo en dan rekt ie weer naar $0,50 en kunnen we weer verder dromen.. 😅

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raptorix
MicroWhale schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 10:45:
[...]

Dat is toch precies de bedoeling van dit topic? :?
Slowchat is wat anders als bullshit posten waar helemaal niks over te zeggen valt, maar put your money where your mouth is, pak als je spaargeld en jank het er in op 1.50 en post een screenshot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
raptorix schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 10:50:
[...]

Slowchat is wat anders als bullshit posten waar helemaal niks over te zeggen valt, maar put your money where your mouth is, pak als je spaargeld en jank het er in op 1.50 en post een screenshot.
Waarom zo salty? :/

Ada goeie tech met goeie future G, jouw shitcoin zal vanzelf wel moonen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Wel behoorlijk sterke fomo bij mij rond ADA. Maar na 2018-debacles als Funfair en Walton besloten niet meer op een stijgende markt in te stappen anders dan Bitcoin.
ADA staat hier wel op het lijstje en bewijst zich deze dagen onafhankelijk van BTC te kunnen stijgen. Echter, mijn regel nooit op een ATH in te stappen houd ik aan. 😭

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
Volgens mij is het vrij veilig om in ADA in te stappen tot aan de hard fork. Daarna zou ik oppassen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Nu online
Ben ik de enige die deze meme niet begrijpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Tominatie schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 10:51:
[...]

Waarom zo salty? :/

Ada goeie tech met goeie future G, jouw shitcoin zal vanzelf wel moonen!
Pardon? Ik zit gewoon 100% in Cardano.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
[...]

Gozar, hier zitten alleen crypto miljonairs.
Ik wacht even op de kaviaar, maar als hij all-in gaat, zekers gaan we moon. :9B
elektriekert schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 10:53:
[...]

Jaap heeft ‘n lange nacht gehad. Champies wezen poppen.

[ Voor 21% gewijzigd door graceful op 27-02-2021 10:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AMARONE
[...]

Relax, koop some Ada.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EnFnVFOrjloNOm7q6Ho0Fc34sUM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NKyXSFoNiGMcPp3dizqInTiV.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8yLZtnjoytIH-UTjD5xmfUW0bmg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/YdFJTN7orBByTvFrVH9dEKwp.gif?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• raptorix

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• elektriekert
  • Nu online
HoppyF schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 10:24:
[...]

Wie weet...
Eerst waren we al blij als ADA de $1 zou gaan halen.
Daar zijn we al ruim overheen.
Blijft wel merkwaardig dat mensen pas ADA willen gaan kopen als deze hoog staat.
Niet alleen bij ADA zie je dat maar bij alles.
Een vreemd psychologisch effect is dat terwijl laag instappen toch echt meer oplevert.
Dit gebeurd met alles, ik kan me herinneren dat ik nog een paar keer heb gekocht rond de $0,03-0,05.
Zit op een gemiddelde van 0,086$.
Traden kan ik niet.
Inkopen in een bearmarket wel B)
Gevalletje diamanten klauwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Ook goedemorgen! Ik zou morgen je andere been eens proberen. Misschien helpt dat.

Ter informatie: Ik heb er behoorlijk wat ingejankt. En dat ga ik er vandaag of morgen deels ook weer (om even in jouw taalgebruik te blijven) uitjanken.

Mocht je wat serieuzer willen praten over Crypto, dan kan ik je dit topic aanraden.

Fijne dag verder. :(:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Prosac schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 10:53:
Wel behoorlijk sterke fomo bij mij rond ADA. Maar na 2018-debacles als Funfair en Walton besloten niet meer op een stijgende markt in te stappen anders dan Bitcoin.
ADA staat hier wel op het lijstje en bewijst zich deze dagen onafhankelijk van BTC te kunnen stijgen. Echter, mijn regel nooit op een ATH in te stappen houd ik aan. 😭
Zeer verstandig want de weekly is nogal parabolisch:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lWo6yCw4gHmUKY82VwhwWfg1ZVI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3GBDUBlClAhwd8hzy5dxesHc.jpg?f=fotoalbum_large

Doet me een beetje denken aan de run van BNB, die ging tot 350 en we weten hoe dat afliep.

Niet om salty te zijn, maar realistisch; het kan prima nog even aanhouden maar deze chart ziet er alles behalve gezond uit.

Probleem met zulke top gainers is dat er heel veel short term tradegeld in zit en zodra het even terugvalt kan het hard gaan.

Heb je veel ruimte op je instap en geloof je in ADA long term kun je het prima aankijken.

Maar nu instappen zou ik zelf niet proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glockner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-03 16:11
AMARONE schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 10:27:
Op xlm heb ik 20 procent verlies nog en die doet niet wat ik had verwacht, wat denken jullie. Het flufje xlm gewoon op de ADA trein gooien? De echte dip lijkt mij maandag pas te komen
Lol.

Niet verkocht hopelijk?
Bensimpel schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 15:33:
Nog even 100 euro in XLM gestopt. Ga maar x10 ofzo. Thx.
Jackpot!

[ Voor 21% gewijzigd door Glockner op 27-02-2021 11:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raptorix
MicroWhale schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 10:57:
[...]

Ook goedemorgen! Ik zou morgen je andere been eens proberen. Misschien helpt dat.

Ter informatie: Ik heb er behoorlijk wat ingejankt. En dat ga ik er vandaag of morgen deels ook weer (om even in jouw taalgebruik te blijven) uitjanken.

Mocht je wat serieuzer willen praten over Crypto, dan kan ik je dit topic aanraden.

Fijne dag verder. :(:)
Natuurlijk is het slowchat, maar als iemand zonder enige context gewoon gaat beweren dat het niet goedkoper word dan 1.50 vandaag kan ik daar wel chagrijnig om worden, gewoon omdat het niet te zeggen is.

Overigens voor de goede orde als je voor 1.50 had ingestapt had je 5 procent verlies gehad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 10:58:
[...]

[Afbeelding]

Doet me een beetje denken aan de run van BNB, die ging tot 350 en we weten hoe dat afliep.

Niet om salty te zijn, maar realistisch; het kan prima nog even aanhouden maar deze chart ziet er alles behalve gezond uit.

Probleem met zulke top gainers is dat er heel veel short term tradegeld in zit en zodra het even terugvalt kan het hard gaan.

Heb je veel ruimte op je instap en geloof je in ADA long term kun je het prima aankijken.

Doet me aan zo’n elektrische auto maker denken, die chart.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

[Afbeelding]

Organische groei heet dat. d:)b

Is idd erg oppassen nu. Zeker omdat er flink wat fomo gaande is rond de release. Dan weet je eigenlijk dat ie vrij hard gaat dalen. Althans dat is het normale patroon. Zie idd BNB. Mocht je geen hartverzakking willen, blijf de koers in de gaten houden.

Dus je hebt nog niet gekocht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
De Telegraaf is opeens weer somber gestemd nadat ze eerst in halleluja stemming waren over de BTC.
Beetje Jantje lacht, Jantje huilt daar.
Dat de voorgaande weken voor de BTC zeer sterk waren zijn ze alweer vergeten.
https://www.telegraaf.nl/...eroerde-week-voor-bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Nu online
Jullie FOMO gaat echt nergens over,
maar geef er nou maar aan toe, dat is goed voor mij })

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
[...]

[Afbeelding]

Eerst even de correctie en dan wil ik er wel een 2e hypotheek tegenaan gooien. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 18:04
ADA, draagt mijn crypto portfolio zonder moeite :P

Remember people, dont forget to take profits.

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Zojuist een fluf Chainlink gekocht. Waarom? Gewoon omdat alle alts dikke runs gaan maken en Chainlink staat vast wel ergens op een lijstje na een drop van -30%. Oh en de tech natuurlijk.. ik vergeet het belangrijkste.

[ Voor 15% gewijzigd door Pelox op 27-02-2021 11:09 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

raptorix schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 11:01:
[...]

Natuurlijk is het slowchat, maar als iemand zonder enige context gewoon gaat beweren dat het niet goedkoper word dan 1.50 vandaag kan ik daar wel chagrijnig om worden, gewoon omdat het niet te zeggen is.

Overigens voor de goede orde als je voor 1.50 had ingestapt had je 5 procent verlies gehad.
Dat gebeurt ja. Het schijnt dat er ook plaatjes van babes gepost worden als een bepaalde munt een bepaalde prijs bereikt. Puberale vlegels zijn het!

Ben er bij ~1$ in gegaan, maar zou er nu niet meer bij durven leggen. Te riskant, ook al denk ik dat hij nog wel wat hoger zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Pelox schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 11:06:
Zojuist een fluf Chainlink gekocht. Waarom? Gewoon omdat alle alts dikke runs gaan maken en Chainlink staat vast wel ergens op een lijstje na een drop van -30%.
Ik vind LINK anders nog best veel geld voor €20 per dukaat. Heb ik toch meer vertrouwen in shitcoins onder de 1 euro. BTC uitgezonderd natuurlijk. ETH mijd ik als de pest.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pieterbas99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-07 13:51
Prosac schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 11:03:
[...]

Eerst even de correctie en dan wil ik er wel een 2e hypotheek tegenaan gooien. ;)
Ik vind het zo bijzonder dat mensen altijd pas na een stijging en de daaropvolgende daling willen kopen.

Bv. Als je vorige week ADA kocht, had je hem voor 0.85 ofzo. Als je hem na de komende daling gaat kopen, pak je hem misschien voor 1.25, maar echt niet meer voor 0.85. Ik snap nooit zo waarom mensen pas zeker van hun zaak worden als een coin een groot deel van de stijging al gehad heeft. Het was toch heel de maand al bekend dat ADA aan het eind van februari met veel (waarschijnlijk positief) nieuws naar buiten zou komen?

Neemt overigens niks weg van het feit dat ik vandaag wel spijt heb dat ik al m'n ADA verkocht heb op 0.87, maar voorlopig zie ik ADA even als een ship that has sailed.

[ Voor 10% gewijzigd door pieterbas99 op 27-02-2021 11:13 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oli4-
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-07 12:28
pieterbas99 schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 11:10:
[...]

Ik vind het zo bijzonder dat mensen altijd pas na een stijging en de daaropvolgende daling willen kopen.

Bv. Als je vorige week ADA kocht, had je hem voor 0.85 ofzo. Als je hem na de komende daling gaat kopen, pak je hem misschien voor 1.25, maar echt niet meer voor 0.85. Ik snap nooit zo waarom mensen pas zeker van hun zaak worden als een coin een groot deel van de stijging al gehad heeft. Het was toch heel de maand al bekend dat ADA aan het eind van februari met veel (waarschijnlijk positief) nieuws naar buiten zou komen?
Zelf keek ik helemaal niet naar de prijs (bij 0,07 het grootste gedeelte gekocht). Ik kijk bij iedere coin alleen naar de potentie/ use cases. Werkt tot nu toe erg goed!

Dit is ook de reden dat ik niet gewoon HODL maar ook actief de Cardano chain steun door een stake pool te runnen, vragen te beantwoorden op social en te voten met Project Catalyst :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Vermoeiende BTC.. anders doe je een keertje mee met het feestje? Zou leuk zijn!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-04-2024
Glockner schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 11:00:
[...]

Lol.

Niet verkocht hopelijk?
[...]

Jackpot!
Tja Stellar. Mijn haat/liefde project. Ik zit er te lang in om het te verkopen en sta op een flinke profit maar toch jeukt het iedere dag om ze weg te doen en in beter presterende coins te stoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Wel te doen met Eth.
Echt het klasgenootje die niet helemaal goed ligt in de klas en zich niet echt kan voegen in een vriendengroepje. Alleen heb je toch wel een beetje met ‘m te doen dus probeer je hem wel te betrekken bij activiteiten.

Ik hoop dat er nog mensen zijn die wel in Eth investeren,anders heb ik het echt te doen met ‘m.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als Bitcoin besluit richting de 40k te zakken en veel traders even naar USDT of fiat stappen kan het prima zijn dat je nog een hele mooie entry te pakken krijgt :) maar dat terzijde.

Mensen willen eerst zien, dan geloven. Nu hij ruim door ATH in dollars is ligt de weg open en krijg je FOMO.

Iets wat overigens totaal overbodig is, want volgende week zijn er weer 80 nieuwe kansen op andere muntjes waar je een stuk minder risico loopt dan nu instappen op ADA.

Maar zoals je zelf al zegt; allemaal spychisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Nu online
Tominatie schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 11:15:
Wel te doen met Eth.
Echt het klasgenootje die niet helemaal goed ligt in de klas en zich niet echt kan voegen in een vriendengroepje. Alleen heb je toch wel een beetje met ‘m te doen dus probeer je hem wel te betrekken bij activiteiten.

Ik hoop dat er nog mensen zijn die wel in Eth investeren,anders heb ik het echt te doen met ‘m.
Ik heb die nog voor de HODL.
Als ik nu mijn ADA helemaal weg doe haal ik 1,5x mijn inleg van mijn PF eruit. Bizar.
Door het staken over het afgelopen half jaar ook al aardig wat verdient, zeker nu de prijs zo stijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 11:17:
[...]

Als Bitcoin besluit richting de 40k te zakken en veel traders even naar USDT of fiat stappen kan het prima zijn dat je nog een hele mooie entry te pakken krijgt :) maar dat terzijde.

Mensen willen eerst zien, dan geloven. Nu hij ruim door ATH in dollars is ligt de weg open en krijg je FOMO.

Iets wat overigens totaal overbodig is, want volgende week zijn er weer 80 nieuwe kansen op andere muntjes waar je een stuk minder risico loopt dan nu instappen op ADA.

Maar zoals je zelf al zegt; allemaal spychisch.
Spychisch met de grote T
Tspychisch!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik zit met iemand in een telegram groepje en hij is at this point bijna miljonair door Ada. Als ik vraag wanneer sell? zegt ie, ik sell niet want geloof dat dit iets veel groters gaat worden. “veel beter dan euro of dollar”, hij gelooft dus in een soort revolutie ofzo.

2017 herbelevingen, hodl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 11:19:
Ik zit met iemand in een telegram groepje en hij is at this point bijna miljonair door Ada. Als ik vraag wanneer sell? zegt ie, ik sell niet want geloof dat dit iets veel groters gaat worden. “veel beter dan euro of dollar”, hij gelooft dus in een soort revolutie ofzo.

2017 herbelevingen, hodl
Of hij heeft gelijk en wanneer ADA Ethereum flipt cast hij zijn eerste target uit op 20 dollar en koopt een huis met zwembad, lambo, en 3 vrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Nou, ik ben vanmorgen even ingestapt op 1,20 ofzo en net weer van de hand gedaan op 1,44
PF weer iets minder in het rood.. :') hup IOST haha

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

2017 herbelevingen, hodl
Een Evolutie geloof ik ook wel in, maar na 2017 ben ik ook wel met de voeten op de grond geland en heb beseft dat het geen Revolutie wordt. Ik zou hem zeker aansporen de helft ervan te cashen... zo niet, dan nog een aanzienlijk deel ervan (20-30%) zodat hij geen spijt krijgt als het eens wat minder gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 11:21:
[...]

Of hij heeft gelijk en wanneer ADA Ethereum flipt cast hij zijn eerste target uit op 20 dollar en koopt een huis met zwembad, lambo, en 3 vrouwen.
Haha ja, hij is ook echt bizar hard gegaan tijdje terug stond ie nog onder de $100k met zijn portfolio.

Ik heb het echt slecht gedaan deze bullrun door constant veel te vroeg te verkopen, al had ik de ballen gehad voor hodl... mrja das achteraf en winst is winst zullen we maar zeggen. Ik loop iig niet het risico dat ik bearmarket bagholder wordt, als die nog gaat komen ooit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 11:21:
[...]

Als het nu al 1 mil waard is, kan hij nu gemakkelijk de helft cashen en de rest naar 20 dollar laten gaan. Dan heeft hij nog wat jij zegt... en meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Kleine dip Ada om straks weer te moonen. 2,- incoming soon.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

elektriekert schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 10:53:
[...]

ADA = wholesome.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Go0FXaTUT9G4HO9K1fCfRhNNEvA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/T5CgQQuWQqlTfIpjpFdtvfC2.gif?f=user_large

Can't you feel it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Mijn Link doet het nu al aardig :)

Dot trouwens ook!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03:08
Grappig dat mensen hier ETH al compleet afgeschreven hebben. Hodl sinds mei 2020 dus misschien heb ik makkelijk praten maar vaak als je het niet verwacht gebeuren er rare dingen in Crypto 😊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 11:28:
[...]

ADA = wholesome.

[Afbeelding]

Can't you feel it?
Deze meme kan je in meerdere contexten gebruiken imo.

Je kan hem ook doen als Ada -50% is gegaan bijv puur omdat hij er zo ongemakkelijk bijstaat met dat lachje alsof hij stiekem keihard rekt is gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Nu online

2017 herbelevingen, hodl
Zo denk ik dus over XRP, kijk waar we nu zitten, het zet nog geen zoden aan de dijk.
Sowieso niet teveel op YouTube kijken, great reset etc.
BTC #1 etc.

Fuck it, de hele kut cryptowereld!

Ik hoor mijn Pa nog zeggen: “Je bent echt een lul dat je je geld in crypto steekt”

Marja, als je de technologie niet begrijpt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 11:28:
[...]

ADA = wholesome.

[Afbeelding]

Can't you feel it?
Die dude is WOKE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Alpina schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 11:29:
Grappig dat mensen hier ETH al compleet afgeschreven hebben. Hodl sinds mei 2020 dus misschien heb ik makkelijk praten maar vaak als je het niet verwacht gebeuren er rare dingen in Crypto 😊
Had inderdaad niet verwacht dat eth zo zou tegenvallen in deze periode.. had gehoopt een dikke stijging in sats te zien, maar die zakt al dik een maand fors.. Veel spijt dat ik niet alles van de hand gedaan heb.

ps. ADA going down..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
[...]

Zie het een beetje als steeds maar weer een relatie met bad guys aangaan, op een gegeven moment doe je dat liever niet weer. In 2017 had ik meer dan prima relatie met verge, dat heeft me budget opgeleverd voor andere munten en mijn initiele inleg eruit te halen. Daardoor dacht ik dat alles wel goud kon worden, zoals de door mij genoemde Walton (gekocht op 20 dollar, was de nieuwe 10.000 dollar coin!) en Funfair op 15 cent een hele zwik gekocht, nu op 90% verlies. Zou het helemaal worden in de online casinowereld. Of tron, ook enkele duizenden gekocht.

Alles wat mijn "foute" munten gemeen hebben is dat ik ze in FOMO gekocht heb. Alles wat de laatste jaren goed is gegaan, heb ik gekocht NA een correctie of terwijl ze nog kabbelden op een bepaald niveau.
Waves, Verge, XLM, BTC heb ik juist na een flinke correctie of voor hun stijging gekocht. En daar heb ik nu een mooi winstpercentage op.
Het maakt me niet uit of ik hem nu op 1,25 koop als het vorige week 85 cent was. Het gaat er om dat de munt zich bewezen heeft op een hoger niveau (ADA zeker, want onafhankelijk van de rest van de markt behoorlijk gestegen) en dat je bij een daling een kleine mogelijkheid hebt dat hij in elk geval dat niveau weer kán aantikken. Zoals BTC of XLM.
ADA stond op mijn lijst, maar nog niet om aan te kopen omdat ik eerst van wat andere munten af wilde. Deze week salaris, dus eens kijken wat er nieuw bij kon komen nu ik eerst van XRP af kon met een kleine winst.
Neemt overigens niks weg van het feit dat ik vandaag wel spijt heb dat ik al m'n ADA verkocht heb op 0.87, maar voorlopig zie ik ADA even als een ship that has sailed.
Hier ook, tenzij correctie. Dan weer eens kijken. Anders, shit happens. Next coin. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Ada sell ik op 1.35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Glockner schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 11:00:
[...]

Lol.

Niet verkocht hopelijk?
[...]

Jackpot!
Natuurlijk wel :') weak hands, fomo voor Ada. Mijn xlm was trouwens maar 130 euro dus ook weer geen ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

2017 herbelevingen, hodl
Je bedoelt een 14 jarige telegrammer met sterke verhalen? ;)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

1 of andere shitcoin die ff eth gaat overmeesteren? :+ Maandag komt de sell the news actie en gaat 80% rekt die 3uur ervoor is ingestapt :P

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raptorix
Nah, het is wel een coin waar ik op lange termijn in zou stappen, maar een positief ritje moet je soms gewoon even afromen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Pelox schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 11:31:
[...]

Had inderdaad niet verwacht dat eth zo zou tegenvallen in deze periode.. had gehoopt een dikke stijging in sats te zien, maar die zakt al dik een maand fors.. Veel spijt dat ik niet alles van de hand gedaan heb.

ps. ADA going down..
de hele groei gaat met deze ups and downs. Als die maar weer verder gaat straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

Eth is sowieso altijd een slow gainer geweest..blijft heel lang rond een ath slingeren en dan uit het niets hopa een 2-3x. Was de vorige bull run toch ook zo. ATH van vorig seizoen behaald en voorbij gegaan. Niks mis met eth imo.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Zolang Eth deze support vasthoudt is er niet veel ad hand maar mocht ie er doorheen zakken zie ik een flinke correctie als grote mogelijkheid wel.

Veel zal ook afhangen van de besluiteloze bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
Hebben mensen ervaring met het senden van Litebit naar Bitvavo? Ik had nog wat restjes bij hun staan maar gezien hun achterlijke hoge fees wou ik het daar weg hebben.

Order is verwerkt bij Litebit maar niet binnen op Bitvavo. Betreft XLM dus zou redelijk snel moeten gaan? Ik heb de Memo ingevuld. Is pas 10 minuten geleden ben ik te ongeduldig? 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 11:25:
[...]

Haha ja, hij is ook echt bizar hard gegaan tijdje terug stond ie nog onder de $100k met zijn portfolio.

Ik heb het echt slecht gedaan deze bullrun door constant veel te vroeg te verkopen, al had ik de ballen gehad voor hodl... mrja das achteraf en winst is winst zullen we maar zeggen. Ik loop iig niet het risico dat ik bearmarket bagholder wordt, als die nog gaat komen ooit.
Tja ik heb ook veel fouten gemaakt maar dat is hoe het werkt. BNB grotendeels gekocht op rond de 18 dollar, weggedaan voor Bitcoin vlak voor de grote run. NANO gekocht voor 1 euro, weggedaan voor Bitcoin voor de grote run.

Flinke sloot DOGE gekocht op 17 sats, weggedaan op 47 vlak voor hij naar 260 biemde.

Maargoed. Al met al toch dikke winst in sats en fiat.

Op 56k de helft eruit getrokken, dus inleg + winst, en hoop dat ik daar heel snel spijt van ga krijgen. 8)

Heb nog wat shitcoins en Bitcoin op de Trezor, maar die pluk BTC hodl ik over de top door de volgende bearcyclus, want in principe toch gratis.

Hoop de shitcoins nog met een mooie winst weg te kunnen doen, en dan tijdens de volgende bearcyclus wat sats stacken op de Trezor.

Als er 1 ding is wat je moet hebben is het geduld. Eigenlijk moet je helemaal niet dagelijks kijken naar de charts als je niet dagelijks handelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Zijn er andere mensen die BTC.D in de gaten houden dat ie valt onder de 60.31? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Denken julie dat ADA nog harder was gegaan als BTC niet zo daalde deze week? Of stappen juist nu veel mensen in ADA omdat de rest gewoon shit is waardoor we nu zo hoog staan.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Aslanboy1905 schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 11:41:
Denken julie dat ADA nog harder was gegaan als BTC niet zo daalde deze week? Of stappen juist nu veel mensen in ADA omdat de rest gewoon shit is waardoor we nu zo hoog staan.
Ik denk dat laatste.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Dan gaan mensen weer REKT op maandag als je even niet oplet :D

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 18:12
Wet van de communicerende vaten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
[...]

[Afbeelding]

Volgens mij zie op bijna elke coin op de weekly wel zo een chart of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:42
Aslanboy1905 schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 11:43:
[...]

Dan gaan mensen weer REKT op maandag als je even niet oplet :D
Ik denk dat de meeste mensen die <1 dag kijken REKT gaan in crypto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 16:45
Bij bitvavo staat bij ADA

Opnames uitgeschakeld
Opnames van deze digitale valuta zijn op dit moment tijdelijk uitgeschakeld

Betekend dit nou dat je dus niet kan kopen/verkopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
ComTech schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 11:56:
Bij bitvavo staat bij ADA

Opnames uitgeschakeld
Opnames van deze digitale valuta zijn op dit moment tijdelijk uitgeschakeld

Betekend dit nou dat je dus niet kan kopen/verkopen?
je kan verkopen en kopen , alleen niet storten en opnemen

edit: dit komt waarschijnlijk door Mary hardfork dat maandag word geïmplementeerd.

[ Voor 10% gewijzigd door HaruHaru op 27-02-2021 11:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:40
Ik doe even een ordinaire linkdrop van Bitcoin op logaritmische schaal:
https://bitcoincharts.com...tampUSD#tgSzm1g10zm2g25zl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HaruHaru
The Redman schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 11:58:
Ik doe even een ordinaire linkdrop van Bitcoin op logaritmische schaal:
https://bitcoincharts.com...tampUSD#tgSzm1g10zm2g25zl
Als je het zo bekijkt, ziet het er uit dat ie er nog lang niet is met zijn stijgingen. Road to 100K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Aslanboy1905 schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 11:41:
Je kan het ook gewoon los zien van btc? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:38
ADA wow! Groeit te snel imo! Correctie komt vast snel, dus kijk maar uit 😌

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 15:38
EnderQ schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 11:43:
[...]

Wet van de communicerende vaten :)
never mind. bullshit

[ Voor 18% gewijzigd door WiseGuy! op 27-02-2021 12:03 ]

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Matthias87 schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 12:00:
[...]

Je kan het ook gewoon los zien van btc? :?
Niks staat los van BTC, helaas..

Zero.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
Kol Nedra schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 12:00:
ADA wow! Groeit te snel imo! Correctie komt vast snel, dus kijk maar uit 😌
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hnC_UlYRNd7K84XuS1RVnB8PJXs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QyXzhJhrKvp2pbbPA0gDDU4T.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Marshallroady
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-12-2022
Wat een gekke dag, ik heb zowaar wat geleerd van 3 jaar bearmarkt. Ik kwam opeens tot de realisatie dat je helemaal niet hoeft te HODL en dan alles in 1 x moet verkopen maar dat je natuurlijk ook geladderd kan uitstappen, in plaats van telkens maar te wachten tot nieuwe ATH en alle 7x over de kop munten terug te zien zakken naar -95% (zoals in 2018 ) heb ik nu gewoon voor mijn gehele portfolio (behalve BTC ) Sell orders gezet, 25% is binnen bereik, 45 % is een kleine moonshot, 15% op een belachelijk getal voor als iemand een Fatt Finger buy doet en 15% houdt ik gewoon om te zien waar het schip strand. In Delta overal allerts voor neergeplensd zodat ik niet hoef blijven kijken ( wat ik toch wel doe -O- )

voel me helemaal professioneel enzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thomassie12
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-09 15:57
Marshallroady schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 12:06:
Wat een gekke dag, ik heb zowaar wat geleerd van 3 jaar bearmarkt. Ik kwam opeens tot de realisatie dat je helemaal niet hoeft te HODL en dan alles in 1 x moet verkopen maar dat je natuurlijk ook geladderd kan uitstappen, in plaats van telkens maar te wachten tot nieuwe ATH en alle 7x over de kop munten terug te zien zakken naar -95% (zoals in 2018 ) heb ik nu gewoon voor mijn gehele portfolio (behalve BTC ) Sell orders gezet, 25% is binnen bereik, 45 % is een kleine moonshot, 15% op een belachelijk getal voor als iemand een Fatt Finger buy doet en 15% houdt ik gewoon om te zien waar het schip strand. In Delta overal allerts voor neergeplensd zodat ik niet hoef blijven kijken ( wat ik toch wel doe -O- )

voel me helemaal professioneel enzo
Hahaha mooi man, ladderen is top inderdaad. Toen ik hoorde van een maat dat hij dat deed voelde ik me heel stom. Waarom heb ik dat nooit gedaan?

ADA verkocht en nu ladder kooporders gezet :P
Pagina: 1 ... 18 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!