Kortom: het kan alle kanten opgaan?Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 00:06:
[...]
Dat is altijd het kutte met die crypto, als je niet regelmatig in en uitstapt zoals enkele steevaste traders hier. Op een gegeven moment moet je maar gewoon iets verkopen want het mag altijd ietsje meer zijn en op het moment dat je denkt 'had ik maar' dan is het alweer te laat.
Ik zie Bitcoin echt nog wel 200k+ doen op een dag, maar deze huidige run denk ik niet, en 100% vol die enorme swings door hodlen moet je ook maar willen...
Maar je weet ondertussen ook dat die groene candle weer eens komt, en dan wil je er ook niet naast grijpen...
Als je verkoopt krijg je vroeg of laat spijt, als je hodlt ook en als je nooit koopt ook. KutmuntenJe kan het bijna nooit goed doen, ik tenminste niet.
Daar sta ik van te kijken gezien de koersen vrij stabiel zijn op ADA na.Stan schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 00:09:
Binance plat hier.
Melding van CloudFront dat er too much traffic is.
Funds are safuTominatie schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 00:15:
[...]
Daar sta ik van te kijken gezien de koersen vrij stabiel zijn op ADA na.
mat al dat negatieve nieuws zal het me niet verbazen als we as maandag
een soort "black monday" krijgen... ook op de beurzen.
Met de aziaten in de nacht durf ik dat niet te stellen. Hopelijk gaan we vannacht niet naar de filistijnen.
Welk negatieve nieuws?RaptorXS schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 00:26:
mat al dat negatieve nieuws zal het me niet verbazen als we as maandag
Oh Eth, jij malle griet, mijn eerste post (in the vorige topic) ging over ETH die de 1337.00 doorbrak, daar komt ze nou wel erg dichtbij.
Ondertussen ADA:
"Malle Ada kom
Malle Ada kom hier
Lekker stuk, malle meid
Lekker dier van plezier"
Ondertussen ADA:
"Malle Ada kom
Malle Ada kom hier
Lekker stuk, malle meid
Lekker dier van plezier"
wat heb jij gerookt?mercapto schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 00:55:
Oh Eth, jij malle griet, mijn eerste post (in the vorige topic) ging over ETH die de 1337.00 doorbrak, daar komt ze nou wel erg dichtbij.
Ondertussen ADA:
"Malle Ada kom
Malle Ada kom hier
Lekker stuk, malle meid
Lekker dier van plezier"
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
mercapto schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 00:55:
Ondertussen ADA:
"Malle Ada kom
Malle Ada kom hier
Lekker stuk, malle meid
Lekker dier van plezier"

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
ik denk dat wij allemaal dan een eiland kunnen kopen. Maar is de bull market over of is dit een kleine dip om nog even te stijgen.. Nja.. Fuck BTC, totaal REKT... leve ADA naar de Moon.Da_maniaC schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 23:26:
[...]
Ik denk dat je dan al rijkelijk te laat bent.
Daarnaast heb ik zelf ADA in mijn PF omdat ik in het product geloof. Dus gaat het HODL totdat het ooit op 400-450 EUR. staat en dan check ik uit.
Ik zie anders gewoon weer groen op mijn scherm hoor, zowel bij ADA als BTCAMARONE schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 01:02:
[...]
ik denk dat wij allemaal dan een eiland kunnen kopen. Maar is de bull market over of is dit een kleine dip om nog even te stijgen.. Nja.. Fuck BTC, totaal REKT... leve ADA naar de Moon.
Ik heb zopas een niet onmisbaar bedrag in de BTC-ETH liquidity pool van Binance gestopt. Ik wil graag (ook) HODL'en over de periode van een jaar of langer maar betrap mezelf erop dat ik altijd aan mijn HODL-potje zit om te daytraden (en dat draait niet altijd goed uit, to say the least). Dus ik dacht het op deze manier weg te zetten en misschien te kunnen van profiteren van de extra yield (10% momenteel). Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik maar half snap waar ik mee bezig ben, dus als iemand zo vrij zou willen zijn om mij te verwittigen als ik iets idioots zou gedaan hebben, dank u
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
2,5 wk geleden 4k aan ADA gekocht voor 55ct, geen verkeerde investering geweest 😯
Stom zou ik t niet direct noemen. Ik vertrouw alleen al die exchanges niet. Ik heb mijn grootste bags dan ook absoluut niet op de exchanges staan.TomTorquay schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 01:11:
Ik heb zopas een niet onmisbaar bedrag in de BTC-ETH liquidity pool van Binance gestopt. Ik wil graag (ook) HODL'en over de periode van een jaar of langer maar betrap mezelf erop dat ik altijd aan mijn HODL-potje zit om te daytraden (en dat draait niet altijd goed uit, to say the least). Dus ik dacht het op deze manier weg te zetten en misschien te kunnen van profiteren van de extra yield (10% momenteel). Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik maar half snap waar ik mee bezig ben, dus als iemand zo vrij zou willen zijn om mij te verwittigen als ik iets idioots zou gedaan hebben, dank u
Of jij ze vertrouwt moet je zelf bepalen natuurlijk 😉
Dank voor je antwoord. Ik vertrouw CZ van Binance wel, en als ie mijn vertrouwen meent te moeten beschamen en ik dus m'n geld kwijt ben, dan kan ik daar wel mee leven. Het zijn ook geen enorme bedragen.Cobesz schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 01:13:
Stom zou ik t niet direct noemen. Ik vertrouw alleen al die exchanges niet. Ik heb mijn grootste bags dan ook absoluut niet op de exchanges staan.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
DAAAAG Swipe
Eindelijk. Na een hoop gesteggel. Ik was er namelijk al wel een tijdje klaar mee, maar moest officieel nog zo'n 2 maanden wachten tot mijn SXP zou vrijkomen. Is het vanavond gelukt. Helaas niet een week eerder, ik zag deze prijsactie wel aankomen na de recente aankondigingen.
Dus resume, Ik heb 16 weken gebruik gemaakt van de Swipe kaart. Het heeft me een 193.2% rendament gegeven. En toch ben ik blij dat ik er vanaf ben @Tominatie . De plannen veranderen continu en de customer support is écht ondermaats.

Eindelijk. Na een hoop gesteggel. Ik was er namelijk al wel een tijdje klaar mee, maar moest officieel nog zo'n 2 maanden wachten tot mijn SXP zou vrijkomen. Is het vanavond gelukt. Helaas niet een week eerder, ik zag deze prijsactie wel aankomen na de recente aankondigingen.
Dus resume, Ik heb 16 weken gebruik gemaakt van de Swipe kaart. Het heeft me een 193.2% rendament gegeven. En toch ben ik blij dat ik er vanaf ben @Tominatie . De plannen veranderen continu en de customer support is écht ondermaats.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Aaah CZ!TomTorquay schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 01:15:
[...]
Dank voor je antwoord. Ik vertrouw CZ van Binance wel, en als ie mijn vertrouwen meent te moeten beschamen en ik dus m'n geld kwijt ben, dan kan ik daar wel mee leven. Het zijn ook geen enorme bedragen.
YouTube: Funds Are Safu
Remember: not your keys, not your coins
Voordelen van op de exchange laten staan is dat je er wel lekker snel van af kan als je dat wilt 😝
Helemaal prima toch
Ik heb al sinds 2016 al mijn funds op de exchange staan.Cobesz schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 01:13:
[...]
Stom zou ik t niet direct noemen. Ik vertrouw alleen al die exchanges niet. Ik heb mijn grootste bags dan ook absoluut niet op de exchanges staan.
Nog nooit een nacht van wakker gelegen.
En ik heb het MtGox verhaal meegemaakt, met funds daar, maar dat was toen nog een niet heel relevant bedrag, als dat er nu nog was wel natuurlijk

Dood eng 🙈gijsvogel schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 01:24:
[...]
Ik heb al sinds 2016 al mijn funds op de exchange staan.
En ik heb het MtGox verhaal meegemaakt, met funds daar, maar dat was toen nog een niet heel relevant bedrag, als dat er nu nog was wel natuurlijk
Dit is niet goed voor m'n nachtrust, dit soort dingen geeft nog wel een beetje adrenaline. Maar wel blij dat ik er van verlost ben. Het was een beste rollercoaster ride kan ik je vertellen. Het was al een riskante move, maar met name de recente ontwikkelingen doen Swipe geen goed imo. Als ze gewoon bij hun originele whitepaper gebleven waren dan was een $5 ook te doen geweest in de bull van de afgelopen 3 maanden.PilatuS schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 01:24:
[...]
Helemaal prima tochToen dit verhaal eerst begon stond SXP rond of onder de 1 dollar toch ? Nu alles eruit met best een hoop van die dingen boven de 2 dollar is nogal een goed einde
Ik kan weer een stack alts kopen zoals ik al jaren had. Maar ik kies nu even voor een "veilige" route en heb 100% BTC
Bitcoin - A weapon of mass disruption
https://www.buybitcoinworldwide.com/mt-gox-hack/gijsvogel schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 01:24:
[...]
Ik heb al sinds 2016 al mijn funds op de exchange staan.
dit mooie verhaal dus
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Klopt, ik had toen voor een roggel in geld ongeveer 0,075 btc...Khaelos schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 01:30:
[...]
https://www.buybitcoinworldwide.com/mt-gox-hack/
dit mooie verhaal dus
Poef, ennn pleite.
Helaas ook alle mailtjes van de trustee te laat gezien om balances terug te krijgen
Het lijkt maar niet groen genoeg nog imo.DutchCrownNL schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 01:07:
[...]
Ik zie anders gewoon weer groen op mijn scherm hoor, zowel bij ADA als BTC
Deze zie ik nu regelmatig voorbij komen op verschillende media, maar de wales hebben op dit moment toch een veel te bepalende invloed op de koers van BTC?
Zolang zij blijven zitten verwacht ik nog geen hele zware dalingen (ik zit dus ook gewoon in denial

[ Voor 7% gewijzigd door WoodyWindoW op 27-02-2021 01:54 ]
Ik stap heel bewust niet in ADA, 1maart nieuws..is al beetje aan het pumpen. Zie het zomaar ff gedumpt worden na de nieuws..zo gaat dat bijna altijd.
Uiteraard dit keer niet, en loop ik vast weer de boot mis voor een ez 3x as usual omdat ik weer slim probeer te doen
Terwijl jullie dan met de lambo's naar de meeting gaan, ga ik iemand nodig hebben om een ubertje voor me te bestellen
Uiteraard dit keer niet, en loop ik vast weer de boot mis voor een ez 3x as usual omdat ik weer slim probeer te doen
Terwijl jullie dan met de lambo's naar de meeting gaan, ga ik iemand nodig hebben om een ubertje voor me te bestellen

[ Voor 18% gewijzigd door Jumpiefox op 27-02-2021 01:58 ]
The first casualty in war is always the truth...
ADA gaat gewoon naar de maan hoor, en ik vind het prima, eerste funbag gekocht @50 ct euro, later een grotere tweede er bijgekocht @70 ct.Jumpiefox schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 01:57:
Ik stap heel bewust niet in ADA, 1maart nieuws..is al beetje aan het pumpen. Zie het zomaar ff gedumpt worden na de nieuws..zo gaat dat bijna altijd.
Kommaarkommaarkommaarrrr
MATIC gaat hard momenteel
Als ie morgenochtend weer is gedipt ga ik ff wat inslaan
Als ie morgenochtend weer is gedipt ga ik ff wat inslaan
[ Voor 54% gewijzigd door Wernertnt506 op 27-02-2021 02:59 ]
Ik start deze ochtend lekker in het groen, alleen xrp moet even bijtrekken, die heeft een beste opdonder gehad na dat nieuws over de rechtzaak.
Ada zit op een all time high als ik het grafiekje zo even raadpleeg:).
[ Voor 20% gewijzigd door botneet op 27-02-2021 06:34 ]
Yup, had een buy klaar staan maar moest weg, had ik maar OK geklikt op $1.25
Verwijderd
XRP is even gevaarlijk, maar zien wat er uit die rechtzaak komt.botneet schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 06:10:
Ik start deze ochtend lekker in het groen, alleen xrp moet even bijtrekken, die heeft een beste opdonder gehad na dat nieuws over de rechtzaak.
ADA heeft inderdaad de 2018 ATH eindelijk overtroffen. Bagholders kunnen weer ademhalen. Die was 95,8% gezakt op het laagste punt.
Zo dat is toch wel leuk wakker worden met ADA boven de $ 1,30

Rendement van de munt zelf + rendement van de cashbacks. Lijkt me een prima investering geweest. En een prima beslissing om er uit te gaan ook. Als je er niet meer achter staat, gewoon een ander mooi plekje zoeken om t te laten renderen. De afgelopen paar jaar is er wdb genoeg bij gekomen.Gelukszoekr schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 01:17:
DAAAAG Swipe![]()
Congrats met je winst! 💪
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
ADA voor maandag naar de 2$
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
En ADA voor maandag de portefeuille uitzwembroek schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 07:37:
ADA voor maandag naar de 2$

@knakworst Verwacht je maandag een flinke daling van ADA?
Allemaal wel leuk dat ADA nu een beetje moont maar wat is next? Moet die coin nog worden uitgevonden? BTC -> ETH -> ADA -> ??? Of is het een idee van zo veel mogelijk spreiden en dan bij 99 coins bagholder te zijn maar net wel die ene te hebben?
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Ik denk dat er bij ADA veel buy the hype, sell the news in zit. Maandag kan dus een dump betekenen.Mighty schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 07:51:
Allemaal wel leuk dat ADA nu een beetje moont maar wat is next? Moet die coin nog worden uitgevonden? BTC -> ETH -> ADA -> ??? Of is het een idee van zo veel mogelijk spreiden en dan bij 99 coins bagholder te zijn maar net wel die ene te hebben?
Ik ga iig een sell order zetten op een prijs waar ik tevreden mee ben mocht hij snel gaan dalen. Zo niet, pak ik nog wat extra mee.
En op 99 paarden wedden is sowieso niet verstandig. Ga dan voor lange termijn btc. of dyor en vind een paar mogelijke pareltjes.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik zou er in eerste plaats eens van uitgaan dat niet elke coin stijgt, immers als je zeker zou weten dat een coin stijgt zou je nooit geld kunnen verliezen. Ik voorspel de komende periode overigens een hoop huilpartijen van mensen die niet helemaal snappen wat een bubble is.Mighty schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 07:51:
Ik heb een (noob) vraag. Zijn Technical indicators zoals een MACD, MA, RSI etc minder waard ter interpretatie dan dat ze in een wat rustigere markt zijn? Of maakt dat geen donder uit?
Technische analyse heeft betrekking op elke markt, dus ook op cryptocurrencies.Geertwa schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 08:01:
Ik heb een (noob) vraag. Zijn Technical indicators zoals een MACD, MA, RSI etc minder waard ter interpretatie dan dat ze in een wat rustigere markt zijn? Of maakt dat geen donder uit?
Toch niet makkelijk hoor dat crypto traden. Maandag ADA verkopen of juist kopen vanwege FOMO? Is het een bubble of HODL?raptorix schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 07:57:
[...]
Ik zou er in eerste plaats eens van uitgaan dat niet elke coin stijgt, immers als je zeker zou weten dat een coin stijgt zou je nooit geld kunnen verliezen. Ik voorspel de komende periode overigens een hoop huilpartijen van mensen die niet helemaal snappen wat een bubble is.
Zelf denk ik dat ik het flufje ADA ga staken en dan misschien wel rekt ga maandag maar ik ben een ADA believer.
Zo... bijna alle termen gebruikt!
In de CW kan je dat wel doen op zich, redelijk laag risico. Nu is het de snelste manier om je geld kwijt te raken idd..MicroWhale schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 07:55:
[...]
En op 99 paarden wedden is sowieso niet verstandig. Ga dan voor lange termijn btc. of dyor en vind een paar mogelijke pareltjes.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Stop losses kunnen gevaarlijk zijn, kijk maar de flashcrash begin deze week waarbij het gigantisch zakte vanwege stop losses en daarna meteen weer steeg.MicroWhale schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 07:55:
[...]
Ik denk dat er bij ADA veel buy the hype, sell the news in zit. Maandag kan dus een dump betekenen.
Ik ga iig een sell order zetten op een prijs waar ik tevreden mee ben mocht hij snel gaan dalen. Zo niet, pak ik nog wat extra mee.
Moonshot vergetenMighty schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 08:25:
[...]
Toch niet makkelijk hoor dat crypto traden. Maandag ADA verkopen of juist kopen vanwege FOMO? Is het een bubble of HODL?
Zelf denk ik dat ik het flufje ADA ga staken en dan misschien wel rekt ga maandag maar ik ben een ADA believer.
Zo... bijna alle termen gebruikt!
ADA zal fluctueren zoals alle coins, maar ik zit er voor de hodl in. Ook vrijwel alles gestaked dus geen last van triggerhappy selling
Europa is wakker en is jaloers dus wil ook een ADA ATH zetten?
Voor mij is dat geen probleem. Ik loop liever een kleine stijging mis, dan dat ik een gigantische daling mee maak. Vanaf dat punt kun je altijd nog weer instappen. Mits je een notificatie krijgt natuurlijk.Het Fantoom schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 08:30:
[...]
Stop losses kunnen gevaarlijk zijn, kijk maar de flashcrash begin deze week waarbij het gigantisch zakte vanwege stop losses en daarna meteen weer steeg.
Ik vind het jammer dat Binance geen echte stop loss aanbiedt, het liefst zie ik gewoon een market order afgaan zodra een prijs bereikt wordt.
Nog steeds HODL! Ik wil ze nog even vasthouden. Zo nu en dan komen er nog berichten voorbij dat er mensen in SXP willen stappen en daar hoop ik dan maar op...Tominatie schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 22:32:
Toch wel erg zonde dat ik die SXP er niet heb uit gepleurd toen hij boven de $3 stond, nu weer doods net boven de $2 aan het bewegen.
@Gelukszoekr @jvp nog steeds hold of wordt het tijd om onze biezen te pakken
Goedemorgen, dit is toch lekker wakker worden.
Wel wat high hopes buy orders gezet voor Ada maar uiteraard niet gehit.
Of heeft wel een flinke sprong gemaakt vergeleken met 2-3 dagen terug
Wel wat high hopes buy orders gezet voor Ada maar uiteraard niet gehit.
Of heeft wel een flinke sprong gemaakt vergeleken met 2-3 dagen terug
Oef matic verkocht gisteren toen die dropte om slim te doen ( sell high buy low) en dat is gelukt met een prachtig resultaat vandaag een hele 170 coins erbij op de 15K 🙌
Dat doen we dus nooit meer veel te stress vol voor die 3 tientjes😂
Go matic 🥳
Dat doen we dus nooit meer veel te stress vol voor die 3 tientjes😂
Go matic 🥳
Verwijderd
Ik heb er nog maar een dot ADA bij gekocht.... Hopend op een klein moontje dit weekend.
Morgen mijn andere ADA zakje uit staking halen in case of vrije val.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2021 09:04 ]
Op dit moment nog ADA kopen lijkt me op de korte termijn risicovol. Lange termijn komt het vast wel goed.
Als ik naar de procenten kijk lijkt t allemaal leuk zo per dag. Klopt ook voor het traden maar dan einde dag kopen volgende ochtend/middag verkopen is het deze week. Maar de meeste muntjes zijn deze week gewoon -20%-30%. Dus hodl is in mijn ogen nu niet de juiste tactiek als je geld wil verdienen. Uitzondering is Ada.
Voor mijn gevoel gaat de daling gewoon gestaag door voorlopig.
Zo te zien weer een lower high op de 1H chart
ADA door de 1.40 heen

Kleine tip, kijk niet naar de koers in Fiat maar naar de koers in BTC, dat geeft meestal wel een beter beeld.
raptorix schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 09:16:
Kleine tip, kijk niet naar de koers in Fiat maar naar de koers in BTC, dat geeft meestal wel een beter beeld.

Ja lach er maar om, ik zal ook maar niet verklappen hoeveel inflatie de dollar heeft gehad de laatste 3 jaar.
En btc heeft weer zin om de boel te verpesten. Zoek het lekker uit btc.. hup shitcoins! Trek je niks aan van die ouwe gek!
[ Voor 45% gewijzigd door Pelox op 27-02-2021 09:23 ]
Zero.
Beetje balen dat ik vorig weekend met instappen in ADA (~€0,78) net de 5 minuten €0,60 heb gemist; dan zou ik nu al richting 2x zijn

[ Voor 16% gewijzigd door Jaymz op 27-02-2021 09:28 ]
Dankzij ADA weer even in het groen vandaag.
50% op $1.40 verkocht, nu eens zien hoe laag ie gaat, had alleen EUR zodat ik niet teveel handelsparen had, maar nu dus ook wat USDT voor dat ene pareltje....uhhh....
50% op $1.40 verkocht, nu eens zien hoe laag ie gaat, had alleen EUR zodat ik niet teveel handelsparen had, maar nu dus ook wat USDT voor dat ene pareltje....uhhh....
En als Amerika wakker wordt gebeurt nog een keer een pumpje, daarna sell. Ik hoop op 1,70 dollar rond 14 uur.mercapto schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 08:53:
[ Voor 6% gewijzigd door knakworst op 27-02-2021 09:36 ]
Maar eerst drukken ze met zijn allen op de btc sell knop.. ipv op snoozemercapto schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 08:53:
Zero.
Je hoeft je wallet niet uit staking te halen, je kan er meteen uit versturenVerwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 09:03:
Ik heb er nog maar een dot ADA bij gekocht.... Hopend op een klein moontje dit weekend.
Tering, ADA 1560% profit, gaat dit mijn eerste 20x worden? 
Edit: “Gevaarlijk hoor, die euforie!”

Edit: “Gevaarlijk hoor, die euforie!”
[ Voor 26% gewijzigd door elektriekert op 27-02-2021 10:43 ]
Het is echt zonde dat men futures op BTC heeft geintroduceerd. Dat ik het voor het eerst las dacht ik goede ontwikkeling, BTC wordt volwassen. Maar de realiteit is dat we nu opgescheept zitten met grote jongens die de BTC gebruiken als speelbal. Futures long, Bitcoin kopen, futures short, Bitcoin verkopen. Enz.
Maar door alle hype en fomo kan ADA ook zomaar door de 2$ rammen.knakworst schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 09:35:
[...]
En als Amerika wakker wordt gebeurt nog een keer een pumpje, daarna sell. Ik hoop op 1,70 dollar rond 14 uur.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Iemand al gespeeld met een eigen bot? https://github.com/jsappme/node-binance-trader
Ik heb wat geklooid met Cryptohopper (loopt nog steeds) maar merk dat ik als IT-er/programmeur liever zelf iets maak. Die Binance-bot maar eens testen dit weekend (met paper trading). Ik stoei liever aan een bot dan dat ik handmatig probeer te traden...
Ik heb wat geklooid met Cryptohopper (loopt nog steeds) maar merk dat ik als IT-er/programmeur liever zelf iets maak. Die Binance-bot maar eens testen dit weekend (met paper trading). Ik stoei liever aan een bot dan dat ik handmatig probeer te traden...
Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com
HODL geeft ook een bepaalde rust. Niet meer de godganse dag met koersen bezig zijn. Ik denk dat het per saldo ook niet veel meer oplevert, de ene transactie win je wat, de andere verlies je weer wat. Het is vooral hobbyen.bukkum schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 09:11:
Dus hodl is in mijn ogen nu niet de juiste tactiek als je geld wil verdienen. Uitzondering is Ada.
En hoe lang zit je precies in BTC?fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 09:41:
Het is echt zonde dat men futures op BTC heeft geintroduceerd. Dat ik het voor het eerst las dacht ik goede ontwikkeling, BTC wordt volwassen. Maar de realiteit is dat we nu opgescheept zitten met grote jongens die de BTC gebruiken als speelbal. Futures long, Bitcoin kopen, futures short, Bitcoin verkopen. Enz.
Soms moet je tevreden zijn met de winst, 1,70 teken ik voor.zwembroek schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 09:45:
[...]
Maar door alle hype en fomo kan ADA ook zomaar door de 2$ rammen.
Denk je dat je het blijft houden tot hij 20x is of komt de angst eerder om te verkopen?elektriekert schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 09:40:
Tering, ADA 1560% profit, gaat dit mijn eerste 20x worden?
Hoeveel mensen hebben btc nu echt gehouden van een paar cent tot 100 euro. Dat verschil is zo groot dat je volgens mij allang met een groot deel eruit bent. Ik heb ook ADA maar als hij ooit de 100 euro gaat aanraken ben ik hoogstwaarschijnlijk allang eruit omdat ik niet denk dat het gaat gebeuren. Maarja dat dachten we van btc lang geleden ook
Daarom gewoon 20 procent aanhouden, bij het uitcashen merk je dat nauwelijks.cursquidHome schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 09:56:
[...]
Denk je dat je het blijft houden tot hij 20x is of komt de angst eerder om te verkopen?
Hoeveel mensen hebben btc nu echt gehouden van een paar cent tot 100 euro. Dat verschil is zo groot dat je volgens mij allang met een groot deel eruit bent. Ik heb ook ADA maar als hij ooit de 100 euro gaat aanraken ben ik hoogstwaarschijnlijk allang eruit omdat ik niet denk dat het gaat gebeuren. Maarja dat dachten we van btc lang geleden ook
Wow, dit is wel lekker wakker worden zeg! $1.40 ADA. De 20x is binnen. Zelfs als hij maandag even zou dippen zou ik hem lekker HODL'en
Dat dacht ik bij DOT ook toen ik op 7 euro verkocht, en toen op 21 weer moest bijkopen.knakworst schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 09:52:
[...]
Soms moet je tevreden zijn met de winst, 1,70 teken ik voor.
Zolang het momentum erin zit, hodlen.
Lambo (een urus, ben in 2031 al te oud voor een Huracan) 350K met opties
Tesla X voor de buitenwereld 160K
Hoofdverblijf NL 1,800K
Verblijf kust 450K
Verblijf Zwitserland 600K
Leefgeld 300K x 30 = 9000K
Zeg maar 12.500.000 nodig
:strip_exif()/f/image/JJfLBEqXIuvM0pMsktVMWmAn.jpg?f=fotoalbum_large)
Dus ~113K inleggen.
Is dit een beetje solide BC voor mijn bank denken jullie?
Go HODL!
Hoofdverblijf NL 1,800K
Verblijf kust 450K
:strip_exif()/f/image/JJfLBEqXIuvM0pMsktVMWmAn.jpg?f=fotoalbum_large)
Dus ~113K inleggen.
Go HODL!
Ik kan echt helemaal niets met dit soort tabellen. Het is van zó veel afhankelijk. Alsof je het weer accuraat kan voorspellen voor 6 juli 2026.readytoflow schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 10:05:
Hoofdverblijf NL 1,800K
Verblijf kust 450K
[Afbeelding]
Dus ~113K inleggen.
Go HODL!
Geen probleem mee, ochtend zon, einde van de middag een buitje, 23 graden. Maar inderdaad dit is gigantische bullshit. Het zou betekenen dat hij de komende 11 jaar nagenoeg niet dalen.sOid schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 10:07:
[...]
Ik kan echt helemaal niets met dit soort tabellen. Het is van zó veel afhankelijk. Alsof je het weer accuraat kan voorspellen voor 6 juli 2026.
[ Voor 7% gewijzigd door knakworst op 27-02-2021 10:12 ]
ADA hier zojuist verkocht op 1.41. Ik stap lager wel weer in denk ik.
UNOX: The worst operating system
Zeker goed idee. Ik heb nu al een naar gevoel dat ik bij 0,60 euro cent 40% van mijn ADA eruit heb getrokken. Maarja de winst was al zo hoog. En ik wil deze bullrun op een andere manier beleven dan vorige keer. Mijn inleg heb ik na 3 jaar er eindelijk uit. Ik stapte toen in precies in de vorige hype. Nu kan ik tenminste rustig handelen met de wetenschap dat ik geen verlies kan draaien alleen maar meer winstraptorix schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 09:58:
[...]
Daarom gewoon 20 procent aanhouden, bij het uitcashen merk je dat nauwelijks.
Ik zal dit even bookmarken voor in 2026knakworst schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 10:11:
[...]
Geen probleem mee, ochtend zon, einde van de middag een buitje, 23 graden. Maar inderdaad dit is gigantische bullshit. Het zou betekenen dat hij de komende 11 jaar nagenoeg niet dalen.
Ah, iemand zonder ADA. Ik zal aan je denken als ik op de maan uit het ADA gesmolten drinkglas drink.sOid schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 10:07:
[...]
Ik kan echt helemaal niets met dit soort tabellen. Het is van zó veel afhankelijk. Alsof je het weer accuraat kan voorspellen voor 6 juli 2026.
#MOON#LAMBO#ADAGOD
Dit is leuk een aardig maar BTC steeg veel harder in het verleden. Die ADA moet echt richting ETH ATH waarden gaan om je droom te kunnen bekostigen. Zelf mik ik op een moonshot van $2.000 in 2026!readytoflow schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 10:05:
Hoofdverblijf NL 1,800K
Verblijf kust 450K
[Afbeelding]
Dus ~113K inleggen.
Go HODL!
P.s. moest moonshot nog gebruiken!
Ik heb ADA hoorAMARONE schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 10:15:
[...]
Ah, iemand zonder ADA. Ik zal aan je denken als ik op de maan uit het ADA gesmolten drinkglas drink.
#MOON#LAMBO#ADAGOD
biggest bullshit ever dat plaatje. 2022 en 2023 mag je een dikke min voor zetten, zelfde geld voor 25 en 26. Zonder btc gaan dit soort poep munten nooit wat wordenreadytoflow schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 10:05:
Hoofdverblijf NL 1,800K
Verblijf kust 450K
[Afbeelding]
Dus ~113K inleggen.
Go HODL!
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
ADA zegt even gedag naar de 1.42 en 1.43 alsof het niets is.
Ik snap dat het niet alleen maar vuurwerk kan zijn, maar die moet toch makkelijk over de 1.5 heen gaan vandaag?
Ik snap dat het niet alleen maar vuurwerk kan zijn, maar die moet toch makkelijk over de 1.5 heen gaan vandaag?
X1,5 bedoel je vandaag.DutchCrownNL schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 10:20:
ADA zegt even gedan naar de 1.42 en 1.43 alsof het niets is.
Jongens, drink allemaal je thee met hopium please.
Doorgaans kun je er vanuit gaan dat iets net zo snel weer kan dalen als stijgen, sterker dalen gaat meestal harder.DutchCrownNL schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 10:20:
Ik heb een sell order voor ADA naar BTC. Ik verwacht (onderbuik gevoel) dat BTC wel weer gaat klimmen de komende dagen nu het een tijdje rond de 50k$ hangt.
Wie weet...DutchCrownNL schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 10:20:
Eerst waren we al blij als ADA de $1 zou gaan halen.
Daar zijn we al ruim overheen.
Blijft wel merkwaardig dat mensen pas ADA willen gaan kopen als deze hoog staat.
Niet alleen bij ADA zie je dat maar bij alles.
Een vreemd psychologisch effect is dat terwijl laag instappen toch echt meer oplevert.
Ik heb weer zo'n D'oh! momentje, wat verkocht op 1.40, buy gezet op 1.35...helaas tikte hij 1.355 aan, en nu staat ie op 1.455 
Nou ja, ik pak de volgende lift wel, gaan jullie maar vast!
Nou ja, ik pak de volgende lift wel, gaan jullie maar vast!
Op xlm heb ik 20 procent verlies nog en die doet niet wat ik had verwacht, wat denken jullie. Het flufje xlm gewoon op de ADA trein gooien? De echte dip lijkt mij maandag pas te komen
[ Voor 11% gewijzigd door AMARONE op 27-02-2021 10:29 ]
Ik hoop dat AAVE weer gaat stijgen. Beetje FOMO gekocht (dom, ik weet het). Staat inmiddels al op ruim 30% verlies. Was onderdeel van mijn poging tot zelf DPI index opbouwen. Ging met de rest wel prima en ook mooi kunnen verkopen. AAVE echter niet goed bij opgelet en bingo.
UNOX: The worst operating system
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!