“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Jij was toch in-between jobs?Pelox schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 17:42:
0.5 maandsalaris a day, keeps the doctor away... of zoiets..
Safemoon 🙃Ronald.42 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 17:49:
Net een uurtje liggen maffen. Heb ik mijn ETH verkocht.
Blijft nu nog wat rond de 2070 klungelen.
Wat zal ik doen terug in ETH of bij btc gooien...
BTC of Eth maakt niet uit, beide zeer goede projecten.
De meeste zullen denk BTC kiezen
nothing stops this train
2 koop orders klaargezet.Kol Nedra schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 18:02:
[...]
Safemoon 🙃
BTC of Eth maakt niet uit, beide zeer goede projecten.
De meeste zullen denk BTC kiezen
Btc en eth de koers bepaald..
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Ik was net 10 seconden euforisch met 5% winst en alle coins in groen in m’n PF, totdat ik me bedacht dat ik 20% in sats ben verloren in 3 dagenfRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 18:18:
Ik hoor allemaal blije eitjes maar voorlopig staat mijn PF alweer 2% lager dan vanochtend.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Die gaat lekker inderdaad.davy_online schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 18:01:
Zil blijft gaan
Ondanks de vrijgevigheid van @Freezer818...
:strip_exif()/f/image/TtlwXoc9G5gbgNraa3IGqmA3.jpg?f=fotoalbum_large)
Man man man wat een droeftoeters.
Anyhow, onder de streep blijkt @Verwijderd zoals gebruikelijk dus weer eens gelijk te hebben.
Edit: JE KAN GEEN GULDEN MEER KOPEN BIJ LITEBIT AAAHHH!!!!
[ Voor 4% gewijzigd door Richh op 02-04-2021 18:33 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dat is dus helemaal geen 2.20371-verhouding met de EuroRichh schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 18:31:
[...]
[Afbeelding]
Anyhow, onder de streep blijkt @Verwijderd zoals gebruikelijk dus weer eens gelijk te hebben.
Ik heb die 100 die je nog tekort komt. Stuur me even je walletadresRichh schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 18:31:
[...]
[Afbeelding]
Staat constant een dikke wall rond de 55 dollarroflexx schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 18:36:
Neo gaat ook weer lekker:)
GefT5pm5oNuFttndVwTizFPov7nxLuEaXyFSC_87 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 18:37:
[...]
Ik heb die 100 die je nog tekort komt. Stuur me even je walletadres
En als ze op Litebit staan heb je deze ook nodig:
:strip_exif()/f/image/YKbC6l3gH22yFhQIsM8v2tr7.jpg?f=fotoalbum_large)
Stuur gerust een tikkie en/of een walletadres van een coin met lage fees zodat ik je kan terug betalen
Mooi dipje van eth dus terug in ethRonald.42 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 18:10:
[...]
2 koop orders klaargezet.
Btc en eth de koers bepaald..
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Ik was op 2070 vertrokken en op 2045 weer terug ingestapt.
Dat was voor mij een dipje van 25 dollar.
En nu op naar de 4k
Eentje die er over 17,5 jaar nog is.TweakerVincent schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 18:57:
Lijkt mij tof om mijn neefje (half jaar oud) een hardware wallet te geven met wat coins erop. Wat is dan het beste wbt wallet? Gewoon soort spaarpotje
LINK blijft ook zachtjes maar lekker doorstijgen
[ Voor 8% gewijzigd door RickvN op 02-04-2021 19:01 ]
BTC mag lekker rustig blijven stijgen :-)
Buy high sell low?gunther1 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 19:01:
ook toch net nog maar wat ETH bij gekocht, ondanks dat hij aan het stijgen is.
BTC mag lekker rustig blijven stijgen :-)
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Een online wallet, geef hem wat BTC, eth, dot en Ada stake ze alle vier voor 17+ jaren 👍🏼TweakerVincent schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 18:57:
Lijkt mij tof om mijn neefje (half jaar oud) een hardware wallet te geven met wat coins erop. Wat is dan het beste wbt wallet? Gewoon soort spaarpotje
nothing stops this train
Is dat wel veilig? 17 jaar lang online?Kol Nedra schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 19:06:
[...]
Een online wallet, geef hem wat BTC, eth, dot en Ada stake ze alle drie voor 17+ jaren 👍🏼
Lijkt het nu wel even op..
Ik merk dat ik gewoon rewards ontvang als ik zorg dat de munten op de uitkeer datum van de rewards gestaked staan.
Weet iemand of die reward afh van de duur is dat de munten erop staan, of is het enkel van belang dat de munten gestaked staan op het moment van uitkeren, en is de reward dan even hoog?
https://opensea.io/seaart
Eentje die hij niet per ongeluk in kan slikken.TweakerVincent schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 18:57:
Verwijderd
Hahahaa wat een vervelende shitcoin!!!!Richh schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 18:31:
[...]
[Afbeelding]
Als ik wat guldens had zou ik ze opsturen, want dit is wel erg cru

Poept ie wel uitGlenn Hoddle schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 19:18:
[...]
Eentje die hij niet per ongeluk in kan slikken.
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Dude, wat is je NLG adres?Richh schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 18:31:
[...]
[Afbeelding]
(nog steeds GefT5pm5oNuFttndVwTizFPov7nxLuEaXy?)
Edit: ik moet nog verder lezen want gaat zo hard hier
[ Voor 8% gewijzigd door Qunix op 02-04-2021 19:28 ]
Ik heb je even een PM gestuurdRichh schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 18:41:
[...]
GefT5pm5oNuFttndVwTizFPov7nxLuEaXy
[Afbeelding]
Stuur gerust een tikkie en/of een walletadres van een coin met lage fees zodat ik je kan terug betalen
Dan heb je wel shitcoins daarna.
Yep hahaQunix schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 19:27:
[...]
Dude, wat is je NLG adres?
(nog steeds GefT5pm5oNuFttndVwTizFPov7nxLuEaXy?)
Edit: ik moet nog verder lezen want gaat zo hard hier
Wie zijn gestorte guldens in Euro's of een andere crypto terug wil moet een DM sturen.
Mocht het lukken dan lijkt het mij een tof idee om het gulden-potje van degenen die het niet in Euro's willen (in de vorm van een coin die wel te verhandelen valt) te verloten onder de users van dit topic
Is een paper wallet niet wat? Dan kan die print bewaard worden in de kluis.TweakerVincent schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 18:57:
Beetje mazzel vergeten worden en dan blijkt hij 50 jaar later een paar ton waard te zijn
Lichtpuntje...
In het kader van ‘beter laat dan nooit’ ben ik met het geld wat ik niet op kan drinken op terrassen deze maand ook overstag gegaan. Ik heb goede hoop. Veel shill maar wel een use case en user baseKol Nedra schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 19:37:
Safemoon, ziet hem gaan 🚀👀
Degirohmr schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:33:
[...]
Hmmm waar zou ik dat kunnen doen.. wil ook wel erin ja.
YouTube: Je eigen Payment Channel openen met Umbrel | Nodezaak #5 | Satoshi R...Verwijderd schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 13:33:
[...]
Ik heb nog geen idee van dat alles... Plan is om er Umbrell op te flikkeren en vanuit daar eens kijken hoe alles nu precies werkt met Lightning enzo.
Gelukkig ben je bij een hardware wallet niet afhankelijk van het apparaat na 17.5 jaar
Je kan ook gewoon zelf met behulp van een app een Bitcoin wallet maken. Je hoeft dan alleen de 24 woorden te geven (en bewaren) om ook over 18 jaar er nog bij te kunnenTweakerVincent schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 18:57:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
0,5% in de min afgelopen uur
Snap nu waarom me collega zo vaak voer Safemoon hadKol Nedra schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 19:37:
Safemoon, ziet hem gaan 🚀👀
Edit: vanavond onderdak, ik heb safemoon...
[ Voor 23% gewijzigd door knakworst op 02-04-2021 20:10 ]
Zag 'm ook net voorbijkomen. Dagogo maakt echt goede video's.
Ja stomme bitcoin rekt em mee naar beneden...knakworst schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 20:04:
BNB loopt ook weer leeg. Wordt toch weer onder een brug slapen vanavond vrees ik.
Ik hoop nog op een mooie biem voor deze goede vrijdag.
Echt topkwaliteitsvideo dit ook weer idd. je hebt er weinig aan, maar toch een leuk stukje geschiedinisChaes schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 20:07:
[...]
Zag 'm ook net voorbijkomen. Dagogo maakt echt goede video's.
[ Voor 8% gewijzigd door _Gast_ op 02-04-2021 20:29 ]
Das grappig idd! Tnx!LuisjeNL schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 19:35:
[...]
Is een paper wallet niet wat? Dan kan die print bewaard worden in de kluis.
Beetje mazzel vergeten worden en dan blijkt hij 50 jaar later een paar ton waard te zijn
Naja, kennisverruiming en verdieping, daar heb je altijd wat aanGelukszoekr schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 20:17:
[...]
Echt topkwaliteitsvideo dit ook weer idd. je hebt er weinig aan, maar toch een leuk stukje geschiedinis
20euro zoiets volgens mij_Gast_ schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 20:26:
Stel ik wil nu van 100 euro naar Safemoon. Hoeveel ben ik dan ongeveer kwijt aan fees?
Kantelt punt komt eraan. Redemption. Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt hem wel.PWSteal schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 20:37:
YouTube: Satoshi Nakamoto and the Civil-War Within Bitcoin
Erg goede video over bitcoin.
[ Voor 9% gewijzigd door Kain_niaK op 02-04-2021 20:54 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Hoe kan je dat staken?roflexx schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 20:40:
Rente op safemoon in pancakeswap is trouwens ook best aardig.
Gaat volgens mij automatisch in metamask? Ik zie mn aantal coins iig groeien.
2 cent euro komt in zicht..roflexx schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 20:38:
HOT is ook weer hot
Daarna zal hij wel weer dumpen...
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Gaat automatisch, wanneer er iemand zijn safemoon verkoopt geven ze een deel weg aan de HODL"ersroflexx schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 20:48:
[...]
nothing stops this train
Het heet niet voor niets Safemoon toch? Maar ik hou het lekker bij het huidige aantal, nog een paar keer x100% en dan mooi weer naar BTC of BNB doorschuiven.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ja dat lijkt me toch wel het verstandigst!Taro schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 21:05:
[...]
Het heet niet voor niets Safemoon toch? Maar ik hou het lekker bij het huidige aantal, nog een paar keer x100% en dan mooi weer naar BTC of BNB doorschuiven.
Voorlopig verwacht ik wel dat het blijft groeien. Maandag komt ie op een exchange.
Op welke wijze ontvangen de hodlers dat? Moet ik iets connecten ofzo?Kol Nedra schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:22:
[...]
prima begin![]()
en mensen ga aub daytraden Safemoon, alle HODL"ers krijgen ook mooi een deel ervan
Safemoon verkopen kost je 10%. 5% wordt geburned en 5% gaat naar de andere hodlers.Kol Nedra schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 20:52:
[...]
Gaat automatisch, wanneer er iemand zijn safemoon verkoopt geven ze een deel weg aan de HODL"ers
Zero.
Ultieme shitcoin
Yes dat heb ik gelezen in het coin protocol. Maar op welke wijze wordt het gedistribueerd aan de hodlers?Pelox schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 21:24:
[...]
Safemoon verkopen kost je 10%. 5% wordt geburned en 5% gaat naar de andere hodlers.
Bij FEG moest ik bijv een wallet connecten via een aparte tracking app.
Wordt gewoon bijgestort. De live aantallen zijn niet actueel via bijv. BSC explorer, maar in je wallet wel direct zichtbaar.CryptoCirque schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 21:28:
[...]
Yes dat heb ik gelezen in het coin protocol. Maar op welke wijze wordt het gedistribueerd aan de hodlers?
Bij FEG moest ik bijv een wallet connecten via een aparte tracking app.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Heb nog zo'n 200 gulden naar je overgemaakt die hier toch al jaren stonden te rotten. Hopelijk kun jij er nog wat mee.Richh schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 18:41:
[...]
GefT5pm5oNuFttndVwTizFPov7nxLuEaXy
Wat ik wel heb gemerkt, de ma5 op de 1d geeft erg veel rust en overzicht om je pf aan te passen waar nodig. Welke indicator vinden jullie het handigst?
Ik vind @Taro de handigste indicatorDarrell schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 21:40:
Ik ben helaas betrekkelijk nieuw in crypto. Wilde vorig jaar in januari beginnen. Account aangemaakt. KYC had ik geen zin in en liet het er maar bij. Stom stom stom. Want dat was een erg goed moment geweest om te beginnen.
Wat ik wel heb gemerkt, de ma5 op de 1d geeft erg veel rust en overzicht om je pf aan te passen waar nodig. Welke indicator vinden jullie het handigst?
Aha, ik dacht dat je echt rente dmv staking bedoelde ofzo. Ik heb nu bijna 100 miljoen gratis safemoon erbij gekregen inderdaad, komt automatisch binnen in mijn trustwallet.roflexx schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 20:48:
[...]
Wat je zegt ligt niet aan de coin maar zegt meer over de mensen die erin gestapt zijn lijkt mij.StevenzeN schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 21:25:
Al die mensen hier die in Safemoon gestapt zijn en niet eens weten dat ze een percentage krijgen bij transacties![]()
Ultieme shitcoin
Hoe eerder hoe beter. (wel in de juiste coins natuurlijk)Darrell schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 21:40:
Ik ben helaas betrekkelijk nieuw in crypto. Wilde vorig jaar in januari beginnen. Account aangemaakt. KYC had ik geen zin in en liet het er maar bij. Stom stom stom. Want dat was een erg goed moment geweest om te beginnen.
edit: Safemoon -11.3% laatste uur
https://www.coingecko.com/en/coins/safemoon
[ Voor 7% gewijzigd door _Gast_ op 02-04-2021 22:09 ]
Lekker vertaald ook weer die ondertiteling. Het gaat om 1000 bitcoin, niet om 1.Woohooo schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 22:24:
[Afbeelding]
Stukje uit nieuwe Marvel serie Falcon and the winter soldier, t wordt nu echt mainstream 😃
Want?Chaes schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 21:29:
Alleen maar via fucking Pancakeswap te traden, daar brand ik m'n vingers niet aan.
Ik heb het even gemist, maar wat voor pepers zijn dat?Verwijderd schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 22:35:
Inmiddels up and running:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Het was eigenlijk zomaar klaar, meeste werk was die RPI in die behuizing prakken met mijn apenklauwen.
En ik moest het IP opzoeken van de node, de standaard link werkte niet.
Maar een kind kan de was doen.
Dikke tech.
Verwijderd
Frambozen geloof ik...burnebie schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 22:36:
[...]
Ik heb het even gemist, maar wat voor pepers zijn dat?
Ja gaat lekker nu.
Blij met het terug instappen

Verdien je daar nog iets mee net zoals bij een zen node of is het puur voor de leuk en het nu van deel uit maken van het netwerk.Verwijderd schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 22:35:
Inmiddels up and running:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Het was eigenlijk zomaar klaar, meeste werk was die RPI in die behuizing prakken met mijn apenklauwen.
En ik moest het IP opzoeken van de node, de standaard link werkte niet.
Maar een kind kan de was doen.
Dikke tech.
Boven 2100. Morgen wakker worden met 2200?
Verwijderd
Je krijgt 15 Bitcoin per week, uit de zakken van Satoshi heb ik me laten vertellenWo Ve schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 22:44:
[...]
Verdien je daar nog iets mee net zoals bij een zen node of is het puur voor de leuk en het nu van deel uit maken van het netwerk.
Daar geloof ik echter niets van.
Maar als ik weer eens langs de ABN-AMRO rijd dan lach ik me echt stuk.
The end is near, fuckers.
Net begonnen met crypto, grootste deel op HOT gezet paar dagen geleden... Net weer gekeken en toch grappig als het dan opeens 20% meer waard isroflexx schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 20:38:
HOT is ook weer hot

Zal vast ook vaak genoeg mis gaan. heb wat speelgeld erin zitten, niets serieus. Als alles weg is, geen probleem.
Als het verdubbelt, kan ik een leuke hardware-wallet kopen
Perfect ding, daar gaat elke maand mijn Bitcoin DCA naar toe. Voor de rest spelen met mn pf op BinanceWaah schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 22:52:
[...]
Net begonnen met crypto, grootste deel op HOT gezet paar dagen geleden... Toch grappig als het dan opeens 20% meer waard is![]()
Zal vast ook vaak genoeg mis gaan. heb wat speelgeld erin zitten, niets serieus. Als alles weg is, geen probleem.
Als het verdubbelt, kan ik een leuke hardware-wallet kopen
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!