Ok ok, op hoe hoog heb je de fee gezet?Verwijderd schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 22:49:
[...]
Je krijgt 15 Bitcoin per week, uit de zakken van Satoshi heb ik me laten vertellen![]()
Daar geloof ik echter niets van.
Maar als ik weer eens langs de ABN-AMRO rijd dan lach ik me echt stuk.
The end is near, fuckers.
Leuk, draai zelf sinds 2 weken een full node op een windows vm (op een unraid server die toch al 24/7 aan staat)Verwijderd schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 22:35:
Inmiddels up and running:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Het was eigenlijk zomaar klaar, meeste werk was die RPI in die behuizing prakken met mijn apenklauwen.
En ik moest het IP opzoeken van de node, de standaard link werkte niet.
Maar een kind kan de was doen.
Dikke tech.
:strip_exif()/f/image/nk1vpZIWvYYy5Zug6BEDELQi.jpg?f=fotoalbum_large)
Even uit nieuwsgierigheid, de alert van 52000 is dat je buy of sell alert?0108daniel schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 22:52:
Ik heb weer een nieuwe!
Dit keer UNI/BTC
De koers bevind zich aan de bovenzijde van de weerstand.
Als deze doorbroken word kan het een flinke stijging worden.
Misschien interessant voor degene die deze willen volgen.
Ik heb een alert staan op 52000
[Afbeelding]
Verwijderd
Ik heb verder nog niets ingesteld, en zal nu ook onder de wol. Morgen eens verder kijken wat ik allemaal kan met dat kreng

En even wat extra Bitcoin kopen om erheen te sturen.

ONE/BTC en de 4 uurs grafiek, spannend moment! Buy the dip? 🤷
nothing stops this train
Een node kent geen fees. Alleen miners krijgen fees.
Zijn er mensen hier die de Atomic wallet gebruiken? Is dit een goede desktop wallet?
of is Atomic meer een verkapte exchange. Verbazingwekkend dat je ook coins kan inwisselen voor anderen, maar hoe werkt dit?
of is Atomic meer een verkapte exchange. Verbazingwekkend dat je ook coins kan inwisselen voor anderen, maar hoe werkt dit?
HOT!! I FUCKING LOVE U. Heerlijk voor me pf
Geen van beide.Remy!!!! schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:04:
[...]
Even uit nieuwsgierigheid, de alert van 52000 is dat je buy of sell alert?
Dit is een alert wanneer de koers die prijs bereikt.
Als ik dan optijd ben kan ik alsnog besluiten of ik de munt koop.
De reden daarvan is dat als ik een kooporder zou plaatsen dit meer risico met zich meebrengt.
De reden daarvan is weer dat je dan de munt wellicht 'op de top' koopt en daarna weer naar beneden zakt.
Ofwel je koopt dan op een 'wick', het streepje boven de candle.
Ik gebruik de Coinomi wallet voor desktop en Android. Goed ontworpen overzicht, duurt alleen wel ff met syncen met de blockchain op mobile maar op desktop vind ik het een simpele en doeltreffende wallet.Whiskeyjack schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:11:
Zijn er mensen hier die de Atomic wallet gebruiken? Is dit een goede desktop wallet?
Edit: nadeel is dat het niet een heel ruime selectie van coins ondersteunt. De coins die je lang wilt hodlen dan weer wel ofc.
[ Voor 10% gewijzigd door Blaim op 02-04-2021 23:30 ]
Ik heb zelf geen node, ben soms wel een beetje met zen aan het rommelen.jowi schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:09:
[...]
Een node kent geen fees. Alleen miners krijgen fees.
Maar wat bedoelen ze hier dan?
https://www.google.com/am...profitable-lightning-mode
*n00b here0108daniel schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:25:
[...]
Geen van beide.
Dit is een alert wanneer de koers die prijs bereikt.
Als ik dan optijd ben kan ik alsnog besluiten of ik de munt koop.
De reden daarvan is dat als ik een kooporder zou plaatsen dit meer risico met zich meebrengt.
De reden daarvan is weer dat je dan de munt wellicht 'op de top' koopt en daarna weer naar beneden zakt.
Ofwel je koopt dan op een 'wick', het streepje boven de candle.
Maar ben je dan niet te laat, want als de munt wel echt gaat stijgen dan koop je hem pas op de 52000 ipv 5XXXX.
Ik snap wel dat het veiliger is hoor, maar ik heb nu even als test op de 50213 wat munten gekocht. En m'n Sell order staat op 52000.
Dus snap ik jouw plaatjes/redenatie dan verkeerd? Ik snap dat het geen financieel advies is, maar ik probeer het allemaal een beetje te begrijpen.
Een lightning node is meer een laagje bovenop de blockchain. Zie het als een lopende rekening bij een bar bijvoorbeeld. In plaats van elk drankje apart af te rekenen, spaar je het op en reken je het geheel af einde avond. Feitelijk schiet de barman jou dus voor, hij leent je geld, en krijgt daar dus een vergoeding voor. Is dus niet hetzelfde als een bitcoin full node. Dat is liefdewerk oud papier. en administreert alleen directe, echte transacties op de blockchain. De blokchain echter is traag en duur, lightning zou een soort alledaagse betaalrekening moeten worden voor heel veel kleine transacties. Niemand gaat immers een kop koffie van 2 euro betalen in bitcoin als er nog 8 euro transactiekosten bij komen en je 30 minuten moet wachten om te zien of je betaling gelukt is.
[ Voor 27% gewijzigd door jowi op 02-04-2021 23:36 ]
Ik wou dat ik er meer van gekocht had, m'n inleg is al keer 5 gegaan, maar het ging maar om 100€ inleg helaas.D0m1nat0r11 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:24:
Maar we gaan naar de maan natuurlijk.

Geeft niks hoor!Remy!!!! schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:30:
[...]
*n00b here
Maar ben je dan niet te laat, want als de munt wel echt gaat stijgen dan koop je hem pas op de 52000 ipv 5XXXX.
Ik snap wel dat het veiliger is hoor, maar ik heb nu even als test op de 50213 wat munten gekocht. En m'n Sell order staat op 52000.
Dus snap ik jouw plaatjes/redenatie dan verkeerd? Ik snap dat het geen financieel advies is, maar ik probeer het allemaal een beetje te begrijpen.
Je bent dan inderdaad later, maar niet telaat.
Dit geeft wel meer zekerheid omdat de koers dan boven de weerstandslijn uitkomt en dan 'doorbreekt'
Stel ik zou de munt nu kopen dan heb ik nog geen bevestiging oid dat de munt ook daadwerkelijk de 52000 bereikt en dan door stijgt.
Daarom wacht ik liever even af.
Mocht je nu hebben gekocht en de koers stijgt boven de weerstandslijn dan heb je meer winst te pakken, maar neem je wel meer risico
Alles is prima wat je doet hoor, ik ben geen leraar
ETH steelt de show wel, benieuwd wat BTC dit weekend gaat doen.. Die pump van afgelopen nacht leek veel goeds te beloven..
Helaas een deel van weg gedaan al. Wel mooie winst opgepakt, benieuwd waar het einde van HOT is. Vergeet niet af en toe wat winst te pakkenD0m1nat0r11 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:24:
Als het klopt dat eth vaak iets voorloopt op de beweging van btc dan belooft het veel goeds...Raaafie schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:37:
ETH steelt de show wel, benieuwd wat BTC dit weekend gaat doen.. Die pump van afgelopen nacht leek veel goeds te beloven..
@Verwijderd Lang weekend in veel landen. Wie weet breekt hij wel uit, maar als dat dan 3 dagen laag volume retailkopers zijn.... kan het wel eens flink omhoog gaan.
Duidelijk verhaal0108daniel schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:33:
[...]
Geeft niks hoor!
Je bent dan inderdaad later, maar niet telaat.
Dit geeft wel meer zekerheid omdat de koers dan boven de weerstandslijn uitkomt en dan 'doorbreekt'
Stel ik zou de munt nu kopen dan heb ik nog geen bevestiging oid dat de munt ook daadwerkelijk de 52000 bereikt en dan door stijgt.
Daarom wacht ik liever even af.
Mocht je nu hebben gekocht en de koers stijgt boven de weerstandslijn dan heb je meer winst te pakken, maar neem je wel meer risico![]()
Alles is prima wat je doet hoor, ik ben geen leraar
En even in de algemene zin, als je een alert instelt en de munt bereikt dat, zet je dan een vastgestelde sell order, of stel je die in aan de hand van de charts?
Denk dat een coin als deze grote aantrekkingskracht heeft op veel mensen: groene candles en lage prijs per coin. Kan morgen weer instorten, kan ook moon gaan. Ik hoop het laatstefeye1 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:39:
[...]
Helaas een deel van weg gedaan al. Wel mooie winst opgepakt, benieuwd waar het einde van HOT is. Vergeet niet af en toe wat winst te pakken
Geachte mede-cryptogangsters,
Daarom hebben een aantal awesome Tweakers:
- @Freezer818
- @FSC_87
- @Qunix
- @Ammehoela
hun Guldens naar mij overgemaakt, zodat ik het nu kan laten uitbetalen. Maar dat is ook mij iets teveel eer
Daarom lijkt het ons een mooi idee om deze Guldens te verloten.
da's €12,37 op het moment van schrijven.
Meer info en details hierover vind je hier: .oisyn in "Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen [2.0]"
Het eerste geminede block na 3 april 20:00 (GMT+2) zal ons de hash geven waarop we de winnende deelnemer kunnen bepalen.
Ik zal de waarde van de Guldens overmaken naar diegene - in natuurlijk een andere vorm, want Guldens kan je haast nergens meer verhandelen. Gezien XRP lage fee's kent en Litebit deze aanbiedt, lijkt me dat het meest praktisch, maar dat is verder in overleg met de winnaar.
Giveaway!
Gezien Litebit over enkele dagen stopt met het verhandelen van Guldens, terwijl je deze niet meer kan kopen (of verkopen onder een target van €10), leek het er even op dat een aantal van ons hun shitcoins Guldens kwijt raakten. En dat het grote boze Litebit er met onze flufjes vandoor zou gaan!Daarom hebben een aantal awesome Tweakers:
- @Freezer818
- @FSC_87
- @Qunix
- @Ammehoela
hun Guldens naar mij overgemaakt, zodat ik het nu kan laten uitbetalen. Maar dat is ook mij iets teveel eer
Daarom lijkt het ons een mooi idee om deze Guldens te verloten.
Om hoeveel gaat het?
De waarde van 1183 NLG, op dit moment 0,00025 BTC!Hoe doe ik mee?
Door een duimpje te geven op deze post voor 3 april 20:00Hoe werkt het verder?
De loting is gebaseerd op een eerder loting-systeem; vroeger werden er BL3P-invites verloot, op basis van de unieke hash van een nieuw block in de Bitcoin blockchain.Meer info en details hierover vind je hier: .oisyn in "Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen [2.0]"
Het eerste geminede block na 3 april 20:00 (GMT+2) zal ons de hash geven waarop we de winnende deelnemer kunnen bepalen.
Ik zal de waarde van de Guldens overmaken naar diegene - in natuurlijk een andere vorm, want Guldens kan je haast nergens meer verhandelen. Gezien XRP lage fee's kent en Litebit deze aanbiedt, lijkt me dat het meest praktisch, maar dat is verder in overleg met de winnaar.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
I hate HOT ><D0m1nat0r11 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:24:
Had voor 250euro ingekocht op 0.0114800
Had alleen snel daarna panic sale weer gedaan en met beetje verlies verkocht.
Had ik het maar gehouden

Geniale actie! Wil een duimpje geven voor de super post, maar hoef niet mee te doen aan de loting.Richh schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:45:
Geachte mede-cryptogangsters,Giveaway!
Gezien Litebit over enkele dagen stopt met het verhandelen van Guldens, terwijl je deze niet meer kan kopen (of verkopen onder een target van €10), leek het er even op dat een aantal van ons hun shitcoins Guldens kwijt raakten. En dat het grote boze Litebit er met onze flufjes vandoor zou gaan!
Daarom hebben een aantal awesome Tweakers:
- @Freezer818
- @FSC_87
- @Qunix
- @Ammehoela
Daarom lijkt het ons een mooi idee om deze Guldens te verloten.Om hoeveel gaat het?
De waarde van 1183 NLG, op dit moment 0,00025 BTC!da's €12,37.
Hoe doe ik mee?
De loting is gebaseerd op een eerder loting-systeem; vroeger werden er BL3P-invites verloot, op basis van de unieke hash van een nieuw block in de Bitcoin blockchain.
Meer info en details hierover vind je hier: .oisyn in "Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen [2.0]"
Ik zal de waarde van de Guldens overmaken naar diegene - in natuurlijk een andere vorm. Gezien XRP lage fee's kent en Litebit deze aanbiedt, lijkt me dat het meest praktisch, maar dat is verder in overleg met de winnaar.
@Richh leuke post en geinig idee
Lichtpuntje...
@Richh Mooi hoor, toch nog een kans voor iedereen nog een guldens te bezitten.
Sell orders stel ik bijna nooit in.Remy!!!! schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:40:
[...]
Duidelijk verhaal![]()
En even in de algemene zin, als je een alert instelt en de munt bereikt dat, zet je dan een vastgestelde sell order, of stel je die in aan de hand van de charts?
Ik kijk wel wat de weerstanden zijn en kijk naar de RSI en bollinger bands en de macd.
Daarna kijk ik na bijvoorbeeld een halve dag, ligt er een beetje aan, naar de munt en kijk naar verschillende tijdframes.
Als de RSI dan boven de 70 zit dan is de koers overbought en verkoop ik.
Het is exact andersom.jowi schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:39:
[...]
Als het klopt dat eth vaak iets voorloopt op de beweging van btc dan belooft het veel goeds...
@Richh
@Freezer818
@FSC_87
@Qunix
@Ammehoela
Mocht ik winnen, dan zou ik graag een goed doel van jullie willen weten, waar ik het gewonnen bedrag X10 naar toe mag overmaken (123euro70cent)
@Freezer818
@FSC_87
@Qunix
@Ammehoela
Ik vind het een leuke actie. Dus ik ga een duimpje geven.Daarom lijkt het ons een mooi idee om deze Guldens te verloten.Om hoeveel gaat het?
De waarde van 1183 NLG, op dit moment 0,00025 BTC!da's €12,37.
Hoe doe ik mee?
De loting is gebaseerd op een eerder loting-systeem; vroeger werden er BL3P-invites verloot, op basis van de unieke hash van een nieuw block in de Bitcoin blockchain.
Ik zal de waarde van de Guldens overmaken naar diegene - in natuurlijk een andere vorm. Gezien XRP lage fee's kent en Litebit deze aanbiedt, lijkt me dat het meest praktisch, maar dat is verder in overleg met de winnaar.
Mocht ik winnen, dan zou ik graag een goed doel van jullie willen weten, waar ik het gewonnen bedrag X10 naar toe mag overmaken (123euro70cent)
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Leuk al die shitcoins als Fastmoon en Pannekoekstroop in dit topic. Goed ook voor nieuwe users die net in dit topic kijken en wat fiat in crypto willen steken. Die gaan meteen hun baan opzeggen.
Ontopic: ETH gaat een poging doen om weer richting 0.04 BTC te gaan.
Ik heb vorige week 1 BTC verkocht voor ~ 32 ETH. Heb nu meer ETH dan BTC in de portfolio en dat is bewust
Ik heb vorige week 1 BTC verkocht voor ~ 32 ETH. Heb nu meer ETH dan BTC in de portfolio en dat is bewust
[ Voor 76% gewijzigd door Mooody op 03-04-2021 00:07 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
@Mooody Ik snap je punt - ik blijf dan ook verre van veel ervan - maar die pannekoeken lijken je erg hoog te zitten. Waarom toch? Vind je Uni en Sushi ook zo erg?
Ho ho, ik ga geen guldens sturen, daar kan je bijna nergens meer wat meeGlenn Hoddle schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:51:
@Richh Mooi hoor, toch nog een kans voor iedereen nog een guldens te bezitten.
Ik zet het om in een shitcoin naar keuze (bv XRP want lage fees en aanbod op Litebit) voor de winnaar
Ik zit in de kar, kom maar op met dat ritje0108daniel schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 22:52:
Ik heb weer een nieuwe!
Dit keer UNI/BTC
[Afbeelding]
Je verwacht dus dat ETH/BTC gaat stijgen... maar waarom?Mooody schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:58:
Ik heb vorige week 1 BTC verkocht voor ~ 32 ETH. Heb nu meer ETH dan BTC in de portfolio en dan is bewust
Ja, nou ja:Richh schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 00:06:
[...]
Ho ho, ik ga geen guldens sturen, daar kan je bijna nergens meer wat mee
Ik zet het om in een shitcoin naar keuze (bv XRP want lage fees en aanbod op Litebit) voor de winnaar
code:
1
| Ik zal de waarde van de Guldens overmaken naar diegene - in natuurlijk een andere vorm. Gezien XRP lage fee's kent en Litebit deze aanbiedt, lijkt me dat het meest praktisch, maar dat is verder in overleg met de winnaar. |
Straks wil iemand heel graag fysieke guldens van voor 2002.
Same, net ingestapt op 0.00049. Moon next?
Die “Fastmoon” doet het wel erg goed onder de nieuwe cryptobeleggers heb ik het idee. Allemaal vol trots hun bag laten zien in een paar van die Facebook groepen waar ik blijkbaar nog in zit. Ach ja zo’n fout maak je hopelijk 1 keer hoop ik voor ze.Mooody schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:58:
Leuk al die shitcoins als Fastmoon en Pannekoekstroop in dit topic. Goed ook voor nieuwe users die net in dit topic kijken en wat fiat in crypto willen steken. Die gaan meteen hun baan opzeggen.
Ik heb vorige week 1 BTC verkocht voor ~ 32 ETH. Heb nu meer ETH dan BTC in de portfolio en dan is bewust
Hope so. Zag net ook dat @Mooody ETH tipte voor nog een rit t.o.v. BTC en overweeg nu ook daar nog iets in te steken maar ben nog niet helemaal overtuigd. M'n PF heeft de afgelopen week een beetje stil gestaan en daardoor moet ik nu een beetje oppassen met FOMO.
Als je dat doet ben je gewoon op zoek naar een reden om je eigen lever te verne*ken en is crypto en Tweakers toevallig de winnende combiMooody schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:58:
Goed ook voor nieuwe users die net in dit topic kijken en wat fiat in crypto willen steken. Die gaan meteen hun baan opzeggen.
Glenn Hoddle schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 00:09:
[...]
Ja, nou ja:
code:
1 Ik zal de waarde van de Guldens overmaken naar diegene - in natuurlijk een andere vorm. Gezien XRP lage fee's kent en Litebit deze aanbiedt, lijkt me dat het meest praktisch, maar dat is verder in overleg met de winnaar.
Straks wil iemand heel graag fysieke guldens van voor 2002.

Nah, vast wel iemand die voor die ~12 euro guldens verkoopt op Marktplaats. Moet te regelen zijn

Ik chargeer somsGlenn Hoddle schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 00:06:
@Mooody Ik snap je punt - ik blijf dan ook verre van veel ervan - maar die pannekoeken lijken je erg hoog te zitten. Waarom toch? Vind je Uni en Sushi ook zo erg?
Maar Pancakeswap is een Binance-spinoff van Uniswap. Net als Sushiswap, 1inch etc etc.
Volgens mij heeft Uniswap nog veruit de beste papieren om de komende tijd marktleider te blijven. Dus waarom geld gooien in nog meer onzekerheid?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
De droom voor een persoonlijke maanlanding leeftMooody schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 00:15:
[...]
Ik chargeer soms
Maar Pancakeswap is een Binance-spinoff van Uniswap. Net als Sushiswap, 1inch etc etc.
Volgens mij heeft Uniswap nog veruit de beste papieren om de komende tijd marktleider te blijven. Dus waarom geld gooien in nog meer onzekerheid?
Scheißemünze
Dat is de marktverwachting inderdaad. Met alle het goede nieuws van de laatste weken, verwacht ik dat ETH wat gaat inlopen op het ETC/BTC pair. De 0.035 is gehaald, de 0.04 is de volgende horde.Glenn Hoddle schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 00:07:
[...]
Je verwacht dus dat ETH/BTC gaat stijgen... maar waarom?
Gast, het is Moody. Heb gisteren een tip van hem opgevolgd en woon nu op de Bahama's.YES schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 00:10:
[...]
Hope so. Zag net ook dat @Mooody ETH tipte voor nog een rit t.o.v. BTC en overweeg nu ook daar nog iets in te steken maar ben nog niet helemaal overtuigd. M'n PF heeft de afgelopen week een beetje stil gestaan en daardoor moet ik nu een beetje oppassen met FOMO.
Ja nee snap ik ook wel. Ik denk ook dat je mijn buurman op de Bahama's bent. Maar ik wil er nog een eiland op de Malediven bij en dat is niet altijd even makkelijk, dan moet je wel een paar heel goede trades achter elkaar maken en mijn lambo heeft ook benzine nodig dus ja.WhySoSerious schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 00:23:
[...]
Gast, het is Moody. Heb gisteren een tip van hem opgevolgd en woon nu op de Bahama's.
Heb ondertussen wel gewoon ETH ingekocht natuurlijk, tot zover de zelfkritische blik en niet zomaar anderen volgen
[ Voor 11% gewijzigd door YES op 03-04-2021 00:26 ]
De leven is moeilijk, ik voel je.YES schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 00:25:
[...]
Ja nee snap ik ook wel. Ik denk ook dat je mijn buurman op de Bahama's bent. Maar ik wil er nog een eiland op de Malediven bij en dat is niet altijd even makkelijk, dan moet je wel een paar heel goede trades achter elkaar maken en mijn lambo heeft ook benzine nodig dus ja.
Gelukkig is er Crypto. Met een capital C.
Ik hecht altijd onwijs veel waarde aan je posts vandaar mijn vraagMooody schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:58:
Waarom meer ETH dan BTC?
Waarom niet 50/50 of meer BTC dan ETH?
Ik ben nu zelf voor BTC/ETH 55/45% gegaan
Waarom?
Ik denk dat de tech achter ETH beter is dan BTC maar uiteindelijk het geld van de Henk en Ingrids eerder bij BTC terecht komt dan bij ETH.
BTC staat voor de Henk en Ingrids synoniem voor digitaal geld. Is bekend bij ze
Net als dat je destijds de Sony Walkman had, ieder door een ander merk uitgebrachte draagbare cassettebandjes afspeler werd in de volksmond Walkman genoemd terwijl de walkman toch echt van Sony was
Opa vertelt is nu klaar...
Net als Cash, met een capital C, dat is wat alle plebs hebben en waardoor wij nu lekker aan het strand kunnen liggen met een cocktail en een delta app.WhySoSerious schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 00:26:
[...]
De leven is moeilijk, ik voel je.
Gelukkig is er Crypto. Met een capital C.
Zolang het in waarde niet meer is dan je bereid bent te verliezen zit je goed!Supershiva schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 00:26:
[...]
Ik hecht altijd onwijs veel waarde aan je posts vandaar mijn vraag
Alleen was Pancakeswap op 19 februari al groter qua volume dan Uniswap.Mooody schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 00:15:
[...]
Ik chargeer soms
https://twitter.com/panca...62632068333641728?lang=en
Uniswap is voor veel mensen in West-Europa al onbetaalbaar, laat staan elders. Het is een spin-off hoor, maar de succesvolste bedrijven zijn meestal ook niet de pioniers.
Man, je lult uit je nek! Donderdag geef ik geen tips, maar zwem ik de hele dag rondjes in mijn geldpakhuis.WhySoSerious schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 00:23:
[...]
Gast, het is Moody. Heb gisteren een tip van hem opgevolgd en woon nu op de Bahama's.
Waarde in de zin van, ben altijd benieuwd naar de invalshoek waarmee Moody naar zaken kijkt.YES schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 00:28:
[...]
Zolang het in waarde niet meer is dan je bereid bent te verliezen zit je goed!
Uiteindelijk maak ik m’n eigen keuzes

Heb hier nog een paar nieuwe bewaar exemplaren.
Niet voor schamen. Ik volg de hele tijd anderen - in crypto althans. Die kunnen er namelijk meer van dan ik. DYOR is gelul. Wat moet ik dan precies djorren? De Blockchain? Het anonieme dev-team thuis opzoeken? Oké, dát zou me nog lukken ook, maar wat ga ik ze dan daar vragen? En alle andere dingen die ik niet snap.YES schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 00:25:
[...]
Heb ondertussen wel gewoon ETH ingekocht natuurlijk, tot zover de zelfkritische blik en niet zomaar anderen volgen
Echt, minder dyor, meer yolo, het is bull-markt. Trouwens, ook minder tjolk. Die shit was echt goor vroeger.
Ik denk wel nog zelf na hoor, maar dus ook over het nut van zelf nadenken.
[ Voor 5% gewijzigd door Glenn Hoddle op 03-04-2021 00:35 ]
Goed punt uiteraard en het loont zich altijd om nieuwe marktleiders vroeg te spotten. Dat is in een bullmarket leuker dan in een bear marketGlenn Hoddle schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 00:28:
[...]
Alleen was Pancakeswap op 19 februari al groter qua volume dan Uniswap.
https://twitter.com/panca...62632068333641728?lang=en
Uniswap is voor veel mensen in West-Europa al onbetaalbaar, laat staan elders. Het is een spin-off hoor, maar de succesvolste bedrijven zijn meestal ook niet de pioniers.
Heb geen geld in UNI en zelfs niet in Pancake zitten, slechts in DPI als het gaat om DeFi. Dus als Pancake groot wordt, wordt het wel toegevoegd aan DPI.
[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 03-04-2021 00:35 ]
Check de tijd bruh. Gisteren was vrijdag, zo snel is het gegaan.Mooody schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 00:30:
[...]
Man, je lukt uit je nek! Donderdag geef ik geen tips, maar zwem ik de hele dag rondjes in mijn geldpakhuis.
Of ligt er zo veel massa aan geld in je pakhuis dat het de ruimtetijd beïnvloedt en is het bij jou nog vrijdag nu?
dit was een slechte poging tot slap ouwehoeren van mijn kant. Slechte referentie naar de meest gebezigde kreet richting eenieder die wat in crypto wil steken. Ik lees Moody zijn posts ook altijd met veel interesse en ik denk veel meer mensen hier. Hij heeft het heel vaak bij het rechte eind.Supershiva schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 00:31:
[...]
Waarde in de zin van, ben altijd benieuwd naar de invalshoek waarmee Moody naar zaken kijkt.
Uiteindelijk maak ik m’n eigen keuzes
Dat is ook wel het leuke hier, als je het lang genoeg volhoudt en meeleest, ga je een filter ontwikkelen en pik je de mensen die vaak of altijd dingen goed voorspellen er zo uit. Kan best nuttig zijn
Precies, Moody is onze Jomanda.
WhySoSerious schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 00:34:
[...]
Check de tijd bruh. Gisteren was vrijdag, zo snel is het gegaan.
Of ligt er zo veel massa aan geld in je pakhuis dat het de ruimtetijd beïnvloedt en is het bij jou nog vrijdag nu?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/HzwSipNxxn0lIZSrMueT3pgL.gif?f=user_large)
Jomoody dan toch welWhySoSerious schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 00:36:
Precies, Moody is onze Jomanda.
Andere tijdzoneWhySoSerious schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 00:34:
[...]
Ik ben zo trots op dat ik ANKR zelf heb uitgeplozen voor ik het gekocht heb voor 33 sats. En later op 59 en 60 (volgens mij) nog een keer. En toen bij de ATH 40% heb verpatst. Man wat heeft dat mijn PF geboost. En mijn ego.Glenn Hoddle schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 00:34:
[...]
Niet voor schamen. Ik volg de hele tijd anderen - in crypto althans. Die kunnen er namelijk meer van dan ik. DYOR is gelul. Wat moet ik dan precies djorren? De Blockchain? Het anonieme dev-team thuis opzoeken? Oké, dát zou me nog lukken ook, maar wat ga ik ze dan daar vragen? En alle andere dingen die ik niet snap.
Echt, minder dyor, meer yolo, het is bull-markt. Trouwens, ook minder tjolk. Die shit was echt goor vroeger.
Ik denk wel nog zelf na hoor, maar dus ook over het nut van zelf nadenken.
Maar verder helemaal mee eens, als iemand me de gouden tip geeft waarmee ik morgen miljonair ben, dan boeit dat allemaal geen ene fuck meer. Dan bel ik Glenn Hoddle op om een custom voicemail message inte laten spreken.
Je zat op de Bahama's zei je net. Dus als het goed is, is het vrijdagavond.WhySoSerious schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 00:34:
[...]
Of hebben we hier een Mark Rutte onder ons????
Sorry maar dat herinner ik me denk ik niet helemaal goed. Wie, wat, wanneer, waarom en wat zijn de gevolgen? Groeten, uw Premier.Mooody schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 00:41:
[...]
Dat heb ik mij dan fout herinnerd.Mooody schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 00:41:
[...]
Je zat op de Bahama's zei je net. Dus als het goed is, is het vrijdagavond.
Gelukkig hebben wij blockchain-tech waarin we dat tot in het einde der tijden kunnen vastleggen
gvd...die BTC en ETH blijven maar gaan.... durf niet te kopen... kl*te moment om te moeten instappen
https://opensea.io/seaart
@YES Zo'n vondst geeft natuurlijk wel een veel lekkerder gevoel, da's ook weer zo.
En wel mooi dat het dan ook zoveel voor je PF heeft gedaan. (Sowieso, iedereen die op tijd BTC en ETH heeft gekocht was natuurlijk ook gewoon goed bezig.)
Ik spreek met liefde je voicemail in hoor!
En wel mooi dat het dan ook zoveel voor je PF heeft gedaan. (Sowieso, iedereen die op tijd BTC en ETH heeft gekocht was natuurlijk ook gewoon goed bezig.)
Je hebt pech dat Pieter Omtzigt nog geen 5 km van mij vandaan woont. (fact)WhySoSerious schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 00:43:
[...]
Dat heb ik mij dan fout herinnerd.
Gelukkig hebben wij blockchain-tech waarin we dat tot in het einde der tijden kunnen vastleggen
Ik verlul nu wel een beetje mijn woonplaats.
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 03-04-2021 00:48 ]
Zijn er meerdere? Dat verklaart wel waarom ze moeite hebben met dingen herinneren.
Ik was wat laat met opnieuw instappen. Na 2018 heb ik, nadat de boel in elkaar donderde, iets te lang gedacht dat het toch niet meer wat werd. Uiteindelijk begon een vriend van me, die best conservatief is wat betreft nieuw geld, erover dat hij er geld in gestoken had. Toen wist ik dat ik snel moest gaan lezen en wellicht weer instappen of hem uitlachen. Boy was I late.Glenn Hoddle schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 00:46:
@YES Zo'n vondst geeft natuurlijk wel een veel lekkerder gevoel, da's ook weer zo.
Gelukkig heb ik toen vrij snel over halving cycle gelezen, ingestapt (begin februari) en niet lang daarna ANKR ontdekt. Juist doordat ik toen voor mijn gevoel al laat was met instappen kocht ik vervolgens verhoudingsgewijs heel veel en heel makkelijk ANKR in onderweg naar boven.
Ik PM je wel als ik mijn eerste lambo heb en een custom voicemail nodig heb.
Nog mensen die gebruikte boormachines hebben liggen voor een zacht prijsje? Ik help je er van af!Mooody schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 00:46:
[...]
Je hebt pech dat Pieter Omtzigt nog geen 5 km van mij vandaan woont. (fact)
Ik verlul nu wel een beetje mijn woonplaats.
Mark Rutte is geforkedGlenn Hoddle schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 00:47:
[...]
Zijn er meerdere? Dat verklaart wel waarom ze moeite hebben met dingen herinneren.

LTC
[ Voor 68% gewijzigd door enomiss op 03-04-2021 01:18 ]
https://opensea.io/seaart
Alle altcoins naar de maan en Bitcoin zit nog steeds onder de 60k te chillen. Komop dude.
@Ali Baba 1001 hey goedenavond!
60K blijft een dingetje. Maar BTC is dan ook weer zo eigenwijs dat ie out of the blue er opeens gewoon doorheen duwt.Richh schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 01:18:
Alle altcoins naar de maan en Bitcoin zit nog steeds onder de 60k te chillen. Komop dude.
Of terug zakt naar 52K, dat is ook een mogelijkheid natuurlijk.
twijfel, twijfel, ONE/BTC kan weer naar boven bouncen, iemand een glazen bol ?
(4 uurs grafiek en de 1 dag grafiek)
(4 uurs grafiek en de 1 dag grafiek)
[ Voor 19% gewijzigd door Kol Nedra op 03-04-2021 01:31 ]
nothing stops this train
BTC stond letterlijk 4% lager dan 20 uur eerder toen je dat postte.enomiss schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 00:43:
gvd...die BTC en ETH blijven maar gaan.... durf niet te kopen... kl*te moment om te moeten instappen
@0108daniel Nou UNI/BTC is geactiveerd, maar nu een flinke rode candle terug naar af aan het trekken....
Nou, het meeste van m'n PF is weer bevrijdt uit de klauwen van STMXmercapto schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 10:51:
Nee joh, STMX, die shitcoin waar al m'n geld in vast zit tot hij weer richting ATH gaat.
+20% over de gehele linie nu.
Eens kijken waar ik nu bagholder van kan worden.
KSM mag wel weer eens gepompt wordenmercapto schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 01:39:
[...]
Nou, het meeste van m'n PF is weer bevrijdt uit de klauwen van STMX
+20% over de gehele linie nu.
Eens kijken waar ik nu bagholder van kan worden.
Altijd wel aan het lurken.
Gaan de KSM vogeltjes nog vliegen?
Edit: en ook goedenavond
[ Voor 9% gewijzigd door Ali Baba 1001 op 03-04-2021 01:46 ]
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Heb positie UNI flink vergroot, evenals KSM. Let's go.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Hieronder het koersverloop van ADA:
btc komt ook niet vooruit, wat een shitcoin!WhySoSerious schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 02:06:
Hieronder het koersverloop van ADA:
Nice, even een ritje meegepakt, toch weer 200 dollar:)0108daniel schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 22:52:
Ik heb weer een nieuwe!
Dit keer UNI/BTC
[Afbeelding]
Top!Valar Morghulis schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 02:55:
[...]
Nice, even een ritje meegepakt, toch weer 200 dollar:)
:strip_exif()/f/image/QbH6os4ErRMlo32tA04dT9jb.jpg?f=fotoalbum_large)
UNI/BTC is mooi uitgebroken.
Gefeliciteerd voor degene die deze hebben meegepakt
2100 ethereum guys.
God morks in wysterious ways.
En KSM is meegegaan.
Happy alt-season all!
Die safemoon had ik vorige week al afgeschreven naar nul, maar nu gaat hij toch nog veilig naar de maan. 2 Dagen geleden bij moeten kopen...
Bij de'vorige' top Safemoon gekocht maar inmiddels inleg verdubbeld.
[ Voor 20% gewijzigd door knakworst op 03-04-2021 07:49 ]
YouTube: Ethereum ETH Massive News - MOON TIME - AMA w Vitalik Buterin, Launc... live AMA w Vitalik Buterin
God morks in wysterious ways.
Hier ook ongeloof als ik mijn Safemoon bekijkknakworst schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 07:23:
Die safemoon had ik vorige week al afgeschreven naar nul, maar nu gaat hij toch nog veilig naar de maan. 2 Dagen geleden bij moeten kopen...
Heerlijk, wie heeft de steroïden mogen zetten? 
Ik ga voor KSM, hopelijk stelt ie me niet teleur dit weekend voor een leuk ritje
Ik ga voor KSM, hopelijk stelt ie me niet teleur dit weekend voor een leuk ritje
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
HOT blijft maar gaan. Nooit gedacht dat ie nog van de grond zou komen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!