The problem with communication is the illusion it has taken place.
Ga je een node opzetten op BTC en met Lightning? Welke channel heb je op het oog?Verwijderd schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 12:57:
[...]
Meteen ook de laatste, werd afgeleid door de post![]()
[Afbeelding]
Vond het opzich nog best meevallen achteraf. Metamask app gedownload en setup gekoppeld aan pancakeswap . Bnb vanuit binance naar metamask getransferred , bnb swappen naar safemoon in pancakeswapNielsjuhz schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 12:38:
Collega had het al vaker over Safemoon en nu zag ik ook dat het op de WhiteBit6 exchange gaat komen maandag.
Toch maar even wat geld erin geïnvesteerd in de hoop voor een veilige trip naar de moon. Maar man wat een gedoe zeg om die munt te kopen o_0
Laatst was er ergens nog een bericht over een mogelijk faillissement voor coinbase, en even later beursgang... Of heb ik valse herinneringen 😄jowi schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 13:12:
Als je nog even goed wil lachen, kijk dan even naar RTLZ en beurs "deskundige" Hans de Geus, wat de man over cryptocurrency en de komende beurgang van coinbase roept
https://opensea.io/seaart
Kusama zegt zelf op hun site, "Expect chaos. No promises.".lasharor schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 12:34:
Jullie zijn toch veel te laat met KSM. Wat zijn daar nu de ROI verwachtingen? Die munt heeft dit jaar al 21242,8% gedaan.
Ik versta daaronder dat ze zelf verwachten dat het op en neer zal gaan als een gek.
Maar kan iemand daar een betere analyse op los laten? Waardoor ontstaat dan die chaos? Ligt het aan het aantal nieuwe DOT projecten die slagen/in ontwikkeling zijn?
Verwijderd
Ik heb nog geen idee van dat alles... Plan is om er Umbrell op te flikkeren en vanuit daar eens kijken hoe alles nu precies werkt met Lightning enzo.Qunix schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 13:17:
[...]
Ga je een node opzetten op BTC en met Lightning? Welke channel heb je op het oog?
Heb een sell order staan op 0,075, leuke 20% profit danfeye1 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 13:31:
STMX is begonnen aan het slopen van de sell-wall op 0.07 dollar. Ben benieuwd of ie doorbreekt. 2/3 is al gesloopt..
Verlate 1 april grap zeker. Maar volgens mij geloven veel mensen je wel alhoewel het 3x hetzelfde laat zien.Verwijderd schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 12:24:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik ben geen kenner maar is dit niet weerstand op heul veul gekleurde lijnen?
Edit:
Ik schrijf het verkeerd. Ik doelde erop dat het anders geinterpreteerd word door iedereen. Handig voor mensen met confirmation bias.
[ Voor 6% gewijzigd door Matthias87 op 02-04-2021 13:45 ]
Mooi tochJelmer93 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 13:38:
[...]
Heb een sell order staan op 0,075, leuke 20% profit dan
Ik ben een beetje aan het klooien met STMX de laatste zeg twee weken. Best wel wat leuke winsten gepakt. Net een deel verkocht, nu hopen op een klein dipje (whale seller
Ergens terug te kijken?jowi schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 13:12:
Als je nog even goed wil lachen, kijk dan even naar RTLZ en beurs "deskundige" Hans de Geus, wat de man over cryptocurrency en de komende beurgang van coinbase roept
Bitcoin - A weapon of mass disruption
1 minute analyse van dit oude fossieL;jowi schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 13:12:
Windhandel, pyramidespel, papieren winst, crypto's dienen geen maatschappelijk belang en mensen
worden er rijk van, dat zal.
edit: en het loopt verkeerd af (natuurlijk)
Tot zover Hans de Kneus.
[ Voor 6% gewijzigd door RaptorXS op 02-04-2021 13:57 ]
Owh kijk dan vooral ook even naar deze van Willem Middelkoop over de big reset, ook een oud RTL-Z beurscommentator:jowi schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 13:12:
YouTube: Willem Middelkoop over 'The Big Reset'
RTL Z is een soort loop, dus ik zie het net. Hilarisch. Hij zegt letterlijk op 6 manieren dat crypto onzin en tijdverspilling is. Rare loopjongen van het VVD-kapitalisme is het.
Ik zag 'm net op tv.Glenn Hoddle schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 13:55:
[...]
RTL Z is een soort loop, dus ik zie het net. Hilarisch. Hij zegt letterlijk op 6 manieren dat crypto onzin en tijdverspilling is. Rare loopjongen van het VVD-kapitalisme is het.
Kijk ik kan niet zeggen dat ik het niet met hem eens ben. Maar er druipt een soort arrogantie vanaf waar je spontaan misselijk van wordt. Alsof de beurs zoveel beter is. Waar elke dollar 3x uitgeleend is en een bedrijf als Tesla meer waard kan zijn dan Volkswagen.
https://nos.nl/artikel/23...rmee-om-als-belegger.htmlAEX van grote dips naar record, hoe ga je daarmee om als belegger?
"Ik had net voor de coronacrisis een flink bedrag belegd. Ik logde in en zag -12 procent staan en de volgende dag weer -10 procent. Ik was goed voorbereid en wist dat je je emoties in bedwang moest houden, maar ik heb wel nog even met een ervaren belegger gebeld om te praten over mijn gemoedstoestand."
Duidelijk geen crypto gewend
Verwijderd
knakworst schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 14:15:
Rode candle alert. Waar blijven de REKT berichten?
:strip_exif()/f/image/J2UycOXoqrw1gCiuvvm6DwH0.jpg?f=fotoalbum_large)
@Verwijderd whale positie is geliquideerd nu weer up.
Ja graag!D0m1nat0r11 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 14:20:
Hot rocket away 🥳🥳
Bitcoin is een slechte uitvinding, zegt @hansdegeus. Hij maakt korte metten met de vermeende voordelen van de cryptomunt. pic.twitter.com/GYfVcPnrFI
— RTL Z (@RTLZ) 3 november 2017
ff klikken voor een video...
Mooie kerel die Hans
Haha! Zo ontzettend cringe waardig en doorzichtig. Eigenlijk ook schandalig dat een nieuwszender met zulke extreem subjectieve bagger komt.Gelukszoekr schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 14:26:
[Twitter]
Mooie kerel die Hans
Op dit moment probeert ze weer eens, net als de hele maand al, haar plafond te breken. Telkens als ze haar hoofd stoot valt ze even terug, maar ze ligt telkens iets minder lang huilend op de grond.
Wat worden ze snel groot hé?! Ongelofelijk.
Maktub
BTC + ETHveertje schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 14:25:
Wat denken jullie dat meer oplevert? BNB verkopen voor de launchpad begint? of aan de launchpad meedoen? Ik vermoed zelf het eerst maar geen idee hoe ik kan uitrekenen wat die launchpad me oplevert per dikke BNB.

Het merendeel ben ik niet met hem eens.Gelukszoekr schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 14:26:
[Twitter]
Mooie kerel die Hans
Ik ben wel van mening dat bitcoin kapot gemaakt gaan worden.
Zie: Great Depression, tech bubble en de huizenmarkt crisis....
Wat er daarna overblijft , geen idee.
D0m1nat0r11 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 14:20:
Hot rocket away 🥳🥳
2cent dollar bereikt... Hold...
The problem with communication is the illusion it has taken place.
BLOCKCHAIN... nou, niemand begrijpt precies wat het isGelukszoekr schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 14:26:
[Twitter]
Mooie kerel die Hans
elektriekert schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 14:46:
[...]
Ik ben wel van mening dat bitcoin kapot gemaakt gaan worden.
:fill(white):strip_exif()/f/image/25xgHfFEu9Q1lohHDhUGVaEu.png?f=user_large)
De hartslag vertoont alvast een flatline. Maar...
Bitcoin is dood, leve bitcoin!
[ Voor 6% gewijzigd door MrMrq op 02-04-2021 15:09 ]
Maktub
Zure Hans.. kijkt al jaren verlekkerd naar btc, maar mag niet instappen van moeders de vrouw..Gelukszoekr schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 14:26:
[Twitter]
Mooie kerel die Hans
Zero.
Volg het plan, that is the way.jellybrah schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 15:40:
Damn ETH staat nu op een % waar ik uit zou stappen (aldus mijn strategie) but wutdo...
Maar je kan het plan ook aanpassen en 50% van het geplande verkopen.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Inderdaad, die heb ik ook nog! Wel een vermogen misgelopen toen ze ooit 0,24 per stuk = 213333 USD in totaal waard waren, maar shit happens en je mag een gratis airdrop nooit in de bek kijken.Pelox schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 10:04:
Ik heb nog steeds die 888.888 kicktokens.. net zoals vele van jullie geloof ik. Iemand al eens geprobeerd om die dingen te uploaden? Het is inmiddels best een leuk bedrag namelijk..
Heb ze nu naar 0,1 ETH omgezet, thx!
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Wat een onzin verkondigd deze Hans zegGelukszoekr schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 14:26:
[Twitter]
Mooie kerel die Hans
Holy shit, gewoon vergeten dat je ze had?Taro schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 15:46:
[...]
Inderdaad, die heb ik ook nog! Wel een vermogen misgelopen toen ze ooit 0,24 per stuk = 213333 USD in totaal waard waren, maar shit happens en je mag een gratis airdrop nooit in de bek kijken.
Heb ze nu naar 0,1 ETH omgezet, thx!

Scheißemünze
nothing stops this train
Durf het niet aan om nu nog in te stappenKol Nedra schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 16:02:
Ik hoop dat iedereen hier een mooie Safemoon vlucht gaan hebben, to the moon met zijn allen? 🚀🚀 Wie gaan er allemaal mee? 🙃
Ik heb een verkoop order op 2070 gezet.jellybrah schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 15:40:
Damn ETH staat nu op een % waar ik uit zou stappen (aldus mijn strategie) but wutdo...
Geen idee of het ergens op slaat maar op de 1 dag chart zie ik een figuurtje vormen.
Nog een stukje door omhoog en dan naar beneden.
Maar voor hetzelfde geld klimt ie mooi door.
Ik houd het maar wat in de gaten maar ik slaap ook wel eens en dan zou het leuk zijn als ik wat winst meepak. Maar dat kan dan ook weer minder winst zijn als hij doorzet....
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Ben benieuwd waarop die gaat eindigen. As we speak op 2.025 USDT
Nee, was een gratis airdrop zonder enige vorm van inschrijving, dus kwam er volgens mij ooit een keer achter op Etherscan.io dat ik 888.888 van die dingen had gekregen, maar toen was het al te laat...
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Is toch een mooie uitgerekte W omhoog?Ronald.42 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 16:03:
[...]
Ik heb een verkoop order op 2070 gezet.
Geen idee of het ergens op slaat maar op de 1 dag chart zie ik een figuurtje vormen.
Nog een stukje door omhoog en dan naar beneden.
Maar voor hetzelfde geld klimt ie mooi door.
Ik houd het maar wat in de gaten maar ik slaap ook wel eens en dan zou het leuk zijn als ik wat winst meepak. Maar dat kan dan ook weer minder winst zijn als hij doorzet....
Poh kweet niet of ik zo kalm als jij zou zijn zegTaro schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 16:09:
[...]
Nee, was een gratis airdrop zonder enige vorm van inschrijving, dus kwam er volgens mij ooit een keer achter op Etherscan.io dat ik 888.888 van die dingen had gekregen, maar toen was het al te laat...

Ja idd maar als het een w moet worden gaat ie toch weer naar beneden..
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Grapje zekerjorwas schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 16:03:
[...]
Durf het niet aan om nu nog in te stappenbut enjoy the flight!
Stap jij we altijd in bij 80%?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Heikin Ashi geeft bij mij voor die periode andere resultaten. Of is die screenshot niet van vandaag?jowi schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 16:18:
Iemand die dit rare effect kan verklaren?
In ieder geval ineens iets meer volume dan voorgaande uren.
[Afbeelding]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Wijzen de lange rode staarten op hoge verkoopdruk ofzo? hoe lees je dat?
[ Voor 50% gewijzigd door jowi op 02-04-2021 16:30 ]
Met safemoon wacht ik wel echt nog een paar maanden/jaren. Andere shitcoins haal ik mijn inleg uit als verdubbelen.Kol Nedra schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 16:02:
Ik hoop dat iedereen hier een mooie Safemoon vlucht gaan hebben, to the moon met zijn allen? 🚀🚀 Wie gaan er allemaal mee? 🙃
Kijk even 2 dagen aan (maar wie weet dan al +180% ) en zie of ie misschien nog gaat dalen. Maar Safemoon zit nog lang niet aan de top, vooral is de roadmap van 2021 interessant, DYOR!
Ik hodl tot zeker eind 2021 en als roadmap 2022 bekend is kijk ik verder
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 02-04-2021 16:32 ]
nothing stops this train
Naja moest eerst vinden hoe je de Binance idd met Metamask koppel.roflexx schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 13:21:
[...]
Vond het opzich nog best meevallen achteraf. Metamask app gedownload en setup gekoppeld aan pancakeswap . Bnb vanuit binance naar metamask getransferred , bnb swappen naar safemoon in pancakeswap
Dan bnb versturen ging opzich wel simpel (1ste keer uitzoeken duurt altijd het langst)
Maar ik moest hem wel omzetten naar WBNB en toen pas kon ik hem swappen.
Koste ook wat gasfee/transactiekosten dus hij is wel duurder geworden dan gehoopt
Maarjah die anderhalve euro ofzo betaal ik graag voor een Safe trip to the Moon
$500 volume per dag op CoinGecko.
Damn zou er toch wel ff zuur van zijn, of je moet zo'n dikke pf hebben dat het maar een druppel op een gloeiende plaat isTaro schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 16:09:
[...]
Scheißemünze
God morks in wysterious ways.
BNB die doet ook gezellig mee! Fijne vrijdag zoArtPhil-Flower schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 16:43:
ATH for Eth.
Vanochtend FET omgeruild voor STMX, gaat ook als een speer zeg

[ Voor 50% gewijzigd door Chaes op 02-04-2021 16:44 ]
Vreemd, ik krijg dus iets anders voorgeschoteld.jowi schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 16:28:
Sceenshot is van nu, 1 minuut schaal.
Wijzen de lange rode staarten op hoge verkoopdruk ofzo? hoe lees je dat?
Bij klassieke kaarsen wijzen die lange staarten op een koopdruk. Of dat bij Heiken Ashi ook zo is, zou ik eens moeten opfrissen, sorry.
Is dat een deal?
Hoop het:). Met een niet al te groot bedrag wil ik dat risico wel nemen
Bij de gewone candles zie ik het ook...TomTorquay schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 16:46:
[...]
Vreemd, ik krijg dus iets anders voorgeschoteld.
Bij klassieke kaarsen wijzen die lange staarten op een koopdruk. Of dat bij Heiken Ashi ook zo is, zou ik eens moeten opfrissen, sorry.
Yup, ik zie het nu ook. Het is blijkbaar specifiek voor Coinbase. Andere exchanges laten het patroon niet zien.jowi schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 16:54:
Bij de gewone candles zie ik het ook...
In principe dus een goed signaal, maar het is beperkt tot één exchange en het is op de ultrakorte timeframes, dus niet te veel/lang waarde aan hechten.
Pasen is overmorgen. Ik zie nagenoeg enkel coins die maximaal +10% doen. Ofwel zit jij er al met 800k in, ofwel ben je goed in overdrijven.Het Fantoom schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 17:11:
Godver wat gaat het hard nu man, durf bijna niet meer te kijken! Met Pasen miljonair?!![]()
Azijn erbij? Hij is natuurlijk niet serieus.TomTorquay schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 17:15:
[...]
Pasen is overmorgen. Ik zie nagenoeg enkel coins die maximaal +10% doen. Ofwel zit jij er al met 800k in, ofwel ben je goed in overdrijven.

Nou ja toch al dik 100 euro winst gemaakt vandaag. En het weekend moet nog beginnen!TomTorquay schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 17:15:
[...]
Pasen is overmorgen. Ik zie nagenoeg enkel coins die maximaal +10% doen. Ofwel zit jij er al met 800k in, ofwel ben je goed in overdrijven.
waar en hoe kreeg je die airdrop dan van/mee?Taro schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 16:09:
[...]
met Hemelvaart natuurlijk. Dus 13 mei of 15 augustus.Het Fantoom schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 17:11:
Godver wat gaat het hard nu man, durf bijna niet meer te kijken! Met Pasen miljonair?!![]()
Er schijnen ooit wel meer wonderen te zijn gebeurd met Pasen.Het Fantoom schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 17:11:
ja same op 69 ingekocht en te vroeg op 82 verkocht, zie net dat 88 high was. vraag mij af of hij nog richting de 10 cent gaat of dat hij wel klaar is voor vandaagChaes schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 16:44:
Alles gaat hard ineens, bijna dan.
Vanochtend FET omgeruild voor STMX, gaat ook als een speer zeg
Fucking optimist....Het Fantoom schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 17:17:
[...]
Nou ja toch al dik 100 euro winst gemaakt vandaag. En het weekend moet nog beginnen!

Tuurlijk wel. Niet over die miljonair, wel over dat hard gaan. Beiden nonsens.
Ik denk dat het tijd was dat ETH even een goede stijging liet zien.Het Fantoom schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 17:17:
[...]
Nou ja toch al dik 100 euro winst gemaakt vandaag. En het weekend moet nog beginnen!
Die hebben ze gewoon als reclame naar heel veel ETH adressen gestuurd. Maar.... ik kreeg net een foutmelding bij de transactie. En wat blijkt: de Kick tokens zijn gelocked. Je moet op Kick Exchange registreren en ze unlocken, daarna worden ze pas vrijgegeven. Dus uiteindelijk ben ik een paar tientjes aan ETH fee's lichter, maar ik ga niet mijn gegevens achterlaten op zo'n exchange voor dat bedrag. Krijg je weer gegarandeerd 10 spammails extra per dag erbij met daarnaast de mogelijkheid dat je weer een datalek aan je broek krijgt. Ik heb de private key zojuist weggegooid. Niet meer terugkijkennemesis2212 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 17:17:
[...]
waar en hoe kreeg je die airdrop dan van/mee?
Weekend is meestal bloed overal! 👀🙃Het Fantoom schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 17:17:
[...]
nothing stops this train
Ja? Mijn fiat staat klaar, dag 4 wachtende op een drop 😅Tominatie schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 17:32:
Dikke vette HODL, ik geloof echt in een bitcoin 100K volgende week.
nothing stops this train
Fiat gaat naar 0. Zsm verkopen!Kol Nedra schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 17:33:
[...]
Ja? Mijn fiat staat klaar, dag 4 wachtende op een drop 😅
De cijfers zeggen van wel en dat ETH ook nog wel bij gaat trekken. De ETH/BTC valuation heeft een golfbeweging en ETH staat daar nu aan de lage kant.Wo Ve schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 17:21:
[...]
Ik denk dat het tijd was dat ETH even een goede stijging liet zien.
/f/image/f93Xdt3Q8fvD7k4RKT6NoMw0.png?f=fotoalbum_large)
Ik liep daar ook tegenaan. Heb het moeten omzetten naar XRP, ook snel en goedkoop en voor het doel waar het bij mij voor diende ook primazwembroek schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 17:36:
Binance heeft BNB withdraw weer uit staan kut zooi
Blijft nu nog wat rond de 2070 klungelen.
Wat zal ik doen terug in ETH of bij btc gooien...
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!