Het is niet meer alleen voor de donderdag gebeurd nu standaard iedere paar uurroflexx schreef op donderdag 1 april 2021 @ 13:07:
Begint de donderdag dip nu al?
welke dip?roflexx schreef op donderdag 1 april 2021 @ 13:07:
Begint de donderdag dip nu al?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Helft van de mensen op dit forum vindt -0,003 procent een dip en schreeuwt vervolgens rekt.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dat is geen daling, daling is als ie onder de 57.5k komt
als ik naar de grafiek kijk en ook omdat het weekend eraan komt gaan we dit weekend naar 57193.13
als ik naar de grafiek kijk en ook omdat het weekend eraan komt gaan we dit weekend naar 57193.13
[ Voor 48% gewijzigd door Kol Nedra op 01-04-2021 13:33 ]
nothing stops this train
* Don't go there *
[ Voor 92% gewijzigd door .oisyn op 01-04-2021 13:47 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
snap die doge echt niet nu hoor, waarom klimt het nog steeds
nothing stops this train
Elon Musk?Kol Nedra schreef op donderdag 1 april 2021 @ 13:50:
https://twitter.com/elonmusk/status/1377567762919292938
Omdat ik denk dat veel mensen denken dat hij misschien een groot aantal doge gaat kopen en ons daarmee naar de maan brengt.Kol Nedra schreef op donderdag 1 april 2021 @ 13:50:
https://opensea.io/seaart
Dit dus met DOGEfRiEtJeSaTe schreef op donderdag 1 april 2021 @ 13:32:
One word: koersmanipulatie.
Het moment dat je zoveel invloed hebt, dat je gewoon je eigen portfolio groei beïnvloedt....

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Net zoals Coin Bureau, voordat hij een nieuwe YouTube video upload koopt ie vast een groot deel dan dat muntje waar hij het dan over gaat hebben.RickvN schreef op donderdag 1 april 2021 @ 13:59:
[...]
Dit dus met DOGE.
Het moment dat je zoveel invloed hebt, dat je gewoon je eigen portfolio groei beïnvloedt....
Met doge snap ik de pump wel, maar groeit nog steeds
nothing stops this train
Beter dit dan vage uitspraken of acties die bedrijven constant doen, en die alleen terecht komen bij een klein groepje elite. Koers manipulatie is aan de orde van de dag.RickvN schreef op donderdag 1 april 2021 @ 13:59:
[...]
Dit dus met DOGE.
Als Elon iets zegt is het gewoon lekker duidelijk voor de normale man.
Ok ik bijt. Vertel maar eens wat Elon hiermee bedoelt dan:enomiss schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:02:
[...]
Als Elon iets zegt is het gewoon lekker duidelijk. Oor de normale man.
"SpaceX is going to put a literal Dogecoin on the literal moon"
Ik zie hem 1 gouden Dogecoin muntje op de maan leggen.
volgens mij maakt het geen reet uit wat Elon zegt, maar zodra er in een van zijn zinnen het woord: Doge of dogecoin staat. knalt hij omhoog.fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:04:
[...]
Ok ik bijt. Vertel maar eens wat Elon hiermee bedoelt dan:
Zelfs al zal hij zeggen: Dogecoins suck! zal die vast nog omhoog gaan

De hele crypto community wil constant met een lambo naar de maan... Als hij doge naar de maan wil brengen kan hij gewoon voor 1 miljard kopen ofzo. Als die toevallig een lekker paasei met spacecake gegeten heeft kan alles gebeuren...fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:04:
[...]
Ok ik bijt. Vertel maar eens wat Elon hiermee bedoelt dan:
Ik heb voor de zekerheid wat bijgekocht 😋
[ Voor 12% gewijzigd door enomiss op 01-04-2021 14:08 ]
Ok helder. De normale man weet het dus ook niet.enomiss schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:06:
[...]
De hele crypto community wil constant met een lambo naar de maan... Als hij doge naar de maan wil brengen kan hij gewoon voor 1 miljard kopen ofzo. Als die toevallig een lekker paasei met spacecake gegeten heeft kan alles gebeuren...
Ik heb voor de zekerheid wat bijgekocht 😋
Wil je dat aub niet meer doen. Ik ben even weg, mijn hele pf roodKol Nedra schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:32:
[...]
Ik koop nu helemaal niks bij eerst moet BTC een drop hebben, me fiat staat al 3 dagen klaar ^^
misschien een beetje sushi, maar haal vooral extra DOT, ADA en BTC

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik heb gewoon de meldingen van Twitter aan staan op het account van Elon, als hij een scheet laat over doge dan kop ik. Zet ik de sell op 5% met een ttp.
Ik liep vandaag op de Veluwe met mijn vriendin, en zag die tweet. Even snel een trade in gesteld, kleine moeite, met 5% van mijn pf.
Uiteindelijk 10% winst, als ik achter de computer zit stap ik wel eens met 80/90% in, als ik er heel snel bij ben.
Verder heb ik er geen zin om er een mening over te vormen, ik verdien er gewoon ordinair geld mee.
Ik liep vandaag op de Veluwe met mijn vriendin, en zag die tweet. Even snel een trade in gesteld, kleine moeite, met 5% van mijn pf.
Uiteindelijk 10% winst, als ik achter de computer zit stap ik wel eens met 80/90% in, als ik er heel snel bij ben.
Verder heb ik er geen zin om er een mening over te vormen, ik verdien er gewoon ordinair geld mee.
Ik begin echt ziek te worden van Benson Crypto. 100% hype en amper inhoud. Altijd met ADA 100dollar etc..Schaamteloos
Allemaal jouw schuld @Kol Nedra, niet meer doenresusaapje schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:12:
[...]
Wil je dat aub niet meer doen. Ik ben even weg, mijn hele pf rood
Sucken en omhoog gaan, ik zie niks vreemds in dat verbandnemesis2212 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:05:
[...]
volgens mij maakt het geen reet uit wat Elon zegt, maar zodra er in een van zijn zinnen het woord: Doge of dogecoin staat. knalt hij omhoog.
Zelfs al zal hij zeggen: Dogecoins suck! zal die vast nog omhoog gaan
Kunnen we hier geen NFT van maken? Dit is toch meer waard dan goud!
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Ik had al een tijdje een Kraken account en wil sinds een tijd weer eens wat doen met traden. Helaas moet ik nu blijkbaar mijn ID insturen om deposits te mogen doen vanaf een bank. Is dit tegenwoordig bij alle gangbare traders zo?
Omdat ik toch wel een beetje huiverig ben mijn ID zomaar naar dit soort "bedrijven" te sturen heb ik gebruik gemaakt van de KopieID app voor wat censoring en watermerken. Maar die komen helaas niet door controle bij Kraken. Hebben anderen hier ervaring met tenminste een watermerk wat er wel doorheen komt?
Omdat ik toch wel een beetje huiverig ben mijn ID zomaar naar dit soort "bedrijven" te sturen heb ik gebruik gemaakt van de KopieID app voor wat censoring en watermerken. Maar die komen helaas niet door controle bij Kraken. Hebben anderen hier ervaring met tenminste een watermerk wat er wel doorheen komt?
Een ordinaire pump en dump is dit. En dat ga jij een beetje verdedigen, want het is lekker duidelijk voor de normale manenomiss schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:02:
Beter dit dan vage uitspraken of acties die bedrijven constant doen, en die alleen terecht komen bij een klein groepje elite. Koers manipulatie is aan de orde van de dag.
Als Elon iets zegt is het gewoon lekker duidelijk voor de normale man.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Doge is de governance coin van een uiterst geheim genootschap rijke Italiaanse families, die onder andere Venetië, Genua en Amalfi bezitten:Kol Nedra schreef op donderdag 1 april 2021 @ 13:50:
:strip_exif()/f/image/4bhtrlfTC9wh5O3PYd4xdauJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Wikipedia: Doge
Financiele instellingen zijn verplicht hun klanten te valideren in Europa (KYC). Ze hebben dus je hele ID nodig, maar mogen van de wet niet je BSN gebruiken.Velvus schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:21:
Ik had al een tijdje een Kraken account en wil sinds een tijd weer eens wat doen met traden. Helaas moet ik nu blijkbaar mijn ID insturen om deposits te mogen doen vanaf een bank. Is dit tegenwoordig bij alle gangbare traders zo?
Dit snapt ie: IF Elon Tweet THEN buy.TomTorquay schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:26:
[...]
Een ordinaire pump en dump is dit. En dat ga jij een beetje verdedigen, want het is lekker duidelijk voor de normale man![]()
Verder niet teveel aandacht aan schenken
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Is dit niet makkelijk te automatiseren?Nnoitra schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:29:
[...]
Dit snapt ie: IF Elon Tweet THEN buy.
Verder niet teveel aandacht aan schenken
Zou Doge nog een sprintje maken vandaag?
Zou Elon nog een keer twitteren vandaag?enomiss schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:45:
Zou Doge nog een sprintje maken vandaag?
(Meestal gaat hij weer flink naar benden na zo'n pump)
Nog even en NEO is voorbij BTC,..

Huh wat? Iets gemist? Wat is er rood dan?resusaapje schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:12:
[...]
Wil je dat aub niet meer doen. Ik ben even weg, mijn hele pf rood
nothing stops this train
Ik niet snappen? 👀Wo Ve schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:14:
[...]
Allemaal jouw schuld @Kol Nedra, niet meer doen
nothing stops this train
Iemand nog in Storj gestapt vandaag/gisteren?
[ Voor 11% gewijzigd door Chaes op 01-04-2021 15:13 ]
Vanmiddag met een trade potje, leuk wat procenten gepakt en er weer uit gegaan.Chaes schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:13:
jep, gekocht op $2,9 en eruit bij $3,7Chaes schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:13:
Vanmorgen om 10:00 ingestapt, had nog gepostChaes schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:13:
Dan moet je ff iets teruglezen; er is al een python script met soortgelijke functionaliteit.
Uhm, nog maar 302 keer over de kop om BTC (qua Mcap) voorbij te gaan
Of bedoel je iets anders?
[ Voor 33% gewijzigd door Nnoitra op 01-04-2021 15:25 ]
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Handig: https://github.com/gschurck/tradogeNnoitra schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:22:
[...]
Dan moet je ff iets teruglezen; er is al een python script met soortgelijke functionaliteit.
[...]
Uhm, nog maar 302 keer over de kop om BTC (qua Mcap) voorbij te gaan![]()
Of bedoel je iets anders?
Verwijderd
'En als tweede heb ik in diezelfde interviews gezegd dat ik niet met de verkenners over shitcoins heb gesproken. Uit het verslag van mijn gesprek blijkt dat het wél over shitcoins is gegaan. En dat roept terecht veel vragen op...'
'Ik kan u dit zeggen: ik heb naar eer en geweten de pers te woord gestaan. Over wat ík dacht wel en niet te hebben gezegd in dat gesprek bij de verkenners. Ik heb mij dat achteraf verkeerd herrinerd, ik betreur dat ten zeerste...'
'Ik kan u dit zeggen: ik heb naar eer en geweten de pers te woord gestaan. Over wat ík dacht wel en niet te hebben gezegd in dat gesprek bij de verkenners. Ik heb mij dat achteraf verkeerd herrinerd, ik betreur dat ten zeerste...'
BREAKING: Cryptowat.ch met controller te besturen.
https://blog.cryptowat.ch/cryptowatch-controllers/

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
* knakworst kijkt naar bnb/eth/neo. Welke kleur lambo is in dit topic nog niet besteld?
Ik heb ook vanaf vandaag een cryptowatch. Geloof dat ik op het developersforum op Reddit zag dat ze bezig zijn met Motion Controls (Switch joycon en later ook Wiimotes)..oisyn schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:34:
BREAKING: Cryptowat.ch met controller te besturen.
[Afbeelding]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Ik kijk even naar mijn shitcoins.. rood is het antwoordknakworst schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:41:
* knakworst kijkt naar bnb/eth/neo. Welke kleur lambo is in dit topic nog niet besteld?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
En op dat moment had ik nog niet door dat ADA, CAKE, en NEO shitcoins waren. Ik dacht dat ze het nog hadden over de bruiloft van FERD.Verwijderd schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:30:
'En als tweede heb ik in diezelfde interviews gezegd dat ik niet met de verkenners over shitcoins heb gesproken. Uit het verslag van mijn gesprek blijkt dat het wél over shitcoins is gegaan. En dat roept terecht veel vragen op...'
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Verwijderd
Roodknakworst schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:41:
Het word tijd om mijn uitstapdoelen vast te leggen. Geen idee waar ETH heengaat. Ergens zie ik ETH nog wel knallen richting 3-4k. Aan de andere kant, dat ETH2.0 lijkt vooralsnog niet echt door te komen en lange baan te zijn.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ligt natuurlijk aan hoe snel je geld nodig hebt... ETH en BTC kun je naar mijn idee de komende tijd het best hodlen. ETH doet het goed in de zomer, die zie ik met wat pieken en dalen nog wel flink stijgen. ETH 2.0 is inderdaad iets wat het komende jaar in stappen zal moeten gaan gebeuren maar daar moet je voor de komende maanden geen rekening mee houden. Eerste stap is EIP-1559 in juli, ik zou het minimaal tot die tijd houden.hmr schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:59:
Het word tijd om mijn uitstapdoelen vast te leggen. Geen idee waar ETH heengaat. Ergens zie ik ETH nog wel knallen richting 3-4k. Aan de andere kant, dat ETH2.0 lijkt vooralsnog niet echt door te komen en lange baan te zijn.
Alleen Moon Grey is toegestaan.knakworst schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:41:
Of Moon Gray, wat je wil.
Fil, damn had ik maar meer ingestopt! Toch lekker sta nu op inleg x2.4 🤗
nothing stops this train
Ik neem 50 shades of moon grey.Ali Baba 1001 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:10:
[...]
Alleen Moon Grey is toegestaan.
Of Moon Gray, wat je wil.
Zero.
Geen geld nodig, maar winstnemen is natuurlijk nooit verkeerd. Ben altijd slecht in de afweging maken tussen FOMO en gewoon verstandig zijn.Sluw schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:08:
[...]
Ligt natuurlijk aan hoe snel je geld nodig hebt... ETH en BTC kun je naar mijn idee de komende tijd het best hodlen. ETH doet het goed in de zomer, die zie ik met wat pieken en dalen nog wel flink stijgen. ETH 2.0 is inderdaad iets wat het komende jaar in stappen zal moeten gaan gebeuren maar daar moet je voor de komende maanden geen rekening mee houden. Eerste stap is EIP-1559 in juli, ik zou het minimaal tot die tijd houden.
[YouTube: Ethereum: The Overvaluation Re-accumulation Phase of a Lifetime (Part 5)]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik sta op 3,5. Enige wat ik vrees is een leegloop als BTC omhoog vliegt. Heb er al een paar omgezet naar BTC maar hou wel een ijzeren voorraad aan.Kol Nedra schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:14:
Fil, damn had ik maar meer ingestopt! Toch lekker sta nu op inleg x2.4 🤗
Winst nemen is ook verstandighmr schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:16:
[...]
Geen geld nodig, maar winstnemen is natuurlijk nooit verkeerd. Ben altijd slecht in de afweging maken tussen FOMO en gewoon verstandig zijn.
Hi,
Vraagje.
Weten jullie ook als het mogelijk is om geld naar Binance over te maken met de crypto.com creditcard? Met of zonder combinatie met een Curve card? Ik heb al van alles geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar.
Zou wel fijn zijn, krijg je toch nog weer een stukje cashback op je crootjes :-)
Vraagje.
Weten jullie ook als het mogelijk is om geld naar Binance over te maken met de crypto.com creditcard? Met of zonder combinatie met een Curve card? Ik heb al van alles geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar.
Zou wel fijn zijn, krijg je toch nog weer een stukje cashback op je crootjes :-)
UberLurker Departement #GG.
Weet de regels verder niet van die CC maar bij de Binance-kaart is specifiek aangegeven (in de voorwaardeen van cashback) dat je geen cashback krijgt bij aankoop van oa crypto, anders is het wel makkelijk, 2x binance card en dan de hele tijd toegoed wisselen tussen die kaarten en dus eindeloos x 1% mee pakkenSkrunsies schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:39:
Hi,
Vraagje.
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Ik ben wel blij dat de alt coins nu eindelijk doorpakken.
De BTC verliest langzaam maar zeker terrein.
De dominance is gezakt naar ruim 58%.
Nog steeds hoog maar niet meer zoveel als het was en de laatste maanden zakt het alleen maar.
Andersom stijgt het volume van de alt coins door uiteraard ook omdat de BTC in waarde stijgt.
De afhankelijkheid blijft maar de invloed neemt af.
Nog steeds hoog maar niet meer zoveel als het was en de laatste maanden zakt het alleen maar.
Andersom stijgt het volume van de alt coins door uiteraard ook omdat de BTC in waarde stijgt.
HAHAHA! Ja idd, aangezien ik wat 'laat' was met het instappen in de wondere wereld van crypto. Dacht ik laat ik eens andere mogelijkheden proberenwatercoolertje schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:41:
[...]
Weet de regels verder niet van die CC maar bij de Binance-kaart is specifiek aangegeven (in de voorwaardeen van cashback) dat je geen cashback krijgt bij aankoop van oa crypto, anders is het wel makkelijk, 2x binance card en dan de hele tijd toegoed wisselen tussen die kaarten en dus eindeloos x 1% mee pakken
Ik denk dat ze bepaalde merchant category codes uitgesloten hebben. Toen ik geld van m'n Crypto.com kaart naar m'n bunq account stuurde kreeg ik ook geen cashback.Skrunsies schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:43:
[...]
HAHAHA! Ja idd, aangezien ik wat 'laat' was met het instappen in de wondere wereld van crypto. Dacht ik laat ik eens andere mogelijkheden proberen
Ja dat zal ook wel. De eerste keren kreeg ik ook gewoon cashback op mijn tanken en dan doel ik op tanken bij een onbemande pomp. ( aangezien het hier in een klein Fries dorpje enorm scheelt om bij een onbemande pomp te tanken ) Sinds een week of wat krijg ik daar ook geen cashback meer op. Misschien dat er nu meer mensen bij de controle werken ipv bij de support-afdelingLouw Post schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:45:
[...]
Ik denk dat ze bepaalde merchant category codes uitgesloten hebben. Toen ik geld van m'n Crypto.com kaart naar m'n bunq account stuurde kreeg ik ook geen cashback.

Verwijderd
HoppyF schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:42:
Ik ben wel blij dat de alt coins nu eindelijk doorpakken.
:strip_exif()/f/image/VniNP6OJlLqhLueLoH8SLjZF.jpg?f=fotoalbum_large)
Kan je ergens zien welke categorieën er uitgesloten zijn voor cashback op die Crypto.com kaart?Skrunsies schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:49:
[...]
Ja dat zal ook wel. De eerste keren kreeg ik ook gewoon cashback op mijn tanken en dan doel ik op tanken bij een onbemande pomp. ( aangezien het hier in een klein Fries dorpje enorm scheelt om bij een onbemande pomp te tanken ) Sinds een week of wat krijg ik daar ook geen cashback meer op. Misschien dat er nu meer mensen bij de controle werken ipv bij de support-afdeling
Als tanken al is uitgesloten en de AH geen creditcard accepteert dan hoef ik dat ding niet aan te vragen ook
Hier is de hele lijst:Supershiva schreef op donderdag 1 april 2021 @ 17:08:
[...]
Kan je ergens zien welke categorieën er uitgesloten zijn voor cashback op die Crypto.com kaart?
Als tanken al is uitgesloten en de AH geen creditcard accepteert dan hoef ik dat ding niet aan te vragen ook
https://help.crypto.com/e...on-of-cro-rewards-program
Zelf gebruik ik de kaart alleen voor grotere bedragen (zoals hotel boeking, grote uitgave bij een webshop, etc.) en de cashback voor Spotify natuurlijk.
Edit: @Skrunsies Onbemande benzinestations lijken ook uitgesloten als ik de lijst zo zie inderdaad.
[ Voor 7% gewijzigd door Louw Post op 01-04-2021 17:12 ]
Het is alleen bij onbemande pompen waarbij het niet werkt. Als je ‘binnen in de pomp betaald’ krijg je wel cashback.Supershiva schreef op donderdag 1 april 2021 @ 17:08:
[...]
Kan je ergens zien welke categorieën er uitgesloten zijn voor cashback op die Crypto.com kaart?
Nou, die 59k hebben we nu wel genoeg gezien toch? Tijd dat we eens door die 60k heen breken
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik kan stiekem wel weer wat BTC actie gebruiken. Ik zie al mij oude altschatjes moonen als een mofo...
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik heb een paar dagen geleden mijn tradepot volledig gestalt op een paar altcoins die hier veel genoemd werden (waaronder KSM, DOT, GRT). Dat gaat prima daarGelukszoekr schreef op donderdag 1 april 2021 @ 17:35:
[...]
Ik kan stiekem wel weer wat BTC actie gebruiken. Ik zie al mij oude altschatjes moonen als een mofo...
Maar ja, tijd dat BTC eens uitbreekt idd.
69 is inderdaad een veel beter getalRichh schreef op donderdag 1 april 2021 @ 17:13:
Nou, die 59k hebben we nu wel genoeg gezien toch? Tijd dat we eens door die 60k heen breken
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Verwijderd
Gelukszoekr schreef op donderdag 1 april 2021 @ 17:35:
[...]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Cwu3rUZ2Am97dOo4GoT6Vuvh.jpg?f=user_large)
Als Bitcoin stil staat en altcoins gaan hard, is het dan alt season? (Geen ervaring)
nothing stops this train
Altseason is een beetje een buzzterm, maar je kan momentum van altcoins op verschilende manieren herkennen.Kol Nedra schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:10:
Als Bitcoin stil staat en altcoins gaan hard, is het dan alt season? (Geen ervaring)
- Total altcoin market cap (zie mijn posts in het NK topic hierover), toename betekent uiteraard goed nieuws, zeker als deze procentueel meer bedraagt dan de stijging in BTC
- BTC dominance: wanneer dalend, meestal gunstig voor alts
- Altcoin Season Index: https://www.blockchaincenter.net/altcoin-season-index/
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Het is al 4 maanden altseason, ongeveer.Kol Nedra schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:10:
Ik zie dit geen maanden meer duren eerlijk gezegd. Lijkt me niet heel gezond.
Zojuist hier een deal gesloten op Tweakers V&A, waarvan de koper heeft betaald met ETH 
Ik vind helemaal mooi!
Ik vind helemaal mooi!
Wow hoe doe je dat met de gas fees.Richh schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:23:
Zojuist hier een deal gesloten op Tweakers V&A, waarvan de koper heeft betaald met ETH
Ik vind helemaal mooi!
10 ETH voor een 3080?Richh schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:23:
Ik vind helemaal mooi!
Mag je de koper vragen
Maar op een kaart van >1000 piek zijn die fees prima te overzien imho.
Iets minder, voor de AMD tegenhanger.
[ Voor 26% gewijzigd door Richh op 01-04-2021 18:28 ]
Laat maar. Geen zin meer in,
[ Voor 93% gewijzigd door jowi op 01-04-2021 18:40 ]
Cup & Handle
In principe kun je bij elk patroon wel een vorm zien.

In principe kun je bij elk patroon wel een vorm zien.
Klopt wel, maar eigenlijk moet je ook kijken naar de linkerkant en die erbij pakken. Dan is het weer een mooie Dick & Balls pattern.jowi schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:34:
Ik post hem nog maar een keer, erg benieuwd of ik dit steeds duidelijker wordend cup & handle pattern goed heb of dat ik alleen wil zien wat ik wil zien[Afbeelding]
Als we iets geleerd hebben van het verleden, dan is dat de Altcoins één voor één moonen om wat voor reden dan ook, als de BTC redelijk stabiel staat.Gelukszoekr schreef op donderdag 1 april 2021 @ 17:35:
[...]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ok duidelijk. Ik hou mijn bevindingen wel voor me. Jullie willen alleen onzin horen over onzin coins.
Ik was hier wel oprecht in geïnteresseerd maar meer qua vervolg, wat volgt er na het cup & handle effect? Een nieuwe swing?jowi schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:38:
Ok duidelijk. Ik hou mijn bevindingen wel voor me. Jullie willen alleen onzin horen over onzin coins.
Excuus: 1 minuut Google levert al veel op. De handle lijkt wat vlak om daarna te pieken? Maar ik ben geen TA...
[ Voor 14% gewijzigd door RickvN op 01-04-2021 18:42 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Zeker nietjowi schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:38:
De handle van de cup gaat vaak ietsje naar beneden. En de verwachte 'uitbraak' duurt nu al best even. Maar ongetwijfeld meer mensen zullen hier naar kijken.
Altcoins?
Ik heb eigenlijk wel zin in een Dusseldorfs altbiertje...heb je veel meer aan!
Stel je niet zo aan en laat je niet zo kennen...jowi schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:38:
Post wat je wilt wanneer je wilt zolang het voldoet aan de topic voorwaarden. Wat ieder daar van vind is aan hun zelf.
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Yep, dacht ook meteen aan het beruchte nutsack patternRichh schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:36:
Klopt wel, maar eigenlijk moet je ook kijken naar de linkerkant en die erbij pakken. Dan is het weer een mooie Dick & Balls pattern.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Verwijderd
Mijn Kucoin shares zijn lichtelijk aan het lambomoonen.
Nu zou ik de potentie en eventueel hun prachtige plannen voor een smart chain achtige Binance kloon kunnen aanhalen.
Maar het is gewoon een shitcoin.
Nu zou ik de potentie en eventueel hun prachtige plannen voor een smart chain achtige Binance kloon kunnen aanhalen.
Maar het is gewoon een shitcoin.
Overigens; geen 1 april grap.
Volgende week kan je op Slam! 1 Bitcoin winnen https://www.slam.nl/nieuw...nkort-een-bitcoin-op-slam
Actie is van BitcoinMeester
Moon soon.
Volgende week kan je op Slam! 1 Bitcoin winnen https://www.slam.nl/nieuw...nkort-een-bitcoin-op-slam
Moon soon.
Ik vind dat je sowieso recht hebt op 1 btc als je het volhoudt een kleine maand naar die herrie te luisteren.Richh schreef op donderdag 1 april 2021 @ 19:03:
Overigens; geen 1 april grap.
Moon soon.
Mijn crypto-broeder! Hier alleen nog BTC, ETH, KSM, DOT en GRT. De rest is allemaal de deur uit. En toch bekruipt mij het welbekende FOMO-gevoel..Richh schreef op donderdag 1 april 2021 @ 17:38:
[...]
Ik heb een paar dagen geleden mijn tradepot volledig gestalt op een paar altcoins die hier veel genoemd werden (waaronder KSM, DOT, GRT). Dat gaat prima daar
Maar ja, tijd dat BTC eens uitbreekt idd.
sOid schreef op donderdag 1 april 2021 @ 19:08:
[...]
Ik vind dat je sowieso recht hebt op 1 btc als je het volhoudt een kleine maand naar die herrie te luisteren.

Luister al jaren naar Slam, dus wat dat betreft voldoe ik er wel aan
Jij luistert liever naar zenders die 3 maanden later uiteindelijk dezelfde nummers draaien? Of naar de stations die 2 jaar later de DJ's van Slam overkopen?
Of hebben we hier te maken met een echte polkadot op RadioNL freak
Laat ik het zo zeggen: als er een KINK-coin was, zou ik 'm kopenRichh schreef op donderdag 1 april 2021 @ 19:10:
[...]
![]()
Luister al jaren naar Slam, dus wat dat betreft voldoe ik er wel aan![]()
Jij luistert liever naar zenders die 3 maanden later uiteindelijk dezelfde nummers draaien? Of naar de stations die 2 jaar later de DJ's van Slam overkopen?
Of hebben we hier te maken met een echte polkadot op RadioNL freak
Chill Winston, Chill...Ray_ schreef op donderdag 1 april 2021 @ 19:10:
[...]
Mijn crypto-broeder! Hier alleen nog BTC, ETH, KSM, DOT en GRT. De rest is allemaal de deur uit. En toch bekruipt mij het welbekende FOMO-gevoel..
Voor de lurkers mijn tussenstand: (Niks veranderd de afgelopen weken, behalve de verhouding)
BTC 43%
ETH 21%
DOT 19%
KSM 9%
NEXO 4%
CHZ 2%
+ rest....
Ik heb grote blij met deze line-up. CHZ gaat er bij 4% uit voor KSM overigens.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!