Ik ga eens wat rustiger aan doen met van ene crapcoin naar de andere crapcoin hollen. Het meeste staat in de verkoop. Ik ga me op serieuze coins richten. BTC, ETH, LTC, DOT en KSM. Misschien nog BNB. Ik laat nog wat prul zoals Doge staan voor een paar tientjes, maar kijk er verder niet meer naar om.
Dus een beetje orde en rust in mijn PF brengen en ondertussen iets meer leren over handelen en het crypto wereldje.
Als nieuweling in crypto land ervaar ik dit wel een beetje:
Het lijkt alsof de crypto community gewoon willekeurig hopt van coin naar coin, totaal onvoorspelbaar wat de lucht in schiet. Bij de gewone beurs kun je nog een bedrijf op waarde schatten en een en ander uit nieuws berichten afleiden, maar bij crypto is het veelal overdreven marketing, praatjes, vergelijkbare technieken/producten, waar totaal niet van te voorspellen is wat ooit een succes wordt.
Ik heb onderstaande even voor mijzelf in elkaar geflanst om mezelf te confronteren met mijn huidige realiteit. Ik ben nog geen pro reader, dus dan kom ik statistisch te vaak in C, dus voor mij is het voorlopig meer HODL of handelen met 'veilige' coins.