“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Lagarde: ECB could have digital currency within 4 years
In an interview with Bloomberg on a variety of topics, including the PEPP and a potential ECB CBDC, ECB president Christine Lagarde said the bloc could have its own digital currency within four years, if her fellow policymakers greenlight the development of the project this summer. The ECB will release an analysis of the submissions to its public consultation round shortly, after which a first decision must be made regarding the continuation of the project. A second decision, whether or not to actually roll out a CBDC, is then expected six months to a year after that. “It’s a technical endeavour as well as a fundamental change. We need to make sure that we’re not going to break any system, but to enhance the system,” Lagarde added.
(Bloomberg: https://www.bloomberg.com...urrency-within-four-years)
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Oef... je volgt het nieuws neem ik aan over ADA?Mooody schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:57:
[...]
ADA stond op 1 januari op $0.18. Staat nu op $1.19. Verrekt onhandig prijsverloop als stable coin zijnde![]()
Ik zie ADA niet echt als een goede investering als je nu pas wilt instappen. Reeds een te hoge market cap, teveel onzekerheid en teveel concurrentie.
echt totaal niet mee eens
Ik denk toch wel de coins waar longterm de meeste potentie in zit.
Vooral door de milestone gisteren.
Waarom dan? Afgezien van goede marketing zie ik het ook niet zo zitten.0re0 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:59:
[...]
Oef... je volgt het nieuws neem ik aan over ADA?
echt totaal niet mee eens![]()
Wat maakt het dan het Lindsey Lohan effect? Dat je er een berg coke van koopt?resusaapje schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:57:
[...]
TRX: het Lindsey Lohan effect![]()
Het ging opeens zo hard, dat ik mijn investering eruit kon trekken. Mijn eerste munt die nu puur uit opbrengsten bestaat!![]()
Nu duimen voor LINK
Of dat je heel erg beroemd wordt en daarna heel veel afvalt/rekt gaat.Matthias87 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:00:
[...]
Wat maakt het dan het Lindsey Lohan effect? Dat je er een berg coke van koopt?
Hoe meer je de maker hoort roeptoeteren over zijn coin, hoe slechter het verhaal.0re0 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:59:
[...]
Oef... je volgt het nieuws neem ik aan over ADA?
echt totaal niet mee eens![]()
Een goede coin verkoopt zichzelf.
Daarom is het juist t moment om voor SUSHI te gaan, never chase green candles. 7 April een boel nieuwe features voor sushi, volume is de afgelopen 24 uur 48% omhoog gegaan...Kol Nedra schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:48:
[...]
Sushi is niet zo hot nu, het is nu Cake 🙃
edit: kan ook gewoon naar beneden storten natuurlijk
[ Voor 7% gewijzigd door Sluw op 01-04-2021 10:03 ]
Wel het nieuws blijven volgen heMatthias87 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:00:
[...]
Wat maakt het dan het Lindsey Lohan effect? Dat je er een berg coke van koopt?
https://www.vulture.com/2...han-nft-song-lullaby.html
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ok, dus er zijn goede coins die slecht gaan omdat ze totaal niets aan marketing doen, er er zijn slechte coins die goed gaan ondanks de marketing?fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:02:
[...]
Hoe meer je de maker hoort roeptoeteren over zijn coin, hoe slechter het verhaal.
Een goede coin verkoopt zichzelf.
Absoluut, zie ADA.mercapto schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:09:
[...]
Ok, dus er zijn goede coins die slecht gaan omdat ze totaal niets aan marketing doen, er er zijn slechte coins die goed gaan ondanks de marketing?
Wat zijn ze weer lekker traag in de EU. 2024/25....
https://opensea.io/seaart
Ik denk dat je dit onderschat.Mighty schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:58:
Ik denk dat dit nieuws positief is voor crypto's toch? Een digitale euro is dan een USDT in EUR uitgegeven door de ECB dus 100% veilig.
Lagarde: ECB could have digital currency within 4 years
In an interview with Bloomberg on a variety of topics, including the PEPP and a potential ECB CBDC, ECB president Christine Lagarde said the bloc could have its own digital currency within four years, if her fellow policymakers greenlight the development of the project this summer. The ECB will release an analysis of the submissions to its public consultation round shortly, after which a first decision must be made regarding the continuation of the project. A second decision, whether or not to actually roll out a CBDC, is then expected six months to a year after that. “It’s a technical endeavour as well as a fundamental change. We need to make sure that we’re not going to break any system, but to enhance the system,” Lagarde added.
(Bloomberg: https://www.bloomberg.com...urrency-within-four-years)
Het geeft de ECB nl. óók de mogelijkheid om met één druk op de knop al je tegoeden ongeldig te maken. Guy van Coin Bureau heeft er een mooie video over gemaakt:
YouTube: CBDCs: Good or Bad for Crypto?? 🤔
Chinese toestanden om de hoek. Pas op.
heb je een link van die 7 april ?Sluw schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:02:
[...]
Daarom is het juist t moment om voor SUSHI te gaan, never chase green candles. 7 April een boel nieuwe features voor sushi, volume is de afgelopen 24 uur 48% omhoog gegaan...
Doorscrollen naar "roadmap Q2" link
Je moet helemaal niksjorwas schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:21:
Het is eigenlijk gewoon niet meer bij te houden wat je moet kopen, helaas kan ik het geld maar een keer uitgeven....
Zero.
Ik koop nu helemaal niks bij eerst moet BTC een drop hebben, me fiat staat al 3 dagen klaar ^^Sluw schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:02:
[...]
Daarom is het juist t moment om voor SUSHI te gaan, never chase green candles. 7 April een boel nieuwe features voor sushi, volume is de afgelopen 24 uur 48% omhoog gegaan...
misschien een beetje sushi, maar haal vooral extra DOT, ADA en BTC
[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 01-04-2021 10:34 ]
nothing stops this train
I see
Dat kan nog best leuk worden 7 april met de huidige koers die relatief rood staat.
Goede analyse. Vooralsnog blijf ik beide bijkopen, nu denk ik ff wat KSM want nu staat DOT weer hoger zoals je zegt.MicroWhale schreef op donderdag 1 april 2021 @ 08:30:
[...]
Denk ik ook.
Wat me ook opviel: KSM down (~12%), DOT up (~10%)... en rond dezelfde tijd (start 31-3 8:00).
Gegeven
Om een parachain succesvol te implementeren, moet deze weg bewandeld worden:
Rococo (testnet op DOT) => Kusama (KSM) => PolkaDot (mainnet op DOT)
Vermoeden
De chains die KSM nodig hadden/hebben om op de Kusama 'acceptatiechain' te komen, wisselen hun KSM in voor DOT om straks bij de veiling meer kans te maken om op mainnet te komen.
Dat betekent wat als er meer chains in de rij staan. Dan zal KSM eerst gaan groeien, waarna het van KSM in DOT vloeit.
Ik ga ook kijken naar die auctions dadelijk waar je KSM (en/of DOT?) kunt inzetten, moet alleen kijken naar de voorwaarden en wat het oplevert.
Eens. Ik heb een behoorlijk bedrag in ADA zitten, grotendeels onder de $1 gekocht. Toch kriebelt het wel eens om het hele zaakje te verkopen (met winst), dat bedrag in te zetten om ritjes te maken met andere coins die wél knallen en dan later ADA weer terug te kopen. Helemaal mooi als het dan gecrashed is. Maar dat moet dan wel dit kwartaal gebeuren wat ik geloof dat de prijs iig een boost krijgt als smart contracts live zijn (Q3) en er waarde geleverd zou moeten kunnen worden.Mooody schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:57:
[...]
ADA stond op 1 januari op $0.18. Staat nu op $1.19. Verrekt onhandig prijsverloop als stable coin zijnde![]()
Daarbij moet Cardano eerst ff iets gaan leveren in de praktijk. Als dat gebeurt, is er tenminste een reden waarom de prijs stijgt. Ik zie ADA niet echt als een goede investering als je nu pas wilt instappen. Reeds een te hoge market cap, teveel onzekerheid en teveel concurrentie. Er zijn betere kansen, zeker wanneer de bullrun lekker blijft aanhouden.
Leuk maar eigenlijk stelt de stijging niet veel voor, BNB afgelopen 24 uur +7% ETH +9% NEO +20%.
In sats of in shitcoins (euro)?
Ja, als je het zo bekijkt wel. Zelfs de meest obscure coins of coins die al sinds 2018 niks staan te doen gaan harderknakworst schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:47:
[...]
Leuk maar eigenlijk stelt de stijging niet veel voor, BNB afgelopen 24 uur +7% ETH +9% NEO +20%.

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
USD/EU. Sats hou ik niet bij qua totale pf-waarde. Misschien moet ik dat wel doen eigenlijk, nu jij het zo vraagt...
Ik doe het ook alleen maar omdat Binance de pf-waarde in btc laat zien. Dan besef je opeens dat niet elke shitcoin zo succesvol is ondanks een mooie stijging in fiatsOid schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:52:
[...]
USD/EU. Sats hou ik niet bij qua totale pf-waarde. Misschien moet ik dat wel doen eigenlijk, nu jij het zo vraagt...
Nou ja het is niet nodig als het jezelf niet boeit natuurlijk!sOid schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:52:
[...]
Maar door met sats te vergelijken kan je goed zien of je trades wel wat toevoegen in vergelijking met het hodlen van BTC...
Stel je hebt nu 10% meer USD en 10% minder sats dan had je dus met BTC hodlen een bijna 10% hogere portfolio gehad in USD dan je nu hebt
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Ligt aan je doel natuurlijk, ik reken wel echt in sats.knakworst schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:54:
[...]
Ik doe het ook alleen maar omdat Binance de pf-waarde in btc laat zien. Dan besef je opeens dat niet elke shitcoin zo succesvol is ondanks een mooie stijging in fiat
Vreemd genoeg heb ik in dollars een ath in mijn pf. Maar in BTC ben ik echt niet blij.
Trapsgewijs binnenharken?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Om in paastermen te spreken, ik ben atheïst maar geloof wel in CZ. Als BNB harder dan BTC stijgt, stijgt mijn pf in sats. Laatste dagen ben ik dus wel happy.Wo Ve schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:58:
[...]
Ligt aan je doel natuurlijk, ik reken wel echt in sats.
Vreemd genoeg heb ik in dollars een ath in mijn pf. Maar in BTC ben ik echt niet blij.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik vind handelen in usdt/busd dus veel gemakkelijker dan met btc pairs. Hoe doen jullie dat? Het liefst handel ik in BTC pairs, maar daar is wel lastiger winst mee te behalen merk ik.knakworst schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:08:
[...]
Om in paastermen te spreken, ik ben atheïst maar geloof wel in CZ. Als BNB harder dan BTC stijgt, stijgt mijn pf in sats. Laatste dagen ben ik dus wel happy.
Maar ik vind usd zo 'zonde' als het maar staat te wachten.
Maybe maar ik denk dat we de 2K ETH wel vandaag gaan zien
Ik hodl hem tot ik minimaal mijn inleg er uit heb. Dat gaat nog wel even duren ben ik bang.davy_online schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:19:
Chz dumpen of hold? Wat is jullie mening?'
Hangt nogal van je eigen doelen af. Daarnaast low gekocht of op ATH? Veel te kort door de bocht zo`n vraag.davy_online schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:19:
Ik houd het nog wel even iig, maar heb dan ook erg laag ingekocht.
Lastig, ik heb er echt al 10x op in gezet en verlies en winst gemaakt.davy_online schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:19:
Maar ik vind het wel raar dat chz niets doet terwijl er allerlei clubs toegevoegd worden en announcements waren. Dus ik ben mijn vertrouwen een beetje kwijt.
Iedereen begon ook flink te dumpen nadat bleek dat de Real Madrid token niet kwam. Ik verwacht dat ze nog wel met wat leuke announcements komen.Wo Ve schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:21:
[...]
Lastig, ik heb er echt al 10x op in gezet en verlies en winst gemaakt.
Maar ik vind het wel raar dat chz niets doet terwijl er allerlei clubs toegevoegd worden en announcements waren. Dus ik ben mijn vertrouwen een beetje kwijt.
dat zou wel grappig zijn dat dat NFT's straks een tijdelijk hype was en weinig meer doet.Wo Ve schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:21:
[...]
Lastig, ik heb er echt al 10x op in gezet en verlies en winst gemaakt.
Ik had ook wel wat verwacht van SUPER maar die coin doet ook vrij weinig
speel met dezelfde gedachte, vraag mij af of er meer ruimte in zit, kan sowieso nu met x5b uit stappen, dus dat is fijn, maar hoopte eigenlijk op wat meer gezien de ATH.davy_online schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:19:
Ik heb met Chz een aantal keer winst gemaakt door te kopen en verkopen. Enkel de laatste keer hoog ingekocht en begin nu verlies te maken, had ik dus niet moeten doen.mannowlahn schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:24:
[...]
speel met dezelfde gedachte, vraag mij af of er meer ruimte in zit, kan sowieso nu met x5b uit stappen, dus dat is fijn, maar hoopte eigenlijk op wat meer gezien de ATH.
Op het moment een dumpje geworden helaas.Willem Egel schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 13:04:
[...]
Benieuwd wat het na de launch gaat doen. Blijf het toch een apart wereldje vinden, achterlijke kaartjes waar je tegenwoordig een fatsoenlijk huis voor kan kopen
Ik hodl em voorlopig. Ik verwacht maandje april nog wel de oude ATH zo niet hogermannowlahn schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:24:
[...]
speel met dezelfde gedachte, vraag mij af of er meer ruimte in zit, kan sowieso nu met x5b uit stappen, dus dat is fijn, maar hoopte eigenlijk op wat meer gezien de ATH.
When in doubt zoom out, zie ook https://www.youtube.com/watch?v=whbAs47fpDQ
De blauwe knop, krijg je een lijst blauwe logo coins.
Valt mij tegen. Kaartjes worden wel snel verkocht maar verder gebeurt er vrij weinig.Willem Egel schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 13:04:
[...]
Benieuwd wat het na de launch gaat doen. Blijf het toch een apart wereldje vinden, achterlijke kaartjes waar je tegenwoordig een fatsoenlijk huis voor kan kopen
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
hahah en een rode knop. hoe komen mensen aan zulke wensen en wat is het nut ervan of meer voor de leuk?DJ-Promo schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:30:
Op coingecko eindelijk iets waar we wat mee kunnen!
De blauwe knop, krijg je een lijst blauwe logo coins.
1 april dingetje?nemesis2212 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:34:
[...]
hahah en een rode knop. hoe komen mensen aan zulke wensen en wat is het nut ervan of meer voor de leuk?
Ja dat zeker maar alsnog voor ons als tweakers is crypto met blauwe logo's sowieso moon.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Wij van WC eend..RickvN schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:41:
Gaat hij nu zelf een price prediction doen over zijn eigen coin...... YouTube: CARDANO TRIPLES IN PRICE THIS YEAR! BEST TIME TO INVEST IN ADA! | Ca...
Heb niks met ADA en ga het niet krijgen ook. Vind die gast net zo gek als die van de BTC fork.RickvN schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:41:
Gaat hij nu zelf een price prediction doen over zijn eigen coin...... YouTube: CARDANO TRIPLES IN PRICE THIS YEAR! BEST TIME TO INVEST IN ADA! | Ca...
Lekker laten gaan met zijn ghost chain.
Obviously een fake account wat een video heeft geript en nu afspeelt als 'live' op een nep kanaalRickvN schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:41:
uhuh... Hij wil op vakantie naar de Maldiven en heeft gezien hoe duur het is.RickvN schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:41:
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Inderdaad.HekkeySE schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:31:
[...]
Valt mij tegen. Kaartjes worden wel snel verkocht maar verder gebeurt er vrij weinig.
Gisteren wel geprobeerd enkele kaartjes te bemachtigen
Niet gelukt, maar wel $ 200 dollar aan fees betaald. Mislukte betaalpogingen moeten ook betaald worden blijkbaar, wist ik niet
Staking en NFT farming is nog niet eens begonnen. Daarnaast heb je nog de partnerships bijvoorbeeld met Animoca. SUPER gaat echt nog wel een flinke groei maken zolang Bitcoin het toestaat. Ik had ook gehoopt dat SUPER gister zou doorstomen naar 5$, maar ondanks de mega dump wat sommigen zeggen, sta ik nog steeds 26 cent per token in de plus. Dus als dit de bodem is vind ik het prima.HekkeySE schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:31:
[...]
Valt mij tegen. Kaartjes worden wel snel verkocht maar verder gebeurt er vrij weinig.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Lijkt het inderdaad op ja, geen content verder.McPoowl schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:43:
[...]
Obviously een fake account wat een video heeft geript en nu afspeelt als 'live' op een nep kanaal
Iemand zit met een flinke bag
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Begrijp ik. Ik ben er uit gestapt met winst sowieso. Hoop dat ik ongelijk heb ;-)zwembroek schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:47:
[...]
Staking en NFT farming is nog niet eens begonnen. Daarnaast heb je nog de partnerships bijvoorbeeld met Animoca. SUPER gaat echt nog wel een flinke groei maken zolang Bitcoin het toestaat. Ik had ook gehoopt dat SUPER gister zou doorstomen naar 5$, maar ondanks de mega dump wat sommigen zeggen, sta ik nog steeds 26 cent per token in de plus. Dus als dit de bodem is vind ik het prima.
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Hang af van naar welk eilandje je wilt.MicroWhale schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:43:
[...]
uhuh... Hij wil op vakantie naar de Maldiven en heeft gezien hoe duur het is.
Ik kon het een paar jaar geleden ook betalen.. Okay, okay, het waren maar 3 dagen en ik kwam al vanaf Sri Lanka.. Maar toch

Sarcasm is my superpower! What's yours?
Bedankt voor dat stukje van Kraken. ik heb opgezocht hoe dat bij Binance is geregeld en daar vind ik dan dit:enomiss schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 23:06:
[...]
Het risico van staking is slashing, dan wordt de validator gestraft als die de fout in gaat. Dan kun je alles kwijtraken.
Ik heb het eens aan de customer support van Kraken gevraagd, en die zei dat er geen risico aan zit. Het enige dat die kon bedenken is als ik mijn wachtwoord zou vergeten of iets dergelijks. Kreeg een heel droog antwoord. Wellicht dat sommige exchanges veiliger zijn om bij te staken... Volgens mij is het bij Kraken goed geregeld:
Thanks for contacting Kraken.
Here is an excerpt from our terms of service (Annex C):
>**1.4. Slashing Penalty.** A determination by the Supported Protocol that the Staking Service has been erroneously operated may result in a “slashing penalty” and non-payment of the specified Staking Rewards. Kraken agrees to compensate you for any slashing penalties to the extent such penalties are not a result of (i) your acts or omissions, (ii) Supported Protocol maintenance, bugs, or errors, (iii) acts by a hacker or other malicious actor, or (iv) Force Majeure Events.
So it depends *why* the validator failed. If the event is due to our negligence, we will be responsible for compensation. In other cases, there are risks that we will not be able to provide compensation for.
If you have any questions, let me know.
Best,
Christian from Kraken
Dan klinkt Kraken veiliger om op te staken dan binance : ODraagt Binance de verliezen als een on-chain contract wordt aangevallen tijdens DeFi Staking?
Nee. Binance fungeert alleen als een platform om projecten onder de aandacht te brengen en gebruikers gerelateerde diensten te bieden, zoals toegang krijgen tot fondsen namens de gebruiker en het uitkeren van inkomsten, enzovoort. Binance aanvaardt geen aansprakelijkheid voor verliezen als gevolg van problemen met de contractzekerheid van projecten op de chain.
ben benieuwd hoe dit gaat lopen voor 2021+
nothing stops this train
Knap gespot! Helaas zelf weer te snel verkocht...
En compenseert dat de -12% van de voorbije 24h?Kol Nedra schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:12:
toch prachtig dat ieder HODL'er van Safemoon extra krijgt wanneer er iemand zijn safemoon verkoopt
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Called it.... TA expert in the makingChaes schreef op donderdag 1 april 2021 @ 08:50:
[...]
Ik ben geen TA expert maar er lijkt een compressie patroon te vormen op de 1h chart van Storj?

nee dat niet, maar hoe vroeger je bijzit, hoe meer je gaat verdienen, ze hebben een prima roadmap voor 2021. Als ze blijven groeien zou het niet raar zijn dat je inleg in 2022+ flink veel meer waard is.TomTorquay schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:15:
[...]
En compenseert dat de -12% van de voorbije 24h?
Wel lief toch dat daytraders dus in principe safemoon geven aan HODL'ers
[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 01-04-2021 12:19 ]
nothing stops this train
Ben er zeer content mee. Heb er een maandsalaris ingestopt om 0930.olivier2222 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:14:
[...]
Knap gespot! Helaas zelf weer te snel verkocht...
Edit
Vervelende is dat ik nu bij de fysio ben. Kan niet in de gaten houden of ik eruit moet haha
[ Voor 17% gewijzigd door Matthias87 op 01-04-2021 12:25 ]

Dat is toch nooit houdbaar?Kol Nedra schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:12:
toch prachtig dat ieder HODL'er van Safemoon extra krijgt wanneer er iemand zijn safemoon verkoopt
ben benieuwd hoe dit gaat lopen voor 2021+
Ik heb het idee dat safemoon precies het omgekeerde gaat doen als wat er in de naam zit
Maar ik kan makkelijk lullen, heb je er ook niet in verdiept

Hindsight is 20/20Wouter schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:20:
Wow Filecoin schiet gewoon even van een kleine investering naar de #2 in m'n portfolio. x 7 sinds ik kocht. Dent x 22. Fuck. Waarom stop ik iedere keer zo weinig geld in de coins die het beste presteren. Ik doe het duidelijk verkeerd om. Volgende keer als ik denk 'hier kan ik ook wel een paar honderd dollar in stoppen' moet ik gewoon yolo all in gaan
BTC maakt zich klaar voor een grote move binnen de paar dagen.Darrell schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:20:
BTC heeft er nog niet echt zin in. Dacht (hoopte) dat de nieuwe maand voor wat vuurwerk zou zorgen.
Elon weer met zijn tweets, does it ever stop...
Kwam gisteren op reddit een trading bot tegen die kijkt naar de twitterfeed van Musk en daarop handeltnemesis2212 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:41:
[...]
Elon weer met zijn tweets, does it ever stop...
[ Voor 78% gewijzigd door Kol Nedra op 01-04-2021 12:44 ]
nothing stops this train
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Die kocht toch BTC aan de hand van Elon's tweets?sOid schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:43:
[...]
Kwam gisteren op reddit een trading bot tegen die kijkt naar de twitterfeed van Musk en daarop handelt
naja dat werkt best goed volgens mij alleen hoe weet de bot wanneer hij weer moet uitstappen vraag ik mij dan afsOid schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:43:
[...]
Kwam gisteren op reddit een trading bot tegen die kijkt naar de twitterfeed van Musk en daarop handelt
tweet al 20 mins oud en hij blijft nog stijgen 😂
[ Voor 7% gewijzigd door nemesis2212 op 01-04-2021 12:48 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
En het is 1 april. Just sayin.nemesis2212 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:47:
[...]
naja dat werkt best goed volgens mij alleen hoe weet de bot wanneer hij weer moet uitstappen vraag ik mij dan af
tweet al 20 mins oud en hij blijft nog stijgen 😂
Jedi_Pimp schreef op donderdag 1 april 2021 @ 08:38:
[...]
Als Opacity ($OPCT) holder, helemaal prima![]()
Ik zat even te kijken naar Filecoin tokenomics, en ondanks dat er sprake is van een burn-mechanisme, vind ik het toch vrij bizar dat er maar 3% van de huidige coins in omloop zijn. I.e.de fully diluted market cap zou neerkomen op 2* de market cap van Ethereum.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ja die bot wel, maar had het over de inhoud van de tweet
Zolang Elon niet in de gevangenis zit voor marktvervalsing is het dan ook gewoon een goed idee om domweg in te kopen als hij weer een coin hypet.
Inhoud maakt natuurlijk geen hol uit in cryptoDarrell schreef op donderdag 1 april 2021 @ 13:01:
Ja die bot wel, maar had het over de inhoud van de tweet
Als mijn stoploss eerder wordt gehit, is dat prima, maar ik ben bang dat april niet veel meer laat zien voor chz.BigF25 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:29:
[...]
Ik hodl em voorlopig. Ik verwacht maandje april nog wel de oude ATH zo niet hoger
When in doubt zoom out, zie ook https://www.youtube.com/watch?v=whbAs47fpDQ
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!