[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 161 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.217 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Iamthefish
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-01 19:33
Wat een feest weer. Ik moet een nieuwe techniek bedenken, buy high sell low levert te weinig op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 21:04
Rookert25 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 18:29:
GET Protocol nieuwe ATH op 8.04 dollar :D

Had dit niet verwacht zo snel. Zal wel afkoelen naar 6-7 dollar binnenkort, maar toch x20 in 2 maanden.
Of door naar de top 100 op CMC waar GET protocol imo wel degelijk thuis hoort? Staat nog een hoop te gebeuren maar we zien het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Ik heb net een withdrawal gedaan bij Binance en jeuz wat een fee moet je betalen!
Sowieso de 0.0005 BTC, dan nog de miner fees en zal nog wel wat erbij zijn... Totaal koste dit grapje mij 0.00258 BTC in fees. Ik ben nu zo goed als leeg daar zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 21:45
Qunix schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 22:15:
Ik heb net een withdrawal gedaan bij Binance en jeuz wat een fee moet je betalen!
Sowieso de 0.0005 BTC, dan nog de miner fees en zal nog wel wat erbij zijn... Totaal koste dit grapje mij 0.00258 BTC in fees. Ik ben nu zo goed als leeg daar zo.
Waarom doe je dit dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:01
Miner fee heb je niks aan, je moet de toverfee betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
Omdat wat erop stond mij teveel werd qua waarde om op een exchange te laten staan. Helemaal Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
Ik zie nu in de explorer dat Binance niet eens SegWit heeft, dus vandaar dat hij zo veel kost.
Wel grappig dat met mij andere ook in dezelfde transactie zitten vanuit Binance met een waarde van over de 50 BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvu19
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-08 11:18
Qunix schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 22:19:
[...]

Omdat wat erop stond mij teveel werd qua waarde om op een exchange te laten staan. Helemaal Binance.
Ben je niet goedkoper uit als je het op Binance omzet naar euro, dat uitbetaald, en dan ergens anders BTC aankoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
rickvanuden schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 22:22:
[...]

Ben je niet goedkoper uit als je het op Binance omzet naar euro, dat uitbetaald, en dan ergens anders BTC aankoopt?
Daarvoor moet je de KYC doorlopen (want fiat withdrawl). Ik gebruik Binance zonder KYC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
T-mo-T schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 22:12:
[...]

Of door naar de top 100 op CMC waar GET protocol imo wel degelijk thuis hoort? Staat nog een hoop te gebeuren maar we zien het wel.
Ja - voelt een beetje als een DOT of UNI in augustus/septemner 2020... Er is nog ruimte. Gaaf project in ieder geval, maakt het makkelijk om het 3 jaar te hodlen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

? De withdrawal fees dekken gewoon de transactie kosten?

Heb daar laatst ook de hele santekraam omgezet naar BTC en leeggetrokken, maar 0.0005 BTC dekte alles... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 22:24:
[...]

? De withdrawal fees dekken gewoon de transactie kosten?

Heb daar laatst ook de hele santekraam omgezet naar BTC en leeggetrokken, maar 0.0005 BTC dekte alles... :?
Hier niet!?
Ze begonnen met 0.0005 + sats ruis achterin en uiteindelijk kwamen er dingen erbij. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 21:45
Qunix schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 22:23:
[...]

Daarvoor moet je de KYC doorlopen (want fiat withdrawl). Ik gebruik Binance zonder KYC :)
Die KYC doorlopen had je dan wel geld gescheeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
HoppyF schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 22:26:
[...]

Die KYC doorlopen had je dan wel geld gescheeld.
Ik ben bang dat dit in de toekomst anders zal zijn ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Pfff, twijfel om op korte termijn mijn laatste pluk ADA om te zetten in KSM, daar hopelijk een ritje op te pakken en dan daarmee in IOTA stappen zodat KSM en IOTA de grootste belangen in PF zijn....

Je ziet zo vaak mooie kansen en enkele dagen later zijn de kansen achteraf altijd weer mooier. Misschien toch eens met m’n FOMO handjes van de knoppen blijven....

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
HERSTEL!!!!

De fees zijn voor alle transacties waar ik ook deel van ben!
Dan klopt het wel en is het inderdaad exact 0.0005 BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Binance is volgens mij echt niet prijzig.
Wellicht als je iets ter waarde van 1 patatje gyros stort maar verder is het prima imo.

Verder vind ik een discussie of de alts aan de top staan boeiender..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Prima dag voor mijn shitcoins ICX en TRX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Aarebe1 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 22:36:

Verder vind ik een discussie of de alts aan de top staan boeiender..
Verwacht jij dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

ik twijfel.
Heb helaas geen glazen bol.

Maar ik zie wel veel red flags voorbij komen.
Menig alt (shit coins waar de gemiddelde trader nooit van gehoord heeft) doet al enkele dagen (sommige al enkele weken) solide groene cijfers.
Oude alts ontwaken uit een lang lange dood.. (Ark, Komodo, noem maar op)
Btc staat op punt van uitbreken (vaak een daling voor alts)
Het sentiment hier op het forum (beetje mensenkennis mbt de nieuwe leden) is te euforisch.. (wel gegund hoor!)

Ik zit >90% in btc. (Fiat niet meegerekend, geen optie)

(SHIT WAT EEN HOOP HAAAKJES))))))))))))) :> (twijfel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

twijfel is hodl (only btc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Mn hele wallet is Alts, ik ga nu lekker slapen en word morgen wakker op de maan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-09 16:19
Bananeman schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 22:02:
THETA zou ik ergens het liefst verkopen en in KSM en/of DOT steken, maar zul je zien dat die net weer gaat stijgen als ik dat doe. Bovendien heeft die al ruim boven de $14 gestaan en dat redt ie wel weer denk ik.
Theta gaat nog wel flink hoger deze run..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21:52
VRA!

X70
Even pitsen, neen ik droom niet.

Surreëel

Slaapwel jongens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Eth trekt lekker door.

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

@Aarebe1 Ik heb geprobeerd er eens over na te denken en ik zie dezelfde red flags - behalve dan dat ik al die nieuwe mensen anders duid, ze zijn wel te optimistisch maar ze zijn er wel. En ik kwam er bijvoorbeeld laatst achter dat m'n zus crypto heeft gekocht, en dat is zo ongeveer de meest risicomijdende persoon die ik ken, alleen beschouwt ze inmiddels inflatie als een groter risico dan crypto. De combinatie van en heel veel nieuw retail-geld en een stroom institutioneel geld maakt dat ik me een beetje afvraag of de red flags echt red flags zijn of dat we gewoon nog een tijdje in een groeiende markt blijven zitten van geld dat niet weet waar het anders heen moet.

Hoe goed de markt zich houdt bij een sterker wordende DXY vind ik wel opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsjuhz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:46
Nou de Reef launch heeft geen wonderen gedaan voor de prijs. In tegendeel zelfs hij is hard gedaald. Ben er toch maar eruit gestapt na ook alles te hebben gelezen op Reddit en het gaf mij niet meer heel veel vertrouwen in het project.

Heb alles verkocht en in DOT gestopt. Omdat ik veel projecten zie op de Polkadot chain denk ik ook dat DOT wel groot gaat worden (ook gezien hier veel gepraat wordt. Uiteraard gevoelskwestie).

Ik zag ook dat je DOT kon Staken. Ik kan er alleen niet heel goed achter komen welke risico er aan vast zitten hieraan. Klinkt namelijk te mooi om waar te zijn dat je het voor 90 dagen vast zet voor 18%APY rente erover heen en geen zorgen. Ik heb al op Binance gekeken en hier in deze chat maar kan niet achter komen wat de risico is (op geld verliezen na maar wat is de oorzaak als dat gebeurd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Die 18% is per jaar.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Is die 18 procent niet op jaarbasis? Dus 18/4
Op zich niet slecht waar krijg je nog 18 procent waar de rest naar negatieve rente nijgt.
Zet een ton weg en je vangt een leuk minimumsalaris elke maand belasting vrij.

[ Voor 75% gewijzigd door ErikRo op 31-03-2021 23:03 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsjuhz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:46
Klopt. vergat 3 letters erbij te zetten.
APY

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:25
Pelox schreef op maandag 29 maart 2021 @ 23:59:
Vrij veel bullish signalen rondom Neo..

Sommige ta's komen op een prijs van 1000 dollar en hoger zoals deze:

https://www.tradingview.c...ullish-Ascending-Channel/

Lijkt mij een beetje overdreven :+ maar het is crypto... you never know.

Persoonlijk hoop ik dat we in de buurt van de 100 dollar komen en als het meezit richting ath (198) of hoger. En zo niet dan niet.. hodlen we weer verder he.

Slaap lekker allemaal!
Toch fijn die 🔮!

Slaap lekker 👍🏼

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Nielsjuhz schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 22:57:
Nou de Reef launch heeft geen wonderen gedaan voor de prijs. In tegendeel zelfs hij is hard gedaald. Ben er toch maar eruit gestapt na ook alles te hebben gelezen op Reddit en het gaf mij niet meer heel veel vertrouwen in het project.

Heb alles verkocht en in DOT gestopt. Omdat ik veel projecten zie op de Polkadot chain denk ik ook dat DOT wel groot gaat worden (ook gezien hier veel gepraat wordt. Uiteraard gevoelskwestie).

Ik zag ook dat je DOT kon Staken. Ik kan er alleen niet heel goed achter komen welke risico er aan vast zitten hieraan. Klinkt namelijk te mooi om waar te zijn dat je het voor 90 dagen vast zet voor 18%APY rente erover heen en geen zorgen. Ik heb al op Binance gekeken en hier in deze chat maar kan niet achter komen wat de risico is (op geld verliezen na maar wat is de oorzaak als dat gebeurd)
Het risico van staking is slashing, dan wordt de validator gestraft als die de fout in gaat. Dan kun je alles kwijtraken.

Ik heb het eens aan de customer support van Kraken gevraagd, en die zei dat er geen risico aan zit. Het enige dat die kon bedenken is als ik mijn wachtwoord zou vergeten of iets dergelijks. Kreeg een heel droog antwoord. Wellicht dat sommige exchanges veiliger zijn om bij te staken... Volgens mij is het bij Kraken goed geregeld:

Thanks for contacting Kraken.

Here is an excerpt from our terms of service (Annex C):

>**1.4. Slashing Penalty.**  A determination by the Supported Protocol that the Staking Service has been erroneously operated may result in a “slashing penalty” and non-payment of the specified Staking Rewards.  Kraken agrees to compensate you for any slashing penalties to the extent such penalties are not a result of (i) your acts or omissions, (ii) Supported Protocol maintenance, bugs, or errors, (iii) acts by a hacker or other malicious actor, or (iv) Force Majeure Events.

So it depends *why* the validator failed. If the event is due to our negligence, we will be responsible for compensation. In other cases, there are risks that we will not be able to provide compensation for.

If you have any questions, let me know.

Best,
Christian from Kraken

[ Voor 25% gewijzigd door enomiss op 31-03-2021 23:09 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23:05

raq

Er staan nu aardig wat 'oudjes' tegen belangrijke MA resistance aan te kietelen. EOS/BTC bv op de daily, wordt wel eens tijd dat die uit zn immer dalende uberbearmarket komt. XMR net een reject gehad, Sommige zijn er al doorheen ARK, ETC en nog een paar. Ben benieuwd waar dit naartoe gaat komende maand.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
enomiss schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 23:06:
[...]
Het risico van staking is slashing, dan wordt de validator gestraft als die de fout in gaat. Dan kun je alles kwijtraken.
Ik heb het eens aan de customer support van Kraken gevraagd, en die zei dat er geen risico aan zit. Het enige dat die kon bedenken is als ik mijn wachtwoord zou vergeten of iets dergelijks. Kreeg een heel droog antwoord. Wellicht dat sommige exchanges veiliger zijn om bij te staken... Volgens mij is het bij Kraken goed geregeld:
Een ander nadeel wat ik zo kan bedenken is dat je alles in KSM moet omzetten. Als KSM gaat zakken dan heb je een probleem. Als vast extra inkomen is het minder geschikt tenzij je heel hard in KSM gelooft dat het eeuwig stijgt dan wel gelijk blijft.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Deze kerel doet gewoon elke trade ongeveer 10x leverage en hier zelfs 30x.. komt er steeds mee weg
YouTube: LIVE - 3 Million Dollar Bitcoin HIGH RISK HIGH LEVERAGE LONG DONT DO...

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Momenteel vormt zich een mooie Bull vorm bij CHZ/BTC.
De tijd is vervelend omdat er vannacht wellicht wat gebeurd.
Ik slaap dan, dus ik zet niet teveel op het spel.
Voor degene die nog wakker zijn en deze willen meespelen is dit een mooi instap moment :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hcLVviWYUgbJG4fy-eyi94ejMwU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y9F1LDpiHXqiSCYhBXuqgnwH.jpg?f=fotoalbum_large

EDIT:

Komt er nog eentje bij.
Voor meer bevestiging staat de macd laag, RSI in Bull, en raakt de zwarte steunlijn en blijft ook nog boven de weerstandslijn van de bollinger bands.
Het gaat om REP/BTC
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HIpG85TMLugNDWoxJ11vYYl79WE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IqaK3Ui9cFx86UV1QZ3cCbIx.jpg?f=fotoalbum_large

Als bitcoin vannacht geen rare dingen gaat doen kunnen deze 2 ook mooi uitpakken :)

[ Voor 34% gewijzigd door 0108daniel op 01-04-2021 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

Nou voor het slapen gaan ff al mijn ENJ gedumpt met weer wat lekkere winst en alles in Eth gestopt en laat het daar voorlopig wel ff staan. Enj jammer genoeg niet op de top verkocht...binnenkort de "jumpnet" maar koers doet weinig dus ben bang dat de huidige prijs al de "news" prijs in zit..en dat er alleen maar nog een dump aankomt.

Maar goed, kan het net zo goed fout hebben hehe. Iemand hier nog ideen over eth/enj en je game-pan? hehe
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 17:13:
Ya'll fooling ya'll selves with your fiat gains and your altcoin moons.

[Afbeelding]

This will be the bull mother of all fucking runs ever.

Don't miss out.
Ja en dan? Pak je een 8x met btc...Yaay? :+ Je kon veelvuldig meer geld verdienen met alt coins hehe. Uiteraard niet meer dan handig om de btc run ook mee te pakken als die begint, mooie afsluiter en dan alles wegzetten in fiat voor de great depression die gaat volgen.

[ Voor 45% gewijzigd door Jumpiefox op 01-04-2021 03:45 ]

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpiefox schreef op donderdag 1 april 2021 @ 02:39:
Nou voor het slapen gaan ff al mijn ENJ gedumpt met weer wat lekkere winst en alles in Eth gestopt en laat het daar voorlopig wel ff staan. Enj jammer genoeg niet op de top verkocht...binnenkort de "jumpnet" maar koers doet weinig dus ben bang dat de huidige prijs al de "news" prijs in zit..en dat er alleen maar nog een dump aankomt.

Maar goed, kan het net zo goed fout hebben hehe. Iemand hier nog ideen over eth/enj en je game-pan? hehe

[...]

Ja en dan? Pak je een 8x met btc...Yaay? :+ Je kon veelvuldig meer geld verdienen met alt coins hehe. Uiteraard niet meer dan handig om de btc run ook mee te pakken als die begint, mooie afsluiter en dan alles wegzetten in fiat voor de great depression die gaat volgen.
Ah, je denkt nog in fiat! Succes.

Doe je de groetjes aan Yellen wanneer je voor die 200k winst nog net een bigmac menu kunt halen? Grote kans dat zij bij het loket zit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YSFbUwmbDJjhCthWSO6GI5FWeh4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Uy3FeID0AbTewg0iu8UE9pVZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
KSM :F

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:58
Dikke dikke Neo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hTBb_ahfsXYECK5sL9tmgIvjJ2M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UGgTpJXrmdQm8OrnT9eY0ue0.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 16:22
Haha hoelang had je deze al wel niet klaarstaan in je afbeeldingen mapje ;) maar lekkere stijging.

En GAS doet ook lekker mee as usual. Goeie dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
Goedemorgen

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2MbgZc2.png
Hallo doe eens wat herstel aub... wellicht toch maar weer verder gaan met DCA eind deze maand ..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023
Wat BTC observaties. Afgelopen dagen bewegen in een opwaarts kanaal. En zie ik daar een enorme cup & handle op de 1h chart? Dat, icm de fibonacci lijnen... wauw. Te mooi om waar te zijn?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6l-tkvVBQDSXylnSC9D5OLtD3Kw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZwkJWTS2tR8W77kw3I7Cw6M8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04:17

Darrell

Fiat moonboy

Fil dik door de 200. Wat een sneltrein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Het Prophet effect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Nieuwe ATH op GET Protocol, 9.60 dollars! :D.

De break out na 3 jaar consolidatie was heftig, hoop dat er mensen hebben ingestapt toen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:00

MicroWhale

The problem is choice

Bananeman schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 22:00:
KSM komt weer goed, daar twijfel ik niet aan. Zit juist te kijken nu of ik wat ga bijkopen.
Denk ik ook.

Wat me ook opviel: KSM down (~12%), DOT up (~10%)... en rond dezelfde tijd (start 31-3 8:00).

Gegeven
Om een parachain succesvol te implementeren, moet deze weg bewandeld worden:
Rococo (testnet op DOT) => Kusama (KSM) => PolkaDot (mainnet op DOT)

Vermoeden
De chains die KSM nodig hadden/hebben om op de Kusama 'acceptatiechain' te komen, wisselen hun KSM in voor DOT om straks bij de veiling meer kans te maken om op mainnet te komen.

Dat betekent wat als er meer chains in de rij staan. Dan zal KSM eerst gaan groeien, waarna het van KSM in DOT vloeit. d:)b

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Filecoin blijft ook maar gaan. Vraag mij af of dit nog impact gaat hebben op bijv. Sia/Storj.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Ik wordt net wakker na een nachtmerrie dat de bearmarket begonnen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Matthias87 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 08:31:
Filecoin blijft ook maar gaan. Vraag mij af of dit nog impact gaat hebben op bijv. Sia/Storj.
Als Opacity ($OPCT) holder, helemaal prima d:)b

Ik zat even te kijken naar Filecoin tokenomics, en ondanks dat er sprake is van een burn-mechanisme, vind ik het toch vrij bizar dat er maar 3% van de huidige coins in omloop zijn. I.e.de fully diluted market cap zou neerkomen op 2* de market cap van Ethereum.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Filecoin vs Storj.

Storj loopt net wat achter.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S7zepoUWbuDHFEf2Ay5ukxOyNio=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0sFo5fQSwktULmgb0qLoKvSO.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:29

knakworst

Get more sats!

Wie heeft een flufje BNB gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
weet iemand wat de maximale beveiliging is bij binance voor withdrawen? 2fa authenticatie + email code? of kan je nog een 3e beveiliginsniveau opzetten zoals een sms code ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 08:53
jasper7878 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 08:45:
weet iemand wat de maximale beveiliging is bij binance voor withdrawen? 2fa authenticatie + email code? of kan je nog een 3e beveiliginsniveau opzetten zoals een sms code ofzo?
Ik krijg idd email (met anti-phishing code in de mail) + sms + 2fa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
MicroWhale schreef op donderdag 1 april 2021 @ 08:30:
[...]

Denk ik ook.

Wat me ook opviel: KSM down (~12%), DOT up (~10%)... en rond dezelfde tijd (start 31-3 8:00).

Gegeven
Om een parachain succesvol te implementeren, moet deze weg bewandeld worden:
Rococo (testnet op DOT) => Kusama (KSM) => PolkaDot (mainnet op DOT)

Vermoeden
De chains die KSM nodig hadden/hebben om op de Kusama 'acceptatiechain' te komen, wisselen hun KSM in voor DOT om straks bij de veiling meer kans te maken om op mainnet te komen.

Dat betekent wat als er meer chains in de rij staan. Dan zal KSM eerst gaan groeien, waarna het van KSM in DOT vloeit. d:)b
Die afzet tussen DOT en KSM viel mij vanochtend ook op. Maar met de aankomende ontwikkelingen bij DOT zou je dus verwachten dat er komende maanden nog een stijgende koers is te zien bij KSM en als dit verband zich aanhoudt, dit daarna overgaat in DOT?
Ik had namelijk het idee om KSM een langere tijd aan te houden, maar met dit verband lijkt het ook goed om dus eerder uit te stappen omdat het vermoedelijk richting DOT trekt...

[ Voor 3% gewijzigd door RickvN op 01-04-2021 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Rookert25 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 08:07:

De break out na 3 jaar consolidatie was heftig, hoop dat er mensen hebben ingestapt toen :)
Deze wilde ik gisteren nog kopen, maar kon hem op Binance en Coinbase niet vinden.

Dan maar via Uniswap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:55

Chaes

#HODL

Matthias87 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 08:31:
Ik ben geen TA expert maar er lijkt een compressie patroon te vormen op de 1h chart van Storj?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 05:26
Nou, crypto.com card eindelijk goedgekeurd. Nu hebben ze het in de mail wel over een virtuele kaart, de fysieke kaart wordt later alsnog opgestuurd neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valar Morghulis
  • Laatst online: 12-05-2022
0108daniel schreef op donderdag 1 april 2021 @ 01:48:
Momenteel vormt zich een mooie Bull vorm bij CHZ/BTC.
De tijd is vervelend omdat er vannacht wellicht wat gebeurd.
Ik slaap dan, dus ik zet niet teveel op het spel.
Voor degene die nog wakker zijn en deze willen meespelen is dit een mooi instap moment :)

[Afbeelding]

EDIT:

Komt er nog eentje bij.
Voor meer bevestiging staat de macd laag, RSI in Bull, en raakt de zwarte steunlijn en blijft ook nog boven de weerstandslijn van de bollinger bands.
Het gaat om REP/BTC
[Afbeelding]

Als bitcoin vannacht geen rare dingen gaat doen kunnen deze 2 ook mooi uitpakken :)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Alpina schreef op donderdag 1 april 2021 @ 08:51:
Nou, crypto.com card eindelijk goedgekeurd. Nu hebben ze het in de mail wel over een virtuele kaart, de fysieke kaart wordt later alsnog opgestuurd neem ik aan?
Ja, dat duurde bij mij destijds een paar weken. Hetzelfde geld voor de binance kaart

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

RickvN schreef op donderdag 1 april 2021 @ 08:47:
[...]

Die afzet tussen DOT en KSM viel mij vanochtend ook op. Maar met de aankomende ontwikkelingen bij DOT zou je dus verwachten dat er komende maanden nog een stijgende koers is te zien bij KSM en als dit verband zich aanhoudt, dit daarna overgaat in DOT?
Ik had namelijk het idee om KSM een langere tijd aan te houden, maar met dit verband lijkt het ook goed om dus eerder uit te stappen omdat het vermoedelijk richting DOT trekt...
Je kunt KSM gerust voor langere tijd aanhouden.... zolang er adoptie is naar (er kandidaten zijn voor) het PolkaDot netwerk dan is KSM gewoon een valide netwerk. Bedenk dat er nog maar 1 of 2 chains zijn die dit pad aan het bewandelen zijn en er zijn 100 slots op KSM en 100 op DOT. Er zijn dus nog 100 kandidaten meer nodig op KSM voordat de vraag/prijs eventueel gaat stagneren of dalen.

Voor een daling is de stelling 'KSM wordt waardeloos' nodig: DOT zit met 100 chains vol en KSM is overbodig. Die stelling houdt geen stand, want er zijn genoeg chains die willen aansluiten, ook nadat het DOT netwerk gevuld is... Als het ecosysteem draait dan zijn er namelijk ook weer chains die van DOT verdwijnen (geen utility of niet genoeg DOT om de veiling te halen!!)... dan staan er weer chains klaar die vanuit KSM de stap naar DOT willen maken.

Gewoon KSM blijven aanhouden dus zolang deze niet 'vol' zit.

Zie het als een soort pijplijn: Zolang de capaciteit daarvan niet volledig benut wordt, is de prijs niet op zijn optimum.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:57

BeyondThunder

Lost Lightning

Wat denken jullie van de upcoming announcement van ECOMI $OMI? is het een Marvel License? Is het Disney License?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 16:22
roflexx schreef op donderdag 1 april 2021 @ 08:37:
komt wel goed schatje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Rookert25 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 08:07:

Zat al een tijd naar GET te kijken. NL product ook.

Mocht ik van mezelf niet kopen in februari, omdat ik zogenaamd niet gevoelig ben voor fomo.
Ik ben zo trots op mezelf voor deze geweldige belissing 8)7

Prijs buiten beschouwing gelaten, heeft GET Protocol natuurlijk wel een gigantische usecase. Echt een bruikbare oplossing voor de ticketwereld. Als over enkele maanden evenementen weer mogelijk zijn, kunnen ze pas echt los gaan. Instapmomentje rond de $5 zoeken dan maar?

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 01-04-2021 09:08 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:46
MicroWhale schreef op donderdag 1 april 2021 @ 08:58:
[...]

Je kunt KSM gerust voor langere tijd aanhouden.... zolang er adoptie is naar (er kandidaten zijn voor) het PolkaDot netwerk dan is KSM gewoon een valide netwerk. Bedenk dat er nog maar 1 of 2 chains zijn die dit pad aan het bewandelen zijn en er zijn 100 slots op KSM en 100 op DOT. Er zijn dus nog 100 kandidaten meer nodig op KSM voordat de vraag/prijs eventueel gaat stagneren of dalen.

Voor een daling is de stelling 'KSM wordt waardeloos' nodig: DOT zit met 100 chains vol en KSM is overbodig. Die stelling houdt geen stand, want er zijn genoeg chains die willen aansluiten, ook nadat het DOT netwerk gevuld is... Als het ecosysteem draait dan zijn er namelijk ook weer chains die van DOT verdwijnen (geen utility of niet genoeg DOT om de veiling te halen!!)... dan staan er weer chains klaar die vanuit KSM de stap naar DOT willen maken.

Gewoon KSM blijven aanhouden dus zolang deze niet 'vol' zit.

Zie het als een soort pijplijn: Zolang de capaciteit daarvan niet volledig benut wordt, is de prijs niet op zijn optimum.
Als de slots gelijk zijn en kijkend naar de circulating supply, dan kan de prijs van DOT natuurlijk wel wat stijgen maar het lijkt me niet dat het ook maar in de buurt komt van KSM. Op termijn $50 zou ik in eerste instantie al knap vinden.
Of zie jij het richting de helft van ETHs marketcap gaan? Dan wordt het interessanter.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FSC_87
  • Laatst online: 18-09 08:18
STMX heeft gisteren een paar pogingen gedaan om door de resistance op circa 120 sats te breken. Helaas nog zonder succes. Ook vandaag lijkt hij weer een poging te gaan doen. Indien hij deze doorbreekt, ligt de weg open naar de ATH van 141 sats en mogelijk hoger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Nnoitra schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:12:
[...]

Als de slots gelijk zijn en kijkend naar de circulating supply, dan kan de prijs van DOT natuurlijk wel wat stijgen maar het lijkt me niet dat het ook maar in de buurt komt van KSM. Op termijn $50 zou ik in eerste instantie al knap vinden.
Of zie jij het richting de helft van ETHs marketcap gaan? Dan wordt het interessanter.
Ik zie DOT over een jaar richting de marketcap van ETH nu gaan ja. Reken maar uit.
Dit jaar ~50-60$ zou mooi zijn, maar ik verwacht bij goede adoptie dat ie naar ~200$ gaat ja.

Dat zal dan met name komen door veilingen voor parachain slots. Als er veel vraag naar die slots is, kan de vraag gemakkelijk boven die van ETH uitkomen. ETH heeft namelijk niet zo'n use case.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
Mooody schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:07:
[...]

Mocht ik van mezelf niet kopen in februari, omdat ik zogenaamd niet gevoelig ben voor fomo.

Prijs buiten beschouwing gelaten, heeft GET Protocol natuurlijk wel een gigantische usecase. Echt een bruikbare oplossing voor de ticketwereld. Als over enkele maanden evenementen weer mogelijk zijn, kunnen ze pas echt los gaan. Instapmomentje rond de $5 zoeken dan maar?
Ja ik verwacht nog wel een dump naar 6-7 dollar hoor.

Vanavond Mark Cuban bij UpOnly TV, wellicht dropt die nog wat, hij was erg vocaal over ticketing via blockchain en NFTs.

Hun laatste Medium blog is een aanrader, de hoeveel landen ter wereld waar ze contact hebben is indrukwekkend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
MicroWhale schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:17:
[...]

Ik zie DOT over een jaar richting de marketcap van ETH nu gaan ja. Reken maar uit.
Dit jaar ~50-60$ zou mooi zijn, maar ik verwacht bij goede adoptie dat ie naar ~200$ gaat ja.

Dat zal dan met name komen door veilingen voor parachain slots. Als er veel vraag naar die slots is, kan de vraag gemakkelijk boven die van ETH uitkomen. ETH heeft namelijk niet zo'n use case.
Ik help 't je hopen hoor :)
Maar ben wat skeptisch over "alts" die richting een ETH mcap gaan; tis vooralsnog niet echt gelukt :P
Maar goed, als er één de eerste moet zijn; dan mij favoriete Warner sister maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
FSC_87 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:13:
STMX heeft gisteren een paar pogingen gedaan om door de resistance op circa 120 sats te breken. Helaas nog zonder succes. Ook vandaag lijkt hij weer een poging te gaan doen. Indien hij deze doorbreekt, ligt de weg open naar de ATH van 141 sats en mogelijk hoger
Laten we er op hopen, RVN deed net ook een sprongetje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:29

knakworst

Get more sats!

roflexx schreef op donderdag 1 april 2021 @ 08:37:
Gezien btc op maar liefst -1% staat wat een garantie is voor een grafstemming in dit topic heb ik geen idee of het een 1 april grap is.

Ik heb trouwens begin van de week een bag NEO gekocht na wat shillpostings hier gelezen te hebben, dat was wel een tip die goed heeft uitgepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:49
MicroWhale schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:17:
[...]

En Ada dan? Gaat die dan richting marketcap BTC? 👀

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0re0
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-09 09:16
Mooody schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:07:
[...]

Waar te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Kol Nedra schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:24:
[...]

ADA?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cW8XLLkBU9nr9i4qv9hUk0sZQE0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/D6obwF7Qg2VXPSc27bHtXGJ2.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0re0
Ok, all-in op SUSHI .. yolo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
NIEUWE MAAND NIEUWE ATH JONGENS!!!

KOM MAAR OP *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0m1nat0r11
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:52
Qunix schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:29:

KOM MAAR OP *O*
Zeg dat ook ff tegen MANA!!!! Come on!!!. You can do it!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Laatst online: 18-09 14:32
Kan CHZ niet even pumpen? Dan kan ik m eindelijk lozen ;w

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0re0
Khaelos schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:36:
Kan CHZ niet even pumpen? Dan kan ik m eindelijk lozen ;w
Dat is echt een gebed zonder end :( .. blij dat ik er niet ingesprongen ben op de ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Nnoitra schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:21:
[...]

Ik help 't je hopen hoor :)
Maar ben wat skeptisch over "alts" die richting een ETH mcap gaan; tis vooralsnog niet echt gelukt :P
Maar goed, als er één de eerste moet zijn; dan mij favoriete Warner sister maar :+
Ter verduidelijking: Ik zeg niet dat DOT ETH gaat inhalen hè.... als DOT over een jaar de marketcap van ETH heeft, zit ETH op de maan natuurlijk. :*) Daarom heb ik óók ETH. Dus: ETH naar 10k, DOT naar 300. Dat idee.

Ik help het mezelf ook hopen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Qunix schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:29:

KOM MAAR OP *O*
Ik heb hem al hoor, die nieuwe pf ath. d:)b
Kan wel weer zakken nu ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
0re0 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:36:
[...]
Dat is echt een gebed zonder end :( .. blij dat ik er niet ingesprongen ben op de ATH
Zal je zien dat als ie straks gaat, we in no-time op 2 euro zitten. Het is alles of niets bij CHZ lijkt het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
MicroWhale schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:38:
[...]

Ter verduidelijking: Ik zeg niet dat DOT ETH gaat inhalen hè.... als DOT over een jaar de marketcap van ETH heeft, zit ETH op de maan natuurlijk. :*) Daarom heb ik óók ETH. Dus: ETH naar 10k, DOT naar 300. Dat idee.

Ik help het mezelf ook hopen. :|
Snap ik, ik zei het ook niet :+
BNB voorbij en dan richting de huidige mcap, om eerst maar eens mee te beginne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Kol Nedra schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:24:
[...]

Geen idee. Ik kan niet zoveel projecten in de gaten houden. ADA heb ik eventjes meegepakt en daarna weer in BNB en DOT gestoken. Cardano moet met een serieus mainnet komen en adoptie, anders blijft het zoals het nu is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jordy198705
  • Niet online
Zit op rozen vandaag met me zak 0x, zakje LINK en zakje NEO.

Heb maar vrij genomen om de moestuin eens in te gaan zaaien, voor de verdiensten wordt gezorgd *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
0re0 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:36:
[...]

Ja ik dus wel op 53 eurocent 8)7

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0re0
Khaelos schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:41:
[...]

Verkopen en meedoen met sushi :p
Die is zoveel gezakt, moet toch wel eens omhoog krabbelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Nnoitra schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:40:
[...]

Snap ik, ik zei het ook niet :+
BNB voorbij en dan richting de huidige mcap, om eerst maar eens mee te beginne.
Ja, goed idee! Als die CZ maar niet weer iets uit zijn hoge hoed tovert!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelmer93
Khaelos schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:41:
[...]

ik op 59 dollarcent.. Ach HODL tot dat ie weer eens omhoog gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toffetinus
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05-06-2022
Ach ik op 80 eurocent met 6k beginners foutje.😢

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0re0
toffetinus schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:46:
Ach ik op 80 eurocent met 6k beginners foutje.😢
flink bedrag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Het is nog steeds wachten tot cardano"stablecoin"Ada eens echt iets gaat doen..
Ik zat zelf te denken dat zo'n beetje iedereen dat denkt en dat er zo snel hij 10 of 20% omhoog gaat dat er massaal verkocht word en hij dus geen echte pump krijgt of zit ik er naast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:49
0re0 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:42:
[...]

Verkopen en meedoen met sushi :p
Die is zoveel gezakt, moet toch wel eens omhoog krabbelen
Sushi is niet zo hot nu, het is nu Cake 🙃

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Dat was mijn grootste beginnersfout.... een kwart van mijn pf in ADA staken en dan geen fiat hebben voor mooie kansen zoals CHZ, KSM, STMX, NPXS. :X

Maar goed het is ook weer niet allemaal door het putje gegaan. Dat zou nog wat zijn als ik dat voor elkaar kreeg in een bullmarkt.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:58
Khaelos schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:47:
Ik zat zelf te denken dat zo'n beetje iedereen dat denkt en dat er zo snel hij 10 of 20% omhoog gaat dat er massaal verkocht word en hij dus geen echte pump krijgt of zit ik er naast?
Ada is al gegaan he, ik denk dat men nu gewoon in de muntjes stapt die nog weinig hebben laten zien en niet aan hun ath zitten.

Zoals een neo dus, maar ook ltc bijvoorbeeld. Dat denk ik.. maar het blijft gewoon gokken in deze tijd.

Heb wel geleerd om stug door te hodlen. Zie allerlei shitcoins 500% doen nadat ik ze verkocht heb.. gaat me niet meer gebeuren. Wat ik heb in mijn pf is wat ik hodl. Geen trades meer hier.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:26
Pelox schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:52:
[...]

Ada is al gegaan he, ik denk dat men nu gewoon in de muntjes stapt die nog weinig hebben laten zien en niet aan hun ath zitten.

Zoals een neo dus, maar ook ltc bijvoorbeeld. Dat denk ik.. maar het blijft gewoon gokken in deze tijd.

Heb wel geleerd om stug door te hodlen. Zie allerlei shitcoins 500% doen nadat ik ze verkocht heb.. gaat me niet meer gebeuren. Wat ik heb in mijn pf is wat ik hodl. Geen trades meer hier.
Precies dit. Zelfs TRX ging opeens. Al je iets gekocht hebt met de rede dat het wat is en het heeft nog geen biem gedaan gewoon aanhouden. Heb ook altijd wat fiat om trades te maken of ergens in te stappen. De biems waar ik op wacht: LINK, LTC, ALGO en ATOM.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Khaelos schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:47:
ADA stond op 1 januari op $0.18. Staat nu op $1.19. Verrekt onhandig prijsverloop als stable coin zijnde 8)7

Daarbij moet Cardano eerst ff iets gaan leveren in de praktijk. Als dat gebeurt, is er tenminste een reden waarom de prijs stijgt. Ik zie ADA niet echt als een goede investering als je nu pas wilt instappen. Reeds een te hoge market cap, teveel onzekerheid en teveel concurrentie. Er zijn betere kansen, zeker wanneer de bullrun lekker blijft aanhouden.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Pagina: 1 ... 161 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!