Morgen einde dag de AEX sluiten boven de 700 en BTC boven de 62000. So say we all.
Als jullie vandaag nog 200 euro ergens in willen stoppen, waar stoppen jullie het in en waarom?
Of wachten tot morgen ivm kwartaal cijfers ofzo?
[ Voor 21% gewijzigd door Khaelos op 31-03-2021 18:17 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
FIL was ineens dominant in mijn PF. Maar wat van omgezet in BTC.
Ik juist BTC ingewisseld voor filDarrell schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 18:18:
FIL was ineens dominant in mijn PF. Maar wat van omgezet in BTC.
nothing stops this train
Good for you! Bij mij bloed het nog echt even door, had er meer van verwacht in maart.... met goede verwachtingen dan maar april in.Jelmer93 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 18:11:
[...]
idd, was even schrikken vandaag mn porfolio, maar heeft zichzelf alweer aardig hersteld.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Bitcoin. Maar ik snap dat je dat wat saai vind.Khaelos schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 18:16:
Als jullie vandaag nog 200 euro ergens in willen stoppen, waar stoppen jullie het in en waarom?
Vaak moet je juist tegennatuurlijk handelen. Dus koop iets dat relatief veel heeft verloren week zoals Sushi ofzo. Wie weet pak je dan morgen zo 10%
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Is er iets mis met deze strategie?
Zoveel mogelijk BNB (in een dip) kopen en vervolgens meedoen met alle launch pad en pool acties.
Zolang Bitcoin niet in elkaar klapt en Binance niet failliet gaat, beide onwaarschijnlijk, gegarandeerde winst! Toch??
Zoveel mogelijk BNB (in een dip) kopen en vervolgens meedoen met alle launch pad en pool acties.
Zolang Bitcoin niet in elkaar klapt en Binance niet failliet gaat, beide onwaarschijnlijk, gegarandeerde winst! Toch??
busd --> launchpool --> wachten op een flinke drop --> BTCKhaelos schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 18:16:
nothing stops this train
Het was ook niet veel wat ik omgezet heb, meer voor het idee. Overigens is FIL alweer bijna dominant haha.
[ Voor 9% gewijzigd door Darrell op 31-03-2021 18:25 ]
Daar had je 3 maanden geleden mee moeten beginnen. De BNB prijs voor nu is gewoon erg hoog. Als die terugvalt naar €150, wat echt niet onlogisch is, dan ga je toch flink natQuanza schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 18:23:
klopt, maar binance is wel een zeer fijne exchange server, veel volumeGelukszoekr schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 18:24:
[...]
Daar had je 3 maanden geleden mee moeten beginnen. De BNB prijs voor nu is gewoon erg hoog. Als die terugvalt naar €150, wat echt niet onlogisch is, dan ga je toch flink nat
ach en in 2026 is bnb $800 waard
volgens mij maakt het echt niet veel uit wanneer je instapt, we zitten bij de 1% van de hele wereld bevolking die aan crypto doet.....stel je voor wanneer er bv 2% aan crypto doet, daarna zal het nog sneller stijgen naar bv 4%, dan zijn we allemaal binnen toch?
crypto is wel veranderd denk, nu er ook banken etc in crypto zitten
[ Voor 28% gewijzigd door Kol Nedra op 31-03-2021 18:28 ]
nothing stops this train
Sushi vandeweek geprobeerd maar die zakte alleen maar dus weer weg ermeeGelukszoekr schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 18:22:
[...]
Bitcoin. Maar ik snap dat je dat wat saai vind.
Vaak moet je juist tegennatuurlijk handelen. Dus koop iets dat relatief veel heeft verloren week zoals Sushi ofzo. Wie weet pak je dan morgen zo 10%

Zal eens gaan neuzen op coingecko dan
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Deal. Weet je wat.. ik betaal je nu 8k voor binance...
Bedoel je bnb misschien..
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Wat is de opbrengst van die pools? Binance geeft geen eenduidige antwoorden zie ik? Waarschijnlijk mis ik zo snel even wat sites, maar ben ook onderweg...Kol Nedra schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 18:24:
[...]
busd --> launchpool --> wachten op een flinke drop --> BTC
Kan ik beter spaargeld in BUSD steken
[ Voor 10% gewijzigd door RickvN op 31-03-2021 18:32 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
GET Protocol nieuwe ATH op 8.04 dollar 
Had dit niet verwacht zo snel. Zal wel afkoelen naar 6-7 dollar binnenkort, maar toch x20 in 2 maanden.
Had dit niet verwacht zo snel. Zal wel afkoelen naar 6-7 dollar binnenkort, maar toch x20 in 2 maanden.
Ik ben een fan van Binance. Zo was ik vorig jaar ook flink bezig met de launchpad.Kol Nedra schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 18:26:
[...]
klopt, maar binance is wel een zeer fijne exchange server, veel volume
ach en in 2026 is binance $800 waard
Maar vergeet niet dat Binance nog geen 4 jaar online is. Hoe het er over 5 jaar vanaf vandaag is valt natuurlijk niet te voorspellen.
De ontwikkelingen in crypto voelen misschien traag als je er dagelijks naar kijkt. Over een aantal maanden kan het er allemaal al weer heel anders uitzien
Ik geloof best dat het eens flink kan dippen, maar denk toch echt dat de BNB prijs steeds verder omhoog zal gaan.Gelukszoekr schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 18:24:
[...]
Daar had je 3 maanden geleden mee moeten beginnen. De BNB prijs voor nu is gewoon erg hoog. Als die terugvalt naar €150, wat echt niet onlogisch is, dan ga je toch flink nat
Ik denk dat je te veel te snel wilt. Op deze manier maak je er toch een soort van roulette van.Khaelos schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 18:28:
[...]
Sushi vandeweek geprobeerd maar die zakte alleen maar dus weer weg ermee![]()
Zal eens gaan neuzen op coingecko dan
Ik wil je toch aanraden je te verdiepen in coins. En er dan voor een wat langere periode voor te gaan.
Kijk bijvoorbeeld eens naar IOTA. Ik ben niet meer helemaal op de hoogte van de laatste ontwikkelingen maar er stonds iets op de planning genaamd: "Coordicide". Als dit lukt gaat IOTA naar de maan. Maar dit kan ook nog maar zo nog maanden duren
Ik verkoop wel even wat... hold my beer.Bananeman schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 17:21:
[...]
DOT heeft al eerder op/boven $37 gestaan dus dat is niet bijzonder, $40+ is wel een move. Maar ik wilde nog bijkopen dus nog ff dippen mag van mij ook
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Wat jij wilt. Ik wil nu mijn vingers niet branden aan €250 BNB's. Wie weet gaan ze naar de €1000, voor mij is €100 gevoelsmatig al veel.Quanza schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 18:31:
[...]
Ik geloof best dat het eens flink kan dippen, maar denk toch echt dat de BNB prijs steeds verder omhoog zal gaan.
Snap nog steeds niet waarom ik een NFT zou moeten/willen hebben, om mij heen meerdere die denken dat ze heel veel geld gaan verdienen met een Batman plaatje?
Dacht na de pokemonkaart hype alles al meegemaakt te hebben

Ik zag er wel iets van hype in maar +20$ hypeRisingSun schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 18:52:
[...]
Snap nog steeds niet waarom ik een NFT zou moeten/willen hebben, om mij heen meerdere die denken dat ze heel veel geld gaan verdienen met een Batman plaatje?
Dacht na de pokemonkaart hype alles al meegemaakt te hebben

Ja je hebt gelijk iota staat wel lekker in de min vandaag, maar heb het nu even vast gezet en wat extra busd in m'n Alice stake gezet en wacht rustig afGelukszoekr schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 18:36:
[...]
Ik denk dat je te veel te snel wilt. Op deze manier maak je er toch een soort van roulette van.
Ik wil je toch aanraden je te verdiepen in coins. En er dan voor een wat langere periode voor te gaan.
Kijk bijvoorbeeld eens naar IOTA. Ik ben niet meer helemaal op de hoogte van de laatste ontwikkelingen maar er stonds iets op de planning genaamd: "Coordicide". Als dit lukt gaat IOTA naar de maan. Maar dit kan ook nog maar zo nog maanden duren
Ik zie dat iota wel leuke partnerships heeft met o.a. Landrover jaguar DELL en engine geen kleine jongens, wat houdt de groei dan tegen aangezien alle2.8 miljard coins al uitgegeven zijn?
[ Voor 11% gewijzigd door Khaelos op 31-03-2021 19:00 ]
Nu is hij weer roodGelukszoekr schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 18:07:
Mooie dag weer hoor.
De natte scheet van Bitcoin binnen 12 uur zonder teveel gekloot alweer goed gemaakt. Ik vind het sterk aanvoelen zo.
Lekker blijven hodlen, laat je niet de markt uit schrikken
https://youtu.be/Q81BWNyz5rs
Nintendo zal daar nog wel een zaak van gaan maken denk ik samen met de Pokemon Company
Kennen jullie deze al? Thicc Charizard 
https://opensea.io/assets...c996b4c06a461d2430/251362

/f/image/2cSLyVTBEESTn6IGri5kZIKp.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 61% gewijzigd door Raaafie op 31-03-2021 19:03 ]
Stiekem hoop ik gewoon dat Pokemon met hun eigen NFT's komtJelmer93 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 18:58:
[...]
Nintendo zal daar nog wel een zaak van gaan maken denk ik samen met de Pokemon Company
That booty is wel $20 waard xDRaaafie schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:02:
[Afbeelding]
Ik kan niet wachten tot Nintendo die idioten een copyright claim opstuurt. Er zijn veel te veel mensen met teveel geld in deze wereldRaaafie schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:02:
[Afbeelding]

Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Fil 197.5 gehaald vandaag 🤩
UNI doet het niet zo best, maar komt zeker door Cake?
[ Voor 49% gewijzigd door Kol Nedra op 31-03-2021 19:12 ]
nothing stops this train
Even 2 minuten gepruld in Paint, da's dan 99 ETH aub

https://rarible.com/token...00f9df786054aa5ee5:158028

Nemo potest nocere meam me invito tactiost
IOTA is een nieuwe techniek. Geen blockchain maar een zogenoemde directed acyclic graph (DAG). Ze noemen dit zelf The Tangle.Khaelos schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 18:55:
[...]
Ik zie dat iota wel leuke partnerships heeft met o.a. Landrover jaguar DELL en engine geen kleine jongens, wat houdt de groei dan tegen aangezien alle2.8 miljard coins al uitgegeven zijn?
Dit is next level shit. Goedkoop en schaalbaar. Het nadeel is dat het nu nog afhankelijk is van een centrale server. Die heet de Coordinator.
Het plan is om deze uit te zetten waarna het netwerk op eigen kracht gaat werken. De planning zou zijn Q2 2021. Als ze dit lukt dat zal dat voor IOTA een enorme boost geven.
Als je je gaat verdiepen in munten dan hebben ze allemaal wel grote milestones waar ze naar toe werken. Ik gebruik IOTA als voorbeeld omdat het gepland staat in dit kwartaal. Of is dit alweer uitgesteld @D-Ed ?
Aan de andere kant. In deze bullmarket kan je ook gewoon roulette doen en kijken of je wat kan winnen
Ja, heb mijn uni ook verkocht en cake aangevuld.Kol Nedra schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:07:
Fil 197.5 gehaald vandaag 🤩
't mag wel weer even pompen allemaal als je het mij vraagt.
TomTorquay schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:18:
Even 2 minuten gepruld in Paint, da's dan 99 ETH aub![]()
![]()
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LHKS79VJkVv86fkHN3vfIjsM.jpg?f=user_large)
is dit NFT copywriting?
Je weet toch. Gas fees.TomTorquay schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:18:
![]()
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/zExW4vNi4nTjGcakB4KZJC3w.jpg?f=fotoalbum_large)
NEO gaat ook prima, lekker thuis komen zo
wtf, moet je op rarible echt gas betalen als je rarible paint stuff erop wilt zetten?TomTorquay schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:18:
![]()
[Afbeelding]

ik denk ik zet er wat oude zelfgemaakt tekenpad art om maar nee dus
[ Voor 7% gewijzigd door nemesis2212 op 31-03-2021 19:48 ]
Ik zag het ja. Iemand anders hier gaf al aan dat er meerdere signalen waren die erop duidden dat Neo weleens flink kon gaan stijgen. Die stijging lijkt nu ingezet te worden.Geertwa schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:42:
NEO gaat ook prima, lekker thuis komen zo
Tomorrow is not today!
Spacey23 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:54:
[...]
Ik zag het ja. Iemand anders hier gaf al aan dat er meerdere signalen waren die erop duidden dat Neo weleens flink kon gaan stijgen. Die stijging lijkt nu ingezet te worden.

Zero.
Klopt ja.nemesis2212 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:47:
[...]
wtf, moet je op rarible echt gas betalen als je rarible paint stuff erop wilt zetten?
ik denk ik zet er wat oude zelfgemaakt tekenpad art om maar nee dus
Beetje mee zitten kloten, zorg dat je eerst verified wordt anders komt je art geen eens op de pagina.
Inmiddels wat nft's verkocht. Best grappig.
Dat hele NFT vind ik maar grote bullshit lol.. ben ook geen kunstliefhebber oid maar goed..
Dit doet me denken aan die reclame van ziggoKhaelos schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:58:
Dat hele NFT vind ik maar grote bullshit lol.. ben ook geen kunstliefhebber oid maar goed..
Heb je dat wel nodig?
maar even serieus. ik connect mijn metamask wallet. je kan kiezen create en dan een Rarible maken of een ERC-721 collection die respectievelijk $20 dollar fee en $1500 dollar fee kosten. wat the fuck mensen.Wo Ve schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:55:
[...]
Klopt ja.
Beetje mee zitten kloten, zorg dat je eerst verified wordt anders komt je art geen eens op de pagina.
Inmiddels wat nft's verkocht. Best grappig.
Ik neem aan dat je RARI hebt gekozen en mag ik vragen voor wat voor bedragen je dan iets verkocht hebt en is het je eigen art?.
En wat moet je doen om verified te worden?
Jij was dat inderdaad. Mede dankzij jou mijn sell order maar geannuleerd, dus bij deze bedankt! Hopelijk stijgt hij nog mooi even door.
Tomorrow is not today!
Zeggen dat je niets met kunst hebt is hetzelfde als zeggen dat je niet van muziek houdtKhaelos schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:58:
Overigens heb ik een paar jaar terug een gelimiteerde en gesigneerde zeefdruk van een van mijn favoriete kunstenaars gekocht, zag laatst op veilingsite dat het in waarde al 10x over de kop is gegaan. Dus wat dat betreft lijkt kunst op crypto
Dat hoop ik ook.. maar zekerheid tot de deur!Spacey23 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 20:07:
[...]
Jij was dat inderdaad. Mede dankzij jou mijn sell order maar geannuleerd, dus bij deze bedankt! Hopelijk stijgt hij nog mooi even door.
Zero.
Net eens delta tracker erop gezet. Even api aangemaakt op binance, alleen lees rechten. Alleen vaste op adressen ingeven zou beter zijn maar ik zit op mobiel, iPad, thuis, bij vriendin op WiFi dus toch maar elk ip adres accepteren ingesteld.
Import gedaan lekker makkelijk, nee toch niet na import staat er complete onzin in mijn portfolio. Ik Nog een keer gedaan nu minder ver terug weer onzin. Alleen wat klein grut van vroeger alle nieuwe aankopen staan er niet op.
Alle portfolio’s weghalen en opnieuw beginnen lukt me tot nu toe nog niet. Kan alleen naam wijzigen
Meer mensen met import problemen?
Ik zou 38 dollar in de min staan volgens mij saldo.
Import gedaan lekker makkelijk, nee toch niet na import staat er complete onzin in mijn portfolio. Ik Nog een keer gedaan nu minder ver terug weer onzin. Alleen wat klein grut van vroeger alle nieuwe aankopen staan er niet op.
Alle portfolio’s weghalen en opnieuw beginnen lukt me tot nu toe nog niet. Kan alleen naam wijzigen
Meer mensen met import problemen?
Ik zou 38 dollar in de min staan volgens mij saldo.
[ Voor 4% gewijzigd door ErikRo op 31-03-2021 20:15 ]
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Mooie samenvatting!Gelukszoekr schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:19:
[...]
IOTA is een nieuwe techniek. Geen blockchain maar een zogenoemde directed acyclic graph (DAG). Ze noemen dit zelf The Tangle.
Dit is next level shit. Goedkoop en schaalbaar. Het nadeel is dat het nu nog afhankelijk is van een centrale server. Die heet de Coordinator.
Het plan is om deze uit te zetten waarna het netwerk op eigen kracht gaat werken. De planning zou zijn Q2 2021. Als ze dit lukt dat zal dat voor IOTA een enorme boost geven.
Als je je gaat verdiepen in munten dan hebben ze allemaal wel grote milestones waar ze naar toe werken. Ik gebruik IOTA als voorbeeld omdat het gepland staat in dit kwartaal. Of is dit alweer uitgesteld @D-Ed ?
Aan de andere kant. In deze bullmarket kan je ook gewoon roulette doen en kijken of je wat kan winnen
Het lijkt soms stil te staan maar ze zijn echt met zoveel toffe dingen bezig. Sinds precies een jaar geleden staat mijn laagste aankoop op +1000% dus ik laat het lekker sudderen
De grootste update sinds het bestaan van IOTA vind plaats over drie weken en volledig decentraal eind 2021 (maar eerlijk is eerlijk, ik verwacht Q1 2022):
“ The #NewDawn is almost here! We are in the final phase of the biggest upgrade in #IOTA’s history. In 3 weeks, on April 21st 2021, we start the #Chrysalis network migration.”
https://twitter.com/iota/status/1377223811116961793?s=21
Die 1500 dollar fee heb ik niet gezien, wat nog hilarischer is, is dat je een fee moet betalen als je een nft offline wilt halen.nemesis2212 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 20:03:
[...]
maar even serieus. ik connect mijn metamask wallet. je kan kiezen create en dan een Rarible maken of een ERC-721 collection die respectievelijk $20 dollar fee en $1500 dollar fee kosten. wat the fuck mensen.
Ik neem aan dat je RARI hebt gekozen en mag ik vragen voor wat voor bedragen je dan iets verkocht hebt en is het je eigen art?.
En wat moet je doen om verified te worden?
Ik vond het gewoon leuk om wat dingen die ik nog op de plank had liggen te verkopen via Rarible, en dat is nog gelukt ook. Bedragen ga ik geen uitspraken over doen maar ik heb 35 keer iets verkocht.
Om verified te worden moet je je bewijzen dat je bestaat met social media en een website. Daarbij moet je printscreens laten zien van een nft terwijl die gemaakt wordt, dus van Photoshop met layers bijvoorbeeld.
Dat start bedrag moet je zien als een soort van beginwaarde die je mee geeft aan je nft, maar ik weet niet precies waar je die 1500 vandaan haalt.
Mijn mening over nft? Heb ik niet eigenlijk, het is behoorlijk veel bullshit, maar ik kan wel geld verdienen met kunst die ik normaal niet had verkocht. Maar one of a kind is het zeker niet. Het is gewoon een vreemde hype.
[YouTube: Dennis ontdekt alles over cryptomunten bij LiteBit]
goeie reclame voor beginners/ontwetenden op youtube
CRYPTO GETS BIGGER
goeie reclame voor beginners/ontwetenden op youtube
CRYPTO GETS BIGGER
[ Voor 26% gewijzigd door A87 op 31-03-2021 20:29 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Het is en blijft TA door iemand,RickvN schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:07:
[...]
Poeh, een keer 5 op LTC.... De veronderstellingen zien er logisch uit, maar kan het me bijna niet voorstellen.
Edit: over een maand kopen en over 3 maanden verkopen zie ik
Edit2: dit geeft me ook weer vertrouwen voor LINK https://www.tradingview.c...BTC/e7ctTYYH-LINKBTC-DAY/
Kan er geen pijl op trekken. Behalve omhoog dan
Het blijft ook een shitcoin eigenlijk hè, BTC
Je Tesla aanbetalen, duurt BTc versturen langer dan de toegestane transactie tijd van de website van Tesla zelf
https://twitter.com/kylegahnick/status/1376554060900302863
Je Tesla aanbetalen, duurt BTc versturen langer dan de toegestane transactie tijd van de website van Tesla zelf
https://twitter.com/kylegahnick/status/1376554060900302863
denken jullie dat ETH nog verder zal stijgen als deze 1610euro? of is dit een goed moment om winst te pakken en later terug te kopen?
Heb je het geld morgen ergens per se voor nodig?Khaelos schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 20:53:
denken jullie dat ETH nog verder zal stijgen als deze 1610euro? of is dit een goed moment om winst te pakken en later terug te kopen?
nee zeker niet maar nu wat sellen en dan met een drop voor 150 euro minder terugkopen is altijd fijn
DAN NEEM JE VERANTWOORDELIJKHEID EN SUPPORT DE HOGE KOERS!Khaelos schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 20:55:
nee zeker niet maar nu wat sellen en dan met een drop voor 150 euro minder terugkopen is altijd fijn
Ik heb deze morgen ETH verkocht die ik ongeveer anderhalve week geleden kocht. Beetje winst dus.
ok ok ik trek de flap en koop wat bijWhySoSerious schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 20:56:
[...]
DAN NEEM JE VERANTWOORDELIJKHEID EN SUPPORT DE HOGE KOERS!

Ja idd, het is best wel egoïstisch om winst te nemen, je zadelt anderen immers met een lagere koers/minder winst op. Dat zou ik niet over mijn hart kunnen verkrijgen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
dat is nix crypto face die pakt gewoon 3 ton elke trade zon beetje xd
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
ja hoor daar gaat ie! 
door stoten dan maar naar de 1650 en beyond!
Ja, ik probeer het goede voorbeeld te geven en heb er net even 200 bijgekocht.Khaelos schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 21:01:
ja hoor daar gaat ie!
Cake, Cake wat ga je nou doen, kom op nog een beentje omhoog en dan stap ik uit
ja nu jinx je hem!NomadTitan schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 21:03:
Cake, Cake wat ga je nou doen, kom op nog een beentje omhoog en dan stap ik uit

edit: zie ik het goed dat er pas een redelijke sellwall bij ETH zitr op 1650?
[ Voor 15% gewijzigd door Khaelos op 31-03-2021 21:07 ]
Misschien wel, mag niet klagen vrij forse winst gemaakt. Wil mijn positie wat afbouwen en ergens anders insteken... i guess fomo is a bitch. Ziet er nog vrij bullish uit..

[ Voor 5% gewijzigd door NomadTitan op 31-03-2021 21:07 ]
Van mij mag ETH nu wel weer zakken. Net verkocht op 1900 😕
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
oh nee hij staat nu op 1906Ronald.42 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 21:09:
Van mij mag ETH nu wel weer zakken. Net verkocht op 1900 😕

Hallo allemaal ik lees al een poosje mee , ben begin van het jaar weer ingestapt na een aantal jaar in fiat .
Vandaag weer leuke klapper gemaakt met GTO misschien interessant voor de daytraders lijkt nog wel door te pumpen .
(Do your own research)
Vandaag weer leuke klapper gemaakt met GTO misschien interessant voor de daytraders lijkt nog wel door te pumpen .
(Do your own research)
1913
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Tja het is gelijk weer in BTC gegaan dus dat klopt wel

Dit valt een beetje tegen inderdaad. Ging heerlijk vanaf januari, maar dit beginnen XRP-perikelen te worden...Bananeman schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 21:21:
KSM, kappen nou
Waarom vraag je dat precies op het moment dat die munt op uitbreken staat richting de 2000€?Khaelos schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 20:53:
Heel twitter staat er vol mee.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Geen kinderen zeker?
Peace is not simply the absence of war.
Dit is onmogelijk te voorspellen. Ethereum gaat nu al een tijdje mee en in de zomer gaat ETH altijd wel flink omhoog. Maar daar zitten natuurlijk ook dalen tussen, of en wanneer die zullen zijn is niet te voorspellen.Khaelos schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 20:55:
[ Voor 4% gewijzigd door Sluw op 31-03-2021 21:33 ]
-
[ Voor 110% gewijzigd door nemesis2212 op 31-03-2021 22:07 ]
Omgekeerde nuttsack pattern. Komt goed!Ray_ schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 21:35:
Heeft iemand de chart van KSM op z'n kop gezet? Wat izzer mis?
In 2032
Daar gaan we weer! Bogdanoff bestaat echt volgensmij.
Edit: Ja, ik weet het, uitzoomen. Ben aggr.trade aan het kijken op de 5 min chart.
Edit: Ja, ik weet het, uitzoomen. Ben aggr.trade aan het kijken op de 5 min chart.
[ Voor 44% gewijzigd door Raaafie op 31-03-2021 21:37 ]
Wat is dit nu voor een crap inderdaad. Heb net in You Need A Budget m'n crypto voor waarde X meegenomen, dat is nu alweer X - 3%Raaafie schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 21:36:
Daar gaan we weer! Bogdanoff bestaat echt volgensmij.
Zo kunnen we nooit met vroegtijdig pensioen....
KSM is inderdaad om te janken, maar dat is short term en die ga ik wel een paar maanden aanhouden dus maak ik me geen zorgen om, alleen zonde om je PF te zien sneuvelen hierdoor 
LINK lijkt wat leven in te komen, maar afgelopen tijd vaak zat afgestraft zien worden met een rode dildo en dan gaat ie weer op het reservebankje
LINK lijkt wat leven in te komen, maar afgelopen tijd vaak zat afgestraft zien worden met een rode dildo en dan gaat ie weer op het reservebankje
Mwha, dat voortijdig met pensioen gaan bevalt me anders prima hoor.WhySoSerious schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 21:39:
[...]
Wat is dit nu voor een crap inderdaad. Heb net in You Need A Budget m'n crypto voor waarde X meegenomen, dat is nu alweer X - 3%
Zo kunnen we nooit met vroegtijdig pensioen....
Uiteraard wat Kusama gekocht gisteren en FIL verkocht.
Back to HODL..
Back to HODL..

Het is nogal een gevecht die 60K. Vroeger of later breekt ie. En hard.
THETA zou ik ergens het liefst verkopen en in KSM en/of DOT steken, maar zul je zien dat die net weer gaat stijgen als ik dat doe. Bovendien heeft die al ruim boven de $14 gestaan en dat redt ie wel weer denk ik.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!