hahaha, ja man....Darrell schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 13:49:
Metal vertrekt volgens mij weer
/f/image/2oFDaqOCO3gEigarhEZpIyRS.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/5QkS35gXwz6VwKYeQKjNTZLb.gif?f=user_large)
[ Voor 16% gewijzigd door mannowlahn op 31-03-2021 13:53 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
hahaha, ja man....Darrell schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 13:49:
Metal vertrekt volgens mij weer
[ Voor 16% gewijzigd door mannowlahn op 31-03-2021 13:53 ]
Wat is dat voor shitprogrammeertaal?WhySoSerious schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 13:41:
[...]
If $DeltaShitcoin% > $DeltaBitcoin% then "Moon" else "Rekt"
Tijd om wat regels in dit topic aan te brengen
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Misschien nog ff vasthouden:enomiss schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 12:36:
Wat vinden jullie van Litecoin? Ik heb echt het gevoel dat ik daar vanaf moet.
Poeh, een keer 5 op LTC.... De veronderstellingen zien er logisch uit, maar kan het me bijna niet voorstellen.elektriekert schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:00:
[...]
Misschien nog ff vasthouden:
https://www.tradingview.c...coin-new-cycle-is-coming/
[ Voor 19% gewijzigd door RickvN op 31-03-2021 14:13 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Hahaha. Ja was maar een heel kort poefje. Sorry.mannowlahn schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 13:52:
[...]
hahaha, ja man....
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ík zag ff een sell wall van dik 2000 stuks opgegeten worden in een minuutje, niet normaal!Khaelos schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 13:14:
polkadot MOOOOON
Dat is het wel, en dat is in het verleden al veelvuldig bewezen ook.Glenn Hoddle schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 12:40:
Misschien is het wel geen complot. Misschien is het wel toeval.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Goeie. Wellicht gaat men met het Bitcoin goud wat nu verdient wordt dadelijk wat Litecoin zilver kopen? Ik heb nog wat meer artikelen gelezen. Ik ga Litecoin toch nog even vasthouden en wellicht nog wat erbij doen.elektriekert schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:00:
[...]
Misschien nog ff vasthouden:
https://www.tradingview.c...coin-new-cycle-is-coming/
https://opensea.io/seaart
$DeltaShitcoin% > $DeltaBitcoin% ? "Moon" : "Rekt"WhySoSerious schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 13:41:
[...]
If $DeltaShitcoin% > $DeltaBitcoin% then "Moon" else "Rekt"
Tijd om wat regels in dit topic aan te brengen
[ Voor 83% gewijzigd door wErudite op 31-03-2021 14:36 ]
Nieuw hier? Welkom!wErudite schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:35:
Ik als cryptoleek die door dit topic heen leest en het beetje bij beetje probeert te begrijpen. Don't know where to start.
(Mn gifje werkt niet)
Je kunt het beste alle voorgaande delen even integraal doornemen voor optimaal resultaat.wErudite schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:35:
Ik als cryptoleek die door dit topic heen leest en het beetje bij beetje probeert te begrijpen. Don't know where to start.
(Mn gifje werkt niet)
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Zeker een goede tip. Vergeet ook niet stil te staan bij de posts van @Verwijderd van het vrouwelijk schoon.Bananeman schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:55:
[...]
Je kunt het beste alle voorgaande delen even integraal doornemen voor optimaal resultaat.
Vraag hem eens wanneer jij een nieuw toetsenbord krijgtKhaelos schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:57:
De glazen bol van mij broertje zeg5 polkadot eind van het vaar 70-90$
De meest belangrijke termen zijn Moon en Lambo. Een combinatie van de twee is nog beterwErudite schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:35:
(Mn gifje werkt niet)
Welkom!wErudite schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:35:
(Mn gifje werkt niet)
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Mijn glazen bol zegt tegen 2022 terug naar af.Khaelos schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:57:
De glazen bol van mij broertje zegt polkadot eind van het jaar 70-90$
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
[ Voor 7% gewijzigd door enomiss op 31-03-2021 15:18 ]
Waarom denk je dat?enomiss schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:17:
Volgens mij gaat MTL tussen 17:30 en 18:00 weer uitbreken.
enomiss schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:17:
Volgens mij gaat MTL tussen 17u en 18u weer uitbreken.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Gloedjenieuw in de cryptowereld, ja! Thanks voor de tip.Qunix schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:38:
[...]
Nieuw hier? Welkom!
Begin bij de eerste post op pagina 1 voor al het uitleg.
Das niks!WhySoSerious schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:15:
Even collectief huilen allemaal
[Afbeelding]
1
2
3
4
5
| Traded Bitcoin amount: 2.77545363 BTC Average Bitcoin trading price: 75.75010 EURO/BTC Total transaction value: 210.24 EURO Transaction fee: 6.26 EURO Payout on your bank account: 203.98 EURO |
1
2
3
4
5
| Traded Bitcoin amount: 2.01380436 BTC Average Bitcoin trading price: 93.11625 EURO/BTC (rate = 1.3596 Dollar/Euro) Total transaction value: 187.52 EURO Transaction fee: 5.69 EURO Payout on your bank account: 181.83 EURO |
[ Voor 20% gewijzigd door watercoolertje op 31-03-2021 15:23 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Ik ben nog een nieuweling dus neem het met een korrel zout. Maar ik zie WMA stijgen, een driehoek vanaf 0:00 die uitkomt rond die tijd, en stoch RSI maakt zich klaar om te bouncen.
enomiss schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:22:
[...]
Ik ben nog een nieuweling dus neem het met een korrel zout. Maar ik zie WMA stijgen, een driehoek vanaf 0:00 die uitkomt rond die tijd, en stoch RSI maakt zich klaar om te bouncen.
Uitleg?enomiss schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:17:
Volgens mij gaat MTL tussen 17u en 18u weer uitbreken.
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Gratis tip van flip: als je dergelijke uitspraken doet, zet die disclaimer er dan ook meteen ff bijenomiss schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:22:
[...]
Sarcasm is my superpower! What's yours?
all in mensen!Nnoitra schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:29:
[...]
Gratis tip van flip: als je dergelijke uitspraken doet, zet die disclaimer er dan ook meteen ff bij
Bij nader inzien denk ik dat het pas na 20u gebeurt. 😳
hoe snel ben jij altijd jaapio, flash van DC is er niks bij
Doe dat dan maar misschien ook nietenomiss schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:31:
[...]
Overigens ga ik het niet verder uitleggen omdat ik nog niet overtuigd ben van mijn eigen kennis, en ik wil andere nieuwelingen niet op een dwaalspoor brengen. Als je er zelf verstand van hebt kun je het bevestigen of ontkrachten. Ik deel alleen dat ik denk iets te zien...
Jongens, ik zie dit en dit gebeuren, deze en deze lijntjes.
Zou dat kunnen betekenen dat zus en zo?
Zie ik dat goed of moet ik het anders lezen/interpreteren?
die met die witte korsten?SanderTje! schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:34:
[...]
![]()
Ik haal snel nog wat euro's uit m'n sok op zolder.
Echt die Jaap moeten ze een post-delay geven. Ik was nog aan het photoshoppen!nemesis2212 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:34:
[...]
hoe snel ben jij altijd jaapio, flash van DC is er niks bij
Oud nieuws
enomiss schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:31:
[...]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Of de mensen die bovenop me springen leren lezen: ik zeg "volgens mij".Nnoitra schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:34:
[...]
Doe dat dan maar misschien ook niet
In ieder geval niet als je niet overtuigd bent van je eigen kennis.
Je kunt het ook anders aanvliegen, op een manier waar je van kunt leren zonder er meteen een claim aan te hangen
[...]
Ik denk dat Jaap (nog) in een andere tijdzone zit, dat ie een uur op ons voorloopt en zo dus ruim de tijd heeft om op iets te reageren wat wij een uur later pas ziengraceful schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:35:
[...]
Echt die Jaap moeten ze een post-delay geven. Ik was nog aan het photoshoppen!
Net op het juiste manier een screenshot gemaakt
[ Voor 27% gewijzigd door Mooody op 31-03-2021 15:41 ]
Mooi ja. Ondertussen blijft iedereen auto's kopen, verwerkt men plastic in alle producten en koopt men elk jaar een nieuwe smartphone. Nee, maar crypto is slecht voor het milieu
[ Voor 4% gewijzigd door Raaafie op 31-03-2021 15:40 ]
Ja, sorry het is wat bruut... Mee eens. Maar echt, je bent niet de eerste die statements post waar iedereen die veel interesse heeft in crypto natuurlijk direct van wil weten waarom je dat postenomiss schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:37:
[...]
Of de mensen die bovenop me springen leren lezen: ik zeg "volgens mij".
A: Ik heb geen reputatie bij jullie, dus je kan er sowieso geen waarde aan hangen.
B: Ik post geen bewijs.
A+B: Genoeg indicatoren voor een weldenkend mens om eerst zelf onderzoek te doen.
Of je gaat eigenwijs zijn en loopt de kans dat op een gegeven moment niemand nog een poging doet om behulpzaam te zijn.enomiss schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:37:
[...]
A: Ik heb geen reputatie bij jullie, dus je kan er sowieso geen waarde aan hangen.
A+B: Genoeg indicatoren voor een weldenkend mens om eerst zelf onderzoek te doen.
Ik heb ook wel eens een hele rits aan commits nodig voor een simpele fix. Altijd pijnlijk als je dat op een later moment terug ziet...
Nou nou... zo kan die wel weer heNnoitra schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:40:
[...]
Of je gaat eigenwijs zijn en loopt de kans dat op een gegeven moment niemand nog een poging doet om behulpzaam te zijn.
Your loss.
Vergeet vrouwen niet met aankopen doen bij de Action.Raaafie schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:39:
[...]
Mooi ja. Ondertussen blijft iedereen auto's kopen, verwerkt men plastic in alle producten en koopt men elk jaar een nieuwe smartphone. Nee, maar crypto is slecht voor het milieu
nothing stops this train
Jomanda, je kan toch niet een coin lopen shillen en dan met dit verhaal komen. Manmanmanenomiss schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:22:
[...]
Action is de nieuwe Xenos!Kol Nedra schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:41:
[...]
Vergeet vrouwen niet met aankopen doen bij de Action.
https://delta.app/enNielsjuhz schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:44:
Hoe houden jullie je winst eigenlijk bij?
Doe je dat per coin, of per total value per day?
Ik zoek namelijk nog een manier om bij te houden hoeveel winst ik zou hebben op dit moment tenopzichte van aangekochte prijs. Kan die feature niet vinden in Binance, alleen hoeveel het nu waard is ongeveer.
Dit vraag ik mij ook af, voor zover ik heb kunnen zien binnen Binance is de optie er niet en sindsdien doe ik het met een excelsheetje.Nielsjuhz schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:44:
Ik zoek namelijk nog een manier om bij te houden hoeveel winst ik zou hebben op dit moment tenopzichte van aangekochte prijs. Kan die feature niet vinden in Binance, alleen hoeveel het nu waard is ongeveer.
Kan, maar daar gebruik ik 'm niet voor. Is met name een fijne (en snelle) portfolio tracker.StevenzeN schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:46:
[...]
Dan moet je handmatig alle transacties toevoegen toch? Eerdere transacties worden niet geimporteerd dacht ik.
Heb een tijdje Vertfolio gebruikt. Maar liefst wilde ik iets wat ik lokaal draai en dat kon ik niet vinden. Dus ik ben zelf iets gaan bouwen (Node + TypeScript + Material UI) met support voor de exchanges (API's) die ik gebruik. Niet per se bedoeld om te releasen, maar wie weet ooit wel.Nielsjuhz schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:44:
Hangt van API/Exchange af. Bij Binance gaat het wel een aantal jaren terug iig.StevenzeN schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:46:
[...]
Dan moet je handmatig alle transacties toevoegen toch? Eerdere transacties worden niet geimporteerd dacht ik.
Er is in Binance toch wel een future om je resultaat te zien per periode (7 dagen en 30 dagen zijn standaard voorgeprogrammeerd en je kan dit zelf nog aanpassen als je wil).StevenzeN schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:45:
[...]
Dit vraag ik mij ook af, voor zover ik heb kunnen zien binnen Binance is de optie er niet en sindsdien doe ik het met een excelsheetje.
[ Voor 34% gewijzigd door RickvN op 31-03-2021 15:51 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Op Bitvavo valt het maar tegen... Binnenkort verhuizen...A87 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:42:
ARK blijft maar gaan!!
Ziet er wel gelikt uit, veel mooier dan coingecko dat wel. Maar coingecko werkt sneller dus blijf denk toch maar coingecko gebruikenMooody schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:47:
[...]
Kan, maar daar gebruik ik 'm niet voor. Is met name een fijne (en snelle) portfolio tracker.
nothing stops this train
Wat?enomiss schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:50:
[...]
Op Bitvavo valt het maar tegen... Binnenkort verhuizen...
[ Voor 83% gewijzigd door A87 op 31-03-2021 16:04 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
[ Voor 10% gewijzigd door Darrell op 31-03-2021 15:59 ]
Verwijderd
Ja sorry was ook wel een beetje flauw over jouw rug al die shitposten.enomiss schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:37:
[...]
Ark ligt op Bitvavo al een hele tijd 20 cent achter...A87 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:57:
[...]
Wat?
Ik sta deze maand op 4000 euro winst ff ark hodl
https://www78.zippyshare.com/v/J5e9lMmE/file.html JPG download foto
Hmmmmenomiss schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 16:03:
[...]
Ark ligt op Bitvavo al een hele tijd 20 cent achter...
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Verwijderd
Hun slogan is dan ook 'trade the future'.enomiss schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 16:03:
[...]
Ark ligt op Bitvavo al een hele tijd 20 cent achter...
Wil je leren of wil je proefballonnetje oplaten zodat "experts" verder onderzoek doen en jouw laten weten of je wel of niet moet kopen?enomiss schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:47:
Ik laat de ervaren mensen hier de plaatjes met bewijs posten. Want sommige mensen gaan meteen kopen als ze een grafiek zien met een analyse erop. Die denken, die heeft er vast verstand van.
Maar ervaren mensen zullen ook niet 24/7 de tijd hebben om grafieken te analyseren.
Daarom vind ik dat nieuwelingen ook mogen meedoen om mogelijke kansen te spotten. Dan kan een ervaren persoon vervolgens zelf kiezen om erin te duiken en het te bevestigen of te ontkrachten.
Ik neem daarom bewust een bescheiden houding aan.
Maar als het niet gewenst is van nieuwelingen dan hoor ik het wel. Dan wacht ik wel tot ik meer ervaring heb. Maar volgens mij verliest dit topic dan zijn hele dynamiek. Als er alleen maar experts hier zaten te posten, dan was het allang een betaald platform. 😄
Ja of misschien is het niet redelijk van mij om deze uitspraak te doen. Alleen Upbit exchange zit er dusdanig boven... Eigenlijk vind ik Bitvavo prima in vele opzichten.Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 16:05:
[...]
Hun slogan is dan ook 'trade the future'.
Signs.
Bedankt voor de tip.Nnoitra schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 16:05:
[...]
Wil je leren of wil je proefballonnetje oplaten zodat "experts" verder onderzoek doen en jouw laten weten of je wel of niet moet kopen?
Als iemand post "volgen mij gaat dit over 2 uur uitbreken" gaat het gros er niets mee doen en de mensen met iets meer crypto verstand vallen van hun stoel van het lachen.
Als je dan daarna ook nog post dat je ook maar wat gokt, ben je helemaal iedereen kwijt.
Hoe dan ook; uiteindelijk schiet jij er ook niets mee op.
Als je wilt leren, maak je "statement" dan vragend. Maak het uitnodigend voor mensen om onderzoek te doen en je te helpen.
Schrijf wat je ziet en wat je gedachtegang is. Vraag of dat een beetje logisch is of dat je er compleet naast zit.
Bonus tip: als men echt goed zou kunnen voorspellen op welk tijdstip een coin gaat moonen, hadden we we bijna allemaal een lambo.
Doe hiermee wat je wilt.
Ik hoop niet dat het dan hetzelfde gaat als in 2017..Darrell schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:58:
https://www.theblockcrypt...a-direct&utm_term=android
Goldman Sachs gaat er ook aan geloven
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Van mij mag de DXY nog wel even blijven zakken.Jedi_Pimp schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 16:29:
De DXY zit nu precies op het niveau van de week in december 2017 waarin alles mis ging. Zegt natuurlijk helemaal niks, maar wel enigszins angstaanjagend
Selecteer "Depth" als je een chart bekijkt. Dan zie je dus op de x-as de prijsniveaus en op de y-as de hoeveelheid buy/sell orders op bepaalde prijzen.H333A schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 16:31:
Kan iemand eens speculeren over DOT op zeer korte termijn, gaat deze door de 37$ dadelijk, of zakt deze weer terug?
Ik zie wel eens posts over een sell wall, of een bepaalde status in het orderboek, ik weet niet hoe ik dat zelf kan zien, ik gebruik Binance. Ik zie wel het order boek, maar waar naar te kijken?
[ Voor 12% gewijzigd door Chaes op 31-03-2021 16:36 ]
Iemand hier deelde eerder dit nieuwsbericht waarin men het ook heeft over DOT. Mijn persoonlijke strategie is om eerst met KSM winst te pakken en dit langzaam in DOT te stoppen.H333A schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 16:31:
Kan iemand eens speculeren over DOT op zeer korte termijn, gaat deze door de 37$ dadelijk, of zakt deze weer terug?
Ik zie wel eens posts over een sell wall, of een bepaalde status in het orderboek, ik weet niet hoe ik dat zelf kan zien, ik gebruik Binance. Ik zie wel het order boek, maar waar naar te kijken?
[ Voor 69% gewijzigd door Darrell op 31-03-2021 16:52 ]
Ik voorspel van jaH333A schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 16:31:
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ehm... een speciale move voor DOT zou zijn om juist eens van die hoge 30-ers af te geraken en door te breken naar de 42+$...
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik hoop hetVerwijderd schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 17:13:
Ya'll fooling ya'll selves with your fiat gains and your altcoin moons.
[Afbeelding]
This will be the bull mother of all fucking runs ever.
Don't miss out.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
DOT heeft al eerder op/boven $37 gestaan dus dat is niet bijzonder, $40+ is wel een move. Maar ik wilde nog bijkopen dus nog ff dippen mag van mij ookMicroWhale schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 17:13:
[...]
Ehm... een speciale move voor DOT zou zijn om juist eens van die hoge 30-ers af te geraken en door te breken naar de 42+$...
Op dat moment word ik pas enthousiast.
Mand.
Je ziet hier 2 muurtjesH333A schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 16:31:
Hoezo-Sander- schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 17:22:
Vandaag wel een ATH BTC in euro gezien, nu nog in dollars..
[ Voor 11% gewijzigd door TomTorquay op 31-03-2021 17:33 ]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
1,173 inderdaad. Scheelt 3% met een paar weken geleden.
Zo zie je maar, de grootste shitcoins kunnen in waarde stijgen.WhySoSerious schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 17:34:
[...]
1,173 inderdaad. Scheelt 3% met een paar weken geleden.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
idd, was even schrikken vandaag mn porfolio, maar heeft zichzelf alweer aardig hersteld.Gelukszoekr schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 18:07:
Mooie dag weer hoor.
De natte scheet van Bitcoin binnen 12 uur zonder teveel gekloot alweer goed gemaakt. Ik vind het sterk aanvoelen zo.
Lekker blijven hodlen, laat je niet de markt uit schrikken
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq