Goddamn son. Gecondoleerd.Daacuso schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:05:
[...]
Getrouwd, nog erger dus
En nog in gemeenschap van goederen ook.
Andere vrouw
Iemand begin middag sepa overmaking Binance naar bankrekening gedaan, bij mij is het nog niet binnen! Automatisch zou 30 min zijn?
Alleen op basis van de animaties op de mainpage zou ik al zeggen all in!BootjeVaren schreef op maandag 29 maart 2021 @ 14:54:
https://paybswap.finance/
Alternatief voor ScamCakeSwap en Sushiswap op de Binance Smart Chain..
Edit: The cross-chain bridge is to connect Ethereum Chain and Polkadot ecosystem.
Meningen?
Aankomende vrijdag een jaar geleden
A BTC Bullrun can be a wife changing event.EnderQ schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:26:
[...]
Andere vrouw![]()
Iemand begin middag sepa overmaking Binance naar bankrekening gedaan, bij mij is het nog niet binnen! Automatisch zou 30 min zijn?
Je vergat de sarcastische [rekt] tags [/rekt]keepitfrosty schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:27:
[...]
Alleen op basis van de animaties op de mainpage zou ik al zeggen all in!
Oh nice. Ik moet ook in de gaten gaan houden waar credit/debit cards geaccepteerd worden. De 2% cashback van m'n Ruby Crypto.com maar eens gaan gebruiken.knakworst schreef op maandag 29 maart 2021 @ 14:51:
[...]
Grappig, bij beide werken de Binance Card. Dus jahoor begin maar met zweten.
Wat krijgt de kleine op zijn eerste verjaardag? Zijn/haar eerste Ledger? Een Binance account met een klein beetje fiat om de eerste trades te kunnen doen?
Of gewoon meteen een Lambo?
Verwijderd
Een felrode Ducati driewieler met een 'fuck the banks' sticker.YES schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:30:
[...]
Wat krijgt de kleine op zijn eerste verjaardag? Zijn/haar eerste Ledger? Een Binance account met een klein beetje fiat om de eerste trades te kunnen doen?
Ik denk een binance account met fiat zodat pappa zijn studiebeurs bij elkaar kan traden.YES schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:30:
[...]
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
De mijne loopt de hele dag te roepen/ zingen dat ze HODLt.Egeau schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:10:
[...]
Hah ja, die van mijn zit lekker te kutten met wat ETF'jes op de beurs en ik zie wel eens jaloersmakende ogen richting mijn Blockfolio app. Ze is nu zowaar aan de slag gegaan met Coinbase dus ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de eerste euro's die kant op gaan
Kortom, RIP oren
haha, misschien is zijn vrouw wel de meer verdiener in huis.
Is dat niet het geval bij de meeste daytraders hier?mannowlahn schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:36:
[...]
haha, misschien is zijn vrouw wel de meer verdiener in huis.
Vorige overmaking bekeken van bevestiging mail van Binance tot op rekening duurde 3 uur....EnderQ schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:26:
[...]
Andere vrouw![]()

Ok net binnen mail 1343 -> 1543 uur verschil misschien zomertijd
[ Voor 12% gewijzigd door EnderQ op 29-03-2021 15:47 ]
Je bedoelt meer generiek een hardware upgrading eventHou-m-nat schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:28:
[...]
A BTC Bullrun can be a wife changing event.
Voor de mensen die hem niet kennen:
Hele goede docu vanaf het begin van BTC.
Hele goede docu vanaf het begin van BTC.
Ik heb een huis, een auto (geen fiat maar ook geen lambo), een baan, 40 rovers, fiat, edelmetalen, aandelen, crypto, wijze grijze haren...maar geen vriendin.
Bang dat ze alles van me afpakt.
Of het stelt nog te weinig voor, kan ook.
Mijn seksleven is voorlopig ingeruild voor een KSM-leven.
Bang dat ze alles van me afpakt.
Of het stelt nog te weinig voor, kan ook.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Wat is dat toch met die eindeloze stroom aan XRP believers?
Gaan die ADA fans ook eindeloos overal blijven spammen over hoe geweldig Cardano wel niet is?
Gaan die ADA fans ook eindeloos overal blijven spammen over hoe geweldig Cardano wel niet is?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik heb ze beide niet 🤣Ali Baba 1001 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:49:
Maar wel getrouwd, dus jij hebt het beter voor elkaar
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:53:
[...]
Ik heb ze beide niet 🤣
Maar wel getrouwd, dus jij hebt het beter voor elkaar

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ledger. Toen ik haar vroeg wat de Key moest worden antwoordde ze bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blaYES schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:30:
[...]
Lijkt me gokje waard om wat te investeren, maar, "Send BNB and BUSD only from personal wallets (Metamask and Trustwallet). DO NOT SEND FROM EXCHANGES!"BootjeVaren schreef op maandag 29 maart 2021 @ 14:54:
Edit: The cross-chain bridge is to connect Ethereum Chain and Polkadot ecosystem.
Meningen?
Is het te vertrouwen
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
JaGelukszoekr schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:52:
Wat is dat toch met die eindeloze stroom aan XRP believers?
Ik stuur jullie wel een postkaartje van op de maanEnderQ schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:28:
[...]
Je vergat de sarcastische [rekt] tags [/rekt]

want?C6DL schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:55:
Pundi morgen door het dak?
Beetje weinig variatie in keywords, maar wel goed in willekeurige volgorde!WhySoSerious schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:57:
[...]
Ledger. Toen ik haar vroeg wat de Key moest worden antwoordde ze bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
Wat wil je? Het is een vrouw...YES schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:06:
[...]
Beetje weinig variatie in keywords, maar wel goed in willekeurige volgorde!
is die swap alleen bij gate.io of ook op binance?
ideetje om een coin BlaBla te noemen??WhySoSerious schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:57:
[...]
Ledger. Toen ik haar vroeg wat de Key moest worden antwoordde ze bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
overal gok ik ..nemesis2212 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:07:
[...]
bitvavo voert hem ook automatisch door
Op welke exchange kan ik deze kopen?
Ik heb nog geen website, whitepaper, roadmap, filmpje, logo of wat dan ook gezien maar het klinkt wel heel veelbelovend allemaal. Schijnt mooie tech te zijn ook. Zou er graag in willen investeren.
Pffff....t lijkt hier de Rabobank wel. ‘T levert ‘al een week niks op. Dan weer wat omhoog dan weer wat omlaag.
Iemand nog een leuke coin die tussen nu en een paar uur ff x100 gaat?
Het is niet voor mezelf he. Maar om een statement te kunnen blijven maken anders zou ik het niet vragen.
Ik heb de BULLSHIT al geprobeerd maar die ging maar tot x3.
Iemand nog een leuke coin die tussen nu en een paar uur ff x100 gaat?
Het is niet voor mezelf he. Maar om een statement te kunnen blijven maken anders zou ik het niet vragen.
[ Voor 15% gewijzigd door readytoflow op 29-03-2021 16:21 ]
Ik wou dat ik de kennis ervoor had. Dan had ik het zeker uitgebracht.YES schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:13:
[...]
Op welke exchange kan ik deze kopen?
Ik heb nog geen website, whitepaper, roadmap, filmpje, logo of wat dan ook gezien maar het klinkt wel heel veelbelovend allemaal. Schijnt mooie tech te zijn ook. Zou er graag in willen investeren.
Niet helemaal duidelijk, maar op Reddit lees ik dat Binance gewoon mee doet.nemesis2212 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:07:
[...]
Wat verwachten jullie dan van die pundi swap? Hoeveel %?
https://opensea.io/seaart
Ja.enomiss schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:20:
Ja is een beetje vaag.
https://opensea.io/seaart
Echt wel veel.enomiss schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:20:
200% naar benedenenomiss schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:20:
Ik heb het niet gevolgd, maar waarom zou dat iets moeten opbrengen?enomiss schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:20:
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Voor dit topic is dat het duidelijkst dat je gaat krijgen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Sorry, werkdag is voorbij, ik ben flauw.
En ik moet je het antwoord, een schatting, helaas ook schuldig blijven want ik heb 0,0 verstand van of ervaring met pundi of pundiswap
En dat is dan nog uitzonderlijk, meestal is het nóg vager.MicroWhale schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:24:
[...]
Voor dit topic is dat het duidelijkst dat je gaat krijgen.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Chiliz is ook al een tijdje stabiel nadat het zijn ATH haalde recent
Komt denk ik omdat ze nog geen nieuwe toevoeging hebben aan hun roster aan clubs en teams. Zal denk ik weer stijgen als er nieuwe aankondigingen hebben.0re0 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:27:
Chiliz is ook al een tijdje stabiel nadat het zijn ATH haalde recent
hopelijk is het geen xem -> xym herhaling waarna je xem holden even 30% minder waard werd na de snapshot....
daarom heb ik geen idee of deze pundi swap iets gaat opleveren. want xym was tenminste nog een airdrop en hier een swap
Je zou zeggen dat het alleen na de aankondiging van de swap voor %% zorgt. Niet op de datum zelf.enomiss schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:20:
Met crypto's weet je het nooit.Blaim schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:36:
[...]
Je zou zeggen dat het alleen na de aankondiging van de swap voor %% zorgt. Niet op de datum zelf.
GET Protocol 6.20 dollar
Woensdag nieuwe blog met updates - kijken wanneer ATH van 7 dollar eraan gaat. Heb nu wel vertrouwen dat het meer 'wanneer' is dan 'of. Goed volume van meer dan USD 3miljoen ook.
Woensdag nieuwe blog met updates - kijken wanneer ATH van 7 dollar eraan gaat. Heb nu wel vertrouwen dat het meer 'wanneer' is dan 'of. Goed volume van meer dan USD 3miljoen ook.
Iig niet allemaal samengegoogled. De mensen bestaan echt (online danBootjeVaren schreef op maandag 29 maart 2021 @ 14:54:
Meningen?
Tot zover...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Als ik GET wil kopen, welke currency kan ik dan het beste overmaken van Binance naar Trust wallet?Rookert25 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:52:
GET Protocol 6.20 dollar![]()
Wat is Bitcoin ook waardeloos hè

Je bedoelt dat het grote cashen begint?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
readytoflow schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:16:
Pffff....t lijkt hier de Rabobank wel. ‘T levert ‘al een week niks op. Dan weer wat omhoog dan weer wat omlaag.
Iemand nog een leuke coin die tussen nu en een paar uur ff x100 gaat?![]()
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/o6bjy7PmVQK3HCZATqfKmiCe.gif?f=user_large)
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
ETH (of ergens omzetten naar WETH, zodat je minder fees betaalt maar ik ben daar minder bedreven in). ETH en dan swappen naar GET op Uniswap werkt in ieder geval. Als je nog nooit Uniswap hebt gebruikt zou ik eerst enkele tutorials bekijken/lezen.Wo Ve schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:56:
[...]
Als ik GET wil kopen, welke currency kan ik dan het beste overmaken van Binance naar Trust wallet?
Meer info met betrekking op pundix https://support.pundix.co...or-XWallet-and-XPOS-users
[ Voor 14% gewijzigd door D0m1nat0r11 op 29-03-2021 18:10 ]
-edit- verplaatst naar juiste topic.
[ Voor 91% gewijzigd door metallicattim op 29-03-2021 18:13 ]
Binance Debit Visa - shoppen met cryptometallicattim schreef op maandag 29 maart 2021 @ 18:09:
Zijn er mensen die de Binance VISA kaart hebben?
Ik heb hem paar weken terug aangevraagd en inmiddels ook al een betaling op ibood.nl kunnen doen, maar op diverse andere sites lukt het niet (large.nl - shop.bmw-classic.de - unibet.eu), waar zou dit aan kunnen liggen?
VISA wordt daar wel geaccepteerd als betaalmiddel, maar dus niet de Binance VISA, zit daar nog verschil in c.q. kan de betaalserver zien dat het een "crypto VISA" is en dus weigert?
Zou je vraag even daar neer gooien.
Dan kan ik ontopic antwoord geven...ja ik heb hem
[ Voor 3% gewijzigd door jack zomer op 29-03-2021 18:12 ]
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Excuus! Dacht dat juist alles hier gebundeld werd, dank!jack zomer schreef op maandag 29 maart 2021 @ 18:11:
[...]
Binance Debit Visa - shoppen met crypto
Zou je vraag even daar nee gooien.
Ik heb in principe niets met NFT-'kunst', maar ik heb mij er toch aan gewaagd om er 1 te kopen bij Crypto.com/NFT. $300 en binnen 2 dagen verkocht met $75 winst. Had ook in een paar uur gekund, echter had ik eerst een hoger prijs staan. Vandaag weer een andere gekocht en kijken of ik daar ook een paar tientjes winst uit kan halen op korte termijn.
Laag inkopen en net iets hoger meteen weer verkopen. Dat is mijn tactiek. Kijken wat het opbrengt...
Laag inkopen en net iets hoger meteen weer verkopen. Dat is mijn tactiek. Kijken wat het opbrengt...
[ Voor 3% gewijzigd door Swerfer op 29-03-2021 18:18 ]
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Ik heb nog helemaal niets gelezen over hoe Binance omgaat met de swap?D0m1nat0r11 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 18:09:
Meer info met betrekking op pundix https://support.pundix.co...or-XWallet-and-XPOS-users
Jeetje, zo heb ik er nog nooit over nagedacht. Interessante tactiekSwerfer schreef op maandag 29 maart 2021 @ 18:16:
Het hangt er inderdaad om.JPtjeeNL schreef op maandag 29 maart 2021 @ 13:29:
[...]
Hmm, $DATA is toch iets gaan dalen vanwege de BTC daling maar lijkt nog niet echt mee te komen. Liggen we nog op koers voor dinsdag of beter uitstappen?
Maar er is nog geen uitbraak geweest, dus hoop niet dat je bent ingestapt.
Op bitcoin meester kan al geen pundi
x kopen verkopen LOL

[ Voor 5% gewijzigd door pletter op 29-03-2021 18:48 ]
Die shitcoin staat helaas niet op Kraken.
Mensen zetten in op rood, terwijl dat niet wordt verwacht?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Je moet wachten totdat hij op ATH staat en iedereen erover praat en dan all in gaanOli4- schreef op maandag 29 maart 2021 @ 18:51:
Vanwaar de spontane interesse in $DATA? Ik zie geen berichten hierover?
Staat niet op Kucoin_Animal schreef op maandag 29 maart 2021 @ 18:48:
All in op DATA ...
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ha, in dit geval korte filmpjes. Ik snap het ook nog steeds niet helemaal, maar ja, als ik er een wat aan kan verdienen... Why not?pletter schreef op maandag 29 maart 2021 @ 18:34:
Voor plaatjes 🤣😘😮
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
haha lekker maat. Ik ben nog steeds bullish maar nu weer flink aan het afromen geblazen. Wil samen met moeders een nieuw dak + verduurzamen(zonnepanelen) en ook een nieuwe keuken daar gelijk achteraan als het lukt.Jeaust schreef op maandag 29 maart 2021 @ 13:30:
waddup, nu al een tijdje afstand gedaan van crypto.
wat heeft het me opgeleverd? rust en fiat value.
wat heb ik gemist? niks, naast dit circus van een topic natuurlijk.
nog wat gemist? heeft jaapio al een standbeeld? is taro al te rijk om zich hier met ons bezig te houden? zijn
tommie en richh nog steeds opperbulls? kan ik mijn hopium nog steeds bij alibaba halen? is sjoerd al van z'n stalen rosje af?
Dus de echte keiharde euro's ben ik nu wel aan het verzilveren weer.
Zal vast hoger gaan hoor maar de echte potentie op enorme gains is er nu niet meer dus wat dat betreft kan je het bootje niet al te heftig missen meer.
Weinig up, behalve de koers van m'n coins. Zit er nog steeds in met crystal balls, al vind ik het volatiele soms wat minder fijn worden, met name die bewegingen naar beneden. Gelukkig staat alles over het algemeen 10 dagen later weer hoger dan ooit.Jeaust schreef op maandag 29 maart 2021 @ 13:30:
waddup, nu al een tijdje afstand gedaan van crypto.
wat heeft het me opgeleverd? rust en fiat value.
wat heb ik gemist? niks, naast dit circus van een topic natuurlijk.
nog wat gemist? heeft jaapio al een standbeeld? is taro al te rijk om zich hier met ons bezig te houden? zijn
tommie en richh nog steeds opperbulls? kan ik mijn hopium nog steeds bij alibaba halen? is sjoerd al van z'n stalen rosje af?
Gelukkig thuis en door werk veel afleiding.
En een, die roestbak staat er nog steeds. Weinig zin om vragen van geïnteresseerden te beantwoorden en vervolgens nooit meer wat te horen. Scanners

En ik vond hier laatst wel een standbeeld van Jaapio in het nachtkastje van m'n vriendin. Was heel vreemd, leek op zo'n gouden Oscar-award, maar was van rubber, 30 cm groot en kon trillen. Heel apart. Moet de laatste tijd ook vaak de batterijen van de Xbox-controller opladen... Snap het niet zo goed.
** Zie de topicwaarschuwing **
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 29-03-2021 19:42 ]
Binance ligt er toch altijd uit op het momênt supreme?
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
iemand metal hier? word even gepumpt naar x2 in een uurtje
Mooie dag voor eth! Gaat lekker zo.
Zero.
Zat ff te kijken om naast Crypto.com en Nexo wat te locken op Binance maar allemachtig wat een onoverzichtelijk zooitje.
Saving, crypto, dual investment... manmanman
Saving, crypto, dual investment... manmanman

[ Voor 5% gewijzigd door Jordy198705 op 29-03-2021 19:49 ]
Verwijderd
Ik had nooit de rechten van mijn mannelijkheid moeten verkopen aan die Chinese fabriek.WhySoSerious schreef op maandag 29 maart 2021 @ 19:22:
[...]
Weinig up, behalve de koers van m'n coins. Zit er nog steeds in met crystal balls, al vind ik het volatiele soms wat minder fijn worden, met name die bewegingen naar beneden. Gelukkig staat alles over het algemeen 10 dagen later weer hoger dan ooit.
Gelukkig thuis en door werk veel afleiding.
En een, die roestbak staat er nog steeds. Weinig zin om vragen van geïnteresseerden te beantwoorden en vervolgens nooit meer wat te horen. Scanners
En ik vond hier laatst wel een standbeeld van Jaapio in het nachtkastje van m'n vriendin. Was heel vreemd, leek op zo'n gouden Oscar-award, maar was van rubber, 30 cm groot en kon trillen. Heel apart. Moet de laatste tijd ook vaak de batterijen van de Xbox-controller opladen... Snap het niet zo goed.
Heel Aliexpress staat er vol mee.
Je bedoelt de NFT...Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2021 @ 19:49:
[...]
Ik had nooit de rechten van mijn mannelijkheid moeten verkopen aan die Chinese fabriek.
+1
Tsja.. ze zijn daar wel wat van het kleinere formaatVerwijderd schreef op maandag 29 maart 2021 @ 19:49:
[...]
Ik had nooit de rechten van mijn mannelijkheid moeten verkopen aan die Chinese fabriek.
* Nnoitra rent
Verwijderd
Ik bedoel eind jaren 90 op een guur techno feest in 1 of andere fabriekshal.
Je weet hoe dat gaat. 3 tabletten en je zet overal vrolijk een handtekening onder.
Verwijderd
Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd zegt mijn vrouw altijd.Nnoitra schreef op maandag 29 maart 2021 @ 19:56:
[...]
Tsja.. ze zijn daar wel wat van het kleinere formaat![]()
* Nnoitra rent
Dat is inderdaad de groep die het zegtVerwijderd schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:00:
Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd zegt mijn vrouw altijd.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!