Helemaal leip..nemesis2212 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 19:43:
iemand metal hier? word even gepumpt naar x2 in een uurtje
Dacht ik doe een keer mee, gooi er 50 dollar in.. bij 75 eruit gehaald. Nu pizza van bestellen
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Helemaal leip..nemesis2212 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 19:43:
iemand metal hier? word even gepumpt naar x2 in een uurtje
ja nu al bijna x3. Metal pay is schijnbaar iets grootsIamthefish schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:08:
[...]
Helemaal leip..
Dacht ik doe een keer mee, gooi er 50 dollar in.. bij 75 eruit gehaald. Nu pizza van bestellen
God morks in wysterious ways.
Waar?Raaafie schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:23:
Kijk, dat is nou een echte groene dildo.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Persoonlijk vind ik Crypto.com dan weer erg onoverzichtelijk. Bij Binance moet je bij "earn" kijken. Je hebt flex terms en fixed terms voor veel munten. BNB kun je het best in de "vault" zetten als je er verder geen omkijken naar wilt hebben.Jordy198705 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 19:49:
Zat ff te kijken om naast Crypto.com en Nexo wat te locken op Binance maar allemachtig wat een onoverzichtelijk zooitje.
Saving, crypto, dual investment... manmanman
Verspreiden lijkt me veiliger, als je alles op 1 plek hebt staan kun je alles kwijt rakenMighty schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:30:
Ik zit alleen op Crypto.com om CRO te kunnen kopen. Als Binance nou CRO aanbood dan hoefde ik niet meerdere accounts te hebben.
nothing stops this train
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Als je ze in de vault zet krijg je er Alice voor?Bumpy_NL schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:28:
[...]
Persoonlijk vind ik Crypto.com dan weer erg onoverzichtelijk. Bij Binance moet je bij "earn" kijken. Je hebt flex terms en fixed terms voor veel munten. BNB kun je het best in de "vault" zetten als je er verder geen omkijken naar wilt hebben.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Slap geouwehoerGelukszoekr schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:42:
[YouTube: BITCOIN Bullrun 2.0 | Ben jij er klaar voor?]
De Haagse bullboys. Het oogt allemaal wat goedkoop, wel vermakelijke content als Bitcoin hodler
[ Voor 18% gewijzigd door peterhhh op 29-03-2021 20:53 ]
Sowieso, ik heb nog een buy order staan iets boven de cme-gap. Zou fijn zijn als we die vanacht nog aantikken xDKol Nedra schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:50:
Teveel groen, morgen vast overal bloed!
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Vind het inhoudelijker dan veel posts hier. Ja, ze gaan lekker op de hypetrain. Maar wagen zich niet aan stomme pricepredictions. Als je meer video's van hun kijkt dan zie je ook dat ze heel transparant zijn in hun holdings en profits. Ze denken er over na. En als je naar het grote geheel kijkt dan is de nabije toekomst voor Bitcoin ook gewoon bullish imopeterhhh schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:52:
[...]
Slap geouwehoer
Jongens die alleen maar geld zien. De volledige video alleen maar extreem positief praten. Kijk dit soort dingen en verlies vanzelf een keer je geld.
ook hier in twijfel, vannacht alles in fiat zetten of toch laten staan ...Kol Nedra schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:50:
Uit mijn post van gisteren zit DATA/BTC in een driehoek.0108daniel schreef op zondag 28 maart 2021 @ 11:10:
Hier vormt weer een mooie driehoek.
Verwacht hier eigenlijk pas morgen of dinsdag een uitbraak, maar je kan hem alvast in de gaten houden.
Het gaat om DATA/BTC
De indicator geeft 2 hele mooie bulls aan, dus ben benieuwd.
[Afbeelding]
Succes voor degene die deze ook meedoen
Kijk zelf eigenlijk ook wel graag naar deze gasten. Sluit me ook volledig aan wat jij hier stelt.Gelukszoekr schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:55:
[...]
Vind het inhoudelijker dan veel posts hier. Ja, ze gaan lekker op de hypetrain. Maar wagen zich niet aan stomme pricepredictions. Als je meer video's van hun kijkt dan zie je ook dat ze heel transparant zijn in hun holdings en profits. Ze denken er over na. En als je naar het grote geheel kijkt dan is de nabije toekomst voor Bitcoin ook gewoon bullish imo
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Verwacht je dus nog steeds een break out? Het volume is namelijk erg laag.0108daniel schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:59:
[...]
Uit mijn post van gisteren zit DATA/BTC in een driehoek.
Hij zit nog steeds in zijn driehoek en heeft op de RSI weer een Bull gevormd.
Had eigenlijk gisteren of vandaag al een stijging verwacht.
Echter door de flinke stijging van bitcoin zijn er een aantal altcoins in het rood beland.
DATA is vrij rustig gebleven en nog binnen de driehoek gebleven.
Hierbij nog een screenshot hoe de stand van zaken op dit moment is.
[Afbeelding]
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Goeie, gefundeerde analyse.Kol Nedra schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:50:
Je krijgt er de staking rewards en als er geen staking rewards zijn (of als die heel laag zijn) dan krijg je er BNB voor (als ik mij niet vergis). Als je de staking rewards niet interessant vind kun je middels de knop "convert small assests to BNB" in je spot wallet de vergaarde munten omzetten naar BNB (let wel goed op dat je alleen de munt selecteert die je wilt omzetten). Je betaald hier een kleine fee in de vorm van BNB.Jordy198705 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:35:
[...]
Als je ze in de vault zet krijg je er Alice voor?
Die heeft ze stijging er zo ongeveer wel op zitten denk ik
QLC Breakout is begonnen en deze pakt mooi uit.0108daniel schreef op zondag 28 maart 2021 @ 14:44:
QLC/BTC vormt nu ook een driehoek op de 2 uurs grafiek.
Het is even kijken wat bitcoin gaat doen, gaat de bitcoin hard omlaag dan zal deze mee omlaag gaan en dus een uitbraak naar beneden hebben.
Even in de gaten houden![]()
[Afbeelding]
[ Voor 62% gewijzigd door 0108daniel op 29-03-2021 21:21 ]
Ik verwacht inderdaad nog wel een Breakout.Daacuso schreef op maandag 29 maart 2021 @ 21:02:
[...]
Verwacht je dus nog steeds een break out? Het volume is namelijk erg laag.
Bedankt voor de info!Bumpy_NL schreef op maandag 29 maart 2021 @ 21:17:
[...]
Je krijgt er de staking rewards en als er geen staking rewards zijn (of als die heel laag zijn) dan krijg je er BNB voor (als ik mij niet vergis). Als je de staking rewards niet interessant vind kun je middels de knop "convert small assests to BNB" in je spot wallet de vergaarde munten omzetten naar BNB (let wel goed op dat je alleen de munt selecteert die je wilt omzetten). Je betaald hier een kleine fee in de vorm van BNB.
De rente op BNB kan niet alleen in BNB worden uitgekeerd helaas.
Haha. Ik vind het echt interessant om er zo naar te kijken. Lukt me alleen voor geen meter.0108daniel schreef op maandag 29 maart 2021 @ 21:18:
[...]
QLC Breakout is begonnen en deze pakt mooi uit.
Gefeliciteerd alvast voor degene die deze hebben meegepakt
niks te pizzaIamthefish schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:08:
[...]
Helemaal leip..
https://opensea.io/seaart
Ksm komt wel weer hoor.enomiss schreef op maandag 29 maart 2021 @ 21:47:
Ik heb een kleine KSM misser gemaakt vandaag.
Om 15:30 dacht ik dat die mijn sell van $567 wel ging halen. Ik stond erbij en keer ernaar hoe die op nulkommazoveel mijn limiet net niet raakte. Daarna was het niet meer te redden.
Had ik die sell maar snel omgezet in een markt oder haha. Dan had ik mooie winst gehad.
Klopt, maar zulke greedy beslissingen kunnen ook wel eens minder goed uitpakken.
En weer rap omlaag.Darrell schreef op maandag 29 maart 2021 @ 21:55:
Wow metal x10.
Kon op 4.33 instappen. Mes opgevangen. En nu al 10+
ja dit is ziek. benieuwd wat azie gaat doenDarrell schreef op maandag 29 maart 2021 @ 21:55:
Wow metal x10.
Kon op 4.33 instappen. Mes opgevangen. En nu al 10+
Een schitterende rode dildo0108daniel schreef op maandag 29 maart 2021 @ 21:20:
[...]
Ik verwacht inderdaad nog wel een Breakout.
Dat het volume laag is hoeft niet perse te betekenen dat er geen Breakout komt.
Je kan gelijk hebben dat die rustig in een horizontale lijn verder gaat.
Alleen merk ik ook vaak dat als er eenmaal een Breakout is, het volume flink toeneemt.
Kijk as we speak naar QLC, die heeft op dit moment een Breakout
Je hebt je sell ergens op gebaseerd toch? Dan bedoel ik niet eens zozeer een TA of iets dergelijks, maar gewoon een ‘dit wil ik eraan verdienen’. Als je op dat moment toch wil, stel een lagere limiet in of een stop-loss die je steeds iets naar boven verplaatst wanneer de koers blijft stijgen.enomiss schreef op maandag 29 maart 2021 @ 21:50:
[...]
Klopt, maar zulke greedy beslissingen kunnen ook wel eens minder goed uitpakken.
Hoe doen jullie dat, als die net tegen je sell aanhikt? Snel omzetten in een markt oder of de limiet snel aanpassen naar iets onder de markt?
A87 ofzo, rare kwiebus.A87 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:33:
Zo dan ARK tikte even de 2,6 dollar aan.
Zit die kerel nog in ark ??? Die kerel die hier mij quote .. ff naam kwijt
Dus.. dat hadden heel wat meer pizza's kunnen zijnIamthefish schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:08:
[...]
Helemaal leip..
had ie het maar gedaan had ik 2 pizza's kunnen kopen net
Ankr heeft een prima weekje achter de rug.Ladonna schreef op maandag 29 maart 2021 @ 22:06:
Daar zit ik dan in ankr die niets meer doet, terwijl het overal vuurwerk is
Vuurwerk?Ladonna schreef op maandag 29 maart 2021 @ 22:06:
Daar zit ik dan in ankr die niets meer doet, terwijl het overal vuurwerk is
Sarcasm is my superpower! What's yours?
M3 '21
En flikkersterretje genaamd BitcoinNnoitra schreef op maandag 29 maart 2021 @ 22:12:
[...]
Vuurwerk?
Als in een mooie pijl omhoog en eindigen met een knal waarna alles in rook is opgegaan?
Welkom in de wondere wereld van crypto!Arcenon schreef op maandag 29 maart 2021 @ 22:14:
Iemand nog een tip om ergens in te stappen tussen al het geweld? Ik heb mn short BTC en ETH einde middag al verkocht, om de dip straks weer te kopen. Pundi / ADA / Ankr / Chz doen allemaal niks meer..
Als we zo doorgaan: 1 april => 66k per Btc.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ja ja, daar trap ik niet inMicroWhale schreef op maandag 29 maart 2021 @ 22:25:
[...]
Those are rookie numbers!MicroWhale schreef op maandag 29 maart 2021 @ 22:25:
[...]
Ergens klopt er bij jou iets niet, zoe ziet ie er bij mij uit (vers van de copy/paste)enomiss schreef op maandag 29 maart 2021 @ 22:23:
Ik vermoed dat nieuws als dat van Visa vooral effect heeft op andere bedrijven die in overtuiging winnen. Echter reageren bedrijven iets trager dan een willekeurig individu achter de PC.
Een ander ding wat ik maar raar vind. Als ik op CMC de grafiek van 24u toevoeg, en vervolgens naar de pagina van de munt ga en de 1d grafiek bekijk, dan lijkt deze in de verste verte niet erop. Wat is dit?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dat snap ik, maar hij zou wel dezelfde globale vorm moeten laten zien. Ik merk vaker op dat er niks van klopt.... dit gebeurt trouwens in Microsoft Edge. In Tor net getest, daar ziet de 24u grafiek er wel goed uit. Dus oppassen, afhankelijk van de browser kloppen die grafiekjes niet.Nnoitra schreef op maandag 29 maart 2021 @ 22:36:
[...]
Ergens klopt er bij jou iets niet, zoe ziet ie er bij mij uit (vers van de copy/paste)
[Afbeelding]
Daarnaast is dat kleine grafiekje een enorm versimpelde versie; het is meer een gemiddelde van alle kleine ups en downs om je een kleine indicatie te geven.
Voor een fatsoenlijke grafiek moet je echt die grote hebben.
[ Voor 10% gewijzigd door enomiss op 29-03-2021 22:42 ]
en de max supply is vrij laag maar 65 miljoen dus ik denk als dit nieuws groot word dat hij nog best leuk kan stijgenwErudite schreef op maandag 29 maart 2021 @ 22:45:
MTL blijft gaan joh!
Of cmc is een beetje fubar, of jouw browser.enomiss schreef op maandag 29 maart 2021 @ 22:39:
[...]
Dat snap ik, maar hij zou wel dezelfde globale vorm moeten laten zien. Ik merk vaker op dat er niks van klopt.... dit gebeurt trouwens in Microsoft Edge. In Tor net getest, daar ziet de 24u grafiek er wel goed uit. Dus oppassen, afhankelijk van de browser kloppen die grafiekjes niet.
Ja, daarom doet ADA dat nooitMighty schreef op maandag 29 maart 2021 @ 22:50:
Deed ADA dit maar eens.
P.S. wacht op bashin over max supply
Doe eens een topic search op degoAMARONE schreef op maandag 29 maart 2021 @ 22:56:
Iemand hier die in dego zit?
[ Voor 21% gewijzigd door Nnoitra op 29-03-2021 22:58 ]
Van een dubbeltje per coin rond de jaarswisseling naar €1.10 in 2 maanden is magertjes inderdaad.Mighty schreef op maandag 29 maart 2021 @ 22:50:
Deed ADA dit maar eens.
In de Tor browser ook rare shit, terwijl die in Edge weer goed lijkt te zijn. Werkt het alleen fatsoenlijk in Chrome ofzo?Nnoitra schreef op maandag 29 maart 2021 @ 22:51:
[...]
Of cmc is een beetje fubar, of jouw browser.
Wat jij op jouw grafiekje ziet, lijkt vooral op wat er tussen 21 en 25 maart gebeurde:
[Afbeelding]
[...]
Ja, daarom doet ADA dat nooit
[ Voor 5% gewijzigd door enomiss op 29-03-2021 22:59 ]
Niet verwonderlijk als je van DOT opeens naar DAI gaatenomiss schreef op maandag 29 maart 2021 @ 22:57:
[...]
In de Tor browser ook rare shit:
[Afbeelding]
Tip: als je auto subscribe aanzet dan worden je uitgekeerde rentes aan het einde van de dag automatisch weer uit je spot wallet in je earn wallet gezet. Bij BNB moet je dan even goed opletten of je dit ook gebruikt voor het betalen van de transacties. Iets dat in je earn wallet zit kan namelijk niet worden gebruikt voor een transactie.Jordy198705 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 21:27:
[...]
Bedankt voor de info!
Ga vandaag of morgen starten
Uitgestapt met verlies en omgezet naar Super.AMARONE schreef op maandag 29 maart 2021 @ 22:56:
Iemand hier die in dego zit?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
ik zit nog 16.000 in de min ofsoAMARONE schreef op maandag 29 maart 2021 @ 22:49:
Vorige week rekt. Nu naar de Moon. Genot
[ Voor 36% gewijzigd door A87 op 29-03-2021 23:19 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik denk dat het niet zinvol is om in te zetten op een munt die bizar is vertrokken vandaag. Maar los daarvan zou het volume van Binance voldoende moeten zijn om deze munt voor eenzelfde bedrag te kopen als bij Upbit_Gast_ schreef op maandag 29 maart 2021 @ 23:13:
Op Binance heeft Metal een volume van 21.16%
En op Upbit een volume van 61.51%
Stel je wilt inzetten op Metal, is het zinvol om een acount te maken bij Upbit als je al een Binance acount hebt?
Niet iedereen zet hier neer wat die heeft. Misschien dat er nog eenzame dego strijders zijn ook.Nnoitra schreef op maandag 29 maart 2021 @ 22:51:
[...]
Of cmc is een beetje fubar, of jouw browser.
Wat jij op jouw grafiekje ziet, lijkt vooral op wat er tussen 21 en 25 maart gebeurde:
[Afbeelding]
[...]
Ja, daarom doet ADA dat nooit
[...]
Doe eens een topic search op dego
Ah ok thanks. Ja klopt, hij is idd al vertrokken haha...Gelukszoekr schreef op maandag 29 maart 2021 @ 23:16:
[...]
Ik denk dat het niet zinvol is om in te zetten op een munt die bizar is vertrokken vandaag. Maar los daarvan zou het volume van Binance voldoende moeten zijn om deze munt voor eenzelfde bedrag te kopen als bij Upbit
[ Voor 3% gewijzigd door _Gast_ op 29-03-2021 23:30 ]
Stop gewoon met het "chasing green candles".xileS schreef op maandag 29 maart 2021 @ 23:25:
Dego met verlies verkocht en Data van gehaald, zou mij verbazen als dit een goede keuze is. Gaat meestal elke x fout
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Je hebt gelijk. Ik heb ook een grote bag die ik al een aantal jaren niet aanraak. Ook een deel verkocht omdat al niks waard was en geen hoop meer in had, achteraf altijd weer slechte timing.Gelukszoekr schreef op maandag 29 maart 2021 @ 23:30:
[...]
Stop gewoon met het "chasing green candles".
Ik snap dat dat je natuurlijke instinct is. Maar het is écht geen winnende strategie. Op deze manier koop je vaak hoog, en zal je met verlies weer verkopen. Het is zo obvious, en toch vallen elke keer zoveel mensen voor deze val
Ja, i know. Ik heb slecht geslapen vannachtjack zomer schreef op maandag 29 maart 2021 @ 23:38:
@Gelukszoekr chill. Je kan wel brand roepen, maar zolang er geen rook is zullen er weinig mensen luisteren..
Iedereen trade op zijn manier. Sommige hebben Suc6/geluk sommige niet. Uiteindelijk doen we/ze wat ze willen...
Ik had 1000 usdc, nu nog maar 970 usdc meteen account verwijderd, kansloze Exchange dit.captainleduc schreef op maandag 29 maart 2021 @ 23:33:
Zijn er meer mensen die op Coinlist nog wat USDC of andere meuk hebben staan (door die Casper shitshow) en daar niks mee kunnen omdat al dagen niets omgezet kan worden naar iets wat wel voor een normale fee te verzenden is?
Er is sinds de ico ‘onderhoud’ aan de systemen.
Mocht ik m’n bag daar wegkrijgen blijf ik in het vervolg heel ver weg van deze partij, vertrouw het voor geen meter.
Nee snap ik, maar mensen zien goud en duiken erop..Gelukszoekr schreef op maandag 29 maart 2021 @ 23:40:
[...]
Ja, i know. Ik heb slecht geslapen vannacht
No hard feelings hoor. Ik probeer alleen advies te geven
[ Voor 12% gewijzigd door jack zomer op 29-03-2021 23:53 ]
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Ik heb als n00b een paar filmpjes op jouw aanraden van DoopieCash gekeken en hoewel het dan de 'Haagse bullboys' zijn, vind ik het juist wel mooi om te zien dat ze iedereen proberen te behoeden voor mega fails en veel vertellen over risico management.Gelukszoekr schreef op maandag 29 maart 2021 @ 23:40:
[...]
Ja, i know. Ik heb slecht geslapen vannacht
No hard feelings hoor. Ik probeer alleen advies te geven
[ Voor 5% gewijzigd door EBOOZ op 29-03-2021 23:53 ]
Heb je FIL al geprobeerd? Die werkt wel.captainleduc schreef op maandag 29 maart 2021 @ 23:33:
Zijn er meer mensen die op Coinlist nog wat USDC of andere meuk hebben staan (door die Casper shitshow) en daar niks mee kunnen omdat al dagen niets omgezet kan worden naar iets wat wel voor een normale fee te verzenden is?
Er is sinds de ico ‘onderhoud’ aan de systemen.
Mocht ik m’n bag daar wegkrijgen blijf ik in het vervolg heel ver weg van deze partij, vertrouw het voor geen meter.
LG HM091MR.U44 - OEG 300liter 516005190 warmte wisselaar boiler - Solaredge / Growatt 4800 kWh
[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 30-03-2021 00:00 ]
Zero.
Die casper heeft me nu al geld gekost alleen al door het heen en weer schuiven.
Misschien even uitzoomen dan....wrapper83 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 23:55:
Fil? Nou de laatste paar dagen niet vooruit te branden...
[ Voor 21% gewijzigd door Chaes op 30-03-2021 00:06 ]
zo gek is dat niet aangezien die al zo hard gegroeid iswrapper83 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 23:55:
Fil? Nou de laatste paar dagen niet vooruit te branden...
[ Voor 28% gewijzigd door Kol Nedra op 30-03-2021 00:13 ]
nothing stops this train
LG HM091MR.U44 - OEG 300liter 516005190 warmte wisselaar boiler - Solaredge / Growatt 4800 kWh
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
1000,dan is de lambo heel dichtbij.Pelox schreef op maandag 29 maart 2021 @ 23:59:
Vrij veel bullish signalen rondom Neo..
Sommige ta's komen op een prijs van 1000 dollar en hoger zoals deze:
https://www.tradingview.c...ullish-Ascending-Channel/
Lijkt mij een beetje overdrevenmaar het is crypto... you never know.
Persoonlijk hoop ik dat we in de buurt van de 100 dollar komen en als het meezit richting ath (198) of hoger. En zo niet dan niet.. hodlen we weer verder he.
Slaap lekker allemaal!
Als de ath aangetikt wordt, denk ik niet dat ik ze nog vast kan houdenPelox schreef op maandag 29 maart 2021 @ 23:59:
Vrij veel bullish signalen rondom Neo..
Sommige ta's komen op een prijs van 1000 dollar en hoger zoals deze:
https://www.tradingview.c...ullish-Ascending-Channel/
Lijkt mij een beetje overdrevenmaar het is crypto... you never know.
Persoonlijk hoop ik dat we in de buurt van de 100 dollar komen en als het meezit richting ath (198) of hoger. En zo niet dan niet.. hodlen we weer verder he.
Slaap lekker allemaal!
We are thrilled to announce that the State Grid Corporation of China has selected #Wanchain's blockchain technology to upgrade their national data management system.https://t.co/uhASxp2jJ3
— Wanchain (@wanchain_org) 30 maart 2021
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik heb het dus ook, en bij mij crasht ie als ik op wifi zit. Op 4G nergens last van. Sinds de nieuwste versie van gisteren.DJ-Promo schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:14:
Tijdje terug de Binance app die afsloot zodra je het open had. Dat heb ik nu blockfolio, meer mensen last van?
Android 10 telefoon. Volledig up-to-date.
Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq