[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 148 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.160 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

@Taro Je BSC wallet in metamask importeren. Het is vrij opvallend dat Binance rommel heeft weten te produceren, maar die wallet heeft echt wat bugs er in zitten. Wat jij hebt is een bekend probleem zonder oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 12:20
Glenn Hoddle schreef op zondag 28 maart 2021 @ 22:26:
@Taro Je BSC wallet in metamask importeren. Het is vrij opvallend dat Binance rommel heeft weten te produceren, maar die wallet heeft echt wat bugs er in zitten. Wat jij hebt is een bekend probleem zonder oplossing.
Volgens mij is Metamask in dit geval de rommel. Als BSC niet zou werken was BNB al lang door het putje gegaan

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

@Gelukszoekr Hoe dat zo? Het is toch gewoon die Binance wallet plugin die niet werkt?
Ik had dit probleem ook en ik had überhaupt geen metamask toen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Glenn Hoddle schreef op zondag 28 maart 2021 @ 22:29:
@Gelukszoekr Hoe dat zo? Het is toch gewoon die Binance wallet plugin die niet werkt?
Ik had dit probleem ook en ik had überhaupt geen metamask toen.
Excuus. Ik dacht dat het om metamask ging. De Binance wallet heb ik nooit gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Vooral zo houden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Glenn Hoddle schreef op zondag 28 maart 2021 @ 22:26:
Thx, maar dat geeft ook weer een foutmelding:
The transaction cannot succeed due to error: PancakeRouter: INSUFFICIENT_OUTPUT_AMOUNT. This is probably an issue with one of the tokens you are swapping.
Wat een troep...

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Taro schreef op zondag 28 maart 2021 @ 22:39:
[...]
Thx, maar dat geeft ook weer een foutmelding:
[...]
Wat een troep...
Ik kan me vergissen, maar deze fout klinkt als niet voldoende liquiditeit in de pool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op zondag 28 maart 2021 @ 22:40:
[...]

Ik kan me vergissen, maar deze fout klinkt als niet voldoende liquiditeit in de pool
Andere coin werkt nu wel via Metamask -> BSC koppeling. Was idd liquiditeitsprobleem, helaas.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Taro schreef op zondag 28 maart 2021 @ 22:46:
[...]

Andere coin werkt nu wel via Metamask -> BSC koppeling. Was idd liquiditeitsprobleem, helaas.
Je kan proberen meerdere kleine orders te maken. En de liquiditeit kan elke seconde weer anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op zondag 28 maart 2021 @ 22:49:
[...]

Je kan proberen meerdere kleine orders te maken. En de liquiditeit kan elke seconde weer anders zijn.
Ook geprobeerd, maar alles was blijkbaar op helaas. Nu neem ik genoegen met 394% per jaar ipv 1.800.000 % per jaar, je moet niet te gretig worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Taro schreef op zondag 28 maart 2021 @ 22:51:
[...]

Ook geprobeerd, maar alles was blijkbaar op helaas. Nu neem ik genoegen met 394% per jaar ipv 1.800.000 % per jaar, je moet niet te gretig worden :)
En nu laat je nog even weten om welke coin het ging? Deze is nu immers toch niet te krijgen hoorde ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Mijn verkrampte pluk LTC verruild voor KSM, let’s go :D

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 10:45
Vechain Thor. Gaat die t maken of gaan we M dalend zien?

Lijkt een veelbelovende coin, wat vinden jullie er van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op zondag 28 maart 2021 @ 22:53:
[...]

En nu laat je nog even weten om welke coin het ging? Deze is nu immers toch niet te krijgen hoorde ik :p
Klopt, Space. Maar nu ben ik blijkbaar liquidity pool aan het spelen voor een andere coin. Adoptie van het hele gebeuren is nog ver weg vermoed ik, wat een geklik en geswap :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Rokz schreef op zondag 28 maart 2021 @ 23:01:
Waarom lijkt het jou zo veelbelovend?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter

Die was 3 jaar geleden veelbelovend, hebben volgens mij weleens een werkende chipverplaatsmachine laten zien van 1 vierkante meter, wat je al niet met een paar miljard USD kunt realiseren, top toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
Gelukszoekr schreef op zondag 28 maart 2021 @ 23:09:
[...]

Waarom lijkt het jou zo veelbelovend?
Kijkend naar wat ze willen bereiken, partners en de sterke stijging van laatste tijd.

Moet daarbij wel zeggen ben me met aan t verdiepen in de crypto wereld, en vind het dan zelf interessant wat andere denken en de reden hier achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Taro schreef op zondag 28 maart 2021 @ 23:10:
[...]

Die was 3 jaar geleden veelbelovend, hebben volgens mij weleens een werkende chipverplaatsmachine laten zien van 1 vierkante meter, wat je al niet met een paar miljard USD kunt realiseren, top toch?
Zag enkele trendanalyses die best bullish waren, maar dat is dus de discrepantie tussen tech en knaken. Al is het project niks, sommige maken een flinke run. Ik heb er zelf 2-3 jaar geleden in gezeten en was veelbelovend, laatst uit mijn PF gehaald.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/it6be.jpg

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DvbsqbcB9VYyppzsKsBPlAlk_lw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VniNP6OJlLqhLueLoH8SLjZF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rokz
Nou door alle reacties weet ik ondertussen genoeg Haha

En wil me graag voorstellen, rokz hier een nieuweling in de crypto wereld Haha!

[ Voor 43% gewijzigd door Rokz op 28-03-2021 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
RickvN schreef op zondag 28 maart 2021 @ 23:14:
[...]

Zag enkele trendanalyses die best bullish waren, maar dat is dus de discrepantie tussen tech en knaken. Al is het project niks, sommige maken een flinke run. Ik heb er zelf 2-3 jaar geleden in gezeten en was veelbelovend, laatst uit mijn PF gehaald.
Dat kan heel goed, maar staat dan volledig los van de tech, gaat dus puur om de speculatie. Net als 99,99% van de rest van de coins :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IGNGv0JElz6Eg0uoFpwNO9Gr1To=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HImkjJLa2N70oofZgsK1Ekv0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Rokz schreef op zondag 28 maart 2021 @ 23:16:

En wil me graag voorstellen, rokz hier een nieuweling in de crypto wereld Haha!
't Is trouwens niet dat je op zich een rare vraag stelt hoor. VET heeft hier alleen nogal een verleden op dit forum, met rabiate believers en non-believers. En nu kwam jij hier even informeren over Vechain; ik dacht serieus dat je een grapje maakte :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Rokz schreef op zondag 28 maart 2021 @ 23:13:
[...]
Kijkend naar wat ze willen bereiken, partners en de sterke stijging van laatste tijd.

Moet daarbij wel zeggen ben me met aan t verdiepen in de crypto wereld, en vind het dan zelf interessant wat andere denken en de reden hier achter :)
VeChain was erg hot in 2017. Veel partnerships. Een samenweking met dnv-gl etc.

VTHO is de rente die je krijgt als je VET hebt. Deze token wordt verbruikt bij het doen van transacties, oftewel wanneer een consument een QR code scant van een artikel waarvan de supplychain door VeChain is gemonitort.

Nu 3 jaar later blijkt dat de oplossing van VeChain niet echt iets teweeg heeft gebracht. Het idee is leuk. Het is maar de vraag of de blockchain werkelijk een goede oplossing is voor supplychainmanagement.

Dat wil niet zeggen dat je er geen geld op kan maken. Als je hier wat in ziet koop dat VET en zet deze in een wallet zodat je ook VTHO krijgt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Rokz schreef op zondag 28 maart 2021 @ 23:16:
Alles staat momenteel hoog, nu in stappen brengt het nodige risico met zich mee. Dit geldt momenteel voor bijna alles.

Er kunnen nog prima pumps op diverse muntjes komen maar hoe hoger de algehele markt gaat hoe groter de kans wordt dat het crasht en hoe kleiner de kans wordt dat het parabolisch verder stijgt.

Wees je daar bewust van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01:29
TomTorquay schreef op zondag 28 maart 2021 @ 23:19:
[...]

't Is trouwens niet dat je op zich een rare vraag stelt hoor. VET heeft hier alleen nogal een verleden op dit forum, met rabiate believers en non-believers. En nu kwam jij hier even informeren over Vechain; ik dacht serieus dat je een grapje maakte :o
misschien moeten we het technologisch vergaande filmpje van de VET technologie zo nu en dan posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
TomTorquay schreef op zondag 28 maart 2021 @ 23:19:
[...]

't Is trouwens niet dat je op zich een rare vraag stelt hoor. VET heeft hier alleen nogal een verleden op dit forum, met rabiate believers en non-believers. En nu kwam jij hier even informeren over Vechain; ik dacht serieus dat je een grapje maakt :o
Hoewel ik veel lees ben ik niet alle pagina’s afgegaan :9

Tijd om M is te zoeken ben nieuwsgierig geraakt door je post Haha

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TomTorquay
Rokz schreef op zondag 28 maart 2021 @ 23:20:
Tijd om M is te zoeken ben nieuwsgierig geraakt door je post Haha
U vraagt, wij draaien _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:58
Mighty schreef op zondag 28 maart 2021 @ 22:10:
Deze was ook al eerder gepost. Zo te zien zitten we nu in de Greed phase. Klinkt al heftig en had ik niet verwacht dat wij daar al zouden zitten.

https://www.lookintobitco...-unrealized-profit--loss/
En waar zat Bitcoin in 2017, rond (bijvoorbeeld) $5000? Ook wel 'greed' als je het mij vraagt :P

Hoe hoger we zitten, hoe hoger het risico natuurlijk.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Gelukszoekr schreef op zondag 28 maart 2021 @ 23:20:
[...]

Nu 3 jaar later blijkt dat de oplossing van VeChain niet echt iets teweeg heeft gebracht. Het idee is leuk. Het is maar de vraag of de blockchain werkelijk een goede oplossing is voor supplychainmanagement.
Even een andere kant op gedacht: had het niet een boel shit van Brexit kunnen wegnemen qua douaneformaliteiten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:58
Glenn Hoddle schreef op zondag 28 maart 2021 @ 23:32:
[...]

Even een andere kant op gedacht: had het niet een boel shit van Brexit kunnen wegnemen qua douaneformaliteiten?
Wellicht wel, maar dan had die chipverplaatsmachine misschien wat sneller moeten werken?

Er is geen enkele reden waarom je een derde partij dit niet zou toevertrouwen. Gewoon, in een normale database je shit dumpen, als je de lees en schrijfrechten maar juist verdeelt. Vechain zelf is uiteindelijk net zo'n derde partij.

Bovenal: het zal een heel stuk voordeliger zijn.

Het hele economische model waarop vechainthor z'n waarde stalt moet uiteindelijk betaald worden door bedrijven die er naar alle waarschijnlijkheid meer waarde uit willen halen dan dat ze investeren. Dat is überhaupt niet het geval, en zelfs al was dat zo: dan kan je achterop ieder bierviltje berekenen dat een database opzetten goedkoper is dan de hodlers van een volatiele cryptocoin te financieren.

[ Voor 51% gewijzigd door Richh op 28-03-2021 23:42 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Glenn Hoddle schreef op zondag 28 maart 2021 @ 23:32:
[...]

Probleem is dat er met supplychain op de blockchain ook gefraudeerd kan worden. Los hiervan vertrouwen beleidsmakers een blockchain oplossing niet volgens mij.

Men snap het niet, te nieuw. Net als dat stemmen van laatst met een fucking potlood en behangpapier. Hier zijn ook goede alternatieven voor via Civic.

Het geeft maar aan dat dit gewoon nog erg nieuw is. De tijd zal leren welke chain echt voet aan de grond gaat krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-09 23:42
Ik hoor veel over de Milk token en Elongate

Maar waar kun je de stijgingen en dalingen zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
_Gast_ schreef op zondag 28 maart 2021 @ 23:39:

MILK2 neem ik aan?
https://www.coingecko.com/en/coins/milk2

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
_Gast_ schreef op zondag 28 maart 2021 @ 23:39:

Op het moment dat de kaars groen kleurt is het een stijging, wanneer deze rood is dan is het een daling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Gelukszoekr schreef op zondag 28 maart 2021 @ 23:43:
[...]

Op het moment dat de kaars groen kleurt is het een stijging, wanneer deze rood is dan is het een daling
Ja maar normaal gesproken kun je het volgen op coingecko of coinmarketcap, maar kan ze daar niet op vinden

https://www.reddit.com/r/...ing_community_token_weve/

[ Voor 18% gewijzigd door _Gast_ op 28-03-2021 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Deze? https://coinmarketcap.com/currencies/milk-alliance/.

Edit: Ander contract address, dus niet dezelfde. Geen idee waar je die kunt vinden. De BSC chain is van Binance en Binance is eigenaar van Coinmarketcap, dus je zou verwachten...

[ Voor 26% gewijzigd door Taro op 28-03-2021 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Gelukszoekr schreef op zondag 28 maart 2021 @ 23:39:
[...]

Probleem is dat er met supplychain op de blockchain ook gefraudeerd kan worden. Los hiervan vertrouwen beleidsmakers een blockchain oplossing niet volgens mij.

Men snap het niet, te nieuw. Net als dat stemmen van laatst met een fucking potlood en behangpapier. Hier zijn ook goede alternatieven voor via Civic.

Het geeft maar aan dat dit gewoon nog erg nieuw is. De tijd zal leren welke chain echt voet aan de grond gaat krijgen
Dat eerste probleem snap ik ongeveer (Byzantine generals?).
Dat beleidsmakers een blockchainoplossing niet snappen/vertrouwen, mwoah, valt mee. (Ik ben er zelf een.) De redenen dat zulke adoptie traag lijkt bij overheden komt niet doordat er niet genoeg mensen zijn die het snappen en die er iets in zien. (En dan lopen we in Nederland ook nog relatief voorop meestal, kun je nagaan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Taro schreef op zondag 28 maart 2021 @ 23:46:
[...]

Edit: Ander contract address, dus niet dezelfde. Geen idee waar je die kunt vinden. De BSC chain is van Binance en Binance is eigenaar van Coinmarketcap, dus je zou verwachten...
Misschien is die BSC toch niet zo centraal gecontroleerd als iedereen denkt. Of ze weten niet helemaal goed wat ze aan het doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Taro schreef op zondag 28 maart 2021 @ 23:46:
[...]

Deze? https://coinmarketcap.com/currencies/milk-alliance/.

Ja idd die is ook niet te koop bij Pancake

Ik weet niet of ik het direct zou kopen. Maar het is in ieder geval goed om gehypte tokens te volgen..

In ieder geval thanks voor het kijken!

[ Voor 3% gewijzigd door _Gast_ op 28-03-2021 23:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Glenn Hoddle schreef op zondag 28 maart 2021 @ 23:50:
[...]

Misschien is die BSC toch niet zo centraal gecontroleerd als iedereen denkt. Of ze weten niet helemaal goed wat ze aan het doen zijn.
Ach, ze spelen maar met een paar Dollar in dit wereldje, dus komt vast wel goed. Geen enkel probleem als Binance een foutje maakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Glenn Hoddle schreef op zondag 28 maart 2021 @ 23:48:
[...]
Dat eerste probleem snap ik ongeveer (Byzantine generals?).
Dat beleidsmakers een blockchainoplossing niet snappen/vertrouwen, mwoah, valt mee. (Ik ben er zelf een.) De redenen dat zulke adoptie traag lijkt bij overheden komt niet doordat er niet genoeg mensen zijn die het snappen en die er iets in zien. (En dan lopen we in Nederland ook nog relatief voorop meestal, kun je nagaan.)
Hoe verklaar jij de traagheid in adoptie? Het lijkt mij dat deze bij overheden met een vergelijkbaar tempo verloopt als in de bedrijfswereld. Is het toch niet vaak een wantrouwen in het onbekende, helemaal omdat het vaak om kritieke processen gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
hahaha check deze: https://coinmarketcap.com/currencies/farm-space/

pas uitgekomen

gaat als een gek omhoog en omlaag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Gelukszoekr schreef op zondag 28 maart 2021 @ 23:58:
[...]

Hoe verklaar jij de traagheid in adoptie? Het lijkt mij dat deze bij overheden met een vergelijkbaar tempo verloopt als in de bedrijfswereld. Is het toch niet vaak een wantrouwen in het onbekende, helemaal omdat het vaak om kritieke processen gaat?
Niet zo zeer wantrouwen, maar het zijn inderdaad kritieke processen - en kritieke processen voor een land (en ook gemeente) zijn wat anders dan voor een bedrijf. Los van het feit dat overheden vaak een hiërarchie hebben waarin oudere mensen meer te vertellen hebben, en ze worden aangestuurd door de regering, moet je een goede reden hebben waarom je iets dat op zich vrij goed en relatief efficiënt werkt wil vervangen door iets potentieel beters dat zich nog niet helemaal heeft bewezen.

Om even een voorbeeld te noemen waar het goed en verkeerd ging: het feit dat je belastingaangifte elke jaar is vooringevuld komt doordat een paar mensen bij de Belastingdienst een idee hadden, data wilde koppelen aan je BSN, en het management wel z'n nek wilde uitsteken. En iedereen was er blij mee, het ging goed, en voordeel was dat de burger nog steeds verantwoordelijk was.
Andere kant, ook BD, was de toeslagenaffaire: dat was algoritmes inzetten om fraude tegen te gaan. Op zich prima, een ook bijv. het gebruiken van een dubbele nationaliteit als indicator van verhoogde kans op fraude is prima, als er mensen werken die snappen hoe je zo'n algoritme inzet en kan controleren. En trouwens, buiten bereik van de BD, rechters die snappen wat wel en geen bewijs is. En dat was dus niet zo en toen ging het gruwelijk mis.

En dat laatste maakt ook dat ik zelf misschien best eens (op dat moment) tegen een blockchainoplossing zou adviseren, al zou ik weten dat het technisch haalbaar is en potentieel veel efficiënter. Als je eigen personeel dat het moet uitvoeren redelijkerwijs niet in staat is met een oplossing te werken is het dus geen oplossing. Voor grote bedrijven zal die afweging wel hetzelfde zijn, met als gevolg dat adoptie binnen het bedrijfsleven marginaal maar niet veel sneller is dan bij een moderne overheid.

Lang verhaal, maar eigenlijk: het is geen angst voor het onbekend, het is scepsis over of het nieuwe daadwerkelijk een verbetering oplevert. En soms is minder techniek gewoon beter. We hadden al het halve land kunnen vaccineren als de overheid niet zo nodig een digitale vaccinregistratie had gewild.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:06

WhySoSerious

Be the change.

Komt ie weer hoor,;

KSM :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
RickvN schreef op zondag 28 maart 2021 @ 22:54:
Mijn verkrampte pluk LTC verruild voor KSM, let’s go :D
Goedemorgen :+ :F

Ineens gaat LTC los na weken hehe.

[ Voor 9% gewijzigd door RickvN op 29-03-2021 07:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Ach ja, ik zit ook in 3 coins die gestaag m'n PF de "afgrond" in trekken, alles wat ik doe of niet doe gaat fout, dus ik hodl maar, we zien wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:28
RickvN schreef op maandag 29 maart 2021 @ 07:13:
[...]

Goedemorgen :+ :F

Ineens gaat LTC los na weken hehe.
Mis ik iets?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4yyN3Jt7fvbI7V2EjSvsF2w2GRc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CJIxC6IGMCt3aszI7W8E82Bp.png?f=user_large

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:36

Vooral niet teveel luisteren naar de zure gebruikers hier over VET. De meesten hier hebben na de dump in 2018 nogal een haat-verhouding met VET en vallen daarmee terug op filmpjes uit 2017/2018. Ondertussen werken ze wel samen met DNV-GL, Walmart, PWC etc.

Zit in ieder geval heel wat meer toegevoegde waarde in dan een BIFI, SUSHI, ALICE en weet ik veel wat er allemaal voor shitzooi voorbij komt via de Binance Smart Chain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Blik1984 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 09:09:
[...]
Vooral niet teveel luisteren naar de zure gebruikers hier over VET. De meesten hier hebben na de dump in 2018 nogal een haat-verhouding met VET en vallen daarmee terug op filmpjes uit 2017/2018. Ondertussen werken ze wel samen met DNV-GL, Walmart, PWC etc.
DNV-GL Walmart en PWC was ook in 2017 al bekend. Wat is er de afgelopen 3 jaar bijgekomen?
Zit in ieder geval heel wat meer toegevoegde waarde in dan een BIFI, SUSHI, ALICE en weet ik veel wat er allemaal voor shitzooi voorbij komt via de Binance Smart Chain
Het heeft in elk geval een duidelijke usecase. De vraag blijft natuurlijk wel, waarom moet er een token, met waarde betrokken worden in het verbeteren van de supplychain?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
* offtopic *

[ Voor 95% gewijzigd door .oisyn op 29-03-2021 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
* offtopic *

[ Voor 94% gewijzigd door .oisyn op 29-03-2021 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Gelukszoekr schreef op maandag 29 maart 2021 @ 09:11:
[...]
DNV-GL Walmart en PWC was ook in 2017 al bekend. Wat is er de afgelopen 3 jaar bijgekomen?

[...]

Het heeft in elk geval een duidelijke usecase. De vraag blijft natuurlijk wel, waarom moet er een token, met waarde betrokken worden in het verbeteren van de supplychain?
Walmart was 2019

https://vechaininsider.co...red-food-safety-platform/

En er zijn genoeg kleinere partijen bijgekomen zoals Sams Club, een energiebedrijf uit shanghai meen ik, Vulcanforged, Puffbar en zo zijn er nog wel meer terug te vinden als je gaat zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Goed door die USD 56,1K heen zou wel eens een leuke rally omhoog tot gevolg kunnen hebben.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• samba80
  • Laatst online: 17-09 12:01
Het gevaar riskerend om afgeslacht te worden: Toch nog even wat tegengeluid over Vechain. Ik volg ze al vanaf het begin. Ze deden net zoals menig andere crypto vol mee aan het hypen van partnerships etc. Ook hun marketing/shills (coca_cola_kid op twitter) waren vrij treurig.
Ze hebben echter 2 jaar geleden op het gebied van shilling echter bewust een andere weg ingeslagen en doen aankondigingen alleen als wat live gaat en de klant het ook aangeeft.
Wat mij aanstaat aan Vechain is het volgende en ik hoor graag de tegengeluiden. Discussie zorgt voor scherpte en wellicht moet ik mijn mening bijstellen.

1) De markt waar ze zich op focussen (supply chain, track en trace, namaak) is ontzetten groot en Vechain loopt voorop. Overigens kan de chain andere use cases ook prima aan (NFT, Defi etc)
2) Ze focussen zich als 1 van de weinigen volledig op Business oplossingen met zo simpel mogelijke oplossingen voor de gebruikers. Denk hierbij aan hun MPP protocol, fee delegation en ook focus op compliance.
3) Ze proberen te groeien via partners (DNV, PWC China). Dit zorgt voor netwerkeffecten.
4) Handel/Supply chain is wereldwijd en kent geen grenzen. Het product kan dus overal gebruikt worden
5) Ze maken een duidelijke keuze voor snelheid in hun tech. De 101 Authority Nodes zorgen voor gedeeltelijke decentralisatie. Dat is een trade off, maar hierdoor kunnen ze sneller oplossingen bieden aan bedrijven.
6) Ze publiceren financial reports. Misschien niet helemaal compleet, maar het biedt veel meer info dan menig ander crypto
7) Veel tokens op de markt. Er is een beperkt gedeelte bij de foundation.
8 Veel mogelijkheden tot groei. Nog niet beschikbaar op grote exchanges en dus nog niet beschikbaar voor investeerders in USA en China
9) Flinke community die momenteel exponentieel groeit. 110k volgers op reddit
10) Market Cap is nog relatief laag (5.8B tov een 37.5B van ADA)
11) Het wordt al gebruikt door een hele grote partij "Walmart China" en is dus niet alleen een idee
12) Redelijk duurzaam - Energie gebruik door keuze 101 Authority nodes is laag.

Dit is zeker geen financieel advies. Iedereen moet zijn eigen onderzoek doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Stelt uiteindelijk niet veel voor, maar toen ik wakker werd was het een vrij diagonale streep ;)
Uiteindelijk valt het wel mee, maar er zit wel beweging in en dat is al tijden niet meer (als je het leeglopen niet meerekent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:16
Gelukszoekr schreef op maandag 29 maart 2021 @ 09:11:

Maat van mij zit net in crypto ook helemaal leip van VET, ik gaf aan dat het concept in theorie leuk, in de praktijk totaal geen toegevoegde waarde. Maar ja, iedereen moet een keer een shitcoin kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Gaan we nog vuurwerk zien bij NPXS vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcenon
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 12:21
fRiEtJeSaTe schreef op maandag 29 maart 2021 @ 09:32:
Vuurwerk verwacht ik niet, maar hopelijk wordt het dipje gecompenseerd. Ik baal alweer niet te hebben bijgekocht op 0,0068 :9

M3 '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
mannowlahn schreef op maandag 29 maart 2021 @ 09:27:
[...]

Maat van mij zit net in crypto ook helemaal leip van VET, ik gaf aan dat het concept in theorie leuk, in de praktijk totaal geen toegevoegde waarde. Maar ja, iedereen moet een keer een shitcoin kopen.
Misschien moet je dat tegen Walmart China vertellen, dat er geen toegevoegde waarde inzit. En tegen Puffbar, die openlijk op Reddit hebben gepleit dat namaak de ondergang van hun product is geworden en dat ze door Vechain weer kansen zien om hun kwalitatief hoogstaandere product te verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0m1nat0r11
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 13:19
fRiEtJeSaTe schreef op maandag 29 maart 2021 @ 09:32:
I hope.
Stukkie omhoog hopelijk wel weer, was niet best deze week. En dan al het geweld afgelopen weekend was het moeilijk te holdlen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mathiasc
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:25
net voor de 1ste keer een SEPA overschrijving naar binance gedaan, letterlijk 1 minuut later stond het op m'n spot rekening! wat een service :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:01
mathiasc schreef op maandag 29 maart 2021 @ 09:38:
net voor de 1ste keer een SEPA overschrijving naar binance gedaan, letterlijk 1 minuut later stond het op m'n spot rekening! wat een service :)
Goed om te weten, dan kan ik stoppen met de CC. Dan is SEPA net zo snel en makkelijk dus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
mathiasc schreef op maandag 29 maart 2021 @ 09:38:
Ik heb zaterdag via VESA geld overgemaakt naar Binance, staat er nog steeds niet op...

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Blik1984 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 09:36:
[...]

Misschien moet je dat tegen Walmart China vertellen, dat er geen toegevoegde waarde inzit. En tegen Puffbar, die openlijk op Reddit hebben gepleit dat namaak de ondergang van hun product is geworden en dat ze door Vechain weer kansen zien om hun kwalitatief hoogstaandere product te verkopen
Hey ik vind het allemaal mooi in theorie, heb in 2017 ook flink ingekocht en later maar weg gepleurd. Maar we zijn 4 jaar verder en met alle knaken wat ze opgehaald hebben is er eigenlijk weinig tot niets tot stand gekomen. Dat namaak een probleem is, zal ik niet ontkennen, maar VEN gaat dat niet oplossen. leuk hoor je producten met een qr code. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

enomiss schreef op maandag 29 maart 2021 @ 09:44:
[...]

Ik heb zaterdag via VESA geld overgemaakt naar Binance, staat er nog steeds niet op...
Om rekening mee te houden:

Binance ondersteund Instant Sepa, maar niet alle (europese) banken ondersteunen het!
Dikke kans dus dat je bank de betaling tot de volgende (werk)dag vasthoud.

Voor diegene die Revolut hebben: Je kan ook vanuit Revolut SEPA overboekingen doen, en die ondersteund instant sepa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
In welke stablecoin hebben jullie nou het meeste vertrouwen? De een heeft een groter volume, de ander staat er qua audits beter voor. Bewaren jullie wel eens voor langere tijd stablecoins tussen het traden door? Of kun je het maar beter in usd/euro omzetten als je verwacht dat het een paar dagen staat?

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasc
Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2021 @ 09:46:
[...]

Om rekening mee te houden:

Binance ondersteund Instant Sepa, maar niet alle (europese) banken ondersteunen het!
Dikke kans dus dat je bank de betaling tot de volgende (werk)dag vasthoud.

Voor diegene die Revolut hebben: Je kan ook vanuit Revolut SEPA overboekingen doen, en die ondersteund instant sepa.
was via (belgische) bank KBC, mocht dit mensen kunnen helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
mannowlahn schreef op maandag 29 maart 2021 @ 09:45:
[...]

Hey ik vind het allemaal mooi in theorie, heb in 2017 ook flink ingekocht en later maar weg gepleurd. Maar we zijn 4 jaar verder en met alle knaken wat ze opgehaald hebben is er eigenlijk weinig tot niets tot stand gekomen. Dat namaak een probleem is, zal ik niet ontkennen, maar VEN gaat dat niet oplossen. leuk hoor je producten met een qr code. :+
Misschien moeten we concluderen dat de adoptie bij bedrijven geen gelijke tred houdt met de waardestijgingen die we zien. Want welke coin die in 2017 er al was heeft wél die step up laten zien?

En je bent je er van bewust dat er verschillende soorten qr-codes zijn. Waaronder ook qr-codes die slechts 1x gebruikt kunnen worden?

[ Voor 9% gewijzigd door Blik1984 op 29-03-2021 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Blik1984 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 09:19:
[...]

Walmart was 2019

https://vechaininsider.co...red-food-safety-platform/

En er zijn genoeg kleinere partijen bijgekomen zoals Sams Club, een energiebedrijf uit shanghai meen ik, Vulcanforged, Puffbar en zo zijn er nog wel meer terug te vinden als je gaat zoeken.
Samenwerkingen genoeg. Maar het aantal VTHO Blijft gestaag toenemen wat impliceert dat in de praktijk er nog niet veel gebruikt wordt van de chain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Blik1984 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 09:51:
[...]

Misschien moeten we concluderen dat de adoptie bij bedrijven geen gelijke tred houdt met de waardestijgingen die we zien. Want welke coin die in 2017 er al was heeft wél die step up laten zien?
De waarde van de token boeit mij niet, mij gaat het om white paper tov praktijk toepassing. VEN is in theorie echt op, in praktijk totaal geen toegevoegde waarde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:52
Neo <3

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Blik1984 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 09:51:
[...]

En je bent je er van bewust dat er verschillende soorten qr-codes zijn. Waaronder ook qr-codes die slechts 1x gebruikt kunnen worden?
Daarom is crypto ook zeer speculatief en erg moeilijk op waarde te schatten. Het zit voornamelijk vol met retail cowboys die snel willen traden.

Binance vind ik wel een verschil. Die zijn in 2017 begonnen "Wij gaan de grootste exchange worden". Die hebben zich gericht op user experience. Waar Apple ook groot mee is geworden. Nu kan je je nog steeds afvragen of de coin BNB écht waarde heeft. Het is namelijk geen aandeel in het bedrijf. Maar qua gebruik en volume is het echt toegenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
D0m1nat0r11 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 09:37:
[...]

I hope.
Stukkie omhoog hopelijk wel weer, was niet best deze week. En dan al het geweld afgelopen weekend was het moeilijk te holdlen.
Token redenomination is om 8 uur 's ochtends toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
enomiss schreef op maandag 29 maart 2021 @ 09:44:
[...]

Ik had vorige week ook via SEPA overgemaakt, je refresht je Binance en het staat erin... Zeker met die kosten nu een erg goede manier om goed in te stappen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
KSM blijft ook doorstomen met DOT op sleeptouw.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0m1nat0r11
fRiEtJeSaTe schreef op maandag 29 maart 2021 @ 09:56:
[...]

Token redenomination is om 8 uur 's ochtends toch?
GMT + 8 om 14 uur japan, wij hebben GMT +1.
9 uur bij ons.
En dan 6 april volgens mij kan je staken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:07
Vanochtend weer lager in ANKR gestapt. Eergisteren wat winst daarvan afgeroomd en in GRT en REN gestopt. Geen onverstandige keuze lijkt het nu.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:52

Louw Post

Cerenas

D0m1nat0r11 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 10:08:
[...]

GMT + 8 om 14 uur japan, wij hebben GMT +1.
9 uur bij ons.
En dan 6 april volgens mij kan je staken
GMT+2 nu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Bananeman schreef op maandag 29 maart 2021 @ 10:03:
Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/23/93/8b/23938bd56ffa302458768cd8e597d8f6.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:42
Ik wou net euforisch over KSM beginnen, maar ik zie dat ik al te laat ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0m1nat0r11
Zomertijd idd 😅 thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasc
ik zal mezelf nog even quoten bij gebrek aan reactie :p
weet er iemand waar en hoe ik de charts van enkele YT'ers kan vinden, bvb satoshi stacker zijn lijntjes zou ik wel eens willen zien voor diverse coin's maar als ik dat zoek op tradingview vind ik zijn charts niet terug.

graag wat hulp :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

Beetje algemene vraag (en moeilijk SMART te maken), maar hoe veilig "voelt" Binance voor jullie?

Ik overweeg een deel van mijn spaargeld (in EURO) daar te stallen. Je krijgt 3.21% rente. Dat is dus 3.2% meer dan bij je gewone bank. Ik snap volledig het risico dat er geen bankgarantiestelsel aanwezig is en dat als ze gehackt of opgedoekt worden je geen aanspraak hebt op je geld. Maar dat is dan dus ook die 3.2% rente. Voor mij voelt Binance best solide. Solide genoeg om een deel van m'n spaargeld te stallen.

Ben ik naïef? Of is het echt een prima alternatief voor je spaarrekening bij de Rabobank o.i.d.?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:01

knakworst

Get more sats!

Bananeman schreef op maandag 29 maart 2021 @ 10:03:
ALLE shitcoins stijgen. Mijn liquidity pools in BoringDAO, DEXE, Tixl, Buxx, Multiplier (BMXX) Dusk Network, YieldWatch gaan allemaal omhoog. Het zal allemaal wel fantastische technologie zijn ofzo. 8)7 ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
spaceboy schreef op maandag 29 maart 2021 @ 10:35:
Beetje algemene vraag (en moeilijk SMART te maken), maar hoe veilig "voelt" Binance voor jullie?
Ben ik naïef? Of is het echt een prima alternatief voor je spaarrekening bij de Rabobank o.i.d.?
In termen van veiligheid ben ik iedere ochtend weer blij om saldo te zien. Bedenk je dat wanneer iedereen massaal z'n geld gaat opnemen (BTC crisis), Binance wel eens in liquiditeitsproblemen kan komen.
Beantwoordt dat je vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:05

hmr

Ik overweeg een deel van mijn spaargeld (in EURO) daar te stallen. Je krijgt 3.21% rente. Dat is dus 3.2% meer dan bij je gewone bank. Ik snap volledig het risico dat er geen bankgarantiestelsel aanwezig is en dat als ze gehackt of opgedoekt worden je geen aanspraak hebt op je geld. Maar dat is dan dus ook die 3.2% rente. Voor mij voelt Binance best solide. Solide genoeg om een deel van m'n spaargeld te stallen.

Dan heb je je antwoord toch.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024

Op de hoogte van de geschiedenis van Binance? Het is al een aantal keer voorgekomen, wie weet wanneer de volgende keer is?
De vuistregel is er niets voor niets. Alleen kleine hoeveelheid op de exchange laten, en na handelen het gros overmaken naar je eigen wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:07

Kun je je geld ook net zo goed in een ETF steken. Spaargeld op binance lijkt mij wel echt risicovoller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bek
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-04-2024

bek

Heb je ook al naar Nexo gekeken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Je beschrijft op zich de risico's dus niet naïef. En op zich is Binance solide en lijkt redelijk veilig ook met 2FA etc. Maar weet wel dat Binance geen telefoonnummer heeft bij problemen. Ik had 36 dagen geen mogelijkheid tot withdrawal bij Binance, alle klantenservice verloopt via incompetente chat. Het probleem was uiteindelijk een launchpad distributieprobleem van 2 cent wat weer gecorrigeerd moest worden. Dus doe het alleen met geld wat je dus voor langere tijd kunt missen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:19

raq

raq schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:03:
Heeft NEO nog wat in petto op korte termijn?
Net per ongeluk op 100% buy gedrukt ipv sell 8)7
Ik heb ze nog :X
Na bovenstaande blunder toch even gekeken naar wat Neo in petto heeft en er zit wat aan te komen, gokje wil ik wel wagen.
De meest succesvolle trades van mij komen eigenlijk door een grote fuckup van mezelf, waarna ik door de markt gered wordt.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Is het al eens eerder voorgekomen dat een coin een reverse split deed?
Zo ja wat gebeurde er koerstechnisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
knakworst schreef op maandag 29 maart 2021 @ 10:40:
[...]
Dus doe het alleen met geld wat je dus voor langere tijd kunt missen.
Voor altijd? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 15:06
Ben benieuwd of ze voor de nieuwkomers bij de binance card de hoeveelheden voor staking nog gaan aanpassen.

Men heeft voor de hoogste cashback maarliefst 1.6 miljoen dollar aan bnb nodig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

BurnerT schreef op maandag 29 maart 2021 @ 10:42:
Ben benieuwd of ze voor de nieuwkomers bij de binance card de hoeveelheden voor staking nog gaan aanpassen.

Men heeft voor de hoogste cashback maarliefst 1.6 miljoen dollar aan bnb nodig....
Ik varwacht het niet. Juist door die stijging denk ik dat de cashback levels houdbaar zijn. 8% cashback is natuurlijk niet kostendekkend. Gelukkig heb ik nog een bag goedkoop ingeslagen, die doe ik nooit meer weg. BNB zie ik naar de 1.000 dollar gaan dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 15:06
Poehhh @knakworst das erg ambitieus :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Minder dan keer 4. We zullen zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
En we zijn los richting maaaan
Pagina: 1 ... 148 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!