Dat was de 57k. Op naar de 58.roflexx schreef op maandag 29 maart 2021 @ 10:48:
En we zijn los richting maaaan
[ Voor 80% gewijzigd door enomiss op 29-03-2021 11:05 ]
https://opensea.io/seaart
Psst; kijk eens een aantal posts boven jeNickelodeon schreef op maandag 29 maart 2021 @ 10:52:
Verwacht iemand nog iets met Pundi morgen i.v.m. de coinburn?
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Ik lees hoelaat het is, 10u onze tijd dus (incl. zomertijd)
Maar niet of we weer een mooi ritje gaan maken
Dat weet niemand, anders waren allemaal miljonair.Nickelodeon schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:03:
[...]
Ik lees hoelaat het is, 10u onze tijd dus (incl. zomertijd)
Maar niet of we weer een mooi ritje gaan maken
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Ik ga dan alvast een configurator opstarten van een bepaald automerkNnoitra schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:04:
[...]
Dat weet niemand, anders waren allemaal miljonair.
Long term ja. In 2024 als alles geïmplementeerd is. Als Afrika aan boord is, en we weer de stijgende lijn hebben gevonden van €0.30 naar boven de €1.0re0 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:00:
Nog mensen die in ADA geloven voor de longterm?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Als de AEX het kan (lees: record), kan BTC het ook. Hup BTC, hup!

[ Voor 4% gewijzigd door Qunix op 29-03-2021 11:11 ]
heb het hier verandertenomiss schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:09:
Weet iemand hoe je GMT+2 krijgt op CMC?
:fill(white):strip_exif()/f/image/nnn72OP8JpmHx6f7Xqb5ZPzO.png?f=user_large)
De 70k grens bedoel je dan, niet de 700Qunix schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:10:
https://nos.nl/artikel/23...door-700-puntengrens.html
Als de AEX het kan (lees: record), kan BTC het ook. Hup BTC, hup!
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Visa accepting crypto.
[ Voor 8% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 29-03-2021 11:13 ]
God morks in wysterious ways.
jazeker, mooi zakje gekocht, reeds in 2017 and still holding.0re0 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:00:
Android 10 telefoon. Volledig up-to-date.
Vind een mooie munt met hoop potentie.mathiasc schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:13:
[...]
jazeker, mooi zakje gekocht, reeds in 2017 and still holding.
Denk dat we dit jaar zeker richting/ of over de 2 dollar gaan door de recente aankondingen.
Ben benieuwd longterm of 3-5 dollar gaat gebeuren.
"Visa has launched the pilot program with payment and crypto platform Crypto.com"
CDC pump incomming?
Precies, niet de absolute getallen maar de relatieve records.
Ik zie dat onderste balkje niet. Moet je daarvoor ingelogd zijn?
Niet gehad, wel van anderen gehoord dat een Android update apps meteen na openen weer deed afsluiten. Was ook heel snel weer een fix voor volgens mij.DJ-Promo schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:14:
Tijdje terug de Binance app die afsloot zodra je het open had. Dat heb ik nu blockfolio, meer mensen last van?
Hier staat daar iets over:
https://www.theverge.com/...ashing-fix-system-webview
Kijk naar m'n signature. Do i need to say more0re0 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:00:
Moet je op tradingview zetten dan zie je hetenomiss schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:16:
[...]
Ik zie dat onderste balkje niet. Moet je daarvoor ingelogd zijn?
Denk je niet dat banken hetzelfde probleem kirjgen als iedereen zijn geld gaat opnemen?fRiEtJeSaTe schreef op maandag 29 maart 2021 @ 10:37:
[...]
In termen van veiligheid ben ik iedere ochtend weer blij om saldo te zien. Bedenk je dat wanneer iedereen massaal z'n geld gaat opnemen (BTC crisis), Binance wel eens in liquiditeitsproblemen kan komen.
Beantwoordt dat je vraag?
Binance lijkt mij de veiligste optie als je je geld op een exchange wil stallen. Garanties zijn er echter niet. Maar ik zou m'n geld liever op Binance laten staan dan bvb op de beurs te gooien en bvb in een ETF te steken. Het hangt een beetje af van je risicoprofiel, maar ik zou met een gerust hart een deel van mijn spaargeld (10-25%) op Binance zetten. Het blijft je eigen keuze en verantwoordelijkheid uiteraardspaceboy schreef op maandag 29 maart 2021 @ 10:35:
Beetje algemene vraag (en moeilijk SMART te maken), maar hoe veilig "voelt" Binance voor jullie?
Ik overweeg een deel van mijn spaargeld (in EURO) daar te stallen. Je krijgt 3.21% rente. Dat is dus 3.2% meer dan bij je gewone bank. Ik snap volledig het risico dat er geen bankgarantiestelsel aanwezig is en dat als ze gehackt of opgedoekt worden je geen aanspraak hebt op je geld. Maar dat is dan dus ook die 3.2% rente. Voor mij voelt Binance best solide. Solide genoeg om een deel van m'n spaargeld te stallen.
Ben ik naïef? Of is het echt een prima alternatief voor je spaarrekening bij de Rabobank o.i.d.?
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Als we (met een beetje hulp van VISA?) hier uit kunnen breken... Gaan we mogelijk een mooie week zien.
Mijn bitcoin shirt stelt so far niet teleur
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Yup, net nieuwste versie geïnstalleerd en sluit nu gelijk af na het openen.DJ-Promo schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:14:
Tijdje terug de Binance app die afsloot zodra je het open had. Dat heb ik nu blockfolio, meer mensen last van?
Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
Mijn mondkapje ook niet
Daar stond die al op. Ik zal wel scheel zijn, maar is er enkel de x as met tijd en datum, verder niks. We hebben het over coinmarketcap?
Ik neem aan dat @spaceboy zijn geld in BUSD of EUR wil stallen, dus daar geldt alleszins al geen liquiditeitsprobleem voor bij een BTC-crash. En voor de rest is het handelsvolume bij Binance zo groot (en zal het dat ook blijven bij een crash, want er wordt geshort en het is het ideale moment om terug in te stappen), dat ze zuiver van de fee op trades al met gemak die 3% rente op hun spaarrekening kunnen ophoesten.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 29 maart 2021 @ 10:37:
Bedenk je dat wanneer iedereen massaal z'n geld gaat opnemen (BTC crisis), Binance wel eens in liquiditeitsproblemen kan komen.
Ik heb precies hetzelfde probleem na de update vanochtend.VERINGTENTJE schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:23:
[...]
Yup, net nieuwste versie geïnstalleerd en sluit nu gelijk af na het openen.
Ja maar daar zit het depositogarantiestelsel achter.wehave schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:20:
[...]
Denk je niet dat banken hetzelfde probleem kirjgen als iedereen zijn geld gaat opnemen?
China zegt gewoon groetjes.
- edit Japan -
[ Voor 3% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 29-03-2021 11:41 ]
Wat heeft China ermee te maken?fRiEtJeSaTe schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:35:
[...]
Ja maar daar zit het depositogarantiestelsel achter.
China zegt gewoon groetjes.
Bijzonder dat CZ de samenwerking met crypto.com niet benoemd.
Die 2 liggen elkaar écht niet. CZ en Kris Marszalek
Leuk, heb je eindelijk een miljoen, keren ze maar max. 100K uit. Jammer joh.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:35:
[...]
Ja maar daar zit het depositogarantiestelsel achter.
Dit lijkt meer op het algemene WebView probleem met Android wat deze dagen speelde, kan dat het zijn bij jou?DJ-Promo schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:14:
nieuws: Google bevestigt dat Android-apps crashen door probleem System WebView
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Dat webview probleem had ik al opgelost dit lijkt weer een losstaand iets.SanderTje! schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:45:
[...]
Dit lijkt meer op het algemene WebView probleem met Android wat deze dagen speelde, kan dat het zijn bij jou?
Logisch toch? Crypto.com is een concurrent.Gelukszoekr schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:41:
[...]
En CZ heeft uiteraard liever dat alle Binance users enkel iets positiefs lezen over ETH en dat kopen op zijn platform, dan dat ze zulk nieuws lezen over crypto.com en mogelijk daar eens gaan snuffelen.
Zat je er al weer in? Herinner me dat je dit weekend was uitgestapt?
CZ heeft altijd gezegd dat hij niet de concurrentiestrijd aan wilt gaan.Antifon schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:48:
[...]
Logisch toch? Crypto.com is een concurrent.
En CZ heeft uiteraard liever dat alle Binance users enkel iets positiefs lezen over ETH en dat kopen op zijn platform, dan dat ze zulk nieuws lezen over crypto.com en mogelijk daar eens gaan snuffelen.
0.1% van de wereldbevolking doet iets met crypto. Volgens CZ moet de aandacht gaan naar al die mensen die er nog niks mee doen in plaats van te vechten om de mensen die al wel iets met crypto doen.
Maar toch tussen CDC en Binance zit gedoe. Anders had Binance CRO ook al lang gelist
Alleen toen een deeltje verkocht. En ben inderdaad ook weer 'extra' ingestapt in het dal, dubbelwinst. Gelukje.Valar Morghulis schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:51:
[...]
Zat je er al weer in? Herinner me dat je dit weekend was uitgestapt?
Hier een gebruiker op IOS, Zowel de Binance App als de geupdate Blockfolio app werken naar behoren hier.SanderTje! schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:45:
[...]
Dit lijkt meer op het algemene WebView probleem met Android wat deze dagen speelde, kan dat het zijn bij jou?
Stel je hebt "voornaam tussenvoegsel achternaam" als naam in binance staan en je bankrekening is "initalen tussenvoegsel achternaam" als je dan een storting doet of dit ok is.
Zit nu al effe te wachten en heb gelukkig maar een miniflufje via sepa overgemaakt maar je zou verwachten dat het er zo bij zou staan...

Dikke vette moon soon

ja is idd jammer, had wel CRO willen kopen via binance. Welke exchange eigen token staan er wel op binance te koop naast hun eigen BNB?Gelukszoekr schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:52:
[...]
CZ heeft altijd gezegd dat hij niet de concurrentiestrijd aan wilt gaan.
0.1% van de wereldbevolking doet iets met crypto. Volgens CZ moet de aandacht gaan naar al die mensen die er nog niks mee doen in plaats van te vechten om de mensen die al wel iets met crypto doen.
Maar toch tussen CDC en Binance zit gedoe. Anders had Binance CRO ook al lang gelist
het gekke en rare was dat Litebit laatst CRO gedelist had. why? geen idee
[ Voor 5% gewijzigd door nemesis2212 op 29-03-2021 11:55 ]
Vind je? Ik vind de reactie op de VISA-nieuws voorlopig maar lauw. Had meer verwacht dan +1,5%. Kan nog komen natuurlijk.
Ik vind vooral de reactie bij CRO matig.TomTorquay schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:55:
[...]
Vind je? Ik vind de reactie op de VISA-nieuws voorlopig maar lauw. Had meer verwacht. Kan nog komen natuurlijk.
Ligt aan je bank of het instant sepa is, maar als het geen instant sepa is dan kan het een werkdag duren.BurnerT schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:54:
Ik heb stad en land afgegoogled maar kan net echt vinden wat het nou moet zijn.
Stel je hebt "voornaam tussenvoegsel achternaam" als naam in binance staan en je bankrekening is "initalen tussenvoegsel achternaam" als je dan een storting doet of dit ok is.
Zit nu al effe te wachten en heb gelukkig maar een miniflufje via sepa overgemaakt maar je zou verwachten dat het er zo bij zou staan...
Qua naam maakt het volgens mij weinig uit, mijn binance account is roepnaam - achternaam en mijn bankrekening komt mijn roepnaam niet in voor. Gaat prima.
Maar als je haast hebt, waarom niet die 1,30 ideal kosten betalen. Die ik meestal en daardoor sneller inkopen en hogere winst. Time in the market beats timing the market.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
+5% in 3 uurtjes tijd is niet verkeerd, in het CreditCardContinent slapen ze ook nog.TomTorquay schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:55:
[...]
Vind je? Ik vind de reactie op de VISA-nieuws voorlopig maar lauw. Had meer verwacht dan +1,5%. Kan nog komen natuurlijk.
+6% in de laatste 8 uurTomTorquay schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:55:
[...]
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Daden zeggen meer dan woorden denk ik dan. Maar misschien is het idd ook wel een persoonlijke vete ofzo, daar weet ik het fijne niet van.Gelukszoekr schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:52:
[...]
CZ heeft altijd gezegd dat hij niet de concurrentiestrijd aan wilt gaan.
Die CRO listing zie ik overigens wel graag komen

ah sorry dacht dat je binance bedoelde, bij cmc zie ik geen tijd alleen in de charts en die staan gewoon goed hierenomiss schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:25:
[...]
Daar stond die al op. Ik zal wel scheel zijn, maar is er enkel de x as met tijd en datum, verder niks. We hebben het over coinmarketcap?
Correct, maar het grootste deel van die 5% stijging was dus nog voor het nieuws. Toch?Richh schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:57:
+5% in 3 uurtjes tijd is niet verkeerd, in het CreditCardContinent slapen ze ook nog.
Nou haast had het niet wou wat geld klaarzetten om dip's bij te kopen vooral voor binance card. Maar aan de koersen zo te zien heeft het alleen maar minder haast gekregen voor vandaag ^^mjjveldt schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:57:
[...]
Ligt aan je bank of het instant sepa is, maar als het geen instant sepa is dan kan het een werkdag duren.
Qua naam maakt het volgens mij weinig uit, mijn binance account is roepnaam - achternaam en mijn bankrekening komt mijn roepnaam niet in voor. Gaat prima.
Maar als je haast hebt, waarom niet die 1,30 ideal kosten betalen. Die ik meestal en daardoor sneller inkopen en hogere winst. Time in the market beats timing the market.
De echte reactie zal pas komen als Crypto.com van debit naar credit gaat met de cryptotokens als collateral voor de limieten.Gelukszoekr schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:56:
[...]
Ik vind vooral de reactie bij CRO matig.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Ik wist nog niet wat de aanleiding wasTomTorquay schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:55:
[...]
PONDjes en Flamingo's weer de deur uit. Toch wel verstand van zaken die Famke.
Yep leverde hier vorige week geen problemen op.BurnerT schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:54:
:strip_exif()/f/image/3HDVprZjWiEAMP0fj8Wx6Q53.jpg?f=fotoalbum_large)
Wil je " effe" eens duidelijker definiëren..
Is effe 1 min? 30min? 1uur? 6 uur?
The problem with communication is the illusion it has taken place.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Volgens mij niet, het nieuwsbericht ging hier al voor 10:00 rond.TomTorquay schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:58:
[...]
Correct, maar het grootste deel van die 5% stijging was dus nog voor het nieuws. Toch?
En er zullen vast mensen inside info hebben
Verwijderd
Wil je 'is' niet als 'eens' gebruiken a.u.b?jack zomer schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:02:
[...]
Yep leverde hier vorige week geen problemen op.
[Afbeelding]
Wil je " effe" is duidelijker definiëren..
Doet pijn aan me ogen. Dus kap is.
Mijn oprechte excuses. Totaal overheen gekeken toen ik de zin had herschreven.. nu aangepast.Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:05:
[...]
Wil je 'is' niet als 'eens' gebruiken a.u.b?
Doet pijn aan me ogen. Dus kap is.
Verwijderd
Heb je dat ook is meegemaakt.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:06:
Bitcoin stijgt, maar het niveau daalt.
Ok, dan neem ik mijn woorden terug!Richh schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:05:
Volgens mij niet, het nieuwsbericht ging hier al voor 10:00 rond.
En er zullen vast mensen inside info hebben
Ik zag dat dat twitterbericht slechts 15 minuten oud was, dus ik nam aan dat het recent nieuws was.
Verwijderd
[Vimeo: Kan gebeuren]jack zomer schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:08:
[...]
Mijn oprechte excuses. Totaal overheen gekeken toen ik de zit had herschreven..
Maar nu de hamvraag, verkopen voor de reverse split of hodlen?
[ Voor 47% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 29-03-2021 12:12 ]
Aan het vroege begin van de ochtend. (rond een uur of acht ) En normaal lees je dat het er supersnel bij staat. Die melding heb ik overigens op de website niet gezien.jack zomer schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:02:
[...]
Yep leverde hier vorige week geen problemen op.
[Afbeelding]
Wil je " effe" eens duidelijker definiëren..
Idd, wacht met spanning op antwoord van de crypto experts hier.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:10:
De NPXS trein is aan het vertrekken.
M3 '21
Verwijderd
Sjit. Had ik ff niet opgeledt. Biedt hierbei me excuses aan.
Maar je kan ook is stoppe met azijn drinke sochtend's. Je snapt tog wat ik bedoel of nie?
Sorrie ik zal kappe nu.
Zie net dat in het nieuwsbericht zelf wél de samenwerking met crypto.com wordt vermeld.Gelukszoekr schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:41:
[...]
Dank voor je duimpje! Duimpje terug!Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:15:
[...]
Sjit. Had ik ff niet opgeledt. Biedt hierbei me excuses aan.
Maar je kan ook is stoppe met azijn drinke sochtend's. Je snapt tog wat ik bedoel of nie?
![]()
Sorrie ik zal kappe nu.
Haha ja sorry ik weet niet wat het is ben sjaggo vandaag denk beetje stress door alle corona of zo haha is toch ook niet normaal meer zouden ze eens wat aan moeten doen keihard aanpakken die zooi dan leren ze het misschien een keer!!
Zou proberen erop te letten niet meer zo te doen maar je kan toch ook gewoon zelf ff opletten we zijn hier wel een kwalitatief hoog forum en niet een facebook of insta groep hoor!!1
[ Voor 12% gewijzigd door YES op 29-03-2021 12:20 ]
Ik ben dus nu van plan om ook een fiat handels potje te beginnen en de winst steeds in lows te stoppen van de top 5, is dit ook iets wat jullie doen? Het probleem van zo'n stable potje is dat het zo erg stil staat zeg maar.
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Ja, iedereen hier. Wij kijken nooit maar hebben het er wel de hele dag over.Falastine schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:23:
Nog meer mensen die gekocht hebben pakketje met wat coins. App verwijderen en nooit checken hoe of wat maar 1x in de 2 jaar eens kijken wat de balans is
Ik dacht dat ik gister redelijk op de bodem kocht maar deze blijft zakken.. of zak hij omdat BTC stijgt?

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ik denk dat je je eigen vraag hebt beantwoord.Khaelos schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:26:
Is er toevallig iemand met goede TA skills die een uitspraak kan doen over $SUSHI/BTC
Ik dacht dat ik gister redelijk op de bodem kocht maar deze blijft zakken.. of zak hij omdat BTC stijgt?
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Verwijderd
*Jaapio strekt vingers*Khaelos schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:26:
Is er toevallig iemand met goede TA skills die een uitspraak kan doen over $SUSHI/BTC
Wanneer Bitcoin stijgt, dalen stilstaande alts in sat waarde.
*Micdrop*
*applaus*Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:36:
[...]
*Jaapio strekt vingers*
*Micdrop*
We want more. We want more. We want more.Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:36:
[...]
*Jaapio strekt vingers*
*Micdrop*

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Goede vraag.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:10:
De NPXS trein is aan het vertrekken.
Weet het zelf nog niet... twijfel om een deel te verkopen vlak voor de split (als in, een paar uur voor de split), dan een deel in de uren er na, en de rest een paar dagen HODL.
Maar ik weet het nog niet

Haha, nee.Khaelos schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:41:
Dan maar wachten op die grote onvermijdelijke BTC DROPPP!
Verwijderd
Nou vooruit. Heb de 1h chart eens bekeken en kom tot de volgende conclusie:jack zomer schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:40:
[...]
We want more. We want more. We want more.
:strip_exif()/f/image/pDmQuHEBBtM7MTYcl8nbcFcp.jpg?f=fotoalbum_large)
Sushi is een gerecht uit de Japanse keuken met een doorsnede van enkele centimeters. Het bestaat altijd uit (afgekoelde) gekookte rijst en vaak ook uit zeewier en is met rijstazijn gezuurd. Dit wordt meestal gecombineerd met andere ingrediënten, zoals vis of zeevruchten, gebakken ei, groenten en soms tropische vruchten. De ingrediënten en presentatie van sushi kunnen sterk uiteenlopen, maar het ingrediënt dat alle sushi gemeenschappelijk hebben is rijst (ook bekend als shari of sumeshi).
Een kant-en-klare sushi-maaltijd
Sushi kan bereid worden met ofwel bruine of witte rijst. Sushi wordt vaak bereid met rauw zeevoedsel, maar sommige veelgebruikte sushivarianten maken gebruik van gekookte ingrediënten. Rauwe vis (of soms vlees) in plakjes en geserveerd zonder rijst wordt sashimi genoemd.
Sushi wordt vaak geserveerd met gember, wasabi en sojasaus. Vaak wordt er daikon als garnering gebruikt.
Lol, nee, want dan dalen de alts ookKhaelos schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:41:
Dan maar wachten op die grote onvermijdelijke BTC DROPPP!

Wat TA betreft: SUSHI/BTC nadert zijn daily support op 0.000255. Als ie daar enkele %'en doorheen valt: wegwezen. Maar het is goed mogelijk dat we op dat niveau minstens een mooie bounce krijgen.
[ Voor 31% gewijzigd door TomTorquay op 29-03-2021 12:50 ]
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!