[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 147 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.154 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:23
DJ-Promo schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:12:
Coin bureau post een nieuwe video met XMR in de title zie 15min pomp haha.
Jup is altijd zo, Coin Bureau verdient hier megaveel aan, hij koopt gewoon XMR als zijn upload bezig is naar youtube
DJ-Promo schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:15:
[...]

Heb het belletje aan om ook gelijk te kopen. Is dan even niet te doen.
ik ook, maar te laat :+

[ Voor 26% gewijzigd door Kol Nedra op 28-03-2021 18:16 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:56
Kol Nedra schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:13:
[...]

Jup is altijd zo, Coin Bureau verdient hier megaveel aan, hij koopt gewoon XMR als zijn upload bezig is naar youtube
Heb het belletje aan om ook gelijk te kopen. Is dan even niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:30
Audius is ook flink gedaald. Misschien morgen ochtend weer een mooi instap moment.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Supershiva schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:40:
[...]

Nou heb net eindelijk via die link van jou een IOST wallet aan mogen maken.

Copy paste wallet adress op de Bigone exchange...

"Invalid address or memo" 8)7 |:(

What the F?

DONNIES willen echt niet aan het werk lijkt wel
Vandaag weer even een livestream gedraaid dus geen tijd om te checken of mijn Donnies al gestolen zijn of niet. Maar ga morgen of vanavond weer even de laptop checken.

Ondertussen tijdens werk een theta en tfuel tripje gemaakt, alleen veel te laat uitgestapt. Dus nu hodler.

CRO staat trouwens nog netjes op 57%, best keurig.

[ Voor 4% gewijzigd door Wo Ve op 28-03-2021 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 17:45
tomcoin schreef op zondag 28 maart 2021 @ 15:04:
Siacoin op weg naar nieuwe ATH...?
Mega pump, maar vanochtend verkocht 8)7
Zonde. Siacoin is prima moonbag.
Die gaat er pas uit op 700sats. April is dé maand voor al je ouwe spullen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 09:17

KroeT

[...]

zwembroek schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:23:
Audius is ook flink gedaald. Misschien morgen ochtend weer een mooi instap moment.
Voor wat het waard is, een waarschuwing over Audius van Reddit. https://www.reddit.com/r/...ts/lnfl0d/comment/go1pl1c
There are 5 Whale wallets holding 95.45% of ALL $AUDIO token in circulation right now! We daily traders are only pumping up the price for them because we are trading with only 1.44% of $AUDIO token in circulation as of Feburary 19, 2021.Proof (Image): https://ibb.co/xmFX4gj Shows current Ownership of AUDIO tokens by wallets. Whales are any Address holding over 1% of current AUDIO token in circulation.
I don't like the supply circulation for $AUDIO. You or me might think the coin is valuable because the current supply of $AUDIO is not that high. I don't know how to word it but in APRIL 2021, a bunch of $AUDIO token will come into circulation but it won't be available for public to trade. It would be given to the Team and Investors! They can sell their coins on APRIL 2021 and make the price fall!

[ Voor 55% gewijzigd door KroeT op 28-03-2021 18:39 ]

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:52
Ankr precies de 0.17 aangetikt zoals ik al dacht. Nu kijken of de 0.14 ook komt.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:55
Pelox schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:41:
Ankr precies de 0.17 aangetikt zoals ik al dacht. Nu kijken of de 0.14 ook komt.
Dank nog, uitgestapt na jouw post. Zat er zelf ook al tegenaan te hikken. Helaas niet gedaan met Audius, dus dat wordt wachten tot de volgende pump.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Daacuso schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:45:
[...]

Dank nog, uitgestapt na jouw post. Zat er zelf ook al tegenaan te hikken. Helaas niet gedaan met Audius, dus dat wordt wachten tot de volgende pump.
Nu weer aanboord of wacht je af? Kan best dat dit het was natuurlijk en we de 0.14 niet zien.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:58
Tukker_T schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:15:
[...]

Ik ben zelf nog maar 6 weken o.i.d. bezig met crypto en hou me dus ver van daytrading vandaan en doe vooral hodl momenteel.

Merk jij eigenlijk veel verschil in je winst marges tussen je hodlpot en tradepot? Het lijkt mij zover ik kan inschatten nog verrekte lastig om hodl te verslaan met actief traden vooral als je net de rit naar boven mist.
Ja enorm!

Mijn hodlpot gaat vrij lekker, mijn tradepot is zo stabiel als USDT _O- Als de boel daalt kan ik de waarde redelijk vasthouden, als de boel stijgt ben ik net te laat of had ik sowieso nog een verlies in te halen _O-

Traden doe ik ook niet elke dag en is meer een hobby. Mijn tradepot is <10% van de hodlpot.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 07-09 21:35

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

@Pelox Neo gaat toch wel lekker nu! Gestaag omhoog. Vaart ook niet meer volledig mee met de BTC koers zoals afgelopen tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:30
KroeT schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:37:
[...]

Voor wat het waard is, een waarschuwing over Audius van Reddit. https://www.reddit.com/r/...ts/lnfl0d/comment/go1pl1c

[...]
Thx!

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:55
Pelox schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:50:
[...]

Nu weer aanboord of wacht je af? Kan best dat dit het was natuurlijk en we de 0.14 niet zien.
Wacht even af. Zou me niets verbazen als we even een paar dagen blijven hangen waarna pas de koers een richting gaat kiezen.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Kol Nedra schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:13:
Inderdaad :r :r :r

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nickelodeon
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-08 19:19
PIVX werd genoemd in zn telegram pump groep...lol nog nooit zo hard zien dalen...pas dus op!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TomTorquay
Tukker_T schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:15:
Merk jij eigenlijk veel verschil in je winst marges tussen je hodlpot en tradepot? Het lijkt mij zover ik kan inschatten nog verrekte lastig om hodl te verslaan met actief traden vooral als je net de rit naar boven mist.
In een bullmarket ga je zelfs als gevorderde trader waarschijnlijk minder winst halen met daytraden dan met HODL. In een bear markt ga je met HODL echter helemaal het putje in en zal je nog steeds kunnen verdienen als daytrader.

Een beginner moet zich sowieso niet aan daytraden wagen, die wordt al snel opgegeten. In een bull markt wsl net wat minder snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:24

YES

Moderator General Chat
TomTorquay schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:16:
[...]

In een bullmarket ga je zelfs als gevorderde trader waarschijnlijk minder winst halen met daytraden dan met HODL. In een bear markt ga je met HODL echter helemaal het putje in en zal je nog steeds kunnen verdienen als daytrader.

Een beginner moet zich sowieso niet aan daytraden wagen, die wordt al snel opgegeten. In een bull markt wsl net wat minder snel.
Ben je dan ook van mening dat het slim is om, mits goed getimed, je crypto om te zetten in fiat wanneer de bearmarket aanstaande of begonnen lijkt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TomTorquay
YES schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:19:
Ben je dan ook van mening dat het slim is om, mits goed getimed, je crypto om te zetten in fiat wanneer de bearmarket aanstaande of begonnen lijkt?
Ja. Er is echter een probleem. Dat de bear markt begonnen is, merk je maar achteraf. Dus in de praktijk blijkt dat timen bijzonder moeilijk.

Als je pas later bent ingestapt is de kans reëel dat je al in de min staat vooraleer de bear markt (h)erkend wordt. Op dat moment is DCA'en mss een aangenamer idee dan je verlies te nemen en de bodem te proberen timen. Want ook dat laatste is niet evident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:23
[...]

Wat je wel kan wagen of oefenen met daytraden is hetvolgende: ETH/BTC, BNB/BTC, BNB/ETH combinatie.
tenminste als die 3 voor jou toch HODL is. stel hij mist de target van je sell is het niet erg om de andere coin langer vast te houden.

Wat ik bv ook als combinatie gebruik met traden (op Binance) is:
SLP/ETH
BTG/BTC
waarom? omdat op Binance alleen via deze weg te traden is en heeft usdt geen invloed want die pair is er niet (op Binance iig)
Dit is echter niet echt daytraden want bv SLP/ETH heeft mijn target al 4 dagen niet gehaald, maar ik laat het zo staan want komt vast een keer aan de beurt als ETH een mega dip krijgt (dan stijgt waarde SLP)
voor deze 2 pair maakt mij echt niets uit wat het waard is, via deze weg krijg ik uiteindelijk wel meer ETH en BTC in mijn portfolio

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
TomTorquay schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:24:
[...]

Ja. Er is echter een probleem. Dat de bear markt begonnen is, merk je maar achteraf. Dus in de praktijk blijkt dat timen bijzonder moeilijk.

Als je pas later bent ingestapt is de kans reëel dat je al in de min staat vooraleer de bear markt (h)erkend wordt. Op dat moment is DCA'en mss een aangenamer idee dan je verlies te nemen en de bodem te proberen timen. Want ook dat laatste is niet evident.
Ja dat lijkt me ook. Ik zit er toch aan te denken wanneer ik uit wil stappen, richting fiat. Ik wil namelijk proberen deze bullrun te gebruiken om straks een aanzienlijk grotere positie/pf te kunnen vergaren in de bearmarket, maar dan moet je wel op tijd doorhebben dat je even je centen eruit moet trekken.

Zijn er YouTubers of andere crypto kenners die vaak goed in de buurt zitten qua voorspelling van de duur van een bullrun en dus ook wanneer het einde verwacht mag worden?

[ Voor 9% gewijzigd door YES op 28-03-2021 19:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:44
YES schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:31:
[...]

Ja dat lijkt me ook. Ik zit er toch aan te denken wanneer ik uit wil stappen, richting fiat. Ik wil namelijk proberen deze bullrun te gebruiken om straks een aanzienlijk grotere positie/pf te kunnen vergaren in de bearmarket, maar dan moet je wel op tijd doorhebben dat je even je centen eruit moet trekken.

Zijn er YouTubers of andere crypto kenners die vaak goed in de buurt zitten qua voorspelling van de duur van een bullrun en dus ook wanneer het einde verwacht mag worden?
Google s2f model live chart geeft niet precies de top of timing weer maar wel een indicatie wanneer het kritisch kan gaan worden geredeneerd vanuit dit model

[ Voor 9% gewijzigd door EnderQ op 28-03-2021 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Kol Nedra schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:28:
Wat je wel kan wagen of oefenen met daytraden is hetvolgende: ETH/BTC, BNB/BTC, BNB/ETH combinatie.
tenminste als die 3 voor jou toch HODL is. stel hij mist de target van je sell is het niet erg om de andere coin langer vast te houden.
Goeie manier inderdaad d:)b
Kol Nedra schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:28:Wat ik bv ook als combinatie gebruik met traden (op Binance) is:
SLP/ETH
BTG/BTC
waarom? omdat op Binance alleen via deze weg te traden is en heeft usdt geen invloed want die pair is er niet (op Binance iig)
Het USDT-paar heeft bij altcoins nauwelijks invloed op de koers. Ook als die optie aangeboden wordt.
Kol Nedra schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:28:
maar ik laat het zo staan want komt vast een keer aan de beurt als ETH een mega dip krijgt (dan stijgt waarde SLP)
Dat lijkt mij helemaal niet zeker hoor :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wesley2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 10:46
Nickelodeon schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:15:
PIVX werd genoemd in zn telegram pump groep...lol nog nooit zo hard zien dalen...pas dus op!
Ik probeerde dit voor het eerst met redelijk klein bedrag.
Had beter paar biertjes kunnen kopen, had ik meer lol van gehad.
Ik had van die pump groep veel verwacht maar helaas!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
[...]

Nog wat vroeg om bearmarket uit te spreken.
BTC verliest wat dominantie, alts gaan naar hun highs van 2018 en BTC trekt sideways tot de alts weer gedumpt worden. En hoe lager het volume of de cap hoe harder ze zullen racen.
BTC zal nog wel sterk staan tot in het najaar.
De oude garde zal wel weten in welke situatie we zitten.

edit
Hang dit boven je bed: https://www.tradingview.c...UTa-Bitcoin-4-Year-Cycle/

[ Voor 5% gewijzigd door Spacewide op 28-03-2021 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

EnderQ schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:34:
[...]

Google s2f model live chart geeft niet precies de top of timing weer maar wel een indicatie wanneer het kritisch kan gaan worden geredeneerd vanuit dit model
Digitalik.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
De usual suspects hier kunnen daar best een goede inschatting van maken. En de tip van S2F model is ook zeker interessant, al is blindstaren op zo'n modellen ook gevaarlijk. Op youtube zullen er ook wel voldoende betrouwbare waarnemers zijn, maar die worden jammer genoeg ondergesneeuwd door onnozelaars die maar wat roepen voor 15 miljoen hype-abonnees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Storj op Binance op dit moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blabla1986
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-04 21:55
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 20:05:
Mooi om wakker te worden en te zien hoe Filecoin +60% heeft gedaan, in de wetenschap dat vergelijkbare projecten hier op voortborduren. En ja hoor, OPCT ook +50% :)
OPCT +5400% in 1 jaar. Toch zowaar een leuke positie opgebouwd, waarvan ik dacht dat het nauwelijks meer iets waard was. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
[...]

Benjamin Cowen, Bob Loukas, Crypto Crew University, JRNY Crypto (naar horen zeggen), Tyler S (ook een flinke dosis humor).
Echter zul je zien dat de "beste" YouTubers het minst hard een definitieve begin of einde van een bull run/market cycle zullen callen, omdat dit inherent is aan goed zijn :P
Niemand weet exact wanneer een bepaalde trend stopt, maar een idee er over vormen kan wel, vaak aan de hand van het bekijken van verschillende indicatoren. Maar iemand die pretendeert precies te weten wanneer de market cycle stopt of wanneer een bull market begint, moet je sowieso niet vertrouwen.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep7
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-09-2024
Ik heb net tig pagina's teruggelezen..Kan het niet vinden...

Weet iemand dit.. Als ik CRO aankoop op Crypto.com en die 180 dagen vastzet.. Kan ik die dan ook naar de Defi wallet sturen?

Lijkt me niet.. maar als dat wel is.. Is het helemaal een goede deal.

[ Voor 4% gewijzigd door Rep7 op 28-03-2021 19:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Rep7 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:50:
Ik heb net tig pagina's teruggelezen..Kan het niet vinden...

Weet iemand dit.. Als ik CRO aankoop op Crypto.com en die 180 dagen vastzet.. Kan ik die dan ook naar de Defi wallet sturen?

Lijkt me niet.. maar als dat wel zou zijn zou het helemaal een goede deal zijn.
Nee

Motor-forum.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:46
Spacewide schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:46:
Storj op Binance op dit moment.
Wat is daarmee?
Niet echt heel spannende bewegingen, vooralsnog.

Iets meer onderbouwing mag best ;)

--- Edit --
45 minuten later; van 3,15 naar 2,95 and dropping :+

[ Voor 12% gewijzigd door Nnoitra op 28-03-2021 20:27 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep7
Haha thanks Bananeman..

Sommige kopen dus en CRO voor de card en CRO voor de Defi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Rep7 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:52:
Haha thanks Bananeman..

Sommige kopen dus en CRO voor de card en CRO voor de Defi.
Ja

;)

edit: op de card krijg je volgens mij ook 10%, behalve op het laagste niveau.

[ Voor 16% gewijzigd door Bananeman op 28-03-2021 19:53 ]

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:46
Bananeman schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:52:
[...]

Ja

;)

edit: op de card krijg je volgens mij ook 10%, behalve op het laagste niveau.
Behalve 2 laagste, volgens mij. Pas vanaf 3500 (€ of $) inleg/stake.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Nnoitra schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:56:
[...]

Behalve 2 laagste, volgens mij. Pas vanaf 3500 (€ of $) inleg/stake.
Die bedoelde ik idd, thx. Dus je moet al behoorlijk wat staken, stuk of 16.000 ofzo?

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
@EnderQ, @Spacewide, @TomTorquay en @Jedi_Pimp thanks voor jullie replies!

Ik ben, gelukkig, al bekend met de halving cycle, dat is hetgeen waarop ik me ingelezen heb vlak voor ik weer instapte. Het gaat mij er meer om hoe ik zelf kan herkennen wanneer het klaar is met de bullrun.

https://www.tradingview.c...UTa-Bitcoin-4-Year-Cycle/ is wel een goede qua overzicht maar laat ook meteen zien dat bullruns niet elke keer even lang duren. Voor https://digitalik.net/btc/ geldt eigenlijk hetzelfde.

Ik ben meer op zoek naar factoren die ik zelf een beetje in het oog kan houden. Nu heb ik er drie:
1. De halving cycle en verschillende grafieken op basis daarvan. Deze geven aan dat de bullrun nog wel even zal blijven duren. Ik ben dus ook nog niet bang voor de beer in de verte ;)

2. Tweakers, ik lees graag mee hier en een aantal veteranen weet echt goede adviezen te geven en ik hoop ook dat ik net mee lees als bijvoorbeeld @Taro of @Mooody verkondigt dat het mis gaat. Taro heb ik al eens zien posten dat 'ie voor een groot deel terug naar fiat ging omdat hij een flinke dip verwachtte maar nog niet het einde van de run. Dan twijfel ik even om dat ook te doen, maar een dip vind ik niet per se erg, als ik het uit en weer instappen in een dip verkeerd time vind ik dat meer zonde dan dat ik de dip gewoon uitzit met diamond hands :+
Maar met name hier wordt een correctie van 5% al uitgelegd als de ergste bear market ooit met bloed door de straten et cetera, dus in die zin heb ik aardig dunne leidraden om op tijd/juist te handelen.

3. Als ik een bepaald bedrag heb bereikt met crypto stap ik er gewoon uit. Dat is een bedrag wat ik wel haalbaar acht als de bullrun doorzet tot na de zomer. Ik heb me voorgenomen met dat bedrag tevreden te zijn, een deel gaat dan ook echt weg uit het traden en in iets als de hypotheek of wat anders gestoken worden. Een ander deel houdt ik dan gereed voor als de bear market zijn intrede heeft gedaan of ga ik er middels DCA weer in pompen. In ieder geval wil ik bij dat bedrag wat in mijn hoofd zit gewoon even uitstappen, me realiseren wat ik allemaal verdiend heb en op adem komen, beetje een reflectie moment zeg maar. Hopelijk komt het ervan :)

Maar ik zou het voor mijzelf prettig vinden als ik nog wat meer trends/signalen kan leren herkennen dat de bullrun aan zijn einde zit, dat dit geen exacte wetenschap is realiseer ik me terdege!

[ Voor 9% gewijzigd door YES op 28-03-2021 20:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
blabla1986 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:47:
[...]

OPCT +5400% in 1 jaar. Toch zowaar een leuke positie opgebouwd, waarvan ik dacht dat het nauwelijks meer iets waard was. _/-\o_
Ik heb een YTD rendement van circa 800%. Helaas met een klein beetje ingestapt maar ik houd het aan met het oog op nog meer gains. De market cap biedt nog zoveel upside als je kijkt naar vergelijkbare projecten zonder werkend product :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep7
Wat beschouwen jullie als de beste deal qua CRO?

1 bv Jade card
2 Defi wallet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
@YES Je moet vooral weten wie je moet volgen in dit topic. En ik heb de indruk dat je perfect aanvoelt wie. De rest van de commentaren hier kan je verticaal klasseren ;)

Over dat moment dat de bear markt aanbreekt. Dat is geen messcherp afgelijnd moment, het is eerder een opeenvolging van momenten. Je gaat die aankondiging van de bear markt dus echt niet missen omdat je 5 pagina's in dit topic oversloeg ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
TomTorquay schreef op zondag 28 maart 2021 @ 20:07:
En ik heb de indruk dat je perfect aanvoelt wie.
Ja, dat idee heb ik zelf ook wel :+
Over dat moment dat de bear markt aanbreekt. Dat is geen messcherp afgelijnd moment, het is eerder een opeenvolging van momenten. Je gaat die aankondiging van de bear markt dus echt niet missen omdat je 5 pagina's in dit topic oversloeg ;)
Daar zit ook wel wat in. Dan heb je hier tientallen pagina's met schreeuwende paniek vermoed ik. Of niet omdat niemand meer internet heeft want ze zijn failliet door grote crypto verliezen :+

Ik merk toch dat ik zelf nog wel veel op zoek ben naar bevestiging, haha. Ookal heb ik inmiddels niet meer het idee of gevoel dat ik als een kip onder kop te werk ga ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oli4-
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-07 12:28
YES schreef op zondag 28 maart 2021 @ 20:11:
Daar zit ook wel wat in. Dan heb je hier tientallen pagina's met schreeuwende paniek vermoed ik. Of niet omdat niemand meer internet heeft want ze zijn failliet door grote crypto verliezen :+
Hier is het bijna iedere dag wel moord en brand. Wel vermakelijk om te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
KroeT schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:37:
[...]

[...]
Nice. Waar kun je makkelijk het aandeel whales in een coin zien?

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:04
Voor het eerst een eigen PC gebouwd, een door bitcoin-winsten gefinancierde PC welteverstaan :). Met een te dure videokaart die nog geleverd moet worden, maarja zonder Bitcoin had ik die videokaart (en de rest van de componenten) überhaupt niet gekocht, ik mag niet klagen.

Gelukkig was er nog een 39 euro kostende MSI GeForce GT710 1GB te koop, en heb ik in ieder geval beeld :) (die kaart is overigens zo klein dat je hem haast niet ziet zitten joh)

Het is echt een aanrader om van je (virtuele) cryptowinsten gewoon iets te kopen wat je echt wilt hebben. Want de PnL van Binance is leuk om naar te kijken, maar iets tastbaars (of dat nou een ervaring of een ding is) is toch echt leuker ;)

offtopic:
Er is trouwens nog wat work-in-progress wat betreft het cable management

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lu3MqNMlBznqDlmfydMSAv8exqU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qXgidaEKxkwpmL3fjNu4Sn6Y.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:44
YES schreef op zondag 28 maart 2021 @ 20:00:

Ik ben, gelukkig, al bekend met de halving cycle, dat is hetgeen waarop ik me ingelezen heb vlak voor ik weer instapte. Het gaat mij er meer om hoe ik zelf kan herkennen wanneer het klaar is met de bullrun.

https://www.tradingview.c...UTa-Bitcoin-4-Year-Cycle/ is wel een goede qua overzicht maar laat ook meteen zien dat bullruns niet elke keer even lang duren. Voor https://digitalik.net/btc/ geldt eigenlijk hetzelfde.

Ik ben meer op zoek naar factoren die ik zelf een beetje in het oog kan houden. Nu heb ik er drie:
1. De halving cycle en verschillende grafieken op basis daarvan. Deze geven aan dat de bullrun nog wel even zal blijven duren. Ik ben dus ook nog niet bang voor de beer in de verte ;)

2. Tweakers, ik lees graag mee hier en een aantal veteranen weet echt goede adviezen te geven en ik hoop ook dat ik net mee lees als bijvoorbeeld @Taro of @Mooody verkondigt dat het mis gaat. Taro heb ik al eens zien posten dat 'ie voor een groot deel terug naar fiat ging omdat hij een flinke dip verwachtte maar nog niet het einde van de run. Dan twijfel ik even om dat ook te doen, maar een dip vind ik niet per se erg, als ik het uit en weer instappen in een dip verkeerd time vind ik dat meer zonde dan dat ik de dip gewoon uitzit met diamond hands :+
Maar met name hier wordt een correctie van 5% al uitgelegd als de ergste bear market ooit met bloed door de straten et cetera, dus in die zin heb ik aardig dunne leidraden om op tijd/juist te handelen.

3. Als ik een bepaald bedrag heb bereikt met crypto stap ik er gewoon uit. Dat is een bedrag wat ik wel haalbaar acht als de bullrun doorzet tot na de zomer. Ik heb me voorgenomen met dat bedrag tevreden te zijn, een deel gaat dan ook echt weg uit het traden en in iets als de hypotheek of wat anders gestoken worden. Een ander deel houdt ik dan gereed voor als de bear market zijn intrede heeft gedaan of ga ik er middels DCA weer in pompen. In ieder geval wil ik bij dat bedrag wat in mijn hoofd zit gewoon even uitstappen, me realiseren wat ik allemaal verdiend heb en op adem komen, beetje een reflectie moment zeg maar. Hopelijk komt het ervan :)

Maar ik zou het voor mijzelf prettig vinden als ik nog wat meer trends/signalen kan leren herkennen dat de bullrun aan zijn einde zit, dat dit geen exacte wetenschap is realiseer ik me terdege!
Je kan de 2017 weekly bekijken hoeveel hij na de top terug viel en de opvolgende dead cat bounce. Ik kijk persoonlijk naar diverse factoren. Bij bijv patronen proberen te herkennen moet je kijken of huidige patronen bijv ook vergelijkbaar zijn en dus niet uniek. Maar er zijn diverse bronnen signalen en patronen maak er een voting systeem van voor je zelf. Maar als de wereld weer eens een crisis heeft kan het zomaar omslaan op de conventionele beurzen en met btc blijft onzeker. Zoals het er bij mij nu uitziet ga ik mijn doel wel prijzen halen en dus verkopen voor de top voor mijn alt hodl pot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oli4-
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-07 12:28
Victor Belli schreef op zondag 28 maart 2021 @ 20:13:
Voor het eerst een eigen PC gebouwd, een door bitcoin-winsten gefinancierde PC welteverstaan :). Met een te dure videokaart die nog geleverd moet worden, maarja zonder Bitcoin had ik die videokaart (en de rest van de componenten) überhaupt niet gekocht, ik mag niet klagen.

Gelukkig was er nog een 39 euro kostende MSI GeForce GT710 1GB te koop, en heb ik in ieder geval beeld :) (die kaart is overigens zo klein dat je hem haast niet ziet zitten joh)

Het is echt een aanrader om van je (virtuele) cryptowinsten gewoon iets te kopen wat je echt wilt hebben. Want de PnL van Binance is leuk om naar te kijken, maar iets tastbaars (of dat nou een ervaring of een ding is) is toch echt leuker ;)

offtopic:

[Afbeelding]
Coole nieuwe mining rig :+ Gaaf dat je je winsten zo gebruikt :) Veel plezier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Oli4- schreef op zondag 28 maart 2021 @ 20:12:
[...]

Hier is het bijna iedere dag wel moord en brand. Wel vermakelijk om te lezen :)
Ja ik vermaak me ook altijd wel als hier de pleuris uitbreekt. Moord en brand en dan check je, je PF sta je een paar % lager maar nog altijd hoger dan twee dagen eerder, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22:38
YES schreef op zondag 28 maart 2021 @ 20:00:

Ik zit een beetje in dezelfde situatie. Ik hodl sowieso tot na de zomer puur op gevoel. Heb ook ongeveer een bedrag in m’n hoofd waarbij ik ga cashen. Maaaarrrr ik hou nog steeds rekening met een bearmarket ‘lite’ dus geen mega crash zoals in 2018 (die ik ook heb meegemaakt) maar gewoon een tijd sideways in lagere regionen tot de volgende halving.
Reden? Het grote geld zit er deze keer bij in, bitcoin wordt echt als de toekomst gezien en als alternatief voor fiat geld. Tel daarbij de huidige wereldsituatie (pandemie) op die nog steeds erg onzeker is... kortom ik denk dat we er heel anders voor staan dan in 2017. Just my 2 cents 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 09:17

KroeT

[...]

enomiss schreef op zondag 28 maart 2021 @ 20:12:
[...]

Nice. Waar kun je makkelijk het aandeel whales in een coin zien?
Weet ik niet! In de post op Reddit plaatst hij war 'bewijs' maar ik heb te weinig kennis om dit te kunnen duiden. Ik vond de waarschuwende toon wel concreet en overtuigend genoeg om het bericht hier te delen.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

offtopic:

[Afbeelding]
Nice kerel gefeliciteeerd!
Jezelf verwennen hoort erbij!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Alpina schreef op zondag 28 maart 2021 @ 20:18:
[...]
Ik zit een beetje in dezelfde situatie. Ik hodl sowieso tot na de zomer puur op gevoel. Heb ook ongeveer een bedrag in m’n hoofd waarbij ik ga cashen. Maaaarrrr ik hou nog steeds rekening met een bearmarket ‘lite’ dus geen mega crash zoals in 2018 (die ik ook heb meegemaakt) maar gewoon een tijd sideways in lagere regionen tot de volgende halving.
Reden? Het grote geld zit er deze keer bij in, bitcoin wordt echt als de toekomst gezien en als alternatief voor fiat geld. Tel daarbij de huidige wereldsituatie (pandemie) op die nog steeds erg onzeker is... kortom ik denk dat we er heel anders voor staan dan in 2017. Just my 2 cents 😉
Ja ik kan me in je woorden vinden hoor, maar het blijven toch gevoel en aanname dingetjes, blijft lastig ;)

Ik heb de 2018 crash ook meegemaakt maar dan in de zin van dat ik toen dacht, ah oké ik ben m'n geld kwijt en kijk er niet meer naar om. Had er ook niet echt veel in zitten, maar achteraf had ik gewild dat ik toen iets verder op onderzoek was gegaan. Dan had ik gewoon in de bear market al weer met meer in kunnen stappen en hoefde ik nu alleen de kleur van mijn lambo te kiezen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
Alpina schreef op zondag 28 maart 2021 @ 20:18:
[...]

Ik ben dit jaar enorm benieuwd naar het einde van dit seizoen. Het spijtige is dat veel nieuwe mensen groene candles zien tot 50% per dag en mee op een brandende trein springen, niet wetende dat het om een complete shitcoin gaat die de vorige seizoenen herhaalt. Met een mega verlies als gevolg.

Wat @YES hier aanhaalt is een interessant en heel belangrijk onderdeel dit jaar.

Dominantie en altcoin cap hou ik in de gaten.
https://coinmarketcap.com/charts/#dominance-percentage en grafiek factoren.

Ik doe dit maar als extraatje, daarom heb ik op voorhand al haalbare doelen in satoshi ingesteld. Je mocht maar eens slapen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox

offtopic:

[Afbeelding]
Zo is dat! Lekker pakken die winst af en toe!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Spacewide schreef op zondag 28 maart 2021 @ 20:31:
[...]
Wat @YES hier aanhaalt is een interessant en heel belangrijk onderdeel dit jaar.
Wat bedoel je precies, dat de bullrun niet altijd (ongeveer) even lang duurt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Laatst online: 23:38
YES schreef op zondag 28 maart 2021 @ 20:34:
[...]

Wat bedoel je precies, dat de bullrun niet altijd (ongeveer) even lang duurt?
Wat bedoel je precies met deze vraag? :+ Het duurt gewoon niet altijd even lang dat de prijs omhoog gaat, elk jaar worden de sprongen omhoog en omlaag minder extreem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
Richh schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:53:
[...]

Ja enorm!

Mijn hodlpot gaat vrij lekker, mijn tradepot is zo stabiel als USDT _O- Als de boel daalt kan ik de waarde redelijk vasthouden, als de boel stijgt ben ik net te laat of had ik sowieso nog een verlies in te halen _O-

Traden doe ik ook niet elke dag en is meer een hobby. Mijn tradepot is <10% van de hodlpot.
Ja zoiets verwachte ik al. Ik hou het voor nu bij hold tot ik iets meer bekend wordt met deze markt :). TA is sowieso een leuke bezigheid ook al doe ik er nog niet zoveel actieve trades mee.
[...]

Ik hoop voortijdig uit te kunnen stappen :). In andere markten ben ik aardig bekend met elliott wave theorie ben wel benieuwd hoe goed dat gaat werken in Crypto's op de langere termijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Sluw schreef op zondag 28 maart 2021 @ 20:45:
[...]

Wat bedoel je precies met deze vraag? :+ Het duurt gewoon niet altijd even lang dat de prijs omhoog gaat, elk jaar worden de sprongen omhoog en omlaag minder extreem.
@Spacewide zegt dat ik een belangrijk punt aanhaalde maar ik weet niet welk punt hij precies bedoelde en vraag daarom of hij dat punt bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
BTC gaat zometeen de MA50 breken, downward trend inc of gewoon een klein scheetje? :P

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
YES schreef op zondag 28 maart 2021 @ 20:51:
[...]

@Spacewide zegt dat ik een belangrijk punt aanhaalde maar ik weet niet welk punt hij precies bedoelde en vraag daarom of hij dat punt bedoelde.
Het onderwerp dat je aanhaalt, zoals een exitplan. Of je assets veilig parkeren is een belangrijk onderdeel (punt) de komende twee maanden.
Dit jaar is niet hetzelfde als vorig jaar. Het nieuwe geld dat erin gevloeid is voorbije maanden gaat er in +10/20/-voud uit moeten. En we willen niet dat het met een Tweaker zijn geld gebeurd. :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Spacewide schreef op zondag 28 maart 2021 @ 20:54:
[...]

Het onderwerp dat je aanhaalt, zoals een exitplan. Of je assets veilig parkeren is een belangrijk onderdeel (punt) de komende twee maanden.
Dit jaar is niet hetzelfde als vorig jaar. Het nieuwe geld dat erin gevloeid is voorbije maanden gaat er in +10/20/-voud uit moeten. En we willen niet dat het met een Tweaker zijn geld gebeurd. :9B
Ah ja, thanks. Ik wist dus niet wat je precies bedoelde. Geeft ook wat rust als je weet wat je wil doen en op welk concreet punt je dat gaat doen.
We gaan het meemaken. Hoop gewoon op kleine dipjes in een verdere rit omhoog, die dipjes zijn hier gewoon vermakelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Al tijd om wat bijtekopen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 18:50
roflexx schreef op zondag 28 maart 2021 @ 21:03:
Al tijd om wat bijtekopen of niet?
Afhankelijk van jouw doel, strategie en munt naar keuze is het antwoord ‘zeker wel’. Of ‘absoluut niet’.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Wil nog wat btc bijkopen. Heb een buyorder staan op 100dollar lager dan wat ie nu staat. Ben benieuwd haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragrootenboer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-08 20:03
Heb zelf laatst BUX gekocht op Kucoin. Ja BUX die van de bank en ja van de BUX Zero app om regulier aandelen te verhandelen. Zij zijn recent een exchange gestart BUX Crypto, uiteraard nog in opbouw, maar trots op dit Nederlandse initiatief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:58
Gaan we nou zo de nieuwe week in? -O-

Hup hup, doe eens moon.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
roflexx schreef op zondag 28 maart 2021 @ 21:08:
Wil nog wat btc bijkopen. Heb een buyorder staan op 100dollar lager dan wat ie nu staat. Ben benieuwd haha
Gefeliciteerd met je aankoop :+

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:01

knakworst

Get more sats!

Ragrootenboer schreef op zondag 28 maart 2021 @ 21:13:
Heb zelf laatst BUX gekocht op Kucoin. Ja BUX die van de bank en ja van de BUX Zero app om regulier aandelen te verhandelen. Zij zijn recent een exchange gestart BUX Crypto, uiteraard nog in opbouw, maar trots op dit Nederlandse initiatief!
Ik heb hem staan in de liquidity pool op pancakeswap, brengt 300 procent apy op in Cake. Dus zelfs als BUX lichtjes daalt koop je lambo van de Cake.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ViNOK16Bit schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 16:53:
[...]

De options bedoel je toch? 8.00 UTC expiration geloof ik. Daarna weer gestaag omhoog met een weak weekend pump. Dan choppy volgende week door.. zoiets?
^ Quote van donderdag, maar ik denk dat we hieraan begonnen zijn. Weekend is over, pump(je) voorbij. M'n glazen bol zag het ook aankomen 8)7 , gelukkig op tijd in fiat omgezet.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
when in doubt zoom out :P
zolang hij boven de 44.4K EURO blijft, gaan we nog de goede kant op hoor :)

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Laatst online: 16-09 09:38
Gewoon de richting ingezet om de cme gap te gaan vullen en dan in sneltreinvaart terug omhoog =)

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valar Morghulis
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-05-2022
SanderTje! schreef op zondag 28 maart 2021 @ 21:19:
[...]

^ Quote van donderdag, maar ik denk dat we hieraan begonnen zijn. Weekend is over, pump(je) voorbij. M'n glazen bol zag het ook aankomen 8)7 , gelukkig op tijd in fiat omgezet.
Even de weak hands eruit schudden

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• enomiss
Richh schreef op zondag 28 maart 2021 @ 21:15:
Gaan we nou zo de nieuwe week in? -O-

Hup hup, doe eens moon.
Bart Simpson
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CoBXTuu6QP0IJJVQmn02qV-hD2g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Qu8kKyAjkdTKaxiYuoiOGrjm.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Valar Morghulis schreef op zondag 28 maart 2021 @ 21:22:
[...]

Even de weak hands eruit schudden
Zeker! :)
Ik had deze keer met oog op dit weekendpatroontje wat ingekocht om op de piek (die het hele weekend rond de 47.500 schommelde) te verkopen.

M'n longterm aankopen zit er nog steeds in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 22:07
[...]

De nupl chart is een goede indicator. Als het lijntje blauw wordt is een bear market aanstaande: https://academy.glassnode...et-unrealized-profit-loss

Mooie van btc is dat je de blockchain zelf goed kan analyseren, je ziet dus hoeveel mensen in profit zitten, hoe btc verdeeld is, of whales wat doen, etc

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• enomiss
DarkShadow schreef op zondag 28 maart 2021 @ 21:31:
[...]

De nupl chart is een goede indicator. Als het lijntje blauw wordt is een bear market aanstaande: https://academy.glassnode...et-unrealized-profit-loss

Mooie van btc is dat je de blockchain zelf goed kan analyseren, je ziet dus hoeveel mensen in profit zitten, hoe btc verdeeld is, of whales wat doen, etc
https://www.lookintobitco...-unrealized-profit--loss/ met recente data

[ Voor 4% gewijzigd door enomiss op 28-03-2021 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Even een vraagje aan de experts.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn buys niet in zoveel buys openspleten worden?
Volgens mij betaal ik daardoor meer fee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
enomiss schreef op zondag 28 maart 2021 @ 21:50:
Even een vraagje aan de experts.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn buys niet in zoveel buys openspleten worden?
Volgens mij betaal ik daardoor meer fee...
Een fee is altijd een percentage, of het 1 grote order of 100 kleine orders betreft maakt niet uit.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Taro schreef op zondag 28 maart 2021 @ 21:51:
[...]

Een fee is altijd een percentage, of het 1 grote order of 100 kleine orders betreft maakt niet uit.
Oke dat is al mooi. Maar het maakt het wel onoverzichtelijk. Alleen al daarom zou ik het willen beperken. Zijn hier technieken voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
enomiss schreef op zondag 28 maart 2021 @ 21:52:
[...]

Oke dat is al mooi. Maar het maakt het wel onoverzichtelijk. Alleen al daarom zou ik het willen beperken. Zijn hier technieken voor?
Je buy order wordt niet altijd per se door 1 enkele sell order gevuld, omdat je ook afhankelijk bent van de orders van anderen die bijv. kleinere sell orders kunnen hebben dan de grootte van jouw buy order. Dus nee, dit kan je niet beperken. Je kunt het wel minimaliseren door een limit buy order te plaatsen, ipv een market order uit te voeren. Bij een market order pak je vaak meerdere sell orders mee.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
enomiss schreef op zondag 28 maart 2021 @ 21:52:
[...]

Over welke pair praat je hier? Bij een pair met minder volume liquiditeit heb je meer kans op het splitsen van orders. Maar het maakt inderdaad onder de streep niet uit.
*eerste post in dit topic :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Als we maart gaan closen boven de 45300, zou dat betekenen dat er 6 maanden achter elkaar een groene candle genoteerd wordt. Dat is nog niet eerder gebeurd. April heeft in de afgelopen 11 jaar, 8 keer groen gekleurd.

Je hebt er helemaal niks aan, maar wel grappige feitjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Henk007 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 21:57:
[...]

Over welke pair praat je hier? Bij een pair met minder volume liquiditeit heb je meer kans op het splitsen van orders. Maar het maakt inderdaad onder de streep niet uit.
*eerste post in dit topic :)
Ik had het bij BTCEUR de laatste keer. Dus bij BTCUSD minder kans op splits, en dan op een exchange met een groot volume. Logisch.

[ Voor 11% gewijzigd door enomiss op 28-03-2021 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Jedi_Pimp schreef op zondag 28 maart 2021 @ 22:01:
Als we maart gaan closen boven de 45300, zou dat betekenen dat er 6 maanden achter elkaar een groene candle genoteerd wordt. Dat is nog niet eerder gebeurd. April heeft in de afgelopen 11 jaar, 8 keer groen gekleurd.

Je hebt er helemaal niks aan, maar wel grappige feitjes :P
Ik ben een n00b, maar is dit usd of eur? Lijkt me handig om dat erbij te vermelden. Ik meende dat USD eigenlijk standaard is wanneer je over prijzen praat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Laatst online: 01:00
Ouch, ff niet naar de charts gekeken.. Achja, ten opzichte van eergister nog in het groen. Hopelijk een mooi groen weekje voor BTC in het verschiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Morgen gaan we los.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Henk007 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 22:04:
[...]

Ik ben een n00b, maar is dit usd of eur? Lijkt me handig om dat erbij te vermelden. Ik meende dat USD eigenlijk standaard is wanneer je over prijzen praat
Het is ook USD.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
omhoog of omlaag, dat is de vraag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
DarkShadow schreef op zondag 28 maart 2021 @ 21:31:
[...]

Hoe kun je de grafiek van nu zien? Ik kan niet later zien dan 1 jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Deze was ook al eerder gepost. Zo te zien zitten we nu in de Greed phase. Klinkt al heftig en had ik niet verwacht dat wij daar al zouden zitten.

https://www.lookintobitco...-unrealized-profit--loss/

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Henk007 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 22:04:
[...]

Mensen die over EUR-koersen praten moeten we eigenlijk verbannen naar een ander topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mighty schreef op zondag 28 maart 2021 @ 22:10:
Deze was ook al eerder gepost. Zo te zien zitten we nu in de Greed phase. Klinkt al heftig en had ik niet verwacht dat wij daar al zouden zitten.

Nee maar als je hier mee leest zitten we ook elke dag wel een keer in de greed phase :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
YES schreef op zondag 28 maart 2021 @ 22:12:
[...]

Nee maar als je hier mee leest zitten we ook elke dag wel een keer in de greed phase :+
je was mij net voor met deze comment. iedereen zit hier voor het geld = greed.
en nee niemand zit hier voor de tech :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss

Als dat ding klopt dan zou het klappen bij 65k-75k... dus je kan misschien nog 133% pakken voordat...
Mijn gok: het klapt bij 68k.

[ Voor 7% gewijzigd door enomiss op 28-03-2021 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
nemesis2212 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 22:16:
[...]

je was mij net voor met deze comment. iedereen zit hier voor het geld = greed.
en nee niemand zit hier voor de tech :>
Alles voor de tech... die je kan kopen met je crypto-gains!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 12:20

Niet? De hele markt is ontploft de afgelopen 3 maanden...

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:22
Zelf zit ik al enkele weken in de berenmodus. DCA-en, en steeds de winsten pakken. Zie het nog paar maanden goed gaan voor het allemaal ploft.

[ Voor 26% gewijzigd door merauder op 28-03-2021 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Gelukszoekr schreef op zondag 28 maart 2021 @ 22:18:
[...]

Niet? De hele markt is ontploft de afgelopen 3 maanden...
Zo lang zit ik er nog niet in. Pas vanaf eind januari toen ik dus de grootste stijgingen al had gemist. 😭

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik heb nu tig keer geprobeerd om iets via https://exchange.pancakeswap.finance/#/swap om te zetten, mijn BSC wallet is verbonden, als ik klik op Swap staat er: Confirm this transaction in your wallet, maar mijn BSC wallet heeft niet door dat er iets gebeurt en ik kan dus niets confirmen. Iemand enig idee of er een workaround is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 12:20
Mighty schreef op zondag 28 maart 2021 @ 22:23:
[...]

Zo lang zit ik er nog niet in. Pas vanaf eind januari toen ik dus de grootste stijgingen al had gemist. 😭
Nee, maar hoe lang je er zelf in zit is geen benchmark natuurlijk
Taro schreef op zondag 28 maart 2021 @ 22:23:
Ik heb nu tig keer geprobeerd om iets via https://exchange.pancakeswap.finance/#/swap om te zetten, mijn BSC wallet is verbonden, als ik klik op Swap staat er: Confirm this transaction in your wallet, maar mijn BSC wallet heeft niet door dat er iets gebeurt en ik kan dus niets confirmen. Iemand enig idee of er een workaround is?
Metamask openen en daar de transactions declinen. Dan nog eens proberen

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Pagina: 1 ... 147 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!