[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 145 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.146 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Daacuso schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 22:11:
[...]

Had verwacht dat je ondertussen Ren wel zou hebben verlaten. Maar als ik het zo lees geloof je dus nog steeds in dit project. Zelf verbaas ik me erover hoe erg Ren is achtergebleven op de rest. Ben benieuwd of dit binnenkort gaat veranderen.
REN zit ik al eeuwen in voor mijn gevoel. Die hebben het uitstekend gedaan toch? Een nette 1000% in 6 maandjes tijd, 2000% in 12 maand tijd. Net een mooie 50% retrace gehad vanaf ~ $1.70 en nu weer door.....

Prijs zegt overigens niet alles. Ankr stond ook 2 jaar lang rond de $0.001-$0.002 om daarna in 3 maand tijd naar $0.18 te gaan 8)7 Dat is een nette 100-120x voor luitjes die het geduld kunnen hebben opbrengen.

Bedenk dit even: 1 miljoen ANKR had je precies 1 jaar geleden kunnen kopen voor $1800. Dit is nu $180.000 waard. Je hebt maar 1 of 2 wijze besluiten, wat mazzel en zeker wat geduld nodig om je hypotheek in 1 klap af te kunnen betalen.

Mijn reden om REN te blijven hodlen (en nu te verdubbelen) heb ik al meerdere keren gegeven. Uiteraard kan het helemaal verkeerd uitpakken, kan niet altijd feest zijn :P Maar het verstand zegt: bijkopen! Het uiteindelijke doel blijft om meer sats te vergaren.

[ Voor 23% gewijzigd door Mooody op 27-03-2021 22:43 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:50

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 22:24:
[...]

Hodlen altijd lekker, maar ik hodl meer dan een jaar voor juist dit soort momenten. Als het moment dan daar is, moet je gewoon verstandig zijn en 30-60% (oid) uitcashen (stable/BTC en evt wat andere posities vergroten). In mijn geval ging mijn positie ANKR over ETH heen, dat is geen "gezonde verhouding" in de PF imo.
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk en het is al moeilijk genoeg (of onmogelijk) om in te schatten waar het plafond van een coin echt ligt. Maar in het geval van ANKR hoop ik toch dat er nog wel wat rek in zit. Bij een ADA had ik dat vertrouwen nadat ik er 100% op gepakt had eigenlijk al heel snel niet meer. Op ANKR zit ik nu op nog veel meer winst maar de usecase en momenteel ook de promotie et cetera vind ik best veelbelovend. Echter is het marktsentiment van het geheel natuurlijk ook vrij bepalend. Indien een crash gebeurd is ANKR ook aan de beurt natuurlijk. Zeker omdat dan heel veel mensen nog snel winst willen pakken.

Ik hoop toch echt dat het nog niet het geval is, maar ik ga morgen wel eens nadenken over een exit strategie en eventueel vast een deel van de winst pakken en omzetten naar BTC :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

YES schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 22:33:
[...]

Je hebt natuurlijk helemaal gelijk en het is al moeilijk genoeg (of onmogelijk) om in te schatten waar het plafond van een coin echt ligt. Maar in het geval van ANKR hoop ik toch dat er nog wel wat rek in zit. Bij een ADA had ik dat vertrouwen nadat ik er 100% op gepakt had eigenlijk al heel snel niet meer. Op ANKR zit ik nu op nog veel meer winst maar de usecase en momenteel ook de promotie et cetera vind ik best veelbelovend. Echter is het marktsentiment van het geheel natuurlijk ook vrij bepalend. Indien een crash gebeurd is ANKR ook aan de beurt natuurlijk. Zeker omdat dan heel veel mensen nog snel winst willen pakken.

Ik hoop toch echt dat het nog niet het geval is, maar ik ga morgen wel eens nadenken over een exit strategie en eventueel vast een deel van de winst pakken en omzetten naar BTC :Y
Dit ligt natuurlijk aan het percentage dat ANKR uitmaakt van je PF. Als het nu nog 5-10% is, zou je het risico kunnen lopen om de kat uit de boom te kijken. Bevat je PF uit een aanzienlijk deel van een coin die in 6 weken tijd +1000% heeft gedaan, dan is afromen best verstandig. (eigenlijk gewoon een dikke vette must!) Je winst heb je al te pakken en met een deel van je inleg speel je gewoon verder. Je beperkt hiermee het risico om veel fiatwaarde te verliezen, wanneer Bitcoin er ff geen zin meer in heeft.

Ik verwacht overigens dat Ankr nog een leuke retrace gaat krijgen. Meestal zo na een eerste hype run na een Coinbase listing, het is immers exact dezelfde Ankr die vorige week nog de helft kostte en iedereen op Binance kon kopen.

Je ziet hier dat het volume op Binance dubbel zo groot is als op Coinbase:
https://coinmarketcap.com/currencies/ankr/

Mensen fomo-en in op Coinbase ("nieuw goedkoop muntje") en traders met volle zakken cashen uit op Binance. Zo gaat dat :)

[ Voor 15% gewijzigd door Mooody op 27-03-2021 22:49 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 22:41:
[...]

Dit ligt natuurlijk aan het percentage dat ANKR uitmaakt van je PF. Als het nu nog 5-10% is, zou je het risico kunnen lopen om de kat uit de boom te kijken. Bevat je PF uit een aanzienlijk deel van een coin die in 6 weken tijd +1000% heeft gedaan, dan is afromen best verstandig. (eigenlijk gewoon een dikke vette must!) Je winst heb je al te pakken en met een deel van je inleg speel je gewoon verder. Je beperkt hiermee het risico om veel fiatwaarde te verliezen, wanneer Bitcoin er ff geen zin meer in heeft.
Door het bijkopen en vertrouwen in ANKR, is dat een ongezond groot deel van mijn PF :o

Dus inderdaad tijd om winst te pakken. Maar ANKR is mijn grootste succes deze bullrun, ik wil er geen afscheid van nemeeeeeeeeen!! Maar goed, als ik het te lang ga vasthouden is de kans levensgroot dat ik later kan zeggen, dit was echt een coin waar ik zoveel winst op had kunnen pakken, als ik maar, had ik maar, et cetera :+

Edit: ik heb zojuist 50% van mijn ANKR verpatst. Ik weet dat je niet blind op adviezen hier moet af gaan maar ik zit inmiddels al dagen te dubben en door de enorme boost van de Coinbase listing en jouw advies is dit toch wel het beste moment geweest om mijn winst te pakken. Nu heb ik mijn inleg al een paar keer over de kop eruit gehaald en in BTC omgezet. En dan nu maar hopen dat BTC zijn klimmetje doorzet :+

[ Voor 16% gewijzigd door YES op 27-03-2021 22:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023
Khaelos schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 22:28:
wat verwachten jullie voor vannacht/morgen ochtend wat betreft BTC?
zit te twijfelen om even terug te gaan naar FIAT en dan hopelijk een zondag/maandag dip zoals gebruikelijk de laatste tijd? :? O-)
Elke keer dat ik naar fiat ga omdat ik denk dat iets zakt, zakt het niet maar schiet het omhoog, of het zakt inderdaad, maar heel even en schiet dan hard omhoog, of ik zit in fiat en btc is net weer omhoog en ben te laat met terug kopen, kortom elke keer als ik wissel verlies ik juist, terwijl het doel was om veilig te zijn en goedkoper terug te kopen... Lukt me echt nooit. Ik blijf er nu maar gewoon in zitten. Dan maar af en toe door een dal, als in the end de boel lekker naar 80-100K gaat vind ik het prima. Dan maar niet alle topjes en dalletjes uitgemolken.

[ Voor 11% gewijzigd door jowi op 27-03-2021 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
jowi schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 22:48:
[...]

Elke keer dat ik naar fiat ga omdat ik denk dat iets zakt, zakt het niet maar schiet het omhoog, of het zakt inderdaad, maar heel even en schiet dan hard omhoog, of ik zit in fiat en btc is net weer omhoog en ben te laat met terug kopen, kortom elke keer als ik wissel verlies ik juist, terwijl het doel was om veilig te zijn en goedkoper terug te kopen... Lukt me echt nooit. Ik blijf er nu maar gewoon in zitten. Dan maar af en toe door een dal, als in the end de boel lekker naar 80-100K gaat vind ik het prima. Dan maar niet alle topjes en dalletjes uitgemolken.
Dat switchen tussen crypto en fiat is ook niet voor mij. Kan er ook niet rustig onder blijven. Ik heb geaccepteerd dat ik niet de maximale winst eruit haal en wellicht ook niet op tijd of juist te vroeg verkoop richting het einde van deze bullrun, maar het gaat mij er nu om dat ik mijn ingelegde geld laat groeien om er vervolgens in de bearmarket mijn positie in BTC te vergroten met als einddoel een volgende bullrun. Meer lange termijn in de hoop later wat meer te kunnen aflossen op de hypotheek zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

YES schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 22:48:
[...]

Door het bijkopen en vertrouwen in ANKR, is dat een ongezond groot deel van mijn PF :o

Dus inderdaad tijd om winst te pakken. Maar ANKR is mijn grootste succes deze bullrun, ik wil er geen afscheid van nemeeeeeeeeen!! Maar goed, als ik het te lang ga vasthouden is de kans levensgroot dat ik later kan zeggen, dit was echt een coin waar ik zoveel winst op had kunnen pakken, als ik maar, had ik maar, et cetera :+
Geen zweet, winst is winst. Je behoudt Ankr, dus in alle richtingen ga je winnen;

Cash je uit en verdubbeld Ankr de komende week, dan heb je praktisch net zoveel % Ankr als nu.
Cash je uit en halveert Ankr de komende week, dan ben je blij dat je die defensieve kaart gespeeld.

Voorbeeld: Je zou 50% Ankr kunnen uitcashen; 30% steek je in BTC en 20% in een coin waarvan jij nog een moonshot verwacht. (of vergroot een positie waar jij in geloofd, maar nog achter blijft in je PF)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

YES schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 22:48:
En dan nu maar hopen dat BTC zijn klimmetje doorzet :+
Een geruststelling; Als BTC dat niet doet, gaat Ankr ook door het afvoerputje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
YES schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 22:55:
[...]

Dat switchen tussen crypto en fiat is ook niet voor mij. Kan er ook niet rustig onder blijven. Ik heb geaccepteerd dat ik niet de maximale winst eruit haal en wellicht ook niet op tijd of juist te vroeg verkoop richting het einde van deze bullrun, maar het gaat mij er nu om dat ik mijn ingelegde geld laat groeien om er vervolgens in de bearmarket mijn positie in BTC te vergroten met als einddoel een volgende bullrun. Meer lange termijn in de hoop later wat meer te kunnen aflossen op de hypotheek zeg maar.
Mooi voorbeeld as we speak... zat ook ff te denken om terug naar fiat te gaan omdat btc wat vlak gaat afgelopen uren, en zondag er aan komt... en terwijl ik dit tiep schiet btc dus ineens weer bijn 1000 euro omhoog, Ik bedoel maar. Die had ik dus ook kwijt geweest. Plus die niet misselijke transactiekosten elke keer.

[ Voor 7% gewijzigd door jowi op 27-03-2021 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
jowi schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 22:58:
[...]

Mooi voorbeeld as we speak... zat ook ff te denken om terug naar fiat te gaan omdat btc wat vlak gaat... en terwijl ik dit tiep schiet btc dus ineens 1000 euro omhoog, Ik bedoel maar.
Ja dat soort schommelingen geven mij de kriebels als ik ga lopen daytraden, die stress is het mij niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 22:56:
[...]
Voorbeeld: Je zou 50% Ankr kunnen uitcashen; 30% steek je in BTC en 20% in een coin waarvan jij nog een moonshot verwacht. (of vergroot een positie waar jij in geloofd, maar nog achter blijft in je PF)

[...]
Een geruststelling; Als BTC dat niet doet, gaat Ankr ook door het afvoerputje :P
Ja ik heb dus net ruim 40% van mijn ANKR verkocht, hierdoor mijn oorspronkelijke inleg er al in meervoud uitgetrokken en volledig in BTC gestoken. Ik had graag een deel in een moonshot-potential coin gestoken maar ik neem er de tijd niet voor me goed te verdiepen en in te lezen om te kunnen bepalen waar een moonshot verwacht kan worden. Dus als je nog een extra-gratis tip hebt dan hoor ik het graag :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Kusama inmiddels concurrenten EOS en Cosmos ingehaald. Plekje #25 momenteel.

Gaat nog verder groeien, omdat parachains live gaan. Ik roep het al maanden (sorry, flauw :P)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 23:03:
Kusama inmiddels concurrenten EOS en Cosmos ingehaald. Plekje #25 momenteel.

Gaat nog verder groeien, omdat parachains live gaan. Ik roep het al maanden (sorry, flauw :P)
Ja KSM is dus een coin die ik voor 100% verkocht heb toen ik genoeg winst dacht te hebben, had ik nooit moeten doen achteraf, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

YES schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 23:02:
[...]

Ja ik heb dus net ruim 40% van mijn ANKR verkocht, hierdoor mijn oorspronkelijke inleg er al in meervoud uitgetrokken en volledig in BTC gestoken. Ik had graag een deel in een moonshot-potential coin gestoken maar ik neem er de tijd niet voor me goed te verdiepen en in te lezen om te kunnen bepalen waar een moonshot verwacht kan worden. Dus als je nog een extra-gratis tip hebt dan hoor ik het graag :+
Beetje onderzoek doen. Kost tijd, maar levert in een bullrun geld op.
Niet gaan voor piepkleine coins, maar blijft in de top-100, max top-200 hangen.

Ik verwacht nog wel wat van ANKR. Die gaan straks pas helemaal los!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
he bah.. ik heb te lang gewacht met RVN.. 10% pump in een paar minuten.. 2 uurtjes later zijn die 10% alweer ingeleverd.. ;w
toch die 10% moeten pakken -O-

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 23:05:
[...]
Ik verwacht nog wel wat van ANKR. Die gaan straks pas helemaal los!! :+
Hoppa, zojuist all-in gegaan, 100% van PF is nu ANKR. Dank voor je financiële advies en see you op de lambo meet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jowi
YES schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 23:00:
[...]

Ja dat soort schommelingen geven mij de kriebels als ik ga lopen daytraden, die stress is het mij niet waard.
Nou, de stress is het me wel waard, als ik maar een beetje wist wat ik aan het doen was en het op basis van kennis en interpretatie en ta etc ging. Maar het is gewoon gokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:34:
[...]

Omdat daniel het zei.

[...]
Jup :)
RVN had een Bull omdat die de driehoek moest doorbreken zoals ik in de screenshot liet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-04-2024
Zouden we donderdag dan al de bodem bereikt hebben? met -15% dan wel een vrij kleine correctie. Benieuwd wat er morgen gaat brengen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Khaelos schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 22:28:
wat verwachten jullie voor vannacht/morgen ochtend wat betreft BTC?
zit te twijfelen om even terug te gaan naar FIAT en dan hopelijk een zondag/maandag dip zoals gebruikelijk de laatste tijd? :? O-)
Ben je echt uit op dit soort scalps van een paar %? Laat ik het anders vragen, heb je een idee over BTC c.q. crypto op de middellange tot lange termijn? Ik merk bij mezelf dat ik het steeds lastiger begin te vinden om iets te zeggen over koersontwikkelingen over een tijdsbestek van 1 à 2 dagen, vergeleken met ruim een maand geleden. Om toch een poging te doen, ik ben persoonlijk bullish op de middellange termijn maar wat onzekerder op de korte termijn. Wat me onzeker maakt is met name fundamenteel nieuws (sterkte dollar (DXY), inflatieverwachtingen en beurskoersen) in combinatie met twijfelachtige technische vooruitzichten. Het enige wat (wat mij betreft) op dit moment vóór een uitbraak naar de upside spreekt, is dat gisteren sprake was van een recordwaarde aan expired opties in combinaties met het holden van de ongemakkelijke sub 50 regionen (w.b.t. opties in de afgelopen 3 maanden aan nieuwe highs is voorafgegaan).

Maargoed, technisch vind ik het ook nog niet heel overtuigend allemaal. In het meest bullish scenario zal de bovenste band van de descending wedge als support gaan dienen op de 1d. De 50d EMA is overigens ook een mooie support waar nu duidelijk op gebounced is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yjWUSo7gK8P9rXHOXrYfmNtXFoE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JnxadcGmUJYdHEqsioCiIU7V.png?f=fotoalbum_large

Eergisteren heb ik een descending channel gepost met de voorzichtige prognose dat we pas enigszins positief mogen gaan zijn als we boven de middellijn zouden closen. Nu we bijna aan het uitbreken zijn, ben ik nog steeds skeptisch en denk ik niet dat we voor maandag een parabolische move up gaan voortzetten (i.e. >58500). Ik denk eerder dat we weer even terug gaan naar de middellijn c.q. richting de onderkant van de channel. De RSI en de divergence tussen 21EMA (geel) vs 20MA (blauw) zien er wel goed uit moet ik zeggen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y_xt2NyqsjKgw8hIpyJpSI4_L2M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Yof7cxxTClCa61DhGTbyjUWo.png?f=fotoalbum_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
0108daniel schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 17:00:
RVN/BTC vormt een mooie driehoek op de 4 uurs grafiek.
De RSI en stoch RSI staan laag, dus vooruitzicht zou een mooie Bull zijn.
[Afbeelding]
Bull heeft mooi uitgepakt.
Gefeliciteerd voor degene die deze hebben meegepakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 23:05:
[...]
Beetje onderzoek doen. Kost tijd, maar levert in een bullrun geld op.
Niet gaan voor piepkleine coins, maar blijft in de top-100, max top-200 hangen.
Ja dit is lastig, als je er geen tijd voor hebt of wil vrijmaken natuurlijk. Was al helemaal trots dat ik ANKR zelf had uitgevogeld en best diep in was gestapt en het nog uitkwam ook. Maar met een full-time baan, 8-10 uur per week voetbaltraining geven, een kleine op komst en nog wat hobby's maak ik toch wat andere keuzes.

Misschien kan ik er morgen nog een uurtje in steken. Kijken of ik een tweede ANKR kan ontdekken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Het zou wel heel handig zijn moest het zo simpel zijn :P

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Jedi_Pimp schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 23:08:
[...]

Ben je echt uit op dit soort scalps van een paar %? Laat ik het anders vragen, heb je een idee over BTC c.q. crypto op de middellange tot lange termijn? Ik merk bij mezelf dat ik het steeds lastiger begin te vinden om iets te zeggen over koersontwikkelingen over een tijdsbestek van 1 à 2 dagen, vergeleken met ruim een maand geleden. Om toch een poging te doen, ik ben persoonlijk bullish op de middellange termijn maar wat onzekerder op de korte termijn. Wat me onzeker maakt is met name fundamenteel nieuws (sterkte dollar (DXY), inflatieverwachtingen en beurskoersen) in combinatie met twijfelachtige technische vooruitzichten. Het enige wat (wat mij betreft) op dit moment vóór een uitbraak naar de upside spreekt, is dat gisteren een recordwaarde aan opties expired zijn, hetgeen in de afgelopen 3 maanden aan nieuwe highs is voorafgegaan.

Maargoed, technisch vind ik het ook nog niet heel overtuigend allemaal. In het meest bullish scenario zal de bovenste band van de descending wedge als support gaan dienen op de 1d. De 50d EMA is overigens ook een mooie support waar nu duidelijk op gebounced is.

[Afbeelding]

Eergisteren heb ik een descending channel gepost met de voorzichtige prognose dat we pas enigszins positief mogen gaan zijn als we boven de middellijn zouden closen. Nu we bijna aan het uitbreken zijn, ben ik nog steeds skeptisch en denk ik niet dat we voor maandag een parabolische move up gaan voortzetten (i.e. >58500). Ik denk eerder dat we weer even terug gaan naar de middellijn c.q. richting de onderkant van de channel. De RSI en de divergence tussen 21EMA vs 20MA zien er wel goed uit moet ik zeggen.

[Afbeelding]
Dit soort analyses kunnen prima in het serieuze topic. Top d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
0108daniel schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 23:09:
[...]

Bull heeft mooi uitgepakt.
Gefeliciteerd voor degene die deze hebben meegepakt :)
Jij ook bedankt voor het delen. :9

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Paar dagen terug ingestapt met aardig bedrag na goed voorbereiden, net voor alles downhill ging. Meteen 15% verlies geleden en dat voelt wel even aardig rot en slecht voor je hart. Ook weet je wel dat de kans groot is dat het terugveert.
Went dat gevoel ooit na meerdere klappen of blijft dat zo?

[ Voor 3% gewijzigd door ErikRo op 27-03-2021 23:15 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

YES schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 23:10:
[...]

Ja dit is lastig, als je er geen tijd voor hebt of wil vrijmaken natuurlijk. Was al helemaal trots dat ik ANKR zelf had uitgevogeld en best diep in was gestapt en het nog uitkwam ook. Maar met een full-time baan, 8-10 uur per week voetbaltraining geven, een kleine op komst en nog wat hobby's maak ik toch wat andere keuzes.

Misschien kan ik er morgen nog een uurtje in steken. Kijken of ik een tweede ANKR kan ontdekken :+
Ik verwacht wel wat van utility tokens, zoals Enjin, BAT en Theta. Platforms voor games, browsing en video streaming. Gaan al een tijdje mee en niet zonder reden.

Wil je meer risico nemen, dan zou je kunnen kijken naar EWT: https://www.energyweb.org/
Je moet wel geduld hebben (en bijkopen bij dips), maar dit zal beloond worden verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwiebing
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 21:06
ErikRo schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 23:12:
Paar dagen terug ingestapt na goed voorbereiden, net voor alles downhill ging. Meteen 15% verlies geleden en dat voelt wel even aardig rot en slecht voor je hart. Ook weet je wel dat de kans groot is dat het terugveert.
Vanaf 2012 in crypto -- het went >:) >:) -- 8)7

4600 Wp goodwe , Panasonic MDC05F3E5,SWP2 300 L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:52
Paar dagen terug ingestapt na goed voorbereiden, net voor alles downhill ging. Meteen 15% verlies geleden en dat voelt wel even aardig rot en slecht voor je hart. Ook weet je wel dat de kans groot is dat het terugveert.
Dat blijft zo, maar het went wel.. ook al "speel" je enkel met winst verlies is nooit leuk.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Verschilt per persoon natuurlijk. Maar mijn ervaring: je went eraan. Vergelijking met een achtbaan is vaak gemaakt in de cryptowereld, en dat klopt wel. Verlies doet over het algemeen 2x zoveel pijn als de emotie die het teweeg brengt wanneer je winst maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 23:08:
[...]

Ben je echt uit op dit soort scalps van een paar %? Laat ik het anders vragen, heb je een idee over BTC c.q. crypto op de middellange tot lange termijn? Ik merk bij mezelf dat ik het steeds lastiger begin te vinden om iets te zeggen over koersontwikkelingen over een tijdsbestek van 1 à 2 dagen, vergeleken met ruim een maand geleden. Om toch een poging te doen, ik ben persoonlijk bullish op de middellange termijn maar wat onzekerder op de korte termijn. Wat me onzeker maakt is met name fundamenteel nieuws (sterkte dollar (DXY), inflatieverwachtingen en beurskoersen) in combinatie met twijfelachtige technische vooruitzichten. Het enige wat (wat mij betreft) op dit moment vóór een uitbraak naar de upside spreekt, is dat gisteren sprake was van een recordwaarde aan expired opties in combinaties met het holden van de ongemakkelijke sub 50 regionen (w.b.t. opties in de afgelopen 3 maanden aan nieuwe highs is voorafgegaan).

[Afbeelding]

Eergisteren heb ik een descending channel gepost met de voorzichtige prognose dat we pas enigszins positief mogen gaan zijn als we boven de middellijn zouden closen. Nu we bijna aan het uitbreken zijn, ben ik nog steeds skeptisch en denk ik niet dat we voor maandag een parabolische move up gaan voortzetten (i.e. >58500). Ik denk eerder dat we weer even terug gaan naar de middellijn c.q. richting de onderkant van de channel. De RSI en de divergence tussen 21EMA vs 20MA zien er wel goed uit moet ik zeggen.

[Afbeelding]
bedankt voor de super uitgebreide uitleg d:)b
het is inderdaad korte termijn gedachtes die zeggen dat we morgen weer een goeie dip krijgen en ik dus eventueel terug zou kunnen naar fiat om dezelfde hoeveelheid terug te kopen voor 5-8% minder fiat 8)
of andersom gezegd meer coins voor hetzelfde geld :+ _O-

BTC lijkt inderdaad de EMA50 wel goed te volgen, al brak hij er vanochtend toch weer eventje goed doorheen..
hadden we maar zo'n glazen bol he :P

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Mooody schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 23:15:
[...]

Ik verwacht wel wat van utility tokens, zoals Enjin, BAT en Theta. Platforms voor games, browsing en video streaming. Gaan al een tijdje mee en niet zonder reden.

Wil je meer risico nemen, dan zou je kunnen kijken naar EWT: https://www.energyweb.org/
Je moet wel geduld hebben (en bijkopen bij dips), maar dit zal beloond worden verwacht ik.
Neo.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Paar dagen terug ingestapt met aardig bedrag na goed voorbereiden, net voor alles downhill ging. Meteen 15% verlies geleden en dat voelt wel even aardig rot en slecht voor je hart. Ook weet je wel dat de kans groot is dat het terugveert.
Waarin ben je ingestapt en welke hartmedicatie heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Je bedoelt de NEO die door Tezos, Polkadot, Kusama, Cosmos en Solana zijn ingehaald de afgelopen maanden? Al die coins doen hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Mooody schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 23:15:
[...]

Hoe ben je hierbij gekomen trouwens? Er is zoveel keuze tegenwoordig... Ik volg ook veel YT channels over crypto en er wordt veel 'geroepen'.

Hoe zijn deze tokens/coins onder jouw aandacht gekomen?

Ik ken eigenlijk alleen BAT uit dat rijtje, vanwege Brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Mooody schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 23:16:
[...]

Waarin ben je ingestapt en welke hartmedicatie heb je?
BTC, chz, one, vet, theta.

Hartmedicatie, nog niet. Maar wat niet is kan nog komen.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
storj blijft ook maar doorvlammen, best grappig. iemand een idee waarom die zo populair is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
nemesis2212 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 23:23:
storj blijft ook maar doorvlammen, best grappig. iemand een idee waarom die zo populair is?
Fomo, net als bij ankr.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
CHZ heeft er nu ook zin in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
nemesis2212 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 23:23:
Om de een of andere reden zijn allerlei decentralized (cloud) storage initatieven aan het pumpen: Filecoin, Storj, Siacoin en Opacity. Ik weet niet waarom, maar ik zie wel een correlatie :P

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

ErikRo schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 23:22:
[...]

BTC, chz, one, vet, theta.

Hartmedicatie, nog niet. Maar wat niet is kan nog komen.
Je bedoelt dat je net bent ingestapt op coins die 100-200-500% zijn gestegen?
Dan kun je inderdaad flinke verliezen verwachten.

Belangrijk is dat je je moet je afvragen waarom je geld in die coins gestoken hebt. Is het omdat je verwacht dat ze verder zouden stijgen? Of omdat ze zo hard stegen, dat je dollartekens in je ogen kreeg?

En laat je vooral niet gek maken door die Youtube-gekkies. Die praten alsof iedereen miljonair gaat worden, maar ondertussen dumpen ze hun bags juist in deze tijden met al die nieuwkomers.

DCA in Bitcoin eerst. In de tussentijd inlezen en heel voorzichtig investeren in coins die jij ziet overleven. Ingewikkelder is het eigenlijk niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 27-03-2021 23:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy198705
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
MRDutchfreakNL schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 23:08:
Zouden we donderdag dan al de bodem bereikt hebben? met -15% dan wel een vrij kleine correctie. Benieuwd wat er morgen gaat brengen.
Ik heb niet het idee dat die grotere correcties van 30 tot 40 % deze bullrun nog gaan komen, lijkt mij (met beperkte kennis overigens) vrij onwaarschijnlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Jedi_Pimp schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 23:31:
[...]

Om de een of andere reden zijn allerlei decentralized (cloud) storage initatieven aan het pumpen: Filecoin, Storj, Siacoin en Opacity. Ik weet niet waarom, maar ik zie wel een correlatie :P
Ankr hoort daar ook bij als decentralized cloud oplossing.
En dat is inderdaad een opvallend gegeven.

Ik verwacht ook dat privacy-oplossingen een volgende hype kunnen gaan worden. Denk aan Selfkey als protocol, maar ook Monero als betaalmiddel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:14

Wimo.

Shake and Bake!

Interessant dit allemaal. Ik zit vrij stevig in siacoin en heb gisteren ook een aantal concurrentie munten gekocht, filecoin. Tot op heden loopt het lekker op. Sia wil ik hodlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Wat denken jullie van sys . Ik weet niet waarom ik die coin heb, maar had een paar maanden geleden wat van gekocht en gehouden, maar nog geen spijt van.
Ik heb een deel wat ik hodl, sys ada en btc.
En ik ben er achter dat hodlen mij tot nu toe toch meer heeft opgeleverd dan dat traden.
Ben met beide met hetzelfde bedrag begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
ADA doet ook weer z'n standaard ritueeltje rond de 1euro.. -O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:58
Trouwens... Toch ff inleg x60 gedaan in slechts 1 dag tijd.

Eet dit, shitcoins!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tkYnn__Ohry2lZCiHIu2x3QrelM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t3JwHDBylGQI8AL8IUeKeyOw.jpg?f=fotoalbum_large
(eurojackpot)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:55

Vis

Khaelos schreef op zondag 28 maart 2021 @ 00:03:
ADA doet ook weer z'n standaard ritueeltje rond de 1euro.. -O-
Gewoon hodlen die zooi. Het komt wel goed met
tante Ada. Onze Benjamin Cowen YouTuber (de enige die trouwens nooit schreeuwt of hyper doet) geeft aan dat ie wel tussen 5 en 8 dollar verwacht deze cycle.. en Benjamin is toch wel de Messias van de Cryptoverse hoor 👍🏼 goeie gast om naar te luisteren

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:15
Jordy198705 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 23:44:
[...]

Ik heb niet het idee dat die grotere correcties van 30 tot 40 % deze bullrun nog gaan komen, lijkt mij (met beperkte kennis overigens) vrij onwaarschijnlijk.
Ga er maar van uit van wel, het zou raarder zijn als ze er niet komen. Altijd nog zo geweest en we hebben er ook al 2 can 30% opzitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Harmony ($ONE) faalt best wel hard.. -13% vandaag ;(

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15:47
Khaelos schreef op zondag 28 maart 2021 @ 00:23:
Harmony ($ONE) faalt best wel hard.. -13% vandaag ;(
Harmony One.. Da's toch een Logitech remote? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-04-2024
FET mooi op een ATH. De laatste zaterdagen waren hier qua portfolio een stuk saaier 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
hop gewoon nog wat ONE bijgekocht.. niet mokken lekker uh.. buy-the-dippen :D

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Vis schreef op zondag 28 maart 2021 @ 00:15:
[...]

Gewoon hodlen die zooi. Het komt wel goed met
tante Ada. Onze Benjamin Cowen YouTuber (de enige die trouwens nooit schreeuwt of hyper doet) geeft aan dat ie wel tussen 5 en 8 dollar verwacht deze cycle.. en Benjamin is toch wel de Messias van de Cryptoverse hoor 👍🏼 goeie gast om naar te luisteren
Jij kijkt teveel YouTube.
$5 ADA slaat nergens op. Dat gebeurt pas als BTC ruim boven de $80.000 staat denk ik. En dan nog is ADA een platform vol met gebakken lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:55

Vis

Mooody schreef op zondag 28 maart 2021 @ 00:32:
[...]

$5 ADA slaat nergens op. Dat gebeurt pas als BTC ruim boven de $80.000 staat denk ik. En dan nog is ADA een platform vol met gebakken lucht.
Dus jij zegt dat het nergens op slaat dat BTC nog boven de 80k uitkomt deze cycle? Nja iets met een korreltje zout 😄👍🏼

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Ik word een beetje shitcoin moe.
Je kan net zo goed naar 't casino en op zwart of rood zetten..

Wie shilt me een mooie shitcoin voor de komende 24hr? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Khaelos schreef op zondag 28 maart 2021 @ 00:29:
hop gewoon nog wat ONE bijgekocht.. niet mokken lekker uh.. buy-the-dippen :D
Mag ik vragen waarom?
Ik kijk toevallig net naar ONE, maar die is ver overbought.
RSI staat op oversold, zelfs op de dag grafiek laten ze behoorlijk rode candles zien.
Daarbij komt dat die rond 12 maart flink is gaan stijgen tot 25 maar en daarna de correctie is gestart.
Ik hoop niet dat je veel heb bijgekocht, want voorlopig verwacht ik een daling.
Excuus als ik je nu een depressie aanpraat :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NL Mike
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 10-09-2024
Mooody schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 23:51:
[...]

Ankr hoort daar ook bij als decentralized cloud oplossing.
En dat is inderdaad een opvallend gegeven.

Ik verwacht ook dat privacy-oplossingen een volgende hype kunnen gaan worden. Denk aan Selfkey als protocol, maar ook Monero als betaalmiddel.
Ik lees voornamelijk mee op tweakers, maar ik wil je een klein bedankje geven haha.

Naar aanleiding van je tip vorige maand betreffende Ankr ben ik me er eens in gaan verdiepen en heb wat munten erop kapotgeslagen. Niet zonder resultaat +600% momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy198705
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 23:31:
[...]

Filecoin gaat samenwerken met chainlink en chainlink blijft dan weer vlak, vreemd als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
0108daniel schreef op zondag 28 maart 2021 @ 00:37:
[...]

Mag ik vragen waarom?
Ik kijk toevallig net naar ONE, maar die is ver overbought.
RSI staat op oversold, zelfs op de dag grafiek laten ze behoorlijk rode candles zien.
Daarbij komt dat die rond 12 maar flink is gaan stijgen tot 25 maar en daarna de correctie is gestart.
Ik hoop niet dat je veel heb bijgekocht, want voorlopig verwacht ik een daling.
Excuus als ik je nu een depressie aanpraat :P
heb goede dingen gehoord/gelezen over de usecase van ONE dus uiteindelijk zal hij wel weer stijgen vermoed ik.. :X

edit: bedankt voor de tip! _/-\o_ toch een mimimale winst gepakt en wat ik net kocht snel weer verkocht -> dikke rode kaars :D

[ Voor 9% gewijzigd door Khaelos op 28-03-2021 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Vis schreef op zondag 28 maart 2021 @ 00:35:
[...]

Dus jij zegt dat het nergens op slaat dat BTC nog boven de 80k uitkomt deze cycle? Nja iets met een korreltje zout 😄👍🏼
BTC kan best nog ruim over de 100k gaan binnen x maand, maar dan zit ik liever in BTC.

Cardano is een van de vele platforms waarop je dapps kunt ontwikkelen. Ik ga voor Ethereum en Polkadot/Kusama als werkende platforms en wil niet teveel spreiden, anders blijf je bezig.

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 28-03-2021 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

NL Mike schreef op zondag 28 maart 2021 @ 00:39:
[...]

Ik lees voornamelijk mee op tweakers, maar ik wil je een klein bedankje geven haha.

Naar aanleiding van je tip vorige maand betreffende Ankr ben ik me er eens in gaan verdiepen en heb wat munten erop kapotgeslagen. Niet zonder resultaat +600% momenteel.
Leuk om te horen en fijn dat een long term hold opeens een moonshot blijkt te zijn. Daarom ook direct winst genomen, want er zit nu enorm veel lucht in de prijs :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 28-03-2021 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:27
Mooody schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 22:28:
[...]

REN zit ik al eeuwen in voor mijn gevoel. Die hebben het uitstekend gedaan toch? Een nette 1000% in 6 maandjes tijd, 2000% in 12 maand tijd. Net een mooie 50% retrace gehad vanaf ~ $1.70 en nu weer door.....

Prijs zegt overigens niet alles. Ankr stond ook 2 jaar lang rond de $0.001-$0.002 om daarna in 3 maand tijd naar $0.18 te gaan 8)7 Dat is een nette 100-120x voor luitjes die het geduld kunnen hebben opbrengen.

Bedenk dit even: 1 miljoen ANKR had je precies 1 jaar geleden kunnen kopen voor $1800. Dit is nu $180.000 waard. Je hebt maar 1 of 2 wijze besluiten, wat mazzel en zeker wat geduld nodig om je hypotheek in 1 klap af te kunnen betalen.

Mijn reden om REN te blijven hodlen (en nu te verdubbelen) heb ik al meerdere keren gegeven. Uiteraard kan het helemaal verkeerd uitpakken, kan niet altijd feest zijn :P Maar het verstand zegt: bijkopen! Het uiteindelijke doel blijft om meer sats te vergaren.
Klopt het dan ook dat je voornamelijk in de bearmarket moet zoeken naar de potentiele mooncoins? Mijn gevoel zegt namelijk dat in een bear market dergelijke coins veel langer onder de radar blijven waardoor je meer tijd hebt om jezelf in een coin te verdiepen. Vaak kom ik nu pas achter de potentie van coins nadat ze al een eerste spurt hebben gemaakt. Zomaar in een ico stappen vind ik daarbij ook risky. Eigenlijk zoek ik dus naar de manier om er op tijd bij te zijn.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Daacuso schreef op zondag 28 maart 2021 @ 00:53:
[...]

Klopt het dan ook dat je voornamelijk in de bearmarket moet zoeken naar de potentiele mooncoins? Mijn gevoel zegt namelijk dat in een bear market dergelijke coins veel langer onder de radar blijven waardoor je meer tijd hebt om jezelf in een coin te verdiepen. Vaak kom ik nu pas achter de potentie van coins nadat ze al een eerste spurt hebben gemaakt. Zomaar in een ico stappen vind ik daarbij ook risky. Eigenlijk zoek ik dus naar de manier om er op tijd bij te zijn.
Eenvoudig antwoord: Dat ligt volledig aan de gratie van Bitcoin. Als Bitcoin bedenkt dat het nog wel even naar de 80k kan gaan binnen enkele maanden, blijft de altmarkt groeien en kun je pareltjes blijven oppikken.

In een bear market is dat enerzijds veel eenvoudiger, omdat je tijd hebt om je te verdiepen in de materie. Anderzijds is het lastiger, omdat je dan niet de drang voelt om er in te investeren.

De drang voel je wanneer een of andere shitcoin in de bull market opeens +50% is gegaan en fomo ontstaat. In zo'n geval is het fijn dat je kan filteren of je mee moet gaan met de fomo. De research heb je al gedaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ik doe zo mijn best om jullie miljonair te maken....

Mooody in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11"

Ik ben me tevens bewust van de arrogantie van deze post. Gelukkig kom ik uit Twente en zien mensen mij als een simpel boertje die maar wat roept.... :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 28-03-2021 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Mooody schreef op zondag 28 maart 2021 @ 01:28:

Ik ben me tevens bewust van de arrogantie van deze post. Gelukkig kom ik uit Twente en zien mensen mij als een simpel boertje die maar wat roept.... :Y)
Jep, dat was een mooie call 😊👍 veel te vroeg uit Ankr gestapt mja. Nu verder met CKB en CRO. Hodl deze keer tot einde bullrun, wie weet waar dat is mag het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:07
Goedemorgen,

Hoe gaan jullie om met het volgende;

Als ik een coin koop, zet ik direct en S/L order in op een bepaalde waarde eronder. Het is me nu al enkele keren overkomen, dat ik koop voor 0.079 en dat mijn S/L binnen 1 minuut intreedt op 0.073. (Als voorbeeld even). Terwijl de candles redelijk stabiel zijn en als ik op de chart kijk, is hij ook niet onder de 0.074 geweest.

En nu staat hij weer op 0.079.

Soms heb je die pech, maar het is nu al de 3e keer in redelijk korte tijd. Is mijn S/L te krap?

En ik krijg geen meldingen ingesteld op mijn telefoon als deze bijvoorbeeld geactiveerd wordt. Hoe doen jullie dit? Ik gebruik Binance.

[ Voor 5% gewijzigd door StealthyPeanut op 28-03-2021 08:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:22
mjoaris schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 11:36:
[...]

Toch altijd weer een geluksmomentje als ik zie dat @Taro BIFI in de gaten houdt, hetzij voor een bepaalde tradingtermijn, maar toch weer een soort van bevestiging _/-\o_ Overigens was het gister/eergisteren ook al behoorlijk bullish dat Binance aankondigde dat ze hun gebruikers in staat stellen BIFI te staken op Binance, wat er in de praktijk op neer komt dat Binance die BIFI on-chain op het platform van Beefy.Finance staked. Hopelijk maakt CZ net zo'n "Binance Smart Chain paradepaardje" van Beefy.Finance als dat 'ie dat met PancakeSwap heeft gedaan! *O*
Inmiddels is bifi ook weer steady aan het klimmen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:27
Mooody schreef op zondag 28 maart 2021 @ 01:06:
[...]

Eenvoudig antwoord: Dat ligt volledig aan de gratie van Bitcoin. Als Bitcoin bedenkt dat het nog wel even naar de 80k kan gaan binnen enkele maanden, blijft de altmarkt groeien en kun je pareltjes blijven oppikken.

In een bear market is dat enerzijds veel eenvoudiger, omdat je tijd hebt om je te verdiepen in de materie. Anderzijds is het lastiger, omdat je dan niet de drang voelt om er in te investeren.

De drang voel je wanneer een of andere shitcoin in de bull market opeens +50% is gegaan en fomo ontstaat. In zo'n geval is het fijn dat je kan filteren of je mee moet gaan met de fomo. De research heb je al gedaan.
Wat dat betreft hoop ik dat jij en nog een aantal mede forumleden ook tijdens de volgende bear hier nog rond blijven hangen. ;)

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Lekker gecasht gisteren?
Ik zet vandaag m’n geld op THETA en TFUEL. Moet klussen dus kan niet de hele dag alles in de gaten houden. :/

[ Voor 71% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 28-03-2021 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Ik heb vannacht ritjes gemaakt op MANA en SAND, heb er wat afgeroomd naar BTC maar heb nog hoop op verdere groene dildo's deze dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geertwa
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-07-2022
NEO ziet er goed uit. Volume mag alleen nog iets hoger

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
@StealthyPeanut als ik een stoploss gebruik, dan zet ik hem ruim.
En als het veel is misschien een setje. Van hoog tot de koers die ik accepteer.

Maar eigenlijk gebruik ik ze zelden,. Ik stap in en uit. En als ik muntjes overnacht hou dan neem ik het risico

En ik zet af en toe in binance een alarm.
Als je in het koers venster zit. Link onder het bel icoontje met de tekst waarschuwing
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sjan6zmUKwb_T1YRvDPy-aSnaPg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VEXtjMMUGVUCKK86sNFp8Det.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 72% gewijzigd door jack zomer op 28-03-2021 09:18 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeR87
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 10:15
Mooody schreef op zondag 28 maart 2021 @ 01:28:

Kearl kearl kearl, wat loa'j oe goan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 16-09 21:05

Chaes

#HODL

Mooody schreef op zondag 28 maart 2021 @ 00:32:
[...]

Pas maar op, 1 negatief bericht over ADA en je kan gelijk een leger aan ADA shills achter je aan verwachten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
Chaes schreef op zondag 28 maart 2021 @ 09:30:
[...]

Pas maar op, 1 negatief bericht over ADA en je kan gelijk een leger aan ADA shills achter je aan verwachten ;)
Haal de hooivorken uit de schuur! :Y)

Man wat is zo'n nacht kort als je te lang kaarsen kijkt en de klok ook nog eens een uur vooruit gaat.. :O :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Khaelos schreef op zondag 28 maart 2021 @ 09:37:
[...]

...en de klok ook nog eens een uur vooruit gaat.. :O :z
Damn... bedankt voor de reminder!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
fRiEtJeSaTe schreef op zondag 28 maart 2021 @ 08:36:
Lekker gecasht gisteren?
Ik zet vandaag m’n geld op THETA en TFUEL. Moet klussen dus kan niet de hele dag alles in de gaten houden. :/
Minder kans op impulsieve fouten dan toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Als ik BTC withdraw van Binance, moet ik die withdraw request dan direct zien in transaction history? Ik heb net een request gedaan om een deel van mijn btc te withdrawen maar het staat er nog gewoon op en ik zie de withdraw request ook niet in mijn transaction history terug. Weet iemand of dit zo hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:46

BeyondThunder

Lost Lightning

Aarebe1 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 00:36:
Ik word een beetje shitcoin moe.
Je kan net zo goed naar 't casino en op zwart of rood zetten..

Wie shilt me een mooie shitcoin voor de komende 24hr? _O-
https://www.hotbit.io/exchange?symbol=DELTA_USDT

Deze hadden we verkeerd gekocht, we kregen een tip maar kochten de verkeerde Delta |:(
Maar goed voor 90 USDT laat ik ze lekker staan, deze knalt echt op en neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
YES schreef op zondag 28 maart 2021 @ 10:15:
Als ik BTC withdraw van Binance, moet ik die withdraw request dan direct zien in transaction history? Ik heb net een request gedaan om een deel van mijn btc te withdrawen maar het staat er nog gewoon op en ik zie de withdraw request ook niet in mijn transaction history terug. Weet iemand of dit zo hoort?
Je request komt te staan bij withdraw history. Eerst op pending en daarna op confirmed. Zie je die request niet na een paar minuten, kijk dan bij de tweede tab of er iets mis is gegaan (2FA, KYC, etc).

https://www.binance.com/en/my/wallet/history/withdraw-crypto

[ Voor 4% gewijzigd door wouterwouter2 op 28-03-2021 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
@wouterwouter2 ah ik zie het nu, als ik gewoon weer naar de withdraw pagina ga zie ik eronder de withdraw history met mijn huidige withdrawal met status processing. Zit een beetje weggestopt eigenlijk. Maar nu heb ik het gevonden, thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
StealthyPeanut schreef op zondag 28 maart 2021 @ 07:37:
Goedemorgen,

Als ik een coin koop, zet ik direct en S/L order in op een bepaalde waarde eronder. Het is me nu al enkele keren overkomen, dat ik koop voor 0.079 en dat mijn S/L binnen 1 minuut intreedt op 0.073. (Als voorbeeld even). Terwijl de candles redelijk stabiel zijn en als ik op de chart kijk, is hij ook niet onder de 0.074 geweest.

Soms heb je die pech, maar het is nu al de 3e keer in redelijk korte tijd. Is mijn S/L te krap?

En ik krijg geen meldingen ingesteld op mijn telefoon als deze bijvoorbeeld geactiveerd wordt. Hoe doen jullie dit? Ik gebruik Binance.
De vraag is waarom je de betreffende coin op dat moment koopt: Willekeurig of met een plan? Als dat willekeurig is, dan is de plaats van je stop loss waarschijnlijk net zo willekeurig en met andere woorden noemt men dat ook wel: Hopen en gokken.

Als je nou instapt met een plan, kan je de locatie van je stop loss ook beter bepalen. En die plaats je op de plek waar je plan wordt geïnvalideerd. De kans dat je stop loss dan wordt geraakt en je opnieuw wil instappen is dan veel kleiner, omdat als je plan goed was, de koers daarna verder daalt. En daar komt TA om de hoek kijken :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:35

Darrell

Fiat moonboy

Neo komt ook een beetje in beweging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Tukker_T schreef op zondag 28 maart 2021 @ 10:10:
[...]
Minder kans op impulsieve fouten dan toch? :+
Helaas. Ik ben alweer begonnen. :P
Buy high sell low. Deel ingeruild voor CHZ.

[ Voor 5% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 28-03-2021 11:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Aantal alts dalen, Bitcoin stijgt, het geld vloeit de goede kant op voor een mooie Bitcoin stijging. Benieuwd of het een fakeout wordt of doorzet. Bij een fakeout ga ik naar fiat.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Mijn ALICE zijn verkocht.

Bij een moonshot staat een vastgestelde verkooporder altijd te laag, maar ja winst is winst. :+

Even kijken waar ik nu ga shoppen.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Taro schreef op zondag 28 maart 2021 @ 10:29:
[...]

De vraag is waarom je de betreffende coin op dat moment koopt: Willekeurig of met een plan? Als dat willekeurig is, dan is de plaats van je stop loss waarschijnlijk net zo willekeurig en met andere woorden noemt men dat ook wel: Hopen en gokken.

Als je nou instapt met een plan, kan je de locatie van je stop loss ook beter bepalen. En die plaats je op de plek waar je plan wordt geïnvalideerd. De kans dat je stop loss dan wordt geraakt en je opnieuw wil instappen is dan veel kleiner, omdat als je plan goed was, de koers daarna verder daalt. En daar komt TA om de hoek kijken :)
Welk duidelijk supportniveau pak jij in zo'n geval? De eerste, tweede? En op welke timeframe?

Ik heb namelijk wel eens dat ik stop-loss onder bijvoorbeeld de 2e duidelijke support (vaak MA) op de 4h timeframe plaats. Niet er te krap onder overigens, om uitschieters te voorkomen. Maar dan wordt 'ie soms alsnog getriggerd, om vervolgens weer omhoog te stuiteren.

Natuurlijk onmogelijk om in 100% van de gevallen goed te plaatsen, maar ben benieuwd hoe jij hier naar kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:16
StealthyPeanut schreef op zondag 28 maart 2021 @ 07:37:
Goedemorgen,

Die fout maakte ik ook steeds, ik wacht nu minimaal 24 uur met instellen van stop loss. Koers kan bewegen en je moet iets ook de tijd geven.

Je krijgt geen melding van een order die verkocht is maar ik stel altijd push meldingen in op een iets hogere prijs van mijn Stop loss. Dan krijg ik een melding en kan ik als nog bepalen of ik de stop loss will annuleren. Bv als de koers heel langzaam gedaald is en ik denk dat het bijna op de bodem zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op zondag 28 maart 2021 @ 11:03:
Aantal alts dalen, Bitcoin stijgt, het geld vloeit de goede kant op voor een mooie Bitcoin stijging. Benieuwd of het een fakeout wordt of doorzet. Bij een fakeout ga ik naar fiat.
Hopelijk trekt BTC door, heb toevallig net gisteren een deel van mn ANKR omgezet in BTC dus dat zou een mooie beloning zijn :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Taro schreef op zondag 28 maart 2021 @ 11:03:
Tsja, het maakt mij niet uit voor de korte termijn, doe in beide gevallen niks.
Ik weet ook nog niet of de CME gap nog een rol speelt dat gaan we beleven.
Vrijdagavond stond volgens de Televaag de koers op :
BTC/USD
54.600,75
0,00

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Hier vormt weer een mooie driehoek.
Verwacht hier eigenlijk pas morgen of dinsdag een uitbraak, maar je kan hem alvast in de gaten houden.
Het gaat om DATA/BTC
De indicator geeft 2 hele mooie bulls aan, dus ben benieuwd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V8KiODPN-HMukKey095xHaUDBUQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9mU8T91sALAGnGui6QG0VoBs.jpg?f=fotoalbum_large

Succes voor degene die deze ook meedoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
0108daniel schreef op zondag 28 maart 2021 @ 11:10:
Verwacht hier eigenlijk pas morgen of dinsdag een uitbraak, maar je kan hem alvast in de gaten houden.
Het gaat om DATA/BTC
[Afbeelding]

Eerlijk, elke keer als jij dit soort dingen post spat de zelfverzekerdheid eraf, bijna op het arrogante af, maar je hebt ook wel vaak gelijk achteraf volgens mij dus ere wie ere toekomt. Ik ga eens kijken of ik dit ritje dan mee ga pakken ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@sOid Ik kijk daarbij ook altijd even naar de historie op hetzelfde timeframe. Is er bijv. iedere keer support op 50.000 gevonden en geeft de MA 52.000 aan, dan ga ik niet onder de 52.000, maar onder de 50.000 zitten. En dan neem ik weer de factor mee dat veel beginners een stop loss rond 50.000 zetten en de koers dan vaak tot bijv. 49.780 zal dalen. Dus stop loss rond 49.650.

En een stop loss nooit op basis van bijv. de 1, 3 of 5 minute timeframes bepalen, maar altijd 1h of hoger. Ook nooit percentages hanteren, bijv. -5% tov instapprijs, want dan maak je in 90% van de gevallen verlies.

Iets wat overigens mijn voorkeur heeft tijdens een bullrun: Voor de nacht hogere sell orders plaatsen ipv stop losses. Liever winst nemen dan verlies nemen. En je zou nog evt. kunnen kiezen voor OCO orders of 50/50 tussen winst nemen en stop losses om risico te spreiden. Maar met alleen stop losses instellen en dat op de verkeerde manier doen maak je doorgaans voornamelijk verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@0108daniel Dergelijke posts zijn perfect voor het Nieuws & koersen topic. En je kunt er zo nu en dan ook prima vanaf hier naar verwijzen (Dus niet dubbelposten).

Heb jij overigens een bepaald specifiek lijstje coins dat je in de gaten houdt?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
YES schreef op zondag 28 maart 2021 @ 11:12:
[...]

Eerlijk, elke keer als jij dit soort dingen post spat de zelfverzekerdheid eraf, bijna op het arrogante af, maar je hebt ook wel vaak gelijk achteraf volgens mij dus ere wie ere toekomt. Ik ga eens kijken of ik dit ritje dan mee ga pakken ;)
Bedankt! :)
Als ik iets 'bijna' zeker weet, je moet oppassen met wat je zegt, dan plaats ik een screenshot met onderbouwing.
Tot nu toe zijn alle tips die ik hier heb gepost goed uitgepakt.
Er zijn ook nog trades geweest die ik niet de moeite vond om hier te posten of niet zeker van was, dus die heb ik dan ook niet geplaatst.
Ik kijk of er iets te traden valt, dat doe ik meerdere keren per dag.
Maar soms ook gewoon een aantal dagen niet omdat ik dan geen goede coin kan vinden :)
Ik hoop voor jou en voor de rest natuurlijk dat deze trade ook goed zal uitpakken.

Om je vraag te beantwoorden.
Nee, ik heb geen lijstje met specifieke munten waarin ik handel.
Als ik een mooi instapmoment zie bij welke munt dan ook dan stap ik in.
Zo zal ik ongetwijfeld ook bepaalde 'shitcoins' hebben gekocht en verkocht :P
Trades hou ik overigens niet lang open en pak al snel mijn winst.
Dit pakt goed uit, maar soms stijgt de prijs ook flink verder.
Ik baal dan wel want er had maar in kunnen zitten.
Duidelijk geval van achteraf...
Ik zoek dan snel een nieuwe munt op :)

[ Voor 21% gewijzigd door 0108daniel op 28-03-2021 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Taro schreef op zondag 28 maart 2021 @ 11:15:
@0108daniel Dergelijke posts zijn perfect voor het Nieuws & koersen topic. En je kunt er zo nu en dan ook prima vanaf hier naar verwijzen (Dus niet dubbelposten).

Heb jij overigens een bepaald specifiek lijstje coins dat je in de gaten houdt?
Ah ik wist niet dat er nog een topic was waar ook zulke screenshots gepost werden.
Ben eigenlijk alleen actief in dit topic met af en toe een screenshot.
Omdat het voor mij te druk word om meerdere topics in de gaten te houden en de reacties te lezen zal ik even kijken welke ik dan gebruik om mee verder te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Mijn Stablecoin pBTC35A staat in stake en geeft ieder dag wBTC en MARS. Ze hebben sinds kort de pETH18C uitgebracht. Hier zijn veel vragen over, omdat ETH op een dag naar POS gaat dan zijn de pETH in feiten waardeloos.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
0108daniel schreef op zondag 28 maart 2021 @ 11:10:
Het gaat om DATA/BTC
[Afbeelding]

Ik zou persoonlijk gewoon al mijn geld van een afstand in Neo flikkeren.. maar dat ben ik. Geen financieel advies.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Moon Lambo Onsterfelijkheid

God morks in wysterious ways.

Pagina: 1 ... 145 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!