REN zit ik al eeuwen in voor mijn gevoel. Die hebben het uitstekend gedaan toch? Een nette 1000% in 6 maandjes tijd, 2000% in 12 maand tijd. Net een mooie 50% retrace gehad vanaf ~ $1.70 en nu weer door.....Daacuso schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 22:11:
[...]
Had verwacht dat je ondertussen Ren wel zou hebben verlaten. Maar als ik het zo lees geloof je dus nog steeds in dit project. Zelf verbaas ik me erover hoe erg Ren is achtergebleven op de rest. Ben benieuwd of dit binnenkort gaat veranderen.
Prijs zegt overigens niet alles. Ankr stond ook 2 jaar lang rond de $0.001-$0.002 om daarna in 3 maand tijd naar $0.18 te gaan

Bedenk dit even: 1 miljoen ANKR had je precies 1 jaar geleden kunnen kopen voor $1800. Dit is nu $180.000 waard. Je hebt maar 1 of 2 wijze besluiten, wat mazzel en zeker wat geduld nodig om je hypotheek in 1 klap af te kunnen betalen.
Mijn reden om REN te blijven hodlen (en nu te verdubbelen) heb ik al meerdere keren gegeven. Uiteraard kan het helemaal verkeerd uitpakken, kan niet altijd feest zijn
[ Voor 23% gewijzigd door Mooody op 27-03-2021 22:43 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.