[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 144 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.139 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/idUXIL6FZ5xecTsaKtKYCnWdkGU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZguzDWkBrpmswNJyAorHiMUY.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 16:13
Waar hebben jullie stop loss op staan van Audio ? vanmorgen even alles omgezet op 3.2 dollar maar gaat nu wel hard zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Iemand anders al met iWallet aan de slag? Het lukt mij niet om hier een account aan te maken: https://www.iostabc.com/wallet/createaccount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
corneedebruin schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:38:
Waar hebben jullie stop loss op staan van Audio ? vanmorgen even alles omgezet op 3.2 dollar maar gaat nu wel hard zo
Heb mijn winst al genomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:43
audio... echt bizar.... ik geloof ik wel in dit project en wilde nog wat bijkopen, maar ik laat hem nu even schieten...
Vanmiddag iets extra in gestoken met een strakke stop-loss, bang om de top te hebben gekocht.... Stop-los gehit, daarna ff 2 uurtjes van de radar om mn dochter op te halen om vervolgen te zien dat ie nu gewoon 70 cent hoger staat dan begin van de middag.

Nu zit ik er alleen nog in met m'n initiële inleg... ook prima.
Wellicht wordt 1 dezer dagen de lucht er even uit gelaten en valt ie terug naar een stabiel niveau en dan stap ik vanaf daar wel weer in.

Nu durf ik die coin met geen stok meer aan te raken

[ Voor 26% gewijzigd door Supershiva op 27-03-2021 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Supershiva schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:43:
audio... echt bizar.... ik geloof ik wel in dit project en wilde nog wat bijkopen, maar ik laat hem nu even schieten...
Vanmiddag iets extra in gestoken met een strakke stop-loss, bang om de top te hebben gekocht.... Stop-los gehit, daarna ff 2 uurtjes van de radar om mn dochter op te halen om vervolgen te zien dat ie nu gewoon 70 cent hoger staat dan begin van de middag.

Nu zit ik er alleen nog in met m'n initiële inleg... ook prima.
Wellicht wordt 1 dezer dagen de lucht er even uit gelaten en valt ie terug naar een stabiel niveau en dan stap ik vanaf daar wel weer in.

Nu durf ik die coin met geen stok meer aan te raken
dit is crypto niet heel bizar. als 60%+ in aandelen gebeurd dat is bizar. helaas is het lastig inschatten welke muntjes per dag sprongen gaan maken tenzij er aankondigingen zijn ofzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Supershiva
Wo Ve schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:38:
Iemand anders al met iWallet aan de slag? Het lukt mij niet om hier een account aan te maken: https://www.iostabc.com/wallet/createaccount
Mij ook niet...

Zodra ik op create druk dan gebeurt er niks meer...
ff wat youtube filmpjes gezocht, op de filmpjes die ik kan vinden zit er nog een captcha tussen voordat je een account aan kan maken, dat is er nu niet...

Je kan ook een jetstream wallet koppelen zie ik op donnie.finance.

Maakt het nog wat uit of je een IOST wallet of Jetstream wallet maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:07

knakworst

Get more sats!

Volgens mij gaat btc zo CAKE achterna. Nouja zoveel eer krijgt CAKE ook weer niet, maar het gaat wel groen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
Supershiva schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:08:
[...]

Mij ook niet...

Zodra ik op create druk dan gebeurt er niks meer...
ff wat youtube filmpjes gezocht, op de filmpjes die ik kan vinden zit er nog een captcha tussen voordat je een account aan kan maken, dat is er nu niet...

Je kan ook een jetstream wallet koppelen zie ik op donnie.finance.

Maakt het nog wat uit of je een IOST wallet of Jetstream wallet maakt?
Volgens mij niet maar JetStream zit ook te kutten bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
Denk niet dat ze willen dat we onze DONNIES aan het werk zetten dit weekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
Supershiva schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:10:
Het is mij gelukt via deze website: https://insideiost.com/index.php/iwallet/

En importeren bij JetStream is gelukt, nu even een paar test donnie versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy198705
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Alpina schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 13:07:
[...]

Ik had net de dag ervoor mijn CRO tegen 6 procent vastgezet. Gelukkig maar voor 90 dagen zie ik dus kan nog alle kanten op. Het restant wat ik nog had staan meteen in de defi app vastgezet stond toen op 85 procent, inmiddels 66 procent. Naargelang er meer mensen bij komen beloven ze minimaal 20 procent?

We gaan het zien, nu voor usdt ook een mooi percentage trouwens 22 procent. Stuur ik ook maar wat naartoe anders staat het toch maar ergens op een wallet.

Als CRO nu nog een verdere mooie stijging meemaakt vind ik het wel best zo.
Heb het net ook hier ingericht plus wat USDT voor 20.69% neergezet.

11 USDT fee trouwens, pff :S

Hoe heb jij de fonds daar neergezet als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
Wo Ve schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:15:
[...]

Het is mij gelukt via deze website: https://insideiost.com/index.php/iwallet/

En importeren bij JetStream is gelukt, nu even een paar test donnie versturen.
Wallet is alweer verdwenen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023
Btc heeft even een aanloopje genomen om nog eens over de 55K te springen. Hopen dat het deze keer overtuigend lukt. Dan zijn we los voor de weg naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
zijn er hier mensen die ETH 2.0 staken via binance?
en wat is jullie verwachting van hoe lang die eerste fase gaat duren?

dit staat er als ik wil staken wat dus betekent dat je al je ETH terug krijgt en dat zelfde bedrag aan BETH er bovenop dus feitelijk verdubbelen? :?

XXXX
MAX
StakingsbedragBeschikbaar: XXXX ETH
Uitkeren
XXXX BETH
Opmerking

1. Je gestakete ETH wordt vergrendeld tijdens de eerste fase van de ETH 2.0 upgrade. Tijdens deze lock-up periode kan je gestakete ETH niet worden ingewisseld. Overweeg zorgvuldig de risico's die dit met zich meebrengt.

2. Je kunt je gestakete ETH inwisselen zodra de eerste fase van ETH 2.0 is voltooid. Dit kan tot 24 maanden duren.

3. BETH is een getokeniseerd activum dat op een 1:1-basis je gestakete ETH vertegenwoordigt. Binance keert BETH uit naar je spotaccount.

4. Je kunt na het afronden van de eerste fase je BETH weer omwisselen naar ETH. Houd er rekening mee dat je op het moment van de ruil een ETH-bedrag ontvangt gelijk aan je BETH-posities.

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
Het is mij gelukt via: https://sonata.asia/accountCreation (even een paar minuutjes wachten).

En dan met Iwallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
audio inkopen of niet that is the question.... idee dat er straks dikke rode candle komt na al die gains maar heb echt geen idee

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Khaelos
nemesis2212 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:27:
audio inkopen of niet that is the question.... idee dat er straks dikke rode candle komt na al die gains maar heb echt geen idee
ik brand mn handen er niet aan die audio nu.. wellicht mis ik de boot maar hij is eigenlijk al vertrokken ;w

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickelodeon
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-08 19:19
nemesis2212 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:27:
Dacht ik ook al een paar dagen, toch ingestapt en net op 4,5 dollar 75% verkocht. De rest is spelen met de winst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
ik had week geleden nog audio gekocht voor $1,9 maar ja weer te vroeg verkocht helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 16:13
Audio verkocht op 4,5 nu ook maar winst gepakt.

Kan ik weer de rest aanvullen durf het niet meer aan elke keer geen winst gepakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Dus Casper is klaar en Audio is de volgende waar het hier over zal gaan?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Qunix schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:33:
Dus Casper is klaar en Audio is de volgende waar het hier over zal gaan?
Ik gebruikte Audio al best vaak voor 2009 zelfs.

Dus helemaal terecht. Je kunt vaak niet zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

mjoaris schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 12:47:
[...]

Die mooAutoCake-BNB is je bonnetje van je deposit in een vault en toont hoeveel waarde/tokens van jou zijn in de vault. Als je je bonnetje ergens staked dan kan de originele vault je bonnetje tijdelijk niet aflezen en dus toont 'ie 0 deposited. Na de boost kan je weer unstaken: dan krijg je je bonnetje terug en kan de originele vault alles weer zien (y)

Dit is een common question btw, wellicht eens langshoppen in de discord? https://www.discord.gg/beefyfinance/ verscheidene Tweakers zijn je voor gegaan en we hebben ook een Nederlands kanaal :)F Zie je daar!

Edit: en lees ook https://docs.beefy.finance/
Even aansluiten, ik heb nu m'n WBNB in de Booster gestopt, en dan krijg ik extra NAUT. Werkt dat hetzelfde: ik zie nu m'n WBNB niet meer in de vault, dat klopt dus? En moet ik aan het eind van de periode dan weer handmatig claimen en unstaken?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wo Ve
Donnies zijn aan het werk de fee was 5!!! Donnies en ik heb 1 keer getest, dus het heeft mij 10 donnies gekost. Lekker klote weer allemaal. Maargoed, leergeld. Nu staken tegen 152%, zijn die 10 donnies zo weer terug :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:37:
[...]

Ik gebruikte Audio al best vaak voor 2009 zelfs.

Dus helemaal terecht. Je kunt vaak niet zonder.
De ene is visie (onzichtbaar) en de andere gehoor... Ik zal alvast een reuk shitcoin aanmaken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Supershiva
Wo Ve schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:44:
[...]

Donnies zijn aan het werk de fee was 5!!! Donnies en ik heb 1 keer getest, dus het heeft mij 10 donnies gekost. Lekker klote weer allemaal. Maargoed, leergeld. Nu staken tegen 152%, zijn die 10 donnies zo weer terug :)
Mijn DONNIES mogen niet aan het werk....

via die url die je gaf

ik geef m'n tel nr op en daarna krijg ik de melding

There have been too many account creation requests, please come back later.

Jij hebt waarschijnlijk het laatste gratis account van vandaag gekregen van ze...haha

Vanavond nog een keer proberen.

Nu eerst een Leffe blond, ben er ff klaar mee :9

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
RVN/BTC vormt een mooie driehoek op de 4 uurs grafiek.
De RSI en stoch RSI staan laag, dus vooruitzicht zou een mooie Bull zijn.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wJiAEMnN5KmTZagAttqVeTx9cnc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nbyApHTNjvbrccQZkWM23aLw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EIF8PETgEigOOSjSNKvpGneP6Vg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SA1eLT0WSUu6QbfNcNnOuYTJ.png?f=fotoalbum_large

Retest of breakout flag op H1...

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-08 19:58
Glenn Hoddle schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:42:
[...]

Even aansluiten, ik heb nu m'n WBNB in de Booster gestopt, en dan krijg ik extra NAUT. Werkt dat hetzelfde: ik zie nu m'n WBNB niet meer in de vault, dat klopt dus? En moet ik aan het eind van de periode dan weer handmatig claimen en unstaken?
Dat werkt exact hetzelfde. Je staked je WBNB niet in de "Booster" maar je staked je WBNB in de Vault -> dan krijg je automatisch dat "bonnetje" genaamd mooWBNB -> dat bonnetje gaat in de "Booster" en dus ziet de Vault je bonnetje niet meer om aan te geven hoeveel je in de Vault had gestaked. Als de Boost over is, claim je je Naut en unstake je je mooWBNB weer, m.a.w. je bonnetje krijg je terug en de vault kan weer zien hoeveel WBNB je gestaked had. Noem het omslachtig, maar dat is hoe het op dit moment werkt. Binnenkort start Beefy met het ontwikkelen van een nieuwe UI / App, dan wordt iets als dit ook meegenomen en verwerkt zodat het altijd goed blijft weergegeven. Beefy.Finance ftw! oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Jordy198705 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:16:
[...]

Heb het net ook hier ingericht plus wat USDT voor 20.69% neergezet.

11 USDT fee trouwens, pff :S

Hoe heb jij de fonds daar neergezet als ik vragen mag?
Pfoe even de route terug bewandelen 😅
Een deel eth omgewisseld in mijn Exodus app voor CRO. Die ging meteen naar crypto.com wallet, daar kwam ik erachter dat ik niet genoeg had als minimale inleg 5000 CRO. Met Visa kaart bijgestort en 90 dagen vastgezet.

Had nog een restantje CRO staan, deze heb ik naar mijn gekoppelde defi wallet gestuurd (wat het langste duurde) en die staan inmiddels ook te staken.

Usdt moet ik nog even bekijken wat ik daar mee ga doen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy198705
  • Niet online
Alpina schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 17:07:
[...]

Pfoe even de route terug bewandelen 😅
Een deel eth omgewisseld in mijn Exodus app voor CRO. Die ging meteen naar crypto.com wallet, daar kwam ik erachter dat ik niet genoeg had als minimale inleg 5000 CRO. Met Visa kaart bijgestort en 90 dagen vastgezet.

Had nog een restantje CRO staan, deze heb ik naar mijn gekoppelde defi wallet gestuurd (wat het langste duurde) en die staan inmiddels ook te staken.

Usdt moet ik nog even bekijken wat ik daar mee ga doen...
Haha ok, klinkt alsnog wat logischer dan hoe ik het heb gedaan :F

Door domme dingen van mijzelf heb ik die hoge earn rates wel nodig ook 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy198705
  • Niet online
Ik zit nu net even te kijken bij Nexo en daar kan je USDT lenen tegen 5.9% borrow rate (platinum level) en die lijk ik dan vervolgens voor 20% te kunnen wegzetten bij crypto.com DeFi wallet??

Zie ik hier iets over het hoofd of is het daadwerkelijk zoals geschetst?
Als het zo makkelijk is dan zal ik vast niet de enigste zijn die dit opgemerkt heeft? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:06
Jordy198705 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 17:16:
[...]

Haha ok, klinkt alsnog wat logischer dan hoe ik het heb gedaan :F

Door domme dingen van mijzelf heb ik die hoge earn rates wel nodig ook 8)7
Ik twijfel ook om USDT voor 20% weg te zetten bij crypto.com DeFi, maar hoelang zullen ze deze rentepercentages kunnen aanhouden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Jordy198705 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 17:37:
Ik zit nu net even te kijken bij Nexo en daar kan je USDT lenen tegen 5.9% borrow rate (platinum level) en die lijk ik dan vervolgens voor 20% te kunnen wegzetten bij crypto.com DeFi wallet??

Zie ik hier iets over het hoofd of is het daadwerkelijk zoals geschetst?
Als het zo makkelijk is dan zal ik vast niet de enigste zijn die dit opgemerkt heeft? :o
Dit kan gewoon, je ziet niks over het hoofd, maar die 5,9% is wel alleen als je voldoende NEXO hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geertwa
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-07-2022
Flinke muur op de 56k.

Weg muur

[ Voor 23% gewijzigd door Geertwa op 27-03-2021 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy198705
  • Niet online
Glenn Hoddle schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 17:41:
[...]

Dit kan gewoon, je ziet niks over het hoofd, maar die 5,9% is wel alleen als je voldoende NEXO hebt.
Inderdaad, 10% van je totale waarde van de assets in je wallet moet je in NEXO hebben staan.

Alhoewel ik van nature wat achterdochtig ben aangelegd heb ik NEXO wel zodoende ingericht dat het per maand toch nog wat leuks opbrengt mits de Nexo coin zelf zijn waarde behoudt of groeit.

Ik ben niet zo lenerig ook maar dat is toch wel erg interessant dan.. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Klein eindsprintje bij Btc?

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy198705
  • Niet online
RisingSun schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 17:40:
[...]

Ik twijfel ook om USDT voor 20% weg te zetten bij crypto.com DeFi, maar hoelang zullen ze deze rentepercentages kunnen aanhouden?
Dat is een goede vraag.

Ik verwacht geen scam of iets dus dan maar een gokje wagen naast me CRO stake daar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:22

resusaapje

h less

"Ojee, dit gaat niet zoals ik wil", dacht ik. Dus voor het eerst een Stop Loss Limit aangemaakt voor BTC en gezet op een nabije 54000. Want ik moet even weg.
Ik kom terug, staat-ie op 56000. Dat moet ik dus vaker doen! ;-D

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:58
resusaapje schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 18:01:
"Ojee, dit gaat niet zoals ik wil", dacht ik. Dus voor het eerst een Stop Loss Limit aangemaakt voor BTC en gezet op een nabije 54000. Want ik moet even weg.
Ik kom terug, staat-ie op 56000. Dat moet ik dus vaker doen! ;-D
Een lotgenoot meldt zich ;w

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:52
Met al dat traden heb je gewoon extreem veel mazzel nodig.. dat heb ik niet vaak dus gewoon hodl hier verder niks.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:07
BNB gaat lekker 👀

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iGcoKw8z0LxHtBdZdKOFefIMTKM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/qfE0bSIbOdCMQ727Xv8oYSo5.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix

Everything else is shitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRazj
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:29
Korte vraag; ik wil eigenlijk wat coins verplaatsen van Binance naar mijn ledger, maar ik vraag me een beetje af wat het beste is. Op mijn ledger wil ik eigenlijk alleen BTC hebben. Maar om BTC te versturen tussen Binance en Ledger kost toch een aardige bijdrage. Volgens is bv NEO goedkoper, maar is er een mogelijkheid om op je ledger NEO weer om te zetten in BTC? Of hoe kan ik dat het beste doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleske
  • Registratie: Juli 2009
Storj . wats gebeurt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
die houd niet van dipjes volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
kRazj schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 18:58:
Korte vraag; ik wil eigenlijk wat coins verplaatsen van Binance naar mijn ledger, maar ik vraag me een beetje af wat het beste is. Op mijn ledger wil ik eigenlijk alleen BTC hebben. Maar om BTC te versturen tussen Binance en Ledger kost toch een aardige bijdrage. Volgens is bv NEO goedkoper, maar is er een mogelijkheid om op je ledger NEO weer om te zetten in BTC? Of hoe kan ik dat het beste doen?
Goeie vraag.
Ik denk inderdaad converteren naar een andere coin eerst is verstandig om de fee te reduceren. Maar op de Ledger zelf heb je wel een probleem. Er is een swap feature maar daar moet je apart KYC voor doen meen ik. Mocht je dat niet doen kan het zijn dat de 3rd-party je geld vasthoudt tot je KYC gedaan hebt.
Ik weet niet hoe het zit als je je wallet aansluit op een swap service protocol uniswap of 1inch. Kan ook zijn dat dit soort exchanges alleen Ethereum dingen doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Qunix op 27-03-2021 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
kRazj schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 18:58:
Het swappen via je Ledger is ook niet gratis. Ik zou het gewoon als BTC versturen. Maar, als die fee al reden is om een omweg te zoeken, is het bedrag dat je verstuurt dan tov de fee wel de moeite waard? Want ooit moet het ook weer terug, hoeveel blijft er dan aan BTC waarde over? Uiteraard ga je er van uit dat BTC in de toekomst veel meer waard is en dan is die fee waarschijnlijk wel te verwaarlozen, maar toch.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Wat is dat toch met Ankr jammer dat ik zo weinig heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

‘T is eerder een wonder dat die dode DODO vogel wat is gaan doen... ik vind het nog steeds bizar hoe de ene na de andere shitcoin ontploft. Sowieso is het mijn inleg meer dan waard om mij steeds te verbazen dat de pf naar -50% gaat en dan weer naar +200%. Kostelijk vermaak dat dit allemaal mogelijk is in cryptoland.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRazj
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:29
Taro schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 19:16:
[...]

Het swappen via je Ledger is ook niet gratis. Ik zou het gewoon als BTC versturen. Maar, als die fee al reden is om een omweg te zoeken, is het bedrag dat je verstuurt dan tov de fee wel de moeite waard? Want ooit moet het ook weer terug, hoeveel blijft er dan aan BTC waarde over? Uiteraard ga je er van uit dat BTC in de toekomst veel meer waard is en dan is die fee waarschijnlijk wel te verwaarlozen, maar toch.
Ja dat wel, maar goed als je zo met marges speelt en daytrade dan is het ook wel weer een beetje zonde ;) Maar zoals je het beschrijft, heb je misschien wel gelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oli4-
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-07 12:28
Reactie op filecoin misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:37
Oef waar ligt de limiet van ANKR! Zou hij doorgaan tot $0.5 de komende maanden?!

[ Voor 13% gewijzigd door keanu_ op 27-03-2021 19:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DvbsqbcB9VYyppzsKsBPlAlk_lw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VniNP6OJlLqhLueLoH8SLjZF.jpg?f=fotoalbum_large

Fuck yeah. To the moon!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-08 19:58
Pelox schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 18:26:
Met al dat traden heb je gewoon extreem veel mazzel nodig.. dat heb ik niet vaak dus gewoon hodl hier verder niks.
Hodl je je coins dan wel op een DeFi platform zoals Beefy.Finance? Ik was net als jij ook niet gelukkig met het traden, maar door te staken bij Beefy krijg ik tenminste toch nog wat rente over tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fapsauce
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-07 18:59
OMI? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:52
mjoaris schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 19:57:
[...]

Hodl je je coins dan wel op een DeFi platform zoals Beefy.Finance? Ik was net als jij ook niet gelukkig met het traden, maar door te staken bij Beefy krijg ik tenminste toch nog wat rente over tijd.
Ik heb btc, eth en neo op de ledger. Verder wat dot en bnb op binance dat is het wel. Ik ga voor een paar euro niet mijn btc of eth versturen hoor. Laat het lekker staan.

Neo n3 marketingmachine zijn ze as we speak aan het aanslingeren. Zelfs een hele nieuwe website! oOo Komende weken kunnen best leuk worden. Geen financieel advies.

[ Voor 13% gewijzigd door Pelox op 27-03-2021 20:04 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Mooi om wakker te worden en te zien hoe Filecoin +60% heeft gedaan, in de wetenschap dat vergelijkbare projecten hier op voortborduren. En ja hoor, OPCT ook +50% :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:03
Blijft BTC nou rond die 56k$ hangen en maandag weer een gebruikelijke dip, of knalt ie er zo een keer door en kijkt ie niet meer terug.... wil m'n positie nog wat uitbreiden eigenlijk :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15:47
Ik zit duidelijk in de verkeerde alts muv CAKE en BNB. GRT is echt een soort wormvormigaanhangsel van BTC, volgt de koers exact.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Pelox schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 20:01:
[...]

Ik heb btc, eth en neo op de ledger. Verder wat dot en bnb op binance dat is het wel. Ik ga voor een paar euro niet mijn btc of eth versturen hoor. Laat het lekker staan.

Neo n3 marketingmachine zijn ze as we speak aan het aanslingeren. Zelfs een hele nieuwe website! oOo Komende weken kunnen best leuk worden. Geen financieel advies.
Ik heb overal wel wat staan:
-Hotbit voor 2 shitcoins, laat ik staan en doe er niks meer mee en kijk over 2+ jaar
-Trust Wallet, HODL
-MetaMask Wallet, , HODL
-Binance, daytraden

Zo heb ik eigenlijk toegang tot alle coins

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Werner-
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

-Werner-

Crypto_Warrior

Khaelos schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:22:
zijn er hier mensen die ETH 2.0 staken via binance?
en wat is jullie verwachting van hoe lang die eerste fase gaat duren?

dit staat er als ik wil staken wat dus betekent dat je al je ETH terug krijgt en dat zelfde bedrag aan BETH er bovenop dus feitelijk verdubbelen?
Ik stake ETH 2.0 (Serenity) op Binance vanaf het begin.

Je krijgt niet het dubbele, zo lijkt het wel idd. Maar je gestakde ETH wordt uitgekeerd in BETH(1:1) + 'rente'. Deze BETH is direct in je spot wallet te zien, als bewijs.

Rente wordt verloop van tijd minder, gaat wel erg langzaam. Huidige (APY) is 8.3%.

Aan het einde van fase 2, kun je die BETH weer wisselen voor ETH2.0. Geen idee wanneer die fase is afgerond. Weet wel dat fase 2 is opgeknipt in 1.5/2 en is roadmap bekend gemaakt. Wordt dus hard aan gewerkt. Ik zou rond de zomer gokken.

Je kunt overigens in de tussentijd weer die BETH + ETH in een pool weg zetten bij Binance. Levert ook weer iets op.
Ook kan het soms worden ingezet in de launchpool tegen hoge rente. Zeker in vergelijking met bv BNB en BUSD.

Voor mij genoeg voordelen. Ik heb alle ether ondertussen gesplitst op Binance en BlockFi (dacht 6%).

"The stock market is a device for transferring money from the impatient to the patient"

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

keanu_ schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 19:37:
Oef waar ligt de limiet van ANKR! Zou hij doorgaan tot $0.5 de komende maanden?!
Gelist op Coinbase. Momenteel de goedkoopste coin daar, dus iedereen en zijn oma fomoot er in die er weinig verstand van hebben. (Al verwacht ik een mooie top-50 plek voor Ankr gezien de enorme usecase)

Heb vandaag 40% van mijn Ankr stack verkocht, doe ik normaal nooit bij een hodl coin die al 1+ jaar in de PF zit. Maar dit sloeg ff nergens meer op (in positieve zin).

Winst gebruikt om positie REN te verdubbelen, deel gecashed naar BTC en long positie geopend voor EWT.

Laatstgenoemde wilde ik al een tijdje toevoegen en verwacht ik wel wat van, zowel qua fundamentels long term als qua positief prijsverloop (hype) de komende periode. Zou wel eens de volgende coin kunnen zijn waar Musk over gaat tweeten ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Mooody op 27-03-2021 20:44 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005

hmr

Haha gewoon hodl nu ;) niet leren van je fouten.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Laatst online: 11-09 21:40
Bescheiden btc winstje gepakt vanavond maar ondertussen toch alles in fiat gegooid. Ik heb nou ook niet echt gevoel dat btc dit weekend ATH gaat aantikken. Eerder dat die 2 a 3 k € euro in elkaar zakt. Wat dan weer een mooi instapmoment is. Wat is jullie glazen bol idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16:42
Maakt het nog uit of ik BTC in EUR of USD koers koop? Met andere munten wel maar BTC niet toch? genoeg beweging in lijkt mij. wil met kraken in EUR koers kopen.

Mijn Nuclues doen het goed, damn

[ Voor 22% gewijzigd door TweakerVincent op 27-03-2021 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
iemand heeft er zin in RVN, mijn target is gehit, had hem vrij hoog staan maar toch mooi verkocht 8)

[ Voor 16% gewijzigd door Kol Nedra op 27-03-2021 20:46 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
iemand een idee waarom $RVN ineens leip gaat? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
wat gaat BTC doen, mijn gevoel zegt dat het gaat dalen dus misschien fiat tijd

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Laatst online: 16-09 09:38
Mijn glazen bol zegt nog een keer naar beneden, om een double bottom te maken, en dan een explosie naar grote hoogte.

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
BTC heeft te weinig volume, Elon heeft de raket nog niet gelanceerd, en de boot ligt nog dwars.
Geduld en gaat vanzelf goed komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Ik wordt moe van die glazen bollen hier

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

roflexx schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:23:
Dat voorspelde ik al.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005

hmr

roflexx schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:23:
Dan ga je de dt-regels toch een avond doornemen knul.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
Dan even geen glazen bol post maar een dagboekje

In orde van grote heb ik op het moment in mijn tradingpotje / moonshots zitten. In het van de winnaars blijven winnen. Worden ze wel af en toe afgeroomd.

Btc
CAKE
Matter
Matic
Aave
Bake
Lrc
Dot
Neo
Grt
Jup

En de (voorlopig) gefaalde moonshot ook
Ehrt -80%

Als ik nog wat zou shillen, dan zou dat matter zijn. Die gaan begin April live met de eerste producten.

[ Voor 14% gewijzigd door mjjveldt op 27-03-2021 21:35 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Khaelos schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 20:44:
iemand een idee waarom $RVN ineens leip gaat? :D
Omdat daniel het zei.
0108daniel schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 17:00:
RVN/BTC vormt een mooie driehoek op de 4 uurs grafiek.
De RSI en stoch RSI staan laag, dus vooruitzicht zou een mooie Bull zijn.
[Afbeelding]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
hmr schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:32:
[...]

Dan ga je de dt-regels toch een avond doornemen knul.
Al gedaan, werd ik ook moe van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
catchingfire schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 20:05:
wil m'n positie nog wat uitbreiden eigenlijk :S
Mooi kans laten liggen bij de 50k me dunkt :')

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
mjjveldt schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:34:

In orde van grote heb ik op het moment in mijn tradingpotje / moonshots zitten. In het van de winnaars blijven winnen. Worden ze wel af en toe afgeroomd.

Btc
CAKE
Matter
Matic
Aave
Bake
Lrc
Dot
Neo
Grt
Jup

Ehrt -80%

Als ik nog wat zou shillen, dan zou dat matter zijn. Die gaan begin April live met de eerste producten.
Jup!?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Laatst online: 10:56

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 20:23:
[...]

Gelist op Coinbase. Momenteel de goedkoopste coin daar, dus iedereen en zijn oma fomoot er in die er weinig verstand van hebben. (Al verwacht ik een mooie top-50 plek voor Ankr gezien de enorme usecase)

Heb vandaag 40% van mijn Ankr stack verkocht, doe ik normaal nooit bij een hodl coin die al 1+ jaar in de PF zit. Maar dit sloeg ff nergens meer op (in positieve zin).

Winst gebruikt om positie REN te verdubbelen, deel gecashed naar BTC en long positie geopend voor EWT.

Laatstgenoemde wilde ik al een tijdje toevoegen en verwacht ik wel wat van, zowel qua fundamentels long term als qua positief prijsverloop (hype) de komende periode. Zou wel eens de volgende coin kunnen zijn waar Musk over gaat tweeten ;)
Hey hey hey, nu begin ik weer te twijfelen over het hodlen van mijn ANKR.

Vandaag 's middags lekker aan het klussen geweest bij vrienden en daar ook gegeten, niet gekeken naar mijn PF. Nu open ik hem net, wat een stijging zeg!

Maar ik houd mijn ANKR gewoon vast, kan het schelen, mee naar de top en desnoods ook mee terug naar de bodem. Als ik jullie tegenkom onder de brug of bij de voedselbank moet dat toch íets aan respect opleveren?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:40:
[...]

Vandaag 's middags lekker aan het klussen geweest bij vrienden en daar ook gegeten, niet gekeken naar mijn PF. Nu open ik hem net, wat een stijging zeg!

Maar ik houd mijn ANKR gewoon vast, kan het schelen, mee naar de top en desnoods ook mee terug naar de bodem. Als ik jullie tegenkom onder de brug of bij de voedselbank moet dat toch íets aan respect opleveren?
Mensen die hun bags over de top gehodlt hebben krijgen altijd extra knakworsten bij de voedselbank heb ik wel eens gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
Jup - jupiter
Ooit ingerold via een pnd van darcrus. Toen is het twee keer gerebrand en van blockchain gewisseld. Nu hebben ze een eigen nxt kloon als mainnet, maar ook wrapped op bsc en eth.

Ze zijn net live met metis een soort chat app. En hebben wel wat andere interessante ontwikkelingen
Leda - nft markt
Een on chain password manager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:35
De Crypto.com DeFi wallet is ook werkend. Vandaag meteen een zootje cro gestaked voor ongeveer 70% p.a via deze validator

Zijn er meer mensen van hier, hier mee bezig?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:42:
[...]

Mensen die hun bags over de top gehodlt hebben krijgen altijd extra knakworsten bij de voedselbank heb ik wel eens gehoord.
Als alle crypto weggereguleerd is door de boeven van de overheid is een knakworst waarschijnlijk heel veel waard geworden dus dan is hodl alsnog zeer lucratief. Bedankt voor de bemoedigende woorden en we gaan er voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 22:13
Ook de onverwachte 'ik wordt'? Knap hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
mjjveldt schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:43:
Jup - jupiter
Ooit ingerold via een pnd van darcrus. Toen is het twee keer gerebrand en van blockchain gewisseld. Nu hebben ze een eigen nxt kloon als mainnet, maar ook wrapped op bsc en eth.

Ze zijn net live met metis een soort chat app. En hebben wel wat andere interessante ontwikkelingen
Leda - nft markt
Een on chain password manager
Mmmm thanks ga er eens induiken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
roflexx schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:37:
[...]

Al gedaan, werd ik ook moe van.
Dat voorspelde ik al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 22:13
Vanmiddag alles verkocht omdat het altijd slecht gaat op zondag (en ik eigenlijk ook geen vertrouwen had in deze avond). Zul je zien dat alles weer loeihard stijgt natuurlijk....maar ja als ik het koop dan zakt het weer in.
Nou ja beter geen extra winst dan, ipv morgen wakker worden en zien dat m'n laatste restje winst ook foetsie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy198705
  • Niet online
Dacuuu schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:43:
De Crypto.com DeFi wallet is ook werkend. Vandaag meteen een zootje cro gestaked voor ongeveer 70% p.a via deze validator

Vanmiddag ook mee bezig, validator falcon 9 zit ik voor 68%.
Gaat nog wel naar beneden bijgesteld worden begreep ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Dacuuu schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:43:

Stake toevallig bij dezelfde. Scheelt toch weer een paar procent t.o.v. de "officiële" van crypto.com zelf.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 19:15
Nickelodeon schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:29:
[...]

Dacht ik ook al een paar dagen, toch ingestapt en net op 4,5 dollar 75% verkocht. De rest is spelen met de winst...
Op 4,92 de helft verkocht, inmiddels 25% weer terug gekocht, vind het nog niet echt een blow off top, maar kan het mis hebben. Wel x3 gedaan met m’n te kleine investering, jammer dat m’n buy order 2 dagen geleden op 1,85 net miste, hij was gezakt tot 1,850001 (i kid you not 😂 ). Anders veel meer gepakt, maar was te gierig om de dag erop op 2,08 als of in te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hou-m-nat
  • Laatst online: 01-09 17:32
DarkShadow schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:56:
[...]

Op 4,92 de helft verkocht, inmiddels 25% weer terug gekocht, vind het nog niet echt een blow off top, maar kan het mis hebben. Wel x3 gedaan met m’n te kleine investering, jammer dat m’n buy order 2 dagen geleden op 1,85 net miste, hij was gezakt tot 1,850001 (i kid you not 😂 ). Anders veel meer gepakt, maar was te gierig om de dag erop op 2,08 als of in te stappen.
Zuur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 19:15
Taro schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:35:
Ik heb wat winst op o.a. AUDIO, CAKE en ANKR veiliggesteld richting de nu lager staande BTC en daar een stop loss op gezet. Laat de eventuele weekenddip maar komen, of gewoon een groene candle, dat is uiteraard ook prima :)
Waar stop loss? Wil ook wat cash weer in btc gaan stalken van m’n winst, verlies van de dip nu meer dan goed gemaakt. Had beter gekund, maar zat niet all in en heb ankr weekje terug verkocht op 68 cent 😳

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hou-m-nat
  • Laatst online: 01-09 17:32
DarkShadow schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 22:09:
[...]

Waar stop loss? Wil ook wat cash weer in btc gaan stalken van m’n winst, verlies van de dip nu meer dan goed gemaakt. Had beter gekund, maar zat niet all in en heb ankr weekje terug verkocht op 68 cent 😳
Die Spike van 68 cent heb ik gemist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:27
Mooody schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 20:23:
[...]

Had verwacht dat je ondertussen Ren wel zou hebben verlaten. Maar als ik het zo lees geloof je dus nog steeds in dit project. Zelf verbaas ik me erover hoe erg Ren is achtergebleven op de rest. Ben benieuwd of dit binnenkort gaat veranderen.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

YES schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:40:
[...]

Hodlen altijd lekker, maar ik hodl meer dan een jaar voor juist dit soort momenten. Als het moment dan daar is, moet je gewoon verstandig zijn en 30-60% (oid) uitcashen (stable/BTC en evt wat andere posities vergroten). In mijn geval ging mijn positie ANKR over ETH heen, dat is geen "gezonde verhouding" in de PF imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
mjjveldt schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:34:

Btc
CAKE
Matter
Matic
Aave
Bake
Lrc
Dot
Neo
Grt
Jup

Ehrt -80%

De gemiddelde market cap van de coins die je hier noemt - wal zal die zijn, ~750 miljoen USD? Niet echt sprake van "moonshots", toch? :)

Als ik een duit in het zakje mag doen, ik geloof nog steeds in mijn eigen moonshots OPCT, TRAC en natuurlijk LTO. Ik heb deze nu al ruim 7 weken en ik hold ze tot en met het einde van dit jaar no matter what.

Mijn meer obscure coins zijn RBC en BOG, waar ik stiekem nog wel op een *5 hoop binnen nu en 3 maanden van één van deze twee. Verder ook minder succesvolle "moonshots" geprobeerd te chasen: ASKO, OLY, ADD (voorheen PLT) en BMI. Allen van -30 tot -70 procent gegaan, mag ook weleens gezegd worden :) . Overigens denk ik dat BMI nog zeker potentie heeft ondanks de matige afgelopen maand.

[ Voor 12% gewijzigd door Jedi_Pimp op 27-03-2021 22:28 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
wat verwachten jullie voor vannacht/morgen ochtend wat betreft BTC?
zit te twijfelen om even terug te gaan naar FIAT en dan hopelijk een zondag/maandag dip zoals gebruikelijk de laatste tijd? :? O-)

Pagina: 1 ... 144 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!