Omdat hij ETH heeft geconvert geloof ik. Weet niet precies hoe dat zit. Maar het beste wat je kunt doen is gewoon CRO kopen met je ETH en dat transferren naar de wallet. Transactiekosten van 0.0001 CRO ofzo ook.
Geen idee, misschien staked de boel al maar ik zie dit dus, niks met ETH gedaan. Gewoon op earn geklikt. Ziet er naar uit dat ik nu wel aan het staken ben!Wo Ve schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 10:02:
[...]
Dit snap ik niet helemaal? Bij mij ging het gewoon instant, waar komt gas om de hoek kijken?
[ Voor 41% gewijzigd door mannowlahn op 27-03-2021 10:08 ]
Handigst is Cro vanuit je crypto.com app doorsturen naar de DeFi walletAntifon schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 10:04:
Omdat hij ETH heeft geconvert geloof ik. Weet niet precies hoe dat zit. Maar het beste wat je kunt doen is gewoon CRO kopen met je ETH en dat transferren naar de wallet. Transactiekosten van 0.0001 CRO ofzo ook.
Ik heb ETH geswapped naar CRO vannacht en transactiekosten (0.035eth)+mijn ETH zijn verdwenen en de CRO die ik kreeg ook

Nu CRO doorgestuurd vanuit crypto.com app en dit binnen 5 seconden aan het staken gezet in de DeFi app tegen nu 70%
Vandaag ook 24% op USDT bij crypto.com
JA er is niet echt een "pending" het is meteen aan het werk gezetmannowlahn schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 10:07:
[...]
Geen idee, misschien staked de boel al maar ik zie dit dus, niks met ETH gedaan. Gewoon op earn geklikt
https://crypto.org/explor...DE08D361D5D9CE9110BA0DEE8
[Afbeelding]
Haha dat laat ik gewoon staat totdat de wereld in de fik staat. Oh nee wacht
Hodle die donnies for life.
Bifi en cake gaan ook erg lekker.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Denk dat Bitcoin zich aan het opmaken is voor een ritje naar beneden
Zit me net in te lezen in Audio, wel een mooi project zeg. Dat zou best wel eens een mooie kunnen zijn voor de hodl.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Ik juich CAKE en BIFI vriendelijk toe. KSM is ook flink "hersteld" van de dip want die zit nu alweer haar ATH omhoog te duwen...
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Zou je dit kunnen onderbouwen?jorwas schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 10:21:
Denk dat Bitcoin zich aan het opmaken is voor een ritje naar beneden
Waaruit vind je dat blijken of waarom denk je dat?
Ankr lijkt ook zijn ath te willen testen.Twee Dee schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 10:23:
Ik juich CAKE en BIFI vriendelijk toe. KSM is ook flink "hersteld" van de dip want die zit nu alweer haar ATH omhoog te duwen...
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Dat dacht ik ook, vorige week klein beetje van gekocht op 1,76Daacuso schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 10:22:
Zit me net in te lezen in Audio, wel een mooi project zeg. Dat zou best wel eens een mooie kunnen zijn voor de hodl.
Nu maar wachten op de dip van deze enorme stijging om bij te kopen.
Ik meen dat ergens in april ook tokens vrij komen van de investeerders, wellicht dat die wat willen cashen en op die manier de prijs ff dipt ?
Zo op de vroege morgen dacht ik een bearflag te zien maar zat toch verkeerd te kijken.....0108daniel schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 10:23:
[...]
Zou je dit kunnen onderbouwen?
Waaruit vind je dat blijken of waarom denk je dat?
Vanochtend CHZ de deur uit gedaan voor AUDIO. Nu in de handelspot van groot naar klein:
- ANKR
- KSM
- CAKE
- DOT
- AUDIO
- BIFI
- ENJ
- NPXS
- SafeMOON
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 27-03-2021 10:37 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Had jij ook niet die HATE token in het verleden? Die cult is ook weer opgestaan hahaTaro schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 10:28:
Vanochtend CHZ de deur uit gedaan voor AUDIO. Nu in de handelspot van groot naar klein:Twijfel wel wanneer weer om te zetten naar BTC met een stop loss erop. Mogelijk wordt het zaterdagmiddag/avond -> zondagochtend weer een rood feestje en die sla ik liever even over op het moment.
- ANKR
- KSM
- CAKE
- DOT
- AUDIO
- BIFI
- ENJ
- NPXS
Ja, was een mooie impulsaankoop op een zaterdagavond volgens mij, maar die heb ik binnen 2 weken weer weggedaan.keepitfrosty schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 10:35:
[...]
Had jij ook niet die HATE token in het verleden? Die cult is ook weer opgestaan haha
Bedenk mij hierdoor ineens dat ik van de week ook nog wat SafeMOON heb gekocht, die moet dus ook nog in het lijstje.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ook hier maar weer opnieuw in Ankr gestapt. Dat wordt er eentje voor de lange termijn. Die zie ik halverwege het jaar nog wel eens richting de dollar gaan.Taro schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 10:28:
Vanochtend CHZ de deur uit gedaan voor AUDIO. Nu in de handelspot van groot naar klein:Twijfel wel wanneer weer om te zetten naar BTC met een stop loss erop. Mogelijk wordt het zaterdagmiddag/avond -> zondagochtend weer een rood feestje en die sla ik liever even over op het moment.
- ANKR
- KSM
- CAKE
- DOT
- AUDIO
- BIFI
- ENJ
- NPXS
- SafeMOON
Ik zit nog steeds op dat kreng hahaTaro schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 10:37:
[...]
Ja, was een mooie impulsaankoop op een zaterdagavond volgens mij, maar die heb ik binnen 2 weken weer weggedaan.
Bedenk mij hierdoor ineens dat ik van de week ook nog wat SafeMOON heb gekocht, die moet dus ook nog in het lijstje.
AUDIO, ik kan het echt niet meer bijhouden met al die tokens

Dat heb ik een keer eerder gelezen maar is dat niet sterk overdreven? Hij zou dan op de 13e plek in de huidige top komen. Niet alle coins zijn in circulation, al weet ik niet of het gedeelte dat niet circuleert nog de markt in gedropt wordt of niet, heb er wel eens wat over uit proberen te zoeken maar het werd me niet helemaal duidelijk.Daacuso schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 10:39:
[...]
Ook hier maar weer opnieuw in Ankr gestapt. Dat wordt er eentje voor de lange termijn. Die zie ik halverwege het jaar nog wel eens richting de dollar gaan.
Daarbij moet dan de markt in de tussentijd niet ook nog eens in elkaar ploffen..
Dit soort gedachten maakt HODL altijd wat lastig voor mij, al zou ik de 1 dollar wel toejuichen natuurlijk

Hoezo denk je dat het een 'rood feestje' gaat worden?Taro schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 10:28:
- ANKR
- KSM
- CAKE
- DOT
- AUDIO
- BIFI
- ENJ
- NPXS
- SafeMOON
ook elke zaterdag/zondag " dip " .Sleeon schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 10:48:
[...]
Hoezo denk je dat het een 'rood feestje' gaat worden?
Kan er zo een aantal uit de top 20 aanwijzen waarvan we een half jaar geleden nooit zouden hebben gedacht dat ze daar zouden staanYES schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 10:46:
[...]
Dat heb ik een keer eerder gelezen maar is dat niet sterk overdreven? Hij zou dan op de 13e plek in de huidige top komen. Niet alle coins zijn in circulation, al weet ik niet of het gedeelte dat niet circuleert nog de markt in gedropt wordt of niet, heb er wel eens wat over uit proberen te zoeken maar het werd me niet helemaal duidelijk.
Daarbij moet dan de markt in de tussentijd niet ook nog eens in elkaar ploffen..
Dit soort gedachten maakt HODL altijd wat lastig voor mij, al zou ik de 1 dollar wel toejuichen natuurlijk

Wat @ApC_IcE zegt. Er zijn een paar momenten waarop er in het weekend vaak een dipje is.Sleeon schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 10:48:
[...]
Hoezo denk je dat het een 'rood feestje' gaat worden?
Ik heb het een en ander al voorbij zien komen en zojuist in dit topic gezocht aangaande mijn vraag maar het is me toch niet helemaal duidelijk dus ik hoop dat iemand mijn vragen wil beantwoorden.
Ik wil CRO gaan kopen op crypto.com en deze staken (180 dagen) voor de rewards.
- Klopt het dat ik daarvoor persé die card voor
moet aanvragen?
Zo ja, moet ik deze dan echt gaan gebruiken?
- Als ik eenmaal CRO daar gekocht heb kan ik het
dan daar via een simpele druk op de knop kan
locken voor die 180 dagen?
Mogelijk is die info allemaal gegeven, excuses dan maar Ik zie even door de bomen het bos niet meer
moet aanvragen?
Mogelijk is die info allemaal gegeven, excuses dan maar Ik zie even door de bomen het bos niet meer

Ga je dan volledig in fiat?Taro schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 11:08:
[...]
Wat @ApC_IcE zegt. Er zijn een paar momenten waarop er in het weekend vaak een dipje is.
Je haalt dingen door elkaar.Jordy198705 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 11:10:
Ik heb het een en ander al voorbij zien komen en zojuist in dit topic gezocht aangaande mijn vraag maar het is me toch niet helemaal duidelijk dus ik hoop dat iemand mijn vragen wil beantwoorden.
moet aanvragen?
Je kan CRO locken voor een kaart. Hier krijg je dan wat rente op je CRO en de voordelen van de kaart
Je kan ook CRO locken in een DeFi wallet. Dat is net nieuw. Hier krijg je wat meer rente op je cro
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Voordat je dit gaat doen moet je wel bedenken dat dit vaak gecorrigeerd wordt in de dagen erna. Dus je moet bedenken of het de moeite waard is om nu volledig uit te stappen en dan goed timen wanneer je weer in stapt. Als je dat niet goed doet of er even niet aan denkt en er vind een mooie stijging plaats of de rode zaterdagmiddag valt wel mee, ga je er de boot mee in.
Ik waag het in ieder geval niet op dat soort trades omdat ik te weinig met de vingers aan de knoppen zit.
(ik ga er even vanuit dat je de vraag stelt omdat je het zelf wellicht ook van plan bent)
Het gaat nergens meer over, iedere dag kan je 25 nieuwe shitcoins uitzoeken. Ik blijf er lekker van weg. Dan maar minder winst. Uiteindelijk doen al die muntjes een -90% en is het weer huilen geblazen.elektriekert schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 10:41:
AUDIO, ik kan het echt niet meer bijhouden met al die tokens
Zero.
Jajaja debby dat weten nu wel dat jij niet dipt in de shitcoin bonanza.Pelox schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 11:23:
[...]
Het gaat nergens meer over, iedere dag kan je 25 nieuwe shitcoins uitzoeken. Ik blijf er lekker van weg. Dan maar minder winst. Uiteindelijk doen al die muntjes een -90% en is het weer huilen geblazen.
Ik ga wel eens gedeeltelijk in fiat. Soms pakt het goed uit maar soms ook niet haha. Blijft lastig die keuze maken.YES schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 11:22:
[...]
Voordat je dit gaat doen moet je wel bedenken dat dit vaak gecorrigeerd wordt in de dagen erna. Dus je moet bedenken of het de moeite waard is om nu volledig uit te stappen en dan goed timen wanneer je weer in stapt. Als je dat niet goed doet of er even niet aan denkt en er vind een mooie stijging plaats of de rode zaterdagmiddag valt wel mee, ga je er de boot mee in.
Ik waag het in ieder geval niet op dat soort trades omdat ik te weinig met de vingers aan de knoppen zit.
(ik ga er even vanuit dat je de vraag stelt omdat je het zelf wellicht ook van plan bent)
Dit is ook een interessante. TLDR; hopen dat ~$56150 wordt gehaald.0108daniel schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 11:23:
Spannend moment voor bitcoin.
Word steeds terug geketst door de zwarte weerstandlijn.
Ook staat de RSI en stoch rsi.
Mocht deze doorbreken dan is dat is positieve uitbraak![]()
[Afbeelding]
En verder kijk ik ook naar deze op de 1H chart. Geen idee hoeveel waarde we hieraan moeten hechten, maar goed. Volgt vooralsnog keurig dit kanaaltje.
:strip_exif()/f/image/0Mxtlm5PKwP0HT71CaOtcaWb.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 29% gewijzigd door sOid op 27-03-2021 11:28 ]
Oh dit is wel een leuk moment inderdaad, hij hikt er nu letterlijk tegenaan. Ben benieuwd!0108daniel schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 11:23:
[Afbeelding]
Oh shit hij duikt naar beneden

De stress en het continue koersen willen checken die dat soort stappen voor mij opleveren betekent dat ik er eigenlijk niet meer aan begin. Heb het één keer gedaan met mijn BTC positie, dat was achteraf een goede stap maar toch vond ik het eigenlijk niet echt leuk.roflexx schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 11:26:
[...]
Ik ga wel eens gedeeltelijk in fiat. Soms pakt het goed uit maar soms ook niet haha. Blijft lastig die keuze maken.
Weet iemand waar je het beste VET naar euro/bankrekening kan overboeken?
http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg
Eh, eerst op je exchange omzetten en dan gewoon laten uitbetalen? Evt eerst VET/USDT, als VET/EUR niet bestaat.bobberg schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 11:29:
Weet iemand waar je het beste VET naar euro/bankrekening kan overboeken?
Toch altijd weer een geluksmomentje als ik zie dat @Taro BIFI in de gaten houdt, hetzij voor een bepaalde tradingtermijn, maar toch weer een soort van bevestigingTaro schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 10:28:
- ANKR
- KSM
- CAKE
- DOT
- AUDIO
- BIFI
- ENJ
- NPXS
- SafeMOON

Och over een paar uur gaat hij gewoon weer omhoog. Maandag 58k zomer 100k.YES schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 11:26:
[...]
Oh dit is wel een leuk moment inderdaad, hij hikt er nu letterlijk tegenaan. Ben benieuwd!
Oh shit hij duikt naar beneden
Thanks dan ga ik even al mijn spaargeld er nu in stoppen. Zal aan je denken als ik aankomende zomer mijn lambo koop.knakworst schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 11:36:
[...]
Och over een paar uur gaat hij gewoon weer omhoog. Maandag 58k zomer 100k.
Vanochtend ook maar even in Audio gestapt voor een kort ritje... maar die is nog niet klaar volgens mij

Wacht maar, als ik besluit in te stappen, zal je zien dat ie klaar en terug bij af is..Chaes schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 11:41:
Vanochtend ook maar even in Audio gestapt voor een kort ritje... maar die is nog niet klaar volgens mij
Dank. VET/EUR wordt op mijn exchange niet ondersteund helaas.sOid schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 11:34:
[...]
Eh, eerst op je exchange omzetten en dan gewoon laten uitbetalen? Evt eerst VET/USDT, als VET/EUR niet bestaat.
http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg
Stop-limit is inmiddels gezet... dus kan niet al te veel mis gaan_Animal schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 11:45:
[...]
Wacht maar, als ik besluit in te stappen, zal je zien dat ie klaar en terug bij af is..
Ook sinds gisteravond in audio. Maar denk toch als grote artiesten erin komen . Dat het snel ken gaan x 10 makkelijk .
Nu wel verkocht?hmr schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:56:
Pffff, had VET moeten verkopen. Damn son.
Wederom weer twijfel bij 0.95. Rip.
M'n DONNIES staan een beetje vliegen te vangen op Bigone... dat hele IOST wallet gebeuren is nieuw voor mij.Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:41:
[...]
Je kan met mij meedoen met Donnie Finance. Laag volume, weinig coins in omloop, nog veel op de roadmap om live te gaan dit jaar EN Binance ondersteunde de airdrop die nog niet afgerond is.
Voordeel van ondersteunde airdrops op binance is dat de coins daar vaak gelist gaan worden (geen garantie). Dat zal een explosie in volume en hopelijk prijs zijn.
Aankopen is wel wat ehh... Lastig. Er is big.one exchange (werkt prima) en iostdex (IOST decentralized exchange) werkt ook prima maar wat lastiger en kan alleen in IOST basepair traden.
En dan is er nog een Exchange waar je alleen in Koreanse whatevercurrency kan traden. Dat was zelfs mij te obscuur.
Je kan de DON's daarna dagelijk verhandelen (elke dag een mega-wave van 50% down en 100% up de laatste dagen) of vastzetten in de IOST iWallet en dan bijvoorbeeld staken bij donnie.finance zelf, tegen 250%+- APR
Account aanmaken wijst volgens wel voor zich, maar hoe krijg ik mn DONNIES van Bigone naar die IOST wallet om vervolgens te staken op Donnie.finance ?
@Wo Ve ik tag jou hier schaamteloos in omdat jij ook een DONNIE aanhanger bent, misschien weet jij het ook wel...
[ Voor 4% gewijzigd door Supershiva op 27-03-2021 11:55 ]
Dat channel wordt idd al even gevolgd, maar daar pleuren we langzamerhand uit.sOid schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 11:26:
[...]
Dit is ook een interessante. TLDR; hopen dat ~$56150 wordt gehaald.
[YouTube: Bitcoin Approaches the 21D EMA]
En verder kijk ik ook naar deze op de 1H chart. Geen idee hoeveel waarde we hieraan moeten hechten, maar goed. Volgt vooralsnog keurig dit kanaaltje.
[Afbeelding]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Iemand hier die Cellframe op z’n vizier heeft?
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
En middagdip is begonnen. Straks bijkopen.
Mooi gespot! Daardoor net uitgestapt voor de zekerheid0108daniel schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 11:23:
[Afbeelding]
29/30 maart 48k? Daar ligt de ondergrens van de huidige downward channel, en een langere lijn omhoog...

Antifon schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 12:03:
[...]
Mooi gespot! Daardoor net uitgestapt voor de zekerheid

Dat klinkt als jaloezie.Pelox schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 11:23:
[...]
Het gaat nergens meer over, iedere dag kan je 25 nieuwe shitcoins uitzoeken. Ik blijf er lekker van weg. Dan maar minder winst. Uiteindelijk doen al die muntjes een -90% en is het weer huilen geblazen.
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk. Je kunt ook winst pakken en dan uitstappen. Voor hetzelfde geld duurt dit nog maanden.
Lijkt me meer een gevecht met de 55K support/weerstand (zoom uit) dan een dip.knakworst schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 12:02:
En middagdip is begonnen. Straks bijkopen.
[ Voor 4% gewijzigd door jowi op 27-03-2021 12:22 ]
Wat begrijp je daar niet aan? Munt waar ik in zat deed direct -3% en zojuist weer meer teruggekocht.
CHZ heeft een ADA-erlebnis.
De rest van m’n voorraad staat inmiddels ook op de schopstoel.
De rest van m’n voorraad staat inmiddels ook op de schopstoel.
[ Voor 11% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 27-03-2021 12:35 ]
Er heerst weer een grafstemming alsof we al 3 maanden in een zware bearmarket zitten. Ik zie alleen maar groen en ik ben niet kleurenblind.
Ok, ik ben eens in de rabbithole gedoken van de LP tokens met boost... Ik ben dus nu ineens SPACE aan het farmen.
Voor wie er iets van snapt heb ik een vraag.
Ik heb nu BNB+CAKE -> BNB-CAKE LP
BNB-CAKE LP stake ik nu bij Beefy en daarvoor krijg ik een mooAutoCAKE-BNB token.
Deze mooAutoCAKE-BNB kan ik weer "boosten" (staken) om zo ook SPACE tokens te ontvangen.
Nu zie ik alleen de "gewone" BNB-CAKE LP staking niet in mijn actieve pools... Ik neem aan dat wanneer de Boost voorbij is en ik de MooAutoCAKE-BNB niet meer kan staken voor SPACE, de BNB-CAKE LP weer zichtbaar wordt?
En ja, ik weet hoe bizar bovenstaande klinkt maar ik kies ervoor om er niks van te vinden. Ik ben voor de ervaring het rabbithole ingedoken
BNB-CAKE LP stake ik nu bij Beefy en daarvoor krijg ik een mooAutoCAKE-BNB token.
Deze mooAutoCAKE-BNB kan ik weer "boosten" (staken) om zo ook SPACE tokens te ontvangen.
Nu zie ik alleen de "gewone" BNB-CAKE LP staking niet in mijn actieve pools... Ik neem aan dat wanneer de Boost voorbij is en ik de MooAutoCAKE-BNB niet meer kan staken voor SPACE, de BNB-CAKE LP weer zichtbaar wordt?
En ja, ik weet hoe bizar bovenstaande klinkt maar ik kies ervoor om er niks van te vinden. Ik ben voor de ervaring het rabbithole ingedoken
Verwijderd
knakworst schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 12:36:
Er heerst weer een grafstemming alsof we al 3 maanden in een zware bearmarket zitten. Ik zie alleen maar groen en ik ben niet kleurenblind.
Eens hoor, sowieso komt het wel goed.knakworst schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 12:36:
Maar wel zuur dat ik weer net verkoop als ik denk dat de uitbraak naar beneden confirmed is

Ik zie iets interessants; kijk naar de NCASH/ETH (Binance)grafiek en zet hem op weekly......ik heb iig een buy order staan op 0.00000136 😬
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 27-03-2021 12:49 ]
nothing stops this train
Dank voor je bericht.Gelukszoekr schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 11:21:
[...]
Je haalt dingen door elkaar.
Je kan CRO locken voor een kaart. Hier krijg je dan wat rente op je CRO en de voordelen van de kaart
Je kan ook CRO locken in een DeFi wallet. Dat is net nieuw. Hier krijg je wat meer rente op je cro
Het staken kan dus gewoon op het crypto.com platform?
Die mooAutoCake-BNB is je bonnetje van je deposit in een vault en toont hoeveel waarde/tokens van jou zijn in de vault. Als je je bonnetje ergens staked dan kan de originele vault je bonnetje tijdelijk niet aflezen en dus toont 'ie 0 deposited. Na de boost kan je weer unstaken: dan krijg je je bonnetje terug en kan de originele vault alles weer zienTwee Dee schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 12:39:
Ok, ik ben eens in de rabbithole gedoken van de LP tokens met boost... Ik ben dus nu ineens SPACE aan het farmen.
Dit is een common question btw, wellicht eens langshoppen in de discord? https://www.discord.gg/beefyfinance/ verscheidene Tweakers zijn je voor gegaan en we hebben ook een Nederlands kanaal

Edit: en lees ook https://docs.beefy.finance/
Gevonden!Gelukszoekr schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 11:21:
[...]
Je haalt dingen door elkaar.
Had er even overheen gekeken blijkbaar
Voor de eventuele geïnteresseerden;
https://help.crypto.com/e...n-the-crypto-com-exchange
[ Voor 3% gewijzigd door Jordy198705 op 27-03-2021 12:53 ]
Bedankt voor je reactie. Was vooral op zoek naar bevestiging dat ik het inderdaad "begrepen" heb. Het is nogal een gelaagde oefeningmjoaris schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 12:47:
[...]
Die mooAutoCake-BNB is je bonnetje van je deposit in een vault en toont hoeveel waarde/tokens van jou zijn in de vault. Als je je bonnetje ergens staked dan kan de originele vault je bonnetje tijdelijk niet aflezen en dus toont 'ie 0 deposited. Na de boost kan je weer unstaken: dan krijg je je bonnetje terug en kan de originele vault alles weer zien![]()
Dit is een common question btw, wellicht eens langshoppen in de discord? https://www.discord.gg/beefyfinance/ verscheidene Tweakers zijn je voor gegaan en we hebben ook een Nederlands kanaalZie je daar!
Edit: en lees ook https://docs.beefy.finance/
Zover ik weet is er dus afgelopen week nog een optie bijgekomen. Via de crypto.com defi app. Dat geeft nog betere percentagesJordy198705 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 12:52:
[...]
Gevonden!
Had er even overheen gekeken blijkbaar![]()
Voor de eventuele geïnteresseerden;
https://help.crypto.com/e...n-the-crypto-com-exchange
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ja je hebt het goed begrepen! Beefy krijgt binnenkort een compleet nieuwe UI trouwensTwee Dee schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 12:57:
[...]
Bedankt voor je reactie. Was vooral op zoek naar bevestiging dat ik het inderdaad "begrepen" heb. Het is nogal een gelaagde oefening
Verwijderd
Ahja. Bij big.one moet je dan je donnie's naar het Funding account zetten, en dan kan je Withdraw doen naar je iWallet account. Dan ga je naar de donnie.finance pagina en kan je bij Checking&Saving je donnies depositen. Ze zitten dan vast in een smart contract en je kan ze ten alle tijden withdrawen terug naar je eigen wallet.Supershiva schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 11:54:
[...]
M'n DONNIES staan een beetje vliegen te vangen op Bigone... dat hele IOST wallet gebeuren is nieuw voor mij.
Account aanmaken wijst volgens wel voor zich, maar hoe krijg ik mn DONNIES van Bigone naar die IOST wallet om vervolgens te staken op Donnie.finance ?
@Wo Ve ik tag jou hier schaamteloos in omdat jij ook een DONNIE aanhanger bent, misschien weet jij het ook wel...
Ik had net de dag ervoor mijn CRO tegen 6 procent vastgezet. Gelukkig maar voor 90 dagen zie ik dus kan nog alle kanten op. Het restant wat ik nog had staan meteen in de defi app vastgezet stond toen op 85 procent, inmiddels 66 procent. Naargelang er meer mensen bij komen beloven ze minimaal 20 procent?Gelukszoekr schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 12:59:
[...]
Zover ik weet is er dus afgelopen week nog een optie bijgekomen. Via de crypto.com defi app. Dat geeft nog betere percentages
We gaan het zien, nu voor usdt ook een mooi percentage trouwens 22 procent. Stuur ik ook maar wat naartoe anders staat het toch maar ergens op een wallet.
Als CRO nu nog een verdere mooie stijging meemaakt vind ik het wel best zo.
[ Voor 5% gewijzigd door Alpina op 27-03-2021 13:09 ]
Die 20% is geen garantie, maar een schatting/goal. Ze hebben gewoon 500 miljoen CRO dat ze per jaar rewarden. Hoe hoog het percentage is dat je krijgt, hangt af van de totale hoeveelheid CRO dat gestaked is.Alpina schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 13:07:
[...]
Ik had net de dag ervoor mijn CRO tegen 6 procent vastgezet. Gelukkig maar voor 90 dagen zie ik dus kan nog alle kanten op. Het restant wat ik nog had staan meteen in de defi app vastgezet stond toen op 85 procent, inmiddels 66 procent. Naargelang er meer mensen bij komen beloven ze minimaal 20 procent?
We gaan het zien, nu voor usdt ook een mooi percentage trouwens 22 procent. Stuur ik ook maar wat naartoe anders staat het toch maar ergens op een wallet.
Als CRO nu nog een verdere mooie stijging meemaakt vind ik het wel best zo.
Ah oke! Ja ik kijk even aan hoe het loopt, merk dat ze wel flink bezig zijn met vanalles. NFT, grote namen, F1 sponsor... ik zit voor de duidelijkheid vooral in eth en btc maar maak toch graag eens een gokje. En als er dan doormiddel van staking meer muntjes bijkomen prima!Antifon schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 13:11:
[...]
Die 20% is geen garantie, maar een schatting/goal. Ze hebben gewoon 500 miljoen CRO dat ze per jaar rewarden. Hoe hoog het percentage is dat je krijgt, hangt af van de totale hoeveelheid CRO dat gestaked is.
Geen tijd voor en ik ga geen groene candles chasen. Heb wel wat beters te doen dan iedere dag op jacht naar de shitcoin van de dag.fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 12:20:
[...]
Dat klinkt als jaloezie.
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk. Je kunt ook winst pakken en dan uitstappen. Voor hetzelfde geld duurt dit nog maanden.
Zero.
Ik lees veel succes verhalen hier, goed voor iedereen!
Ik merk wel dat ik de afgelopen 2-3 weken tijd wat vast loop in wat coins, heb wel goede verwachtingen op 1-3 maands termijn, maar wat ik hier ook zie, zie ik te vaak terug. Je blijft coins aanhouden, verkoopt niet in angst voor missen van een piek en dan hou je aan, wordt het weekend en ben je je week winst weer kwijt feitelijk.
Misschien toch maar eens wat vaker op vrijdag uitstappen, als een coin vertrekt lekker laten gaan en anders instappen....
Ik merk wel dat ik de afgelopen 2-3 weken tijd wat vast loop in wat coins, heb wel goede verwachtingen op 1-3 maands termijn, maar wat ik hier ook zie, zie ik te vaak terug. Je blijft coins aanhouden, verkoopt niet in angst voor missen van een piek en dan hou je aan, wordt het weekend en ben je je week winst weer kwijt feitelijk.
Misschien toch maar eens wat vaker op vrijdag uitstappen, als een coin vertrekt lekker laten gaan en anders instappen....
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Vergeet de geldmanipulatie van het IMF niet: De SDR:Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 12:55:
"NYTimes 09/Apr/2020 With $2.3T Injection, Fed's Plan Far Exceeds 2008 Rescue."
[Afbeelding]
Uitleg van Willempie bij de altijd mooie en slimme Daniela: YouTube: IMF Silently Creates New Money Layer, Why You Need to Leave the Bank...The International Monetary Fund’s special drawing right (SDR) – the international reserve asset created in 1969 to prepare for a new dollar crisis – is undergoing a renaissance with important worldwide repercussions says Willem Middelkoop, author of the Big Reset. "The announcement of the largest-ever increase in SDR allocations, which will greatly improve the liquidity of many developing nations, signals alignment between the US and China in a key area of global monetary power," he tells our Daniela Cambone.
Op zich een goed plan, maar ik heb nu vaak genoeg meegemaakt dat een zaterdag eind middag en avond de boel nog even flink omhoog kan gaan.RickvN schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 13:36:
Ik lees veel succes verhalen hier, goed voor iedereen!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Agreed to not disagreePelox schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 11:23:
[...]
Edit: NEO, when moon?
[ Voor 3% gewijzigd door elektriekert op 27-03-2021 13:47 ]
Heeft iedereen hier Audio via Binance of is er nog een andere / betere plek?
Ja het verschilt per week maar zeker in maart lijkt dat wel de trend te zijn.zwembroek schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 13:43:
[...]
Op zich een goed plan, maar ik heb nu vaak genoeg meegemaakt dat een zaterdag eind middag en avond de boel nog even flink omhoog kan gaan.
Van de andere kant, maart is altijd een wat moeizamere maand.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ja, maar dan moet het volume toch nog wel omhoog gaan lijkt me, schiet echt totaal niet op.zwembroek schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 13:43:
[...]
Op zich een goed plan, maar ik heb nu vaak genoeg meegemaakt dat een zaterdag eind middag en avond de boel nog even flink omhoog kan gaan.
Naar Neo ben ik ook benieuwd, ik houd ‘m al een tijdje in de gaten.elektriekert schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 13:46:
[...]
Agreed to not disagree
Edit: NEO, when moon?
Verstandig.Antifon schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 12:03:
[...]
Mooi gespot! Daardoor net uitgestapt voor de zekerheid
BTC zakt nog wel verder weg
Dat is dus het irritante in deze markt. Tokens met 0 waarde moonen en projecten die echt goed bezig zijn doen zo goed als niks.WoodyWindoW schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:01:
[...]
Naar Neo ben ik ook benieuwd, ik houd ‘m al een tijdje in de gaten.
Enkel groene candle jagers helaas.. maar als neo gaat ergens de komende tijd dan kan het mede hierdoor ook enorm snel gaan.
Zero.
Eens, als ik het zo lees is Neo echt goed bezig. Misschien dat ze het tegen zich hebben dat ze nogal vertraging hebben opgelopen. En dat mensen nu wat voorzichtig zijn nog, ook al is de deadline in zicht.Pelox schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:18:
[...]
Dat is dus het irritante in deze markt. Tokens met 0 waarde moonen en projecten die echt goed bezig zijn doen zo goed als niks.
Enkel groene candle jagers helaas.. maar als neo gaat ergens de komende tijd dan kan het mede hierdoor ook enorm snel gaan.
Ik heb wat winst op o.a. AUDIO, CAKE en ANKR veiliggesteld richting de nu lager staande BTC en daar een stop loss op gezet. Laat de eventuele weekenddip maar komen, of gewoon een groene candle, dat is uiteraard ook prima
Ik kon nog niet echt reageren want ik was bij de schoonoudersSupershiva schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 11:54:
[...]
M'n DONNIES staan een beetje vliegen te vangen op Bigone... dat hele IOST wallet gebeuren is nieuw voor mij.

Maar wel een mooi ritje naar benden kunnen maken met BTC op de wc

Maar bij mij staan ze ook nog op Bigone, welke oist wallet bedoel je? Die van Donnie zelf?
Ik ga zeer regelmatig naar fiat, maar daarmee bedoel ik dan niet EUR of USD, maar USDT of BUSD. Dit weekend kies ik even voor BTC met stop loss ipv fiat.
Edit: nvm!
[ Voor 97% gewijzigd door WoodyWindoW op 27-03-2021 14:51 ]
Deels naar fiat met de tradepot, 100% fiat doe jij ook niet nu toch.Taro schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:37:
[...]
Ik ga zeer regelmatig naar fiat, maar daarmee bedoel ik dan niet EUR of USD, maar USDT of BUSD. Dit weekend kies ik even voor BTC met stop loss ipv fiat.
Zero.
Iemand die dit voor de beginnende trader een beetje zou willen toelichten?0108daniel schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 11:23:
[Afbeelding]
https://opensea.io/seaart
Zou het graag voor je willen doen, maar volgens mij zijn daar al diverse topics overenomiss schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:01:
[...]
Iemand die dit voor de beginnende trader een beetje zou willen toelichten?
Startpost, YouTube, andere topic, Investopediaenomiss schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:01:
[...]
damn Cake gaat lekker deze week!!
helaas niet veel Cake in bezit.....
helaas niet veel Cake in bezit.....
nothing stops this train
https://www.babypips.com/learnenomiss schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:01:
[...]
Iets van 10 jaar geleden ben ik hier gestart en erg veel aan gehad. Wel met een focus op Forex maar de algemene theorie/technieken komen redelijk overeen. Daar zul je eens doorheen kunnen gaan. Er gaat alleen wel erg veel tijd inzitten als je eenmaal met TA start
Vooral niet blind op de tekeningen van andere uitgaan. Het menselijk brein kan overal leuke lijntjes en patronen in creëren om iets passend te maken.
Alleen met de tradepot inderdaad, heb Bitcoin op de Ledger staan.Pelox schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:51:
[...]
Deels naar fiat met de tradepot, 100% fiat doe jij ook niet nu toch.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!