[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 138 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.099 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:28
Ik geloof nooit dat zo'n figuur al zijn coins gegeven heeft. Of hij is echt retarded geweest. Dat laatste kan best goed als je denk dat je onopvallend bezig geweest bent en voor ongeveer 600 tot 800k aan auto's voor de deur hebt....oja ik werk in de IT 8)7

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
elektriekert schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 07:42:
[...]

Wat heb ik nou weer gemist? :9
Kom op, het is altcoin season!!! :(:)
oh niets hoor. Die carl van de moon neemt zich zelf zo ongelooflijk serieus. Dat ventje komt net kijken en de laatste maanden doet ie echt net of ie gvd de achterneef is van nakamoto. Met z'n diamond patterns en H&S die gewoon nooit uitkomen jaagt ie het gros van zijn retail followers het faillissement in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:34
anti elppa schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 07:40:
[...]

pffff die bijdehante puistenkop komt me echt de strot uit zeg. en dan al die comments aanhalen van die paar zwervers die 20$ verdient hebben......95% van die volgers gaat dagelijks diep het rood in
Met slaap nog in de ogen van vannacht scroll ik ff door de nieuwe comments... lees je dit...

_O-

BAM!
Over wie gaat dit dan joh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023
Deze clown: YouTube: YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Supershiva schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 07:50:
[...]

Met slaap nog in de ogen van vannacht scroll ik ff door de nieuwe comments... lees je dit...

_O-

BAM!
Over wie gaat dit dan joh?
Oh carl from the moon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
Voor wie vandaag een paar uur (!) over heeft, dit is wel een interessant interview van Lex Friedman met Anthony Pompliano: YouTube: Anthony Pompliano: Bitcoin | Lex Fridman Podcast #171

Sowieso is Lex de moeite waard om te kijken :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Valar Morghulis
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-05-2022
Nou de GRT zit ook weer wat leven in. Wat een gebed zonder einde de laatste dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertwa
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-07-2022
Ik heb een ongelofelijke noob vraag, maar ik kom er niet uit. Hoe zet ik mijn euro's om in USDT op Binance?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

srdevil schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 07:26:
Op coinbase is er weer een earm, voor UMA dit keer: link
1. Derivatives
2. liquidators
3. All these answers
Tnx man, meteen ff meegepakt.

5 euro gratis, altijd leuk. d:)b

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jowi
Geertwa schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 07:56:
Ik heb een ongelofelijke noob vraag, maar ik kom er niet uit. Hoe zet ik mijn euro's om in USDT op Binance?
Even overmaken naar mijn wallet, dan stort ik het terug. Ik ben namelijk een afrikaanse prins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 07-09 21:35

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

@anti elppa We bouncen nu weer een paar keer tegen de 53k aan naar boven toe. In dit geval kan dat dus betekenen dat ‘ie er elk moment doorheen kan breken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geertwa schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 07:56:
Middels een market of limit sell order op het EUR/USDT pair.

Je verkoopt dan je euro's voor USDT, of andersom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
WoodyWindoW schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 07:57:
@anti elppa We bouncen nu weer een paar keer tegen de 53k aan naar boven toe. In dit geval kan dat dus betekenen dat ‘ie er elk moment doorheen kan breken?
Zou kunnen ja. Ik doe nog ff niets. Ik kan het redelijk volgen vandaag, als die 53 overtuigend breekt gooi ik die 30% fiat terug en open ik ook een long. Maar dan moet ie er wel echt goed door. Weekend komt er ook aan waar het volume de laatste weken wat minder is. Kans dus dat een uitbraak niet door pakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21:43
anti elppa schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 07:47:
[...]

oh niets hoor. Die carl van de moon neemt zich zelf zo ongelooflijk serieus. Dat ventje komt net kijken en de laatste maanden doet ie echt net of ie gvd de achterneef is van nakamoto. Met z'n diamond patterns en H&S die gewoon nooit uitkomen jaagt ie het gros van zijn retail followers het faillissement in.
Ik had geen idee wat het was totdat ik de link een paar comments later zag _O-

Iemand heeft hem goed in z’n nek geknepen, niks meer van over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
jowi schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 07:55:
Voor wie vandaag een paar uur (!) over heeft, dit is wel een interessant interview van Lex Friedman met Anthony Pompliano: YouTube: Anthony Pompliano: Bitcoin | Lex Fridman Podcast #171

Sowieso is Lex de moeite waard om te kijken :)
Ik heb echt helemaal niks met die Pomp, het is wel een echte Maxi of vergis ik me daarin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
elektriekert schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 08:02:
[...]

Ik heb echt helemaal niks met die Pomp, het is wel een echte Maxi of vergis ik me daarin?
Pomp is wel oke. Idd een mega maxi.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jowi
Ja, daar begint het gesprek ook mee :) Ik kende hem niet zo goed, maar dit interview is anders dan hoe ik die plomp vaak zie. Komt diep, rustig en intelligent over, zijn ideeen over bitcoin en de toekomst zijn in dit gesprek zeer onderhoudend. Komt ook door Lex denk ik.

Totaal anders dan wat ik net zag van de ADHDuitser die bitcoin noemt als currency tussen planeten omdat Musk koopt bitcoin en Musk doet iets met raketjes. Weet niet wat ze snuiven in Dubai, maar man man man...

[ Voor 28% gewijzigd door jowi op 26-03-2021 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:34
jowi schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 07:57:
[...]

Even overmaken naar mijn wallet, dan stort ik het terug. Ik ben namelijk een afrikaanse prins.
Dit gelooft toch niemand...

Volgens mij ben je vergeten te beloven dat hij ook een bitcoin erbij terug krijgt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geertwa
Verwijderd schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 07:59:
[...]

Middels een market of limit sell order op het EUR/USDT pair.

Je verkoopt dan je euro's voor USDT, of andersom.
Dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
Supershiva schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 08:06:
[...]

Dit gelooft toch niemand...

Volgens mij ben je vergeten te beloven dat hij ook een bitcoin erbij terug krijgt
Ah shit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Supershiva schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 01:37:
[...]

hey dat heb ik ff gemist, waar stond dat?
Stond op de queue-pagina, een paar minuten nadat alles was uitverkocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:17

knakworst

Get more sats!

anti elppa schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 08:00:
[...]

Zou kunnen ja. Ik doe nog ff niets. Ik kan het redelijk volgen vandaag, als die 53 overtuigend breekt gooi ik die 30% fiat terug en open ik ook een long. Maar dan moet ie er wel echt goed door. Weekend komt er ook aan waar het volume de laatste weken wat minder is. Kans dus dat een uitbraak niet door pakt
Boven 53k, weinig overtuiging maar goed opletten nu. Wellicht kruipen we geleidelijk 5k omhoog _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-09 21:52

Nutellaah

Bits N Sites

knakworst schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 08:40:
[...]

Boven 53k, weinig overtuiging maar goed opletten nu. Wellicht kruipen we geleidelijk 5k omhoog _/-\o_
Indien we in de 4H boven de 53K blijven, dan zal de weg omhoog opnieuw echt ingezet zijn. Indien we weer onder die 53K duiken denk ik dat we nog iets dieper gaan tot 49k-50k tijdens het weekend.

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:21

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Of je doet een convert.
even voor jezelf kijken wat goedkoper is.
Als dit je vraag is, en je begint net. Lees dan ook even in waarom je BNB moet kopen om je trades wat goedkoper te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valar Morghulis
Nutellaah schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 08:50:
[...]

Indien we in de 4H boven de 53K blijven, dan zal de weg omhoog opnieuw echt ingezet zijn. Indien we weer onder die 53K duiken denk ik dat we nog iets dieper gaan tot 49k-50k tijdens het weekend.
53,5K USD/ 45,5K EUR moeten we even passeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:39
Of straks nog 1x de 53k van boven af testen?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Valar Morghulis schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 08:55:
[...]

53,5K USD/ 45,5K EUR moeten we even passeren
Been there, done that? >:)

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:12
ApC_IcE schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 08:50:
[...]

Of je doet een convert.
even voor jezelf kijken wat goedkoper is.
Als dit je vraag is, en je begint net. Lees dan ook even in waarom je BNB moet kopen om je trades wat goedkoper te maken.
En dan niet vergeten de bnb discount aan te zetten

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
jowi schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 07:36:
Zie ik daar nu een driehoek? Die zal dan binnen een paar uur naar boven uit gaan breken. Of naar beneden. Exactly as predicted. [Afbeelding]
Zat ik er toch niet veel naast :)
Outbreak! Nu maar hopen dat ie doorzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valar Morghulis
magertjes... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraay89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-09 10:31
Valar Morghulis schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 07:55:
Nou de GRT zit ook weer wat leven in. Wat een gebed zonder einde de laatste dagen
Nou zeg dat. Teleurstelling van de maand. Zag het helemaal zitten toen ik daar een ruime maand terug in stapte. Maar sindsdien eigenlijk alleen maar gezakt. Wel een beetje ge-DCA-t, maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLLuSion_xGen
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15-05 08:41
Valar Morghulis schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 07:55:
Hopelijk terug naar de €1.90 nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valar Morghulis
iLLuSion_xGen schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:07:
[...]

Hopelijk terug naar de €1.90 nu
Dat zal nog wel even geduld vergen. GRT bloed zoals de meeste alts bij een stuiterende BTC. Overigens vind ik dit effect bij de GRT sterker dan bij de andere 2 alts die bezit. Maarja heb de GRt op 0,561 USD gekocht dus mag niet klagen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Valar Morghulis schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:11:
[...]

Dat zal nog wel even geduld vergen. GRT bloed zoals de meeste alts bij een stuiterende BTC. Overigens vind ik dit effect bij de GRT sterker dan bij de andere 2 alts die bezit. Maarja heb de GRt op 0,561 USD gekocht dus mag niet klagen 8)7
Aan mijn inzet zal het niet liggen. Ben vol GRT in gegaan met mijn gratis coinbase earn UMA.

Zweethandjes.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D0m1nat0r11
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:30
Laatst kwam de vraag voorbij over de PundiX swap ( Deze is 30 maart) icm bitvavo.
Zoals je ziet gaat het volledig automatisch
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0amBUk6U1aJkHw9QslMOE6FOs_8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Kdi2DgB1ULYrWTxTFFtHIPlc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:47
Na wat wikken en wegen toch portfolio wat uitgebreid. DOT aangekocht in de dip, verwachting dat deze toch echt wel weer gaat stijgen. Ook wat GRT, maar ben van plan deze weer snel te verkopen indien mooie stijging.
Daarnaast loopt ANKR nog steeds mooi omhoog!

[ Voor 15% gewijzigd door keanu_ op 26-03-2021 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Hoe zou het met die Xrp spin-off zijn... Flare. Wanneer krijg ik ze binnen en wat zou het opbrengen.. LOL

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:04

Mooody

elmoody

Kraay89 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:04:
[...]

Nou zeg dat. Teleurstelling van de maand. Zag het helemaal zitten toen ik daar een ruime maand terug in stapte. Maar sindsdien eigenlijk alleen maar gezakt. Wel een beetje ge-DCA-t, maar ja.
Kortetermijnvisie 2.0 heet dat.

GRT zal een slow runner zijn de komende 8-12-16 maand. Slechts 15% van de totale supply op de markt op het moment. De inflatie is vrij heftig, maar dat was bekend. Staken op het netwerk (tegen 15-18%) is daarom ook een must.

The Graph heeft een vast plekje in mijn PF, daar blijf ik zeker een jaar van af. Even kijken of ze deze mate van groei kunnen volhouden. De huidige prijs is een momentopname en zegt weinig over de voortgang van het project. Kijk bijv. naar Ankr die na 2 jaar ontwikkeling nu pas van de grond los komt. Meestal heb je geduld nodig. Als iets goed is, worden de hodlers vaak wel beloond :)

GRT en ANKR zijn protocollen die door Coinbase omarmd zijn. Dat is goud waard met de Coinbase IPO in zicht. Onderschat dat niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 26-03-2021 09:57 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraay89
  • Laatst online: 08-09 10:31
Ja, is ook allemaal wel waar natuurlijk. Ik ben er ook zeker voor de lange termijn. Maar toch aardig de P in als je het in eerste instantie alleen maar ziet zakken. Dat moest er even uit toen ik die reactie zag. Sinds wanneer hebben we hier nuance? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Kraay89 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:56:
Sinds wanneer hebben we hier nuance? ;-)
Je hoopt er wel een beetje op. Het gaat toch om investeren in een eventuele zorgeloze financiele toekomst, mits je het cryptospelletje goed uitspeelt.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Fox11
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-11-2023
Lieve mensen, ik ben er.

11 miljard Fox munten bij elkaar gescharreld. Ik kan deze aarde nu rustig verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje-bart
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:18
https://www.crypto-inside...-cryptocurrency-exchange/

Dit is dan geen goed nieuws voor Chilliz.. toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 16:54
Toch nog even wat ADA ingekocht. Nu even de PF vastzetten voor de lange zit, ETH zit nog wat in de min...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:18
Ja ben erg benieuwd welke deal CHZ dan heeft inde motorsport? Maar fit is mcclaren, zijn nog zat andere teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:52
Hoezo niet?
CHZ zit al in een heel veel andere takken van sport, het missen van 1 team in de F1 zal niet veel uitmaken.
Zo zit Glasgow Rangers ook bij dat Bitci, daar heeft CHZ ook niet echt last van.

TLDR:
De markt is meer dan groot zat voor meerdere spelers.
En uiteindelijk zal de beste/grootste/populairste de strijd wel winnen.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Nnoitra schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:34:
[...]

TLDR:
De markt is meer dan groot zat voor meerdere spelers.
En uiteindelijk zal de beste/grootste/populairste de strijd wel winnen.
Mwah, dat hoeft natuurlijk niet. Kijk naar Coca Cola en Pepsi, Microsoft en Apple, Tesla en Lamborghini. Die bestaan ook allemaal naast elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 12:59
Ik wil ook eens kennismaken met minen (heb voor de rest geen cryptocurrency en ook geen geld ;-)). Heb een vrije nieuwe gaming PC met een RTX 3080.

Ik heb zojuist Nicehash geïnstalleerd en dat draait nu, hier wordt je hardware gebruikt voor het genereren van crypto en hiervoor krijg je uitbetaald.

Andere optie is het draaien T-Rex miner, daarmee kan je crypto genereren die dan van jezelf blijft.

Wat raden jullie aan voor een beginner? :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nnoitra
Protax schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:38:
Ik wil ook eens kennismaken met minen (heb voor de rest geen cryptocurrency en ook geen geld ;-)). Heb een vrije nieuwe gaming PC met een RTX 3080.

Ik heb zojuist Nicehash geïnstalleerd en dat draait nu, hier wordt je hardware gebruikt voor het genereren van crypto en hiervoor krijg je uitbetaald.

Andere optie is het draaien T-Rex miner, daarmee kan je crypto genereren die dan van jezelf blijft.

Om de topic search functie te gebruiken en om even in Cryptocurrencies te zoeken naar specifieke topics over het minen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46

Voor een beginner is Nicehash wel de beste denk ik!

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pelox

Nu je rtx 3080 verkopen is het beste idee.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Mooody schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:52:
[...]

Kortetermijnvisie 2.0 heet dat.

GRT zal een slow runner zijn de komende 8-12-16 maand. Slechts 15% van de totale supply op de markt op het moment. De inflatie is vrij heftig, maar dat was bekend. Staken op het netwerk (tegen 15-18%) is daarom ook een must.
Kan je iets meer vertellen over hoe je GRT staked? Als ik google krijg ik alleen maar hele ingewikkelde manieren omdat te doen met Indexers enzo.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:42:
[...]

Idd, goed rendement denk ik. En verder: Coin mining - hardware, software en instellingen - deel 2

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 20:08
Valt mee. Denk dat bij een club als Juventus meer cashflow is dan bij McLaren. Vanuit fan-tokeperspectief denk ik dat Ferrari toch een belangrijkere naam is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 12:29
Pelox schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:42:
[...]

Dikke kans dat ie nog thuis woont. Dan is minen wel lekker aangezien je elektriciteitskosten hebt

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
hmr schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:48:
Hoe zou het met die Xrp spin-off zijn... Flare. Wanneer krijg ik ze binnen en wat zou het opbrengen.. LOL
Geen spin-off toch? Naja misschien wel. Ik heb geen idee wat de specs van het Flare network zijn maar volgens mij werkt het toch wat anders dan XRP zelf.
En van al dat finance gebeuren bij Flare snap ik nog steeds niets, maar dat kan ook niet als je je er nog niet in verdiept hebt hè ;) .

De eerste AirDrop zou ergens in het tweede kwartaal plaatsvinden (15%) dus dat kan nog ff duren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Gelukszoekr schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:44:
[...]

Dikke kans dat ie nog thuis woont. Dan is minen wel lekker aangezien je elektriciteitskosten hebt
Haha kunnen paps en mams vast ook waarderen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nnoitra
[...]

Iedereen woont toch thuis?
Of bedoel je dat ie bij z'n ouders woont? :+

Sorry, zit ff in zo'n bui :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Laatst online: 14-09 12:59
[...]

Lol, ik woon gewoon in mijn eigen huis met mijn gezin ;-) Dus die energiekosten mag ik mooi zelf betalen, maar mijn pc staat nu al hele dagen aan omdat ik thuis aan het werk ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Die waardeloze fan tokens ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:54
Protax schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:47:
[...]

Lol, ik woon gewoon in mijn eigen huis met mijn gezin ;-) Dus die energiekosten mag ik mooi zelf betalen, maar mijn pc staat nu al hele dagen aan omdat ik thuis aan het werk ben.
Heb vrij weinig verstand van minen maar gaat het energie verbruik niet flink omhoog zodra je het mining programma gebruikt en dus ook de kosten voor elektriciteit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Mighty schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:42:
[...]

Kan je iets meer vertellen over hoe je GRT staked? Als ik google krijg ik alleen maar hele ingewikkelde manieren omdat te doen met Indexers enzo.
Vrij eenvoudig hoor.

1. GRT -> ERC-20 compatible wallet (zoals Metamask)
2. ERC-20 wallet -> connecten met https://network.thegraph.com/
3. GRT delegaten aan een indexer naar keuze

* Zorg voor voldoende ETH in je ERC-20 compatible wallet, anders kun je de transacties niet doen.
* Weet dat de inlegfee 0,05% van je GRT stack is.
* Kijk goed naar de fees die indexers in rekening brengen. Kies bij voorkeur een liquide indexer, zoals p2p-org.eth

[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 26-03-2021 10:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Protax schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:47:
[...]

Thermostaat van de CV omlaag en de computer midden in je huiskamer zetten, zie het als een warme lucht systeem d:)b great succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Nou wat denken we ervan. Na vanmiddag 17.00u de weg omhoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
mugenmarco schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:48:
[...]

Heb vrij weinig verstand van minen maar gaat het energie verbruik niet flink omhoog zodra je het mining programma gebruikt en dus ook de kosten voor elektriciteit?
Als je weet hoeveel Watt je systeem trekt kan je een kosten/baten plaatje maken en kijken of het wat oplevert.
Als je bijvoorbeeld zonnepanelen op je dak hebt en niet het maximale eruit trekt gaat het sowieso meer opleveren als straks de salderingsregeling wordt afgebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lemongrass
  • Registratie: Februari 2018
  • Niet online

Lemongrass

Aan het typen...

Minen, levert dat nog wat op dan tegenwoordig, zonder hele stellages met GPU's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:52:
Mag ik vragen waaruit je concludeert dat we om dat tijdstip weer omhoog gaan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Lemongrass schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:54:
Niet zoveel als SAFEMOON hè. straks, na 3 dagen 4mil tokens erbij gekregen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:08
Zolang je een coin mined die in waarde blijft stijgen is het naar mijn idee nog redelijk rendabel. Met 1 GPU (zelfs een 30X0 serie) gaat het echter niet heel snel, dus dan moet je aansluiten in een pool.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
0108daniel schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:54:
[...]
Mag ik vragen waaruit je concludeert dat we om dat tijdstip weer omhoog gaan?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JFJDWQBHRdTt-BFmS94ni_vB0XY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sgkdTFQIF1wDVw42hTvNhyno.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 26-03-2021 10:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lemongrass
  • Registratie: Februari 2018
  • Niet online

Lemongrass

Aan het typen...

Gelukszoekr schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:55:
[...]

Niet zoveel als SAFEMOON hè. straks, na 3 dagen 4mil tokens erbij gekregen _/-\o_
Hier ook aardig wat bijgekregen, ben benieuwd of we er uiteindelijk nog wat aan overhouden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:18

resusaapje

h less

Vandaag €6 netto, afgelopen maand €97 netto. En dat met een 3070. Een 3080 doet het circa 30% beter

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Lemongrass schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:57:
[...]

Hier ook aardig wat bijgekregen, ben benieuwd of we er uiteindelijk nog wat aan overhouden :D
Miljoenen! :7

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
[...]

Toch op z’n minst weer wat entertainment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
resusaapje schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:58:
[...]

Vandaag €6 netto, afgelopen maand €97 netto. En dat met een 3070. Een 3080 doet het circa 30% beter
ik woon in een appartement waar stroomverbruik in de totale kosten zit, is het voor mij aan te raden om ook te minen gezien ik niks extra betaal voor stroom? O-)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
mugenmarco schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:59:
[...]

ik woon in een appartement waar stroomverbruik in de totale kosten zit, is het voor mij aan te raden om ook te minen gezien ik niks extra betaal voor stroom? O-)
Zeker. En denk ook eens aan een wietplantage. Zeer rendabel als je geen extra stroom hoeft te betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:18

resusaapje

h less

[...]

Haha, goeie >:)

Check het hier: https://whattomine.com/

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Een laptop met een 2080 max Q hier en die mined netto zo'n 85-90 dollar aan Ethereum per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
Gelukszoekr schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:00:
[...]

Zeker. En denk ook eens aan een wietplantage. Zeer rendabel als je geen extra stroom hoeft te betalen
hahahah. huurcontract zegt duidelijk 'geen wietplantages', staat niks in over 'mining niet toegestaan' ahah

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:38
Afgelopen 7 dagen netto 32k outflow vanaf de exchanges. Het schijnt dat de BTC opraakt.
https://www.viewbase.com/coin/bitcoin

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
[...]

Sterker nog. Wij komen dan ook wel eea bij jou neerzetten dan.
En ik heb ook nog wat eh...kruidenplantjes. Hebben veel warmte nodig. Mogen die ook ff gestald worden?

Edit:
Oh...laat maar...ik denk dat het niet mag

[ Voor 5% gewijzigd door readytoflow op 26-03-2021 11:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shejaidon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
[...]

Meestal betaal je in een huurappartement gewoon een voorschot en wordt het verbruik boven the threshold gewoon in rekening gebracht. Maar ik heb een tijd in een studentenhuis gezeten waar niks werd gemeten en daar heb ik een jaar lang mijn totale huurkosten aan stroom verbruikt iedere maand dus dan loont het zeer zeker >:) >:)

OT: ben sinds anderhalve maand aan het traden maar ik blijf het een bizarre wereld vinden. Whales bepalen de koers van iedere Altcoins continu en het is uiteindelijk naar mijn idee toch veel een gok. paar leuke ritjes kunnen maken maar ook een paar keer flink nat gegaan.

Netto resultaat: mijn portfolio in sats 10% kunnen laten groeien dus ik ben wel tevreden maar ik ben nog vaak te ongeduldig. Het is in ieder geval een leuk leerproces :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themikes
  • Laatst online: 13-09 20:39
[...]

Je moet jezelf afvragen of het je allemaal waard is, Het levert een paar euro per dag op en in ruil daarvoor krijg je:
- Een hoop herrie
- warmte
- risico op brand
- risico op GPU defect (weg investering)
- risico op koersdaling (of stijging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
themikes schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:03:
[...]

Je moet jezelf afvragen of het je allemaal waard is, Het levert een paar euro per dag op en in ruil daarvoor krijg je:
- Een hoop herrie
- warmte
- risico op brand
Dankje, dit moest ik even lezen. Interesse is weer weg haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
mjjveldt schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:01:
Afgelopen 7 dagen netto 32k outflow vanaf de exchanges. Het schijnt dat de BTC opraakt.
https://www.viewbase.com/coin/bitcoin
Dat is gunstig toch? Minder BTC bij gelijke interesse = hogere prijs. Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
themikes schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:03:
[...]

- Een hoop herrie
- warmte
- risico op brand
Het ding staat op zolder, de warmte gaat praktisch direct door de warmtewisselaar, het risico op brand is niet groter dan wanneer de laptop gewoon aan staat, de GPU wordt extreem veel minder belast dan bij gamen en een stabiele belasting is veel beter voor de levensduur, het risico op dalingen en stijgingen is véél lager doordat je al rendement haalt op het minen zelf.

Je kan ook overdrijven met de negatieve punten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
[...]

Als je de hardware al hebt, is het zeker de moeite. Nu aanschaffen raad ik af als beginner.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mjjveldt
sOid schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:05:
[...]

Dat is gunstig toch? Minder BTC bij gelijke interesse = hogere prijs. Of zie ik iets over het hoofd?
Inderdaad gunstig.
En wilde eignelijk ook gewoon die site even delen met jullie. Want ik had die nog niet eerder gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Als die opties allemaal aflopen en dus verkocht worden dan zal de koers toch juist omlaag gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Als de stroom gratis is zou ik op marktplaats naar tweede hands antminers gaan kijken. Maken wel een teringherrie dus dat moet je er voor over hebben.

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
0108daniel schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:11:
[...]

Als die opties allemaal aflopen en dus verkocht worden dan zal de koers toch juist omlaag gaan?
Zijn put en call opties, over heel veel verschillende bedragen heen. Een groot deel is al waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Wat zou er met die dingen gebeurt zijn?
Wie zou ze hodlen nu? DoJ? Hoe easy zou het zijn voor de technische recherche om er bijv 173 over te maken naar een eigen wallet? Komt toch geen hond achter?

380.000 BTC Dat is gdv gewoon 19 miljard waard nu!! 8)7

En die koekwaus zal toch wel 1 accountje met wat BTC achter hebben gehouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:52:
De weerstand op 53200 lijkt nu voorzichtig support te zijn geworden, dat geeft de mens in ieder geval weer hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertwa
ADA heeft er wel zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomassie12
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-09 15:57
[...]

Staken jullie je safemoon ergens of hoe werkt die ongein :+ ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:37

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

readytoflow schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:16:
[...]

En die koekwaus zal toch wel 1 accountje met wat BTC achter hebben gehouden?
Nouja, als hij zegt "ik deed eigenlijk niets opvallends" en daarna zijn wagenpark opnoemt... Kan best zijn dat ie een goede handelaar is maar geen goede strateeg...

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
thomassie12 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:20:
[...]

Staken jullie je safemoon ergens of hoe werkt die ongein :+ ?
je krijgt er automatisch safemoon bij als iemand in de wereld ze koopt of verkoopt. dus lekker holden :)
van elke verkoop/koop worden er volgens mij 5% geburnt (total supply zou met de tijd alleen maar moeten dalen) en 5% verdeeld over de andere holders

[ Voor 6% gewijzigd door nemesis2212 op 26-03-2021 11:25 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Remy!!!! schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:55:
[...]

Zolang je een coin mined die in waarde blijft stijgen is het naar mijn idee nog redelijk rendabel.
Maar dit is zo'n verkeerde manier om ernaar te kijken. Je moet speculatie volledig loszien van het minen. Je moet altijd de coin minen die op dat moment het meeste oplevert. Als dat niet kosteneffectief kan, kun je gewoon beter niet gaan minen.

Als je wil speculeren op een waardestijging van een coin, dan moet je die coin gewoon kopen. Als je gaat minen terwijl de opbrengst op dat moment lager is dan de energiekosten, dan betaal je effectief meer dan als je de coin direct zou kopen. Waar je natuurlijk wel rekening mee moet houden is het tijdsverschil tussen het minen en het uitbetalen van de pool, dus er zal atijd wel een stukje speculatie inzitten. Maar dat houdt op zodra je de coins in je wallet hebt.

[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 26-03-2021 11:30 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomassie12
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-09 15:57
nemesis2212 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:25:
[...]

je krijgt er automatisch safemoon bij als iemand in de wereld ze koopt of verkoopt. dus lekker holden :)
van elke verkoop/koop worden er volgens mij 5% geburnt (total supply zou met de tijd alleen maar moeten dalen) en 5% verdeeld over de andere holders
Cool, dus in je metamask wallet hebben is genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:47
Hm, zojuist sellorder gemaakt naar USDT, gevuld, maar niet bijgewerkt in Binance. Niet eerder dit meegemaakt dat het niet wordt bijgeschreveb, iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
keanu_ schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:35:
Hm, zojuist sellorder gemaakt naar USDT, gevuld, maar niet bijgewerkt in Binance. Niet eerder dit meegemaakt dat het niet wordt bijgeschreveb, iemand ervaring hiermee?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DIz2uOVDBXxTkZRLw78x5YOjdds=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3rmiIAsgtnjzEirUryseavIL.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 26-03-2021 11:39 ]

Pagina: 1 ... 138 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!