Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
present!mannowlahn schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 00:22:
[...]
Ik ben helaas ook nog wakker om de gok te nemen.
Dit is van maandag dinsdag:
The CSPR token sale has driven unprecedented demand — as of the start of yesterday’s sale, we had more than 230,000 unique registrants. We are excited and humbled by the size and commitment of support from the Casper community.
[ Voor 77% gewijzigd door EBOOZ op 26-03-2021 00:31 ]
Heeft iemand al een inschatting gemaakt hoe hoog je moet eindigen in de loting om kans te maken?
[ Voor 84% gewijzigd door Rep7 op 26-03-2021 00:32 ]
[ Voor 71% gewijzigd door veertje op 26-03-2021 00:34 ]
https://opensea.io/seaart
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Of dat ze gewoon een normaal tijdstip pakken aangezien de USA toch niet mee mag/kan doen in deze sale..enomiss schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 00:35:
Jammer dat er niet gewoon een alarm afgaat als je erdoor bent. Dan kon ik gewoon verder slapen.
Dat vind ik inderdaad zo raar.Egeau schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 00:37:
[...]
Of dat ze gewoon een normaal tijdstip pakken aangezien de USA toch niet mee mag/kan doen in deze sale..
Waarom mogen ze eigenlijk niet mee vroeg ik me af?
https://blog.casperlabs.i...n-on-the-cspr-token-sale/In response to the overwhelming interest in CSPR, the Casper team is currently working with CoinList on an additional opportunity for our community to participate. Details are currently being worked out, and we will share the specifics of this “Option 4” as soon as we can. Please be patient and stay tuned!
Ik gok tussen de 5000 en 6000 buyersRep7 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 00:31:
Aanwezig!
Heeft iemand al een inschatting gemaakt hoe hoog je moet eindigen in de loting om kans te maken?
Option 1 sold out in 2.5 hours, with 18,181 participants purchasing 800,000,000 CSPR tokens. Nu hebben we 400 miljoen met een Max tot 5k ipv 1 zoals bij option 1.Rep7 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 00:31:
Aanwezig!
At the start of the March 23 Option 1 sale, we had more than 230,000 unique registrants on CoinList. Option 1 sold out in 2.5 hours, with 18,181 participants purchasing 800,000,000 CSPR tokens.
Dus rond de 18.000.
Het voordeel is wel dat de meeste mensen die meededen met 1 en eventueel 2 nu snurkend op de bank liggen.mannowlahn schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 00:55:
[...]
Option 1 sold out in 2.5 hours, with 18,181 participants purchasing 800,000,000 CSPR tokens. Nu hebben we 400 miljoen met een Max tot 5k ipv 1 zoals bij option 1.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
lolMooody schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 00:59:
Succes allen. Beetje genant is het wel om elkaar succes te wensen om een shitcoin te mogen kopen
Edit: Fuck, 120756...
[ Voor 21% gewijzigd door Chaes op 26-03-2021 01:01 ]
Your estimated wait time is: more than an hour
kan het wel vergeten dus.
Number of users in line in front of you: 73570
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Slaap lekker allen
Number of users in line in front of you: 249041

edit: denk dat ik hier de prijs heb van allerlaatste
edit2: nvm
[ Voor 32% gewijzigd door freshprince op 26-03-2021 01:02 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Slaap lekker allemaal
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
:fill(white):strip_exif()/f/image/1C2PpwkYzR3mnHcky97ORrIf.png?f=user_large)
omg volgens mij is het mijn lucky day
Kansloos, toch?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Woww.... congratsSkywalker88 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 01:02:
[Afbeelding]
Hah lekker voor jeSkywalker88 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 01:02:
[Afbeelding]

Kijk toch nog een van ons die het wel lukt!Skywalker88 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 01:02:
[Afbeelding]
Zou ook snel een staatslot kopen als ik jou wasSkywalker88 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 01:02:
[Afbeelding]
Dat gaat denk ik wel lukken!Rep7 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 01:03:
Laagste van mijn schermen.... 8812..
Toch maar even afwachten..
Ik moet beloond worden voor twee doordeweekse dagen laat opblijven, verdommeenomiss schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 01:03:
Misschien heeft hij maar 1 sessie open en worden wij gestraft.
zeg dat!sOid schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 01:04:
[...]
Ik moet beloond worden voor twee doordeweekse dagen laat opblijven, verdomme
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Het idee was om vandaag weer 500 te kopen.... mja jammer de bammer
Had ik nu maar maandag gelijk all-in gegaan... maar hé..... achteraf is mooi wonen zeggen ze
Maandag waren ze de helft goedkoper? Waarom toen niet die 500 extra gedaan, je zou dan nu toch duurder uit zijn?Supershiva schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 01:07:
gelukkig had ik maandag voor 500 ingekocht.
Had ik nu maar maandag gelijk all-in gegaan... maar hé..... achteraf is mooi wonen zeggen ze
Woh met de animo was ik zeker meteen voor 1000$ gegaan maarja aan dit ongevraagde achteraf advies heb je natuurlijk ook nietsSupershiva schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 01:07:
gelukkig had ik maandag voor 500 ingekocht.
Jammer van je geld.Skywalker88 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 01:08:
[Afbeelding]
Sorry jongens, ik wil jullie niet jaloers maken..![]()
![]()
![]()
Baas! Ik ben alsnog blij dat ik maandag 1k heb kunnen 'investeren'.Skywalker88 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 01:08:
[Afbeelding]
![]()
![]()
Gratz!! Nu maar hopen op mooie technische ontwikkelingenSkywalker88 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 01:08:
[Afbeelding]
![]()
![]()
Heb slechte verhalen gehoord over Casper, project gaat zeker naar 0$
Nee succes, hoop dat het de moeite waard is
dat wel helaas, heb het al afgeboekt

Hax! Zo snel 😱Skywalker88 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 01:08:
[Afbeelding]
![]()
![]()
21 min.
Ik blijf nog ff een kwartiertje wakker voor de zekerheid
Ik denk dat jij het op het nippertje gaat halen eigenlijk.Mooody schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 01:11:
21 min.
mja... gedachte er achter was dat deze 3e sale tokens gelijk dit jaar nog verhandeld konden worden en die andere staan een jaar vast.mannowlahn schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 01:08:
[...]
Maandag waren ze de helft goedkoper? Waarom toen niet die 500 extra gedaan, je zou dan nu toch duurder uit zijn?
10900Mooody schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 01:11:
21 min.
20min
Mischiennnn
:fill(white):strip_exif()/f/image/pb0w7KsxA7TmDaDgUEKlSWna.png?f=user_large)
had op mn PC 4 browsers opem (IE, Chrome, Edge en Firefox) en alle 4 met een extra incognito venster)
Was meteen binnen!
Denk het niet. Of de helft van de wachtenden moet een spontane stroomstoring krijgen.enomiss schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 01:11:
[...]
Ik denk dat jij het op het nippertje gaat halen eigenlijk.
wow...gaat hard
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Heb je uberhaubt wel iets van CASPER kunnen kopen de afgelopen dagen?Mooody schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 01:13:
[...]
Denk het niet. Of de helft van de wachtenden moet een spontane stroomstoring krijgen.
Zijn laken.Supershiva schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 01:14:
[...]
Heb je uberhaubt wel iets van CASPER kunnen kopen de afgelopen dagen?
Maar die wilde hij direct weer terug hebben.
Nee, toch wel 1k op maandag.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
You and me both....maar toch balen ditMooody schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 01:15:
[...]
Zijn laken.
Casper team is currently working with CoinList on an additional opportunity for our community to participate. Details are currently being worked out, and we will share the specifics of this “Option 4” as soon as we can. Please be patient and stay tuned!
ah gelukkig voor je toch iets.Mooody schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 01:15:
[...]
Zijn laken.
Jij hebt CASPER hier onder de aandacht gebracht.
Had het echt onwijs zuur voor je gevonden als je zelf niks had kunnen kopen.
hey dat heb ik ff gemist, waar stond dat?sOid schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 01:21:
Het echte nieuws is dat er mogelijk een 4e ronde komt:
[...]
Hoe laat verlopen die opties vandaag?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Er al eerder in gezeten, maar ondanks de ervaring alsnog met meerdere maandsalarissen op dit niveau instappen?Wouter schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 00:10:
[...]
Ik ben pas anderhalve maand geleden ofzo weer ingestapt. Dus ik heb wel wat leuke winst gemaakt, maar 3 van deze dagen achter elkaar en het is ook weer weg. En ik zit niet in BTC maar puur in de alts. Mijn pullback was dan ook iets heviger dan die van BTC. Oh well, we gaan het zien.
Impressive.
Dan ook nog es alts uitzoeken die al boem gedaan hebben? Tja, dat kan tegenvallers opleveren.
Crypto's is als QuakeLive: easy to learn, hard to master.
The first casualty in war is always the truth...
Yep, heb hetzelfde gevoel. Zijn de ontwikkelingen nu weer bullish? Zijn we nu officieel uit deze dip?Richh schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 01:52:
Nou, daily geclosed rond de 51k en gelijk daarna een dikke groene kaars. Ik snap er de ballen van maar kan zo wel gerust gaan slapen
Hoe laat verlopen die opties vandaag?
Mensen roepen weer over nieuwe ATH’s op Twitter.
Geen echter hodler dan, weak hand!Verwijderd schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 06:56:
380000 Bitcoins down the drain...
https://www.vice.com/nl/a...rips-silkroad-vrijgelaten
Die tekst ook:Verwijderd schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 06:56:
380000 Bitcoins down the drain...
https://www.vice.com/nl/a...rips-silkroad-vrijgelaten
Bevat woorden/zinnen als: “..... snap je?” , “weet je wel” en “Ik had geen plannen ofzo”
Van dat straattaal gelul ofzo, je weet toch tozzzzzz
pffff die bijdehante puistenkop komt me echt de strot uit zeg. en dan al die comments aanhalen van die paar zwervers die 20$ verdient hebben......95% van die volgers gaat dagelijks diep het rood injowi schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 07:36:
Zie ik daar nu een driehoek? Die zal dan binnen een paar uur naar boven uit gaan breken. Of naar beneden. Exactly as predicted. [Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Wat heb ik nou weer gemist?anti elppa schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 07:40:
[...]
pffff die bijdehante puistenkop komt me echt de strot uit zeg. en dan al die comments aanhalen van die paar zwervers die 20$ verdient hebben......95% van die volgers gaat dagelijks diep het rood in
Kom op, het is altcoin season!!!

Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!