Ten opzichte van 1 maart 10 procent in de plus. #perspectief
Buy orders bijna allemaal gehit.
:fill(white):strip_exif()/f/image/XHPIOvhkLVXHXjW3UOqCrSgF.png?f=user_large)
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
JW04 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:32:
Hoeveel % van de marketcap moet iemand volgens jullie holden om een whale genoemd te mogen worden>
:fill(white):strip_exif()/f/image/Xymro3t4AC2i5skNh3Wqg9cc.png?f=user_large)
Uiteraard niet gegoten in beton!
BBTM schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:37:
Kwam deze tegen, vond hem wel grappig.
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Zojuist 500 euro op binance gegooid en wat btc dot enj bnb en eth bijgekocht-Sander- schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:15:
[...]
Don’t panic sell! HODL en DCA the dips als het kan.
Als je nu kunt bijkopen dan middel je duurdere aankoop direct en sta je ook sneller weer boven water.
Fuck panic sells buy the dip
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
*opent Bitcoinswisdom
*sluit Bitcoinwisdom
*sluit Bitcoinwisdom
Dat wordt Brinta vanavond voor mijn gezin.
Payday vandaag dat kan toch geen toeval meer zijn?
Een aantal stevige liquidaties van longs de voorbije minuten. Gisteren ook al. Altijd blij dat ik daar niet bij ben
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ik had nog een 10% van m'n PF laten staan afgelopen maand. Don't know what happened, maar dat is gewoon lekker -32% gegaan. Met name INJ en REN die hier schaamteloos geshilled werden gaan lekker door het putje.
Geen last is misschien niet het juiste woord. Ik bedoel dat ze terug naar een 'acceptabelere' koers gaan zoals tijdens de vorige bull. Nu ja, dat is allemaal relatief natuurlijk. Domme vraag van mijnentwege.Gelukszoekr schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:21:
[...]
De markt beweegt in golven. Deze worden elke keer wat minder hevig, maar je kan er vanuit gaan dat er nog wel weer lange beermarkt zal komen.
Waarom zou KSM hier niet ook in meegaan? De enige coins die geen last gaan hebben van een beermarkt zijn stablecoins
Heb wat aankoopjes gezet voor de maandelijkse DCA op kraken.
Kijk vanavond wel of het gelukt is, aan de reacties in dit topic is dat zeker gelukt.
Kijk vanavond wel of het gelukt is, aan de reacties in dit topic is dat zeker gelukt.
Heb je ook enig idee waarom je hebt geïnvesteerd? Of ben je lukraak op de shills afgegaan. In het geval van INJ moet het mainnet nog altijd live gaan. De allereerste layer 2 derivaten DEX op de aardbol, pre staking net van start. Je investeert vroeg, zodat je niet over 2 maanden loopt te piepen dat je de boot hebt gemistYpuh schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:45:
Ik had nog een 10% van m'n PF laten staan afgelopen maand. Don't know what happened, maar dat is gewoon lekker -35% gegaan. Met name INJ en REN die hier schaamteloos geshilled werden gaan lekker door het putje.
Wow, zoveel vragen ineens. Nee, ik had vooral ingezet voor groene candles, zoals iedereen eigenlijk.Willem Egel schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:49:
[...]
Heb je ook enig idee waarom je hebt geïnvesteerd? Of ben je lukraak op de shills afgegaan. In het geval van INJ moet het mainnet nog altijd live gaan. De allereerste layer 2 derivaten DEX op de aardbol, pre staking net van start. Je investeert vroeg, zodat je niet over 2 maanden loopt te piepen dat je de boot hebt gemist. Mits BTC meewerkt uiteraard.
ik vraag me dat ook af. Ik zie dat overal voorbij komen dat ze een samenwerking met NFL en DC Comics zijn aangegaan, maar ik zie nergens een officiele bevestiging/persbericht..BigF25 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:23:
Heeft iemand zich hier verdiept in Ecomi?
DC comics is al onderdeel van portfolio. Toekomstige samenwerking met NFL staat ook op de planning meen ik.
Hoewel ik het hier zeker mee eens ben, zou ik allerminst verrast zijn moest dit ongeveer de bodem zijn. Een heel aantal indicatoren staan nu op oversold en rond de 50k is duidelijk een belangrijk MA- en psychologisch supportniveau.Tominatie schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:53:
Wees niet te gretig he, voor je 't weet staat hij op $40K en heb je geen bijkoop money meer over.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Precies een dump tijdens het lopen.. knap wel. Ben weer terug dus we gaan weer omhoog.Pelox schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:14:
De zon schijnt.. ik ga even een rondje rennen. Misschien brengt het geluk..
[Afbeelding]
Zero.
Dat is precies wat ze ons willen laten denken: ''Een Bitcoin voor maar $49.999, wat een koopje!''zwembroek schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:34:
Amerika wordt zo wakker en gaan alle goedkope BTC kopen
ik zit zwaar in de dot, sinds die piek van 42 dollar is het huilen.Tominatie schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:56:
ETH doet het wel erg goed moet ik zeggen: -9% maar, terwijl BTC -10% doet.
bekijk het positief
Alle ballen op april, maart is een kut maand
Wow idd, nog steeds boven de $1. Hoe ist mogelijkFSC_87 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:59:
ADA houdt zich heel sterk trouwens
Blij dat ik 50% verkocht heb.. eth doet het vandaag misschien iets beter maar al weken is het maar droevig.. je ziet alleen nieuwe hype muntjes nog leuke dingen doen de laatste tijd de rest stijgt heel summier, staat stil of zakt. Ziet er vrij slecht uit.DarkShadow schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:59:
[...]
ik zit zwaar in de dot, sinds die piek van 42 dollar is het huilen.
Alle ballen op april, maart is een kut maand
Zero.
Het volume wil gewoon niet echt omhoog. Was bij vorige dips rond de 28k wel echt anders.
Begin ook zeer bearish te worden... eigenlijk wil ik alles eruit trekken nu. Maar goed....Pelox schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:00:
[...]
Blij dat ik 50% verkocht heb.. eth doet het vandaag misschien iets beter maar al weken is het maar droevig.. je ziet alleen nieuwe hype muntjes nog leuke dingen doen de laatste tijd de rest stijgt heel summier, staat stil of zakt. Ziet er vrij slecht uit.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Morgen lopen de futures af, dan schieten we weet omhoog ook qua volume =)
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Dit is toch gewoon 1 van de dips in de bull-run omhoog net als in 2017.
Hopen we
. Nouja zie het wel.
Hopen we
Dat hoop ik, maar ooit komt er een dip en daarna nog een en nog een en nog 1.. tot je op een ochtend wakker wordt en op -90% staat..DJ-Promo schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:03:
Hopen we. Nouja zie het wel.
Maar eerst naar de 378.000 dollar
Zero.
Haha precies mijn gedachte. Wil toch wel eruit zijn voor die dips blijven.Pelox schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:05:
[...]
Dat hoop ik, maar ooit komt er een dip en daarna nog een en nog een en nog 1.. tot je op een ochtend wakker wordt en op -90% staat..
Maar eerst naar de 378.000 dollar
Ach dagen als deze waarbij mijn hele PF in het rood staat is beter voor mijn gemoedstoestand dan wanneer alles over elkaar vliegt en ik om de minuut mijn PF loop te refreshen.
ja ook nu is er amper een bounce. Dit gaat echt nog dieper. Wick naar 47 begin ik echt wel in te geloven. VPVR geeft wel aan dat er in die regio veel volume komt. Neemt niet weg dat dat morgen weer anders kan zijn.DarkShadow schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:01:
Het volume wil gewoon niet echt omhoog. Was bij vorige dips rond de 28k wel echt anders.
Long term ben ik nog steeds super bullish. Dit soort dips zagen we in 2017 vrij vaak. En zelfs als deze 3 a 4 maanden gaat duren dan is dat prima. Zeker als dat een soort van 2013 scenario word.
Dit was echt geen eind top. Ik geloof dus ook zeker nog op een "normale" idiote blowoff top in de toekomst
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Vergeet Bitcoin. All in op Grumpy Cat: https://coinmarketcap.com/gainers-losers/
Ik heb zowaar het vervelende gevoel dat die $50K niet gaat houden. Ik weet niet zo goed wat te doen luitjes.
Ik ben nog niet op het niveau van panic sellen gekomen maar m'n delta kleurt lelijk rood. Zere oogjes krijg ik er wel van.
When Michael Saylor? When moon sir? Hello sir?
Ik ben nog niet op het niveau van panic sellen gekomen maar m'n delta kleurt lelijk rood. Zere oogjes krijg ik er wel van.
When Michael Saylor? When moon sir? Hello sir?
Hij komt alleen iets te snelDJ-Promo schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:03:
Hopen we. Nouja zie het wel.
Eigenlijk zouden we eerst naar 70k/80k moeten klimmen zodat er een correctie kon volgen naar de vorige ATH. We zouden eerst moeten groeien om dezelfde correcties als in 2017 mee te maken.
Iedere bullrun is er een mindere groei en zijn er minder diepe dalen. Ook nu weer. Minder stijging en minder daling. Kan best dat we de top hebben gehad..Richh schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:12:
[...]
Hij komt alleen iets te snel
Eigenlijk zouden we eerst naar 70k/80k moeten klimmen zodat er een correctie kon volgen naar de vorige ATH. We zouden eerst moeten groeien om dezelfde correcties als in 2017 mee te maken.
Zero.
Dat is ook zo, die -50% is er snel. Dit is alleen het shake van de weak hands tochRichh schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:12:
[...]
Kan zomaar zaterdag weer moon zijn nadat die opties voorbij zijn.
ja zo kan je het zien. Aan de andere kant waren we idioot overextended tov oa de 21 weekly ema. Meer nog dan in 2017. Te weinig correcties ook. Ook had eigenlijk die 'top" van 62k niet moeten gebeuren. Die was prut. Maar laat nu precies in maart 2017 hetzelfde gebeurt zijn. Diepe dip stuk onder de vorige top.Richh schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:12:
[...]
Die dips moeten ook gewoon om de boel weer ff recht te trekken. ff de lucht eruit. Jammer alleen voor henk en ingrid die op 62 kopen.....sellen op 47.....daarna weer kopen op 65...
[ Voor 22% gewijzigd door anti elppa op 25-03-2021 14:18 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verwijderd
Heb een deel verkocht rond 56k. (Inleg x3 ofzo)
Maar de rest hodl ik tot het eind der tijden.
Oftewel 2030.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8bWQJZxt2IdIcaar4pGgw9rJ.jpg?f=user_large)
Waarom eerst stijgen? Als we naar de afgelopen 3 maanden kijken is er een enorme stijging geweest. Een stevige correctie is op zijn plaats. Volgens mijn TA is er echter niets onnatuurlijks aan de hand tot we de 41K overspringen. Ik heb geen enkele BTC meer die gekocht is onder de 46K dus ook mijn PF is rood, echter maak ik mij nog geen zorgen. Veel te vroeg om al bearmarket te roepen.Richh schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:12:
[...]
Interessant, wat verwacht je er tzt van? Gezien je wel je winst casht vind ik 2030 een raar getal. Ik bekijk het op jaarbasis en dan durf ik toch niet verder te kijken dan 2023 qua cash out doel.Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:15:
[...]
Heb een deel verkocht rond 56k. (Inleg x3 ofzo)
Oftewel 2030.
[Afbeelding]
Edit: Dat ging niet helemaal lekker.
[ Voor 31% gewijzigd door JW04 op 25-03-2021 14:19 ]
Ik zie een W op de 3 min 
/hopium
/hopium
Huh? ADA is toch een stablecoin?Tominatie schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:00:
[...]
Wow idd, nog steeds boven de $1. Hoe ist mogelijk
Je bent je wachtwoord kwijt he?Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:15:
[...]
.Pelox schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 12:36:
[...]
Ik heb ze voor de lol gekocht, zit er niet met een enorm bedrag in. Ik durf safemoon daarom best lekker lang te hodlen. Gaat het naar 0 dan is dat in mijn geval geen ramp.
Same here. Gewoon lekker genieten van mijn crypto miljonairsstatus.
Pas als ze een euro per stuk zijn, gaan ze de deur uit.
Gelukkig heb ik een miljoen méér safemoon
Hier ook een miljoen erbij
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ja..daar lijkt het inderdaad wel op. ADA was de afgelopen twee maanden niet omhoog te krijgen dus het valt mij mee dat hij niet omlaag gaat. Niet de upsides en wel de downsides zou niet eerlijk zijn.
Maar het kan altijd nog he....
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Bij safemoon staat er tenminste nog een waarde bij in TrustWallet.Gelukszoekr schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:23:
[...]
Hier ook een miljoen erbijNiks zeggen over de waarde trouwens...
Heb inmiddels 7 MILJARD Fox munten, maar voor de waarde ervan moet ik nog steeds de koffiedrab bestuderen.
Zat net in een call. Toen ik terug kwam zag ik heel veel nieuwe posts.
Toen wist ik al hoe laat het was...
De 50k hebben we gezien, kunnen we nu weer door? 21/02 zakte we ook 10k geloof ik voordat we gingen stijgen. Toevallig ook rond de 26ste.
De 50k hebben we gezien, kunnen we nu weer door? 21/02 zakte we ook 10k geloof ik voordat we gingen stijgen. Toevallig ook rond de 26ste.
Je hebt zelfs je nick erop aangepast! Over toewijding gesprokenFox11 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:25:
[...]
Bij safemoon staat er tenminste nog een waarde bij in TrustWallet.
Heb inmiddels 7 MILJARD Fox munten, maar voor de waarde ervan moet ik nog steeds de koffiedrab bestuderen.
Das de goeie aanpak. Koop crypto en laat het gewoon staan. Het is al te verleidelijk om wanneer je 3K winst staat in één dag om de boel te verkopen, maar zo loop je de kans uiteindelijk de echt grote winst die er over een paar jaar (hopelijk) ligt mis te lopen.Fox11 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:20:
[...]
.
Same here. Gewoon lekker genieten van mijn crypto miljonairsstatus.
Pas als ze een euro per stuk zijn, gaan ze de deur uit.
Speel met geld waarvan je niet wakker ligt als je ineens dik in de min staat. Voor sommigen is dat al bij 500eur, voor anderen 50K of meer. En kies een strategy en houd je eraan.
Ik vond nog een whatsappbericht van mij terug in 2014 waarin ik zei tegen een vriend: koop bitcoin en laat het gewoon wat jaren staan. Zelf nooit mijn eigen advies opgevolgd... helaas
Ik ben zelf meer van de strategie: of gewoon 0eur over, of echt goeie winst, en dan niet met een paar duizend want dat schiet niet op.
[ Voor 7% gewijzigd door benchMarc op 25-03-2021 14:27 ]
Moet ie eigenlijk naar 11 miljard, voor de 'completionist' achievementsOid schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:26:
[...]
Je hebt zelfs je nick erop aangepast! Over toewijding gesproken
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Dat denkt iedereen. Totdat z'n PF dik in de winst staat en dit soort momenten aanbreken.benchMarc schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:26:
[...]
Ik ben zelf meer van de strategie: of gewoon 0eur over, of echt goeie winst, en dan niet met een paar duizend want dat schiet niet op.
Coldfusion maakt informatieve video's. Het kanaal heeft niet direct iets met crypto te maken. Maar nu dan wel een Bitcoin aflevering. Interessant omdat dit informatie over Bitcoin is van iemand buiten "onze" bubbel
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Met zo'n 40 miljoen per dag toename mag dat nooit lang duren.Nnoitra schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:28:
[...]
Moet ie eigenlijk naar 11 miljard, voor de 'completionist' achievement
Sinds afgelopen oktober heb ik geen werk meer. Dankzij crypto was dit geen enkel probleem gelukkig. Uiteraard wel diverse keren gesolliciteerd, maar zonder succes. Aanstaande maandag heb ik een 2e ronde gesprek, voelt wel goed.. zal je zien dat ik precies op tijd, einde bull, een nieuwe baan heb. Komt het toch nog goed allemaal. Ieder nadeel heb zijn voordeel.
Zero.
Of je doet het allebei. Stel je gaat er met 50K in voor de lange termijn, dan doe je er 30K langs om wat mee te day/week-traden. Zo zou ik het iig nu doen met mijn geleerde lessen van de kredietcrisishandel. Toen 33% rendement gemaakt over de termijn van 3 jaar, wat prima is, maar had ik het laten staan op het andeel dat het minst was gegroeid door de jaren daarna, dan had ik in het slechtste geval alsnog minstens 100% winst gemaakt.fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:28:
[...]
Dat denkt iedereen. Totdat z'n PF dik in de winst staat en dit soort momenten aanbreken.
Het is veel te aanlokkelijk om snel te verpatsen voor een paar duizend euro winst op 1 dag, maar daardoor wel vaak uit het schip gevallen dat maar door bleef stijgen uiteindelijk. Erg moeilijk namelijk om op goeie punten te kopen en verkopen.
Goed advies man.benchMarc schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:26:
[...]
Das de goeie aanpak. Koop crypto en laat het gewoon staan. Het is al te verleidelijk om wanneer je 3K winst staat in één dag om de boel te verkopen, maar zo loop je de kans uiteindelijk de echt grote winst die er over een paar jaar (hopelijk) ligt mis te lopen.
Speel met geld waarvan je niet wakker ligt als je ineens dik in de min staat. Voor sommigen is dat al bij 500eur, voor anderen 50K of meer. En kies een strategy en houd je eraan.
Ik vond nog een whatsappbericht van mij terug in 2014 waarin ik zei tegen een vriend: koop bitcoin en laat het gewoon wat jaren staan. Zelf nooit mijn eigen advies opgevolgd... helaas
Ik hoop voor jou dat je baan krijgt!Pelox schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:31:
Sinds afgelopen oktober heb ik geen werk meer. Dankzij crypto was dit geen enkel probleem gelukkig. Uiteraard wel diverse keren gesolliciteerd, maar zonder succes. Aanstaande maandag heb ik een 2e ronde gesprek, voelt wel goed.. zal je zien dat ik precies op tijd, einde bull, een nieuwe baan heb. Komt het toch nog goed allemaal. Ieder nadeel heb zijn voordeel.
(maar niet dat het einde bull is)
Iedereen netjes op de bodem verkocht?
Haha same here, stomme Teams meetings.fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:26:
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Wel een positieve uitkomst als ik vanavond weer naast CASPER grijp. Dan heb ik in ieder geval wat fiat over om goedkoop in te kunnen slaan.....
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Haha, zo kijk ik er ook naar inderdaad.Mighty schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:34:
Wel een positieve uitkomst als ik vanavond weer naast CASPER grijp. Dan heb ik in ieder geval wat fiat over om goedkoop in te kunnen slaan.....
Ik heb helaas geen fiat om te verkopen...knakworst schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:33:
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
PF tijdens BTC van 60 naar 50k; 11% gedaald.
Oftewel up in satoshis!
Oftewel up in satoshis!
Ja, iedereen investeert in groene candles lijkt me. Maar waarom investeer jij dan in INJ ipv 7999 andere muntjes? Omdat iemand dat hier roept?Ypuh schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:54:
[...]
Wow, zoveel vragen ineens. Nee, ik had vooral ingezet voor groene candles, zoals iedereen eigenlijk.
In 4 maanden van een dollar naar schommelen rond de 12 (soms meer, soms minder). De groene candles waren er dus wel degelijk, voordat het mainnet überhaupt live is gegaan. Daarnaast investeer ik in het project omdat ik daar op lange termijn wat in zie. Dat hoeft dus niet "direct" te resulteren in een x20.
Ik heb zojuist een pluk btc omgezet in ADA. Er zal vast een reden zijn waarom ADA zo sterk blijft.
75% btc en 25% ada. Hopelijk pakt het goed uit.
Moon,lambo.
Moon,lambo.
Redelijk wat mensen hier die Casper proberen te scoren vannacht. Gezellig
Zoals alles met SUPER gaat het allemaal andersom hahah. Eerst door het putje om daarna pieeeeeeeeew te doen.
De reden waarom ADA zo sterk blijft is denk ik de Cardano 360 show later vandaagTominatie schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:38:
Ik heb zojuist een pluk btc omgezet in ADA. Er zal vast een reden zijn waarom ADA zo sterk blijft.
Moon,lambo.
Gekocht, jaknakworst schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:33:
Moon!!!!
Iedereen moet de ADA unstaken om daarna te verkopen. Het dalen van ADA komt dus nog...Tominatie schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:38:
Moon,lambo.
midden april (dus over 3 weken) zitten we al bij 75K dames en heren. Dit is gewoon een goed moment om nog goedkoop bitcoin te kopen.
P.S. Dit is geen beleggersadvies op basis van lijntjes etc. etc. gewoon op basis van gevoel.
P.S. Dit is geen beleggersadvies op basis van lijntjes etc. etc. gewoon op basis van gevoel.
Verkoop je ook bio-stabils?mengenli schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:43:
midden april (dus over 3 weken) zitten we al bij 75K dames en heren. Dit is gewoon een goed moment om nog goedkoop bitcoin te kopen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Betwijfel ik en zou vervelend zijn. ADA is 40% van mijn PF. ADA is in eerder dips ook altijd constant gebleven op bepaalde lijnen,knakworst schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:43:
[...]
Iedereen moet de ADA unstaken om daarna te verkopen. Het dalen van ADA komt dus nog...
Of 34 miljard baghodlers die wachten tot de koers omhoog gaat.FSC_87 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:42:
[...]
De reden waarom ADA zo sterk blijft is denk ik de Cardano 360 show later vandaag
Ik ben pas een paar weken in cryptocoins aan het handelen, maar het komt mijn productiviteit voor werk niet ten goede...
. Verslavend!
[ Voor 11% gewijzigd door StealthyPeanut op 25-03-2021 14:48 ]
haha ja, die had ik ook niet zo verwacht. Aan de andere kant wat van m'n stack op Binance kunnen omzetten naar SUPER. Zodra dat platform live is verwacht ik nog wel een dikke stijging. Elliot zal zelf toch ook nog wel een youtubeshill doen. We gaan het zienkeepitfrosty schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:40:
[...]
Zoals alles met SUPER gaat het allemaal andersom hahah. Eerst door het putje om daarna pieeeeeeeeew te doen.
Ja mits je je funds bij coinlist weg krijgtMighty schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:34:
JONGENS!!!!
Ik heb DE oplossing!
Ik zag het naar beneden storten maar ik weet hoe je het kan opvangen! Wat je moet doen is aan de rechterkant met je muis slepen zodat de lijnen iets minder heftig worden. Dan zie je dat we eigenlijk gewoon netjes horizontaal gaan en zo direct zelfs naar boven! Vandaar ook de bekende gezegde "when in doubt, zoom out"... Dit klopt helemaal!

Dus er is niets aan de hand!!!
Ik heb DE oplossing!
Ik zag het naar beneden storten maar ik weet hoe je het kan opvangen! Wat je moet doen is aan de rechterkant met je muis slepen zodat de lijnen iets minder heftig worden. Dan zie je dat we eigenlijk gewoon netjes horizontaal gaan en zo direct zelfs naar boven! Vandaar ook de bekende gezegde "when in doubt, zoom out"... Dit klopt helemaal!
Dus er is niets aan de hand!!!
.... futures op laatste vrijdag...fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:26:
Crypto is redelijk volwassen geworden dus krijg je dat soort invloeden...
Tikje omhoog met flink volume? Wat is deze?
Jup. Jammer dat dan weer wel.JoebarRC schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:57:
[...]
.... futures op laatste vrijdag...
Crypto is redelijk volwassen geworden dus krijg je dat soort invloeden...
Dit was net de reden dat ik op een gegeven moment ben gestopt met beleggen.
Moet je hier nog iets voor doen? Ik heb ook wat gekocht via Pancakeswap of is dat voldoende?Gelukszoekr schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:23:
[...]
Hier ook een miljoen erbijNiks zeggen over de waarde trouwens...
Village People 360 kick b*tch!FSC_87 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:42:
[...]
De reden waarom ADA zo sterk blijft is denk ik de Cardano 360 show later vandaag
Ik ben benieuwd wat ze allemaal uit gaan brengen/verkondigen
heerlijke oldschool mastermovieselektriekert schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:01:
[...]
Village People 360 kick b*tch!
NASI GORENG! Hopelijk houdt ADA stand, nog beter, even naar minstens 1,20 door en dan drukt deze jongen op SELL ALL en snel!elektriekert schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:01:
[...]
Village People 360 kick b*tch!
M3 '21
Een vraag voor de mensen die aan de Casper sale mee gaan doen. Als je USD in je account hebt moet je dit dan nog omzetten naar USDT? En kan dit zonder een fee?
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!