[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 133 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.081 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 07-09 21:35

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:16:
[...]

De paniekvogels moeten er nog uit.
Bedenk je ook hoe hard we omhoog zijn gegaan de afgelopen maanden. 12/12 stonden we nog op 18,5k(!). Prima dat er op dit niveau wordt ingekocht.
Jawel, maar het zou voor mij een mooi moment zijn om in te kopen als de prijs nog meer zakte.

Daarnaast probeer ik ook te leren hoe je trends en ontwikkelingen in de prijs kan leren lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Als ik het goed begrijp is er, ondanks dat dit vaker voor is gekomen, geen pijl op te trekken wat die vrij te komen opties morgen gaan doen?

Toch is het wel spannend. Ben blij dat ik vorige (eerste crypto)maand mn winst heb genomen.
Nu wat verlies sinds die afrooming maar gecumuleerd nog ruim in de plus.

Traden ging best aardig zo/ma. Maar dat is verdampt helaas.

Nu blijf ik ff stilzitten onder het scheren. Afhankelijk van nieuws/sentiment morgen alles naar USDT/BUSD kan ik snel wer mee instappen indien nodig

En ik snap de veteranen wel. Maar die moeten ook kunnen inleven in newbies die jan/feb/mrt zijn ingestapt.

Overigens:
Roep al een maand: laat ajb de boel zsm gigantisch in elkaar donderen zodat ik zsm weer met een verse bullmarket mee kan gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:13

Chaes

#HODL

Ducksy88 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:14:
[...]

Enig idee wat zo'n reduction kan/zal doen voor de waarde? Verwcht je een korte spike omhoog en ditto crash, dat je het wel aanhoudt maar ook al besloten hebt te verkopen?
Fundamenteel verandert de token denomination natuurlijk niets aan de waarde van het project en de token. Wat ik wel lees her en der is dat de huidige hype deels te verklaren is door deze swap. Kans is aanwezig dat veel mensen hun bag verkopen hierna gelijk verkopen, dus denk dat ik zelf m'n winst grotendeels wel veilig wil gaan stellen (sta nu op bijna +200% in een vrij korte tijd).

Aan de andere kant zijn er ook wel bullish signalen, bijv. hun buyback progam waarvan onlangs de 4e heeft plaatsgevonden.

Daarnaast zitten ze nog niet op de ATH van 2018.

Maar eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik hier in zit voor de korte termijn winst, in tegenstelling tot bijv. m'n ETH en DOT bags.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Valar Morghulis
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-05-2022
readytoflow schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:27:
Als ik het goed begrijp is er, ondanks dat dit vaker voor is gekomen, geen pijl op te trekken wat die vrij te komen opties morgen gaan doen?

Toch is het wel spannend. Ben blij dat ik vorige (eerste crypto)maand mn winst heb genomen.
Nu wat verlies sinds die afrooming maar gecumuleerd nog ruim in de plus.

Traden ging best aardig zo/ma. Maar dat is verdampt helaas.

Nu blijf ik ff stilzitten onder het scheren. Afhankelijk van nieuws/sentiment morgen alles naar USDT/BUSD kan ik snel wer mee instappen indien nodig

En ik snap de veteranen wel. Maar die moeten ook kunnen inleven in newbies die jan/feb/mrt zijn ingestapt.

Overigens:
Roep al een maand: laat ajb de boel zsm gigantisch in elkaar donderen zodat ik zsm weer met een verse bullmarket mee kan gaan doen.
Ja? heb je zin om +2 jaar te wachten op de volgende bullmarket. Kan je vertellen dat duurde lang:P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 12:29
Overigens:
Een onderdeel van de bearmarket is het langzaam minder waard worden. We hebben er maanden over gedaan hier te komen, als de beer los is, dan gaat het ook weer maanden duren voor we een bodem vinden

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:30
WoodyWindoW schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:09:
[...]

Als ‘ie nu terug blijft bouncen op de 53k, dan is dat niet gunstig lijkt me?
Je moet het andersom zien, als ie nu een aantal keer tegen de 53k tikt dan is dat weerstand. Hoe vaker we daar tegen aan tikken des te groter de kans dat die gaat breken. zelfde geld voor support. als een support level keer na keer getest word is er blijkbaar veel momentum naar beneden en geven de bulls vanzelf op om dat level te verdedigen, en valt ie door de support naar beneden.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:07

Overigens:
Als de boel echt in elkaar dondert. <31K dan denk ik dat je weer minstens tot de volgende halving in 2024 mag gaan wachten. Ik hoop dat na gister de bodem goed aangestampt is om weer een leg omhoog te gaan maar we zullen het zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 10:45

Degenen die in jan/feb zijn ingestapt en gewoon gehold hebben tot nu, die zouden toch nog steeds ruim up moeten staan (ik spreek over altcoins)? Oké, de totale altmarkt is nu misschien 5 à 10% gedropt, maar dat zou nog geen reden mogen zijn tot paniek.

Wat ik zie, is dat er eigenlijk veel te veel wordt getrade terwijl holden volgens mij veruit de betere tactiek is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WaRSTeaM
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-09 21:44
Mooody schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 01:13:
#37, 2 min wachten, sale has ended

Jammer, maar helaas.....
AI das jammer. Zo close yet so far....
Gelukkig was je de eerste ronde wat gelukkiger ;)
Maar poeh hè, ff minimaal 50K in CSPR steken, je durft wel zeg!

Nou kan dat ook komen omdat ik niet over een extra 50K op de plank beschik dat ik het niet doe... 8)7

maar goed ik kom je a.s. vrijdag gewoon weer vergezellen in de wachtrij, hopenlijk hebben we dan meer kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-08 21:54

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Nubtrix schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:36:
[...]

Degenen die in jan/feb zijn ingestapt en gewoon gehold hebben tot nu, die zouden toch nog steeds ruim up moeten staan (ik spreek over altcoins)? Oké, de totale altmarkt is nu misschien 5 à 10% gedropt, maar dat zou nog geen reden mogen zijn tot paniek.

Wat ik zie, is dat er eigenlijk veel te veel wordt getrade terwijl holden volgens mij veruit de betere tactiek is.
Can confirm. 1e week van Jan ingestapt in BTC/ETH/ADA 70/15/5% en de overige 10% verdeelt over handjevol alts. Letterlijk niets doen sindsdien had mij meer opgeleverd dan het "traden" me nu heeft gedaan.
Paar buy high, panicksell lows gedaan en soms gedacht een dip te kunnen afwachten waarna er nooit meer een dip kwam.

Maar, dit was wel leuker en leerzamer. Denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Overigens:
Ik ga het liefst direct door naar de maan als je het niet erg vindt.. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Dat is trouwens ook een kenmerk van een bearmarket. Als we maanden/jaren naar beneden gaan,
dan gaat het hier rustig worden. Wat je namelijk ook doet, alles lijkt minder waard te worden. Dat houd je even vol, De meeste mensen haken echt wel af na een jaar. En daarna heb je dan meestal nog een hele periode met relatief weinig actie.

Voor mij is dit een hobby, ik kijk een shit-load aan youtube video's en probeer van al het interessante nieuws e.e.a mee te pakken. Dat is alsnog geen garantie voor dikke profits. Het maakt het wel een stuk makkelijker lange periodes van weinig actie op de markt te "overleven"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
[...]

Sowieso interessant hier altijd, paar procent omlaag, alles naar de klote sentiment. Paar procent omhoog, moon, niet te stoppen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem Egel
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 03-09 20:43
PWM schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:06:
[...]

Nou, een ritje werd het zeker _O-
Een keer geen Alice :). Ideaal moment om te kopen nu, veel lager dan dit gaat het niet worden hoop ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Egeau schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:31:
[...]

Als de boel echt in elkaar dondert. <31K dan denk ik dat je weer minstens tot de volgende halving in 2024 mag gaan wachten. Ik hoop dat na gister de bodem goed aangestampt is om weer een leg omhoog te gaan maar we zullen het zien
Vergeet niet dat we in 2017 ook een paar drops van ~40% hebben gezien waarna BTC vrolijk weer nieuwe ATH's haalde.

De tijd zal het leren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Willem Egel schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:41:
[...]

Een keer geen Alice :). Ideaal moment om te kopen nu, veel lager dan dit gaat het niet worden.
Dit zijn van die zinnen die m'n bearmarket-PTSS laten opwellen.
Ik krijg zwart voor me ogen, zie bloed in de straten. Zie het dringen onder de bruggen weer voor me.
Wat een hel was dat.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaRSTeaM
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-09 21:44
JoebarRC schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 07:20:
[...]

[Afbeelding]

Verwacht na weer een korte opleving naar 53 a 54 een mogelijk lagere naar de 50 of 49. Rond de 47 zou je wel een flinke bounce kunnen verwachten anders wordt het lastig
Er is veel support en Whale Accumulation rond de 46K-48K range. Er bestaat een redelijk kans dat we die richting op gaan en dan maak ik me nog steeds geen enkele zorgen.
Sterker nog, ben aardig aan het DCA-en op BTC momenteel.

Wanneer we onder de 46K zakken dan begin ik me wel een beetje zorgen te maken dat voor BTC de BullMarket wel een beetje over is.
Overigens zijn er dan genoeg andere kansen, ik verwacht namelijk wanneer BTC afkoelt en verder zakt we naar een ALT season gaan. Houd hiervoor de BTC Dominance in de gaten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
[...]

Lastig....niet genoeg ervaring ervoor. Maar ik hodl en paar munten. Met ADA nog wat winst. BTC breakeven denk ik. ZIL ietwat in de min.
Meest winst gehaald uit CHZ, BTT en nog wat muntjes die ik paar uur in bezit heb gehad.

Overal gezien sinds 15-2 zeker nog in de plus.

En ja snap dat bear market langer duurt (ik denk steeds korter) en ook daar valt nog mee te spelen wellicht. Maar ja sorry, ik wil best daar ff doorheen hoor. Ben zo ongeveer op de piek begonnen nu. Begin het steeds beter te begrijpen dus dan die Lambo maar over 2 jaar ipv september. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 10:45
Ducksy88 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:39:
[...]

Can confirm. 1e week van Jan ingestapt in BTC/ETH/ADA 70/15/5% en de overige 10% verdeelt over handjevol alts. Letterlijk niets doen sindsdien had mij meer opgeleverd dan het "traden" me nu heeft gedaan.
Paar buy high, panicksell lows gedaan en soms gedacht een dip te kunnen afwachten waarna er nooit meer een dip kwam.

Maar, dit was wel leuker en leerzamer. Denk ik.
Goed dat je het zelf al ziet! En inderdaad, je kan er maar uit leren.

Ik deed trouwens exact hetzelfde in 2017. Om dan op het einde van dat jaar tot de conclusie te komen dat ik multimiljonair had kunnen zijn door gewoon te holden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem Egel
  • Laatst online: 03-09 20:43
Aarebe1 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:42:
[...]

Dit zijn van die zinnen die m'n bearmarket-PTSS laten opwellen.
Ik krijg zwart voor me ogen, zie bloed in de straten. Zie het dringen onder de bruggen weer voor me.
Wat een hel was dat.. ;)
Mijn opmerking had betrekking op Superfarm ;). Is net gelist op Binance en de prijs gedropt tot $2,1. Platform wordt binnen een week gelanceerd, ik verwacht zelf veel van dit project. Dit is een moment om in te slaan dacht ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Prima video over deze price drop: YouTube: CRYPTO DIP - THE PERFECT STORM IS COMING

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Egeau
sOid schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:42:
[...]

Vergeet niet dat we in 2017 ook een paar drops van ~40% hebben gezien waarna BTC vrolijk weer nieuwe ATH's haalde.

De tijd zal het leren ;)
Klopt maar tot nu toe lijkt het er op dat drops met de percentages uit de vorige bullmarkt (30/40%) niet voorkomen in de huidige bullmarkt. Daarbij moet ik ook zeggen dat ik verwacht dat de piek in verhouding ook minder hoog zal zijn als de vorige bullmarkets, althans ik verwacht niet dat we nog een keer x20 doen net als vorige keer..(hopen doe ik wel natuurlijk :9 )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Gelukszoekr schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:40:
Dat is trouwens ook een kenmerk van een bearmarket. Als we maanden/jaren naar beneden gaan,
dan gaat het hier rustig worden. Wat je namelijk ook doet, alles lijkt minder waard te worden. Dat houd je even vol, De meeste mensen haken echt wel af na een jaar. En daarna heb je dan meestal nog een hele periode met relatief weinig actie.

Voor mij is dit een hobby, ik kijk een shit-load aan youtube video's en probeer van al het interessante nieuws e.e.a mee te pakken. Dat is alsnog geen garantie voor dikke profits. Het maakt het wel een stuk makkelijker lange periodes van weinig actie op de markt te "overleven"
Klopt, ik draai al wat jaartjes hier op het forum mee, en het wordt idd. wel rustiger als de koersen langdurig dalen/stabiliseren en alle "snelle moon shitcoin jochies" afgedropen zijn.
Mocht je trouwens eens tijd/zin hebben kijk dan eens het uitgebreide interview met PlanB.
Heel verhelderend kijk en luistervoer.
Hup Bitcoin met PlanB: "BTC maakt van burger een soeverein individu"
Bron: YouTube: Hup Bitcoin met PlanB: "BTC maakt van burger een soeverein individu"

;)

[ Voor 5% gewijzigd door RaptorXS op 25-03-2021 11:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ducksy88

Ducksy88

ik hoor m vooral over zn eigen socials en MRBeast / terry crews en andere nonsense. Ik hoor in de eerste 5minuten bijzonder weinig "prima" analyse over de dip....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
RaptorXS schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:50:
[...]

Klopt, ik draai al wat jaartjes hier op het forum mee, en het wordt idd. wel rustiger als de koersen langdurig dalen/stabiliseren en alle "snelle moon shitcoin jochies" afgedropen zijn.
Mocht je trouwens eens tijd/zin hebben kijk dan eens het uitgebreide interview met PlanB.
Bron: YouTube: Hup Bitcoin met PlanB: "BTC maakt van burger een soeverein individu"

;)
Dat heb ik al lang gezien natuurlijk :P op de zaterdagochtend dat het geüpload werd. Zeker interessant.

Wat mij ook is opgevallen dat met name de mensen die langer meegaan Bitcoin als waardevol beschouwen, waar nieuwe mensen vaker los gaan op de altmarkt. Onder het mom van, beter tech, betere usecases en goedkopere coins worden makkelijker meer waard dan Bitcoin. Na een langere tijd blijkt dan toch dat er maar weinig alts winnen van Bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
Ducksy88 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:56:
[...]

ik hoor m vooral over zn eigen socials en MRBeast / terry crews en andere nonsense. Ik hoor in de eerste 5minuten bijzonder weinig "prima" analyse over de dip....
Haha ja dat moet je een beetje negeren, maar het wordt wel interessant vanaf 8 minuten, en hij heeft vaak gelijk gehad. Maar die reclame bull kijk ik een beetje omheen.
Het is al heel wat dat hij geen drie !!! in zijn youtube titel heeft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
Ducksy88 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:56:
[...]

Same, vond het nou niet echt super. Beetje headlines van cryptosites bespreken met een goed weer sausje er overheen en dan roepen dat je bullish bent.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Egeau schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:48:
[...]

Klopt maar tot nu toe lijkt het er op dat drops met de percentages uit de vorige bullmarkt (30/40%) niet voorkomen in de huidige bullmarkt. Daarbij moet ik ook zeggen dat ik verwacht dat de piek in verhouding ook minder hoog zal zijn als de vorige bullmarkets, althans ik verwacht niet dat we nog een keer x20 doen net als vorige keer..(hopen doe ik wel natuurlijk :9 )
32% hebben we al gehaald dit jaar, in 14 dagen. Vervolgens 27% in 7 dagen, en nu op 17% in 12 dagen. Er is nog marge over tot en met de 20wk MA (blauwe lijn). Ik vind BTC er niet heel overtuigend uitzien, maar ik vind het te vroeg om te stellen dat de bull market voorbij is. Zie ook de 50d MA die als een sterke support heeft gediend en nog niet is getest.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bz4a6qIxK4KaSRhZySlYeTXKyKQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MPgLJku8qzo2kqDc2xHf8YkK.png?f=fotoalbum_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:20
53k babe

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023
Alweer? Die bounced zo hard elke keer dat zelfs de sport-bh geen nut meer heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Jedi_Pimp schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 12:00:
[...]

32% hebben we al gehaald dit jaar, in 14 dagen. Vervolgens 27% in 7 dagen, en nu op 17% in 12 dagen. Er is nog marge over tot en met de 20wk MA (blauwe lijn). Ik vind BTC er niet heel overtuigend uitzien, maar ik vind het te vroeg om te stellen dat de bull market voorbij is. Zie ook de 50d MA die als een sterke support heeft gediend en nog niet is getest.

[Afbeelding]
Als aanvulling hierop: de 8w MA lijkt deze bullrun ook als support te dienen. Met dank aan Benjamin Cowen voor deze informatie ;) Ketst hier vooralsnog netjes op af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 07-09 21:35

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

anti elppa schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:30:
[...]

Je moet het andersom zien, als ie nu een aantal keer tegen de 53k tikt dan is dat weerstand. Hoe vaker we daar tegen aan tikken des te groter de kans dat die gaat breken. zelfde geld voor support. als een support level keer na keer getest word is er blijkbaar veel momentum naar beneden en geven de bulls vanzelf op om dat level te verdedigen, en valt ie door de support naar beneden.
Oké! Dus in dit geval zou het continue tegen de 53k een bullish signaal kunnen zijn? Ook al blijft het volume nog achter?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

'I have directed Secretary Connally to suspend temporarily the convertibility of the American dollar, into gold, or othere reserve assets, except in amounts and conditions determined to be in the interest of monetary stability and in the best interests of the United States.'

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6oX-qEs6Qt-3vU_mtYRSSeacedE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YsGxVHw7njuWmOhoNLqhf3gC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wo Ve
Ik heb net wat ADA ingeslagen voor de announcement van half 7, ben benieuwd. Hoop op een klein ritje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-G-14pOJ75iG-jKKm7tzalUNxFc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uB9Fa2LGlGFNriDcSvCoDxwU.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 65% gewijzigd door Wo Ve op 25-03-2021 12:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 16:34
Egeau schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 12:00:
[...]

Same, vond het nou niet echt super. Beetje headlines van cryptosites bespreken met een goed weer sausje er overheen en dan roepen dat je bullish bent.
Zoals 99% van die crypto youtubers doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ducksy88

Ducksy88

RaptorXS schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:50:
[...]

;)
Heb jij toevallig een podcast link hiervan?! Zie het op site van bitcoinmagazine of PlanB github.io en lyuister zoiets graag op 't fietsje :)

edit: gevonden! had ff moeten zoeken op HupBitcoin, toegevoegd aan mn favo podcast app :)
Voor andere die dit anders dan YT willen:

https://anchor.fm/hupbitc...soeverein-individu-etarfb

[ Voor 13% gewijzigd door Ducksy88 op 25-03-2021 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Dikke groene dildo's bij CHZ.
Laat maar dat was 'm alweer geloof ik...

[ Voor 42% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 25-03-2021 12:16 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FSC_87
  • Laatst online: 10:54
Ik vraag me hier wel vaker af of sommige hier alleen naar 1 minute charts kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Moet het niet zijn:
The Fiat price in Bitcoin currency is what matters..?

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Ali Baba 1001 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 12:25:
[...]

Moet het niet zijn:
The Fiat price in Bitcoin currency is what matters..?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y5iY6VkNhjJB6675XAYRUlfFjV4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8vMhde9YBJFs0LrR6BZrculC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raaafie
  • Laatst online: 12-09 16:35
Crypto.com mainnet live sinds vandaag. Uiteraard nog geen invloed op de koers, maar ben benieuwd wat dit op de lange termijn gaat betekenen voor crypto.com en verwante projecten.

https://crypto.org/migration/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 10:49
Pelox schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:43:
Ik hoop dat het wat kan bijtrekken nog.. dan verkoop ik gewoon weer een hele zooi.. het is wel best zo. Ik hou mijn btc, eth en mijn zakjes neo en safemoon :) De rest pleur ik lekker in de verkoop.
Durven we Safemoon aan op lange termijn? Ik heb er een mooi zakje van gekocht, maar vind het allemaal nog wel een beetje spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47

Louw Post

Cerenas

Raaafie schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 12:31:
Crypto.com mainnet live sinds vandaag. Uiteraard nog geen invloed op de koers, maar ben benieuwd wat dit op de lange termijn gaat betekenen voor crypto.com en verwante projecten.

Stond er ook geen flinke token burn op de planning van CRO, zou dat geen invloed moeten hebben op de koers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11:06
Gelukszoekr schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:40:

Wat ik mij dan weer afvraag is nl. gaan coins zoals KSM die ook echt al een usecase hebben ook zwaar droppen tijdens deze bear market? Je kan wel zeggen dat BTC voorlopig zijn positie als marktleider behoudt maar dat is ook deels omdat BTC verzamelwaarde heeft en andere nog volop in ontwikkeling zijn/waren.

Ik heb in de wandelgangen horen spreken over een crypto-winter na deze bull run, wat ik overigens niet hoop. Wat zijn jullie meningen hierover?

En ja, ik hoop ooit een lambo te verdienen met crypto (verdienen, niet kopen want na een jaartje op de belgische wegen schiet er niets meer over van dat ding) en ik weet dat ik nu wat laat ben. Je kan niet geloven hoeveel ik mezelf al voor de kop geschoten heb. Ik heb nog bitcoins gekocht aan het tarief van 300$
Ook heb ik de crash in 2017 actief meegemaakt en toen zei ik: de volgende bull ben ik er bij. Ik zat dus helaas in een winterslaap 8)7

Hopelijk kan ik dit nog eens actief meemaken, ook al moet ik eerst 2 jaar door het bloed op de straat ploeteren. })

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 21:19
Geen enkele buying pressure. Op naar $18K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023
BootjeVaren schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 12:34:
[...]

Wat ik mij dan weer afvraag is nl. gaan coins zoals KSM die ook echt al een usecase hebben ook zwaar droppen tijdens deze bear market? Je kan wel zeggen dat BTC voorlopig zijn positie als marktleider behoudt maar dat is ook deels omdat BTC verzamelwaarde heeft en andere nog volop in ontwikkeling zijn/waren.

Ik heb in de wandelgangen horen spreken over een crypto-winter na deze bull run, wat ik overigens niet hoop. Wat zijn jullie meningen hierover?

En ja, ik hoop ooit een lambo te verdienen met crypto (verdienen, niet kopen want na een jaartje op de belgische wegen schiet er niets meer over van dat ding) en ik weet dat ik nu wat laat ben. Je kan niet geloven hoeveel ik mezelf al voor de kop geschoten heb. Ik heb nog bitcoins gekocht aan het tarief van 300$
Ook heb ik de crash in 2017 actief meegemaakt en toen zei ik: de volgende bull ben ik er bij. Ik zat dus helaas in een winterslaap 8)7

Hopelijk kan ik dit nog eens actief meemaken, ook al moet ik eerst 2 jaar door het bloed op de straat ploeteren. })
Als je nu 1 btc koopt, kan die over 3-5 jaar best wel eens 300K zijn... heb je een mooie lambo voor tegen die tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Laatst online: 12-09 16:35
Louw Post schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 12:34:
[...]

Stond er ook geen flinke token burn op de planning van CRO, zou dat geen invloed moeten hebben op de koers?
Klopt, 70 miljard coin burn, daar zijn ze in feb mee begonnen en heeft al impact gehad op de koers. Koers is afgelopen weken gestegen van 0.06usd naar een hoogtepunt van 0.25usd. Hoe meer coins geburned worden en hoe meer men gaat staken des te weiniger coins in circulatie dus in theorie zou dat gunstig zijn voor de token waarde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10:47
[...]

Dat is al geweest vorige maand geloof ik. En dat heeft ook invloed gehad op de koers ja, kijk maar naar de chart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:01
Amens schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 12:32:
[...]

Durven we Safemoon aan op lange termijn? Ik heb er een mooi zakje van gekocht, maar vind het allemaal nog wel een beetje spannend.
Ik heb ze voor de lol gekocht, zit er niet met een enorm bedrag in. Ik durf safemoon daarom best lekker lang te hodlen. Gaat het naar 0 dan is dat in mijn geval geen ramp.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Raaafie schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 12:31:

Zojuist een voorraadje CRO overgezet naar de DeFi wallet, zo goed als geen fees (0,001 CRO ofzo) dus dat is netjes. Nu wachten op mainnet staking.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:47
[...]

70 billion CRO burn, maar dat zou al voor mainnet launch gedaan worden.

Spuit11 :+

[ Voor 3% gewijzigd door Nnoitra op 25-03-2021 12:39 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KhJOtB_b86mprp0v7CbVq5rjm-I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FlwLyZM9xh2TXI3TBv9KmOua.jpg?f=fotoalbum_large
🥳

Velen zullen het wel een shitcoin vinden, maar ik sta achter en hun roadmap ziet er ook prima uit!
Binnenkort ook waarschijnlijk polkadot ecosystem plannen met Crypto soul 🤗

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11:06
jowi schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 12:36:
[...]

Als je nu 1 btc koopt, kan die over 3-5 jaar best wel eens 300K zijn... heb je een mooie lambo voor tegen die tijd.
Ik heb net geinvesteerd in vastgoed. Dus dat wordt nogal moeilijk om mij 1 bitcoin aan te schaffen :X
Overigens zou ik dan wel wachten tot de dip om te investeren in btc. Ik zie ze deze run geen 300k meer halen, zelfs al tweet Elon Musk dat hij zijn CFO de master of bitcoin zou gaan noemen.

[ Voor 21% gewijzigd door BootjeVaren op 25-03-2021 12:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Over CRO burning:
70 billion CRO will be burned according to the following schedule:
59.6 billion will be burned today, 22nd Feb, 2021.
10.4 billion is currently locked in a smart contract and will be burned monthly, as it gets unlocked.
This will increase the circulating supply of CRO from current 24% to over 80%.

The remaining 5.9 billion CRO supply will be distributed as follows:
5 billion CRO will be allocated to mainnet block rewards for Chain validators and delegators which helps secure the network.

0.9 billion CRO will be allocated to Particle B for Chain ecosystem development.
https://blog.crypto.com/70-billion-cro-to-be-burned/

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
3 uur doen over ritje 52-53k. En dan in een half uur weer terug bij af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 12:49:
3 uur doen over ritje 52-53k. En dan in een half uur weer terug bij af.
kan zomaar tyerug naar 27k

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 22:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8uWQF6BG4TUKMq5IBbytW9RAt28=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/QOddSpFbVSjxWJVKDP66Fm09.png?f=user_large

Zou dit slecht nieuws voor BiFi kunnen betekenen? Heb zelf geen BiFi maar, voor de vrienden hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
A87 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 12:56:
[...]

Alles kan. Maar laten we hopen van niet.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
A87 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 12:56:
[...]

kan zomaar naar de 100k

Acties:
  • +25 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oTo3Iz_5H4QTH3X7TS8TAtM_DgM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4WYbLNbxPETB0FKrmseKRMUS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
The Redman schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 12:36:
Geen enkele buying pressure. Op naar $18K.
Heb je hier over nagedacht of roep je gewoon maar een random nummer.
Nogmaals... beneden de 36k is het bearmarkt.. Heb je daar zin in?.. Ik niet namelijk, de vorige was brutal en wordt je heel chagrijnig van.

Als je dat wel vind neem ik aan dat je volledig uitgestapt ben en wacht op die :( 18K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14-09 17:24
down we go *O* *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valar Morghulis
  • Laatst online: 12-05-2022

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vdEbvF0I7l64WvszJp9bpGZYkxM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qhmQmV6ol7C4Rxkhr8Lz5m45.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
JoebarRC schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:08:
[...]

Heb je hier over nagedacht of roep je gewoon maar een random nummer.
Nogmaals... beneden de 36k is het bearmarkt.. Heb je daar zin in?.. Ik niet namelijk, de vorige was brutal en wordt je heel chagrijnig van.

Als je dat wel vind neem ik aan dat je volledig uitgestapt ben en wacht op die :( 18K
toch grappig dat iedereen het anders beleeft zo'n bearmarkt. Ik vond het heerlijk chill, lekker andere dingen doen, 1,5 jaar na ATH starten met DCA. Heerlijk. Het deed me verder ook niets dat de PF die ik nog had uit 2013 en 2017 veel minder waard was, ik zag vooral over kansen. Ik moet ook zeggen dat ik nu ook best moe ben. Ik kijk best uit naar de top. niet alleen door de berg geld die ik dan cash, maar ook gewoon het uitzicht op wat ik hierboven beschrijf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
Kraay89 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:53:
[...]

Alles onder water? Hoe dan?
Nou eth gekocht op 1580€
Btc op 47100€
Ada op 1.01€
BNB op 210€
DOT 60% op 24€ 40€ op 32€
CHZ op 0.53€

Dus ja..

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Pelox
De zon schijnt.. ik ga even een rondje rennen. Misschien brengt het geluk..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6ZJ3W8eTDw8vM1vuK5Mt_zUiPXg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6pIEkujjC227ABIh9SZy4vR2.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 12:27
Inmiddels staat in mijn PF alleen DOT en ANKR nog in de plus :+ De rest is ehh... wat verminderd groen.

We kijken over een maandje wel weer eens :+

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 21:48

-Sander-

///M Powerrrrrr

Khaelos schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:13:
[...]

Nou eth gekocht op 1580€
Btc op 47100€
Ada op 1.01€
BNB op 210€
DOT 60% op 24€ 40€ op 32€
CHZ op 0.53€

Dus ja..
Don’t panic sell! HODL en DCA the dips als het kan.
Als je nu kunt bijkopen dan middel je duurdere aankoop direct en sta je ook sneller weer boven water.

[ Voor 14% gewijzigd door -Sander- op 25-03-2021 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt de weekly MA7 gebroken als support?

Interessant puntje. Voor de speculatie dan.

Voor de fundamentals maakt het namelijk geen flikker uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:18
** Referrals zijn niet toegestaan **

[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 25-03-2021 13:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KcRp
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11-09 11:25
Ik vind het wel opvallend dat btc steeds daalt tot de buy orders van Taro.
Het kan niet anders dan dat hij een glazen bol heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
BootjeVaren schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 12:34:
[...]

De markt beweegt in golven. Deze worden elke keer wat minder hevig, maar je kan er vanuit gaan dat er nog wel weer lange beermarkt zal komen.

Waarom zou KSM hier niet ook in meegaan? De enige coins die geen last gaan hebben van een beermarkt zijn stablecoins

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:00
kcb schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:20:
Of hij heeft orders van dergelijk formaat dat het pas stijgt als hij iets koopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 19:28
En je hoopt hiermee oprecht dat mensen jouw referral gaan gebruiken?

[ Voor 47% gewijzigd door Taro op 25-03-2021 13:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:19:
Wordt de weekly MA7 gebroken als support?

Interessant puntje. Voor de speculatie dan.

Voor de fundamentals maakt het namelijk geen flikker uit.
weten we zondag pas. Maar hij zit er nu iig onder. Dat deed ie eind januari ook, maar toen sloot hij er niet onder.....Nog 4 dagen

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Haha right. Echt toeval.

Taro is gewoon een dikke whale en pusht met zijn 2m Bitcoins zelf de support of resistance :+

You don't have to know how to read the charts if you write them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
We gaan weer naar de 43k! Als dat zo is dan koop ik met fiat bij! Fiat is toch waardeloos in 2035!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anti elppa schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:22:
[...]

weten we zondag pas. Maar hij zit er nu iig onder. Dat deed ie eind januari ook, maar toen sloot hij er niet onder.....Nog 4 dagen
Daarom, interessant puntje voor de speculatie. Eindelijk wat actie buiten de 1D, een stuk interessanter als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

anti elppa schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:22:
[...]

Valt mij vooral op dat de laatste week van de maand over het algemeen niet de beste week is.
Vandaag is m'n DCA dag, hij valt al een paar keer achterelkaar in een relatieve dip.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Je zou het gaan denken ja :D
Hij heeft het spelletje gewoon goed in de vingers. Buy orders gebaseerd op de weekly MA7 vermoed ik. Een niet al te agressief inkoopscenario, waarschijnlijk ingegeven door de afzwakkende markt van de laatste weken. Koel en berekend. En met een beetje geluk aan je zij. Zo hoor je te traden :)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:19

watercoolertje

Untertitel

Justevo schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:21:
[...]
En je hoopt hiermee oprecht dat mensen jouw referral gaan gebruiken?
Hoe had hij dit dan had moeten posten? Helemaal uit moeten typen? Een screenshot maken van zijn positie en alles weg gummen waar aan je kan zien hoeveel geld het gaat?

Nee dit is gewoon het standaard 'deel je positie in de future market van binance'-knopje wat dit plaatje genereert om je positie te delen met anderen...

Dat je er wat achter zoekt zegt meer over jezelf dan over het plaatje...

[ Voor 3% gewijzigd door watercoolertje op 25-03-2021 13:26 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
watercoolertje schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:25:
[...]
Hoe had hij dit dan had moeten posten? Helemaal uit moeten typen? Een screenshot maken van zijn positie en alles weg gummen waar aan je kan zien hoeveel geld het gaat?

Nee dit is gewoon het standaard 'deel je positie in de future market van binance'-knopje wat dit plaatje genereert om je positie te delen met anderen...

Sorry, absoluut niet mee eens. Je kan simpel, zowel op Mac als Windows (10) deel van een screenshot nemen. :)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 19:28
watercoolertje schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:25:
[...]

Helemaal uittypen? Het is nogal wat he.

Croppen. Duurt 2 seconden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
Tis al weg gehaald jongens. Never mind. Zal niet meer posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Dumpen tot 50k zal aardig wat sell limits triggeren haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Nou, nou... dat werd ook niet gezegd :+

Ontopic maar weer...

[ Voor 6% gewijzigd door SanderTje! op 25-03-2021 13:30 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Bulligan schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:29:
Tis al weg gehaald jongens. Never mind. Zal niet meer posten
Vond hem wel nice. Zie je niet vaak voorbij komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:03

Darrell

Fiat moonboy

Nou kom op whales, genoeg verstoppertje gespeeld nu

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 19:05
Bitcoin be like:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wjfXOcX5-qAyrF2mdyuJqs1kB18=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/8OE7O3qngZENbR7Y8fmVSoku.gif?f=user_large

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 12:27
Darrell schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:30:
Nou kom op whales, genoeg verstoppertje gespeeld nu
De Whales liggen allemaal te wachten achter een schip in het Suezkanaal. Voordat die via de Kaap zijn omgezwommen zijn we wel even verder hoor...

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 09-09 04:25
Hoeveel % van de marketcap moet iemand volgens jullie holden om een whale genoemd te mogen worden>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
Aarebe1 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:29:
Dumpen tot 50k zal aardig wat sell limits triggeren haha.
Zekers, ergens ben ik wel benieuwd waar dit gaat eindigen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
Bulligan schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:20:
[mbr]** Referrals zijn niet toegestaan **[/mbr]
Precies, zo kan het ook! Iedereen maar roepen we gaan REKT, Bear market, alles verloren. Maar je kunt ook gewoon een short openen. Het is je gegund!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:01

knakworst

Get more sats!

Geen paniek ik zie weer groene candles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Amerika wordt zo wakker en gaan alle goedkope BTC kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Goed instapmoment voor KSM. Of nouja voor nog wel meer :P

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 19:05
knakworst schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:34:
Geen paniek ik zie weer groene candles.
Nog naar januari aan het kijken? _O-

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
VROUWEN EN KINDEREN EERST

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 16:05
Kwam deze tegen, vond hem wel grappig.

https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
Pagina: 1 ... 133 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!