[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 132 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.079 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:07
WoodyWindoW schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 06:57:
@anti elppa Kunnen we zeggen dat er support is gevonden op de 52k? Of is dat nog te vroeg gejuicht doordat er nog steeds te eindig volume is?
Voorlopig wel. Die 52k was blijkbaar toch van meer waarde dan ik eigenlijk verwacht had. Maar wat je al zegt, Ik mis volume en overtuiging. Wat nu kan gebeuren is dat BTC naar de 53k trekt, er niet door komt, en daar de uitbraak naar onder daarmee bevestigt........en dan hebben we nog een dikke rode dag.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:52
ANKR gaat er weer langzaam vandoor. Toch belangrijk zo'n aankomende coinbase listing

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
WoodyWindoW schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 06:57:
@anti elppa Kunnen we zeggen dat er support is gevonden op de 52k? Of is dat nog te vroeg gejuicht doordat er nog steeds te weinig volume is?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HOQhLia-QiMNyKyTxvT9WH4KkhE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WX9irBc9a4toxPC9KXpkbeAy.png?f=user_large

Verwacht na weer een korte opleving naar 53 a 54 een mogelijk lagere naar de 50 of 49. Rond de 47 zou je wel een flinke bounce kunnen verwachten anders wordt het lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09:09
Khaelos schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 05:23:
Wat een ellende zeg.. ben blij dat ik 2017 niet heb meegemaakt, was zeker van een flat gesprongen :')
Daar leer je mee omgaan en te DCA-en

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:35
elektriekert schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 07:29:
[...]

Daar leer je mee omgaan en te DCA-en
En door met regelmaat winst te pakken.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09 17:11
Ik had al gehoopt dat je het wel zou redden. Als iemand dan toch overtuigd is van een tech ben jij het wel. Dan had je wel een klapper kunnen maken als het vannacht gelukt was. Vanavond maar in de herkansing. Ik ga het ook maar weer eens proberen, mijn USDC staat sinds maandag toch nog vast bij coin list, kan dan net zo goed weer een poging gaan wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rainier15
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 20:48
mannowlahn schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 07:46:
[...]

Ik had al gehoopt dat je het wel zou redden. Als iemand dan toch overtuigd is van een tech ben jij het wel. Dan had je wel een klapper kunnen maken als het vannacht gelukt was. Vanavond maar in de herkansing. Ik ga het ook maar weer eens proberen, mijn USDC staat sinds maandag toch nog vast bij coin list, kan dan net zo goed weer een poging gaan wagen.
Hier ook maar een poging...
Ook al schat ik de kansen extreem laag ik dat het lukt. Als Optie 2 al zo'n enorme belangstelling heeft, terwijl je daar alleen met serieus geld mee mocht doen, zal Optie 3 wel een loterij worden..

Wel zonde voor moody, die had ik gegund dat het wel gelukt was!
Die heeft toch al een hoop pareltjes in een vroeg stadium met ons willen delen.

Bij optie 3 is er een 40 day lockup periode, en daarna kan er zou er dus gehandeld kunnen worden. Het lijkt me aannemelijk dat dit alleen via coinlist kan in eerste instantie.. mocht het niet lukken vanavond ga ik daar mn pijlen maar op richten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-08 19:58
Binance BIFI staking tot ruim 30% APY 8) :

https://twitter.com/binance/status/1374960605333876739?s=19

Dat kan on-chain, dus op de Binance Smart Chain, al veel langer op Beefy.Finance zelf zonder lock-ups. Die APY komt van de buybacks die Beefy doet uit een percentage van alle opbrengsten uit alle vaults op hun platform.

Het belangrijkste wat ik eigenlijk lees is dat Binance BIFI wederom ondersteund... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 12:29
Khaelos schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 05:54:
Ik wilde gister nog extra DOT aanschaffen op 28€ blij dat ik dat niet gedaan heb :P
Ik hoorde trouwens mensen hier telkens praten over de 53k$ support van BTC maar daar is ie nu toch doorheen.. voortekenen van ellende of niet? :?
Hoeft niet persé.

Je bent niet lang geleden ingestapt toch? Neem anders gewoon een stukje winst.

Als de shit écht de fan hit. Dan kan je beter in Bitcoin zitten. de meeste alts reageren extra heftig. Als Bitcoin een -50% doet, dan gaan alts vaak richting de -70%

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09:09
Pelox schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 07:44:
[...]

En door met regelmaat winst te pakken.
Misschien had ik de zin niet goed begrepen, ik bedoelde als je de initiële inleg in fiat waarde ziet verdampen :')

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Ik was gisteren bijzonder moe, en lag om 21:00 op bed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fuVL1BlOpUVbDyWITP7le3vI5N0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/AfkY0nCRZav19R1rZb7Rfsub.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
elektriekert schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 08:15:
[...]

Misschien had ik de zin niet goed begrepen, ik bedoelde als je de initiële inleg in fiat waarde ziet verdampen :')
:(:)

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valar Morghulis
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-05-2022
JoebarRC schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 07:20:
[...]

[Afbeelding]

Verwacht na weer een korte opleving naar 53 a 54 een mogelijk lagere naar de 50 of 49. Rond de 47 zou je wel een flinke bounce kunnen verwachten anders wordt het lastig
Idd 53K lijkt een lastige horde, zie het ook somber in ;w

Toch mijn stack BTC goed kunnen uitbreiden de afgelopen twee dagen. 5K USD verloren in het najagen van shitcoins. Weer kunnen goedmaken de afgelopen dagen, FOMO ook verdwenen. Back to BTC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Matthias87 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 08:34:

[Afbeelding]
Was iedereen maar om 21.00 naar bed gegaan..

Zero.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Was dit de 5e Elliot wave? Een bounce met volume op de EMA200? Is de rek uit de Bollinger band? En wat zou Fibonacci zeggen? Kunnen we al de "klap en flap regel" toepassen op deze descending triangle met positieve divergentie? Of is dit de neklijn op de 4h chart?

Ik wens de TA mensen succes. Ik hodl vrolijk verder :)

[ Voor 6% gewijzigd door Gelukszoekr op 25-03-2021 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Mooody schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 00:58:
Nog 1 minuut voor CSPR. Sta met 4 devices in de wachtrij :P

edit: 1x plek #430.....43 min remaining. De rest op plek 30.000 en hoger.
Heb je 4 verschillende accounts? Volgens mij werkt het niet bij 1 account.

Op naar Sale option 3.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Gelukszoekr schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 08:45:
De ene TA-er zit in fiat en tekent lijntjes naar beneden.
De andere TA-er zit in coins en tekent lijntjes naar boven.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Coinlist KYC nog steeds niet approved. Wat een k*t-site. Snap dat ze het druk hebben, maar dit is kansloos.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 10:50

MicroWhale

The problem is choice

Gelukszoekr schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 08:45:
Was dit de 5e Elliot wave? Een bounce met volume op de EMA200? Is de rek uit de Bollinger band? En wat zou Fibonacci zeggen? Kunnen we al de "klap en flap regel" toepassen op deze descending triangle met positieve divergentie? Of is dit de neklijn op de 4h chart?

Hodlers:
Het wordt vandaag 17 graden! Ik ga lekker naar buiten.

Andere cryptobezitters:
DOOMED!!!! REKT! ZIJN WE!! ALLEMAAL!! THE MOON IS A LIE! Zet je aluhoedje op, want de alluminatie komen je geld allemaal van je afpakken. En je vrijheid hebben ze al. En onze regering is een dictatuur, dus stem ze allemaal weg! Bovendien Rutte is een reptilian, dus die spant samen met de andere aliens die het hier voor het zeggen hebben. En ze pumpen die Bitcoin helemaal naar zero. Ik zweer het je1!!1!!

:D

Fijne dag allemaal!

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-09 13:51
MicroWhale schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 08:50:
[...]

Hodlers:
Het wordt vandaag 17 graden! Ik ga lekker naar buiten.

Andere cryptobezitters:
DOOMED!!!! REKT! ZIJN WE!! ALLEMAAL!! THE MOON IS A LIE! Zet je aluhoedje op, want de alluminatie komen je geld allemaal van je afpakken. En je vrijheid hebben ze al. En onze regering is een dictatuur, dus stem ze allemaal weg! Bovendien Rutte is een reptilian, dus die spant samen met de andere aliens die het hier voor het zeggen hebben. En ze pumpen die Bitcoin helemaal naar zero. Ik zweer het je1!!1!!

:D

Fijne dag allemaal!
The Moon is FAKE! , want de wereld is plat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Voorspelling / gok:
De laatste Aziaten verkopen voor ze naar bed gaan. Europeanen en Amerikanen kopen zichzelf weer in voor de opties gaan aflopen morgen. Einde dag 55000.

[ Voor 16% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 25-03-2021 08:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
ViNOK16Bit schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 08:57:
[...]

The Moon is FAKE! , want de wereld is plat
Nee de wereld is rond!!

Net zoals een pannekoek...

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:11

knakworst

Get more sats!

fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 08:58:
Voorspelling / gok:
De laatste Aziaten verkopen voor ze naar bed gaan. Europeanen en Amerikanen kopen zichzelf weer in voor de opties gaan aflopen morgen. Einde dag 55000.
Salaris wordt straks gestort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSC_87
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 15-09 13:11
Lopen die opties morgen op een bepaalde tijd allemaal af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
knakworst schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 08:59:
[...]

Salaris wordt straks gestort :)
Hier komt vandaag de maandelijkse fiat -> BTC DCA op Kraken aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
FSC_87 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:00:
Lopen die opties morgen op een bepaalde tijd allemaal af?
17.00u.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Hallo portfolio in de min.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 11:16
Duidelijk dat het sentiment toch wat bearish aan het worden is... de fut lvan de laatste weken lijkt er wat uit. Gisteren even dat Tesla nieuws maar uiteindelijk.... na de pump weer de dump

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 19:05

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• peterhhh
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 15-09 18:32
Rebbelx schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:12:
Duidelijk dat het sentiment toch wat bearish aan het worden is... de fut lvan de laatste weken lijkt er wat uit. Gisteren even dat Tesla nieuws maar uiteindelijk.... na de pump weer de dump
Zo mega duidelijk. Alles hoort elke week en maand volledig groen te zijn. Als dat niet gebeurd is het gewoon zo duidelijk bearish.

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcenon
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 11:55
Wat verwacht men bij het aflopen van de BTC options morgen om 17.00? Massive price crash voor BTC (incl vrijwel alle andere coins)? Alles omzetten naar fiat morgenmiddag?

M3 '21

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Ik vind het er op de 4H en 1day grafieken nog prima uitzien, nog geen reden voor zorgen.
Uiteindelijk weten we het allemaal niet en zijn we constant constitutionele geld grafiek indicatoren aan het toepassen op crypto, dat klopt soms en soms niet, dat maakt het ook weer zo leuk. Spannende tijd weer :), ik blijf lekker hodlen en meer btc accumuleren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
Die casper optie drie wordt interessant, zover ik kan zien is coinlist deposits sinds maandag al niet. bereikbaar(echt serieus wat is dit voor een aggenebbis exchange) degen die voor optie drie mee willen doen en nog geen funds hebben klaar staan kunnen het sowieso vergeten dus. Ik wil ook na vandag zsm mijn funds daar weg hebben. Een voordeel voor vanavond tov maandag, je mag nu 5k spenderen, hoewel ik maar 1k heb klaar staan van maandag zie ik de qeueu vanavond wel 5 keer zo snel gaan daar dezelfde hoeveelheid tokens beschikbaar zijn maar de max veel hoger is. Maw om 02:00 zal het wel klaar zijn? als iedereen 5k inlegt dan kom je uit op 12000 mensen, sta je in de qeueu op 40k of hoger, kan je met een gerust hart gaan slapen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 16:34
Willem Egel schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:20:
[...]

Haha, dat mag je je wel vaker openlijk afvragen dan :P !
SUPER krijgt zodadelijk de Binance listing. Ben benieuwd hoe die het gaat doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• peterhhh
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 15-09 18:32
keepitfrosty schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:20:
[...]

Super, duh!

Te makkelijk, dus dan mag het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
Arcenon schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:18:
Wat verwacht men bij het aflopen van de BTC options morgen om 17.00? Massive price crash voor BTC (incl vrijwel alle andere coins)? Alles omzetten naar fiat morgenmiddag?
Behalve als je er voor de short term in zit zou ik er niet op gaan anticiperen. Ja, er kunnen wat schommelingen zijn, een dip, maar zou er niet al te veel van verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:30

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

mannowlahn schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:20:
Die casper optie drie wordt interessant, zover ik kan zien is coinlist deposits sinds maandag al niet. bereikbaar(echt serieus wat is dit voor een aggenebbis exchange) degen die voor optie drie mee willen doen en nog geen funds hebben klaar staan kunnen het sowieso vergeten dus. Ik wil ook na vandag zsm mijn funds daar weg hebben. Een voordeel voor vanavond tov maandag, je mag nu 5k spenderen, hoewel ik maar 1k heb klaar staan van maandag zie ik de qeueu vanavond wel 5 keer zo snel gaan daar dezelfde hoeveelheid tokens beschikbaar zijn maar de max veel hoger is. Maw om 02:00 zal het wel klaar zijn? als iedereen 5k inlegt dan kom je uit op 12000 mensen, sta je in de qeueu op 40k of hoger, kan je met een gerust hart gaan slapen ;)
Het gaat nog sneller namelijk max 2400 mensen als die maximaal in gaan leggen. 400 miljoen is de cap dit keer en max kopen is 166666 munten dus vroeg naar bed vandaag :+

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09:18
BTC deposits werken wel nog steeds en zijn altijd blijven werken.
Als de FOMO echt groot wordt, storten de mensen gewoon in BTC als niets anders kan.

Optie 1 was trouwens 12.000 buyers aan maximum entry.
Voor optie 3 is dat 2400, dus sowieso minder kans.

Optie 2 was eigenlijk sowieso kansloos, maar kon maar proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 14:09

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

[...]

om 11.00uur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
tymiek schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:25:
[...]

Het gaat nog sneller namelijk max 2400 mensen als die maximaal in gaan leggen. 400 miljoen is de cap dit keer en max kopen is 166666 munten dus vroeg naar bed vandaag :+
Ja dus eigenlijk super fijn dit, we weten meteen waar we aan toe zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0re0
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 15-09 13:48
Als zelfs Elon Musk niet de koers omhoog kan houden, zijn we ten doden opgeschreven.
Bearmarkt incoming! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Nubtrix schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:29:
[...]

BTC deposits werken wel nog steeds en zijn altijd blijven werken.
Als de FOMO echt groot wordt, storten de mensen gewoon in BTC als niets anders kan.

Optie 1 was trouwens 12.000 buyers aan maximum entry.
Voor optie 3 is dat 2400, dus sowieso minder kans.

Optie 2 was eigenlijk sowieso kansloos, maar kon maar proberen...
Ah btc werkt nog wel? Ik ga het risico niet lopen nu, zeker gezien de koers van btc nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 19:49

Chaes

#HODL

Deposits zijn volgens mij nog gewoon mogelijk, ik ga alleszins vandaag nog een deposit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Chaes schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:39:
[...]

Deposits zijn volgens mij nog gewoon mogelijk, ik ga alleszins vandaag nog een deposit doen.
ETH/ERC20 deposits and withdrawals offline, maar hoor net dat btc wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nubtrix
mannowlahn schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:32:
[...]

Ah btc werkt nog wel? Ik ga het risico niet lopen nu, zeker gezien de koers van btc nu.
Jep, BTC is de enige optie die nog werkt (en FIL ook dacht ik), en inderdaad voor zo een zaken gebruik ik ook liever stablecoins.

Alleen wel redelijk klote dat de withdrawals van ERC 20 (en dus USDT) nu ook disabled zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Nubtrix op 25-03-2021 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

mannowlahn schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:42:
[...]

ETH/ERC20 deposits and withdrawals offline, maar hoor net dat btc wel werkt.
CELO werkt ook nog volgens mij.

maar ja, erg gammel platform wel zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 12-09 16:35
0re0 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:31:
Als zelfs Elon Musk niet de koers omhoog kan houden, zijn we ten doden opgeschreven.
Bearmarkt incoming! :D
Net als 29 januari? :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WQ4iKbZrfFG1zzwz20tTlprvYPU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JwNCFVPfzk9j6VhpUCpicCPE.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Zien nog meer mensen die enorme bull flag op de 12h? de onderste lijn loopt grappig genoeg over de previous ATH. zou mooi zijn als dit uitkomt. Toch zou een nog wat diepere dump met duidelijke support beter zijn

[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 25-03-2021 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nubtrix
Dat was toch ook non-nieuws gisteren?

Het was al langer bekend dat Tesla's met BTC gekocht kunnen worden.
Alleen is het nu in de US echt live gegaan. Nog niet in Europa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willem Egel
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 03-09 20:43
[...]

Dan weet je wat er gaat gebeuren :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Rebbelx schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:12:
Zoom eens even uit naar de 4H grafieken en groter...

Thanks.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wo Ve
MicroWhale schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:53:
[...]

Thanks.
Dat zei ik dus net ook al, het ziet er nog prima uit op 4h en langer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
Chaes schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:46:
[...]

CELO werkt ook nog volgens mij.

maar ja, erg gammel platform wel zeg.
Klopt, maar daar is geen USDT pair voor op Coinlist pro en kan je dus niet makkelijk omzetten.
Voor FIL is wel een USDT pair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

[...]

Thanks.
Precies. DCA van deze maand is weer binnen op een fijne prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:51

resusaapje

h less

[...]

Thanks.
Precies. Ik ben pas een maand bezig en sta (dankzij TRX en KSM) slechts 3,5% in de min. Komt wel weer goed

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:35

Darrell

Fiat moonboy

Ik ga hem hier nog een keer noemen: Filecoin

Sentiment is erg positief. Decentralized storage.

Edut: verder hou ik erover op. Ben hier niet om te shillen.

[ Voor 24% gewijzigd door Darrell op 25-03-2021 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Super opent over uurtje op Binance. Misschien eens kijken of die een ritje gaat maken de eerste uurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 07-09 21:35

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

anti elppa schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:51:
Zien nog meer mensen die enorme bull flag op de 12h? de onderste lijn loopt grappig genoeg over de previous ATH. zou mooi zijn als dit uitkomt. Toch zou een nog wat diepere dump met duidelijke support beter zijn
Niet dat ik zo’n expert ben, maar ik zie ‘m ook.

Is het volume alleen nog steeds niet erg laag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
Mooody schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 00:13:
[...]

Je moet bij acceptatie van aankoop direct de betaling doen.
In het geval van vanavond moet je dus minimaal $50k aan USDT, BTC of ETH in je Coinlist wallet hebben staan.

Is dat kansloos? Dan zou je mij helpen door uit de wachtrij te gaan :+
Laat nog wat lambo's over voor de rest van de community, wil je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
resusaapje schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:58:
[...]

Precies. Ik ben pas een maand bezig en sta (dankzij TRX en KSM) slechts 3,5% in de min. Komt wel weer goed
Hé, een nederlands bedrijf? *edit, pakte de verkeerde quote, maar die supercoin heeft een .nl domein?

[ Voor 12% gewijzigd door Wo Ve op 25-03-2021 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Ik had nog zoiets van, dat CSPR wil ik wel aan mee doen. Nooit echt aan dit soort dingen meegedaan maar ik zag hier een aantal leden er enthousiast van worden en dat waren nou niet bepaald leden die even 2 dagen op het forum komen shillen en daarna weer verdwijnen zeg maar.

Echter staat mijn account verificatie al zo lang (ruim meer dan de 5 dagen die er voor staan) op pending dat ik er geen vertrouwen en zin meer in heb. Veel plezier met jullie lambo's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:37
Mijn theorie waarom BTC nu lager ligt; ik denk dat Tesla veel BTC verkocht heeft omdat ze meer BTC willen verdienen met verkoop Tesla auto's.
Best logisch toch 😬

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Ik heb nu 5 verschillende coins lopen en lees veel over het withdrawen naar Trust Wallet bijvoorbeeld.

Dus (als ik het goed begrijp) haal je dan jouw coins van de Exchange af en bewaart ze in een externe Wallet. Als je dan jouw selling zone hebt bereikt, transfer je ze weer terug en kun je ze verkopen voor die prijs.

Doen jullie dit standaard of is het laten staan in jouw wallet op Binance (bijvoorbeeld) ook prima?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wo Ve
StealthyPeanut schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:12:
Ik heb nu 5 verschillende coins lopen en lees veel over het withdrawen naar Trust Wallet bijvoorbeeld.

Dus (als ik het goed begrijp) haal je dan jouw coins van de Exchange af en bewaart ze in een externe Wallet. Als je dan jouw selling zone hebt bereikt, transfer je ze weer terug en kun je ze verkopen voor die prijs.

Doen jullie dit standaard of is het laten staan in jouw wallet op Binance (bijvoorbeeld) ook prima?
Trust Wallet is een app waar je ook bijvoorbeeld een Ledger aan kan koppelen maar vind ik opzich zelf niet zo'n veilige optie.

Ik heb wat coins op mijn Hardware Ledger wallet staan die raak ik niet aan en zijn voor het langere termijn. De muntjes waarmee ik handel staan gewoon op exchanges. Hier lees je wel eens dat mensen hun winst weer overmaken naar hun offline wallet, omdat dit gewoon het veiligst is.

Dus het hangt een beetje af an je strategie waar je je coins wilt zetten, maar een hardware wallet is het veiligst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Kol Nedra schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:09:
Mijn theorie waarom BTC nu lager ligt; ik denk dat Tesla veel BTC verkocht heeft omdat ze meer BTC willen verdienen met verkoop Tesla auto's.
Best logisch toch 😬
Nee.
Ze hebben namelijk geen invloed op óf hun klanten met BTC of fiat gaan kopen.
Dit zou alleen een logische move geweest zijn als je een Tesla alléén kan kopen met BTC.
Mensen gaan namelijk geen fiat=>BTC=>Tesla doen als je ook fiat=>Tesla hebt.
Als ze willen dat meer BTC-houders Tesla's gaan kopen, dan moet de prijs stijgen: Dan wordt in BTC een Tesla betaalbaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
ANKR vandaag ook coinbase listing.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
MicroWhale schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:16:
[...]

Nee.
Ze hebben namelijk geen invloed op óf hun klanten met BTC of fiat gaan kopen.
Dit zou alleen een logische move geweest zijn als je een Tesla alléén kan kopen met BTC.
Mensen gaan namelijk geen fiat=>BTC=>Tesla doen als je ook fiat=>Tesla hebt.
Als ze willen dat meer BTC-houders Tesla's gaan kopen, dan moet de prijs stijgen: Dan wordt in BTC een Tesla betaalbaarder.
Ik had ergens gelezen (weet niet meer waar), dat Tesla van plan is om zoveel mogelijk BTC te holden. Omdat ze een prijsstijging verwachten. Dus als de consument een Tesla koopt en BTC verdubbeld dan hebben ze een wel erg gezonde winst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
En daarom dook BTC omlaag, het Tesla nieuws werd opnieuw bekeken en dat stukje beviel niet? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022
Wo Ve schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:17:
[...]

Ik had ergens gelezen (weet niet meer waar), dat Tesla van plan is om zoveel mogelijk BTC te holden. Omdat ze een prijsstijging verwachten. Dus als de consument een Tesla koopt en BTC verdubbeld dan hebben ze een wel erg gezonde winst :)
Musk zei inderdaad op twitter dat ze de BTC niet converteren naar dollars, maar gewoon als BTC laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicideman
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 09-09 12:37
Verwachten jullie nog een pump door de ondersteuning van crypto betalingen van PayPay wat ze nog in Q1 bekend moeten gaan maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Wo Ve schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:17:
[...]

"zoveel mogelijk BTC te hodlen" is niet gezegd. De strekking was als volgt (tweets van Elon, hoe anders):
- Tesla is te kopen met BTC
- ontvangen BTC waarmee een Tesla gekocht is, worden niet omgezet naar Fiat.

Lijkt me inderdaad slim voor Btc om te hodlen. Maar dat zegt dus niks over of en hoeveel mensen dat daadwerkelijk gaan doen. Het zegt ook niks over de 1.5 miljard andere BTC, waar de optie opengehouden werd om die om te wisselen naar fiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Suicideman schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:22:
Verwachten jullie nog een pump door de ondersteuning van crypto betalingen van PayPay wat ze nog in Q1 bekend moeten gaan maken?
Dat is toch al lang bekend dat PayPal crypto betalingen ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicideman
keepitfrosty schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:23:
[...]

Dat is toch al lang bekend dat PayPal crypto betalingen ondersteund?
Ja maar het zou echt gaan moeten werken nog in Q1, geloof ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
WoodyWindoW schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:03:
[...]

Niet dat ik zo’n expert ben, maar ik zie ‘m ook.

Is het volume alleen nog steeds niet erg laag?
volume is ook te laag. Daarom houd ik ook rekening met een grotere kans op naar beneden (wat ik ook beter is op de langere termijn)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Darrell schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:00:
Ik ga hem hier nog een keer noemen: Filecoin

Sentiment is erg positief. Decentralized storage.

Edut: verder hou ik erover op. Ben hier niet om te shillen.
Het heeft momentum. Dat is denk ik de hoofdrede. Ik ben niet helemaal thuis in de opslag-oplossingen,

Maar waarom hebben we überhaupt een gedecentraliseerde oplossing nodig?
Moet hier een token aan gekoppeld zijn met een waarde?
Waarom is FileCoin beter dan bijvoorbeeld SiaCoin, Storj of MaidSafe (wat trouwens een top10 coin geweest is) ?

Je hoeft niet te antwoorden. Ik bedoel alleen, blijf kritisch long term.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Suicideman schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:25:
[...]

Ja maar het zou echt gaan moeten werken nog in Q1, geloof ik.
In de US is het toch al live? Dacht ik hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fox11
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-11-2023
Matthias87 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 08:34:

[Afbeelding]
htAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cwFHIbCSGRTThrP6CyTZA0Etpqo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HVTgZzA0AqaDOptMhxfAf1yu.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicideman
keepitfrosty schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:29:
[...]

In de US is het toch al live? Dacht ik hoor.
Nee volgens mij moet dat nog gebeuren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fox11
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-11-2023
Ronald.42 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 08:59:
[...]

Nee de wereld is rond!!

Net zoals een pannekoek...
Daarom koop ik alleen nog maar harde munten in de pancakeswap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:35

Darrell

Fiat moonboy

Gelukszoekr schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:27:
[...]

Het heeft momentum. Dat is denk ik de hoofdrede. Ik ben niet helemaal thuis in de opslag-oplossingen,

Maar waarom hebben we überhaupt een gedecentraliseerde oplossing nodig?
Moet hier een token aan gekoppeld zijn met een waarde?
Waarom is FileCoin beter dan bijvoorbeeld SiaCoin, Storj of MaidSafe (wat trouwens een top10 coin geweest is) ?

Je hoeft niet te antwoorden. Ik bedoel alleen, blijf kritisch long term.
Dank voor je advies

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
Gelukszoekr schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 08:13:
[...]

Hoeft niet persé.

Je bent niet lang geleden ingestapt toch? Neem anders gewoon een stukje winst.

Als de shit écht de fan hit. Dan kan je beter in Bitcoin zitten. de meeste alts reageren extra heftig. Als Bitcoin een -50% doet, dan gaan alts vaak richting de -70%
Winst nemen? Alle.munten staan onder water op dit moment behalve m'n Ada en die heb ik vast staan :P

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kraay89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-09 10:31
Khaelos schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:50:
[...]

Winst nemen? Alle.munten staan onder water op dit moment behalve m'n Ada en die heb ik vast staan :P
Alles onder water? Hoe dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Kraay89 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:53:
[...]

Vroeg ik me ook al af ja.... misschien iets als "Teveel munthoppen onder invloed van FOMO"?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Kraay89 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:53:
[...]

Niet langer dan een maand in crypto zitten?

Vers bloed })

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/74Z1Dp2ow1AISU-GIfvtgWv6_I8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jp3WeDjwJkWdOD6fcEVT1SG5.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ik zie alweer herstel. Klein mini dipje dus, nu weer moon onder leiding van Michael en Elon. *O*
🚀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Ik vind wel dat Pundi zich, ondanks de kleine pull back vannacht, erg goed weet staande te houden. Denk dat ik 't meeste direct na de 1000:1 token denomination ga verkopen. Klein beetje aanhouden om te kijken of de huidige trend nog voortgezet zal worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

PWM schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:00:
Super opent over uurtje op Binance. Misschien eens kijken of die een ritje gaat maken de eerste uurtjes.
Nou, een ritje werd het zeker _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Tominatie schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:02:
Ik zie alweer herstel. Klein mini dipje dus, nu weer moon onder leiding van Michael en Elon. *O*
🚀
Eerst maar eens door de 53k ;)

Maar ja, hier idd nog een flufje aangekocht en vannacht is er een buy order gehit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 07-09 21:35

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

anti elppa schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:25:
[...]

volume is ook te laag. Daarom houd ik ook rekening met een grotere kans op naar beneden (wat ik ook beter is op de langere termijn)
Als ‘ie nu terug blijft bouncen op de 53k, dan is dat niet gunstig lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-08 21:54

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Chaes schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:05:
Ik vind wel dat Pundi zich, ondanks de kleine pull back vannacht, erg goed weet staande te houden. Denk dat ik 't meeste direct na de 1000:1 token denomination ga verkopen. Klein beetje aanhouden om te kijken of de huidige trend nog voortgezet zal worden.
Enig idee wat zo'n reduction kan/zal doen voor de waarde? Verwcht je een korte spike omhoog en ditto crash, dat je het wel aanhoudt maar ook al besloten hebt te verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
mercapto schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:20:
En daarom dook BTC omlaag, het Tesla nieuws werd opnieuw bekeken en dat stukje beviel niet? :)
Mweh, het was uberhaupt geen nieuws. Dat Tesla dit ging doen, was al eerder bekend. Je zou dus kunnen zeggen dat het al 'priced in' was.

Tegelijkertijd is iedere tweet van Elon over Bitcoin (net als over Doge) altijd de oorzaak van een pump geweest. Alleen al dat idee kan voor een opleving zorgen, die daarmee vrijwel altijd tijdelijk is.

Zelf ben ik er van overtuigd dat 'nieuws' overrated is bij crypto :P dat resulteert eigenlijk altijd in short-term opleving.
In grote lijnen worden er toch TA-lijnen gevolgd. Natuurlijk: dat bedrijven instappen zorgt voor een opleving op lange termijn. En groots nieuws kan TA-lijnen breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
PWM schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:06:
[...]

Nou, een ritje werd het zeker _O-
Hahah ja die gaat heerlijk door het putje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
WoodyWindoW schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:09:
[...]
Als ‘ie nu terug blijft bouncen op de 53k, dan is dat niet gunstig lijkt me?
De paniekvogels moeten er nog uit.
Bedenk je ook hoe hard we omhoog zijn gegaan de afgelopen maanden. 12/12 stonden we nog op 18,5k(!). Prima dat er op dit niveau wordt ingekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

keepitfrosty schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:15:
[...]

Hahah ja die gaat heerlijk door het putje
Nou als je op 2,1 had gekocht dan heb je nu nog winst!

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Audio blijft ook vrij stevig in zijn schoenen staan ondanks de kleine terugval van BTC, Ik heb de afgelopen week mijn aandeel daar ook meer in vergroot. GRT met huidige prijzen kon ik ook niet laten liggen.

ben erg benieuwd naar wat het weekend ons gaat brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Ducksy88 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:14:
[...]

Enig idee wat zo'n reduction kan/zal doen voor de waarde? Verwcht je een korte spike omhoog en ditto crash, dat je het wel aanhoudt maar ook al besloten hebt te verkopen?
Dit is natuurlijk wel super interessant om te kijken want Pundi gaat doen. Echt een stukje beleggerssentiment. Dondert de koers in elkaar omdat iedereen met de oude prijs nog in het hoofd zit en denkt VERKOPEN op deze prijs of denkt iedereen aan een nieuwe start en wordt er een nieuwe prijspeil neergezet?

Ik gok het eerste maar ben dus erg benieuwd. Zelf vermijd ik NPXS nog even.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lei8BTUQThe-xfwWzN6SfjL1xS0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vWyGpALQxFSMNcsGqVEc8qjx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Mighty schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:17:
[...]

Nou als je op 2,1 had gekocht dan heb je nu nog winst!
Klopt, ik heb wel lager gekocht dan dat en ik hodl wel gewoon verder. Maar wel grappig om te zien hoe deze gewoon ineens bam omlaag trekt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Mighty schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:19:
[...]
Dit is natuurlijk wel super interessant om te kijken want Pundi gaat doen. Echt een stukje beleggerssentiment. Dondert de koers in elkaar omdat iedereen met de oude prijs nog in het hoofd zit en denkt VERKOPEN op deze prijs of denkt iedereen aan een nieuwe start en wordt er een nieuwe prijspeil neergezet?

Ik gok het eerste maar ben dus erg benieuwd. Zelf vermijd ik NPXS nog even.
Ik verwacht direct stijging. NPXS blijft top 50 CMC, nu met lachwekkende koers en dito supply, straks een 'normale' koers, met circulating supply van 236 miljoen. Die gaat wel aandacht trekken dan.
Pagina: 1 ... 132 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!