Zero.
Vanavond nog een keer? Je hebt lekker geharkt de laatste tijd. 👍🏻💪🏻Mooody schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:03:
Nog 2 uurtjes, dan gaan we nog wat CSPR binnen proberen te harken.
Ik kom jullie dus nog ff vervelen vanavond
Zelf doe ik morgen nog een poging.
Maandag was de tryout, vanavond probeer ik de klapper te maken. Kans is nog kleiner dan maandag, omdat enkele grote jongens de boel weg kunnen kapen (tot 250k per account). We gaan het zienburnebie schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:06:
[...]
Vanavond nog een keer? Je hebt lekker geharkt de laatste tijd. 👍🏻💪🏻
Zelf doe ik morgen nog een poging.
[ Voor 12% gewijzigd door Mooody op 24-03-2021 23:11 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Is dit de optie 2, want 3 is morgen deze tijd toch?Mooody schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:10:
[...]
Maandag was de tryout, vanavond probeer ik de klapper te maken. Kans is nog kleiner dan maandag, dus fingers crossed.
Eigenlijk vrijdag 00:00 pre-queue en 01:00 de queue
[ Voor 62% gewijzigd door EBOOZ op 24-03-2021 23:13 ]
Ja optie 2 vanavond.Chaes schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:11:
[...]
Is dit de optie 2, want 3 is morgen deze tijd toch?
Lukt het niet, dan probeer ik optie 3 nog wel mee te pikken op vrijdagnacht.
Weinig slaap deze week
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Succes kan, het is je gegundMooody schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:14:
[...]
Ja optie 2 vanavond.
Lukt het niet, dan probeer ik optie 3 nog wel mee te pikken op vrijdagnacht.
Weinig slaap deze week
Hopelijk heb ik morgen ook wat geluk...
Je hebt er nogal vertrouwen in om met zulke bedragen te smijten.Mooody schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:10:
[...]
Maandag was de tryout, vanavond probeer ik de klapper te maken. Kans is nog kleiner dan maandag, omdat enkele grote jongens de boel weg kunnen kapen (tot 250k per account). We gaan het zien
Ik ben niet bang aangelegd, maar dit wordt mij een beetje te gortig 😂.
Ik baal er wel van dat ik maandag net naast de pot heb gepist.
Maar ik kan niet anders zeggen dat je ze met je goede inzicht terecht verdiend hebt.
Casper zal je waarschijnlijk een mooie duit opleveren.
Poeh, heel benieuwd waar dit gaat eindigen. Eerst dacht ik nog even dat er support op de 53k was, maar dat werd snel verbroken toch.anti elppa schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:15:
Oke. Riemen vast. Dit gaat em worden ben ik bang. Cheap coinz incomingggg
Ik had die hoop al niet meer. Volume bleef te laag. Zit nu voor 30% in fiat. Koop terug tussen de 44 en 47.WoodyWindoW schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:19:
[...]
Poeh, heel benieuwd waar dit gaat eindigen. Eerst dacht ik nog even dat er support op de 53k was, maar dat werd snel verbroken toch.
Heb me uiteraard ingelezen en het is een uitermate interessant project met serieuze backing van grote investeerders. Gezien het huidige marktsentiment durf ik de gok wel aan. De kans is vrijwel nihil dat de prijs over 6 maand (bij vrijgave van de coins) lager zal zijn dan de ICO prijs, dus wat dat betreft is het risico beperkt.burnebie schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:16:
[...]
Je hebt er nogal vertrouwen in om met zulke bedragen te smijten.
Ik ben niet bang aangelegd, maar dit wordt mij een beetje te gortig 😂.
Ik baal er wel van dat ik maandag net naast de pot heb gepist.
Maar ik kan niet anders zeggen dat je ze met je goede inzicht terecht verdiend hebt.
Casper zal je waarschijnlijk een mooie duit opleveren.
Das wel laaganti elppa schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:21:
[...]
Ik had die hoop al niet meer. Volume bleef te laag. Zit nu voor 30% in fiat. Koop terug tussen de 44 en 47.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Is er toch nog goed nieuwsTominatie schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:23:
Zo, ik zie heel wat altcoins wel heel extreem reageren op dit pufje van BTC.
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Rond de $30 is wellicht een leuke instappprijs gezien eerdere support.Pelox schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:24:
Iemand nog dot gekocht vanavond?
Al verwacht ik meer % van KSM de komende weken/maanden.
[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 24-03-2021 23:28 ]
Zo hee die gaat wel effe dubbel zo hard zeg.Pelox schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:24:
Zero.
"Support op 54K want kijk mijn lijntjes"
"Support op 53K want kijk mijn lijntjes"
Daar kan ik me volledig bij aansluiten. Dit is er 1 met zekerheid, voor zover dat mogelijk is is cryptospace.Mooody schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:22:
[...]
Heb me uiteraard ingelezen en het is een uitermate interessant project met serieuze backing van grote investeerders. Gezien het huidige marktsentiment durf ik de gok wel aan. De kans is vrijwel nihil dat de prijs over 6 maand (bij vrijgave van de coins) lager zal zijn dan de ICO prijs, dus wat dat betreft is het risico beperkt.
Succes vanacht. Het is je gegund.
Als morgen weer niet lukt ga ik voor Mina. Vind ik ook een boeiend project
Ik besluit ook eens een altcoin te hodlenPelox schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:26:
Dot is helemaal klaar... weg winsten. Poef.
Weak hands (en een vleugje principes) hier, zooi verkocht en war nieuwe buy orders op Bitcoin gezet. Doe maar pleuren door de 50k.
Ja maar is gewoon nodig. Ff goed naar beneden, capituleren en daarna fris en fruitig weer naar boven. Misschien is 21 weekly ema die nu rond de 39k hangt nog beter eigenlijk
Lekker tukken en weer in 't groen wakker worden.AMARONE schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:30:
Ik ben helemaal rekt jongens. Dego, doge, grt, btc.. Alles naar de vinketering
(of niet, maar met die gedachte slaap je minder
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Flink eind naar beneden en duidelijke resistance vinden is helemaal mooi. En eerlijk is eerlijk, we zitten ook in S2F erg hoog boven de lijn, plus in een parabolische groei die redelijk onhoudbaar is.anti elppa schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:28:
[...]
Ja maar is gewoon nodig. Ff goed naar beneden, capituleren en daarna fris en fruitig weer naar boven. Misschien is 21 weekly ema die nu rond de 39k hangt nog beter eigenlijk
Maarehh sub 40k? Dat vind ik wel tricky niveaus hoor...
[ Voor 7% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 24-03-2021 23:34 ]
Kijk even naar het verloop van de totale cap van crypto in de afgelopen 4 jaar en wees er van bewust dat er nog flinke correcties zullen komen.Tominatie schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:27:
DOT en al die shitcoins zijn ook nog steeds een partijtje belachelijk overpriced he

DOT had je voor $5 of $10 moeten kopen. Koop je het bijv. voor $30, dan neem je bewust een groot risico.
Zelfde geldt voor vrijwel alle alts die je evt dit jaar hebt gekocht. Gaat iets hard omhoog, blijf er dan gewoon af. Wees geduldig en koop pas als er bloed op straat ligt.
[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 24-03-2021 23:37 ]
Geen blow off top, geen bull trap...Pelox schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:33:
Tja.. en toch lijkt het op 2018. Maar dat zeggen we maar niet.
[Afbeelding]
Niks zegt dat Bitcoin het verleden moet volgen voor er een crash komt natuurlijk, maar op 2018 vind ik het echt niet lijken.
Dus jij zegt dat we dan 3 jaar REKT zijn en geduld moeten hebben tot 2023?Pelox schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:33:
Tja.. en toch lijkt het op 2018. Maar dat zeggen we maar niet.
[Afbeelding]
Ja ik ook. Maar die 21 heeft ie vorige bullrun ook 6x gepakt. Nu nog maar 1x. al maanden terug. Erg ongezond. Tegen de tijd dat we daar trouwens komen zit die vast al boven de 40k gok ik.Richh schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:32:
[...]
Flink eind naar beneden en duidelijke resistance vinden is helemaal mooi. En eerlijk is eerlijk, we zitten ook in S2F erg hoog boven de lijn, plus in een parabolische groei die redelijk onhoudbaar is.
Maarehh sub 40k? Dat vind ik wel tricky niveaus hoor...
Het lijkt er op.. zeg niet dat het zo is..AMARONE schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:36:
[...]
Dus jij zegt dat we dan 3 jaar REKT zijn en geduld moeten hebben tot 2023?
Zero.
Haha ik riep onlangs nog dat mij dit vaak overkomt. Nu ook weer. Twee dagen geen trade gemaakt, denk een kort ritje te maken op xrp voor 54 cent.. gelijk door het putje.
Das waar, was belangrijke support de vorige run.anti elppa schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:37:
[...]
Ja ik ook. Maar die 21 heeft ie vorige bullrun ook 6x gepakt. Nu nog maar 1x. al maanden terug. Erg ongezond. Tegen de tijd dat we daar trouwens komen zit die vast al boven de 40k gok ik.
Maarehh, kunnen we daar niet gewoon sideways heen gaan?
Nou kies je ook een coin zeg...Antifon schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:39:
[...]
Haha ik riep onlangs nog dat mij dit vaak overkomt. Nu ook weer. Twee dagen geen trade gemaakt, denk een kort ritje te maken op xrp op op 54 cent.. gelijk door het putje.
I know, shitcoin enzo. Hij kan soms leuk pumpen. Maar dus ook aardig dumpen.
Zero.
Bitcoins....met meervoud.
Respect
Was het meervoud van Bitcoin niet officieel Bitcoin?
Je doet alsof we in 1 rechte lijn terug zijn gegaan naar $3kPelox schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:43:
Ik hoop dat het wat kan bijtrekken nog.. dan verkoop ik gewoon weer een hele zooi.. het is wel best zo. Ik hou mijn btc, eth en mijn zakjes neo en safemoonDe rest pleur ik lekker in de verkoop.
Je bent je er van bewust dat we momenteel op dezelfde prijs zitten als maar liefst 2 weken geleden?
Gewoon goed dca moment.
[ Voor 24% gewijzigd door mjjveldt op 24-03-2021 23:49 ]
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Ik weet wel dat onze huurder, de accountant, het altijd over rippels heeft.burnebie schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:47:
[...]
Was het meervoud van Bitcoin niet officieel Bitcoin?
Ik hoor 'm er weinig meer over de laatste tijd trouwens.....
YouTube: Hillarious! Neil Tyson calculated how rich Bill Gates is
Deed mij daar aan denken
[ Voor 5% gewijzigd door Qunix op 24-03-2021 23:51 ]
Heerlijk om lekker vroeg bij te zijn bij een shitcoin 🙃
nothing stops this train
Ja, ik zal binnenkort eens een mail naar Bitonic sturen, want of je nou 0.001, 1 of 1000 Bitcoin koopt: je noemt het altijd Bitcoin.
Net als dat er van bloed geen meervoud bestaat... Wat mijn aankoop nu doet...
Ach ja, over 2k nog zo'n flufje kopen.
[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 24-03-2021 23:56 ]
Heerlijk deze dip toch? De nieuwe klanten weer ff met de voetjes op de vloer.Richh schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:53:
[...]
Ja, ik zal binnenkort eens een mail naar Bitonic sturen, want of je nou 0.001, 1 of 1000 Bitcoin koopt: je noemt het altijd Bitcoin.
Net als dat er van bloed geen meervoud bestaat... Wat mijn aankoop nu doet...
Ach ja, over 2k nog zo'n flufje kopen.
Ik maak me niet druk over de langere termijn, jij ook niet denk ik.
Nou meer dat XRP alleen omhoog gaat bij nieuws. En er de andere kant op weinig reden is om XRP op te pikken.Antifon schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:42:
[...]
I know, shitcoin enzo. Hij kan soms leuk pumpen. Maar dus ook aardig dumpen.
Btc ja.. maar mijn dot anders niet. Gewoon een dikke dump. Wel blij dat ik afgelopen week echt afscheid had genomen van Inj.. ook zo'n topper.. nee ik hou het lekker bij btc 75%, eth 20% en nog 5% old skool alts, al die nieuwe troep gaat er uit.Mooody schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:47:
[...]
Je doet alsof we in 1 rechte lijn terug zijn gegaan naar $3k
Je bent je er van bewust dat we momenteel op dezelfde prijs zitten als maar liefst 2 weken geleden?
Zero.
XRP is dood. Pas na een definitieve uitspraak, kan er weer opgebouwd worden. Dat kan nog wel 12-18 maand duren. Investeren in XRP is daarbij ook totaal niet nodig, er zijn zoveel andere kansen.fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:57:
[...]
Nou meer dat XRP alleen omhoog gaat bij nieuws. En er de andere kant op weinig reden is om XRP op te pikken.
Altijd een goed planPelox schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:59:
[...]
Btc ja.. maar mijn dot anders niet. Gewoon een dikke dump. Wel blij dat ik afgelopen week echt afscheid had genomen van Inj.. ook zo'n topper.. nee ik hou het lekker bij btc 75%, eth 20% en nog 5% old skool alts, al die nieuwe troep gaat er uit.
Wel oppassen dat je die "nieuwe troep" niet gaat terug kopen wanneer er weer groene dildo's verschijnen
Tijd zal leren of dat de bodem was.
Dit zit allemaal al in de huidige prijs neem ik aan? Worden alle CRO tokens automatisch omgezet? Kan er trouwens toch niet aan, staan 3 maanden vast ivm staking.
Heb me gisteren geregistreerd op Coinlist en heb de KYC doorlopen maar heb geen fatsoenlijke trade kunnen doen sinds dien (wou het niet als BTC die kant op sturen vanwege de hoge transfer kosten).
Je moet bij acceptatie van aankoop direct de betaling doen.Sup4rdurt schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 00:11:
Hier ook een aantal in de wachtrij voor CSPR? Hoe moet je dat spul straks aankopen als je gunstig in de wachrij staat?
Heb me gisteren geregistreerd op Coinlist en heb de KYC doorlopen maar heb geen fatsoenlijke trade kunnen doen sinds dien (wou het niet als BTC die kant op sturen vanwege de hoge transfer kosten).
In het geval van vanavond moet je dus minimaal $50k aan USDT, BTC of ETH in je Coinlist wallet hebben staan.
Is dat kansloos? Dan zou je mij helpen door uit de wachtrij te gaan
Ik. One time please!Sup4rdurt schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 00:11:
Hier ook een aantal in de wachtrij voor CSPR? Hoe moet je dat spul straks aankopen als je gunstig in de wachrij staat?
Edit: geen idee of het jou lukt als je nog niets op je account hebt staan...
[ Voor 8% gewijzigd door Nubtrix op 25-03-2021 00:16 ]
Mijn gevoel is dat CRO op dit moment zwaar undervalued is.Alpina schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 00:08:
Over een kleine 2u Mainnet CRO.
Dit zit allemaal al in de huidige prijs neem ik aan? Worden alle CRO tokens automatisch omgezet? Kan er trouwens toch niet aan, staan 3 maanden vast ivm staking.
Het is een van de weinige projecten waar je adoptie ziet ontstaan.
Nee, rimpels.. dat krijgt ie er vanMooody schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:49:
[...]
Ik weet wel dat onze huurder, de accountant, het altijd over rippels heeft.
Ik hoor 'm er weinig meer over de laatste tijd trouwens.....
Als die ff keer 50 gaat, give or take, kan ik de keuken renoverenMooody schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 00:16:
[...]
Mijn gevoel is dat CRO op dit moment zwaar undervalued is.
Vast.Alpina schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 00:08:
Over een kleine 2u Mainnet CRO.
Dit zit allemaal al in de huidige prijs neem ik aan? Worden alle CRO tokens automatisch omgezet?
De deposit functie op Bittrex zit al ff op slot met de mededeling dat het vanwege de swap is.
[ Voor 55% gewijzigd door Nnoitra op 25-03-2021 00:22 ]
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Ik ga slapen.
Houden jullie het crypto fort een beetje veilig?
Alles verdubbelen mag ook...
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Ja, 50k is voor mij behoorlijk kansloos danMooody schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 00:13:
[...]
Je moet bij acceptatie van aankoop direct de betaling doen.
In het geval van vanavond moet je dus minimaal $50k aan USDT, BTC of ETH in je Coinlist wallet hebben staan.
Is dat kansloos? Dan zou je mij helpen door uit de wachtrij te gaan
Had Elon niet ff een dagje kunnen wachten trouwens
Eens. Was eerst van plan om een stablecoin te gaan staken maar als ik nu een leuke stijging van CRO mee pak is dat altijd mooi meegenomen.Mooody schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 00:16:
[...]
Mijn gevoel is dat CRO op dit moment zwaar undervalued is.
edit: 1x plek #430.....43 min remaining. De rest op plek 30.000 en hoger.
[ Voor 39% gewijzigd door Mooody op 25-03-2021 01:02 ]
2 weken geleden!?Mooody schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:47:
[...]
Je doet alsof we in 1 rechte lijn terug zijn gegaan naar $3k
Zo laag alweer
Dit zou kunnen gaan lukken
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 25-03-2021 01:08 ]
Teveel Heineken gedronken?
Drinken doe ik niet aan.
Nee, de koers-opleving van vandaag en de kwakkelkoers van nu.
Jammer, maar helaas.....
Unlucky man, zo closeMooody schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 01:13:
#37, 2 min wachten, sale has ended
Jammer, maar helaas.....
Echt waardeloos deze bullrun tot nu toe inderdaad.WhySoSerious schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 01:12:
[...]
Drinken doe ik niet aan.
Nee, de koers-opleving van vandaag en de kwakkelkoers van nu.
Het lijkt wel Heineken.Mooody schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 01:15:
[...]
Echt waardeloos deze bullrun tot nu toe inderdaad.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Die heb ik gelukkig 2 dagen geleden van de hand gedaan voor de stablecoins SAFEMOON en FOXFINANCE uit de pannekoekenbakkerij.Pelox schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:24:
[ Voor 5% gewijzigd door Fox11 op 25-03-2021 02:46 ]
Zo.... dat was rap. Net niet. Jammer man.Mooody schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 01:13:
#37, 2 min wachten, sale has ended
Jammer, maar helaas.....
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ik ben blij dat ik 2017 wél heb meegemaakt, anders had ik nu in paniek geraakt en sell sell sell gedaan. Nu neem ik een bakkie koffie en ga over tot de orde van de dag.Khaelos schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 05:23:
Wat een ellende zeg.. ben blij dat ik 2017 niet heb meegemaakt, was zeker van een flat gesprongen
Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
En de rest van m'n geld zat in een coin die ik laag kocht en voor deze drop dik in de plus stond (een plus die ik nog niet had gezien, dus de psychologische tik niet gehad
Alleen m'n flufje DOT in m'n hodl potje is omlaag helaas.
[ Voor 9% gewijzigd door mercapto op 25-03-2021 05:46 ]
Ik hoorde trouwens mensen hier telkens praten over de 53k$ support van BTC maar daar is ie nu toch doorheen.. voortekenen van ellende of niet?
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/uOz9PCxPyfTMNgjiYHh2TK8a.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/W8OcG55CYUbgUYOOb5W63aOT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/72PYGQJc7qlARHyBupd8JNtj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1pkZk913DPpwkdkvqBEnygDi.jpg?f=fotoalbum_large)