[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 135 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.086 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14:07
Ik word hier zo vrolijk van hè! 14 jaar later en bij de kleinste trigger komt het zo weer naar boven _O-

Edit: Sorry wat ik mogelijk heb gestart Taro

[ Voor 18% gewijzigd door elektriekert op 25-03-2021 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
knakworst schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:43:
[...]

Iedereen moet de ADA unstaken om daarna te verkopen. Het dalen van ADA komt dus nog...
ADA is niet zoals bvb DOT staken. Bij ADA kan je binnen 5 minuten je ADA uit je stake wallet halen en naar een exchange sturen om te verkopen.

Dacht dit even mee te geven ter info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:39
Nog steeds weinig volume, maar wel omhoog. Als we maar hoog genoeg raken komt dat volume vanzelf hoop ik dan maar :X

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 12:29
Egeau schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:00:
[...]

Moet je hier nog iets voor doen? Ik heb ook wat gekocht via Pancakeswap of is dat voldoende?
Hoef je niks voor te doen. Zoek je adres maar op op bscscan.com

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
zwembroek schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:04:
Een vraag voor de mensen die aan de Casper sale mee gaan doen. Als je USD in je account hebt moet je dit dan nog omzetten naar USDT? En kan dit zonder een fee?
USDC of USDT meen ik. Zit wel wat fee aan aan, maar kan niet terugzien hoeveel. In je wallet bij USD zie je een grote groene knop 'Convert to USDC'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:57
Richh schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:10:
Nog steeds weinig volume, maar wel omhoog. Als we maar hoog genoeg raken komt dat volume vanzelf hoop ik dan maar :X
ja pas ruim voorbij de 53k en bevestiging van die breakout kan je er pas iets van zeggen. Dit zegt helemaal niets

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 07-09 21:35

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Richh schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:10:
Als het volume in dit geval achterblijft kakt de hele boel weer in?

Nu lijkt ‘ie zich aardig snel te herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mengenli schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:43:
midden april (dus over 3 weken) zitten we al bij 75K dames en heren. Dit is gewoon een goed moment om nog goedkoop bitcoin te kopen.
P.S. Dit is geen beleggersadvies op basis van lijntjes etc. etc. gewoon op basis van gevoel.
LOL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

MicroWhale

The problem is choice

Belangrijk artikel voor Polkadot (voor bewustwording hoe e.e.a. in elkaar zit).

Het licht toe wat ik (eer)gisteren ook zei:
The entire Polkadot network is currently in its Rococo phase. Rococo is a parachain testnet that enables developers to test and bug fix before rolling out their parachains to the mainnet.
Rococo is dus het Polkadot Testnet. Is ook geen munt voor. Parachains worden eerst hier op getest.
Despite being used to test out Polkadot functionalities, Kusama is a live network with real economic incentives. This will enable it to serve as an additional proving ground for parachains, allowing developers to observe things such as network effects that wouldn’t be possible on traditional testnets.
Daarna gaan ze naar Kusama.
(gezien de stijging van de koers, zijn er dus al chains die zich nu aan het inkopen zijn op een parachain slot op Kusama.)

Als dat werkt gaan ze naar Polkadot Mainnet.
(Hier is nog geen datum voor, maar verwacht dat de koers van Polkadot nog wel een stijging zal zien als de parachains op Kusama.)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

MicroWhale

The problem is choice

mengenli schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:43:
midden april (dus over 3 weken) zitten we al bij 75K dames en heren. Dit is gewoon een goed moment om nog goedkoop bitcoin te kopen.
P.S. Dit is geen beleggersadvies op basis van lijntjes etc. etc. gewoon op basis van gevoel.
Dat riep ik 3 weken geleden ook: Begin april op 75k.... nu ben ik daar toch iets minder zeker van. Zowel op basis van TA als op gevoel. :|

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:47
Maar weer een hoopje CRO er bij om de gemiddelde aankoopprijs weer wat richting de $0,17 te drukken :)
Was even bang door een trage(re) SEPA het momentje van gister avond te missen, maar dit momentje was nog beter.

Vandaag is dus zo'n dag dat niet gister het beste moment was :+

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Nnoitra schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:17:
Maar weer een hoopje CRO er bij om de gemiddelde aankoopprijs weer wat richting de $0,17 te drukken :)
Was even bang door een trage(re) SEPA het momentje van gister avond te missen, maar dit momentje was nog beter.

Vandaag is dus zo'n dag dat niet gister het beste moment was :+
Gisteren was ook in dit geval het beste moment hoor. Om te verkopen :) :(

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

JW04 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:18:
[...]
Interessant, wat verwacht je er tzt van? Gezien je wel je winst casht vind ik 2030 een raar getal. Ik bekijk het op jaarbasis en dan durf ik toch niet verder te kijken dan 2023 qua cash out doel.

Edit: Dat ging niet helemaal lekker.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g7eNuqwn2ga9TRlXE0vXj_CmSRI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tUrCRfXEz9TYPcNdX6MHv6Jk.jpg?f=user_large

The big reset enzo. Build back better.

Sorry, ik spaar naast Bitcoin ook alu hoedjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
StealthyPeanut schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:47:
Ik ben pas een paar weken in cryptocoins aan het handelen, maar het komt mijn productiviteit voor werk niet ten goede... :+. Verslavend!
Haha zeker verslavend, maar wel leuk!

Net als Dexter destijds; alleen al voor je avatar een +10 van mij :)

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:47
Ali Baba 1001 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:19:
Gisteren was ook in dit geval het beste moment hoor. Om te verkopen :) :(
CRO verkoop je niet, CRO hodl je O+

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:22:
[...]

Nee nee je zal ook geen alu hoedjes bezitten! Maar toch zal je gelukkig zijn

Overigens: welke wereldvreemde communist heeft deze slogan bedacht |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Net bitcoins naar coinlist gestuurd vanuit binance. 0.0005 btc fee. Dat is wel echt veel. Is dat normaal? Kan ik die transactie niet annuleren? Kan het goedkoper op een andere manier?

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
enomiss schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:29:
Net bitcoins naar coinlist gestuurd vanuit binance. 0.0005 btc fee. Dat is wel echt veel. Is dat normaal? Kan ik die transactie niet annuleren? Kan het goedkoper op een andere manier?
Binance BTC fee is standaard 0.0005
Kan je niet om heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 12:29
enomiss schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:29:
Omzetten naar een coin met een lagere withdraw fee

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Ali Baba 1001 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:24:
[...]

Haha zeker verslavend, maar wel leuk!

Net als Dexter destijds; alleen al voor je avatar een +10 van mij :)
+10BTC? Nice! O+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Richh
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VrOxmRVBBoBCExp5JQRXyaPFDFA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LQPwfNBQcikmg3su7tjMNHX8.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Nubtrix schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:32:
[...]

Binance BTC fee is standaard 0.0005
Kan je niet om heen.
Ook als je deze eerst omzet naar andere coin met lagere coin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:19
Egeau schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:28:
[...]

Nee nee je zal ook geen alu hoedjes bezitten! Maar toch zal je gelukkig zijn

Overigens: welke wereldvreemde communist heeft deze slogan bedacht |:(
Onze grote vriend Klaus Schwab......

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Nu online
enomiss schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:46:
[...]

Ook als je deze eerst omzet naar andere coin met lagere coin?
ERC20 deposits op Coinlist zijn terug opengezet.

Je kan dus gewoon tethers overzetten (is $20 fee, fixed).
Dat lijkt me ook het goedkoopste dat je kan krijgen.

Stel:

Je wilt voor 5000$ Casper inkopen.

Dan kan je op Binance FIL kopen met BTC of USDT (fee = 0.075 = 4$ afgerond)
FIL stuur je naar Coinlist (dat kost je 0,10$ afgerond)
Op Coinlist pro moet je die FIL terug omzetten naar USDT (fee = 0.25 = $12 afgerond)
Dan moet je nog het geluk hebben dat je op Coinlist dezelfde of betere prijs krijgt als op Binance (dit is bijna nooit het geval). Met wat geluk kom je wel goedkoper uit, MAAR dan ben je ook een stuk langer bezig.

Ik zou altijd rechtstreeks tethers storten als die optie er was (en die is er nu).

[ Voor 44% gewijzigd door Nubtrix op 25-03-2021 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 16:34
Willem Egel schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:50:
[...]

haha ja, die had ik ook niet zo verwacht. Aan de andere kant wat van m'n stack op Binance kunnen omzetten naar SUPER. Zodra dat platform live is verwacht ik nog wel een dikke stijging. Elliot zal zelf toch ook nog wel een youtubeshill doen. We gaan het zien :)
Ja ik heb ook nog meer SUPER meegepakt van wat troep wat nog op Binance stond. En ik mag toch hopen dat Elliot zijn projectje helemaal kapot shilled op zijn kanaal hahah

[ Voor 8% gewijzigd door keepitfrosty op 25-03-2021 15:58 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

[...]

[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/umB0BUlvTtjNhrjjkyBbwqaMEh0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/h11Ipm9DZBsKdC2AsQVokOD0.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaRSTeaM
  • Laatst online: 01-09 21:44
Nubtrix schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:50:
[...]

Official Coinlist update:
Update - ETH, USDT, USDC deposits are back online. ETH and ERC20 withdrawals are still unavailable due to the Casper Sale’s overwhelming activity. Our custodian is broadcasting transactions, but we expect significant delays until those are processed. This process may take several days to clear. Your funds are safe. If you have an immediate need for those funds, we recommend trading into BTC or other non-Ethereum assets to withdraw.

Dit vind ik wel echt even super irritant (ik duid me even vrij zwak uit!)
Maatje van me moet nog even 12,50 USDT op zijn account krijgen om zijn CSPR buy order rond te maken, had net iets te weinig funds in zn account.
Nu heb ik nog USDT op Coinlist staan en wil graag 12,50 naar hem overmaken BUT NOOOOOOOO, brakke exchange laat me alleen ETH, BTC of ERC20 overmaken.. dan is 12,50 USDT natuurlijk onzin om via ETH of ERC20 over te maken met de huidige fees...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Nu online
WaRSTeaM schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 16:04:
[...]

Official Coinlist update:
Update - ETH, USDT, USDC deposits are back online. ETH and ERC20 withdrawals are still unavailable due to the Casper Sale’s overwhelming activity. Our custodian is broadcasting transactions, but we expect significant delays until those are processed. This process may take several days to clear. Your funds are safe. If you have an immediate need for those funds, we recommend trading into BTC or other non-Ethereum assets to withdraw.

Dit vind ik wel echt even super irritant (ik duid me even vrij zwak uit!)
Maatje van me moet nog even 12,50 USDT op zijn account krijgen om zijn CSPR buy order rond te maken, had net iets te weinig funds in zn account.
Nu heb ik nog USDT op Coinlist staan en wil graag 12,50 naar hem overmaken BUT NOOOOOOOO, brakke exchange laat me alleen ETH, BTC of ERC20 overmaken.. dan is 12,50 USDT natuurlijk onzin om via ETH of ERC20 over te maken met de huidige fees...
Zie mijn edit, misschien kan je via FIL proberen dan.

Begrijp ik nou goed dat je vriend is binnengeraakt in één van de sales, niet voldoende funds had, en toch nog voorrang krijgt op duizenden anderen die dat wel hadden? Zou ik wel apart vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:58

knakworst

Get more sats!

Nog een keertje de 50k opzoeken dan maar. De kans dat we er een keer doorheen gaan groeit dan wel lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
knakworst schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 16:09:
Nog een keertje de 50k opzoeken dan maar. De kans dat we er een keer doorheen gaan groeit dan wel lijkt me.
ja dit was een perfecte bevestiging van de breakdown naar beneden. Die 50k gaat het echt niet houden deze keer, volume was paar uur terug al niet super

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
anti elppa schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 16:11:
[...]

ja dit was een perfecte bevestiging van de breakdown naar beneden. Die 50k gaat het echt niet houden deze keer, volume was paar uur terug al niet super
Zie het niet gebeuren dat de $50K heel snel opgeeft maar we gaan het zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Tominatie schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 16:16:
[...]

Zie het niet gebeuren dat de $50K heel snel opgeeft maar we gaan het zien.
nee bogdanov doet dat vannacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlevi01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
MicroWhale schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:16:
[...]

Dat riep ik 3 weken geleden ook: Begin april op 75k.... nu ben ik daar toch iets minder zeker van. Zowel op basis van TA als op gevoel. :|
Ik zag de afgelopen week een leuke bullflag uitgeprint worden, ondanks dat ik die niet zoveel bij btc voorbij zie komen. Die nu zo'n beetje aan de bodem zit. Volgens mij is er qua TA niet zo veel veranderd?

Deze afdaling ging alleen tergend langzaam. Ik had vorige week al bids uitgezet in deze prijswaardes tot 48k, en die nu worden nu pas gevuld.

Gezien de overgang naar nieuwe kwartaal futures gok ik dat het nog wel tot morgen kan duren voordat we herstellen.

Alts, hebben trouwens wel echt een veel zwaardere klap gehad, dan dat ik had verwacht. Dat doet wel een beetje pijn. Wat dat betreft was dit een slechte maand, majors die stagneerden, en vooral wat minors en midcaps die wat hebben gedaan.

Waar ik mij meer zorgen over maak, is de aantocht van de btc pi cycle top. Die kan goed in begin/half april geraakt worden. En dat gaat mentaal wel een dingetje worden, als het bijbehorende scenario zich gaat voltrekken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_3M1MidIYvLaOizJWv5ja9EgYrg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oX68fdSqwTeb8ncejBpUVVHC.jpg?f=user_large

Nu het nog mag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Dit begint er ietsje voorzichtig op te lijken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:58

knakworst

Get more sats!

anti elppa schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 16:11:
[...]

Wat is weinig volume? BTC/USDT op Binance afgelopen 24 uur 5.1 miljard. Laatste keer dat ik keek had ik iets minder op mijn account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
knakworst schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 16:35:
[...]

Wat is weinig volume? BTC/USDT op Binance afgelopen 24 uur 5.1 miljard. Laatste keer dat ik keek had ik iets minder op mijn account.
Doe nog maar ff x2 a x3 voor een goede bounce (volume in 24h)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
gaan we alweer de goede kant op en is de dip voorbij? :$

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Ik heb nu btc klaar staan op coinlist voor Casper, ben ik dan klaar om te kopen? Of met ik het nog omzetten naar wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023
Morgen btc expiration day? Wat voor effect kan dat hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
enomiss schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 16:39:
Ik heb nu btc klaar staan op coinlist voor Casper, ben ik dan klaar om te kopen? Of met ik het nog omzetten naar wat anders?
BTC kan prima. Je kan niet meer omzetten namelijk.

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Khaelos schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 16:38:
Ik durf niet meer te kijken, beetje net als in een achtbaan die te hard naar beneden gaat.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
SanderTje! schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 16:42:
[...]

Ik durf niet meer te kijken, beetje net als in een achtbaan die te hard naar beneden gaat.
haha ja dat heb ik dus ook.. vooral omdat ik paar uur geleden voor 500euro heb ingekocht in de hoop dat dat ongeveer de bodem was :7

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12:02
Nog steeds hortend en stotend naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

* Zinloos dit *

[ Voor 81% gewijzigd door .oisyn op 25-03-2021 16:57 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:01
Dubbele bodem op de 15 min.. w(ishfull thinking) pattern..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
Ik hoop een beetje de zelfde beweging las rond 22 februari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Nubtrix schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:50:
[...]

Stel:

Je wilt voor 5000$ Casper inkopen.

Dan kan je op Binance FIL kopen met BTC of USDT (fee = 0.075 = 4$ afgerond)
FIL stuur je naar Coinlist (dat kost je 0,10$ afgerond)
Op Coinlist pro moet je die FIL terug omzetten naar USDT (fee = 0.25 = $12 afgerond)
Dan moet je nog het geluk hebben dat je op Coinlist dezelfde of betere prijs krijgt als op Binance (dit is bijna nooit het geval). Met wat geluk kom je wel goedkoper uit, MAAR dan ben je ook een stuk langer bezig.

Ik zou altijd rechtstreeks tethers storten als die optie er was (en die is er nu).
Mooi uitgezocht, helaas had ik mijn transactie al gedaan.

Wat is nou de beste manier om zo een transactie pad uit te zoeken? Is er een website waar je in invult ik wil van a naar b en dat je dan alle mogelijke routes ziet die je kan sorteren? Of is het ervaren/op heel veel losse pagina's zoeken en vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
De 51k hebben we nu toch wel eens genoeg getest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-09 13:51
jowi schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 16:41:
Morgen btc expiration day? Wat voor effect kan dat hebben?
De options bedoel je toch? 8.00 UTC expiration geloof ik. Daarna weer gestaag omhoog met een weak weekend pump. Dan choppy volgende week door.. zoiets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Allie74
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-06 13:48
Sluw schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 16:45:
[...]

Nog steeds hortend en stotend naar beneden.
Ik wacht nog even wat er vanacht gaat gebeuren, kijken of de 50K gehouden kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:11

resusaapje

h less

enomiss schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 16:51:
[...]

Mooi uitgezocht, helaas had ik mijn transactie al gedaan.

Wat is nou de beste manier om zo een transactie pad uit te zoeken? Is er een website waar je in invult ik wil van a naar b en dat je dan alle mogelijke routes ziet die je kan sorteren? Of is het ervaren/op heel veel losse pagina's zoeken en vergelijken?
dat zou leuk zijn.

Zo ging ik van EUR -> Binance|BUSD -> Binance|ALGO -> CoinList|ALGO -> CoinList|USDC omdat die route van end2end werkt en voordelig is. Mazzeltje dat ALGO ondertussen gestegen was, dus leverde het nog geld op ook 8)7

Maar ja, alternatieven die misschien voordeliger waren, geen idee, teveel werk. En straks, de andere kant op, ook geen idee. Misschien moet ik dan een heel andere munt kiezen.

Maar goed, het levert zoveel kansen op, juist omdat het nog niet uitgekauwd is...

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
resusaapje schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 16:59:
[...]

dat zou leuk zijn.

Zo ging ik van EUR -> Binance|BUSD -> Binance|ALGO -> CoinList|ALGO -> CoinList|USDC omdat die route van end2end werkt en voordelig is. Mazzeltje dat ALGO ondertussen gestegen was, dus leverde het nog geld op ook 8)7

Maar ja, alternatieven die misschien voordeliger waren, geen idee, teveel werk. En straks, de andere kant op, ook geen idee. Misschien moet ik dan een heel andere munt kiezen.

Maar goed, het levert zoveel kansen op, juist omdat het nog niet uitgekauwd is...
Via kraken zijn de USDT & USDC transacties nog schappelijk met 2.5$. Hier van Euro naar USDC op kraken en voor 2.5$ naar Coinlist.. vond het een prima oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Nu online
Vooruit. Nog maar een muntje KSM er bij dan. Die aanbiedingen zijn lastig te weerstaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xnxQDP8FoxjlS4zXtG_SLw_eCFU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CSmY9l3qCvOW2mfSttxNQeta.jpg?f=fotoalbum_large

Wtf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Die pump van Ant is niet normaal. Blijft maar gaan. Zal je zien als ik nu nog koop hij als een gek gedumpt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Zondag komen de miningfees weer binnen. Ik zie dat BTC in de aanbieding is: 10% meer dan ik had verwacht... :-p

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C6WnmA5CsPjuXzoanQKq5hAFgXg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9UpsjjpTTavp9gde9l1lH4P9.jpg?f=user_large

WWWWWWWW!!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-09 22:28

Qu3st

roflexx schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:13:
Die pump van Ant is niet normaal. Blijft maar gaan. Zal je zien als ik nu nog koop hij als een gek gedumpt wordt.
Never chase a big ass green candle.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Ray_ schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:08:
Vooruit. Nog maar een muntje KSM er bij dan. Die aanbiedingen zijn lastig te weerstaan.
Bizar, gisteren verkocht ik ze tegen 480, nu zijn ze nog maar 380. Zal ik ze terugkopen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 22:13
Dead cat bounce, mooi moment om alles te verkopen als je dat nog niet had gedaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 16:34
Owwww shizz al die w patterns, super w patterns en mega patterns en patterns in patterns. Nu moet er wel een move naar beneden gaan........of naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
keepitfrosty schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:36:
[...]

Owwww shizz al die w patterns, super w patterns en mega patterns en patterns in patterns. Nu moet er wel een move naar beneden gaan........of naar boven.
4D chess!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lemongrass
  • Registratie: Februari 2018
  • Niet online

Lemongrass

Aan het typen...

Het bedrag in mijn binance chain begint ook lekker te verdampen zeg :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
[...]

[Afbeelding]

REPOST!

Ah joh, over een paar jaar kan alleen de Elite nog maar huizen kopen. Dan pas krijg je gelijk Jaapio.
Tenzij je tot de slimme cryptoboeren behoord, dan kan je ook nog een huis kopen. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Pffff, had VET moeten verkopen. Damn son.

Wederom weer twijfel bij 0.95. Rip.

[ Voor 32% gewijzigd door hmr op 25-03-2021 17:57 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Op welk termijn Bull zijn?
Dat is wel een belangrijk detail ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
hmr schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:56:
Pffff, had VET moeten verkopen. Damn son.

Wederom weer twijfel bij 0.95. Rip.
Hindsight is 20-20, dan hadden we ook allemaal BTW moeten kopen in 2010 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 07-09 21:35

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Kan er in zo’n dip een situatie ontstaan waarbij whales alles besluiten op te kopen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
WoodyWindoW schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:03:
Kan er in zo’n dip een situatie ontstaan waarbij whales alles besluiten op te kopen?
Afbeeldingslocatie: https://www.futureconsult.nl/wp-content/uploads/2018/05/glazen-bol.jpg

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Afbeeldingslocatie: https://jirafeau.pmklaassen.com/f.php?h=25uj&p=1

Ik zie W M I W staan en Bitcoin probeert ons iets te vertellen..

World Monetary Is Worthless (en dan HAHA naar boven toe...)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jowi
keepitfrosty schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:36:
[...]

Eggggxactly as predicted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
jowi schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:23:
[...]

Eggggxactly as predicted!
Naar boven of beneden het kon ook niet fout :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArWa
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-09 18:19
Weet iemand of het bij Coinlist mogelijk is om de aanschaf te voldoen met USDC en USDT? Ik heb nu van beide wat staan bij Coinlist. Maar ik kan niet vinden of ik dus beide gecombineerd kan gebruiken voor aanschaf mocht ik de kans krijgen of dat ik alles nog naar één van beide moet omzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4-
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-07 12:28
Zo, tijd voor de Cardano 360. Zouden ze de Alonso upgrade datum bekend maken denk je? :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Cardano 360 update: YouTube: Cardano360 - March 2021

Moet nog beginnen en nu al een groene paal :P

Motor-forum.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Bananeman schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:31:

Kan je nagaan als ze wel iets gaan aankondigen, tot op heden nog niks boeiends en we zien gestaag de groene paal doorgaan :P

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx

Heb mn sell order al klaar staan:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
@roflexx Ik ook, heel realistisch op $10 uiteraard ;)

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oli4-

Hmm, volgende keer moet ik ook maar eens in de Cardano 360 zien te komen met m'n pool. Jammer genoeg ben ik geen vrouw :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 19:15
NPXS blijft mij nog steeds verbazen 😵

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geertwa
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-07-2022
Die chick met die bril op het Cardano 360 filmpje. Die kan hier mond niet eens sluiten met al die botox in haar lip, waarom echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 19:15
Geertwa schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:42:
Die chick met die bril op het Cardano 360 filmpje. Die kan hier mond niet eens sluiten met al die botox in haar lip, waarom echt?
was me nog niet eens opgevallen.🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ada gaat iig lekker! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oli4-
Schaamteloos m'n pool promoten in de YT chat. Wat een stream haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:49
2 cent hoger dan vanmorgen :?

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zH91VfxsZaGfJaM6dqLUT21GbNo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lfwiRQ10bR0QxN0P7V6lRPEE.jpg?f=fotoalbum_large

ik vraag mij af gaan we richting dit of is het allemaal een klein dipje. Glazen bol, gief us answers now please!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Daacuso schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:53:
[...]

3cent. En zie em nu wel nog 10cent stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertwa
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-07-2022
Volgens mij is er een kleine whale bezig bij Cardano op 1.15 USDT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Daacuso schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:53:
[...]

Ik gooide vanmiddag op 2128 sat 25% van m’n btc in Ada, toch al een dikke 4% winst in btc nu. Dat compenseert weer een beetje het geleden verlies in fiat... Je moet wat he.

Nog ff holden die meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:25
woa moet je eens LTC checken op dagcurve, de ma99 is bijna aangetikt :o

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

En dego is bearish

rekt :(

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:25
oh damn idd :o
bagholder? :+ :'(

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Nou was dat de ada pump?! Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
REKT -O-
Watn kut marktje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Lijkt het wel op, maar ik hodl wel voor de lols.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jrA2Gis47zDsZI_2QB2-YVNsFzk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9oJbmWyyuHEo7bbJiiMFwQnq.jpg?f=user_large

meh!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy198705
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
50 % van het nog te besteden fiat in BTC geplempt.

Mijn gevoel zegt dat we wel een beetje op de bodem zitten.
Zo niet jankend naar me nest vanavond 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jowi
Jordy198705 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 19:19:
50 % van het nog te besteden fiat in BTC geplempt.

Mijn gevoel zegt dat we wel een beetje op de bodem zitten.
Zo niet jankend naar me nest vanavond 8)7
Ik wacht de expiratie morgen even af voor ik weer in stap...
geen idee of dat een goed idee is :) misschien wordt ik morgen wel janked wakker...
(denk het niet, ik zet alarms wanneer de boel toch gaat stijgen, 1 druk op de knop aaaaaaaand its gone)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:18
Stoplosses goed ruim ingesteld zodat mijn zak chz als nog met 4x verkocht wordt mocht de boel straks door zijn hoeven zakken op $0,44 . Als dat het geval is zal de boel nog verder zakken dus maak mij weinig zorgen.

Vanavond hopelijk als nog wat Casper inslaan maar heb weinig kans denk ik. Misschien ook maar zoals moody op twee devices in de queue stappen.

Ik heb zo’n vermoeden dat dit weekend flink wat tranen gaat opleveren, het hangt al een tijdje in de lucht. Sowieso alvast een klein deel chz verkocht en b&o beosound stage besteld. Had ik anders nooit gekocht maar wat er ook gebeurt, btc pakt dat niet meer af.
Pagina: 1 ... 135 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!