[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 117 ... 251 Laatste
Acties:
  • 958.986 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
Iemand al enig idee hier hoelang de session inactivity timeout van coinlist is?
Dan zet ik mijn timer om iedere x aantal minuten eens in de tab rond te klikken.

Want ik veronderstel als je er niet in zit om 18:00 je er gewoon niet meer ingeraakt op tijd.

Wat een bagger exchange zeg...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
roflexx schreef op maandag 22 maart 2021 @ 13:33:
Zit ark trouwens nog veel groeipotentie in? 47% gestegen deze maand en geeft 6% staking op bitvavo.
Vraag het eens aan @A87 :>

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 17:36
freshprince schreef op maandag 22 maart 2021 @ 13:40:
Iemand al enig idee hier hoelang de session inactivity timeout van coinlist is?
Dan zet ik mijn timer om iedere x aantal minuten eens in de tab rond te klikken.

Want ik veronderstel als je er niet in zit om 18:00 je er gewoon niet meer ingeraakt op tijd.

Wat een bagger exchange zeg...
Meestal is de timeout 60 minuten volgens mij, maar ik heb geen flauw idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Mooody schreef op maandag 22 maart 2021 @ 12:55:
[...]

Zo kun je van elk project wel wat leuks maken....

[Afbeelding]
Nu ik dit post, zit de kans er dik in dat ik mijn ADA ga inruilen voor meer KSM en DOT
No guts, no glory :P

Wat een enorm gat zit er tussen Polkadot en Cardano. Dat moet zich straks duidelijk in de market cap uitdrukken als het Polkadot ecosysteem live gaat.

[ Voor 22% gewijzigd door Mooody op 22-03-2021 13:43 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mooody schreef op maandag 22 maart 2021 @ 13:42:
[...]

Nu ik dit post, zit de kans er dik in dat ik mijn ADA ga inruilen voor meer KSM en DOT

Wat een enorm gat zit er tussen Polkadot en Cardano. Dat moet zich straks duidelijk in de market cap uitdrukken als het Polkadot ecosysteem live gaat.
Ik overweeg ook om een deel ADA in te ruilen voor KSM en DOT. Zojuist al wat andere winstjes gepakt en KSM en DOT bijgekocht.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

Zit ark trouwens nog veel groeipotentie in? 47% gestegen deze maand en geeft 6% staking op bitvavo.
Tip van iemand die ze van 2017 tot 2020 heeft gehad: Begin er niet aan. Er zijn momenteel best wat coins (uit de top 50) die een beter toekomstperspectief hebben dan ARK.... en als je die staked op bijv. Binance of NEXO, krijg je gewoon netjes 6%+.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:02

resusaapje

h less

sOid schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:26:
Manmanman wat een gekloot om geld te krijgen op coinlist. Al een paar dagen aan het pielen.
  • ALGO versturen van Binance naar Coinlist; kon niet omdat withdrawal continu is uitgeschakeld
  • Toen dacht ik: XTZ kan ook. Dus ALGO verkocht voor USDT, XTZ gekocht met USDT
  • XTZ versturen van Binance naar Coinlist: blijkt op Coinlist XTZ te zijn uitgeschakeld
  • Toen weer XTZ naar USDT, TRX gekocht met USDT
  • Vervolgens TRX verstuurd naar Huobi
  • Op HUOBI TRX omgezet in USDT, USDT naar ALGO
  • ALGO overgemaakt van Huobi naar Coinlist
  • ALGO op Coinlist omgezet naar USD, ook gedoe omdat normale buy/sell is uitgeschakeld en de site nu al moeite heeft
Maar goed, eindelijk gelukt dus. Moraal van het verhaal: USD of BTC overboeken van Binance naar Coinlist gaat waarschijnlijk een stuk eenvoudiger. Maar dat is een principekwestie want ik ga geen 18 dollar aan transactiekosten betalen.

Wat dan wel weer komisch is: doordat zowel XTZ als ALGO in de tijd dat ik het had zijn gestegen, ben ik er zowaar 5 USD op vooruit gegaan. Na aftrek van transactie- en tradingfees :+
Tja, gaat niet zo best daar: https://status.coinlist.co/
Withdrawals: Degraded Performance
Deposits: Degraded Performance

Update - ETH deposits have been re-enabled. USDC and USDT transactions may be slower than normal.
Mar 21, 22:41 PDT

En dan is er nog dit:
Scheduled Maintenance
Temporary service reduction during Casper token saleMar 22, 16:00-21:00 PDT
On Monday, 22 March 2021 at 23:00 UTC, the following services will be temporarily disabled to allow for the heavy traffic we're expecting to see for the Casper token sale:

* Trading on CoinList.co and Mobile (CoinList Pro will remain enabled)
* Withdrawals
* Transfers to and from CoinList Pro

The expected duration of this partial service outage is 4-5 hours.

Volgens mij is het ze boven het hoofd gegroeid :X

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Bananeman schreef op maandag 22 maart 2021 @ 13:43:
[...]

Ik overweeg ook om een deel ADA in te ruilen voor KSM en DOT. Zojuist al wat andere winstjes gepakt en KSM en DOT bijgekocht.
DOT lijkt mij een prima koop nu, ik vind KSM al wel redelijk hoog staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Hoe bedoel je dat precies? Bedoel je het verschil in de Mcap tussen DOT en ADA? of de Mcap van DOT die nog moet stijgen? (met reden ???)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Wo Ve schreef op maandag 22 maart 2021 @ 13:46:
[...]

Eens, dus KSM heb ik maar heel beperkt bijgekocht. DOT is een van mijn DCA-coins, dus daar koop ik altijd wel wat van bij. Nu iets meer :)

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Wo Ve schreef op maandag 22 maart 2021 @ 13:46:
[...]

Bij de huidige koers van KSM, zou DOT ~41$ moeten zijn. Of KSM moet omlaag naar ~405$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:18
Daacuso schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:28:
Voor de liefhebbers, ik heb zojuist STMX aangeschaft. Geen financieel advies, DYOR.
Wil je dat niet weer doen? Hij kakte meteen weer in; had gehoopt 't dieptepunt wel gehad te hebben :+

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Richh schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:16:
Ik heb vandaag mijn nieuwe Bitcoin shirt aangedaan, om te testen of dit een positief effect heeft op de koers.

Missie geslaagd :D
Ik doe zo wel weer wat anders aan -O-

Wat een droeftoeterij weer deze dag.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:20
resusaapje schreef op maandag 22 maart 2021 @ 13:46:
[...]

Tja, gaat niet zo best daar: https://status.coinlist.co/
Withdrawals: Degraded Performance
Deposits: Degraded Performance

Update - ETH deposits have been re-enabled. USDC and USDT transactions may be slower than normal.
Mar 21, 22:41 PDT

En dan is er nog dit:
Scheduled Maintenance
Temporary service reduction during Casper token saleMar 22, 16:00-21:00 PDT
On Monday, 22 March 2021 at 23:00 UTC, the following services will be temporarily disabled to allow for the heavy traffic we're expecting to see for the Casper token sale:

* Trading on CoinList.co and Mobile (CoinList Pro will remain enabled)
* Withdrawals
* Transfers to and from CoinList Pro

The expected duration of this partial service outage is 4-5 hours.

Volgens mij is het ze boven het hoofd gegroeid :X
Ik vermoed dat ze het trading gedeelte stopzetten om zo capaciteit vrij te spelen voor de Casper ICO. Maw: als je vanavond hoopt coins om te zetten in USDT of USDC om Casper te kopen dan heb je pech.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

MicroWhale schreef op maandag 22 maart 2021 @ 13:47:
[...]

Hoe bedoel je dat precies? Bedoel je het verschil in de Mcap tussen DOT en ADA? of de Mcap van DOT die nog moet stijgen? (met reden ???)
Puur gevoelsmatig uiteraard, maar ik denk dat er extreem veel lucht in de prijs van ADA zit op het moment.
Cardano wordt geshilld all over the place..niet normaal. Het Chainlink-army is er niets bij op het moment.

Polkadot (en Kusama) werken redelijk in de luwte naar een machtig ecosysteem om daarbij Ethereum te ontlasten. Dat is een hele andere insteek dan Cardano, welke echt een concurrent van Ethereum willen gaan worden. Dit zal nog flink wat tijd nodig hebben, omdat ze helemaal van "the ground up" moesten ontwikkelen. Kan op den duur zijn vruchten afwerpen, begrijp me niet verkeerd.

Hierom denk ik dat er *op dit moment" veel meer potentieel zit in Polkadot. Maar dat roep ik al maanden en maanden, wellicht tot vervelens toe :+

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 22-03-2021 13:53 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Mooody schreef op maandag 22 maart 2021 @ 13:50:
[...]

Puur gevoelsmatig uiteraard, maar ik denk dat er extreem veel lucht in de prijs van ADA zit op het moment.
Cardano wordt geshilld all over the place..niet normaal. Het Chainlink-army is er niets bij op het moment.

Polkadot (en Kusama) werken redelijk in de luwte naar een machtig ecosysteem om daarbij Ethereum te ontlasten. Dat is een hele andere insteek dan Cardano, welke echt een concurrent van Ethereum willen gaan worden. Dit zal nog flink wat tijd nodig hebben. Daarom denk ik dat er op dit moment veel meer potentieel zit in Polkadot. Maar dat roep ik al maanden en maanden, wellicht tot vervelens toe :+
Ah, dat is duidelijk. (En andere taal dan dat het zich uit zou moeten drukken in de Mcap) Zo zit ik er ook in ja. Je ziet duidelijk een verschil (ook in community effort en waar men naartoe werkt) tussen die twee netwerken ja. Ik heb daarom enorm veel vertrouwen in het hele DOT ecosysteem, precies om de reden die je noemt: Ze schurken lekker tegen de moeder der contract-chains aan om als next-gen platform te gaan dienen. Dikke hodl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-07 15:43
Ik begrijp dat het koffiedik kijken is maar waar verwachten jullie dat DOT in de toekomst heen kan gaan qua prijs gezien de marketcap en dergelijke?

Toen ik begon met crypto heb ik mijn eigen research gedaan en met advies van vrienden ook een rits DOT gekocht waar ik veel vertrouwen in heb.

hold the linesss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
[...]

Ik denk dat ik met je mee doe :)

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Richh schreef op maandag 22 maart 2021 @ 13:50:
Wat een droeftoeterij weer deze dag.
Valt wel mee toch? Klein beetje up, klein beetje down. Of bedoel je het concept maandag, de eerste werkdag na het weekend :+

Die grote move komt trouwens met rasse schreden dichterbij. Ik gok binnen de 48h.

[ Voor 13% gewijzigd door TomTorquay op 22-03-2021 14:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-09 23:08
Nu ik weer wat ETH op de exchange (Bitvavo) heb staan, zie ik dat deze automatisch gestaked wordt. Dit heeft verder toch geen nadelen, ik kan mijn ETH er volgens mij gewoon afhalen wanneer ik wil? Just to be sure :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valar Morghulis
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-05-2022
Daar sta ik dan met mijn fiat, wanneer gaan we door het putje:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:56
Egeau schreef op maandag 22 maart 2021 @ 13:50:
[...]

Ik vermoed dat ze het trading gedeelte stopzetten om zo capaciteit vrij te spelen voor de Casper ICO. Maw: als je vanavond hoopt coins om te zetten in USDT of USDC om Casper te kopen dan heb je pech.
mmmm, ik heb het er als BTC op staan. Omzetten naar USDT gaat niet meer...
Ga er vanuit dat ik het (zo als het omschreven staat) wel met BTC kan kopen en betalen.
maar eens kijken wat het gaat brengen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:10
StevenzeN schreef op maandag 22 maart 2021 @ 13:56:
Ik begrijp dat het koffiedik kijken is maar waar verwachten jullie dat DOT in de toekomst heen kan gaan qua prijs gezien de marketcap en dergelijke?

Toen ik begon met crypto heb ik mijn eigen research gedaan en met advies van vrienden ook een rits DOT gekocht waar ik veel vertrouwen in heb.

hold the linesss
Wat doet DOT? Welke inovatie / product van Polkadot gaat "de markt" veroveren? En, in een ideaal scenario, wat is dit vervolgens waard in de echte wereld?

Jij hebt je onderzoek gedaan. Je weet wat DOT te bieden heeft. Je kan vervolgens een inschatting maken wat dit idee voor een waarde zou kunnen hebben. Als je dit vertaalt naar een marketcap, dan weet je ook wat de prijs van je token kan gaan worden.

Succes d:)b

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023
Uitbreken zal niet lang meer duren?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HgAswbeTCdrovQDhdbj28_sAXoY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BJqe1jIyrfaivoiMmUDvj8fo.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:57

YES

Moderator General Chat
Volgens de lijntjes tot ongeveer de 25e, dus nog ff drie dagen geduld ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:18
Gelukszoekr schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:09:
[...]

Wat doet DOT? Welke inovatie / product van Polkadot gaat "de markt" veroveren? En, in een ideaal scenario, wat is dit vervolgens waard in de echte wereld?

Jij hebt je onderzoek gedaan. Je weet wat DOT te bieden heeft. Je kan vervolgens een inschatting maken wat dit idee voor een waarde zou kunnen hebben. Als je dit vertaalt naar een marketcap, dan weet je ook wat de prijs van je token kan gaan worden.

En als je geen zin hebt om met calc.exe te stoeien, kun je terecht op https://thecoinperspective.com/?c=DOT :)
RisingSun schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:21:

Haha, en succes ermee....
Welke coin heeft er überhaupt echt nut in de wereld op dit moment? >:)
Elke coin!
Namelijk: geld verdienen :+

[ Voor 16% gewijzigd door Nnoitra op 22-03-2021 14:24 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:49
[...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wo Ve
StevenzeN schreef op maandag 22 maart 2021 @ 13:56:

hold the linesss
https://youtu.be/9HiDQye2P34

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Hopelijk in de juiste richting :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

brick5492 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:03:
Nu ik weer wat ETH op de exchange (Bitvavo) heb staan, zie ik dat deze automatisch gestaked wordt. Dit heeft verder toch geen nadelen, ik kan mijn ETH er volgens mij gewoon afhalen wanneer ik wil? Just to be sure :)
Geen nadelen inderdaad

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
[...]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik gewoon onvoldoende ervaring heb om zelf ook maar enigszins een zinnige inschatting te maken van de eventuele waarde van de coin.

Ik heb een eigen bakkerij om de hoek en ben sinds een maand ingestapt in crypto :Y
Nnoitra schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:21:
[...]

En als je geen zin hebt om met calc.exe te stoeien, kun je terecht op https://thecoinperspective.com/?c=DOT :)
Dank voor de site, kende ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
RisingSun schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:21:
[...]
Nou. Chiliz natuurlijk! :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mannowlahn
StevenzeN schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:24:
[...]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik gewoon onvoldoende ervaring heb om zelf ook maar enigszins een zinnige inschatting te maken van de eventuele waarde van de coin.

Ik heb een eigen bakkerij om de hoek en ben sinds een maand ingestapt in crypto :Y

[...]

Dan neem ik aan dat je sowieso $BAKE hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
mannowlahn schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:26:
[...]

Dan neem ik aan dat je sowieso $BAKE hebt?
Bulten $Bake en BIFI voor de worstenbroodjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
StevenzeN schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:24:
[...]

Ik zat je maar een beetje te pesten.

Het is altijd leuk te fantaseren over hoeveel iets waard kan worden. Ik heb het gevoel alsof er weinig is verandert ten opzichte van eerder bullcycle waardoor veel altcoins overgewaardeerd zijn. Dat kan een tijdje goed gaan, op een gegeven moment kan het niet anders als dat er weer een grote correctie zal komen.

Ik blijf er bij, het is verleidelijk nu in crypto te zitten met al die gains. Houd er gewoon rekening mee dat alles zomaar kan halveren in enkele weken/dagen. Crypto is een niche markt die voornamelijk wordt gedreven door marktsentiment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

theoretisch 100-1000x binnen een jaar of 10.

Kan ook nog naar 0,0 hoewel die kans niet groot meer is

[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 22-03-2021 14:40 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
Zo dan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oMhFOiNTnUllUIR19bYc7sKwiVY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0sM941JMJGIFdVP0nBDZjFK2.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
Zakken we door het ijs nu? Of stuitert ie toch weer terug binnen de driehoek...

[ Voor 50% gewijzigd door jowi op 22-03-2021 14:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:00

Darrell

Fiat moonboy

laatste shake out en dan up?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:27
kan ook de shakeout zijn van de longs voor de nieuwe longs van de whales.

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Sorry jongens ik heb net weer wat gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Stock markets zijn in de plus geopend, dus het is iig geen correlatie met dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
heel graag want winst is er weinig tenzij je in DENT zat sinds gistermiddag 1 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valar Morghulis
  • Laatst online: 12-05-2022
I hope so :o

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mannowlahn
Wat betreft de Casper sale op Coinlist, de pagina die je in de gaten moet houden is dus

https://sales.coinlist.co/casper-option-1/

Op https://coinlist.co/help/casper staat dit onder aan de pagina aangegeven:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ukm6jOVkGsNlNt3m99fUpKiSLVM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fsJSFiN4nHkp5M3yUj7aRYG5.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:38

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Waarom hebben die yanks de laatste tijd altijd weak hands? Gisteren maar eens wat VTHO omgezet naar USDT en op een VET dipje maar weer wat inkopen. Tevens een VET stoploss gezet indien hij BTC achterna wil gaan. Op sats valt de munt tegen voor wat het ooit heeft gekost maar in USDT waarde begint het lekker op te lopen. Kan alleen weinig vinden wat de stijging verklaart. /care Heb ze al vanaf het prille begin 8)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
jowi schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:43:
Zakken we door het ijs nu? Of stuitert ie toch weer terug binnen de driehoek...
Nah, dit gebeurt de afgelopen dagen de hele tijd, gaat gewoon nog horizontaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
+1 voor deze nieuwe traditie _/-\o_

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
Stuitert vooralsnog terug...
Sluw schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:48:
[...]

Nah, dit gebeurt de afgelopen dagen de hele tijd, gaat gewoon nog horizontaal.
Kijk even naar de driehoek. M.a.w. de punten waarop steeds wordt gekelderd komen elke keer hoger te liggen.

[ Voor 9% gewijzigd door jowi op 22-03-2021 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 03-04 17:30
mannowlahn schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:45:
Wat betreft de Casper sale op Coinlist, de pagina die je in de gaten moet houden is dus

https://sales.coinlist.co/casper-option-1/

Op https://coinlist.co/help/casper staat dit onder aan de pagina aangegeven:
[Afbeelding]
Heb 'm open staan in 3 schermen. Ondanks dat ik ze alle 3 in beweging hou heb ik wel al 3 keer de Captcha moeten doen om er in te blijven... dat gaat wat worden de rest van de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
MrFX schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:48:
[...]

+1 voor deze nieuwe traditie _/-\o_
Laten we hier even geen traditie van maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:43
jowi schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:49:
[...]

Stuitert vooralsnog terug...
[...]

Kijk even naar de driehoek.
56k moet houden als support (misschien wickje eronder), anders breken we uit de driehoek. Ook dan maak ik me nog geen zorgen overigens..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaRSTeaM
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-09 21:44
burnebie schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:50:
[...]

Heb 'm open staan in 3 schermen. Ondanks dat ik ze alle 3 in beweging hou heb ik wel al 3 keer de Captcha moeten doen om er in te blijven... dat gaat wat worden de rest van de dag.
Nu al inloggen heeft natuurlijk niet veel nut als een uur van te voren pas de queue line in werking gaat treden....
just saying, kun je beter je tijd vandaag aan trading spenderen ;)

Edit: Typo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
Zolang we boven 53k blijven is er weinig aan de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
burnebie schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:50:
[...]

Ik heb er ook een hard hoofd in, maar goed, we zullen het zien vannacht. Anders poging twee in de nacht van donderdag op vrijdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jowi
TomTorquay schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:53:
Zolang we boven de 0 blijven niets aan de hand _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Nou, toch maar Dot's bijgekocht. Geen fiat toegevoegd maar de winst uit de moonshots gepakt. ADA omzetten kost te veel moeite 8)7 :X Ledger pakken, coins tranferen, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
mannowlahn schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:53:
[...]

Ik heb er ook een hard hoofd in, maar goed, we zullen het zien vannacht. Anders poging twee in de nacht van donderdag op vrijdag.
Zou het nog zinvol zijn om the queuen op verschillende verbindingen (mbv VPN)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
WaRSTeaM schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:51:
[...]

Nu al inloggen heeft natuurlijk niet veel nut als een uur van te voren pas de queue line in werking gaat treden....
just saying, kun je beter je tijd vandaag aan trading spenderen ;)

Edit: Typo
Het duurt nu al een uur voordat je überhaupt op de site kunt inloggen. Dus eenmaal binnen hou ik die graag warm. Als er vanavond een rij van een paar uur staat pis je zeker naast de pot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaRSTeaM
burnebie schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:56:
[...]

Het duurt nu al een uur voordat je überhaupt op de site kunt inloggen. Dus eenmaal binnen hou ik die graag warm. Als er vanavond een rij van een paar uur staat pis je zeker naast de pot
Ik was er net met een wachtrij van 1.30 min anders rap in hoor ;) (Werkelijkwaar 2 min geleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
burnebie schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:56:
[...]

Check de screenshot even die op vorige pagina is geplaatst. Dat lees ik als: het heeft pas 60 minuten van te voren zin om in de queue te komen. Daarvoor niet.

Of lees ik dit verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaRSTeaM
sOid schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:58:
[...]

Check de screenshot even die op vorige pagina is geplaatst. Dat lees ik al: het heeft pas 60 minuten van te voren zin om in de queue te komen. Daarvoor niet.

Of lees ik dit verkeerd?
Zo lees ik het inderdaad ook, nu ga ik wel iets langer dan 60 min van te voren proberen in te loggen, just to be sure, maar nu al een sessie open houden lijkt me echt overkill.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
TomTorquay schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:53:
Klopt.

Maar als we daar serieus onder komen, is er wel serieus iets aan de hand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

bitcoin meester ligt er uit.. Wat een onbetrouwbare site ben je dan ook/ storten werkt gewoon niet. ook reageren ze niet op email .. raar. ook niet na een maand wachten.
Zeker nooit je coins dus op die site laten staan.

Heb die site nodig je kan nergens anders ARK direct kopen

[ Voor 66% gewijzigd door A87 op 22-03-2021 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
Eenmaal binnen op Coinlist krijg ik na x aantal tijd constant captcha's om in te vullen die gewoon blijven komen en niet weg gaan. Ben ik de enige met dat probleem?
Sessie sluiten en een nieuwe starten is dan de enige manier om terug deftig te kunnen navigeren binnen de site.

Dus ja, ik denk dat ik maar gewoon wacht op die pre-queue room en hopelijk geeft ie mij een mooie plaats in de queue.

Om even zeker te zijn:
De effectieve sale begint dus om 01:00 onze tijd? Dus rond 00:30 in de queue gaan staan zodat ik die in pre-queue room zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Als we nog een paar weken zo zijdelings blijven bewegen staan m'n CHZ's op 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
WaRSTeaM schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:58:
[...]

Ik was er net met een wachtrij van 1.30 min anders rap in hoor ;) (Werkelijkwaar 2 min geleden)
46, 52 en 53 minuten.
Ik blijf ff doen wat ik doe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
sOid schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:56:
[...]

Zou het nog zinvol zijn om the queuen op verschillende verbindingen (mbv VPN)?
queue zal op je eigen naam zijn, achter die url komt nog mijn eigen naam, dus denk niet dat dat veel zin heeft met een vpn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
freshprince schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:02:
Eenmaal binnen op Coinlist krijg ik na x aantal tijd constant captcha's om in te vullen die gewoon blijven komen en niet weg gaan. Ben ik de enige met dat probleem?
Nee heb ik ook. Erg irritant. (Ik zag eerder vandaag wel een captcha-plaatje van een bekende locatie! :+).
Dus ja, ik denk dat ik maar gewoon wacht op die pre-queue room en hopelijk geeft ie mij een mooie plaats in de queue.

Om even zeker te zijn:
De effectieve sale begint dus om 01:00 onze tijd? Dus rond 00:30 in de queue gaan staan zodat ik die in pre-queue room zit?
Doe ik ook. Indd 01.00 onze tijd. 0.30 lijkt me wat aan de late kant trouwens. Denk dat ik het zelf om 00.01 probeer.

Wordt hier gezellig vanavond, ik zet de frituur vast klaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Laatst online: 14-02-2024
Wat is nou eigenlijk het verstandigste, in euro of USD handelen? Hoe maken jullie die keuze?

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

A87 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:01:
bitcoin meester ligt er uit.. Wat een onbetrouwbare site ben je dan ook/ storten werkt gewoon niet. ook reageren ze niet op email .. raar. ook niet na een maand wachten.
Zeker nooit je coins dus op die site laten staan.

Heb die site nodig je kan nergens anders ARK direct kopen
2 woorden:

Bit Vavo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
freshprince schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:02:
Sessie sluiten en een nieuwe starten is dan de enige manier om terug deftig te kunnen navigeren binnen de site.

Om even zeker te zijn:
01:00 onze tijd, maar ik zou eigenlijk al tegen 23:30 de boel gaan open gooien just to be sure.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Manman, al dat gedoe op Coinlist 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
enomiss schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:07:
Wat is nou eigenlijk het verstandigste, in euro of USD handelen? Hoe maken jullie die keuze?
Het een is niet per se beter dan het ander. Meen dat je geen trading fees op Binance hebt bij EUR. Maar er zijn veel meer mogelijkheden met USDT trading pairs ten opzichte van EUR.

Daarnaast zijn TA's ook vaak in USD en kijkt de hele wereld naar die trading pairs (en met BTC natuurlijk). Dus persoonlijk vind ik het handiger om met USD te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

zit al met de life helpdesk in een chat nu, Ze zeggen dat ze storing hebben 8)7

ja op zon manier is crypto NIETS waard als je het nodig hebt

[ Voor 21% gewijzigd door A87 op 22-03-2021 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
fRiEtJeSaTe schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:04:
Als we nog een paar weken zo zijdelings blijven bewegen staan m'n CHZ's op 0.
lekker stabiel op 55 a 60 cent. Prima bedrag voor nu denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:14
Geen idee waarom de pannekoeken het nu weer beter gaan doen, maar ben er blij mee. Op naar de $20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Vind je ze echt goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Khz_qsfk7bA85IFAJu29JAmSOA8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Vv79AAEOtR1DcEL6e8Er57Tk.png?f=user_large
_O- _O- _O-

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wo Ve
Ik ga wel stuk als dat Casper helemaal niets wordt straks... _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Wo Ve schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:16:
Ik ga wel stuk als dat Casper helemaal niets wordt straks... _/-\o_
2017 ICO flashbacks. Maar goed, fuck it. Yolo. No guts no glory en meer dooddoeners ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

sOid schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:17:
[...]

2017 ICO flashbacks. Maar goed, fuck it. Yolo. No guts no glory en meer dooddoeners ;)
Juist om deze doe ik niet mee. Wat een zooi was dat. Account aanmaken, KYC, geld overmaken, stress van het tijdig inloggen, in de rij staan en je muntjes claimen en daarna de teleurstelling dat het (5 minuten na verhandelbaar zijn) allemaal geen ene f*ck waard blijkt.

Ik hoop dat het jullie een lambo oplevert overigens hoor. :)

[ Voor 3% gewijzigd door MicroWhale op 22-03-2021 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
nou nog 17 euro naar beneden op mijn PF en dan zit ik weer op mijn initiele inleg geld. zat vorige week nog op 150 euro meer. sombere dagen dit of toevallig net de verkeerde coins gekocht. meh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
nemesis2212 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:20:
nou nog 17 euro naar beneden op mijn PF en dan zit ik weer op mijn initiele inleg geld. zat vorige week nog op 150 euro meer. sombere dagen dit of toevallig net de verkeerde coins gekocht. meh!
Je kan niet daytraden:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Prima om af en toe wat te kopen.

Om te traden een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
nou ik heb wel steeds vaker het idee dat dit niet voor mij gemaakt is nee.
koop te hoog in steeds, geen idee wat gaat stijgen, lijkt vaak totaal random. ik dacht ik ga mee in de stormx, pundi x en Vethor hype maar die vliegen nu naar beneden. En met mijn luck vliegen ze weer omhoog net nadat ik sell -O- :P

tips of websites met tips zijn uiteraard welkom

[ Voor 5% gewijzigd door nemesis2212 op 22-03-2021 15:26 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TomTorquay
Geen groene candles chasen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
nemesis2212 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:24:
[...]

nou ik heb wel steeds vaker het idee dat dit niet voor mij gemaakt is nee.
koop te hoog in steeds, geen idee wat gaat stijgen, lijkt vaak totaal random. ik dacht ik ga mee in de stormx, pundi x en Vethor hype maar die vliegen nu naar beneden. En met mijn luck vliegen ze weer omhoog net nadat ik sell -O- :P

tips of websites met tips zijn uiteraard welkom
Dit klikt ook een beetje halfbakken.

Of focus je op traden, leer TA's. stop losses etc.(shortterm)
Of focus je op fundamentals. Verdiep je in de achtergrond van een coin (longterm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:27
enomiss schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:07:
Ligt eraan waar je handelt, op binance zou ik kiezen voor busd, geen fee dan. Eur kan ook maar is de volume lager.
Voor het merendeel is usdt beste keuze. Voor sommige coins op binance kun je ook beter gaan voor usdt dan busd, volume ligt lager bij de onbekende coins. Maar voor de populaire kun je beter kiezen voor busd.

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 12-09 16:35
CAKE stijgt weer iets in de prijs, een welkome verandering. GRT daarentegen lijkt door een longtime support te zakken.. Al schommelt die al een paar rond de 1.70usd regionen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
GET Protocol is 5 dollar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Gelukszoekr schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:29:
[...]

Dit klikt ook een beetje halfbakken.

Of focus je op traden, leer TA's. stop losses etc.(shortterm)
Of focus je op fundamentals. Verdiep je in de achtergrond van een coin (longterm)
+ Lees je in over beleggen (Beleggen voor Dummies is serieus een goed begin) en kies voor welke vorm van beleggen jij wilt gaan. Er zijn namelijk veel vormen en je moet er een kiezen die past voor jouw keuzes in (reele) doelen, tijdbesteding en risicomanagement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

A87 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:09:
[...]

zit al met de life helpdesk in een chat nu, Ze zeggen dat ze storing hebben 8)7

ja op zon manier is crypto NIETS waard als je het nodig hebt
Bitcoinmeester koopt jouw coins gewoon op Binance, en jij betaald daar een premium op.

Als je direct ARK wilt kopen is Bitvavo een betere oplossing in mij optiek. Binance kan natuurlijk ook gewoon. Op Bitvavo heb je dan misschien een kleine spread in het orderboek, maar instant kopen via iDEAL.

Een paar maanden terug had je volgens mij ook al trammelant met kopen, misschien ff tijd voor wat zelfreflectie en kijken wat je zelf kunt veranderen in plaats van de schuld direct bij de aanbieder neer te leggen?

Is maar een gedachte hoor. Met veel ellende en moeite muntjes kopen kan ook een hobby zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Amens schreef op maandag 18 februari 2020:
Iemand ervaring met 3c.exchange? Maatje van me is daar nogal druk mee, heb net een acccount geopend en heb er wat ETH naartoe gestuurd, bot aangemaakt en eens zien of er winst te halen valt :)
Edit: Laat maar, deze exchange sluit in juni haar deuren _O-

[ Voor 15% gewijzigd door TomTorquay op 22-03-2021 15:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wo Ve
TomTorquay schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:36:
[...]

En, ondertussen al wat opgebracht? Is die 3c.exchange te vertrouwen? Ik zie dat je daarin kan bot-traden met je Binance-account?
Dit is de 'gratis' versie van 3commas, ik maak gebruik van 3commas en ben ik best blij mee.
Maar die 3c vond ik net iets veel gedoe, ik blij liever met 3commas en API naar verschillende exchanges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSC_87
  • Laatst online: 12-09 10:03
Volume van STMX lijkt toe te nemen. Nu omhoog aub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Wauw, das wel echt mooi. Vanwaar de stijging eigenlijk? GET heeft echt 3 jaar lang niks gedaan qua prijs 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:05

hmr

nemesis2212 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:20:
Wees blij dat het pocket money is..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
hmr schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:46:
[...]

Wees blij dat het pocket money is..
ja true maar ik probeer met wat kleingeld te leren daytraden. ik zit nog op Noob level dus komende maanden maar leren en hopelijk wordt ik er wat beter in met trends snappen en niet te hoog inkopen of candles chasen wat ik te vaak gedaan heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:05

hmr

nemesis2212 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:47:
[...]

ja true maar ik probeer met wat kleingeld te leren daytraden. ik zit nog op Noob level dus komende maanden maar leren en hopelijk wordt ik er wat beter in met trends snappen en niet te hoog inkopen of candles chasen wat ik te vaak gedaan heb
Haha ik was met leverages aan het kloten en verloor in een keer mijn doge winst (vergeten isolated margin aan te zetten RIP). Was een aardige high end game pc bij elkaar. ;( Ik hold gewoon ... haha

[ Voor 4% gewijzigd door hmr op 22-03-2021 15:49 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Pagina: 1 ... 117 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!