sOid schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:26:
Manmanman wat een gekloot om geld te krijgen op coinlist. Al een paar dagen aan het pielen.
- ALGO versturen van Binance naar Coinlist; kon niet omdat withdrawal continu is uitgeschakeld
- Toen dacht ik: XTZ kan ook. Dus ALGO verkocht voor USDT, XTZ gekocht met USDT
- XTZ versturen van Binance naar Coinlist: blijkt op Coinlist XTZ te zijn uitgeschakeld
- Toen weer XTZ naar USDT, TRX gekocht met USDT
- Vervolgens TRX verstuurd naar Huobi
- Op HUOBI TRX omgezet in USDT, USDT naar ALGO
- ALGO overgemaakt van Huobi naar Coinlist
- ALGO op Coinlist omgezet naar USD, ook gedoe omdat normale buy/sell is uitgeschakeld en de site nu al moeite heeft
Maar goed, eindelijk gelukt dus. Moraal van het verhaal: USD of BTC overboeken van Binance naar Coinlist gaat waarschijnlijk een stuk eenvoudiger. Maar dat is een principekwestie want ik ga geen 18 dollar aan transactiekosten betalen.
Wat dan wel weer komisch is: doordat zowel XTZ als ALGO in de tijd dat ik het had zijn gestegen, ben ik er zowaar 5 USD op vooruit gegaan. Na aftrek van transactie- en tradingfees

Tja, gaat niet zo best daar:
https://status.coinlist.co/
Withdrawals: Degraded Performance
Deposits: Degraded Performance
Update - ETH deposits have been re-enabled. USDC and USDT transactions may be slower than normal.
Mar 21, 22:41 PDT
En dan is er nog dit:
Scheduled Maintenance
Temporary service reduction during Casper token saleMar 22, 16:00-21:00 PDT
On Monday, 22 March 2021 at 23:00 UTC, the following services will be temporarily disabled to allow for the heavy traffic we're expecting to see for the Casper token sale:
* Trading on CoinList.co and Mobile (CoinList Pro will remain enabled)
* Withdrawals
* Transfers to and from CoinList Pro
The expected duration of this partial service outage is 4-5 hours.
Volgens mij is het ze boven het hoofd gegroeid
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison