[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 116 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.012 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 19:30
Frustratie alom. Gister na lange tijd weer laten verleiden om BTC te verkopen om wat lager terug te kopen. Kon niet fout gaan. Ging uiteraard fout. Buy order werd vannacht nét niet geraakt. Vanochtend geheel in lijn de buy high sell low-traditie afgerond. En daarna zakt de boel uiteraard alsnog weer.

Oh ja: ik wou nog wat winst binnenhalen en heb KSM vannacht verkocht. Die ging vanochtend uiteraard ook weer lekker omhoog :'( One of those days...
* Ray_ klikt grafiekjes maar weer weg voor vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
MicroWhale schreef op maandag 22 maart 2021 @ 09:51:
[...]

Nee, ik zie er al 4 jaar helemaal niks in. ;)

Ik zie dit nog wel een 'bank nieuwe stijl' worden als het zo doorgaat. Volgens mij zijn ze bezig om twee banklicenties te verkrijgen. Daarnaast hebben ze al jaren een winstgevend concept staan. Met de recente aanpassingen in tokenomics, gaat het opeens enorm snel. Of dat gunstig is weet ik niet, maar zolang ze hun diensten blijven leveren ben ik klant.
Maar hoe zit dat met die rente dan? Krijg je dat echt op alles? Of is dat alleen een mooie sales pitch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

Gelukszoekr schreef op maandag 22 maart 2021 @ 09:49:
[...]

Groenland past wel bij crypto. Waar de grond letterlijk onder je voeten vandaan smelt
In Groenland smelt het ijs. In Ijsland smelt de grond.... en er wonen mooie vrouwen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Stokstaart schreef op maandag 22 maart 2021 @ 09:52:
THETA boven $10 *O*

Misschien maar even een babe inlassen voor mijn grootste alt :*)
Die gaat echt als een raket. En dat met 1 miljard supply.
Ik had alles omgeruild voor HNT maar heb een beetje spijt.

[ Voor 10% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 22-03-2021 09:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Wo Ve schreef op maandag 22 maart 2021 @ 09:52:
[...]

Maar hoe zit dat met die rente dan? Krijg je dat echt op alles? Of is dat alleen een mooie sales pitch.
Ze hebben 3 categorieën: Crypto, Stablecoins en Fiat(coins). Op alles wat ze ondersteunen (zie website), krijg je de rentes. Als je 10% in NEXO hebt staan, krijg je 1-2% extra. Als je alles in NEXO uit laat betalen krijg je nog eens 2% extra (maar verlies je compounding, dus rente op rente). En tegenwoordig moet je je crypto ook vastzetten om % extra te krijgen.

Ja, dat krijg je. Ik heb al een tijdje wat crypto en eur op staan en je krijgt netjes elke dag je rente bijgestort. Daarnaast kun je je eur terugstorten naar je bankrekening. Staat er binnen 2 werkdagen op. Nooit problemen mee. Het is dus een soort eur-spaarrekening met een fatsoenlijke rente.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 18:10
fRiEtJeSaTe schreef op maandag 22 maart 2021 @ 09:55:
[...]

Wat doet de supply er toe?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Zie BTC.
Zie ETH.
Zie KSM.

Zie CMC en vul eens circulating supply 1 tot 4 miljard in. Kijk dan eens naar de koersen in die lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hogere supply = minder schaars = doorgaans lagere prijs per unit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
MicroWhale schreef op maandag 22 maart 2021 @ 09:58:
[...]

Ze hebben 3 categorieën: Crypto, Stablecoins en Fiat(coins). Op alles wat ze ondersteunen (zie website), krijg je de rentes. Als je 10% in NEXO hebt staan, krijg je 1-2% extra. Als je alles in NEXO uit laat betalen krijg je nog eens 2% extra (maar verlies je compounding, dus rente op rente). En tegenwoordig moet je je crypto ook vastzetten om % extra te krijgen.

Ja, dat krijg je. Ik heb al een tijdje wat crypto en eur op staan en je krijgt netjes elke dag je rente bijgestort. Daarnaast kun je je eur terugstorten naar je bankrekening. Staat er binnen 2 werkdagen op. Nooit problemen mee. Het is dus een soort eur-spaarrekening met een fatsoenlijke rente.
Mmmm interessant, thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 17:36
Is dit serieus? dus voor jou maakt 21 miljoen supply tov bv 1 miljard supply niks uit wat ongeveer een prijs per unit zal zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
@fRiEtJeSaTe Geeft aan dat Theta als een raket gaat. "En dat met 1 miljard supply".

Ik zie niet in hoe de supply verband heeft met het feit dat een coin als een raket gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
Ik heb inmiddels wat winsten van Chiliz gepakt en omgezet naar USDC en naar coinlist gestuurd om aan Casper mee te doen. Mocht het een compleet fiasco zijn dat wordt de pijn verzacht omdat Chiliz zo grandioos gestegen is sinds aankoop. Coinlist hanteert nu al een queu om uberhaupt de site te openen, dus dat zal vannacht ook zeker het geval zijn.

Chiliz kan nog wel eens een goede drop krijgen omdat de locker room van real Madrid geunlocked wordt, dus een hoop Chiliz komen nu vrij. Grote kans dat een hoop mensen nu gewoon hun winst gaan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
fRiEtJeSaTe schreef op maandag 22 maart 2021 @ 09:55:
[...]

Echt bizar. Als een ninja richting de top 10 aan het kruipen. En dat nog zonder noemenswaardige hype. Ik bedoel, de afgelopen maanden hebben we LINK, DOT, ADA, UNI dik in het 'nieuws' gezien maar je hoort nog betrekkelijk weinig over THETA. Stel dat die hype nog gaat komen, pff. Vanaf $12 is THETA gewoon groter dan mijn BTC holds.. 8)7

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
mannowlahn schreef op maandag 22 maart 2021 @ 10:10:
Ik heb inmiddels wat winsten van Chiliz gepakt en omgezet naar USDC en naar coinlist gestuurd om aan Casper mee te doen. Mocht het een compleet fiasco zijn dat wordt de pijn verzacht omdat Chiliz zo grandioos gestegen is sinds aankoop. Coinlist hanteert nu al een queu om uberhaupt de site te openen, dus dat zal vannacht ook zeker het geval zijn.

Chiliz kan nog wel eens een goede drop krijgen omdat de locker room van real Madrid geunlocked wordt, dus een hoop Chiliz komen nu vrij. Grote kans dat een hoop mensen nu gewoon hun winst gaan pakken.
Ik heb mij ingeschreven voor optie 3, dus ik mag nog even wachten. Kan je laten weten hoe het gegaan is? :) Ik ben benieuwd, het is mij ook niet helemaal duidelijk waar je uiteindelijk je UDSC moet omzetten naar Casper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wo Ve
Stokstaart schreef op maandag 22 maart 2021 @ 10:13:
[...]

Echt bizar. Als een ninja richting de top 10 aan het kruipen. En dat nog zonder noemenswaardige hype. Ik bedoel, de afgelopen maanden hebben we LINK, DOT, ADA, UNI dik in het 'nieuws' gezien maar je hoort nog betrekkelijk weinig over THETA. Stel dat die hype nog gaat komen, pff. Vanaf $12 is THETA gewoon groter dan mijn BTC holds.. 8)7
Ik wil steeds instappen, maar elke keer vind ik die groene dildo te hoog 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSC_87
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-09 10:03
Komt die locker room vandaag vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe

Ik denk dat die drop al is geweest want na het goede nieuws van MC is de koers flink gedaald. Maar ik ben met je eens dat het momentum er wel uit is even.

Kun je uitleggen hoe het zit met die fan tokens? Ik dacht dat wanneer een fan token werd goedgekeurd deze ook toegevoegd werd aan de CHZ chain? Wat is dan het verschil of een fan CHZ ontvangt, of een fan token van zijn/haar club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 07:40

same here, sta as we speak ook al 11 minuten in de rij. Ben benieuwd hoe dit gaat lopen vannacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Nu online
Wo Ve schreef op maandag 22 maart 2021 @ 10:16:
[...]

Ik wil steeds instappen, maar elke keer vind ik die groene dildo te hoog 8)7
In dat geval zou ik een paar buy orders inladderen vanaf $ 6,50 naar boven en wachten op de eerste grote correctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
jack zomer schreef op zondag 21 maart 2021 @ 19:01:
Mooi.

Ben sinds vanmiddag shitcoin roulette aan het spelen....
Eerste 2 uurtjes in de min.. nu langzaam de plusplus in...

Pundix btt en Winx

Geen idee wat ze doen of zijn... Had wat spanning in mijn dag nodig...
Vanavond vanacht, geen idee. Misschien er uit. Misschien er in blijven.
Net uitgestapt, iets te laat maar ja ik sliep zo lekker.
Over de 3 trades een 7.99% pf stijging in usdt gevonden.. met de 36% van mijn pf die ik daarvoor heb gebruikt.
Was leuk, nu even chill. En vandaag gehoord dat de fiber monteur woensdag onder de brug de lijn komt aanleggen... Dus meer en makkelijker traden op de pc ipv telefoon.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
kan iemand ADA even wakker maken aub? ;(

nog even en hij zit onder de 1$ 8)7

zojuist mijn eerste mining payout gehad en verplaatst naar binance
dit was voor het eerst dat ik met de gas fee's te maken kreeg :X
ik kon kiezen tussen slow 10% normal 12,5% of fast 15% :o

[ Voor 55% gewijzigd door Khaelos op 22-03-2021 10:30 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 09-09 04:25
Khaelos schreef op maandag 22 maart 2021 @ 10:28:

Graag gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online

Te laat. Hij staat al onder 1 euro op binance

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
fRiEtJeSaTe schreef op maandag 22 maart 2021 @ 10:17:
[...]

Ik denk dat die drop al is geweest want na het goede nieuws van MC is de koers flink gedaald. Maar ik ben met je eens dat het momentum er wel uit is even.

Kun je uitleggen hoe het zit met die fan tokens? Ik dacht dat wanneer een fan token werd goedgekeurd deze ook toegevoegd werd aan de CHZ chain? Wat is dan het verschil of een fan CHZ ontvangt, of een fan token van zijn/haar club?
Het kan nog steeds zo zijn dat Real Madrid erbij komt, alleen is de deadline niet gehaald en worden dus de ingelegde CHZ terug gegeven met een bonus van 10% CHZ. Wat er dus gebeurt, je legt dus CHZ in, met de inglegde CHZ gaat socios richting die club en zegt, kijk we hebben al ik noem maar wat 5 miljoen opgehaald. Indien de club zegt, ja laten we het doen, krijgt men niet zijn CHZ terug maar fan tokens. Indien de deadline niet gehaald wordt, krijg je je ingelegde chz terug en een bonus, in dit geval 10% chz. Maar je moet wel voorstellen dat een hoop mensen CHZ ingelegd hebben toen deze nog op 5 cent stond, dus kan is groot dat mensen nu gaan cashen. Ik heb alleen geen idee hoeveel CHZ dat zijn geweest en of je dat uberhaupt gaat merken. Maar de komende weken lijkt het er op dat er een hoop nieuwe partijen zich aan zullen sluiten. BPL clubs zullen nu ook wel het voorbeeld van Man City gaan volgen lijkt mij, die hebben flinke verliezen geleden. Feijenoord zou bv echt een top club zijn, trouwe supporters en die moeten op dit moment elk dubbeltje omdraaien. Ajax bv is een veel financieel sterkere club, die hebben wellicht niet meteen interesse,. Ik zou als Socios zijnde gewoon al die clubs met een armoedige financiële situatie gaan aanschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
https://www.binance.com/e...5946b4865a85a5d89b93e2c8e

hier nog mensen aan meegedaan?

het is mij 1x gelukt om alle 4 cards te krijgen en daarna lukt het niet om meer om C te krijgen
ik heb nu 8x A, 10x B en 12x D lol

dus als iemand nog wilt ruilen let me know

[ Voor 8% gewijzigd door nemesis2212 op 22-03-2021 10:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:23

zojuist mijn eerste mining payout gehad en verplaatst naar binance
dit was voor het eerst dat ik met de gas fee's te maken kreeg :X
ik kon kiezen tussen slow 10% normal 12,5% of fast 15% :o
ADA is een beetje moe en heeft recent een dubbele top neer gezet. Zolang de trend en het cluster intact blijft ben ik bullish

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Eun9h4EO0rrrijCydT8ojceLs7Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/StWBjHe4SZvdGVsw4iY5HPqm.png?f=user_large

[ Voor 0% gewijzigd door MrFX op 22-03-2021 10:36 . Reden: typos ]

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
mannowlahn schreef op maandag 22 maart 2021 @ 10:31:
[...]
Maar je moet wel voorstellen dat een hoop mensen CHZ ingelegd hebben toen deze nog op 5 cent stond, dus kan is groot dat mensen nu gaan cashen.
Thanks, die had ik even niet in beeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:00
Wo Ve schreef op maandag 22 maart 2021 @ 10:15:
[...]

Ik heb mij ingeschreven voor optie 3, dus ik mag nog even wachten. Kan je laten weten hoe het gegaan is? :) Ik ben benieuwd, het is mij ook niet helemaal duidelijk waar je uiteindelijk je UDSC moet omzetten naar Casper.
Wanneer start optie 3? Ik had al tijd gereserveerd voor vannacht.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
fRiEtJeSaTe schreef op maandag 22 maart 2021 @ 10:35:
[...]

Thanks, die had ik even niet in beeld.
hier nog een reactie mbt Real Madrid

Message from Alexandre Dreyfus : Unfortunately, it has not been possible for us to convert The Galácticos Locker Room within the stipulated time frame. Both parties were ready in terms of legal contracts, the marketing materials were all prepared, but we just didn’t manage to sign in time, and we didn’t think it was fair to ask for another extension. You have waited long enough, and we’re very grateful for your patience.

Kwestie van tijd dus 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSC_87
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-09 10:03
mannowlahn schreef op maandag 22 maart 2021 @ 10:31:
[...]

Het kan nog steeds zo zijn dat Real Madrid erbij komt, alleen is de deadline niet gehaald en worden dus de ingelegde CHZ terug gegeven met een bonus van 10% CHZ. Wat er dus gebeurt, je legt dus CHZ in, met de inglegde CHZ gaat socios richting die club en zegt, kijk we hebben al ik noem maar wat 5 miljoen opgehaald. Indien de club zegt, ja laten we het doen, krijgt men niet zijn CHZ terug maar fan tokens. Indien de deadline niet gehaald wordt, krijg je je ingelegde chz terug en een bonus, in dit geval 10% chz. Maar je moet wel voorstellen dat een hoop mensen CHZ ingelegd hebben toen deze nog op 5 cent stond, dus kan is groot dat mensen nu gaan cashen. Ik heb alleen geen idee hoeveel CHZ dat zijn geweest en of je dat uberhaupt gaat merken. Maar de komende weken lijkt het er op dat er een hoop nieuwe partijen zich aan zullen sluiten. BPL clubs zullen nu ook wel het voorbeeld van Man City gaan volgen lijkt mij, die hebben flinke verliezen geleden. Feijenoord zou bv echt een top club zijn, trouwe supporters en die moeten op dit moment elk dubbeltje omdraaien. Ajax bv is een veel financieel sterkere club, die hebben wellicht niet meteen interesse,. Ik zou als Socios zijnde gewoon al die clubs met een armoedige financiële situatie gaan aanschrijven.
800.000 Tokens waren verkocht in de FTO voor een prijs van 200 CHZ per stuk.
Bron: https://fantokenstats.com/fantokens/LOCK-TG.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
zwembroek schreef op maandag 22 maart 2021 @ 10:36:
[...]

Wanneer start optie 3? Ik had al tijd gereserveerd voor vannacht.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3rs6blVpv9_Uvx6dvxgUqjy0hYc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yTfIFYqrFBoNfWFz8IpdQ1Zj.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
FSC_87 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 10:37:
[...]

800.000 Tokens waren verkocht in de FTO voor een prijs van 200 CHZ per stuk.
Bron: https://fantokenstats.com/fantokens/LOCK-TG.html
Dat was ook waar men toen over viel, toendertijd was 200 chz geen kloot, nu zou dat beteken dat 200 CHZ een godvermogen zou zijn voor die token. Ziehier dus de keerzijde van een valuta zoals CHZ of BNB als je dus lang moet wachten .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 07:40
1 uur vtv gaat Coinlist gedeeltelijk down. Trading, withdrawals en transfers naar Pro gaan dan een aantal uur eruit.
Waarschijnlijk om alles zo goed als mogelijk te laten verlopen. Maar alles moet dus wel op tijd klaar staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
CELR gaat ook lekker. Had ik op 1,3 cent een heuveltje van aangeschaft *O*
Ik zou het aantal coins minderen maar de afgelopen maanden zijn KSM, LIT, CELR, AKRO en REEF erbij gekomen.
Het is nog geen Ali Baba en de 40 shitcoinbags maar ik moet er wel voor gaan waken. Dus gaan we maar eens keuzes maken en inperken...
Fijne groene lenteweek iedereen!

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Het moet inderdaad niet gekker worden 8)7

Ik verkocht mijn 30k ADA met winst op €0.08. Om maar aan te geven dat je snel kan wennen aan een bepaald prijsniveau.

[ Voor 13% gewijzigd door Gelukszoekr op 22-03-2021 10:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

Hoe gaat het met de VET haters ;p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:39
hmr schreef op maandag 22 maart 2021 @ 10:54:
Geen idee, mijn pareltje was gisteren en vandaag Dent. Nu op zoek naar de volgende moonshot. 8)

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:42
Pas maar op, dadelijk komt er weer een filmpje uit 2017/2018 voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Blik1984 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:03:
[...]

Pas maar op, dadelijk komt er weer een filmpje uit 2017/2018 voorbij
Zit al ruim voor 2018 in dit topic en was destijds al VEN boy, maakt mij weinig uit :p.

Heb lang moeten holden haha

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15:27
Ray_ schreef op maandag 22 maart 2021 @ 09:52:
Frustratie alom. Gister na lange tijd weer laten verleiden om BTC te verkopen om wat lager terug te kopen. Kon niet fout gaan. Ging uiteraard fout. Buy order werd vannacht nét niet geraakt. Vanochtend geheel in lijn de buy high sell low-traditie afgerond. En daarna zakt de boel uiteraard alsnog weer.

Oh ja: ik wou nog wat winst binnenhalen en heb KSM vannacht verkocht. Die ging vanochtend uiteraard ook weer lekker omhoog :'( One of those days...
* Ray_ klikt grafiekjes maar weer weg voor vandaag.
Elke keer als ik een reactie van jou lees heb/ben je:
-Een slechte trade gemaakt
-Te vroeg uitgestapt
-Te laat ingestapt
-enige vorm van verlies geleden op korte termijn

Is het niet verstandiger om wat meer the HODLen ipv te traden?

In 2017 probeerde ik ook een beetje te traden maar deed net als jou altijd precies het verkeerde. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
MrFX schreef op maandag 22 maart 2021 @ 10:33:
[...]

ADA is een beetje moe en heeft recent een dubbele top neer gezet. Zolang de trend en het cluster intact blijft ben ik bullish

[Afbeelding]
Die witte trendline is toch nog niet geconformeerd?
Heeft maar 2 raakpunten ipv minimaal 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Of hodl je slechte trades, ik zit momenteel te wachten want 80% van mn pot zit in de min.
Komt wel goed, zo leer ik geduld te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Wat van gekocht op $0,01, dus best goed.
Oh... ik ben geen hater overigens

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 19:30
elektriekert schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:07:
[...]

Elke keer als ik een reactie van jou lees heb/ben je:
-Een slechte trade gemaakt
-Te vroeg uitgestapt
-Te laat ingestapt
-enige vorm van verlies geleden op korte termijn

Is het niet verstandiger om wat meer the HODLen ipv te traden?

In 2017 probeerde ik ook een beetje te traden maar deed net als jou altijd precies het verkeerde. :+
Ja.
Maar.
Nee. Je hebt gelijk :)

Mijn BTC trades gaan vrijwel altijd fout. Ik bak er gewoon niks van. De paar trades die ik daarmee heb gedaan zijn vrijwel allemaal de mist in gegaan. Had mij dan ook voorgenomen niet meer te traden met BTC, maar gister was de verleiding toch weer te groot. Gelukkig ben ik ook deze keer weer genadeloos afgestraft.

Andere coins gaan daarentegen dan best wel goed waardoor het onderaan de streep bij wat minder winst blijft. Ik gebruik dit topic gewoon als uitlaatklep als 't weer eens fout gaat, daarom lees je hier alleen mijn foute trades terug en bestaat ongetwijfeld de indruk dat ik enorme kneuzentrader ben. Dat klopt dan deels ook wel weer :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Ik heb vandaag mijn nieuwe Bitcoin shirt aangedaan, om te testen of dit een positief effect heeft op de koers.

Missie geslaagd :D

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy198705
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Lekker zo'n tikkie omhoog.

Groen is toch mooier dan rood :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Nu online
Ik verwacht eigenlijk vandaag of morgen al de uitbraak, volume neemt snel af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Manmanman wat een gekloot om geld te krijgen op coinlist. Al een paar dagen aan het pielen.
  • ALGO versturen van Binance naar Coinlist; kon niet omdat withdrawal continu is uitgeschakeld
  • Toen dacht ik: XTZ kan ook. Dus ALGO verkocht voor USDT, XTZ gekocht met USDT
  • XTZ versturen van Binance naar Coinlist: blijkt op Coinlist XTZ te zijn uitgeschakeld
  • Toen weer XTZ naar USDT, TRX gekocht met USDT
  • Vervolgens TRX verstuurd naar Huobi
  • Op HUOBI TRX omgezet in USDT, USDT naar ALGO
  • ALGO overgemaakt van Huobi naar Coinlist
  • ALGO op Coinlist omgezet naar USD, ook gedoe omdat normale buy/sell is uitgeschakeld en de site nu al moeite heeft
Maar goed, eindelijk gelukt dus. Moraal van het verhaal: USD of BTC overboeken van Binance naar Coinlist gaat waarschijnlijk een stuk eenvoudiger. Maar dat is een principekwestie want ik ga geen 18 dollar aan transactiekosten betalen.

Wat dan wel weer komisch is: doordat zowel XTZ als ALGO in de tijd dat ik het had zijn gestegen, ben ik er zowaar 5 USD op vooruit gegaan. Na aftrek van transactie- en tradingfees :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:23
elektriekert schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:12:
[...]

Die witte trendline is toch nog niet geconformeerd?
Heeft maar 2 raakpunten ipv minimaal 3.
Scherp! supportline zou beter zijn :)

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Stokstaart schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:25:
Uitbraak naar boven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:39
Voor de liefhebbers, ik heb zojuist STMX aangeschaft. Geen financieel advies, DYOR.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
sOid schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:26:
Manmanman wat een gekloot om geld te krijgen op coinlist. Al een paar dagen aan het pielen.
  • ALGO versturen van Binance naar Coinlist; kon niet omdat withdrawal continu is uitgeschakeld
  • Toen dacht ik: XTZ kan ook. Dus ALGO verkocht voor USDT, XTZ gekocht met USDT
  • XTZ versturen van Binance naar Coinlist: blijkt op Coinlist XTZ te zijn uitgeschakeld
  • Toen weer XTZ naar USDT, TRX gekocht met USDT
  • Vervolgens TRX verstuurd naar Huobi
  • Op HUOBI TRX omgezet in USDT, USDT naar ALGO
  • ALGO overgemaakt van Huobi naar Coinlist
  • ALGO op Coinlist omgezet naar USD, ook gedoe omdat normale buy/sell is uitgeschakeld en de site nu al moeite heeft
Maar goed, eindelijk gelukt dus. Moraal van het verhaal: USD of BTC overboeken van Binance naar Coinlist gaat waarschijnlijk een stuk eenvoudiger. Maar dat is een principekwestie want ik ga geen 18 dollar aan transactiekosten betalen.

Wat dan wel weer komisch is: doordat zowel XTZ als ALGO in de tijd dat ik het had zijn gestegen, ben ik er zowaar 5 USD op vooruit gegaan. Na aftrek van transactie- en tradingfees :+
Ik heb nu al twee keer USDC van binance naar Coinlist gestuurd, binnen 30 minuten in de wallet :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Daacuso schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:28:
Voor de liefhebbers, ik heb zojuist STMX aangeschaft. Geen financieel advies, DYOR.
ja ik hoop op stmx, npxs en vtho stijgingen please!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:46
Zijn er mensen bekend met Liechtenstein Cryptoassets Exchange (Token: LCX) ?

Current Market Cap: $69,033,234
Maximum Token Supply: 950,000,000
Current Price: $0.1468

Zit al een redelijk stijgende lijn in die mogelijk nog wel even door kan zetten.
Ze starten vandaag met hun "100 Days Growth Campaign" waarin ze 100 dagen lang elke dag met een announcement komen

https://www.lcx.com/
https://medium.com/@lcxch...-spectre-grp-f665e6f039c5

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Ah ja, welkom in het STMX circus :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-JcgW3ixeAzie0o0nM1qS-8HN_Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Rr4KozNvgoFtse3Y8VPiyHls.png?f=user_large

Op en neer, op en neer, ze gooien met knaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
het volgende gevonden: The Easiest Way to Earn Crypto
No complicated crypto-jargon. Just sign up, shop, and start your Crypto Cashback journey! Who said crypto had to be hard?

https://stormx.io/token

je kan dus blijkbaar crypto $STMX verdienen door via hun webshop online dingen te kopen

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Nu online
Of beneden :Y)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Naar boven!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8WqVDnLnR_dgMTm0AdlJHxd-NCQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zesTNiLNWO2oZxFc0oElxC5J.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
mannowlahn schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:28:
[...]

Ik heb nu al twee keer USDC van binance naar Coinlist gestuurd, binnen 30 minuten in de wallet :?
Ja, maar daar zit je dus met 17USD aan transactiekosten. Dat vind ik zonde, voor dat geld heb ik toch iets van 1100 Casper-tokens (als het überhaupt gaat lukken). Of wordt de Binance Chain door Coinlist ondersteund? Voor zover ik weet niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
sOid schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:37:
[...]

Ja, maar daar zit je dus met 17USD aan transactiekosten. Dat vind ik zonde, voor dat geld heb ik toch iets van 1100 Casper-tokens (als het überhaupt gaat lukken). Of wordt de Binance Chain door Coinlist ondersteund? Voor zover ik weet niet.
Tja, tenzij je met 100 dollar gaat meedoen vind ik die 17 dollar niet echt een issue. Als ik zie hoeveel tijd en moeite jij doet om wat over de lijn te krijgen vraag ik mij af of je niet op deze wijze meer kwijt raakt. Maar goed, iedereen heeft een andere perceptie ervan natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 23:22
Was dit al eerder geplaatst over ADA?
Bron:
https://u.today/charles-h...ith-cardano-ecosystem-map

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/if_D20cYebQVeC01A8bE_0Jd1e4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/q7hhqg8PhaMPobgTj1zW3Z7f.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryostorm
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-07 15:03
Damn wou net wat USDT overzetten naar coinlist en hij geeft aan dat het disabled is. Iemand een idee of hij binnen een korte tijd weer open is?

Nvermind zie het net op twitter.

[ Voor 11% gewijzigd door Cryostorm op 22-03-2021 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnW1
  • Laatst online: 19-08-2021
Zou INJ dan toch eens gaan doorstijgen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WaRSTeaM
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-09 21:44
Ray_ schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:15:
[...]

Ja.
Maar.
Nee. Je hebt gelijk :)

Mijn BTC trades gaan vrijwel altijd fout. Ik bak er gewoon niks van. De paar trades die ik daarmee heb gedaan zijn vrijwel allemaal de mist in gegaan. Had mij dan ook voorgenomen niet meer te traden met BTC, maar gister was de verleiding toch weer te groot. Gelukkig ben ik ook deze keer weer genadeloos afgestraft.

Andere coins gaan daarentegen dan best wel goed waardoor het onderaan de streep bij wat minder winst blijft. Ik gebruik dit topic gewoon als uitlaatklep als 't weer eens fout gaat, daarom lees je hier alleen mijn foute trades terug en bestaat ongetwijfeld de indruk dat ik enorme kneuzentrader ben. Dat klopt dan deels ook wel weer :)
Ik was een tijd gelee ook aan het traden met BTC/USDT en op zich ging dat wel lekker. Paar goede trades gemaakt maar helaas ook een paar minder trades. En ja met een hefboom gaat het dan vrij hard :P
Ik heb nu de afgelopen 3 maanden enkel nog maar BTC/USDT getrade met hefboom op de volgende manier:

Ik houd de EMA 21 en EMA 35 in de gaten en zet mijn leverage instap momenten net boven de EMA 21 en percies in het midden van de EMA21-EMA35
Eerst order met een leverage van x5 tot x10 en de 2de order met een leverage van x10 tot x20 (Erg afhankelijk van de markt op dat moment)
Mocht je het een keer willen uitproberen zou ik zetten, hou bovenstaande aan maar dan in het begin even zonder leverage.

Dit kost allemaal wat meer tijd maar ik merk dat in een bull market ik op deze manier behoorlijk save trade en vrijwel iedere keer op de onderkant van de rode candle inkoop.

DISCLAIMER! GEEN FINICANIEEL ADVIES!!!
(Dit is puur een eigen constatering waarbij ik redelijk zorgenloos trade met een leuke leverage)

Trade voorbeeld van vorige week:
op 15-03 in totaal 2 orders gezet van 750 euro per stuk
BTC prijs op dat moment: 57200

EMA21 = 53080
EMA35 = 50593
Order 1: 750 eur, leverage x10, instap 54454
Order 2: 750 eur, leverage x25, instap 51509

Order 1 is getriggerd door een wick in de nacht naar 53200
Order 2 is niet gestriggerd.

Order 1 verkocht voor 110% winst.

[ Voor 9% gewijzigd door WaRSTeaM op 22-03-2021 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
mannowlahn schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:42:
[...]

Tja, tenzij je met 100 dollar gaat meedoen vind ik die 17 dollar niet echt een issue. Als ik zie hoeveel tijd en moeite jij doet om wat over de lijn te krijgen vraag ik mij af of je niet op deze wijze meer kwijt raakt. Maar goed, iedereen heeft een andere perceptie ervan natuurlijk.
Nou het heeft me dus, onbedoeld, geld opgeleverd doordat zowel ALGO als XTZ stegen tov USD in de tijd dat ik ze had.

Ik snap je punt hoor. Eigenlijk gekkenwerk. Al zou het dat niet zijn als Binance niet steeds die withdrawal van ALGO uitschakelt.

Vind het dan ook wel weer een uitdaging om een omweg te vinden. (En nee, het gaat niet over 100 dollar. Maar toch, 17 dollar is 17 dollar.)

[ Voor 4% gewijzigd door sOid op 22-03-2021 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 07-09 21:35

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Stokstaart schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:25:
Ja zo laag heb ik het volume nog niet gezien bij BTC!

Is dat in dit geval (neerwaartse trend?) niet een slecht signaal?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Nu online
WoodyWindoW schreef op maandag 22 maart 2021 @ 12:04:
[...]

Ja zo laag heb ik het volume nog niet gezien bij BTC!

Is dat in dit geval (neerwaartse trend?) niet een slecht signaal?
Nee we zitten imho in een symm. triangle, waar het heel gebruikelijk is dat het volume afneemt richting 2/3 - 3/4 van het einde van de triangle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaRSTeaM
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-09 21:44
mannowlahn schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:28:
[...]

Zo en hoe! Breek me de bek niet open. Had zelf ETH verstuurd omdat ik die transactiekosten op mijn verzonden vermogen niet zo heel hoog vond maar gisteren voor een vriend vanaf Binance naar Coinlist willen sturen.. Wat een ramp. Half de wallets niet beschikbaar dus noodgedwongen via DAI overgemaakt.
Dan op Coinlist DAI omzetten naar USD en USD weer naar USDT (GOD WHY no DAI/USDT pair?!?)
Scheelde uiteindelijk wel 10,-- in transactie kosten ivm ETH dus opzich was dat mooi meegenomen maar omslachtig was het zeker wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
WaRSTeaM schreef op maandag 22 maart 2021 @ 12:06:
[...]

Zo en hoe! Breek me de bek niet open. Had zelf ETH verstuurd omdat ik die transactiekosten op mijn verzonden vermogen niet zo heel hoog vond maar gisteren voor een vriend vanaf Binance naar Coinlist willen sturen.. Wat een ramp. Half de wallets niet beschikbaar dus noodgedwongen via DAI overgemaakt.
Dan op Coinlist DAI omzetten naar USD en USD weer naar USDT (GOD WHY no DAI/USDT pair?!?)
Scheelde uiteindelijk wel 10,-- in transactie kosten ivm ETH dus opzich was dat mooi meegenomen maar omslachtig was het zeker wel!
Zie ook mijn verhaal hierboven :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:46

Chaes

#HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Laatste update januari?
Lijkt mij niet erg actueel hé? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Waarom zetten mensen hier toch een disclaimer op het forum bij. Wat is het nut van een disclaimer? We zitten hier niet in Amerika..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
hmr schreef op maandag 22 maart 2021 @ 12:13:
Waarom zetten mensen hier toch een disclaimer op het forum bij. Wat is het nut van een disclaimer? We zitten hier niet in Amerika..
Zodat als iemand iemand nadoet en helemaal fucking rekt gaat,
En daarna hier gaat zeiken over het "advies" het simpele antwoord is kijk eens daar, wat staat er? Juist sukkel, eigen schuld dikke rode kaars..

Persoonlijk denk ik totaal overbodig.
Als pietje mij wil nadoen in shitcoin casino is dat zijn probleem
En als hij een dikke rode staaf ziet, is dat zijn risico.
Ik bedoel iedereen speelt met andere bedragen en risico's.
Waar x1 met 5 % al een maand loon binnen krijgt. Doet X2 het zelfde maar heeft 35% nodig..

Waar x1s doel is leuk leven is het doel van X2 lambo maal3..

[ Voor 29% gewijzigd door jack zomer op 22-03-2021 12:26 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 09-09 04:25
jack zomer schreef op maandag 22 maart 2021 @ 12:15:
[...]

Zodat als iemand iemand nadoet en helemaal fucking rekt gaat,
En daarna hier gaat zeiken over het "advies" het simpele antwoord is kijk eens daar, wat staat er? Juist sukkel, eigen schuld dikke rode kaars..
Het is überhaupt niet nodig om jezelf te verdedigen bij dergelijke accusaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:46

Chaes

#HODL

HoppyF schreef op maandag 22 maart 2021 @ 12:10:
[...]

Laatste update januari?
Lijkt mij niet erg actueel hé? :?
Volgens mij is twee maanden een schijntje als je nagaat dat Cardano ~6 jaar in ontwikkeling is. Lijkt me niet dat er dan veel veranderd is, vooral met dit tempo. Of wel soms? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

JW04 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 12:17:
[...]
Het is überhaupt niet nodig om jezelf te verdedigen bij dergelijke accusaties.
Precies dit.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Die eerste plaat is erg sterk! :D

Over ATOM: Was deze al gepost?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Zo kun je van elk project wel wat leuks maken....

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EtwM_o9U0AMYbZx?format=jpg&name=4096x4096

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

sOid schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:57:
[...]

Nou het heeft me dus, onbedoeld, geld opgeleverd doordat zowel ALGO als XTZ stegen tov USD in de tijd dat ik ze had.

Ik snap je punt hoor. Eigenlijk gekkenwerk. Al zou het dat niet zijn als Binance niet steeds die withdrawal van ALGO uitschakelt.

Vind het dan ook wel weer een uitdaging om een omweg te vinden. (En nee, het gaat niet over 100 dollar. Maar toch, 17 dollar is 17 dollar.)
Ik had hetzelfde maar dan met CELO. CELO gekocht en verstuurd naar CoinList. Daar de CELO verkocht maar hield nog 20 CELO over naast de USD’s die ik in gedachten had voor Casper. Transactiekosten er uit en nu 20 CELO die totdat ik de Casper tokens krijg staan te staken op CoinList...

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Als ik het zo hoor is dat coinlist maar een ramp om ook maar iets op te krijgen, ik blijf er verre van weg |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Volgens de "klap en flap" waar Madelon het veel over heeft moeten we rond de 72k uitkomen binnen 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Mooody schreef op maandag 22 maart 2021 @ 12:55:
[...]

[Afbeelding]
Ja, dat kan.
Daarom zijn dit soort plaatjes ook gemaakt! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Qunix schreef op maandag 22 maart 2021 @ 13:04:
[...]

Volgens de "klap en flap" waar Madelon het veel over heeft moeten we rond de 72k uitkomen binnen 2 weken.
Super. Zoals je kan zien gaat mijn afbeelding over de komende 2 dagen.
Daarnaast zie je in mijn vorige plaatjes een verwachting geeft van ~75k eerste week april, dus dat ligt ongeveer op dezelfde lijn. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Iemand ook problemen op binance?
Als ik een munt wil kopen krijg ik 'systeemafwijking'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

0108daniel schreef op maandag 22 maart 2021 @ 13:10:
Voor buys hoger dan 100 BTC kun je beter even naar het OTC loket gaan. :D :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Same here. Maar dan in het Engels :+

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
In een kwartiertje een mooie groene kaars van +1000 USD, en in een uurtje kan dat vrijwel weer volledig teniet gedaan worden :(

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Ja, mensen zouden hier beter mee ophouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KcRp
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11-09 11:25
MicroWhale schreef op maandag 22 maart 2021 @ 13:11:
[...]

Voor buys hoger dan 100 BTC kun je beter even naar het OTC loket gaan. :D :P ;)
Diverse bronnen melden dat BTC op raakt bij de OTC loketten.
Ik moet u helaas toch naar een andere afdeling doorverwijzen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Your estimated wait time is: 43 minutes

Wow, dit is wel heftig. Nu al in de rij wachten voor vannacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Richh schreef op maandag 22 maart 2021 @ 13:12:
In een kwartiertje een mooie groene kaars van +1000 USD, en in een uurtje kan dat vrijwel weer volledig teniet gedaan worden :(
Mooi dat er nog HODL onder je naam staat. Samen naar de maan broeder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Nee, geen problemen hier.

Zit je trouwens nog in STEEM? Ik was ingestapt na jouw call, maar ben te vroeg uitgestapt. +42% :o

Heb je een systeem om potentiële coins te zoeken, of ga je ze allemaal af op zoek naar driehoeken en divergenties?

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Ik voel me niet aangesproken :+

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Mr.Nash schreef op maandag 22 maart 2021 @ 13:16:
Your estimated wait time is: 43 minutes

Wow, dit is wel heftig. Nu al in de rij wachten voor vannacht.
Lol het probleem is dus ook dat je niet weet wanneer je weer in de queue gegooid wordt. Moet ik nu elke 10 minuten de muis bewegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

mannowlahn schreef op maandag 22 maart 2021 @ 13:24:
[...]

Lol het probleem is dus ook dat je niet weet wanneer je weer in de queue gegooid wordt. Moet ik nu elke 10 minuten de muis bewegen?
Pas maar op straks lijkt het alsof je een bot gebruikt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:46
mannowlahn schreef op maandag 22 maart 2021 @ 13:24:
[...]

Als dat het is, daar heb je wel tooltjes voor ;)
gebruikte ik vroeger op 't werk ook, zodat je lync status niet naar away sprong :+

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

[Afbeelding]
Observatie: Ik zie Polkastarter hier niet in staan.
Die draait op Eth, dus op zich wel logisch, maar toch... hoort volgens de maker van deze plaat dus niet tot het ecosysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Zit ark trouwens nog veel groeipotentie in? 47% gestegen deze maand en geeft 6% staking op bitvavo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]
'Asure network', dat gaat helemaal niet verwarrend zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

roflexx schreef op maandag 22 maart 2021 @ 13:33:
Zit ark trouwens nog veel groeipotentie in? 47% gestegen deze maand en geeft 6% staking op bitvavo.
Bij Binance moet je minimaal 1.000 ARK hebben om te kunnen staken. Dat halen veel mensen denk ik niet.

Pagina: 1 ... 116 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!