THETA is alweer vrolijk op weg naar nieuwe ATH's.
Durf nu niet meer in te stappen, maar zodra die flink dipt is ie van mij.
Durf nu niet meer in te stappen, maar zodra die flink dipt is ie van mij.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Yes zo begreep ik het ook. Volgens mij kan je betalen in USD, USDT, USDC, ETH & BTC. Maar ik ben bang dat er ook veel hebben gekozen voor een andere coin vanwege een lagere fee met het idee die nog om te zetten in in 1 van de bovenstaande betaal opties.DaWayne schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:06:
[...]
mmmm, ik heb het er als BTC op staan. Omzetten naar USDT gaat niet meer...
Ga er vanuit dat ik het (zo als het omschreven staat) wel met BTC kan kopen en betalen.
maar eens kijken wat het gaat brengen...
2 grote whales (USD 150m en USD 40m per wallet) zijn actief GET aan het inslaan de laatste 6 weken. Volume op Uniswap is daardoor x20 gegaan en prijs x13 ongeveer. Ik vermoed dat veel dingen samenvallen.Tominatie schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:44:
[...]
Wauw, das wel echt mooi. Vanwaar de stijging eigenlijk? GET heeft echt 3 jaar lang niks gedaan qua prijs
binance moet je ook eerst BTC hebben ik handel daar niet heVerwijderd schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:36:
[...]
Bitcoinmeester koopt jouw coins gewoon op Binance, en jij betaald daar een premium op.
Als je direct ARK wilt kopen is Bitvavo een betere oplossing in mij optiek. Binance kan natuurlijk ook gewoon. Op Bitvavo heb je dan misschien een kleine spread in het orderboek, maar instant kopen via iDEAL.
Een paar maanden terug had je volgens mij ook al trammelant met kopen, misschien ff tijd voor wat zelfreflectie en kijken wat je zelf kunt veranderen in plaats van de schuld direct bij de aanbieder neer te leggen?
Is maar een gedachte hoor. Met veel ellende en moeite muntjes kopen kan ook een hobby zijn.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Hier ook tijdje terug ingestapt op cake - ik zit nu helaas nog onder de gemiddelde inkoopprijs maar deel van het verlies is wel al gecompenseerd door yieldfarming wat doorgaat wat de koers ook is. Zelfde met staking DOT / KSM - koers is laag, hodl en je maakt het rendement weer goed wanneer de koers omhoog gaat.Raaafie schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:35:
CAKE stijgt weer iets in de prijs, een welkome verandering. GRT daarentegen lijkt door een longtime support te zakken.. Al schommelt die al een paar rond de 1.70usd regionen.
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Prachtige PUMP van CAKE, nu maar wachten op de DUMP.Raaafie schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:35:
CAKE stijgt weer iets in de prijs, een welkome verandering. GRT daarentegen lijkt door een longtime support te zakken.. Al schommelt die al een paar rond de 1.70usd regionen.
Voor iets als bijv. CAKE geld dat niet op Beefy of PCS. Dat kan je direct eruit halen en verkopen. En dat zijn geen "paar" procentjes extra.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 22 maart 2021 @ 16:09:
Pas op met staken.
Het klinkt allemaal leuk, maar je legt je kop op het hakblok voor een paar procentjes extra. Als morgen de paniek uitbreekt kun je 2 dagen later je coins verkopen.
[ Voor 5% gewijzigd door keepitfrosty op 22-03-2021 16:12 ]
Bij PancakeSwap is dat ook instantaan. Maar in een bear market moet je dit niet willen dan kun je beter gelijk je geld aan Greenpeace overmaken.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 22 maart 2021 @ 16:09:
Pas op met locked staken.
Het klinkt allemaal leuk, maar je legt je kop op het hakblok voor een paar procentjes extra. Als morgen de paniek uitbreekt kun je 2 dagen later je coins verkopen.
Neuh het gaat best lekker met 350%. DEXE-BUSD winst op pool, en 10% aan CAKE-waarde er bij in 10 dagen. Watch-BNB pool ook forse winst. Maar met BMMX-BNB pool 30% verlies in 10 dagen. Op zijn geheel 10% winst op de pools, terwijl zowel BTC als BNB een paar procent gedaald zijn. Dus voorlopig kijk ik het nog even aan. Alleen met de oude CAKE winst uiteraard, dit beschouw ik niet als een solide hoeksteen van een crypto-portefeuille.keepitfrosty schreef op maandag 22 maart 2021 @ 16:10:
[...]
Voor iets als bijv. CAKE geld dat niet op Beefy of PCS. Dat kan je direct eruit halen en verkopen. En dat zijn geen "paar" procentjes extra.
Koopt te hoog-= perceptie van tijd. Je verkoopt gewoon onder je aankoopprijs, heb je wel geduld?nemesis2212 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:24:
[...]
nou ik heb wel steeds vaker het idee dat dit niet voor mij gemaakt is nee.
koop te hoog in steeds, geen idee wat gaat stijgen, lijkt vaak totaal random. ik dacht ik ga mee in de stormx, pundi x en Vethor hype maar die vliegen nu naar beneden. En met mijn luck vliegen ze weer omhoog net nadat ik sell![]()
tips of websites met tips zijn uiteraard welkom
Is wel een beetje kort door de bocht.mannowlahn schreef op maandag 22 maart 2021 @ 16:31:
[...]
Koopt te hoog-= perceptie van tijd. Je verkoopt gewoon onder je aankoopprijs, heb je wel geduld?
Oh dat is ook zo, soms je verlies nemen, maar als je continue gaat zweten als iets 10- naar beneden gaat, dan moet je gewoon niet in crypto zitten toch?AFCAjax schreef op maandag 22 maart 2021 @ 16:33:
[...]
Is wel een beetje kort door de bocht.
Velen zeggen namelijk ook; als je aankoopt op 10 dollar, zakt naar 8 dollar. Je kunt misschien beter verkopen voordat hij 5 dollar is, dan 3 maanden wachten op 11 dollar.
Voor meerdere tactieken is iets te zeggen. Ik houd nu gewoon een vast portfolio vast, en probeer nu te DCA'en. Doe dit dan vooral in DOT/ETH/BTC.
Nou nog een plek of 2... nu met gepaste trots onder Kusama ook een topmuntje trouwens.Alpina schreef op maandag 22 maart 2021 @ 08:15:
Grappig dat mijn oude liefde Ankr en mijn nieuwe pareltje CKB gelijk op gaan. Kwestie van wachten tot deze de top 100 CMC binnenkomen denk ik.
Verwacht voor beide nog wel een Coinbase listing dit jaar.
Voor de duidelijkheid Ankr heb ik niet meer, iets te vroeg verkocht en daarna mijn luckyshot gewaagd op Nervos, voor de hodl.
Verder alles braaf in btc, eth en een 3commas bot met usdt
[ Voor 5% gewijzigd door jorwas op 22-03-2021 17:00 ]
Ja.jorwas schreef op maandag 22 maart 2021 @ 16:58:
De beurzen kleuren weer een beetje rood, is kijken of BTC gaat volgen.
[ Voor 10% gewijzigd door Richh op 22-03-2021 17:05 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Zero.
God morks in wysterious ways.
Haha o zo!Ray_ schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:15:
[...]
Ja.
Maar.
Nee. Je hebt gelijk
Mijn BTC trades gaan vrijwel altijd fout. Ik bak er gewoon niks van. De paar trades die ik daarmee heb gedaan zijn vrijwel allemaal de mist in gegaan. Had mij dan ook voorgenomen niet meer te traden met BTC, maar gister was de verleiding toch weer te groot. Gelukkig ben ik ook deze keer weer genadeloos afgestraft.
Andere coins gaan daarentegen dan best wel goed waardoor het onderaan de streep bij wat minder winst blijft. Ik gebruik dit topic gewoon als uitlaatklep als 't weer eens fout gaat, daarom lees je hier alleen mijn foute trades terug en bestaat ongetwijfeld de indruk dat ik enorme kneuzentrader ben. Dat klopt dan deels ook wel weer
Kijk, met al die negativiteit over energieverbruik van crypto's weet jij de boel nog een beetje te corrigeren.Pelox schreef op maandag 22 maart 2021 @ 17:11:
Afgelopen weekend weer wat winst gepakt en zojuist toch echt akkoord gegeven op het plaatsen van zonnepanelen.. flinke aankoop dus best spannend wel.. Zou wel fijn zijn als btc toch wat stabiel kan blijven ondanks dat ik weer winst heb gepakt.
God morks in wysterious ways.
als je hold en prijs gaat 1000x omhoog waarom traden
Het zijn de nare holders die er voor zorgen dat er haters van komen.elektriekert schreef op maandag 22 maart 2021 @ 17:17:
Zoals @hmr het al over alle VeChain haters had..
Hoe gaat het met alle XRP haters?
Zowaar in de lift, ik kan het zelf bijna niet geloven.
Als ik sommige YT crypto feilen mag geloven gaan we wellicht parabolisch zoals in 2017
Inhale: Hopium!
Sounds like someone is in luhuuff. Kijk je wel uit? Veel liefdesverdriet in cryptoland..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Verwijderd
Wel terechte kanttekening denk ik. Maar gaat natuurlijk niet altijd op. Ik heb bijv. wat DOT voor lange termijn en zit daarmee nu bijvoorbeeld voor 30 dagen in locked staking op Binance tegen net geen 13%. Ik kan het ook in m'n wallet laten staan, maar dan pak ik dat percentage toch liever wel meefRiEtJeSaTe schreef op maandag 22 maart 2021 @ 16:09:
Pas op met locked staken.
Kraken is 12% en is niet locked.Kwistnix schreef op maandag 22 maart 2021 @ 18:08:
[...]
Wel terechte kanttekening denk ik. Maar gaat natuurlijk niet altijd op. Ik heb bijv. wat DOT voor lange termijn en zit daarmee nu bijvoorbeeld voor 30 dagen in locked staking op Binance tegen net geen 13%. Ik kan het ook in m'n wallet laten staan, maar dan pak ik dat percentage toch liever wel mee
XRP, dat is toch die coin die in de voorbije maanden -80% deed ten opzichte van BTC en nog steeds op -75% staat? Ik denk dat het met de XRP-haters nog reuzegoed gaatelektriekert schreef op maandag 22 maart 2021 @ 17:17:
Als ik sommige YT crypto feilen mag geloven gaan we wellicht parabolisch zoals in 2017
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Heb alleen een account bij Binance, maar wel een goeie tip!
Hier een "fanboy" die zijn holding verdubbeld heb op de dip / vrije val van decemberelektriekert schreef op maandag 22 maart 2021 @ 17:17:
Zoals @hmr het al over alle VeChain haters had..
Inhale: Hopium!
[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 22-03-2021 18:34 ]
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Blame me na x14Stokstaart schreef op maandag 22 maart 2021 @ 17:48:
[...]
Sounds like someone is in luhuuff. Kijk je wel uit? Veel liefdesverdriet in cryptoland..
Dan weet ik niet naar welke beurzen jij kijkt...jorwas schreef op maandag 22 maart 2021 @ 16:58:
De beurzen kleuren weer een beetje rood, is kijken of BTC gaat volgen.
Met "ADA pump" bedoel je een 1000% gain in 2 maand tijd toch? Want dat is wat ADA deed.knakworst schreef op maandag 22 maart 2021 @ 18:44:
Dikke BNB. Benieuwd of hij winst vasthoudt of dat we een ADA pump krijgen
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Het leek in the US een rode dag te worden maar dat viel toch wel weer mee.Chaes schreef op maandag 22 maart 2021 @ 18:49:
[...]
Dan weet ik niet naar welke beurzen jij kijkt...
Ja, zo kan ik het ook.... je blijft de onderste lijn aanpassen zodat hij "erbinnen" blijft.jowi schreef op maandag 22 maart 2021 @ 18:54:
BTC kleurt nog steeds binnen de almaar smaller wordende lijntjes... convergentie...
[Afbeelding]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Die ziekte heet FOMOreadytoflow schreef op maandag 22 maart 2021 @ 18:59:
Wat is er zo bijzonder aan dat Casper dat je ervoor in de rij moet staan?
Er worden toch heel vaak munten gelist/uitgebracht?
Is t marketing/hype?
Is t wat speciaals?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ja, maar dan heb je kans op een ‘death by O.D’ er zijn onderhand 10K munten of zo? Waarom
Die lijn gaat door de meeste historische punten heen en is een indicatie.MicroWhale schreef op maandag 22 maart 2021 @ 19:01:
[...]
Ja, zo kan ik het ook.... je blijft de onderste lijn aanpassen zodat hij "erbinnen" blijft.
[ Voor 23% gewijzigd door jowi op 22-03-2021 19:05 ]
Wicks "moeten" niet binnen de driehoek vallenMicroWhale schreef op maandag 22 maart 2021 @ 19:01:
Ja, zo kan ik het ook.... je blijft de onderste lijn aanpassen zodat hij "erbinnen" blijft.
ETH scaling is hip and happening. Daarbij is Casper een gerenomeerde naam in het wereldje.readytoflow schreef op maandag 22 maart 2021 @ 18:59:
Wat is er zo bijzonder aan dat Casper dat je ervoor in de rij moet staan?
Er worden toch heel vaak munten gelist/uitgebracht?
Is t marketing/hype?
Is t wat speciaals?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Wat ik bedoel is dat je hem van de 17e door hebt getild naar die van nu:jowi schreef op maandag 22 maart 2021 @ 19:04:
[...]
Die lijn gaat door de meeste historische punten heen en is een indicatie.
Afhankelijk of je op de 1-5-15m of 1/2/4 uur etc kijkt lijkt het resultaat uiteraard verschoven.
Soms gaat ie er op de 5min doorheen maar op de uurgrafiek sluit ie er boven.
Natuurlijk heb je er altijd mensen erbij die de boel kapot proberen te shillen, zo heeft ieder zijn favoriete coin.Slux schreef op maandag 22 maart 2021 @ 17:47:
[...]
Het zijn de nare holders die er voor zorgen dat er haters van komen.
Beetje zelfde volk als dat XRParmy
Leuk om op mee te liften maar het zijn beide piramide ''scam'' coins.
We zitten in een bullmarkt alles gaat.
Deze week is nog een ander ICO/IDO: Convergence Finance CONV. Heb je ook hier naar gekeken?Mooody schreef op maandag 22 maart 2021 @ 19:08:
[...]
ETH scaling is hip and happening. Daarbij is Casper een gerenomeerde naam in het wereldje.
In een bull market staat meedoen met een ICO in een ogenschijnlijk betrouwbaar project gelijk aan "eenvoudig geld verdienen", want de waarde zal zeker niet minder worden dan de aankoopprijs.
Ter vergelijk: Flow is een tijdje geleden ook gelanceerd op Coinlist. Je kon 2.631 FLOW kopen voor $1000.
De prijs van 1 FLOW is op dit moment $29.42. Jouw $1.000 zou dus nu $77.404 waard zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Zhou op 22-03-2021 19:57 ]
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Ja die ja!TomTorquay schreef op maandag 22 maart 2021 @ 18:11:
[...]
XRP, dat is toch die coin die in de voorbije maanden -80% deed ten opzichte van BTC en nog steeds op -75% staat? Ik denk dat het met de XRP-haters nog reuzegoed gaat
$589 toch?Jordy198705 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 18:26:
[...]
Hier een "fanboy" die zijn holding verdubbeld heb op de dip / vrije val van december
Op naar de 2.5$, genieten!
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Bijna. We wachten nog op de Aziaten.Gelukszoekr schreef op maandag 22 maart 2021 @ 20:02:
Zo, lang dagje werk gehad. Is Bitcoin al dood?
Ohja, die zijn nog niet wakker.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ja klopt.. komt door al het candle kijken
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Gewoon wat weak hands bij de lurven nemen
[ Voor 27% gewijzigd door TomTorquay op 22-03-2021 20:24 ]
chz is gewoon stabiel op een flinke hoogte tov twee weken geleden. Juist fijn dat het gewoon gestaag gaat!fRiEtJeSaTe schreef op maandag 22 maart 2021 @ 19:38:
CHZ pakt wel alle dalingen mee, maar niet de tussentijdse stijgingen. Top.
Vandeweek op 0.53€ gekocht en vandaag dca dacht ik.. op 0.46€ nu is ie 0.43€. nog meer dca dan maar?mannowlahn schreef op maandag 22 maart 2021 @ 20:24:
[...]
chz is gewoon stabiel op een flinke hoogte tov twee weken geleden. Juist fijn dat het gewoon gestaag gaat!
Ik ben uitgedca’t.Khaelos schreef op maandag 22 maart 2021 @ 20:26:
[...]
Vandeweek op 0.53€ gekocht en vandaag dca dacht ik.. op 0.46€ nu is ie 0.41€. nog meer dca dan maar?
Ah, ja koersen op een week danwel maand kunnen je nekken als je dar op focussed. CHZ gaat heus nog wel naar de dollar toe, maar zal niet deze maand nog zijn.Khaelos schreef op maandag 22 maart 2021 @ 20:26:
[...]
Vandeweek op 0.53€ gekocht en vandaag dca dacht ik.. op 0.46€ nu is ie 0.41€. nog meer dca dan maar?
als die trendlijn (loopt vanaf dec) breekt waar ie nu op hangt......dan kunnen veel mensen pas echt REKT gaan roepen hier. Ik zie nog geen bounce helaas. Als ie nu nog 500 verder zakt, ga ik voor 30% naar Fiat
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Terug kopen dan!Ray_ schreef op maandag 22 maart 2021 @ 20:41:
Hee, we zijn op het niveau waar ik gister wou terug kopen!
56k as we speak... Dus wie weet toch.anti elppa schreef op maandag 22 maart 2021 @ 20:31:
[...]
als die trendlijn (loopt vanaf dec) breekt waar ie nu op hangt......dan kunnen veel mensen pas echt REKT gaan roepen hier. Ik zie nog geen bounce helaas. Als ie nu nog 500 verder zakt, ga ik voor 30% naar Fiat
Kruit al verschoten. Vanochtend veel te duur weer ingekocht.
ja lijkt nu wat te bounchen, maar ben nog verre van overtuigdRichh schreef op maandag 22 maart 2021 @ 20:47:
[...]
56k as we speak... Dus wie weet toch.
Een wickje is mogelijk, en de 53k is hier ook al eens genoemd.
Ik denk over (minimaal) hetzelfde.
Ik ook niet, al verwacht ik sowieso dat de 55k nog echt geraakt zou moeten wordenanti elppa schreef op maandag 22 maart 2021 @ 20:50:
[...]
ja lijkt nu wat te bounchen, maar ben nog verre van overtuigd
Die bounce stelde niet veel voor, die zakt nog wel even door.Richh schreef op maandag 22 maart 2021 @ 20:52:
[...]
Ik ook niet, al verwacht ik sowieso dat de 55k nog echt geraakt zou moeten worden
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Weer niet op tijd slapen dusjorwas schreef op maandag 22 maart 2021 @ 21:00:
[...]
Die bounce stelde niet veel voor, die zakt nog wel even door.
is nog steeds 3x niets. Ook orderboeken zijn zeer dun. Zie niet echt support in de buurtjack zomer schreef op maandag 22 maart 2021 @ 21:00:
In elk geval gaat het btc volume weer omhoog....
Het was een opmerking met enige sarcasme... Maar ben het wel met je eens. Denk dat ik de komende dagen lekker rustig doe.anti elppa schreef op maandag 22 maart 2021 @ 21:04:
[...]
is nog steeds 3x niets. Ook orderboeken zijn zeer dun. Zie niet echt support in de buurt
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Ben wel een hodler maar als die ooit $589 hit ben ik er allang uitelektriekert schreef op maandag 22 maart 2021 @ 19:43:
[...]
$589 toch?
Met 2$ ben ik al blij,
Ik ga vanaf de 1,5$ sell orders plaatsen
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Bwa, je kan die trendlijn ook gemakkelijk trekken zodat er pas op 53k steun gevonden moet worden.anti elppa schreef op maandag 22 maart 2021 @ 20:31:
ja daar heb ik de BB niet voor nodig. Vind dat sowieso een redelijk waardeloze indicator.TomTorquay schreef op maandag 22 maart 2021 @ 21:44:
[...]
Bwa, je kan die trendlijn ook gemakkelijk trekken zodat er pas op 53k steun gevonden moet worden.
Maar geruststellend is dit allemaal niet nee, zeker als je weet dat de Bollinger Bands aangeven dat er een grote move op til is.
https://www.binance.com/en/leveraged-tokens/tokens/allTokensreadytoflow schreef op maandag 22 maart 2021 @ 21:38:
Hoe zit het eigenlijk met die up en down tokens op Binance? Bijv AdaUp/AdaDoen?
Wat is daar anders aan dan ADA?
Soort put en calloptie achtig iets?
Toevallig ik ook. Pff. Rond 46500k euro daarna hard naar beneden..Aarebe1 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 21:46:
Oef, net op tijd op sell drukt ;-) (flufje)
[ Voor 20% gewijzigd door Chiii op 22-03-2021 21:48 ]
Ja mocht ie tussen de 40 en 45 gaan landen ga ik zelfs verse fiat in btc stoppen.Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2021 @ 21:45:
Mijn maandelijkse inkoopmomentje klopt op de deur. Mooie dip!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq