[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 118 ... 251 Laatste
Acties:
  • 958.991 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
THETA is alweer vrolijk op weg naar nieuwe ATH's.
Durf nu niet meer in te stappen, maar zodra die flink dipt is ie van mij.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FHdqji-6jtzQWEbsij4UD23IPcs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ipW8Mm0q8qzVvKtv89acG4xV.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2021 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 08:20
DaWayne schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:06:
[...]

mmmm, ik heb het er als BTC op staan. Omzetten naar USDT gaat niet meer...
Ga er vanuit dat ik het (zo als het omschreven staat) wel met BTC kan kopen en betalen.
maar eens kijken wat het gaat brengen...
Yes zo begreep ik het ook. Volgens mij kan je betalen in USD, USDT, USDC, ETH & BTC. Maar ik ben bang dat er ook veel hebben gekozen voor een andere coin vanwege een lagere fee met het idee die nog om te zetten in in 1 van de bovenstaande betaal opties.

Denk dat jij wel safe zit, nu hopen dat je op tijd bent vanavond :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
Tominatie schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:44:
[...]

Wauw, das wel echt mooi. Vanwaar de stijging eigenlijk? GET heeft echt 3 jaar lang niks gedaan qua prijs 8)7
2 grote whales (USD 150m en USD 40m per wallet) zijn actief GET aan het inslaan de laatste 6 weken. Volume op Uniswap is daardoor x20 gegaan en prijs x13 ongeveer. Ik vermoed dat veel dingen samenvallen.

Hun usecase die werkt en aftrek vindt bij ticketing bedrijven zoals GUTS in Nederland, Wicket in Italïe en Tectix in Duitsland.

De groei die ze ondanks corona hebben laten zien in klanten en vraag naar tickets is bijzonder. Stopzetten van alle live evenement is grootste black swan event wat Get Protocol kan raken en toch is er groei. Dat biedt hoop voor wanneer ook live events weer (deels) zijn toegestaan nu GET wordt gekocht en verbrandt om GET te laten werken.

Allle tickets die nu worden uitgegeven zijn NFT's waar team al klein jaar naartoe werkt, maar nu midden in de NFT hype valt.

Het voorfinancieren van evenement met toekomstige ticket sales als onderpand is een heel interessant aspect van DeFi waar zowel kleinere artiesten als geldschieters van kunnen profiteren.

Exchange listings komen er nu echt aan aldus laatste AMA, al is dat vooral om mensen hun ETH fees te ontzien die je op Uniswap niet kan ontwijken. Er is voldoende volume nu op Uniswap om ook aankopen van >15.000 dollar aan GET te voorzien. Dat was een half jaar geleden niet mogelijk.

Team durft nu ook geld uit te geven aan marketing, laatste bijvoorbeeld via Chico Crypto kanaal op Youtube met 200k subscribers. Daar betaalden ze 5.000 dollar voor een heel helder segment wat door veel mensen is gezien. Vind ik zelf heel transparant. Ze hebben nog geen Twitter influencers ingehuurd, maar die vragen meestal tienduizenden dollars nu (of ze doen in ieder geval niks voor minder).

Het zal vast nog wel weer terugvallen, maar ik zie het ook nog wel verdubbelen naar 10 komende maanden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:36:
[...]

Bitcoinmeester koopt jouw coins gewoon op Binance, en jij betaald daar een premium op.

Als je direct ARK wilt kopen is Bitvavo een betere oplossing in mij optiek. Binance kan natuurlijk ook gewoon. Op Bitvavo heb je dan misschien een kleine spread in het orderboek, maar instant kopen via iDEAL.

Een paar maanden terug had je volgens mij ook al trammelant met kopen, misschien ff tijd voor wat zelfreflectie en kijken wat je zelf kunt veranderen in plaats van de schuld direct bij de aanbieder neer te leggen?

Is maar een gedachte hoor. Met veel ellende en moeite muntjes kopen kan ook een hobby zijn.
binance moet je ook eerst BTC hebben ik handel daar niet he

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:24

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Raaafie schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:35:
CAKE stijgt weer iets in de prijs, een welkome verandering. GRT daarentegen lijkt door een longtime support te zakken.. Al schommelt die al een paar rond de 1.70usd regionen.
Hier ook tijdje terug ingestapt op cake - ik zit nu helaas nog onder de gemiddelde inkoopprijs maar deel van het verlies is wel al gecompenseerd door yieldfarming wat doorgaat wat de koers ook is. Zelfde met staking DOT / KSM - koers is laag, hodl en je maakt het rendement weer goed wanneer de koers omhoog gaat.

Risico's zijn er natuurlijk altijd (bij CAKE meer dan DOT/KSM): de DNS hack was spannend (voor vertrouwen) en een rugpull bij een ander project (Turtledex) laat ook zien dat sommige projecten echt "to good to be true" zijn...

Ik blijf in ieder geval nog even bakken in mijn "risicovolle" potje...

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:30

knakworst

Get more sats!

Raaafie schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:35:
CAKE stijgt weer iets in de prijs, een welkome verandering. GRT daarentegen lijkt door een longtime support te zakken.. Al schommelt die al een paar rond de 1.70usd regionen.
Prachtige PUMP van CAKE, nu maar wachten op de DUMP.

Ik heb 10 dagen geleden alle CAKE eruitgegooid en in liquidity pools gestopt van pancakeswap. Wisselende resultaten maar ik moet zeggen met APY's van >300 % brengt het aanzienlijk meer op dan CAKE staken in de CAKE pool. Maar de risico's zijn wel hoog moet ik zeggen, bij sommige coins sta ik nog op aanzienlijk verlies ondanks alle CAKE die het opbrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Pas op met locked staken.
Het klinkt allemaal leuk, maar je legt je kop op het hakblok voor een paar procentjes extra. Als morgen de paniek uitbreekt kun je 2 dagen later je coins verkopen. }:|

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 13:15
fRiEtJeSaTe schreef op maandag 22 maart 2021 @ 16:09:
Pas op met staken.
Het klinkt allemaal leuk, maar je legt je kop op het hakblok voor een paar procentjes extra. Als morgen de paniek uitbreekt kun je 2 dagen later je coins verkopen. }:|
Voor iets als bijv. CAKE geld dat niet op Beefy of PCS. Dat kan je direct eruit halen en verkopen. En dat zijn geen "paar" procentjes extra.

[ Voor 5% gewijzigd door keepitfrosty op 22-03-2021 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

fRiEtJeSaTe schreef op maandag 22 maart 2021 @ 16:09:
Pas op met locked staken.
Bij PancakeSwap is dat ook instantaan. Maar in een bear market moet je dit niet willen dan kun je beter gelijk je geld aan Greenpeace overmaken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

keepitfrosty schreef op maandag 22 maart 2021 @ 16:10:
[...]

Voor iets als bijv. CAKE geld dat niet op Beefy of PCS. Dat kan je direct eruit halen en verkopen. En dat zijn geen "paar" procentjes extra.
Neuh het gaat best lekker met 350%. DEXE-BUSD winst op pool, en 10% aan CAKE-waarde er bij in 10 dagen. Watch-BNB pool ook forse winst. Maar met BMMX-BNB pool 30% verlies in 10 dagen. Op zijn geheel 10% winst op de pools, terwijl zowel BTC als BNB een paar procent gedaald zijn. Dus voorlopig kijk ik het nog even aan. Alleen met de oude CAKE winst uiteraard, dit beschouw ik niet als een solide hoeksteen van een crypto-portefeuille.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 17:36
nemesis2212 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:24:
[...]

nou ik heb wel steeds vaker het idee dat dit niet voor mij gemaakt is nee.
koop te hoog in steeds, geen idee wat gaat stijgen, lijkt vaak totaal random. ik dacht ik ga mee in de stormx, pundi x en Vethor hype maar die vliegen nu naar beneden. En met mijn luck vliegen ze weer omhoog net nadat ik sell -O- :P

tips of websites met tips zijn uiteraard welkom
Koopt te hoog-= perceptie van tijd. Je verkoopt gewoon onder je aankoopprijs, heb je wel geduld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:17
mannowlahn schreef op maandag 22 maart 2021 @ 16:31:
[...]

Koopt te hoog-= perceptie van tijd. Je verkoopt gewoon onder je aankoopprijs, heb je wel geduld?
Is wel een beetje kort door de bocht.

Velen zeggen namelijk ook; als je aankoopt op 10 dollar, zakt naar 8 dollar. Je kunt misschien beter verkopen voordat hij 5 dollar is, dan 3 maanden wachten op 11 dollar.

Voor meerdere tactieken is iets te zeggen. Ik houd nu gewoon een vast portfolio vast, en probeer nu te DCA'en. Doe dit dan vooral in DOT/ETH/BTC.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
AFCAjax schreef op maandag 22 maart 2021 @ 16:33:
[...]

Is wel een beetje kort door de bocht.

Velen zeggen namelijk ook; als je aankoopt op 10 dollar, zakt naar 8 dollar. Je kunt misschien beter verkopen voordat hij 5 dollar is, dan 3 maanden wachten op 11 dollar.

Voor meerdere tactieken is iets te zeggen. Ik houd nu gewoon een vast portfolio vast, en probeer nu te DCA'en. Doe dit dan vooral in DOT/ETH/BTC.
Oh dat is ook zo, soms je verlies nemen, maar als je continue gaat zweten als iets 10- naar beneden gaat, dan moet je gewoon niet in crypto zitten toch?

Als jouw coin naar beneden gaat en btc ook, dan is er weinig aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22:03
Alpina schreef op maandag 22 maart 2021 @ 08:15:
Grappig dat mijn oude liefde Ankr en mijn nieuwe pareltje CKB gelijk op gaan. Kwestie van wachten tot deze de top 100 CMC binnenkomen denk ik.

Verwacht voor beide nog wel een Coinbase listing dit jaar.
Voor de duidelijkheid Ankr heb ik niet meer, iets te vroeg verkocht en daarna mijn luckyshot gewaagd op Nervos, voor de hodl.

Verder alles braaf in btc, eth en een 3commas bot met usdt :)
Nou nog een plek of 2... nu met gepaste trots onder Kusama ook een topmuntje trouwens.
Maar CKB nog heerlijk under the radar 😎
We kopen vrolijk bij in the dips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
De beurzen kleuren weer een beetje rood, is kijken of BTC gaat volgen.

[ Voor 5% gewijzigd door jorwas op 22-03-2021 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
jorwas schreef op maandag 22 maart 2021 @ 16:58:
Ja.

Al kleuren de beurzen hier niet rood :P

[ Voor 10% gewijzigd door Richh op 22-03-2021 17:05 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:13
Afgelopen weekend weer wat winst gepakt en zojuist toch echt akkoord gegeven op het plaatsen van zonnepanelen.. flinke aankoop dus best spannend wel.. Zou wel fijn zijn als btc toch wat stabiel kan blijven ondanks dat ik weer winst heb gepakt.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Iemand wel eens 'connection lost - reconnecting' gehad bij de Daedalus wallet? Wacht al een half uur..

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:15
Ray_ schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:15:
[...]

Ja.
Maar.
Nee. Je hebt gelijk :)

Mijn BTC trades gaan vrijwel altijd fout. Ik bak er gewoon niks van. De paar trades die ik daarmee heb gedaan zijn vrijwel allemaal de mist in gegaan. Had mij dan ook voorgenomen niet meer te traden met BTC, maar gister was de verleiding toch weer te groot. Gelukkig ben ik ook deze keer weer genadeloos afgestraft.

Andere coins gaan daarentegen dan best wel goed waardoor het onderaan de streep bij wat minder winst blijft. Ik gebruik dit topic gewoon als uitlaatklep als 't weer eens fout gaat, daarom lees je hier alleen mijn foute trades terug en bestaat ongetwijfeld de indruk dat ik enorme kneuzentrader ben. Dat klopt dan deels ook wel weer :)
Haha o zo!
Goede trades zijn je gegund hoor d:)b
Succes!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:30
Pelox schreef op maandag 22 maart 2021 @ 17:11:
Afgelopen weekend weer wat winst gepakt en zojuist toch echt akkoord gegeven op het plaatsen van zonnepanelen.. flinke aankoop dus best spannend wel.. Zou wel fijn zijn als btc toch wat stabiel kan blijven ondanks dat ik weer winst heb gepakt.
Kijk, met al die negativiteit over energieverbruik van crypto's weet jij de boel nog een beetje te corrigeren.

Ik doe met je mee: ik heb een stukje uit laten betalen om daar mijn groen dak mee te betalen. Een schuur naast het huis met platdak van zo'n 80 vierkante meter. Ik krijg hier bovendien geen subsidie, dus moet 't zelf ophoesten. Zonnepanelen heb ik trouwens al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Zoals @hmr het al over alle VeChain haters had..
Hoe gaat het met alle XRP haters?

Zowaar in de lift, ik kan het zelf bijna niet geloven.
Als ik sommige YT crypto feilen mag geloven gaan we wellicht parabolisch zoals in 2017

Inhale: Hopium!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Ik kan via mijn huurvereniging zonnepanelen krijgen voor 7,50 in de maand. Ga waarschijnlijk een antminer tweede hands kopen dan.

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

als je hold en prijs gaat 1000x omhoog waarom traden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0m1nat0r11
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:05
StormX?? Was weer ff heel kort omhoog en weer terug naar kut 🥲🥲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
elektriekert schreef op maandag 22 maart 2021 @ 17:17:

Als ik sommige YT crypto feilen mag geloven gaan we wellicht parabolisch zoals in 2017

Het zijn de nare holders die er voor zorgen dat er haters van komen.
Beetje zelfde volk als dat XRParmy

Leuk om op mee te liften maar het zijn beide piramide ''scam'' coins.

We zitten in een bullmarkt alles gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:43
Sounds like someone is in luhuuff. Kijk je wel uit? Veel liefdesverdriet in cryptoland..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XRP gaat wel lekker. ben eens benieuwd wat die gaat doen wanneer een coinbase etc die terug zou listen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:43
Wel terechte kanttekening denk ik. Maar gaat natuurlijk niet altijd op. Ik heb bijv. wat DOT voor lange termijn en zit daarmee nu bijvoorbeeld voor 30 dagen in locked staking op Binance tegen net geen 13%. Ik kan het ook in m'n wallet laten staan, maar dan pak ik dat percentage toch liever wel mee :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Kwistnix schreef op maandag 22 maart 2021 @ 18:08:
[...]

Wel terechte kanttekening denk ik. Maar gaat natuurlijk niet altijd op. Ik heb bijv. wat DOT voor lange termijn en zit daarmee nu bijvoorbeeld voor 30 dagen in locked staking op Binance tegen net geen 13%. Ik kan het ook in m'n wallet laten staan, maar dan pak ik dat percentage toch liever wel mee :)
Kraken is 12% en is niet locked.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023

XRP, dat is toch die coin die in de voorbije maanden -80% deed ten opzichte van BTC en nog steeds op -75% staat? Ik denk dat het met de XRP-haters nog reuzegoed gaat _O-

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zo, DENT gaat lekker. Wat wou ik dat ik daar meer in had gestoken vorige maand.
1700% sindsdien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:43
Bananeman schreef op maandag 22 maart 2021 @ 18:10:
[...]
Kraken is 12% en is niet locked.
Heb alleen een account bij Binance, maar wel een goeie tip!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy198705
  • Niet online

Hier een "fanboy" die zijn holding verdubbeld heb op de dip / vrije val van december

Op naar de 2.5$, genieten! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Mijn pa stuurde dit filmpje, gaat over ''Wie alles in handen hebben, oa goldman sachs, Blackrock, Etc.. '' interessant en indirect ook gelinkt aan Crypto en waarom crypto groot kan worden, imo.
YouTube: "MONOPOLY: EEN TOTAALPLAATJE VAN THE GREAT RESET"

Zit leeftijd restrictie op.

[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 22-03-2021 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-09 10:27
Is dit truukje dat bitcoin uithaalt niet een klassiek geval van twee keer alle stop lossen eruit tikken van de longs. De eerste keer iets minder diep dan de tweede (dat was even billenknijpen).

En nu op naar de 64k?

Ja ja, ik weet het tijd zal het leren.

Andere muntjes - antimatter / matter gaat erg lekker. Productlaunch begin april. Aanrader om op in te lezen. Ze gaan opties via de chain aanbieden o basis van smart contracts. Erg veelbelovend

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Laatst online: 30-08 09:12
Stokstaart schreef op maandag 22 maart 2021 @ 17:48:
[...]

Sounds like someone is in luhuuff. Kijk je wel uit? Veel liefdesverdriet in cryptoland..
Blame me na x14 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Dikke BNB. Benieuwd of hij winst vasthoudt of dat we een ADA pump krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 22:31

Chaes

#HODL

jorwas schreef op maandag 22 maart 2021 @ 16:58:
Dan weet ik niet naar welke beurzen jij kijkt...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023
BTC kleurt nog steeds binnen de almaar smaller wordende lijntjes... convergentie...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jpepcMpllSR_Ljwj3AHIbhnNTOc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oI9lsaoKmtzUbWewwQ8kfiWp.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

knakworst schreef op maandag 22 maart 2021 @ 18:44:
Dikke BNB. Benieuwd of hij winst vasthoudt of dat we een ADA pump krijgen ;)
Met "ADA pump" bedoel je een 1000% gain in 2 maand tijd toch? Want dat is wat ADA deed.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Wat is er zo bijzonder aan dat Casper dat je ervoor in de rij moet staan?
Er worden toch heel vaak munten gelist/uitgebracht?
Is t marketing/hype?
Is t wat speciaals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorwas
Chaes schreef op maandag 22 maart 2021 @ 18:49:
[...]

Dan weet ik niet naar welke beurzen jij kijkt...
Het leek in the US een rode dag te worden maar dat viel toch wel weer mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

jowi schreef op maandag 22 maart 2021 @ 18:54:
BTC kleurt nog steeds binnen de almaar smaller wordende lijntjes... convergentie...

[Afbeelding]
Ja, zo kan ik het ook.... je blijft de onderste lijn aanpassen zodat hij "erbinnen" blijft. :D

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

readytoflow schreef op maandag 22 maart 2021 @ 18:59:
Is t marketing/hype?
Is t wat speciaals?
Die ziekte heet FOMO ;)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Ja, maar dan heb je kans op een ‘death by O.D’ er zijn onderhand 10K munten of zo? Waarom
Deze hype ineens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023
MicroWhale schreef op maandag 22 maart 2021 @ 19:01:
[...]
Ja, zo kan ik het ook.... je blijft de onderste lijn aanpassen zodat hij "erbinnen" blijft. :D
Die lijn gaat door de meeste historische punten heen en is een indicatie.
Afhankelijk of je op de 1-5-15m of 1/2/4 uur etc kijkt lijkt het resultaat uiteraard verschoven.
Soms gaat ie er op de 5min doorheen maar op de uurgrafiek sluit ie er boven.

[ Voor 23% gewijzigd door jowi op 22-03-2021 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
MicroWhale schreef op maandag 22 maart 2021 @ 19:01:
Wicks "moeten" niet binnen de driehoek vallen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O9yXBBLu0zD6Ify81CISPIX8e94=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Pi6NPNwOZhrfQDWlnFOiPy1s.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:42
Spook 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

readytoflow schreef op maandag 22 maart 2021 @ 18:59:
Is t marketing/hype?
Is t wat speciaals?
ETH scaling is hip and happening. Daarbij is Casper een gerenomeerde naam in het wereldje.

In een bull market staat meedoen met een ICO in een ogenschijnlijk betrouwbaar project gelijk aan "eenvoudig geld verdienen", want de waarde zal zeker niet minder worden dan de aankoopprijs.

Ter vergelijk: Flow is een tijdje geleden ook gelanceerd op Coinlist. Je kon 2.631 FLOW kopen voor $1000.
De prijs van 1 FLOW is op dit moment $29.42. Jouw $1.000 zou dus nu $77.404 waard zijn.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 22:31

Chaes

#HODL

Ben benieuwd of de mensen die zich voor optie #1 hebben ingeschreven bij CSPR er in slagen om in te kunnen kopen vanavond. Laat het zeker even weten, zelf sta ik ingeschreven voor optie #3 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

jowi schreef op maandag 22 maart 2021 @ 19:04:
[...]

Die lijn gaat door de meeste historische punten heen en is een indicatie.
Afhankelijk of je op de 1-5-15m of 1/2/4 uur etc kijkt lijkt het resultaat uiteraard verschoven.
Soms gaat ie er op de 5min doorheen maar op de uurgrafiek sluit ie er boven.
Wat ik bedoel is dat je hem van de 17e door hebt getild naar die van nu:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0HezBG8xahNFbU8xEM1W0cfNGpo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MC1WzdVANULbYbql12lWxUOj.png?f=fotoalbum_large

Ik laat hem vooralsnog staan, omdat hij nog niet duidelijk afscheid heeft genomen van die lijn. (Al begint het er nu toch echt wel op te lijken :/ ). Als je hem direct verplaatst naar de laatste wick dan zal die uitbraak nooit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
CHZ pakt wel alle dalingen mee, maar niet de tussentijdse stijgingen. Top. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Slux schreef op maandag 22 maart 2021 @ 17:47:
[...]

Het zijn de nare holders die er voor zorgen dat er haters van komen.
Beetje zelfde volk als dat XRParmy

Leuk om op mee te liften maar het zijn beide piramide ''scam'' coins.

We zitten in een bullmarkt alles gaat.
Natuurlijk heb je er altijd mensen erbij die de boel kapot proberen te shillen, zo heeft ieder zijn favoriete coin.
Wellicht dat ik teveel aan de Hopium heb gezeten :+

In vind het dan wel weer grappig dat je op mijn reactie reageert :D

Mocht het naar 0 gaan dan hoop ik dat je nog een plekje vrij hebt voor me onder de brug :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Mooody schreef op maandag 22 maart 2021 @ 19:08:
[...]

ETH scaling is hip and happening. Daarbij is Casper een gerenomeerde naam in het wereldje.

In een bull market staat meedoen met een ICO in een ogenschijnlijk betrouwbaar project gelijk aan "eenvoudig geld verdienen", want de waarde zal zeker niet minder worden dan de aankoopprijs.

Ter vergelijk: Flow is een tijdje geleden ook gelanceerd op Coinlist. Je kon 2.631 FLOW kopen voor $1000.
De prijs van 1 FLOW is op dit moment $29.42. Jouw $1.000 zou dus nu $77.404 waard zijn.
Deze week is nog een ander ICO/IDO: Convergence Finance CONV. Heb je ook hier naar gekeken?

Edit: ik zie dat ze met een whitelist werken, nu te laat.

[ Voor 3% gewijzigd door Zhou op 22-03-2021 19:57 ]

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
TomTorquay schreef op maandag 22 maart 2021 @ 18:11:
[...]

XRP, dat is toch die coin die in de voorbije maanden -80% deed ten opzichte van BTC en nog steeds op -75% staat? Ik denk dat het met de XRP-haters nog reuzegoed gaat _O-
Ja die ja!
Maar hij is nog niet dood! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Jordy198705 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 18:26:
[...]

Hier een "fanboy" die zijn holding verdubbeld heb op de dip / vrije val van december

Op naar de 2.5$, genieten! :9
$589 toch?
Met 2$ ben ik al blij,
Ik ga vanaf de 1,5$ sell orders plaatsen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Weggooi24
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 08-11-2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 18:10
Zo, lang dagje werk gehad. Is Bitcoin al dood?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

STMX weg gedaan, geruild voor ADAUP. Random keuze. Volgend week weer nieuws met de 360 en volledig decentralized. Dan weer op tijd verkopen, Heb ik toch een beetje ada om mee te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Gelukszoekr schreef op maandag 22 maart 2021 @ 20:02:
Zo, lang dagje werk gehad. Is Bitcoin al dood?
Bijna. We wachten nog op de Aziaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 18:10
fRiEtJeSaTe schreef op maandag 22 maart 2021 @ 20:12:
[...]

Bijna. We wachten nog op de Aziaten.
Ohja, die zijn nog niet wakker.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Potverdikkie guys dit is niet de bedoeling :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Laatst online: 12-09 17:44
Wat is er aan de hand?! :oAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/31kztav16nW6vnJPM-FGzFO_H50=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mLJSZbwfnk3qe6H39vewPYfM.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 88% gewijzigd door Khaelos op 22-03-2021 20:18 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:52
Je batterij is bijna leeg :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:56
Wordt een stuk minder Casper zo voor mijn BTC🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Ja klopt.. komt door al het candle kijken :+

Ik liep weer iets te hard van stapel misschien, maar ,zo zuur dat alts btc -3% doet als er wel 10 omlaag duiken

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Richh schreef op maandag 22 maart 2021 @ 20:16:
Potverdikkie guys dit is niet de bedoeling :(
Gewoon wat weak hands bij de lurven nemen ;)
Hoop ik :+

Serieus: we zouden wel eens door de driehoek kunnen gebroken zijn (neerwaarts) en dus nog een eindje dieper kunnen zakken. Ik blijf echter zitten boven 53k.

[ Voor 27% gewijzigd door TomTorquay op 22-03-2021 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
fRiEtJeSaTe schreef op maandag 22 maart 2021 @ 19:38:
CHZ pakt wel alle dalingen mee, maar niet de tussentijdse stijgingen. Top. ;w
chz is gewoon stabiel op een flinke hoogte tov twee weken geleden. Juist fijn dat het gewoon gestaag gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
mannowlahn schreef op maandag 22 maart 2021 @ 20:24:
[...]

chz is gewoon stabiel op een flinke hoogte tov twee weken geleden. Juist fijn dat het gewoon gestaag gaat!
Vandeweek op 0.53€ gekocht en vandaag dca dacht ik.. op 0.46€ nu is ie 0.43€. nog meer dca dan maar? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Khaelos schreef op maandag 22 maart 2021 @ 20:26:
[...]

Vandeweek op 0.53€ gekocht en vandaag dca dacht ik.. op 0.46€ nu is ie 0.41€. nog meer dca dan maar? 8)7
Ik ben uitgedca’t.
Fiat is op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Khaelos schreef op maandag 22 maart 2021 @ 20:26:
[...]

Vandeweek op 0.53€ gekocht en vandaag dca dacht ik.. op 0.46€ nu is ie 0.41€. nog meer dca dan maar? 8)7
Ah, ja koersen op een week danwel maand kunnen je nekken als je dar op focussed. CHZ gaat heus nog wel naar de dollar toe, maar zal niet deze maand nog zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
  • Laatst online: 25-04-2024
Altijd moeilijk om te beslissen of we de dip bereikt hebben. Dan maar stapsgewijs wat aanschaffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:58
als die trendlijn (loopt vanaf dec) breekt waar ie nu op hangt......dan kunnen veel mensen pas echt REKT gaan roepen hier. Ik zie nog geen bounce helaas. Als ie nu nog 500 verder zakt, ga ik voor 30% naar Fiat

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:19
Je klok staat op 2017... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
Hee, we zijn op het niveau waar ik gister wou terug kopen! :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Ray_ schreef op maandag 22 maart 2021 @ 20:41:
Hee, we zijn op het niveau waar ik gister wou terug kopen! :')
Terug kopen dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
anti elppa schreef op maandag 22 maart 2021 @ 20:31:
[...]

als die trendlijn (loopt vanaf dec) breekt waar ie nu op hangt......dan kunnen veel mensen pas echt REKT gaan roepen hier. Ik zie nog geen bounce helaas. Als ie nu nog 500 verder zakt, ga ik voor 30% naar Fiat
56k as we speak... Dus wie weet toch.

Een wickje is mogelijk, en de 53k is hier ook al eens genoemd.

Ik denk over (minimaal) hetzelfde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
Kruit al verschoten. Vanochtend veel te duur weer ingekocht.

Ach. Kan er wel weer om lachen. Moeten we wel weer omhoog gaan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Jammer, net niet al mijn btc buy orders geraakt. Toch tevreden. Nu weer omhoog :P

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Richh schreef op maandag 22 maart 2021 @ 20:47:
[...]

56k as we speak... Dus wie weet toch.

Een wickje is mogelijk, en de 53k is hier ook al eens genoemd.

Ik denk over (minimaal) hetzelfde.
ja lijkt nu wat te bounchen, maar ben nog verre van overtuigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
anti elppa schreef op maandag 22 maart 2021 @ 20:50:
[...]

ja lijkt nu wat te bounchen, maar ben nog verre van overtuigd
Ik ook niet, al verwacht ik sowieso dat de 55k nog echt geraakt zou moeten worden :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jorwas
Richh schreef op maandag 22 maart 2021 @ 20:52:
[...]

Ik ook niet, al verwacht ik sowieso dat de 55k nog echt geraakt zou moeten worden :P
Die bounce stelde niet veel voor, die zakt nog wel even door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
In elk geval gaat het btc volume weer omhoog....

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
  • Laatst online: 25-04-2024
jorwas schreef op maandag 22 maart 2021 @ 21:00:
[...]

Die bounce stelde niet veel voor, die zakt nog wel even door.
Weer niet op tijd slapen dus :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
jack zomer schreef op maandag 22 maart 2021 @ 21:00:
In elk geval gaat het btc volume weer omhoog....
is nog steeds 3x niets. Ook orderboeken zijn zeer dun. Zie niet echt support in de buurt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
anti elppa schreef op maandag 22 maart 2021 @ 21:04:
[...]

is nog steeds 3x niets. Ook orderboeken zijn zeer dun. Zie niet echt support in de buurt
Het was een opmerking met enige sarcasme... Maar ben het wel met je eens. Denk dat ik de komende dagen lekker rustig doe.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy198705
  • Niet online
elektriekert schreef op maandag 22 maart 2021 @ 19:43:
[...]

$589 toch?
Met 2$ ben ik al blij,
Ik ga vanaf de 1,5$ sell orders plaatsen
Ben wel een hodler maar als die ooit $589 hit ben ik er allang uit 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
MRDutchfreakNL schreef op maandag 22 maart 2021 @ 21:01:
[...]

Weer niet op tijd slapen dus :(
Kun je meteen de Casper sale meepakken :+

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Hoe zit het eigenlijk met die up en down tokens op Binance? Bijv AdaUp/AdaDoen?
Wat is daar anders aan dan ADA?
Soort put en calloptie achtig iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lemongrass
  • Registratie: Februari 2018
  • Niet online

Lemongrass

Aan het typen...

Ik heb helaas nog geen methode gevonden om mijn inzet eruit te kunnen halen als verliesbeperkende maatregel mocht dat ooit eens nodig zijn. Misschien dan toch blijven HODL'en met inzet én winst in plaats van alleen de winst erin te laten staan en hopen op het beste. Uiteindelijk wil ik sowieso alleen grotendeels met de opbrengsten in gaan leggen zodra ik de inleg er al lang en breed uit heb maar zoveel opbrengst geeft mijn bescheiden portfolio voorlopig nog niet :D

Vanmiddag ook VTHO tokens gekocht (als aanvulling op mijn VET investering waar ik enthousiast over ben) en impulsief FET erbij, geen spijt van maar met FET weet ik het gewoon nog niet zo goed. Van VET naar FET. Tja.

Ik ben ook al een aantal dagen redelijk veel met crypto bezig, de concentratie is eruit dus ik moet maar eens later met een frisse blik opnieuw kijken hoe ik dat met die verliesbeperkingen praktisch aan ga pakken. Voor nu staat de inleg van deze maand prima en schommelt het wat heen en weer. :P

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Voor wie het waardeert, in het nieuws & koersen topic staat weer een "voorspelling" voor de Bitcoin koers: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
anti elppa schreef op maandag 22 maart 2021 @ 20:31:
Bwa, je kan die trendlijn ook gemakkelijk trekken zodat er pas op 53k steun gevonden moet worden.
Maar geruststellend is dit allemaal niet nee, zeker als je weet dat de Bollinger Bands aangeven dat er een grote move op til is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn maandelijkse inkoopmomentje klopt op de deur. Mooie dip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Oef, net op tijd op sell drukt ;-) (flufje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
TomTorquay schreef op maandag 22 maart 2021 @ 21:44:
[...]

Bwa, je kan die trendlijn ook gemakkelijk trekken zodat er pas op 53k steun gevonden moet worden.
Maar geruststellend is dit allemaal niet nee, zeker als je weet dat de Bollinger Bands aangeven dat er een grote move op til is.
ja daar heb ik de BB niet voor nodig. Vind dat sowieso een redelijk waardeloze indicator.
Een mbt waar hij uitkomt. Sowieso is een close op een schaal van liefst de daily nodig als bevestiging.

Ik ben iig op 55250 uitgestapt met 30%

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
readytoflow schreef op maandag 22 maart 2021 @ 21:38:
Hoe zit het eigenlijk met die up en down tokens op Binance? Bijv AdaUp/AdaDoen?
Wat is daar anders aan dan ADA?
Soort put en calloptie achtig iets?
https://www.binance.com/en/leveraged-tokens/tokens/allTokens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 12:29
Aarebe1 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 21:46:
Oef, net op tijd op sell drukt ;-) (flufje)
Toevallig ik ook. Pff. Rond 46500k euro daarna hard naar beneden..
Kleine beetje winst gemaakt. Ik zat te denken Hodl of nu verkopen en later instappen. Toch maar het laatste gedaan.

[ Voor 20% gewijzigd door Chiii op 22-03-2021 21:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2021 @ 21:45:
Mijn maandelijkse inkoopmomentje klopt op de deur. Mooie dip!
Ja mocht ie tussen de 40 en 45 gaan landen ga ik zelfs verse fiat in btc stoppen.

Pagina: 1 ... 118 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!