Ja... Maar wanneer is dat hoogtepunt, lijkt me lastig voorspellen.DarkShadow schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 11:51:
[...]
In ieder geval ga ik op het hoogtepunt van een mooi alt season wel alles naar btc omzetten.
In het slowchat forum is daar tijdens de bear fase meermalig van gedachte over gewisseld. Met als voorwaarde dat de geschiedenis zich herhaald weten we ongeveer in tijd wanneer zich een top zou kunnen vormen, namelijk Q3 / Q4 in 2025._superboer_ schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 10:35:
Voor de bull ben ik een exit-strategy aan het uitwerken voor (een deel van) m'n portfolio. Deze baseer ik onder andere op de exit-strategie van Cowen (YouTube: Bitcoin: Entry/Exit Strategies) waarbij op basis van de hoogte van zijn risk indicator bepaalde bedragen worden uitgecashed. Omdat ik me verder (nog) niet bezig hou met TA probeer ik een strategie op te stellen waar ik me in tijden van gekte aan kan houden.
Een benadering van het huidige risk-level van Cowen is een genormaliseerde waarde van de d50MA/w50MA (waarde tussen 0 en 1). Ik ben echter bang dat als er een korte piek is, de risk indicator te laat bijtrekt doordat een nieuwe dag steeds maar voor 1/50e meegenomen wordt. Stel de prijs schiet vandaag naar 80K, dan duurt het nog zo'n twee weken voordat deze risk-value 0,1 is gestegen. Daarom wil ik eigenlijk op basis van de recente data risk bands op stellen.
Een benadering die ik tegenkwam is om de lows van de w104MA en de highs van de 5x w104MA te fitten op een log-curve en op basis daarvan bands op te stellen (vergelijkbaar met de bekende rainbow chart en Investor Tool). Hiermee heb je voor elk prijs een bijbehorend risk level, echter is die dan al lang van te voren opgesteld en hebben recente wijzigingen in prijspatronen weinig effect. Hoe denken anderen hier over?
Heb mijzelf voorgenomen dat als leidraad te gaan gebruiken en mik op zomer 2025. De prijs die daarbij hoort gaan we dan zien
Trust me when I say this is only the beginning.
Verwijderd
Waarom zou je ooit nog naar fiat gaan? Je hebt feitelijk geen exit strategy nodig, je strategie moet zijn om zoveel mogelijk BTC te vergaren._superboer_ schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 10:35:
Voor de bull ben ik een exit-strategy aan het uitwerken voor (een deel van) m'n portfolio. Deze baseer ik onder andere op de exit-strategie van Cowen (YouTube: Bitcoin: Entry/Exit Strategies) waarbij op basis van de hoogte van zijn risk indicator bepaalde bedragen worden uitgecashed. Omdat ik me verder (nog) niet bezig hou met TA probeer ik een strategie op te stellen waar ik me in tijden van gekte aan kan houden.
Een benadering van het huidige risk-level van Cowen is een genormaliseerde waarde van de d50MA/w50MA (waarde tussen 0 en 1). Ik ben echter bang dat als er een korte piek is, de risk indicator te laat bijtrekt doordat een nieuwe dag steeds maar voor 1/50e meegenomen wordt. Stel de prijs schiet vandaag naar 80K, dan duurt het nog zo'n twee weken voordat deze risk-value 0,1 is gestegen. Daarom wil ik eigenlijk op basis van de recente data risk bands op stellen.
Een benadering die ik tegenkwam is om de lows van de w104MA en de highs van de 5x w104MA te fitten op een log-curve en op basis daarvan bands op te stellen (vergelijkbaar met de bekende rainbow chart en Investor Tool). Hiermee heb je voor elk prijs een bijbehorend risk level, echter is die dan al lang van te voren opgesteld en hebben recente wijzigingen in prijspatronen weinig effect. Hoe denken anderen hier over?
Zijn meerdere redenen voor:Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 13:54:
[...]
Waarom zou je ooit nog naar fiat gaan? Je hebt feitelijk geen exit strategy nodig, je strategie moet zijn om zoveel mogelijk BTC te vergaren.
* Ik verwacht later BTC terug te kunnen kopen tegen een lagere prijs (als de risk-factor lager is)
* M'n hypotheek en andere uitgaven zijn in fiat
* Aandeel crypto in m'n eigen vermogen vind ik te groot
Inflatie hoger dan verwacht -> DXY loopt op.
Verbazingwekkend genoeg nog steeds geen BTC dump!!
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Verwacht je een moon? BTC rechstreeks tegen inflatieScuL schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 14:32:
Inflatie hoger dan verwacht -> DXY loopt op.
[ Voor 11% gewijzigd door Pinsa op 13-02-2024 14:48 ]
Hier mijn mening: PilatuS in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"_superboer_ schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 10:35:
Voor de bull ben ik een exit-strategy aan het uitwerken
Ik ga dit aanhouden om uit te stappen. Zodra de weekly 7MA geen support meer is, dan is de kans heel aardig aanwezig dat het over is. Dit kost natuurlijk wat procenten tegenover de high, maar ik denk dat ik minder risico loop om de top te missen.
Ja eigenlijk zou dat wel terecht zijn. BTC als hedge tegen inflatie is het meest logisch, maargoed, voor de beurs is lage rente en free money fijn.Pinsa schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 14:35:
[...]
Verwacht je een moon? Btc rechstreeks tegen inflatie
Nvm klein dumpje komt al
Ja, die weekly 7MA is natuurlijk vergelijkbaar met de daily 50MA die in de genoemde risk factor zit. Hieronder een grafiek vanaf januari 2020 met de koers en de bijbehorende risk factor. Hoe donker groener die is, des te sneller ga ik uitstappen, bij oranje waardes juist weer instappen.PilatuS schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 14:37:
[...]
Hier mijn mening: PilatuS in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"
Ik ga dit aanhouden om uit te stappen. Zodra de weekly 7MA geen support meer is, dan is de kans heel aardig aanwezig dat het over is. Dit kost natuurlijk wat procenten tegenover de high, maar ik denk dat ik minder risico loop om de top te missen.
/f/image/MWS6OW4EzQFsE0Tp0gkV8nMF.png?f=fotoalbum_large)
Waar vind je die grafiek van die risk factor. Ben wel benieuwd naar hoe die berekend wordt._superboer_ schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 14:49:
[...]
Ja, die weekly 7MA is natuurlijk vergelijkbaar met de daily 50MA die in de genoemde risk factor zit. Hieronder een grafiek vanaf januari 2020 met de koers en de bijbehorende risk factor. Hoe donker groener die is, des te sneller ga ik uitstappen, bij oranje waardes juist weer instappen.
[Afbeelding]
Misschien ook eens kijken wat dit aangeeft in 2017/2018 met de 20k ATH._superboer_ schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 14:49:
[...]
Ja, die weekly 7MA is natuurlijk vergelijkbaar met de daily 50MA die in de genoemde risk factor zit. Hieronder een grafiek vanaf januari 2020 met de koers en de bijbehorende risk factor. Hoe donker groener die is, des te sneller ga ik uitstappen, bij oranje waardes juist weer instappen.
[Afbeelding]
Daar doet de 7MA het heel erg goed aangegeven. Dat zou jouw indicator ook moeten laten zien.
:fill(white):strip_exif()/f/image/xEpb85ST0CuhMi83XSveAoFp.png?f=user_large)
Hier raakt ie het 6 keer heel goed en toen was het over nadat die MA werd verloren.
[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 13-02-2024 15:01 ]
Hier vind je 'm in Tradingview: https://www.tradingview.c...s-Simplified-Risk-Metric/DarkShadow schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 14:55:
[...]
Waar vind je die grafiek van die risk factor. Ben wel benieuwd naar hoe die berekend wordt.
Het is een genormaliseerde versie van de daily 50MA/350MA of weekly 7MA/50MA. Deze wordt genormaliseerd van 0.55 tot 3 naar 0 tot 1.
Bob Loukas' nieuwste:
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Altijd leuk om jezelf te quoten. Dit bleek dus inderdaad uit te komen. We hebben kortstondig 48300 geraakt maar de manier waarop de prijs nu bounced laat wel degelijk zien dat er veel sterkte zit in de huidige markt.ScuL schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 05:08:
De prijs is omhoog gegaan maar de RSI loopt terug, dus het kan zijn dat er een kortstondige dip gaat plaatsvinden.
Zelfs met een toename van de DXY van meer dan 1% blijft BTC rotsvast.
Dit belooft veel goeds. New ATH when?
Even terug zitten kijken naar vorige halvings en ATH's om een mogelijk beeld te krijgen wat ons te wachten zou kunnen staan.
Tuurlijk de wereld zag er toen heel anders uit (bijv. geen ETF's, om maar iets te noemen) maar vond de halving van 2016 tot nu toe wel aardig overeen komen met waar we nu zitten.
:strip_exif()/f/image/jONvElDaOEySG8GVLcVW7dl8.jpg?f=fotoalbum_large)
De gestippelde cross is de halving van toen.
De top (18 juni) vond er zo'n 3 weken voor plaats.
De linker cirkel is een maand voor de halving en lijkt qua patroon heel erg op de fase waar we nu in zitten: flinke pump en nu even enigszins sideways.
Check ook de dump een maand na de halving (augustus)...
Potentieel interessant scenario, benieuwd hoever we komen.
Tuurlijk de wereld zag er toen heel anders uit (bijv. geen ETF's, om maar iets te noemen) maar vond de halving van 2016 tot nu toe wel aardig overeen komen met waar we nu zitten.
:strip_exif()/f/image/jONvElDaOEySG8GVLcVW7dl8.jpg?f=fotoalbum_large)
De gestippelde cross is de halving van toen.
De top (18 juni) vond er zo'n 3 weken voor plaats.
De linker cirkel is een maand voor de halving en lijkt qua patroon heel erg op de fase waar we nu in zitten: flinke pump en nu even enigszins sideways.
Check ook de dump een maand na de halving (augustus)...
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
Die snoekduik omhoog is nu bezig in elk geval. Nieuwe zone rond 57k, daarna 64k / 69k als halte.QuattroNL schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 09:43:
Een snoekduik omhoog?Joosie200 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 10:54:
[...]
Die snoekduik omhoog is nu bezig in elk geval. Nieuwe zone rond 57k, daarna 64k / 69k als halte.
Dubbel op, maar het je kunt ook net zo rap omlaag gaan.
Nu BTC zo lekker onderweg, eens gekeken naar de alts en dan specifiek ADA (omdat daar best wat nieuws en aandacht voor is her en der).
Volgt BTC en lijkt eindelijk de 0.5 gebroken te hebben na meerdere afwijzingen.
Benieuwd of het level gehouden kan worden voor een volgende run omhoog ($0.6 reeks)
/f/image/4xpYqCTLHVCI2hAbHYqQr56M.png?f=fotoalbum_large)
Pakken we CMC erbij met de top 15 (zonder stablecoins) dan zijn alleen SOL, AVAX in de laatste 7 dagen beter presterende, procentueel gezien, dan BTC.
Benieuwd of het level gehouden kan worden voor een volgende run omhoog ($0.6 reeks)
/f/image/4xpYqCTLHVCI2hAbHYqQr56M.png?f=fotoalbum_large)
Pakken we CMC erbij met de top 15 (zonder stablecoins) dan zijn alleen SOL, AVAX in de laatste 7 dagen beter presterende, procentueel gezien, dan BTC.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Mooi ***!YES schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 18:09:
Nou, tot zover leverage trading bij Bybit:
[Afbeelding]
Gebruik Bybit juist alleen voor het leverage traden.
Volgens Google is dit een lijstje met Exchanges waar je kan leverage traden?:
Binance – The Crypto Exchange Giant.
Kraken – Especially Low Trading Fees.
Coinbase – Great for Beginners.
KuCoin – Trade, Earn, and Learn.
Bybit – One of the Biggest Crypto Derivatives Exchanges.
Bitfinex – Trading and Lending in One Place.
Binance is volgens mij ook niet echt meer bereikbaar voor NL?
Zou Kraken dan het alternatief zijn voor Bybit?
https://www.nu.nl/economi...nederlandse-economie.html
Bitcoin nu net zoveel waard als de Nederlandse economie!
Bitcoin nu net zoveel waard als de Nederlandse economie!
das wel klote. Voordat ik leverage bij bybit deed, gebuikte ik bitmex (was ook de 1e waar je dat uberhaubt kon doen). Vond die interface niet echt super. Maar ga daar denk ik dan wel naar terug.YES schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 18:09:
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dit is echt wel klote, ga hierdoor aanzienlijke inkomsten missen. Er blijven weinig partijen over die ik voldoende vertrouw om potjes geld voor leverage trading neer te zetten met ook nog een dusdanig aanbod aan verschillende coins. Jammer.YES schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 18:09:
[Afbeelding]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
jij al een idee waar je heen gaat? Ik trade natuurlijk alleen btc, dus voor mij is het wat makkelijker.Taro schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 19:11:
[...]
Dit is echt wel klote, ga hierdoor aanzienlijke inkomsten missen. Er blijven weinig partijen over die ik voldoende vertrouw om potjes geld voor leverage trading neer te zetten met ook nog een dusdanig aanbod aan verschillende coins. Jammer.
Waarom eigenlijk? Wetgeving in Nl, or is het een wereldwijd ding?
Ik heb al een Kraken account, heb daar zojuist wat rondgeklikt in het futures gedeelte. Maar op de een of andere manier voelt het altijd zo spartaans en traag aan daar. De nieuwste versie van de interface voldoet op zich wel, maar het nodigt niet uit om te gebruiken zoals Binance en ByBit dat wel deden/doen.anti elppa schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 19:55:
[...]
jij al een idee waar je heen gaat? Ik trade natuurlijk alleen btc, dus voor mij is het wat makkelijker.
Heb ook wel een oud BitMEX account, maar ik trade zoals vandaag ook op TAO, MANTA en anderen en vermoed dat ik dat nergens anders ga vinden. MEXC heb ik ook een account, maar daar durf ik eigenlijk TAO al niet te laten staan, dus nog meer overmaken doe ik zeker niet.
Vermoed dat het Kraken wordt.
NL is nogal kritisch mbt leveraged trading. Kraken heeft bijv. wel een DNB licentie, dus hopelijk blijft dat goed gaan.DarkShadow schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 19:58:
Waarom eigenlijk? Wetgeving in Nl, or is het een wereldwijd ding?
Da's lekker dan, Ik sta mega onder water met een short. Gaan ze die sluiten met verlies dan? Ik heb nog geen mail van Bybit gehad ofzo.
Ga daar maar wel vanuit ja dat ze hem sluiten als market order.Passie(f) schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 20:08:
Da's lekker dan, Ik sta mega onder water met een short. Gaan ze die sluiten met verlies dan? Ik heb nog geen mail van Bybit gehad ofzo.
Dus als die nu onder water staat dan hopen dat het voor die tijd bij trekt of je moet je verlies nemen.
Not available from March 5, 2024, will be automatically settled on March 26, 2024, based on market value.
Ja. 26 maart sluiten ze.Passie(f) schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 20:08:
[ Voor 3% gewijzigd door Dacuuu op 14-02-2024 20:25 ]
Je kunt dYdX proberen. Valt buiten alle regelsYES schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 18:09:
Nou, tot zover leverage trading bij Bybit
Zoals je wellicht al weet was mijn leveraged trade avontuur al iets eerder gestopt om andere redenenScuL schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 03:04:
[...]
Je kunt dYdX proberen. Valt buiten alle regels
Kan altijd nog kijken of dYdX een optie is in de toekomst, maar weet nog niet zo 1, 2, 3 of ik wel 'buiten alle regels' om wil gaan traden ergens
Je kan gewoon lev op spot traden bij ByBit? De fees zijn wel een stuk hoger. Max x10 (is volgens mij ook de europese max).
Ik kreeg gister een mail dat Kraken haar voorwaarden update na het verkrijgen van een DNB licentie.
Ik kreeg gister een mail dat Kraken haar voorwaarden update na het verkrijgen van een DNB licentie.
[ Voor 53% gewijzigd door green-tea op 15-02-2024 09:36 ]
Nadeel daarvan is dat je de daadwerkelijke coin ook in je bezit moet hebben waarmee je wilt gaan traden..green-tea schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 09:36:
Je kan gewoon lev op spot traden bij ByBit? De fees zijn wel een stuk hoger. Max x10 (is volgens mij ook de europese max).
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Jep maar ik bedoelde het meer in algehele zin. dYdX is een DEX, volledig gedecentraliseerd.YES schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 07:50:
[...]
Zoals je wellicht al weet was mijn leveraged trade avontuur al iets eerder gestopt om andere redenen
Kan altijd nog kijken of dYdX een optie is in de toekomst, maar weet nog niet zo 1, 2, 3 of ik wel 'buiten alle regels' om wil gaan traden ergens
Je kunt er ook geen fiat naartoe sturen. De manier waarop het werkt is dat je een andere CEX gebruikt om spot te kopen en het dan naar je MetaMask wallet stuurt. Je kunt vervolgens de MetaMask wallet koppelen aan dYdX en daarmee traden. USDC is standaard daar.
Ik heb er in het verleden mee getrade en het werkt iets anders dan de typische Binance/Bybit achtige interfaces maar het resultaat is uitstekend. Bij winst weer terug schuiven naar MetaMask en je kunt vanaf daar weer doen wat je wilt.
PS: Ik trade op ByBit ook vaak het DYDX/USDT paar op leverage (25x). Een van de succesvollere paren voor mij
[ Voor 5% gewijzigd door ScuL op 15-02-2024 10:33 ]
Wel vreemd dat ik persoonlijk helemaal geen bericht heb gehad van Bybit dat je ermee gaan stoppen.
Ome ADA heeft er zin in, gaan we vandaag de $0.6 breken?DutchCrownNL schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:28:
Nu BTC zo lekker onderweg, eens gekeken naar de alts en dan specifiek ADA (omdat daar best wat nieuws en aandacht voor is her en der).
[Afbeelding]
/f/image/ouURw0UnsmuRcrQl5TSD2NUd.png?f=fotoalbum_large)
Als we het channel verlaten denk ik dat de kans op een left translated cycle groter wordt. Ik zit er sowieso aan te denken om wat eerder winst te gaan nemen dit keer. Misschien wel deze zomer. Niet 100% uitstappen, wel 50% in btc gaan zitten als er een flinke drop is geweest in dominance, en en met de rest uit te cashen.Taro schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 12:33:
53.6k incoming:
[Afbeelding]
Vanaf daar weer dalen (wel na een wickje erboven uiteraard), of eindelijk het channel verlaten en de 57k aantikken?
Ziet er nog gezond uit idd... mooi net boven de 20w EMA...Taro schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 12:33:
53.6k incoming:
[Afbeelding]
Vanaf daar weer dalen (wel na een wickje erboven uiteraard), of eindelijk het channel verlaten en de 57k aantikken?
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Wrong topic excuses
[ Voor 86% gewijzigd door Pinsa op 15-02-2024 14:53 ]
Ja daar heb je een goed punt, voor longen maakt dat niet uit maar shorten is leukersjorremans schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 10:19:
[...]
Nadeel daarvan is dat je de daadwerkelijke coin ook in je bezit moet hebben waarmee je wilt gaan traden..
$BTC is showing a lot of strength and has no brakes at the moment.
— Kyledoops (@kyledoops) 15 februari 2024
At this point, the liquidations are heavy at 52.7k-53k level.
There has been a pattern of shorts building up at the consolidation for BTC.
Probably hedge shorts, either way thank you for your contribution. pic.twitter.com/FoOcyTNSqY
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dat er een liquidatie level zit op 52.7k-53k? Vanwaar die vraag?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
@Passie(f) agressiefzwembroek schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 15:45:
[...]

Enniewee, we gingen omlaag van 52,8 naar 51,8 en het wordt weer lekker snel opgekocht. Al met al langzaam omhoog. Ik verwacht weer een groene paal.
Wat is het level waar een rode kwak naar beneden zou kunnen komen? Op Bybit tegen 53k een sell-wall, klopt dat?
[ Voor 5% gewijzigd door resusaapje op 15-02-2024 17:50 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Zal erom hangen, bearish div kan ook nog uitspelen of btc moet doorstampen en hoog de week sluiten.Taro schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 12:33:
53.6k incoming:
[Afbeelding]
/f/image/CaXntwrA5ZeUrTW6zFvJaqlr.png?f=fotoalbum_large)
Die informatie kan nuttig zijn, maar om alles zomaar van Twitter te kopiëren en plakken, zonder dat je er zelf ook iets bij vermeld, leek mij een beetje sumier.zwembroek schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 15:45:
[...]
Je zóu kunnen zeggen dat die al is uitgespeeld:DutchCrownNL schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 18:34:
[...]
Zal erom hangen, bearish div kan ook nog uitspelen of btc moet doorstampen en hoog de week sluiten.
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JCkCDh3zGUvMOoIPuOMrwBNT.jpg?f=user_large)
Drop van 10k is niet echt een kleinigheid (die tijd komt nog
Dat was er ook 1 inderdaad, maar je kan die lijn dus doortrekken naar nu, maar we hebben nog een paar dagen voor de week over is, kan beide kanten optoilet_paper schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:33:
[...]
Je zóu kunnen zeggen dat die al is uitgespeeld:
[Afbeelding]
Drop van 10k is niet echt een kleinigheid (die tijd komt nog)
Correct, daarom heb ik ook een short lopen op BTC & ETH:Passie(f) schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 10:31:
Omkeren hier zou dus zomaar kunnen....
:fill(white):strip_exif()/f/image/kWEqdFvtGSZy0mg9LqUZBk7U.png?f=user_large)
De 4 uur 25MA is nu weerstand geworden. Het is nogal een S/R op langere termijn. We moeten die eerst regainen.Taro schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 20:54:
Mooie wick tot de blauwe lijn, nu de 52k weer testen?
[Afbeelding]
Edit: Alweer er doorheen. Best een sterke bounce om snel door die MA heen te gaan.
[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 17-02-2024 22:32 ]
Ik heb nog een vleugje btc op nice hash staan en wil dat cashen en direct daarna op coinmetro gebruiken weer btc te kopen zodat ik alles op 1 plek heb, maar in deze roerige tijd met 1-2 dagen transfer tussen beide platforms en mijn bankrekening iets te risicovol?
youtube.com/@hisrep
Hoi dit is niet perse een NK gerelateerde vraag dus hoort eigenlijk thuis in de slowchat. Wat bedoel je met roerige tijd en risicovol kwa bankrekening? Waarom verstuur je de BTC die je bezit niet naar Coinmetro ? En cash je ze daar uit. Snap uberhaupt niet waarom je op dit moment wil cashenDeNachtwacht schreef op zondag 18 februari 2024 @ 19:48:
Ik heb nog een vleugje btc op nice hash staan en wil dat cashen en direct daarna op coinmetro gebruiken weer btc te kopen zodat ik alles op 1 plek heb, maar in deze roerige tijd met 1-2 dagen transfer tussen beide platforms en mijn bankrekening iets te risicovol?
Grtz
Voor de leverage traders… hoe bepalen jullie welke positie je inneemt? En welke beurs kan ik nu nog instappen om dat te gaan doen? Eerder leverage trading gedaan op wisselkoersen met wisselend succes
Nu.nl.Jcrs7 schreef op maandag 19 februari 2024 @ 12:43:
Welke betrouwbare nieuwssites houden jullie in de gaten m.b.t. de gang van zaken in de crypto?
Kraken wordt genoemd.brothermaynard schreef op maandag 19 februari 2024 @ 09:24:
Voor de leverage traders… hoe bepalen jullie welke positie je inneemt? En welke beurs kan ik nu nog instappen om dat te gaan doen? Eerder leverage trading gedaan op wisselkoersen met wisselend succes
Trust me when I say this is only the beginning.
[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25Jcrs7 schreef op maandag 19 februari 2024 @ 12:43:
Welke betrouwbare nieuwssites houden jullie in de gaten m.b.t. de gang van zaken in de crypto?
Zal hm anders formuleren; zijn er bepaalde site’s met alleen crypto nieuws met goede bronnen?
Crypto insiders oid?
YT?Jcrs7 schreef op maandag 19 februari 2024 @ 22:46:
[...]
Zal hm anders formuleren; zijn er bepaalde site’s met alleen crypto nieuws met goede bronnen?
Crypto insiders oid?
Ik zweer inderdaad bij YT. Als het je puur om nieuws gaat, elke werkdag rond 6 uur een soort journaalJcrs7 schreef op maandag 19 februari 2024 @ 22:46:
[...]
Crypto insiders oid?
https://www.youtube.com/@weareblox/videos
Bitcoin - A weapon of mass disruption
foutje, verkeerde topic
[ Voor 92% gewijzigd door basleijssenaar op 20-02-2024 03:33 ]
5 dollar? Dat is dezelfde market cap als die van Solana aan 50bn 😅 not gonna happen soonScuL schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 02:06:
Het mega $MATIC patroon wat ik een tijd geleden heb geplaatst is nu uitgebroken
[Afbeelding]
Target $5?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Het patroon loopt ook vanaf 2021. Niets is onmogelijk in die tijdVis schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 07:44:
[...]
5 dollar? Dat is dezelfde market cap als die van Solana aan 50bn 😅 not gonna happen soon
Altcoins gaan binnenkort genadeloos los. Kijk eens op Twitter naar diverse analysten die het over de Altcoincap hebben.
Ja daar wordt ik inderdaad mee dood gegooid met dat algoritme van die "analisten" haha.ScuL schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 08:06:
[...]
Het patroon loopt ook vanaf 2021. Niets is onmogelijk in die tijd
Altcoins gaan binnenkort genadeloos los. Kijk eens op Twitter naar diverse analysten die het over de Altcoincap hebben.
Ik vind het prima hoor, maar ik verwacht niet echt dat een coin uit 2021 nog even x5 gaat eerlijk gezegd, zoals meerdere aangeven kun je beter in nieuwere hype alts investeren voor een x5 of x10.
Maar tijd zal het uitmaken of Matic nog enige rol van betekenis gaat zijn komende run.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Matic zal binnenkort ook rebranden naar POL. Niet dat het enige waarde toevoegt, maar kan wel een rol spelen in de prijsactie.
Matic verwacht ik ook nog wel veel van. Het is niet één of andere hype die uitgebrand is en waar we niks meer van horen. Een keer 5 wordt denk ik ook lastig, gezien de marketcap, maar flinke stijgingen verwacht ik wel.
Wat denken jullie van vechain/vechain thor sinds de laatste update? Verschillende analisten verwachten daar een stijging naar de alt-time high (0,70€ of daaromtrent). Met een potentiële alt season die voorspeld wordt en de updates aan en de use case van de coin ( met veel grote bedrijven en een basis in de Chinese economie) niet ondenkbaar lijkt me? Token handelt nu op 0,041/0,042
ook op Spotify te vinden, elke dag info.Gelukszoekr schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 01:01:
[...]
Ik zweer inderdaad bij YT. Als het je puur om nieuws gaat, elke werkdag rond 6 uur een soort journaal
luister is tijdens het werk
nothing stops this train
De "analisten" (lees: Shillers/bagholders) hebben zelf enorme bags en dus hopen ze dat je hun exit liquidity wil zijn. Dit soort berichten horen hier echt niet thuis, daarvoor is het SC topic.brothermaynard schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 14:04:
Wat denken jullie van vechain/vechain thor sinds de laatste update? Verschillende analisten verwachten daar een stijging naar de alt-time high (0,70€ of daaromtrent). Met een potentiële alt season die voorspeld wordt en de updates aan en de use case van de coin ( met veel grote bedrijven en een basis in de Chinese economie) niet ondenkbaar lijkt me? Token handelt nu op 0,041/0,042
Om een NK-achtige bijdrage te leveren voor $VET (Vechain), het patroon op de 4H getuigt van een bull flag
/f/image/GWz61yOKaVVrIOpEDyRDnqxh.png?f=fotoalbum_large)
Nog bepaalde kanalen die je aanraadt om in de gaten te houden?
Dankjewel, deze was ik inderdaad ook tegengekomenGelukszoekr schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 01:01:
[...]
Ik zweer inderdaad bij YT. Als het je puur om nieuws gaat, elke werkdag rond 6 uur een soort journaal
Jaren geleden volgde ik allerlei kanalen maar zoals hier of in het SC topic al is gedeeld door Taro:Jcrs7 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 13:32:
[...]
Nog bepaalde kanalen die je aanraadt om in de gaten te houden?
“Het zijn shillers die vrijwel altijd al hebben ingekocht en met winst willen verkopen.
Denk dat we sowieso de 0.65 (50.3K) gaan testen, en misschien zelfs de 0.618 (48.5K)
Sry verkeerde topic
[ Voor 89% gewijzigd door AlterBridge op 23-02-2024 12:51 ]
Hij wordt elke dag getest, als dat zo doorgaat gaan we er doorheen...
Gaat er nu doorheen:almightyarjen schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 18:34:
[...]
Hij wordt elke dag getest, als dat zo doorgaat gaan we er doorheen...
/f/image/GQMiOnfL2dUecdiYZcFYt1i7.png?f=fotoalbum_large)
Kan nog prima een wick worden, maar ik ben wel even extra voorzichtig.
zou wel goed zijn ja. Nu iets te vaak/ te lang aan de onderkant gehangen. Al vraag ik me af er genoeg volume is nu in het weekend om er te komen.
De RSI zit op de 4H in een zeer grote falling wedge (begint ergens op 9 feb)
Dat in combinatie met de vele pogingen van de bears om onder de 50k te komen geeft mij het gevoel dat de raketmotor binnenkort gaat opstarten. Mogelijk een rally richting de monthly close?
-edit
Ik vergat nog te zeggen dat de BTC.D op de BSB leunt
-update 25/2 19:41 NZ / 7:41 NL
RSI is nu uitgebroken en de pump is langzaam opgestart
Dat in combinatie met de vele pogingen van de bears om onder de 50k te komen geeft mij het gevoel dat de raketmotor binnenkort gaat opstarten. Mogelijk een rally richting de monthly close?
-edit
Ik vergat nog te zeggen dat de BTC.D op de BSB leunt
-update 25/2 19:41 NZ / 7:41 NL
RSI is nu uitgebroken en de pump is langzaam opgestart
[ Voor 22% gewijzigd door ScuL op 25-02-2024 07:42 ]
Rondom de 52.2k ligt de bovenkant van een aantal eerdere candles. Grote kans dat er een wick boven de 52.2k volgt, maar heel benieuwd of er dan nieuwe highs worden opgezocht, of dat de 50k opnieuw zal worden getest:
/f/image/4AW8OZeic7U8z3UYQXTwYXkx.png?f=fotoalbum_large)
ETH zit op een mooi kantelpunt vs BTC. Na meerdere lower lows en lower highs nu mogelijk een higher low neergezet + higher high in de maak:
/f/image/uVNlc053xsxljmABuC7lfYrH.png?f=fotoalbum_large)
Als dit doorzet kan het dus een goede optie zijn om je BTC holdings in ETH om te zetten, maar eerst even bevestiging zien, de daling kan immers ook verder doorzetten, al vermoed ik van niet ivm verschillende positieve zaken rondom ETH.
/f/image/uVNlc053xsxljmABuC7lfYrH.png?f=fotoalbum_large)
Als dit doorzet kan het dus een goede optie zijn om je BTC holdings in ETH om te zetten, maar eerst even bevestiging zien, de daling kan immers ook verder doorzetten, al vermoed ik van niet ivm verschillende positieve zaken rondom ETH.
[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 25-02-2024 23:20 ]
Oeps, geen SC
[ Voor 95% gewijzigd door Bartje-bart op 26-02-2024 17:02 ]
Grootste daily candle in fiat gemeten in de maak?
Correctie: groene candle, rood zijn ze altijd wat groter 😂
Ook 50k in euro’s nu aangetikt.
Correctie: groene candle, rood zijn ze altijd wat groter 😂
Ook 50k in euro’s nu aangetikt.
[ Voor 52% gewijzigd door DarkShadow op 26-02-2024 21:57 ]
Let op:
Regels voor dit topic:
En verder wat algemene regels
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Slowchat en platte grappen zijn hier niet gewenst, daarvoor is het slowchat topic: [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++.
- Leverage traden brengt risico's met zich mee, de kans dat je je inleg volledig verliest is erg groot. Begin hier dus alleen aan als je weet wat je doet én als je bereid bent je inleg te verliezen. Stel sowieso altijd een stop loss in, beperk de leverage ( max 5-10x) en oefen eerst via bijv. BitMEX testnet of met bijv. maximaal 10 Euro inzet.
Regels voor dit topic:
- Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom.
- Benoem bedragen/prijzen/koersen in USD waarde. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
- Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.
En verder wat algemene regels
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!