Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic #2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 31 Laatste
Acties:
  • 177.452 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
In tussentijd, even $48,967.57 aangetikt en terug omhoog. Minder praten, meer poetsen :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:38
Da_maniaC schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:32:
Betaallinks om EUR. Fiat via iDeal over te maken op Binance lijken bij de SNS bank niet te werken.
Heeft iemand anders hier ook last van?
Zou ik dit probleem moeten melden bij SNS, iDeal of bij Binance? :?

Als ik ING of RABO aan klik, krijg ik wel een geldige website (van desbetreffende bank te zien) om de betaling te voldoen.
Echt balen, want wilde net ff een potje fiat bijstorten om wat dingen bij te kopen. :(
Ik maak het zelf met SEPA over, tot nu toe altijd binnen een minuut of vijf zichtbaar. Over Ideal zijn de laatste weken vaker klachten geweest dat het nog niet binnen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Gelukszoekr schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:29:
Probeer niveau te houden mensen. Niemand heeft wat aan het REKT geneuzel

Ja, we gaan naar beneden. Nee, dat vind niemand leuk. Nee, niemand weet waarom. Nee, we weten niet welke kant het opgaat vanaf nu.

Om wat inhoudelijks toe te voegen. Whale Alert geeft aan dat gisteren13k BTC van Coinbase is gegaan in een aantal relatief kleine transacties. Wie zou aan boord gekomen zijn?
https://thedailychain.com...0-btc-moved-off-coinbase/
Vorige week maandag hadden we precies hetzelfde, de val is nu wel wat groter maar vind het nog meevallen. De mensen met meer ervaring kennen dit precies. Op reddit zie ik de mensen die langer meegaan dan ikzelf nog niet in paniek. Dus volgens mij valt dit alles wel mee.

Over een paar dagen zitten we weer te roepen dat de koersen weer flink stijgen :P

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Speculaes schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:33:
[...]

Via bankoverschrijving (SEPA) is het bij mij althans ook zeer snel. Ik zit zelf niet bij SNS.
SEPA heb ik vanochtend toevallig ook al eentje ingezet. Rond 11:00. Staat nu nog altijd niets op. :(

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
AMARONE schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:30:
[...]

Maar dit is gewoon ondanks de koers een kooporder flink lager zetten, ondanks de grafieken kan die dan dus stiekem en met wat geluk wel geraakt worden? interessant :o
Het is gokken op een flashcrash. Die komen bij hoog volume coins niet heel veel voor en het hangt ook af van de exchange, maar ze gebeuren af en toe wel. Hier en daar wat orders op 50% lager plaatsen en dan hopen dat ze ergens eens aangetikt worden. Kan een hele leuke manier zijn van geldverdienen als je eens geluk hebt. n.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-05 08:05
Betaallinks om EUR. Fiat via iDeal over te maken op Binance lijken bij de SNS bank niet te werken.

Als ik ING of RABO aan klik, krijg ik wel een geldige website (van desbetreffende bank te zien) om de betaling te voldoen.
Echt balen, want wilde net ff een potje fiat bijstorten om wat dingen bij te kopen. :(
Als ik je zo hoor lijkt het aan de kant van Binance te liggen (of de verwerker voor Binance). Tenzij er iets van een storing is bij de SNS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
lucatoni schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:35:
[...]

Als ik je zo hoor lijkt het aan de kant van Binance te liggen (of de verwerker voor Binance). Tenzij er iets van een storing is bij de SNS.
Zelfde hier met ING + iDEAL. Werkt de hele dag al niet meer helaas. Was een mooi moment om bij te kopen :(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Bensimpel schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:34:
[...]

Vorige week maandag hadden we precies hetzelfde, de val is nu wel wat groter maar vind het nog meevallen. De mensen met meer ervaring kennen dit precies. Op reddit zie ik de mensen die langer meegaan dan ikzelf nog niet in paniek. Dus volgens mij valt dit alles wel mee.

Over een paar dagen zitten we weer te roepen dat de koersen weer flink stijgen :P
Het punt is. Het doel van dit topic is elkaar te helpen in deze wereld. Nieuwe relevante informatie te delen.

Het voegt helemaal niks toe als iedereen zijn enthousiasme of teleurstelling over de koersgang hier benoemd. Hier heeft niemand wat aan. Iedereen snapt dat dit een emotioneel spel kan zijn, maar stuur dat dan lekker rond in je familieapp. Dan kunnen we dit topic behouden als bron van informatie en gedachtewisselingen waar we allemaal hopelijk van leren en mee verder kunnen :)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-05 14:41
KaiseRRuby schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:07:
[mbr]* Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben. *[/]
@.oisyn Sorry hoor, ik vraag helemaal niet welke coin ik moet kopen. Ik weet prima wat ik er van vind, ik ben gewoon benieuwd wat anderen er van vinden.

Je mag dus allerlei onzinnige plaatjes posten met wagentjes die naar beneden gaan maar niet een inhoudelijke vraag over een coin? Beetje vreemd hoor..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Hoe binance omgaat met heavy traffic zoals nu is wel bijzonder. Je hebt een positie maar hebt geen idee hoe het ermee staat omdat alles op 0 staat. Geen orders, geen posities, geen balans.

Ik had een flinke positie en kon nog net een market order inschieten, maar of deze nu filled is blijft een raadsel. Spannende tijden!

Ik krijg zowel bij Binance tot op heden nog geen API errors, betekende dat de bots lekker doorgaan.

Edit: Mn positie is gesloten gelukkig.

[ Voor 43% gewijzigd door green-tea op 22-02-2021 15:40 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:32
Bijzonder tijdens deze flinke daling.. ik heb niemand gehoord over ontoegankelijke wallets. Afgelopen weken bij t minste of geringste lagen er meerdere plat, maar heb t idee dat alles netjes bleef werken. Ging t even TE snel? Of wel mensen last gehad?

Zie wel dat het er bij Bitvavo hard aan toe gaat, sommeige coins fluctueren letterlijk 30% in secondes op en neer.

edit: haha, ik zie de post hierboven :+

[ Voor 24% gewijzigd door mouzetc op 22-02-2021 15:40 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Wren schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:34:
[...]

Ik maak het zelf met SEPA over, tot nu toe altijd binnen een minuut of vijf zichtbaar. Over Ideal zijn de laatste weken vaker klachten geweest dat het nog niet binnen was.
Dat heb ik vanochtend rond 11:00 al gedaan (SEPA) en dat fiat staat nu ook nog altijd niet bijgeschreven op binance. :? Begin me lichtelijk zorgen te maken....

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Laatst online: 30-05 14:41
Da_maniaC schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:39:
[...]

Dat heb ik vanochtend rond 11:00 al gedaan (SEPA) en dat fiat staat nu ook nog altijd niet bijgeschreven op binance. :? Begin me lichtelijk zorgen te maken....
Ik heb zojuist bijgestort via iDeal en Rabobank en dat ging instant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
[...]

Ter volledigheid: had je ook de door binance verstrekte code vermeldt in je overboeking?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
KaiseRRuby schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:38:
[...]

@.oisyn Sorry hoor, ik vraag helemaal niet welke coin ik moet kopen. Ik weet prima wat ik er van vind, ik ben gewoon benieuwd wat anderen er van vinden.

Je mag dus allerlei onzinnige plaatjes posten met wagentjes die naar beneden gaan maar niet een inhoudelijke vraag over een coin? Beetje vreemd hoor..
Sorry, ik interpreteerde je post verkeerd :).
Maar het zou wel fijn zijn als je er dan ook bijzet wat jij er dan van vindt.

[ Voor 17% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2021 15:41 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Wren schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:40:
[...]

Ter volledigheid: had je ook de door binance verstrekte code vermeldt in je overboeking?
Yep, de "Reference" code stond/staat in de Omschrijving bij de transfer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-01 01:13
[...]

Nergens voor nodig, heb tweemaal gehad dat het de volgende werkdag werd bijgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-05 20:39
Heb het volgens mij al vaker geroepen hier, maar instant SEPA is niet in alle gevallen even ...instant. Ik heb in ieder geval vanaf de ING nog nooit gemerkt dat het er binnen een uur op stond. Ik heb vanochtend ook een SEPA gedaan, die staat er nog niet op. Doorgaans ben ik een uur of 5 verder voordat de transactie zichtbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
iDeal overboekingen naar Binance hadden laatst al vertragingen. En dat is volgens mij een automatisch process.

Ik kan me voorstellen dat er bij een SEPA overboeking extra handelingen bij komen. En dat het zodoende ook langer kan duren dan normaal.

Binance heeft de afgelopen dagen een average van 300.000 nieuwe gebruikers per dag. Schalen blijft een uitdaging met dit soort aantallen

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
Ray_ schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:41:
Heb het volgens mij al vaker geroepen hier, maar instant SEPA is niet in alle gevallen even ...instant. Ik heb in ieder geval vanaf de ING nog nooit gemerkt dat het er binnen een uur op stond. Ik heb vanochtend ook een SEPA gedaan, die staat er nog niet op. Doorgaans ben ik een uur of 5 verder voordat de transactie zichtbaar is.
Kan zeker zijn, of het ligt aan de gebruikte bank. Ik heb ABN en ben tot nu toe nog nooit langer dan iets van 15 minuten van de confirmatie verwijderd. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
green-tea schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:38:
Hoe binance omgaat met heavy traffic zoals nu is wel bijzonder. Je hebt een positie maar hebt geen idee hoe het ermee staat omdat alles op 0 staat. Geen orders, geen posities, geen balans.

Ik had een flinke positie en kon nog net een market order inschieten, maar of deze nu filled is blijft een raadsel. Spannende tijden!

Ik krijg zowel bij Binance tot op heden nog geen API errors, betekende dat de bots lekker doorgaan.
Je kan wel bij marketsell gaan schuiven en dan zie je wat je hebt. Nadat je koopt direct naar market gaan en daar de schuif bewegen en dan weet je dat je in een positie zit. De orderhistorie komt dan later wel. Een jaar of 2 terug had je gekocht en deed die schuif niets, dan wist je dus echt niet of je had gekocht of niet. Nu kan je het dus wel zien en na verkopen kan je de schuif weer bewegen en die blijft dan netjes 0.
mouzetc schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:38:
Bijzonder tijdens deze flinke daling.. ik heb niemand gehoord over ontoegankelijke wallets. Afgelopen weken bij t minste of geringste lagen er meerdere plat, maar heb t idee dat alles netjes bleef werken. Ging t even TE snel? Of wel mensen last gehad?

Zie wel dat het er bij Bitvavo hard aan toe gaat, sommeige coins fluctueren letterlijk 30% in secondes op en neer.

edit: haha, ik zie de post hierboven :+
Het verhaal met de wallet en verzenden van coins kwam omdat er een bepaalde webservice plat lag.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-09-2024
Door system congestion is de prijs van ETH heel eventjes 700 USD geweest op het ETH/USD trading pair: https://trade.kraken.com/charts/KRAKEN:ETH-USD

Ik zag net iemand in een Telegram chat die zijn buy orders had gehit op 800 USD _O-

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-05 10:42

MicroWhale

The problem is choice

graceful schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:14:
Rode kaarsen hebben altijd zo'n bijzondere impact op de sfeer hier :Y)
Ik vind het ook bijzonder om te lezen. Voor mij is het gewoon maandag, dus keihard aan het werk en geen tijd om op welke grafiek dan ook te kijken. (Ja, ik moet nog werken voor mijn centen ;) ) Tussendoor wel even dit topic scannen om te zien hoe het er voor staat... maar aangezien ik hodl, heb ik vooralsnog geen boodschap aan deze dip... dus laat maar lekker gaan.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 11:26
Plukje BTC kunnen bemachtigen op 34.200 EURO op Bitvavo, mooie mini flash crash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
graceful schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:14:
Rode kaarsen hebben altijd zo'n bijzondere impact op de sfeer hier :Y)
rust dag voor mods O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-05 14:16
Verdorie helemaal over de zeik.. met die dikke rode kaars.. relatief op tijd met verlies verkocht.. vlak na de grootse dip weer gegokt en gekocht.. nu EN meer bitcoin en meer PF waarde. Rare toestand kan het ook zijn. ~Confused~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
Jedi_Pimp schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:42:
Door system congestion is de prijs van ETH heel eventjes 700 USD geweest op het ETH/USD trading pair: https://trade.kraken.com/charts/KRAKEN:ETH-USD

Ik zag net iemand in een Telegram chat die zijn buy orders had gehit op 800 USD _O-
Ook in euro's zo te zien. Damn, jammer dat ik die had gemist...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j4JJncVnOyUj01Nsrw7UxHCuYro=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/22AhAxhHUTZ4tmkotaFDCHir.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

Ray_ schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:45:
[...]

Ook in euro's zo te zien. Damn, jammer dat ik die had gemist...

[Afbeelding]
Pfoe dat zijn snel verdiende centjes als je die mee kunt pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Jedi_Pimp schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:42:

Wouw, dat is echt een lucky shot. Ben benieuwd hoeveel stop losses er zijn afgegaan ook :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blabla1986
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-04 21:55
Heel bizar dit. Ik dacht zojuist ETH en ADA te hebben gekocht bij Binance, maar alleen mijn ETH order is gepakt. Ik plaatste een order op ADA/EUR (71 cent) en die order verdween, waardoor ik dacht dat hij er doorheen was.
Mijn fiat staat echter nog steeds op mijn account, zonder aangekochte ADA.

Ook in mijn transaction historie is niets te vinden. Iemand die dit eerder heeft meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
blabla1986 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:47:
Heel bizar dit. Ik dacht zojuist ETH en ADA te hebben gekocht, maar alleen mijn ETH order is gepakt. Ik plaatste een order op ADA/EUR (71 cent) en die order verdween, waardoor ik dacht dat hij er doorheen was.

Ook in mijn transaction historie is niets te vinden. Iemand die dit eerder heeft meegemaakt?
Binance is soms heel raar wat dat betreft, kan later opeens zichtbaar zijn. Mijn Ether Long (14x) is ook gehit op 1605, maar zag ik pas net.....als ik bij kraken was, was hij vermoedelijk gelijk geliqideerd....,

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-05 10:16
Rode kaarsen betekent ook weer mooi instapkansen voor de rit omhoog straks. Lekker in een alt stappen en straks weer meer sats oogsten.

Zo volg ik al een week of 2 DIA/BTC... (https://diadata.org). Ik heb hier orders klaarstaan geladderd tussen 360 en 440 sats. Ben benieuwd of die afgaan straks. 1e target om te verkopen zal dan rond 900 sats liggen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pkalLIuEoaFNF0MK_rUdCgQzNIs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BPOLVi7PS2tAv2Ng6iOq3z26.png?f=fotoalbum_large

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-01 15:31
Heel bizar dit. Ik dacht zojuist ETH en ADA te hebben gekocht bij Binance, maar alleen mijn ETH order is gepakt. Ik plaatste een order op ADA/EUR (71 cent) en die order verdween, waardoor ik dacht dat hij er doorheen was.

Even geduld...ik had hetzelfde, zag ik er later bij staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 28-03 08:58

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Gelukszoekr schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:29:
Nee, niemand weet waarom. Nee, we weten niet welke kant het opgaat vanaf nu.
Deels weten we natuurlijk wel waarom: omdat legio mensen stop-losses zetten en er veel matige algoritmes handelen. En een stoploss op 50k duwt de prijs naar 49,99k, die de stop-loss daar weer een duwtje geeft. En veel bots zijn in de praktijk toch echt nog van het niveau dat als hun buurman in de sloot springt zij het ook doen. Dat verklaar niks over waarom het duwtje naar beneden begint, maar wel waarom het dan een tijdje met zo'n rotvaart gaat.

Of ik zit er helemaal naast en iedereen wil deze maandagmiddag ineens keigraag fiat, dat kan natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
Binance is echt aan het kraken.....zie mn posities nu niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-05 20:36
Einde van de maand he. Huur enz. moet betaald worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:38
* Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom. Voegt je post niets toe voor anderen? Post dan niet, het is hier geen persoonlijk dagboek. *

[ Voor 80% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2021 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ray_ schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:41:
Volgens mij doen veel Nederlandse banken niet aan instant SEPA? Dacht ik recent ergens gelezen te hebben. Wel is interbanciar in NL instant, maar dat is weer een ander systeem.

[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2021 15:51 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Glenn Hoddle schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:50:
[...]

Deels weten we natuurlijk wel waarom: omdat legio mensen stop-losses zetten en er veel matige algoritmes handelen. En een stoploss op 50k duwt de prijs naar 49,99k, die de stop-loss daar weer een duwtje geeft. En veel bots zijn in de praktijk toch echt nog van het niveau dat als hun buurman in de sloot springt zij het ook doen. Dat verklaar niks over waarom het duwtje naar beneden begint, maar wel waarom het dan een tijdje met zo'n rotvaart gaat.

Of ik zit er helemaal naast en iedereen wil deze maandagmiddag ineens keigraag fiat, dat kan natuurlijk ook.
Duwtje naar beneden begon volgens mij mede ook omdat amerika ontwaakt en begint met dumpen. Het stond toch al rood, kun je (als je dat kan) toch even wat dumpen om zo goedkoper in te kopen.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Da_maniaC schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:34:
[...]

SEPA heb ik vanochtend toevallig ook al eentje ingezet. Rond 11:00. Staat nu nog altijd niets op. :(
Ik zit ook bij SNS en die doen nog geen instant SEPA. Je mag er van uit gaan dat het vandaag nog wel aankomt, maar dat kan ook gerust om 17:50 pas zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Het Fantoom schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:51:
[mbr]* Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom. Voegt je post niets toe voor anderen? Post dan niet, het is hier geen persoonlijk dagboek. *[/]
waarom?

* Het is me niet helemaal duidelijk of dit commentaar is op de moderatie of dat mijn modbreak jouw quote heeft gekruist, maar indien dat eerste, dat mag in Feedback op het cryptocurrency forum of via DM ;) *

[ Voor 27% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2021 16:03 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Bleef maar zakken en ik was bang dat ik in het verlies ging, wil iig mijn inleg niet meer kwijtraken dat zou echt heel stom zijn na die dikke winst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Glenn Hoddle schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:52:
[...]

Ik zit ook bij SNS en die doen nog geen instant SEPA. Je mag er van uit gaan dat het vandaag nog wel aankomt, maar dat kan ook gerust om 17:50 pas zijn.
Thanks. Zal wel goedkomen inderdaad.

PS. Ter info:
Het iDeal/SNS probleem lijkt met name voor te komen op de mobile app van Binance. Misschien is de koppeling/URL niet juist (of er nu verbonden wordt via een browser or SNS App sessie).
Zojuist op mijn PC even geprobeerd en hier ging het wel! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niwresixel
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 06:49

Er lijkt helemaal niks meer van te kloppen inderdaad! Ik had vanmorgen rond 11:30 uur een verkooporder ADA via Binance op 0,865 gezet die nu gewoon compleet verdwenen is! Deze stond na de lunch nog gewoon in mijn uit te voeren order overzicht en is nu gewoon spoorloos verdwenen... Wel heb ik nu fiat geld beschikbaar gekregen ter grote van deze order, dus het lijkt alsof deze wel is uitgevoerd. Ondanks dat deze koers niet gehaald zou zijn volgens de koersgrafieken en ik deze verkooporder ook nergens kan terugvinden in mijn handelsoverzicht. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
niwresixel schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:56:
[...]

Er lijkt helemaal niks meer van te kloppen inderdaad! Ik had vanmorgen rond 11:30 uur een verkooporder ADA via Binance op 0,865 gezet die nu gewoon compleet verdwenen is! Deze stond na de lunch nog gewoon in mijn uit te voeren order overzicht en is nu gewoon spoorloos verdwenen... Wel heb ik nu fiat geld beschikbaar gekregen ter grote van deze order, dus het lijkt alsof deze wel is uitgevoerd. Ondanks dat deze koers niet gehaald zou zijn volgens de koersgrafieken en ik deze verkooporder ook nergens kan terugvinden in mijn handelsoverzicht. 8)7
Als hij verdwenen is, dan is hij vermoedelijk wel uitgevoerd en moet je even geduld hebben voordat hij zichtbaar is. Maargoed, ik kan het mis hebben, maar heb identieke ervaringen met Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
.oisyn schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:51:
[...]

Volgens mij doen veel Nederlandse banken niet aan instant SEPA? Dacht ik recent ergens gelezen te hebben. Wel is interbanciar in NL instant, maar dat is weer een ander systeem.
Er is iets als Instant payments: https://www.betaalverenig...ant-payments-in-het-kort/

Ik dacht dat dit de marketingterm was van instant SEPA, maar ik zie net dat dit wat anders is. "In de loop van 2021" zou dit volgens ING ook voor internationale betalingen (ik vermoed alleen binnen de EER) moeten werken ( https://www.ing.nl/partic...stant-payments/index.html ). Of dat dan wel instant SEPA zou moeten zijn is me niet helemaal duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Bensimpel schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:52:
[...]

Duwtje naar beneden begon volgens mij mede ook omdat amerika ontwaakt en begint met dumpen. Het stond toch al rood, kun je (als je dat kan) toch even wat dumpen om zo goedkoper in te kopen.
Zijn er goede statistieken van waar gehandeld wordt? Het zou best kunnen kloppen wat je zegt, maar dan vind ik dat wel een rare actie: wakker worden, koffie zetten, crypto dumpen om later weer duurder bij te kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Voor iedereen met missende orders op Binance. Even een tijdje wachten tot de extreme bewegingen en hoog volume weer wat normaal worden. Er gaat bij Binance meer dan 150TB/s doorheen en je systeem dan orderhistorie laten zien is niet lang zo boeiend als alle orders netjes afhandelen. Zodra de systemload weer zakt kunnen de minder cruciale dingen weer worden gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
Da_maniaC schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:55:
[...]

Thanks. Zal wel goedkomen inderdaad.

PS. Ter info:
Het iDeal/SNS probleem lijkt met name voor te komen op de mobile app van Binance. Misschien is de koppeling/URL niet juist (of er nu verbonden wordt via een browser or SNS App sessie).
Zojuist op mijn PC even geprobeerd en hier ging het wel! :Y)
Dat heb ik inderdaad ook gehad via de mobile app van Binance. Ik stortte dan even snel de euro's naar mijn ABN rekening en toen ging het wel gelijk goed. Met het scannen van de QR-code vanuit SNS app gaat het wel gelijk goed.

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Het Fantoom schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:54:
[...]

Bleef maar zakken en ik was bang dat ik in het verlies ging, wil iig mijn inleg niet meer kwijtraken dat zou echt heel stom zijn na die dikke winst.
Ik zit nu in bepaalde coins al onder mijn inleg. Maar uitstappen doe je alleen als je denkt dat het niet meer goed komt Dat idee heb ik totaal niet. Ik denkt alleen had ik gister in fiat gegaan dan had ik nu super cheap bij kunnen kopen. Maar helaas. Morgen alles weer het het groen.

[ Voor 3% gewijzigd door zwembroek op 22-02-2021 16:03 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-05 13:55
Had wat buy order staan voor DOT euro op kraken, aangetikt op 12,5 euro, staat nu terug 29

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:53
vanochtend alles (net een beetje te laat voor de leuk) verkocht op Bitvavo.
Komen net daarna de stakes binnen. Heb nu voor 1,80 aan dust van diverse Alts staan :(
Kan zo'n dipje niet net na de uitkering van de staking-resultaten komen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03:57

WhySoSerious

Be the change.

*opent PF

Afbeeldingslocatie: https://www.jajaschilderijen.nl/images/stories/virtuemart/product/De%20Schreeuw.jpg

Nee flauwekul, moet zeggen dat het me weinig doet, springt ook weer hard omhoog, net als vorige dipjes. Dat is op zich goed nieuws :)

Gefeliciteerd aan mensen die mooie koopjes op de kop getikt hebben, zoals hierboven die DOTjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:10
DaWayne schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:01:
vanochtend alles (net een beetje te laat voor de leuk) verkocht op Bitvavo.
Komen net daarna de stakes binnen. Heb nu voor 1,80 aan dust van diverse Alts staan :(
Kan zo'n dipje niet net na de uitkering van de staking-resultaten komen?
Haha ik heb dat op kraken met atom en dot. Nu staat er van beide een paar cent wat ik niet kan verkopen. Op kraken is ook nog geen dust converter. Ik moet het loslaten want iets kopen om het te verkopen gaat mij weer meer geld kosten dan het laten staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:41
Het Fantoom schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:54:
[...]

Als je je inleg niet kwijt wilt raken heb je 2 opties:
1: zodra je winst maakt niet hebberig zijn en je inleg er uit halen en terug storten.
2: je centjes lekker op je rekening laten staan en er niet mee gokken (want dat is het grotendeels).

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allie74
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-02 19:38
* Zie nieuwe topicwaarschuwing *

[ Voor 87% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2021 16:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-05 13:00
Allie74 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:04:
Cardano leeft opeens op, iemand enig idee ?
nee totaal geen idee, hele markt ging ff naar beneden, maar ik heb zon idee dat het te maken heeft met BTC :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Allie74 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:04:
Cardano leeft opeens op, iemand enig idee ?
Haha niet alleen cardano. Alles gaat omhoog als BTC weer omhoog gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Woohooo

Smilie, James Smilie

Dit was wel echt een flinke correctie van 22% waarbij alle stop losses achter elkaar worden getriggerd en een mooie dominos veroorzaken. Dit is voor mij de exacte reden om geen stop loss te hanteren, helaas niet van kunnen profiteren met lage buy orders.

Iemand nog op de bodem kunnen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
mannowlahn schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:05:
[...]

nee totaal geen idee, hele markt ging ff naar beneden, maar ik heb zon idee dat het te maken heeft met BTC :+
Misschien heeft Elon Musk zn Bitcoins verkocht :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
Iemand heeft op Kraken wel heel goedkoop ADA kunnen inslaan
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uDrMSXpVI4tNANUWR7kCcJWKocs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Dij4mG7HtE9sQRQZW0VHCQIz.jpg?f=user_large

irony > *

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:53
Woohooo schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:06:
Dit was wel echt een flinke correctie van 22% waarbij alle stop losses achter elkaar worden getriggerd en een mooie dominos veroorzaken. Dit is voor mij de exacte reden om geen stop loss te hanteren, helaas niet van kunnen profiteren met lage buy orders.

Iemand nog op de bodem kunnen kopen?
Ik zag in Bitvavo BTC op €38.000. Toen schrok ik me de tandjes en wilde snel kopen , en voordat ik de knop indrukte stond hij op 41.4k.
Heb vandaag wederom geleerd hoe niet te handelen. Heb met veel teveel tijd en energie 0,015 BTC meer dan vanochtend. En het had volgens mij ook -0,015 kunnen zijn. Dus deze jongen gaat proberen te Hodlen bij de volgende dips. De hoeveelheid focus en energie die erin gaan zijn het eigenlijk niet waard gebleken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15

Al via de website geprobeerd?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:58
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tAPWHpYG8XZbqv3XL_BJ2_AgpPw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6dUX5tF844BvSFLDYodL38Vw.png?f=fotoalbum_large

Trendlijn lijkt voor nu resistance te zijn.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:18
DaWayne schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:10:
[...]

Ik zag in Bitvavo BTC op €38.000. Toen schrok ik me de tandjes en wilde snel kopen , en voordat ik de knop indrukte stond hij op 41.4k.
Heb vandaag wederom geleerd hoe niet te handelen. Heb met veel teveel tijd en energie 0,015 BTC meer dan vanochtend. En het had volgens mij ook -0,015 kunnen zijn. Dus deze jongen gaat proberen te Hodlen bij de volgende dips. De hoeveelheid focus en energie die erin gaan zijn het eigenlijk niet waard gebleken.
HODL is het beste, toch had ik de afgelopen dagen het gevoel om gewoon all-out te gaan. Winst pakken en wachten op de crash die toch altijd wel komt (3 weken terug was het ook rode dildo's die uit alle gaten vlogen om daarna weer ATH te gaan)

Greedy is een slechte raadgever want uiteindelijk niet gedaan terwijl ik mijn PF nu flink had kunnen vergroten ipv straks weer op hetzelfde niveau van gisteren te zitten. Als je 5000 euro klaar hebt staan in fiat om deze momenten te kopen is het een ander verhaal natuurlijk.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

Even zonder gekheid, dit was best een heftige drop, dat mag gezegd worden. Volatiel, zoals het hoort.

Onkracht ook meteen even heel duidelijk de theorie dat de markt zich aan het losweken is van Bitcoin :+

Maar, als ik kijk hoe snel Bitcoin is gebounced, echt sterk...

Zelfs bizar te noemen hoe sterk hij zich houdt op dit niveau.

Wat mij betreft een behoorlijk krachtig en bullish signaal, al heb ik er geen verstand van en is dit natuurlijk geen financieel advies :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
Toch denk ik dat we de bodem nog niet gezien hebben. De opleving is iets te positief wat mij betreft. Verwacht dat we toch nog wat correcties gaan zien deze dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Anoniem: 1032405 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:20:
Even zonder gekheid, dit was best een heftige drop, dat mag gezegd worden. Volatiel, zoals het hoort.

Onkracht ook meteen even heel duidelijk de theorie dat de markt zich aan het losweken is van Bitcoin :+

Wat mij betreft een behoorlijk krachtig en bullish signaal, al heb ik er geen verstand van en is dit natuurlijk geen financieel advies :')
Zeker bullish, al zal het niet genoeg zijn om het sentiment te resetten. Maar de f2pool fud kunnen we in ieder geval vergeten, alleen op binance is de afgelopen 24 uur al 6,5 miljard $ aan BTC over tafel gegaan :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-09-2024

Jij bent afgelopen zaterdag wel echt op het perfecte moment uitgestapt, chapeau d:)b

---

Ondertussen is een swap op Uniswap inmiddels zo rond de 250 USD _O-

Nu is het natuurlijk de vraag welke coins de meeste potential upside hebben met deze uitverkoopprijzen. Zelf denk ik (naast ETH) aan LINK en ATOM op basis van de delta met hun relatief recente ATH's. Of, een smallcap als LTO kan ook interessant zijn.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-05 22:45
Thanks @Taro voor alle posts die je hebt gemaakt over de verschillende MA en tijdsframes, hierdoor nu een mooie buy order gepakt op 48K door de 99MA op de 4 uurs te pakken. Blijft natuurlijk een gokje maar leuk om te zien dat het nu goed heeft uitgepakt.

Blijf vooral dit soort technische posts plaatsen, ik lees ze altijd meer zeer veel interesse! Yes ik vergeet ook andere te bedanken maar voor dit soort post lees ik nu het forum (oke ook een beetje voor de babes van @Anoniem: 1032405 :) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lucatoni
Jedi_Pimp schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:26:
[...]

Jij bent afgelopen zaterdag wel echt op het perfecte moment uitgestapt, chapeau d:)b

---

Ondertussen is een swap op Uniswap inmiddels zo rond de 250 USD _O-

Nu is het natuurlijk de vraag welke coins de meeste potential upside hebben met deze uitverkoopprijzen. Zelf denk ik (naast ETH) aan LINK en ATOM op basis van de delta met hun relatief recente ATH's. Of, een smallcap als LTO kan ook interessant zijn.
250 dollar....gaat nergens meer over. iedereen die in paniek aan het swappen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
mannowlahn schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 09:38:
[...]

Je weet dat je hier helemaal genaaid mee kan worden hè, er is helemaal nergens een garantie op qua prijsbepaling straks. Heb er ook naar gekeken maar na het lezen vanwaar verhalen hierover er van afgezien
Het is op zijn minst duidelijk dat het prijs van het aandeel gerelateerd is aan de prijs van btc. Dus je bitcoins inruilen voor aandelen CBSE heeft voor nu weinig zin (al overweeg ik wel om iets te diversifiëren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:46
Whatskebeurt!? INJ en tig andere shitcoins schieten van 50 naar 0 naar 100?

Dippen uiteraard ver onder mijn ingestelde buy orders en pumpen tot net onder mijn sell orders; met als netto resultaat eigenlijk gewoon dezelfde stand als een uur geleden. Ik heb echt 2 weken gewacht tot de boel ging zakken (wat gevoelsmatig echt extreem lang is). Gister toch maar wat shitcoins gekocht en m'n DOWN tokens met verlies verkocht en nu deze wicks.

Geen winst/verlies, maar wel frustrerend genoeg om schijtziek van die onvoorspelbaarheid te worden :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08-2024
.oisyn schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:51:
[...]

Sinds 2019 zijn alle Nederlandse banken aangesloten op Instant Payment (Directe Betalingen), al zijn sommigen, zoals mijn Triodos Bank, daar wat later echt 'mee begonnen' (eind 2020).

Dat zou inmiddels ook (vrijwillig) binnen Europa moeten gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-05 11:43
Het lijkt gewoon weer omhoog te gaan, don't panic people! Gewoon een gezond dipje, dat hoort erbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-05 10:33
-Muncky- schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:31:
Het lijkt gewoon weer omhoog te gaan, don't panic people! Gewoon een gezond dipje, dat hoort erbij.
Nou zeker!

Volgende keer iets meer greedy op de buy orders. Heb hier en daar wel wat winst kunnen pakken met deze drop, maar het had zeker beter gekund.

Geen beste dag voor mensen met lage stop-losses vandaag. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:55

knakworst

Get more sats!

lucatoni schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:29:
[...]

250 dollar....gaat nergens meer over. iedereen die in paniek aan het swappen is?
Het is ethereum-based. Moet ik nog meer uitleggen? 8)7

Maar met 2.0 is alles beter. Ik heb maar een flufe ETH ingeruild voor BTC. Ben er klaar mee. ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:57

spaceboy

Op grote hoogte

Amras schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:34:
[...]
Geen beste dag voor mensen met lage stop-losses vandaag. :X
Hier scheiden de mannen zich van de jongetjes. Mannen HODL'en. Jongetjes verkopen als de koers even dipt.

Heeft iemand hier trouwens al eens een objectieve vergelijking gemaakt tussen Binance en Bitvavo qua transactiekosten? (ik vind de vergelijking wat lastig omdat je met verschillende tiers te maken hebt) De site van Bitvavo vind ik veel toegankelijker, maar Binance heeft veel meer in de aanbieding (ook de earning-sectie).

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Jedi_Pimp schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:26:
[...]

Dom toeval, meer niet.

Ik zit er nog met meer dan 1 been in, al is het nu allemaal heel relaxt omdat voor het mijn gevoel nu in principe allemaal 'gratis' is. Wat er vanaf nu ook gebeurd, mijn investering + de rest is eruit.

De pluk Bitcoin (en wat shitcoins) die ik nu nog heb gaat mee over de top en door de volgende berenmarkt, waar ik hopelijk nog wat meer sats bij kan kopen of traden voor de volgende run. Ik denk dat we ooit nog wel goedkoper gaan zien dan huidig niveau, maar dat is een gok gebasseerd op gevoel en de top van deze run gaat daar zeker een grote rol in spelen.

Ik ben niet zo heel erg van de voorspellende modellen zoals stock 2 flow etc, ik hoop dat ze gelijk krijgen maar zoals vandaag is gebleken kan de koers snel omslaan, kun je voorspellen wat je wilt maar op welke basis dan ook. Als Pietje de whale besluit 25000 Bitcoins uit 2010 te dumpen op de markt, dan gaan we down. Zo simpel is het.

Bitcoin is wel erg sterk, mooi om te zien. :Y

Denk dus zeker dat de rek er nog niet uit is, anders hadden we wel lager gezeten inmiddels.

Maar al met al zet zo'n drop de boel even goed op scherp, dat is helemaal niet slecht. Blijft men realistisch van ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-05 10:33
spaceboy schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:37:
[...]

Hier scheiden de mannen zich van de jongetjes. Mannen HODL'en. Jongetjes verkopen als de koers even dipt.
Ik was een man in 2018 en dat was een dure les: van mijn inleg x3 in 2017 naar slechts 20% van mijn inleg eind 2018. Doen we niet nog een keer.

Dit keer ga ik voor alfaman: kopen in dit soort dips en bij stijgende koersen steeds beetjes verkopen om winst veilig te zetten. Op dit moment al de helft van mijn inleg uit 2017 er uitgehaald en nog steeds een bedrag gelijk aan mijn inleg in crypto zitten. Nooit meer naar de 20%!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:58

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Uncle_Charles schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:07:
Iemand heeft op Kraken wel heel goedkoop ADA kunnen inslaan
[Afbeelding]
Ik heb meestal wat orders klaar staan op BTC paren ver onder de marktprijs. Zo net 18% korting op ADA kunnen pakken en op DOT zelfs 37%. Gewoon direct weer verkopen en kiezen of je meer BTC of meer alt wil overhouden aan de transactie.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Laatst online: 29-05 21:57

Dark Angel

Corvette LS Power

Even een vraagje voor de kenners. Ik doe dit nog niet zolang en dit is de eerst keer dat mij iets op valt.
Als ik nu mijn charts ga bekijken op tradingview zie ik dat zowel ADA BTC BNB en Link allemaal rond 14:00 vandaag heel kort stondig super laag zijn terug geval allemaal een lange spike onder de groene candel.

Hoe zou dat kunnen komen?

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:55

knakworst

Get more sats!

spaceboy schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:37:
[...]

Heeft iemand hier trouwens al eens een objectieve vergelijking gemaakt tussen Binance en Bitvavo qua transactiekosten? (ik vind de vergelijking wat lastig omdat je met verschillende tiers te maken hebt) De site van Bitvavo vind ik veel toegankelijker, maar Binance heeft veel meer in de aanbieding (ook de earning-sectie).
Kun je natuurlijk ook opzoeken maar Binance is veel goedkoper en beter gevulde orderboeken hoewel een leeg orderboek op zijn tijd voordelig kan zijn O-)

Uitgaande van laagste treden (bij heeel veel traden kan bij beide partijen nog goedkoper, check websites) :

Bitvavo Maker/taker 0,25% / 0,15%
Binance Maker / taker 0,1% / 0,1%

Daarnaast als je BNB aanhoudt, 25% korting, en EUR en BUSD paren zijn gratis bij maker.

Dit is overigens geen advies voor Binance. Als e HODL't zijn de transactiekosten relatief verwaarloosbaar en kan je voorkeur uitgaan naar een partij onder toezicht van de DNB (bitvavo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Dark Angel schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:44:
Even een vraagje voor de kenners. Ik doe dit nog niet zolang en dit is de eerst keer dat mij iets op valt.
Als ik nu mijn charts ga bekijken op tradingview zie ik dat zowel ADA BTC BNB en Link allemaal rond 14:00 vandaag heel kort stondig super laag zijn terug geval allemaal een lange spike onder de groene candel.

Een flinke run omlaag door de ene stop loos die de volgende raakt waarbij het maar blijft zakken. Dan wordt de dip weer opgekocht. Vrij standaard bij crypto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhhh
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-05 20:43

Hoezo ontkracht dit dat de markt zich losweekt van Bitcoin? Bitcoin daalt vandaag en de rest doet daaraan mee? Of daalt de markt gewoon als geheel? Waarbij de ene munt (Bitcoin) wat minder hard daalt dan anderen? (Misschien gewoon omdat er VEEL meer mensen bitcoin hebben en relatief veel van die mensen HODL'ers zijn)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Laatst online: 17:15
Die emotie van 'mn inleg is eruit dus nu is het gratis geld' snap ik nooit tbh. Bitcoin heeft op dit moment gewoon een waarde, als hij volgende week de helft minder waard is heb je simpelweg minder geld.

Zie het maar als Box 3 bij de belastingdienst, die maakt het echt niet uit waar je geld in zit, kijkt puur naar de waarde ervan.

Daarom snap ik het hele idee van inleg eruit halen nooit, als het goed is "beleg" je met geld dat je kan missen, dus ofwel je gelooft in je investering en laat je geld erin zitten, ofwel je gelooft er niet in, maar waarom dan alleen je inleg eruit halen en de rest niet? Die logica kan ik nooit volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Laatst online: 29-05 21:57

Dark Angel

Corvette LS Power

PilatuS schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:48:
[...]

Een flinke run omlaag door de ene stop loos die de volgende raakt waarbij het maar blijft zakken. Dan wordt de dip weer opgekocht. Vrij standaard bij crypto.
Oke dat dacht ik al maar vond zo vreemd allemaal rond de zelfde tijd op alle munten soorten die ik bezit.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

peterhhh schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:48:
Hoezo ontkracht dit dat de markt zich losweekt van Bitcoin? Bitcoin daalt vandaag en de rest doet daaraan mee?
Moesten de alts zich onafhankelijk bewegen, was niet alles door het putje gegaan vandaag.
BTC door het putje = alles door het putje. Altijd al geweest, en ondanks de tegengeluiden, is het nog steeds zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Dark Angel schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:49:
[...]

Oke dat dacht ik al maar vond zo vreemd allemaal rond de zelfde tijd op alle munten soorten die ik bezit.
Als Bitcoin zakt dan zakt alles mee. Ook dit is standaard bij crypto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhhh
Slonzo schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:49:
[...]

Moesten de alts zich onafhankelijk bewegen, was niet alles door het putje gegaan vandaag.
BTC door het putje = alles door het putje. Altijd al geweest, en ondanks de tegengeluiden, is het nog steeds zo.
Mijn punt is: waarom is het vandaag Bitcoin die door het putje gaat? Waar komt dat idee vandaan. Waarom niet de markt als geheel? Waarbij bitcoin gewoon 1 van de dalers is.

(ben gewoon nieuwsgierig wat de reden is dat iedereen altijd zegt dat op een dag als vandaag bitcoin door het putje gaat => en dus de rest ook...)

[ Voor 13% gewijzigd door peterhhh op 22-02-2021 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:51
PilatuS schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:48:
[...]

Ik had vanmorgen voor het laatst gekeken en net weer.
Is een hoop gebeurd zie ik in een paar uurtjes tijd.
Ik verbaas mij over de scherpe dip. Een correctie is normaal maar opeens een dip die heel strak naar beneden gaat en daarna weer terugkomt is niet normaal.
Fout op de Exchanges wellicht want met gewone orders kan dit niet.
Als je het ziet gebeuren ben je ook te laat om er ook maar op te kunnen reageren.
Ik laat het lekker zo.
Ik laat mij niet meer manipuleren en trek mijn eigen plan wel.
Misschien lezen we achteraf de oorzaak dat één of andere whale of investeerder aan de gang is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-05 10:16
Nou nou... door het putje... we staan op -7% t.o.v. gister. Dat is echt he-le-maal niks in de cryptospace.

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-02 20:22
peterhhh schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:50:
[...]

Mijn punt is: waarom is het vandaag Bitcoin die door het putje gaat? Waar komt dat idee vandaan. Waarom niet de markt als geheel? Waarbij bitcoin gewoon 1 van de dalers is.

(ben gewoon nieuwsgierig wat de reden is dat iedereen altijd zegt dat op een dag als vandaag bitcoin door het putje gaat => en dus de rest ook...)
Kijk bij de coins maar eens naar de COIN/BTC verhoudingen, daar zit minimaal beweging in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05 01:01
-Muncky- schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:31:
Wel een behoorlijke man. Ik moet zeggen dat ik als vadsige rot ook panikeerde. :') ²

:{ ²

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhhh
Kyumia schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:52:
[...]

Kijk bij de coins maar eens naar de COIN/BTC verhoudingen, daar zit minimaal beweging in ;)
Dat is niet zo gek als ALLES tegelijk naar beneden gaat. Dit is nog steeds geen antwoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Janpietertje89 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:49:
Die emotie van 'mn inleg is eruit dus nu is het gratis geld' snap ik nooit tbh. Bitcoin heeft op dit moment gewoon een waarde, als hij volgende week de helft minder waard is heb je simpelweg minder geld.

Zie het maar als Box 3 bij de belastingdienst, die maakt het echt niet uit waar je geld in zit, kijkt puur naar de waarde ervan.

Daarom snap ik het hele idee van inleg eruit halen nooit, als het goed is "beleg" je met geld dat je kan missen, dus ofwel je gelooft in je investering en laat je geld erin zitten, ofwel je gelooft er niet in, maar waarom dan alleen je inleg eruit halen en de rest niet? Die logica kan ik nooit volgen.
Omdat je dan nooit meer in het verlies kunt komen.
Naar een casino gaan en lekker wild gokken is toch ook veel leuker in de wetenschap dat je sowieso niet met verlies de deur uit kunt gaan, maar wel onbeperkte winst kunt maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 10:38
Dark Angel schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:44:

mensen verkopen, stoplosses worden getriggerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-02 20:22
peterhhh schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:53:
[...]

Dat is niet zo gek als ALLES tegelijk naar beneden gaat. Dit is nog steeds geen antwoord :P
Zeker wel, want als de coins op zichzelf zouden dalen, dan zou het in die verhoudingen ook moeten dalen. Dit was 6 jaar geleden ook al het geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
BansheeBoy schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:52:
[...]

Wel een behoorlijke man. Ik moet zeggen dat ik als vadsige rot ook panikeerde. :') ²
Een behoorlijke :? Misschien is crypto dan niks voor jou want dit is echt niks, het kan net zo hard omlaag als omhoog en we zitten nu op een punt dat mensen wat winst pakken, heel verstandig want denken dat een koers alleen maar up gaat is echt een droom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhhh
Kyumia schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:54:
[...]

Zeker wel, want als de coins op zichzelf zouden dalen, dan zou het in die verhoudingen ook moeten dalen. Dit was 6 jaar geleden ook al het geval.
Ja maar... als ik COIN/ETH doe zie ik ook nauwelijks beweging. Het argument slaat echt de plank mis volgens mij. Maargoed. Boeiend!
Pagina: 1 ... 17 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het topic verzandt na verloop van tijd toch weer regelmatig in een slowchat, maar voor de goede orde, slowchat is hier niet gewenst. Daarom:
  • Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom. Voegt je post niets toe voor anderen? Post dan niet, het is hier geen persoonlijk dagboek.
  • Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
  • Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.

En verder wat algemene regels
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!