Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic #2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 31 Laatste
Acties:
  • 177.457 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
HoppyF schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:52:
[...]
Fout op de Exchanges wellicht want met gewone orders kan dit niet.
Tuurlijk kan dat wel. De ene stop loss zorgt voor de volgende stop loss. Die stop loss raakt de volgende weer en je hebt een stop loss tsunami. Na een tijdje wordt er wat balans gevonden en start het kopen van de dip weer.

Crypto heeft dit altijd op deze manier gedaan en het hoort er gewoon bij. Heeft niets te maken met fouten op exchanges of wat dan ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-05 19:26
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rvkIhFgDC0wn1J_F2rx89U4XyO0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lurtrkTo641U4ew2an8LU1IH.png?f=fotoalbum_large

Iets te vroeg uitgestapt maar gelukkig weer lager kunnen inkopen. Zitten nu in de laatste wave 5 omhoog volgens het Eliot principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:37

Chaes

#HODL

Best een behoorlijke flash crash uurtje geleden. Redelijke v-shaped recovery. Hopelijk zet het herstel zich voort...

Maar wel leuk weer deze volatiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-02 20:22
peterhhh schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:56:
[...]

Ja maar... als ik COIN/ETH doe zie ik ook nauwelijks beweging. Het argument slaat echt de plank mis volgens mij. Maargoed. Boeiend!
Dat is mijn punt ook. Coins worden gemeten tegen BTC. Soms zie je ook dat coin X 10% 'gestegen' is terwijl BTC net 10% up is gegaan. De verhouding in BTC is dan precies hetzelfde. De coin zelf is niet gestegen, BTC wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-01-2022
Jammer dat mijn buy order BTC van €39.200 net niet gehit is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

peterhhh schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:48:
[...]

Hoezo ontkracht dit dat de markt zich losweekt van Bitcoin? Bitcoin daalt vandaag en de rest doet daaraan mee? Of daalt de markt gewoon als geheel? Waarbij de ene munt (Bitcoin) wat minder hard daalt dan anderen? (Misschien gewoon omdat er VEEL meer mensen bitcoin hebben en relatief veel van die mensen HODL'ers zijn)
Als Bitcoin daalt en een aanzienlijk deel van de markt overeind blijft... Ik heb dat vandaag niet gezien. (Wellicht enkele niets betekende altcoins)

Wat ik zag is dat Bitcoin een noemenswaardige dip maakte en zowat alle alts meenam.

Wat mij betreft mogen we nog steeds spreken van meer dan een fikse correlatie.

De hele top 100 staat rood op de 24h en de coins die niet rood staan stonden aanzienlijk hoger voordat Bitcoin begon te razen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-06 12:17
Slux schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:55:
[...]

Een behoorlijke :? Misschien is crypto dan niks voor jou want dit is echt niks, het kan net zo hard omlaag als omhoog en we zitten nu op een punt dat mensen wat winst pakken, heel verstandig want denken dat een koers alleen maar up gaat is echt een droom.
Ik denk het wel. Ik heb nl. bijgekocht. Ik leer het liefst van fouten van anderen.

:{ ²

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:42
Tukker_T schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:56:
[Afbeelding]

Iets te vroeg uitgestapt maar gelukkig weer lager kunnen inkopen. Zitten nu in de laatste wave 5 omhoog volgens het Eliot principe.
Want wave 1 begint na de laatste 30% correctie?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
Stokstaart schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:59:
[...]

En als er een wave 6 komt wat dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8baan
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19-03-2021
HoppyF schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:52:
[...]

Ik had vanmorgen voor het laatst gekeken en net weer.
Is een hoop gebeurd zie ik in een paar uurtjes tijd.
Ik verbaas mij over de scherpe dip. Een correctie is normaal maar opeens een dip die heel strak naar beneden gaat en daarna weer terugkomt is niet normaal.
Fout op de Exchanges wellicht want met gewone orders kan dit niet.
Als je het ziet gebeuren ben je ook te laat om er ook maar op te kunnen reageren.
Ik laat het lekker zo.
Ik laat mij niet meer manipuleren en trek mijn eigen plan wel.
Misschien lezen we achteraf de oorzaak dat één of andere whale of investeerder aan de gang is geweest.
Die spike om 15.16 uur waarin BTC in 1 minuut van 50.000 en een beetje naar onder de 48.000 duikt en vervolgens in 1 minuut weer terug naar boven de 49.000 gaat is niet normaal inderdaad. Raakt een hoop stop-losses en veroorzaakt een heleboel liquidaties. Ik denk eerder manipulatie dan een fout eerlijk gezegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-05 03:57

WhySoSerious

Be the change.

Anoniem: 1032405 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:58:
[...]

Als Bitcoin daalt en een aanzienlijk deel van de markt overeind blijft... Ik heb dat vandaag niet gezien. (Wellicht enkele niets betekende altcoins)

Wat ik zag is dat Bitcoin een noemenswaardige dip maakte en zowat alle alts meenam.

De hele top 100 staat rood op de 24h en de coins die niet rood staan stonden aanzienlijk hoger voordat Bitcoin begon te razen.
KSM, die gekke kanarie :') 3% op de daily.

Flippening incoming?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:28
Dark Angel schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:44:
Even een vraagje voor de kenners. Ik doe dit nog niet zolang en dit is de eerst keer dat mij iets op valt.
Als ik nu mijn charts ga bekijken op tradingview zie ik dat zowel ADA BTC BNB en Link allemaal rond 14:00 vandaag heel kort stondig super laag zijn terug geval allemaal een lange spike onder de groene candel.

Hoe zou dat kunnen komen?
Dit noemen ze SALE. Vind meestal plaatst na het eerste mooie weekend van het nieuwe jaar, dan moet alle winter-Crypto plaats maken voor de zomer-Crypto. Anders zul je ook zien dat de eerste vallende blaadjes of regenachtige weekend ook weer de sale van de zomer-Crypto inluidt.

En stop-losses + bots.
Janpietertje89 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:49:
Die emotie van 'mn inleg is eruit dus nu is het gratis geld' snap ik nooit tbh. Bitcoin heeft op dit moment gewoon een waarde, als hij volgende week de helft minder waard is heb je simpelweg minder geld.

Zie het maar als Box 3 bij de belastingdienst, die maakt het echt niet uit waar je geld in zit, kijkt puur naar de waarde ervan.

Daarom snap ik het hele idee van inleg eruit halen nooit, als het goed is "beleg" je met geld dat je kan missen, dus ofwel je gelooft in je investering en laat je geld erin zitten, ofwel je gelooft er niet in, maar waarom dan alleen je inleg eruit halen en de rest niet? Die logica kan ik nooit volgen.
Risicospreiding? Een belegging die zwaar overbought is en het risico heeft om binnen seconden 22% te verliezen, is niet altijd de beste investering om vast te houden. Als je een actuele waarde van Bitcoin moet geven, kan dat over de tijdspanne van nog geen jaar 100% - 1600% en 20% zijn.

Inleg eruit halen is gewoon een mentaal begrip die ik zelf ook hanteer. Je hebt bewust een X aantal weken een hoger risico geaccepteerd in een opgaande markt, tot dat je besluit je risico profiel (die naar mijn inziens exponentieel toeneemt naarmate de waarde opgeblazen is) weer te corrigeren naar een acceptabel niveau en zo je winst veilig te stellen.

[ Voor 47% gewijzigd door Ypuh op 22-02-2021 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:43
PilatuS schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:56:
[...]

Tuurlijk kan dat wel. De ene stop loss zorgt voor de volgende stop loss. Die stop loss raakt de volgende weer en je hebt een stop loss tsunami. Na een tijdje wordt er wat balans gevonden en start het kopen van de dip weer.

Crypto heeft dit altijd op deze manier gedaan en het hoort er gewoon bij. Heeft niets te maken met fouten op exchanges of wat dan ook.
Je kunt een stop loss maar één keer raken.
Staat deze bv op -10% dat gaat deze af, klaar.
Iemand anders (of vele anderen) zouden toevallig ook op -10% een stop loss kunnen hebben staan inderdaad waardoor deze verder dipt naar -15% of zoiets.
Leuk maar het omkeerde gebeurt dan ook buy orders die lekker laag staan ingesteld, gaan ook massaal af waardoor de koers heel sterk stijgt.
Bij stop loss orders die bv op -3% staan zou het hetzelfde kunnen zeggen.
Toch is het zo dat bij iedere dagelijkse beweging geen enorme piek/dip ontstaat maar dit geleidelijk gaat.
Het zou anders iedere dag hetzelfde liedje zijn, dat is dus ook niet waar.

Alleen bij bv uitspraken van Elon of grote investeerders of belangrijk nieuws ontstaan vaak plotselinge bewegingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Stokstaart schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:59:
[...]

Subwave 1 van mainwave 5 kan het zijn. Niet alleen is het idee dat het met 5 golven omhoog gaat, maar ook dat die 5 golven ieder 5 golven hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
8baan schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:02:
[...]

Die spike om 15.16 uur waarin BTC in 1 minuut van 50.000 en een beetje naar onder de 48.000 duikt en vervolgens in 1 minuut weer terug naar boven de 49.000 gaat is niet normaal inderdaad. Raakt een hoop stop-losses en veroorzaakt een heleboel liquidaties. Ik denk eerder manipulatie dan een fout eerlijk gezegd.
Typische stoploss hunt. Zeer gebruikelijk in crypto en part of the deal. It's all fun & whale games tot de laatste blow off top.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
PilatuS schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:03:
[...]

Subwave 1 van mainwave 5 kan het zijn. Niet alleen is het idee dat het met 5 golven omhoog gaat, maar ook dat die 5 golven ieder 5 golven hebben.
Dus EW zegt een cycle top van 66k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhhh
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21:16
Anoniem: 1032405 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:58:
[...]

Maar als ik bitcoin in deze gedachtengang vervang door bijv. Ethereum, dan kan ik hetzelfde over Ethereum zeggen toch? Of ik zie iets doms over het hoofd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
HoppyF schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:03:
[...]

Je kunt een stop loss maar één keer raken.
Staat deze bv op -10% dat gaat deze af, klaar.
Iemand anders (of vele anderen) zouden toevallig ook op -10% een stop loss kunnen hebben staan inderdaad waardoor deze verder dipt naar -15% of zoiets.
Leuk maar het omkeerde gebeurt dan ook buy orders die lekker laag staan ingesteld, gaan ook massaal af waardoor de koers heel sterk stijgt.
Bij stop loss orders die bv op -3% staan zou het hetzelfde kunnen zeggen.
Toch is het zo dat bij iedere dagelijkse beweging geen enorme piek/dip ontstaat maar dit geleidelijk gaat.
Het zou anders iedere dag hetzelfde liedje zijn, dat is dus ook niet waar.

Alleen bij bv uitspraken van Elon of grote investeerders of belangrijk nieuws ontstaan vaak plotselinge bewegingen.
Dan maak je er iets magisch van dat de grote jongens bezig zijn met manipulatie en dat dit niet kan komen omdat er gewoon genoeg mensen verkopen met stop losses of door op een knop te drukken op een orderboek dat steeds dunner wordt. Runs omlaag zoals deze hebben we al 1000x gezien en het is gewoon iets dat bij crypto hoort. Als je daar meer achter wil zoeken dan tijdelijk meer aanbod dan vraag en stop losses moet jij dat weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
peterhhh schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:06:
[...]

Maar als ik bitcoin in deze gedachtengang vervang door bijv. Ethereum, dan kan ik hetzelfde over Ethereum zeggen toch? Of ik zie iets doms over het hoofd.
Een soortgelijke dump van ETH zou nooit leiden tot een zo marktbrede dump. Neem maar gewoon als feit aan dat BTC de markt beweegt, zoveel op als neer. Een andere theorie aanhangen heeft vooralsnog totaal geen grondslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Stokstaart schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:04:
[...]
Dus EW zegt een cycle top van 66k?
Ik heb geen idee wat zijn wavecount precies is. Persoonlijk doe ik er ook niets mee. Was alleen puur even wat info over de mogelijke subwaves. Wat betreft de top kan een wave 5 op verschillende plekken uitkomen. Je kan niet van te voren weten waar ie precies gaat komen. Je kan wel een zone kiezen waar ie mogelijk gaat komen, maar een exact bedrag kan je er niet uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhhh
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21:16
Stokstaart schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:07:
[...]

Een soortgelijke dump van ETH zou nooit leiden tot een zo marktbrede dump. Neem maar gewoon als feit aan dat BTC de markt beweegt, zoveel op als neer. Een andere theorie aanhangen heeft vooralsnog totaal geen grondslag.
Alright, doe ik dat :p verstand op nul en gaan. Bitcoin de baas. Klinkt potverdikke als een prima religie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
PilatuS schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:09:
[...]

Ik heb geen idee wat zijn wavecount precies is. Persoonlijk doe ik er ook niets mee. Was alleen puur even wat info over de mogelijke subwaves. Wat betreft de top kan een wave 5 op verschillende plekken uitkomen. Je kan niet van te voren weten waar ie precies gaat komen. Je kan wel een zone kiezen waar ie mogelijk gaat komen, maar een exact bedrag kan je er niet uithalen.
Ah zo. Dus de 66k is niet vast, maar EW zegt wel dat we met de laatste cycle-wave up bezig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
PilatuS schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:06:
[...]

Dan maak je er iets magisch van dat de grote jongens bezig zijn met manipulatie en dat dit niet kan komen omdat er gewoon genoeg mensen verkopen met stop losses of door op een knop te drukken op een orderboek dat steeds dunner wordt. Runs omlaag zoals deze hebben we al 1000x gezien en het is gewoon iets dat bij crypto hoort. Als je daar meer achter wil zoeken dan tijdelijk meer aanbod dan vraag en stop losses moet jij dat weten.
Ik weet dat het voorkomt en dat geeft ook niet ik zoek alleen een valide verklaring.
Waarom zie je dit bv vandaag opeens gebeuren en niet morgen of vorige week?
En waarom bv 1x in de maand en niet 5 keer op een dag?
Kan gewoon toeval zijn of willekeur.
Niet overal hoeft een reden of sluitende verklaring voor te zijn maar dat vroeg ik me gewoon af.

Edit:
Mogelijke reden is dit.

De markt reageerde fel kort na een uitspraak van Janet Yellen, de Amerikaanse minister van Financiën en voormalig Federal Reserve-voorzitter: zij vindt dat de bitcoin inefficient is en tekort schiet. De munt wordt volgens haar bij illegale transacties gebruikt.

[ Voor 14% gewijzigd door HoppyF op 22-02-2021 17:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

peterhhh schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:06:
[...]

Dat kan, maar Bitcoin is 60% van de markt... Je ziet de dip in vrijwel iedere pricechart op precies hetzelfde tijdstip.

Waarom zou je dan vanuit altcoin perspectief willen kijken? :>

Je kunt zeggen dat de markt als geheel dipte, maar zolang 60% van die hele markt alleen Bitcoin is kun je wat mij betreft prima stellen dat Bitcoin dipte ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
peterhhh schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:10:
[...]

Alright, doe ik dat :p verstand op nul en gaan. Bitcoin de baas. Klinkt potverdikke als een prima religie.
Nog wat nobrainers:

- GEEN alts hodlen in de bear market
- als je BTC long term wil vasthouden, neem dan ook je alt-winsten in BTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8baan
Stokstaart schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:03:
[...]

Typische stoploss hunt. Zeer gebruikelijk in crypto en part of the deal. It's all fun & whale games tot de laatste blow off top.
Stop-losses staan niet in het orderbook en worden naar mijn weten afgehandeld door de exchanges. Die profiteren er dus van. De fun voor de whales is dat de koers versnelt keldert en zij er weer vol, lager, in kunnen gaan, maar met alleen een stop-loss die afgaat kunnen zij verder niet zoveel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Stokstaart schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:11:
[...]

Ah zo. Dus de 66k is niet vast, maar EW zegt wel dat we met de laatste cycle-wave up bezig zijn?
Als de wavecount klopt dan kan het inderdaad einde wave 5 zijn. Ik vind het persoonlijk alleen heel lastig omdat je soms ook achteraf een andere count kan maken. Iemand als Philakone is heel goed met zulke dingen en hij komt soms ook achteraf met een andere count. Verder kan je na 5 waves omhoog als het klopt ook een ABC krijgen en net zo hard weer door omhoog.
HoppyF schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:12:
[...]

Ik weet dat het voorkomt en dat geeft ook niet ik zoek alleen een valide verklaring.
Waarom zie je dit bv vandaag opeens gebeuren en niet morgen of vorige week?
En waarom bv 1x in de maand en niet 5 keer op een dag?
Kan gewoon toeval zijn of willekeur.
Niet overal hoeft een reden of sluitende verklaring voor te zijn maar dat vroeg ik me gewoon af.
Als er genoeg orders zijn om iedere dip op de vangen krijg je een kleine dip. Zijn die orders er niet en gaat de ene order de andere triggeren dan kan het flink verder zakken. Het is puur wat het orderboek kan hebben tegenover hoeveel er wordt verkocht. Nou kan zo'n dump prima een oorzaak hebben als een grote verkooporder of iets als nieuws, maar dan is het nog vraag en aanbod wat bepaald hoe het zakt. Als er gewoon te weinig vraag is om de verkooporders op te vangen dan blijft het zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
8baan schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:14:
[...]

Stop-losses staan niet in het orderbook en worden naar mijn weten afgehandeld door de exchanges. Die profiteren er dus van. De fun voor de whales is dat de koers versnelt keldert en zij er weer vol, lager, in kunnen gaan, maar met alleen een stop-loss die afgaat kunnen zij verder niet zoveel.
Alstublieft: https://www.coinbureau.co...0at%20important%20levels.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
Ypuh schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:03:
[...]

Dit noemen ze SALE. Vind meestal plaatst na het eerste mooie weekend van het nieuwe jaar, dan moet alle winter-Crypto plaats maken voor de zomer-Crypto. Anders zul je ook zien dat de eerste vallende blaadjes of regenachtige weekend ook weer de sale van de zomer-Crypto inluidt.

En stop-losses + bots.
Oh eindelijk die de SNERT-, HUTSPOT tokens de deur uit en tijd voor BBQ- SANGRIA tokens *O*

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bek
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-04-2024

bek

In r/nexo worden gevallen gepost dat een lening met ETH als onderpand werd geliquideerd toen ETH even onder 700 dollar dipte op Kraken. Nexo verkocht dan voor die lage prijs.
Voorbeeld: https://www.reddit.com/r/...liquidated_for_no_reason/

[ Voor 1% gewijzigd door bek op 22-02-2021 17:21 . Reden: 'op Kraken' toegevoegd ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-11-2024

SpX

bek schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:18:
In r/nexo worden gevallen gepost dat een lening met ETH als onderpand werd geliquideerd toen ETH even onder 700 dollar dipte. Nexo verkocht dan voor die lage prijs.
Inmiddels:

https://twitter.com/NexoF.../1363883211235995650?s=19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Glockner schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:15:
WTF.

Op Bitvavo schommelt Bitcoin in tien seconden telkens tussen €33.000 en €40.000. Een paar keer op en neer. Hier zijn heel veel stoplosses geraakt!
Yep en ze hebben ongetwijfeld goed gesmaakt. Ik kan het nut nog wel begrijpen als je het inzet met het idee om later een dip te kopen of in afwachting van belangrijk nieuws, maar je ziet toch ook vaak dat ze na een flash crash allemaal worden opgeslokt en de koers een minuut later 10% hoger staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-05 10:33
bek schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:18:
In r/nexo worden gevallen gepost dat een lening met ETH als onderpand werd geliquideerd toen ETH even onder 700 dollar dipte op Kraken. Nexo verkocht dan voor die lage prijs.
Wat een bedragen ook, de tering.

* Amras gaat weer verder spelen met z'n knopen en knikkers ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-05 22:17
Amras schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:23:
[...]

Wat een bedragen ook, de tering.

* Amras gaat weer verder spelen met z'n knopen en knikkers ;(
Nou, telkens als ik dat soort verhalen lees ben ik blij dat ik arm ben. :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Lennardnl op 22-02-2021 17:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:42
Het Fantoom schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:53:
[...]

Omdat je dan nooit meer in het verlies kunt komen.
Naar een casino gaan en lekker wild gokken is toch ook veel leuker in de wetenschap dat je sowieso niet met verlies de deur uit kunt gaan, maar wel onbeperkte winst kunt maken?
Ja dat is dus veel te simplistisch gedacht wat mij betreft. Die crypto die overblijft nadat jij je winst eruit hebt gehaald heeft ook een waarde, als die waarde daarna daalt heb je verlies, simpel zat. Het feit dat die waarde niet direct in fiat zit, wil niet zeggen dat je geen verlies kan maken.

Ik ben jaren geleden voor een heel klein bedrag ingestapt, dit is nu 30x meer waard en is onderdeel van mijn 'vermogen'. Is het voor mij geen verlies als die 30x ineens weer door de helft gaat omdat ik ten opzichte van mijn inleg nog steeds winst heb?

Om het nog extremer te maken, stel iemand steelt je overgebleven crypto nu, is dat geen verlies?

[ Voor 5% gewijzigd door Janpietertje89 op 22-02-2021 17:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-05 10:16
Zo, XRP doet even een paar groene kaarsen... ik heb nog niks gelezen m.b.t. de pretrial.

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
sampoo schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:21:
[...]

Yep en ze hebben ongetwijfeld goed gesmaakt. Ik kan het nut nog wel begrijpen als je het inzet met het idee om later een dip te kopen of in afwachting van belangrijk nieuws, maar je ziet toch ook vaak dat ze na een flash crash allemaal worden opgeslokt en de koers een minuut later 10% hoger staat.
Dat geeft ook aan hoe weinig liquiditeit er is als je dat soort absurde schommelingen hebt.

De vraag is dan meteen hoeveel % van de BTC gains van de afgelopen 2 maanden is gebakken lucht :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niwresixel
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22:31
Hoe zit het trouwens nu precies met de kosten bij Binance? Dat zou 0,1% moeten zijn toch? De afgelopen weken meerdere ADA/EUR trades per dag gedaan, maar alle bij alle uitgevoerde transacties in het overzicht staat 0 transactiekosten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
niwresixel schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:33:
Hoe zit het trouwens nu precies met de kosten bij Binance? Dat zou 0,1% moeten zijn toch? De afgelopen weken meerdere ADA/EUR trades per dag gedaan, maar alle bij alle uitgevoerde transacties in het overzicht staat 0 transactiekosten.
Binance heeft een actie met 0 fee's op EURO pairs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Juist leerzaam zo. Vorige week begonnen. Slechtste moment ooit las ik ook hier ergens. Maar ja. Je moet toch een keer beginnen. Zat al zo lang in m’n hoofd en dus begonnen. Beetje gespreid om gevoel te krijgen. Ondertussen blijf ik me inlezen en ook meelezen. En ja, ik zal toch nog simpele vragen stellen denk ik :+ .

Maar goed. Leuk centje ingelegd. In een week 10-15% meer.
En vandaag dus een stuk minder. Verbazingwekkend genoeg duik ik echter (tot nu toe) niet 1x onder m’n initiële inleg van vorige week.

Weinig op BTC gezet (5% ongeveer). Denk wel dat ik toekomstige winsten daar elke keer op bij ga zetten.

Tuurlijk wel balen dat ik dan bijv HOT en IOST gemist hebt vandaag maar tot nu toe valt het me nog niet tegen.

Meest lastige is nog dat ik al uren kijk op welke gedipte munt ik een gokje wil wagen.

Ofwel ergens blij met dit vroege dipje. Zullen denk nog wat correcties aankomen komende weken. Als ik die net zo goed doorkom heb ik er veel vertrouwen in :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MantaMaartuh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-07-2023
Ik ben langzaam de verschillende coins aan het doornemen, heb me er nooit echt mee bezig gehouden en gewoon btc gebleven. Eigenlijk zou er een overzichtje moeten zijn welke coins nou waarvoor bedoeld zijn qua categorie, betaalcoins gefocused op de transactiesnelheid/kosten, utility coints gefocused op contracten/programmeeroplossingen, memecoins voor de fun en bankier coins die voor banken bedacht zijn bijv.
Dan zou je kunnen zien welke nu echt concurrerend van elkaar zijn qua usecase

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
HoppyF schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:12:
Edit:
Mogelijke reden is dit.

De markt reageerde fel kort na een uitspraak van Janet Yellen, de Amerikaanse minister van Financiën en voormalig Federal Reserve-voorzitter: zij vindt dat de bitcoin inefficient is en tekort schiet. De munt wordt volgens haar bij illegale transacties gebruikt.
Wie? En dat is toch geen nieuws :P? Kan me echt niet voorstellen dat er ook nog maar 1 crypto trader op dit soort berichten reageert, zeker niet iemand met 100+ miljoen.

Ik hoop wel dat deze flash crash een aantal newbies wakker geschud heeft hoe het leven in crypto ook kan zijn. Beetje jammer dat er eigenlijk niemand afgestraft is, want als je 30 min niet gekeken hebt zie je geen verschil. Op die manier leer je er ook niets van helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMaartuh
Ypuh schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:35:
[...]

Wie? En dat is toch geen nieuws :P? Kan me echt niet voorstellen dat er ook nog maar 1 crypto trader op dit soort berichten reageert, zeker niet iemand met 100+ miljoen.

Ik hoop wel dat deze flash crash een aantal newbies wakker geschud heeft hoe het leven in crypto ook kan zijn. Beetje jammer dat er eigenlijk niemand afgestraft is, want als je 30 min niet gekeken hebt zie je geen verschil. Op die manier leer je er ook niets van helaas.
Ik vraag me altijd af of zo iemand zichzelf nou serieus neemt met zo'n opmerking. Ik bedoel over wat er zoal met de dollar gedaan wordt heeft hollywood hele genres films gemaakt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:00
Anoniem: 1032405 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:20:
Even zonder gekheid, dit was best een heftige drop, dat mag gezegd worden. Volatiel, zoals het hoort.

Onkracht ook meteen even heel duidelijk de theorie dat de markt zich aan het losweken is van Bitcoin :+

Maar, als ik kijk hoe snel Bitcoin is gebounced, echt sterk...

Zelfs bizar te noemen hoe sterk hij zich houdt op dit niveau.

Wat mij betreft een behoorlijk krachtig en bullish signaal, al heb ik er geen verstand van en is dit natuurlijk geen financieel advies :')
Ging jij het niet wat rustiger aan doen?
We hebben je graag erbij hoor maar je zou ook gaan genieten ;)

Een soort van leven hebben zonder de Henk&Ingrids onder de crypto :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:46
WiseGuy! schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:26:
Zo, XRP doet even een paar groene kaarsen... ik heb nog niks gelezen m.b.t. de pretrial.
XRP heeft sowieso al een rare dag. Vliegt heen en weer. Vanmorgen stond ik op een aardige winst en omdat ik een voorgevoel had, een stoploss ingesteld op 15% winst. Ik denk: een 8/9% daling kan ik nog wel hebben en dan zit ik nog niet op de SL.
Tijdens de lunch is XRP toch ineens onder die SL gedoken en dus automatisch alles verkocht. Had ik niet door, want ik kom terug en toen stond XRP ineens weer flink hoger.
Daarop was mijn gedachte: ah, dan kan ik nu een S/L op meer winst instellen, maar helaas. Vervolgens dook het in de middag zelfs onder mijn aankoopprijs. Om weer naar 51 cent te gaan en weer terug naar 48 cent. _O-

Sowieso slaat het nergens op, want er volgt helemaal niks aan uitspraken of echte informatie uit die hearing vandaag.

Nou ja, zoals altijd in crypto: winst gepakt, niet meer nadenken over wat had kunnen zijn. Dat heb ik wel geleerd in 2017/2018.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-05 03:22
Specy schreef op maandag 22 februari 2021 @ 13:28:
Heeft Binance een storing? Mijn PF in alts was behoorlijk ingestort net zonder duidelijke reden (grootste daling dit jaar tot nu toe, en binnen minder dan een uur of zo), en is nu weer aan het stijgen. Dit terwijl ik een mandje van tientallen coins heb en als ik op andere sites kijk er niks aan de hand is. In de koersen zie ik ook weinig gebeuren, het is de som bovenaan de pagina die hard wijzigt.
Even een kleine update, intussen sta ik vreemd genoeg zelfs weer op winst. De daling die Binance aangaf was echt behoorlijk fors en is intussen weer helemaal weg. Dat zou natuurlijk kunnen liggen aan dat BTC op dat moment ook even redelijk hard bewoog, maar op andere sites zie ik nog steeds weinig bijzonders op het moment dat het gebeurde. Dus conclusie, en ik heb het de laatste weken vaker gezien: Neem de waardes die Binance aangeeft als het druk is met een korreltje zout. (Een paar dagen terug waren coins die ik er uren daarvoor afgehaald had ineens weer terug, leek op een mega-winst maar was dus even later ook weer weg).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
WiseGuy! schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:26:
Ripple Labs heeft zich wel geregistreerd in Wyoming (crypto friendly)

Edit: Het heet Ripple Markets LLC

[ Voor 6% gewijzigd door elektriekert op 22-02-2021 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

elektriekert schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:38:
[...]

Ging jij het niet wat rustiger aan doen?
We hebben je graag erbij hoor maar je zou ook gaan genieten ;)

Een soort van leven hebben zonder de Henk&Ingrids onder de crypto :+
Haha ja maar vandaag had ik vrij en ging ik met de Trezor...

Laat maar, ik ben gewoon crypto addict.

Wie heeft het nummer van de Brijder? :o

Ohnee sorry, eigen inbreng... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:46
elektriekert schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:49:
[...]

Ripple Labs heeft zich wel geregistreerd in Wyoming (crypto friendly)
Volgens mij hadden we daar vanmorgen al de effecten van toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Anoniem: 1032405 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:49:
[...]

Haha ja maar vandaag had ik vrij en ging ik met de Trezor...

Laat maar, ik ben gewoon crypto addict.

Wie heeft het nummer van de Brijder? :o

Ohnee sorry, eigen inbreng... |:(
Amai, hoe was u ervaring met de Trezort?

Ik ken wel het nummer Lrijder, die gaat net wat lager _O- .
Ik was niet bekend met Brijder overigens, nu wel B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Prosac schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:50:
[...]

Volgens mij hadden we daar vanmorgen al de effecten van toch?
Je weet niet nooit, zeker niet met XRP.
Ik ben verbaasd dat ie niet is gedipt met het nieuws.
Want dat doet ie altijd, goed of slecht altijd dippen.

Maar trots hou ik mijn flufje vast.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
mouzetc schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:12:
[...]
Ondertussen ruim onder de 52k. Toch blij dat ik halverwege het 'dipje' ben uitgestapt. Hopelijk gaan we niet zover dat we de 1D MA aantikken (43K), @Taro normaal wacht ik ook jowu posts af, maar ben erg benieuwd wat je idee van vandaag is!
Dit was mijn idee vandaag, van onder naar boven lezen :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HCbL0RJFAQr28oo7PwC7XE0VTj8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5mDkvCqeItOKLEBySZpsxV3h.png?f=user_large

Zal er later vanavond nog even inhoudelijker op ingaan.

Edit: Zoals je hier kunt zien: Taro in "Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic #2" lag op de 4H de MA99 op +-48.000, vandaar dat ik besloot om daar in te kopen. Op de 56k had ik sell orders staan en onder de 54k werd de 4H MA25, gebroken, dus ging ik er vanuit dat de MA99 next was. Zoals je kunt zien is die ook mooi aangetikt om daarna weer te bouncen naar het huidige niveau :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OOLs7fFmVSNKXsmRKxgqVi2atfs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LN0H5ebci1lFrnHH4iDJq1dw.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door Taro op 22-02-2021 18:16 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 30-05 23:18
Taro schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:58:
[...]

Dit was mijn idee vandaag, van onder naar boven lezen :)
[Afbeelding]

Zal er later vanavond nog even inhoudelijker op ingaan.
Wow, jij hebt bij de buys snel op de knoppen gedrukt :) zo lang bleef het niet in die regio’s..
Ik reageerde echt heel snel (dacht ik haha) en had net de 48.898 voor een flufje en toen was het al direct 50+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

elektriekert schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:54:
[...]

Amai, hoe was u ervaring met de Trezort?

Ik ken wel het nummer Lrijder, die gaat net wat lager _O- .
Ik was niet bekend met Brijder overigens, nu wel B)
Fijn dingetje wel, werkt allemaal snel en makkelijk.

Heb verder geen vergelijkingsmateriaal t.o.v van bijvoorbeeld een Ledger, maar kan deze qua gebruiksgemak zeker aanbevelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/joUYkyuNRbZHbNPHOJbhfbJs4cM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QvtJtlO6L5A56N0iCFTcUzqi.jpg?f=user_large

Het voelt nu net alsof ik een klein kistje met goudklompjes heb liggen _O-

Heb er alleen Bitcoin op staan, de rest van de shitcoins staan in software wallets of exchanges. Want die ben ik nog van plan te dumpen wanneer de tijd rijp is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
locmorto schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:26:
[...]

Dat geeft ook aan hoe weinig liquiditeit er is als je dat soort absurde schommelingen hebt.

De vraag is dan meteen hoeveel % van de BTC gains van de afgelopen 2 maanden is gebakken lucht :/
Ik denk dat het daarmee wel mee valt, Maar in een groeiende wereldwijde 24/7 cryptomarkt met veel verschillende exchanges die de groei niet altijd aan kunnen in combinatie met een grote groep kleine en onervaren traders kan dit eerder plaatsvinden dan op de traditionele exchanges. Daar hebben de professionele traders de overhand en is het dagelijkse volume vrij voorspelbaar en geconcentreerd tijdens de openingstijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Laatst online: 14-05 19:26
Stokstaart schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:11:
[...]

Het einde van die wave is inderdaad volgens mijn count rond de 66-70k. Daarna gaan we of naar beneden of we krijgen een ABC correctie en dan weer een 5 wave up. Als de vorige bull runs een indicatie zijn verwacht ik dat we nog een stuk hoger gaan daarna. Zoals Pilatus(?) ook al aangaf iedereen tekent de waves ook net wat anders en perfect is onmogelijk.

Elliott wave theorie zorgt er bij mij vooral voor dat ik bepaalde zones en structuur heb zodat ik mijn orders in en uit kan schalen op vooraf bepaalde momenten zodat ik niet uit emotie handel. Gaat ook nog niet perfect omdat ik redelijk vroeg uitgestapt was maar wel weer goedkoper in kunnen kopen gelukkig.

De hoop/wens is natuurlijk dat naarmate ik meer bekend wordt met de grillen van Bitcoin/BNB mijn targets steeds scherper worden. De toekomst gaat uitwijzen of dat mogelijk is, crypto currecncy is heel wat grillger dan de aandelen markt en heeft de neiging om door fib extensies heen te gaan.

één ding waar ik wel al achter ben is dat shitcoins de EW structuur totaal niet respecteren maar de grotere coins lijken dat wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Ik heb echt weer het slechts mogelijke moment uitgekozen (vlak voor de flash crash) om m'n down tokens in te ruilen voor gewone muntjes. Net als dat ik de afgelopen weken m'n gewone muntjes ingeruild had voor down tokens. Ik moet gewoon langer blijven zitten (up of down), maarja.

T.o.v. mijn portfolio ATH sta ik nu -8 of 9%. T.o.v. mijn inleg geen idee, ik gok x2 ofzo. Heb afgelopen week mijn inleg eruit gehaald, maar toch voelt het gewoon niet goed om in een bull markt 2-3 foute moves in relatief korte tijd te maken. De 'winst' die ik nu maak is eigenlijk gewoon het herstel van verkeerde keuzes i.p.v. dat ik er daadwerkelijk op vooruit ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Laatst online: 23:24

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Ypuh schreef op maandag 22 februari 2021 @ 18:13:
Ik heb echt weer het slechts mogelijke moment uitgekozen (vlak voor de flash crash) om m'n down tokens in te ruilen voor gewone muntjes. Net als dat ik de afgelopen weken m'n gewone muntjes ingeruild had voor down tokens. Ik moet gewoon langer blijven zitten (up of down), maarja.

T.o.v. mijn portfolio ATH sta ik nu -8 of 9%. T.o.v. mijn inleg geen idee, ik gok x2 ofzo. Heb afgelopen week mijn inleg eruit gehaald, maar toch voelt het gewoon niet goed om in een bull markt 2-3 foute moves in relatief korte tijd te maken. De 'winst' die ik nu maak is eigenlijk gewoon het herstel van verkeerde keuzes i.p.v. dat ik er daadwerkelijk op vooruit ga.
Ik voel met je mee. Ik heb nog een positie in BTC uit 2017 en daar ben ik gelukkig vanaf gebleven. Heb deze periode wel m'n BNB vanuit de ICO omgezet naar BTC en die heb ik door foute moves grotendeels door het putje zien gaan. Vergeet de pijn van foute moves niet, en neem dit mee als bagage als je in de toekomst weer nieuwe trades gaat doen. Het blijft een risk/reward spelletje en pas op met te denken in termen van "terugwinnen" van verliesgevende trade, want anders ga je straks meer risico nemen en dan kan het nog veel vervelender uitpakken (been there, done that).

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Laatst online: 31-08-2022
** Offtopic **

[ Voor 77% gewijzigd door Taro op 22-02-2021 18:57 ]

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-05 11:11
De aandelen beurzen staan ook redelijk rood vandaag. Zowel in de aandelen als BTC heb ik wat bijgekocht vandaag. Als de cryptoos weer wat "bijtrekken" zet ik een deel om in BUSD wat ik dan bij Binance ofwel in de Launchpool ofwel tegen rente wegzet. Door de recente stijgingen was (en is) mijn percentage crypto hoger dan gepland. Stick to the plan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8baan
Dank u :) . Wat ik bedoelde te zeggen is dat stop-loss orders niet van te voren zichtbaar zijn. Ze worden bij de exchange vastgelegd en pas in het market order book geplaatst zodra de stop-loss koers is getriggerd. Dus in die zin kunnen whales niet weten waar de stop-loss orders staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:40
Anoniem: 1032405 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 18:02:
[...]

Heb verder geen vergelijkingsmateriaal t.o.v van bijvoorbeeld een Ledger, maar kan deze qua gebruiksgemak zeker aanbevelen.

[Afbeelding]

Heb er alleen Bitcoin op staan, de rest van de shitcoins staan in software wallets of exchanges. Want die ben ik nog van plan te dumpen wanneer de tijd rijp is.
Zou je dat papiertje nog eens goed op de foto kunnen zetten? :D

Volgens mij zijn Trezors een stuk gebruiksvriendelijker dan Ledger's, althans zeker tov de Nano S :P dat intikken van een pincode met 2 knopjes is altijd een gepriegel.
Maar dat kistje met goudklompjes, dat herken ik wel :P mooi ding man!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-06 15:34
Heeft iemand Kusama al verteld wat er vandaag gaande was? Vrijwel alles in het rood en KSM doet +12%

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:42
Anoniem: 1032405 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 18:02:
[...]

[Afbeelding]

Ledger is ook zeer eenvoudig. Leuke dingen die harwdare wallets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Mooi verhaal maar met die wetenschap kun je de whales dus misleiden.
Doe dus niet wat ze verwachten of hopen en gebruik stop loss orders alleen als het niet anders kan.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Richh
Overigens kwam die Fold 2 aanbieding wel perfect op tijd vanochtend. Heb daardoor vlak voor de drop verkocht :+ kon het niet laten toen de koers de 50.000 aantikte en heb toen weer terug ingekocht.

Nu dus candles chasen vanaf de bank:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CallgIMqkNj-U4bJiGP5lHW58b4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0nOzPqJtGBtKVhAUtKIr7zWw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Richh schreef op maandag 22 februari 2021 @ 18:39:
Volgens mij zijn Trezors een stuk gebruiksvriendelijker dan Ledger's, althans zeker tov de Nano S :P dat intikken van een pincode met 2 knopjes is altijd een gepriegel.
Maar dat kistje met goudklompjes, dat herken ik wel :P mooi ding man!
Dat is op de Ledger X helaas niet anders. Vind het wel meevallen. Lijkt mij op da minischermpje van de Trezor ook maar gepriegel, ik mep er op m'n telefoon al genoeg naast en die heeft toch wat meer schermoppervlakte :P

Maar ach, je moet dat ook geen hele dagen doen, is maar een klein ongemak.

Vind het eerder onzin dat je de Ledger X ook niet via BT kan gebruiken op de laptop ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-06 13:58
Yellen zit volle bak in Nano?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:31
Volgend mini rippeltje incoming? Ziet er erg onbetrouwbaar uit.

Btc kan zo weer van het randje afkukelen..

[ Voor 26% gewijzigd door Pelox op 22-02-2021 18:55 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Slonzo schreef op maandag 22 februari 2021 @ 18:49:
[...]

Dat is op de Ledger X helaas niet anders. Vind het wel meevallen. Lijkt mij op da minischermpje van de Trezor ook maar gepriegel, ik mep er op m'n telefoon al genoeg naast en die heeft toch wat meer schermoppervlakte :P

Maar ach, je moet dat ook geen hele dagen doen, is maar een klein ongemak.
Ik heb de Nano X nooit overwogen omdat ik hem te duur vond, maar dit is wel helemaal karig :P Is dan echt het enige voordeel dat 'ie bluetooth heeft? Daar vragen ze bij Ledger wel een behoorlijke premium voor dan :(

Ik heb een micro usb -> usb-c kabel hier waarmee de Nano S ook aan mijn smartphone kan als ik iets met m'n funds zou willen met m'n telefoon :P
Vind het eerder onzin dat je de Ledger X ook niet via BT kan gebruiken op de laptop ;w
Dat is inderdaad ook een beetje gek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMaartuh
Ik zit in btc en in nano, nou beide ging crap vandaag dus daar heeft ze ook geen giede invloed gehad 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:31
MantaMaartuh schreef op maandag 22 februari 2021 @ 18:56:
[...]

Ik zit in btc en in nano, nou beide ging gaan crap vandaag dus daar heeft ze ook geen giede invloed gehad 😄
Even aangepast voor je.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11-05 14:42
https://www.forbes.com/si...__twitter_impression=true

Misschien was dit de reden voor de dip. Musk noemt de prijs van bitcoin en ethereum hoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
Verdikke nog een dip in aankomst. Die dodo had al een tik gehad en die kukkelt dan nu sowieso het nest uit ;w

[ Voor 5% gewijzigd door Bjorn180179 op 22-02-2021 19:01 ]

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:41
In India wordt de druk opgevoerd om Bitcoin te verkopen naar een mogelijke aanloop van een verbod.

https://decrypt.co/58471/...coin-prior-to-ipos-report

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:51
Speculaes schreef op maandag 22 februari 2021 @ 18:58:
https://www.forbes.com/si...__twitter_impression=true

Misschien was dit de reden voor de dip. Musk noemt de prijs van bitcoin en ethereum hoog
En dus denk iedereen: "Prijs is te hoog, verkopen!" ?

Dit heeft hij al een aantal dagen geleden gezegd op Twitter in reactie op die oude goudbaas Peter schiff. De vraag is of hij de prijs te hoog vond, of dat hij high was en BTC en ETH ook high vond :D

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11-05 14:42
mouzetc schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:01:
[...]

En dus denk iedereen: "Prijs is te hoog, verkopen!" ?

Dit heeft hij al een aantal dagen geleden gezegd op Twitter in reactie op die oude goudbaas Peter schiff. De vraag is of hij de prijs te hoog vond, of dat hij high was en BTC en ETH ook high vond :D
Had het eigenlijk kunnen weten, Forbes zit nooit zo bovenop het nieuws...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Crawl NL schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:01:
In India wordt de druk opgevoerd om Bitcoin te verkopen naar een mogelijke aanloop van een verbod.

https://decrypt.co/58471/...coin-prior-to-ipos-report
Boeit weinig.
Dit soort berichten zie je vaker en hebben nauwelijks impact op de markt.
Gelukkig maar want de crypto markt is wereldwijd en niet aan de nukken van een land gebonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Iedere 5 minuten candle van het afgelopen half uur begint even in het groen, maar daarna beginnen er toch een hoop mensen te verkopen :P

Meanwhile gaan we toch wel organisch omlaag. Dit soort exponentiele afbuigingen de afgrond in gaan vaker fout dan goed...
Next stop op de psychologische 50k?

Of gaan we deze week daadwerkelijk nog op zoek naar 43k?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Op de 4H ziet het er nog niet lekker uit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jIhI-r82163EzBkzgC3718wlxBE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MPwQrYxXkuEfkwPq3RitpKtJ.png?f=fotoalbum_large

Op de 1D en 1H zit Bitcoin nu ook op een niveau dat het moet houden.

Ik ben uitgestapt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ACz6cyweVVuPcOM1Aqc9pgbFI-U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8miCyl6EkKMzwX66VowGAjwW.png?f=user_large

Kan maar zo een retest van de MA99 op 48.450 USD worden. Ik stel weer wat buy orders in in die regionen, maar er zijn natuurlijk 3 mogelijke scenario's:
  1. Zo laag komt de koers niet -> Dan koop ik weer terug
  2. Dat niveau houdt het
  3. Of dat niveau houdt het niet
Dus ik ga daar deze keer niet 100% all-in, maar met max 50% om te monitoren of het niveau het houdt of niet. Daarna bepaal ik wat ik met die overige 50% doe.

Ben ik overigens de enige waar de Binance tabs na enkele minuten niet meer de actuele koers laten zien maar zijn bevroren? En bij het schakelen tussen Binance tabs moet alles regelmatig opnieuw laden of zien de grafieken er beroerd uit.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Laatst online: 21:12

mvds

Totally awesome!

.oisyn schreef op maandag 22 februari 2021 @ 14:20:
Om mensen even een hart onder de riem te steken:

[Afbeelding]

There's no way but up ;)
ik las hark onder de riem :+ Ik dacht al... zo slecht gaat het toch niet :D Maar interpreteer ik het goed als ik zeg dat de piek van 2018 ongeveer gelijk ligt met de piek van nu. Dus dat de interval wat korter is? Want de vorm van de grafiek klopt wel aardig

Ik hoop eigenlijk op een correctie van 99,99% zodat ik woensdag wat BTC kan kopen om op mijn Ledger te zetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Taro schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:13:
Op de 4H ziet het er nog niet lekker uit:
[Afbeelding]

Ik ben uitgestapt:
[Afbeelding]
Kan maar zo een retest van de MA99 op 48.450 USD worden. Ik stel weer wat buy orders in in die regionen, maar er zijn natuurlijk 3 mogelijke scenario's:
  1. Zo laag komt de koers niet -> Dan koop ik weer terug
  2. Dat niveau houdt het
  3. Of dat niveau houdt het niet
Dus ik ga daar deze keer niet 100% all-in, maar met max 50% om te monitoren of het niveau het houdt of niet. Daarna bepaal ik wat ik met die overige 50% doe.

Ben ik overigens de enige waar de Binance tabs na enkele minuten niet meer de actuele koers laten zien maar zijn bevroren? En bij het schakelen tussen Binance tabs moet alles regelmatig opnieuw laden of zien de grafieken er beroerd uit.
ik heb hetzelfde. in de tabjes waar je niet op zit staan de getallen stil. zodra je er op klikt veranderen de getallen meteen en mist er soms iets in de grafiek qua up/down balken. ligt mogelijk aan chrome?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:03
Janpietertje89 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:24:
[...]

Ja dat is dus veel te simplistisch gedacht wat mij betreft. Die crypto die overblijft nadat jij je winst eruit hebt gehaald heeft ook een waarde, als die waarde daarna daalt heb je verlies, simpel zat. Het feit dat die waarde niet direct in fiat zit, wil niet zeggen dat je geen verlies kan maken.

Ik ben jaren geleden voor een heel klein bedrag ingestapt, dit is nu 30x meer waard en is onderdeel van mijn 'vermogen'. Is het voor mij geen verlies als die 30x ineens weer door de helft gaat omdat ik ten opzichte van mijn inleg nog steeds winst heb?

Om het nog extremer te maken, stel iemand steelt je overgebleven crypto nu, is dat geen verlies?
Het blijft inderdaad verlies als je crypto's nu bv -20% doen.
Maar als ik weet dat ik met diezelfde crypto's al 30x de inleg heb verdiend dan zou ik dat verlies minder erg vinden dan wanneer die 20% verlies is op mijn spaargeld waar ik 10 jaar voor gewerkt heb. En daarmee in feite 2 jaar voor niks heb gewerkt/gespaard.

En daarom vind ik verlies op de inleg dus zwaarder wegen dan verlies op cryptorendement, geld dat je sowieso alleen maar te danken hebt aan die muntjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Bjorn180179 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:00:
Verdikke nog een dip in aankomst. Die dodo had al een tik gehad en die kukkelt dan nu sowieso het nest uit ;w
Geen paniek! Ik geloof dat DODO er weer uitkruipt :) de golven zijn niet zo extreem meer & Binance heeft net marginated trading etc er voor aangezet.

Als BTC weer een beetje opkrabbelt gaat DODO als een raket. Ik heb nu in de dip groot bijgekocht :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Het Fantoom schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:18:
[...]

Het blijft inderdaad verlies als je crypto's nu bv -20% doen.
Maar als ik weet dat ik met diezelfde crypto's al 30x de inleg heb verdiend dan zou ik dat verlies minder erg vinden dan wanneer die 20% verlies is op mijn spaargeld waar ik 10 jaar voor gewerkt heb. En daarmee in feite 2 jaar voor niks heb gewerkt/gespaard.

En daarom vind ik verlies op de inleg dus zwaarder wegen dan verlies op cryptorendement, geld dat je sowieso alleen maar te danken hebt aan die muntjes.
Het geheim aan "verlies" is dat het pas verlies is als je uitcashed. Daarom is het ook aan te raden om met een plan te werk te gaan, inclusief exit strategy. Zet doelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:19
HoppyF schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:06:
[...]

Boeit weinig.
Dit soort berichten zie je vaker en hebben nauwelijks impact op de markt.
Gelukkig maar want de crypto markt is wereldwijd en niet aan de nukken van een land gebonden.
Je weet dat bijna 20% van de wereldbevolking in India woont he

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:51
Bartske schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:26:
[...]

Je weet dat bijna 20% van de wereldbevolking in India woont he
Two-thirds of people in India live in poverty: 68.8% of the Indian population lives on less than $2 a day. Over 30% even have less than $1.25 per day available - they are considered extremely poor.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-05 09:58
Is er nieuws van Ripple ? Of weer pump en dump?
Ik vind niet direct iets

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
  • Laatst online: 31-05 12:01
Wow ik had een heftige dag @ werk en heb echt 80% van de commotie gemist (uiteraard wel gezien dat BTC niet met een goede dag bezig was , maar niet de omvang). Zojuist weer het topic bijgelezen, knap werk van Oisyn/Taro om dat nog enigzins doable hoeveelheid te laten zijn zeker op een dag als vandaag.

@Taro ik heb weer eens wat vraagjes, if you don't mind ;). De 56k sell orders die je noemde waren dat wel stop losses of heb je ergens in de ontwikkelingen van vanochtend besloten dat er een resistance aan ging die je deed besluiten?

En de andere vraag. Ik meen dat je vrij recent weer de nodige BTC naar de ledger had gehaald. Reken jij op dit moment slim een bepaalde short positie op binance uit die je effectief in dezelfde staat zet als dat je de btc op de ledger ook verkoopt? Of transfer je daadwerkelijk van ledger weer naar binance om 100% uit te kunnen stappen? Dat kost je wat geld (niet heel belangrijk op de grootte van bedragen, dat snap ik) maar dat kost je ook vooral tijd die je niet altijd hebt? Hoe los je dat op?

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:19
mouzetc schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:28:
[...]

Two-thirds of people in India live in poverty: 68.8% of the Indian population lives on less than $2 a day. Over 30% even have less than $1.25 per day available - they are considered extremely poor.
https://www.businessinsid.../articleshow/78161500.cms

Er zijn veel mensen in armoede maar ook een groot verschil tussen arm en rijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Bartske op 22-02-2021 19:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Janpietertje89
Anoniem: 472287 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:23:
[...]

Het geheim aan "verlies" is dat het pas verlies is als je uitcashed. Daarom is het ook aan te raden om met een plan te werk te gaan, inclusief exit strategy. Zet doelen.
Waarom is het pas verlies als je het uitcashed? Het is gewoon onderdeel van je vermogen en als je vermogen daalt is dat verlies.

Stop met zwart wit denken met het idee dat alleen "euro's" meetellen in je vermogen en zie crypto ook gewoon als vermogen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
Anoniem: 472287 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:23:
[...]

Mijn doel was een lambo (lees: bedrag XXX), maar dan moet je daar wel aan toe komen hé ;).

Betekent dus ook dat ik nog in de game zit. Toch vertrouw ik het allemaal voor geen ene meter deze weken. Ik heb dus een bepaald -realistisch- doel voor mijn ogen waar ik redelijk in de buurt zit, maar als een flash crash of correctie je dan -30% bezorgt, ben ik opeens veel verder weg dan ik zou willen.

Om te voorkomen dat ik domme dingen ga doen, heb ik in ieder geval mijn inleg eruit gehaald en speel ik nu met de andere helft door, maar dat betekent wel dat die helft nu dubbel zoveel rendement op moet leveren om het doel alsnog te behalen :+.

Mocht de boel nou echt <20k gaan dan haal ik ook die oorspronkelijke inleg er wel weer bij. Mocht de boel naar 60-70k gaan, dan behaal ik mijn doel ook wel en stap ik er ook gewoon uit. Ben crypto wel weer een beetje zat eigenlijk, het vraagt teveel aandacht en levert relatief weinig op (de bedragen zijn leuk, maar niet als je het afzet tegen een goede nachtrust en gewoon normale mensen hobbies).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Janpietertje89 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:31:
[...]

Waarom is het pas verlies als je het uitcashed? Het is gewoon onderdeel van je vermogen en als je vermogen daalt is dat verlies.

Stop met zwart wit denken met het idee dat alleen "euro's" meetellen in je vermogen en zie crypto ook gewoon als vermogen.
Op die manier zit je je veel te druk te maken. Elke dag in winst/verlies denken. Als je een strategie hebt waar je in gelooft dan is je eindstation winst of verlies.

Ik mag dan niet weten wat de koers morgen is maar op de lange termijn heb ik wel een idee als deel van mijn strategie.

Daarnaast ook even precies doen wat je zelf al zegt maar niet begrijpt. Denk niet als vermogen in euro's. Zolang ik nog hetzelfde aan crypto holdings heb, is er toch geen verlies?

1BTC is 1BTC. Zit je ook elke dag naar je spaarrekening te staren en bij elke BTC pump "shit heb ik weer 0,1btc verloren vandaag"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ypuh schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:31:
[...]

Mijn doel was een lambo (lees: bedrag XXX), maar dan moet je daar wel aan toe komen hé ;).

Betekent dus ook dat ik nog in de game zit. Toch vertrouw ik het allemaal voor geen ene meter deze weken. Ik heb dus een bepaald -realistisch- doel voor mijn ogen waar ik redelijk in de buurt zit, maar als een flash crash of correctie je dan -30% bezorgt, ben ik opeens veel verder weg dan ik zou willen.

Om te voorkomen dat ik domme dingen ga doen, heb ik in ieder geval mijn inleg eruit gehaald en speel ik nu met de andere helft door, maar dat betekent wel dat die helft nu dubbel zoveel rendement op moet leveren om het doel alsnog te behalen :+.

Mocht de boel nou echt <20k gaan dan haal ik ook die oorspronkelijke inleg er wel weer bij. Mocht de boel naar 60-70k gaan, dan behaal ik mijn doel ook wel en stap ik er ook gewoon uit. Ben crypto wel weer een beetje zat eigenlijk, het vraagt teveel aandacht en levert relatief weinig op (de bedragen zijn leuk, maar niet als je het afzet tegen een goede nachtrust en gewoon normale mensen hobbies).
Je moet crypto ook niet alleen tijdens de bullruns doen.

De grootste "winnaars" kopen constant en cashen 1x per 3-4 jaar uit. En dan maken al die golfjes tussendoor inneens niet meer zo veel uit. De bagholders uit 2018 zijn de winnaars van 2021

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-06 08:51

MicroWhale

The problem is choice

Boven de 100k.

Nu we weten dat hij de 58k kan halen.... (ja, zo simpel denk ik met al die leuke hopium modellen (s2f en zo) als scenario, pick one).

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
Anoniem: 472287 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:35:
[...]

Op die manier zit je je veel te druk te maken. Elke dag in winst/verlies denken. Als je een strategie hebt waar je in gelooft dan is je eindstation winst of verlies.

Ik mag dan niet weten wat de koers morgen is maar op de lange termijn heb ik wel een idee als deel van mijn strategie.

Daarnaast ook even precies doen wat je zelf al zegt maar niet begrijpt. Denk niet als vermogen in euro's. Zolang ik nog hetzelfde aan crypto holdings heb, is er toch geen verlies?

1BTC is 1BTC. Zit je ook elke dag naar je spaarrekening te staren en bij elke BTC pump "shit heb ik weer 0,1btc verloren vandaag"
Ik heb in het voorjaar van 2017 wat muntjes gekocht en sindsdien niets meer gekocht of verkocht dus maak je om mij maar niet druk. Mijn totale vermogen heeft een waarde en die druk ik niet uit in 3 aandelen x, 1btc, 3 schapen en een kip maar in euro's. En die waarde in euro's bepaald uiteindelijk hoe rijk ik me voel :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ypuh
Anoniem: 472287 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:37:
[...]

Je moet crypto ook niet alleen tijdens de bullruns doen.

De grootste "winnaars" kopen constant en cashen 1x per 3-4 jaar uit. En dan maken al die golfjes tussendoor inneens niet meer zo veel uit. De bagholders uit 2018 zijn de winnaars van 2021
Fijn dat ik in ieder geval ff genoemd wordt.

Inderdaad, bagholder no more. De afgelopen weken heb ik alweer tientallen potentiele Ypuh's voorbij zien komen in dit topic. Je wilt ze bij hun oren pakken en de les lezen, maar niemand wil dat eigenlijk horen en het is ook veel leuker om ze tegen dezelfde paal aan te zien lopen als ik dat deed.

Heb ik bijgekocht toen het op 3k stond? Nee, geen haar die er over nadacht. Bij 10k begon het te twijfelen en bij 15k toch maar weer gedaan. Geen seconde spijt van, maar ik wil eenzelfde scenario als 2018 voorkomen uiteraard. Eerste wijze les is alvast; geen shitcoins of shitcoins niet voor langer dan 1-2 maanden.

Eigenlijk wil ik gewoon op de top van de markt een clean exit. M'n geld verbrassen aan iets totaal onnodigs. Nog even nagenieten van het bloed wat door de straten vloeit in combinatie met het gejank in een topic dat weer vervallen is tot een slowchat, gerund door admins die zich hoofdschuddend afvragen waarom ze geen kleuterjuf geworden zijn om er zo toch nog iets aan te verdienen. Vervolgens 3 jaar leuke dingen doen i.p.v. naar grafiekjes kijken en bij de start van de volgende bullrun er weer op tijd bij zijn.

How's that for an exit strategy?

Acties:
  • +38 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:54
Hier dan de aanschaf van mn crypto winst 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RPg8sbzXMDxVoerJ8zwpHf2h_wA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4danGTucJg3wATn8jbaW6DgA.jpg?f=fotoalbum_large

DOT, BTC en ook wel LTC: bedankt _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-05 15:30
Richh schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:09:
Iedere 5 minuten candle van het afgelopen half uur begint even in het groen, maar daarna beginnen er toch een hoop mensen te verkopen :P

Meanwhile gaan we toch wel organisch omlaag. Dit soort exponentiele afbuigingen de afgrond in gaan vaker fout dan goed...
Next stop op de psychologische 50k?

Of gaan we deze week daadwerkelijk nog op zoek naar 43k?
We hebben de sub50k al aangetikt vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-06 13:58
nemesis2212 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:17:
[...]

ik heb hetzelfde. in de tabjes waar je niet op zit staan de getallen stil. zodra je er op klikt veranderen de getallen meteen en mist er soms iets in de grafiek qua up/down balken. ligt mogelijk aan chrome?
Heb ik ook, sinds vandaag. Heeft waarschijnlijk met het volume te maken, de website heeft het een beetje moeilijk
Pagina: 1 ... 18 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het topic verzandt na verloop van tijd toch weer regelmatig in een slowchat, maar voor de goede orde, slowchat is hier niet gewenst. Daarom:
  • Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom. Voegt je post niets toe voor anderen? Post dan niet, het is hier geen persoonlijk dagboek.
  • Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
  • Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.

En verder wat algemene regels
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!