Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic #2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 31 Laatste
Acties:
  • 178.105 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamthefish
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-01 19:33
Bij mij begon Binance gister al met bevriezen. Nu steeds vaker blijven koersen op zwart staan, erg onhandig.. ik gebruik overigens de app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ypuh schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:45:
[...]

Fijn dat ik in ieder geval ff genoemd wordt.

Inderdaad, bagholder no more. De afgelopen weken heb ik alweer tientallen potentiele Ypuh's voorbij zien komen in dit topic. Je wilt ze bij hun oren pakken en de les lezen, maar niemand wil dat eigenlijk horen en het is ook veel leuker om hun tegen dezelfde paal aan de zien lopen als ik dat deed.

Heb ik bijgekocht toen het op 3k stond? Nee, geen haar die er over nadacht. Bij 10k begon het te twijfelen en bij 15k toch maar weer gedaan. Geen seconde spijt van, maar ik wil eenzelfde scenario als 2018 voorkomen uiteraard. Eerste wijze les is alvast; geen shitcoins of shitcoins niet voor langer dan 1-2 maanden.

Eigenlijk wil ik gewoon op de top van de markt een clean exit. M'n geld verbrassen aan iets totaal onnodigs. Nog even nagenieten van het bloed wat door de straten vloeit in combinatie met het gejank in een topic dat weer vervallen is tot een slowchat en admins zich afvragen waarom ze geen kleuterjuf geworden zijn. Vervolgens 3 jaar leuke dingen doen i.p.v. naar grafiekjes kijken en bij de start van de volgende bullrun er weer op tijd bij zijn.

How's that for an exit strategy?
Excellent! Ik vind hem helemaal goed. Wellicht met toch wat bijkopen in de bloederige jaren?

Anyways, daar doelde ik dus op. Onder de streep eindig je met winst.

Clean exit op de top :+ jaja, dromen doen we allemaal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:00
TWeaKLeGeND schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:47:
[...]

We hebben de sub50k al aangetikt vandaag
Een uur geleden leek het erop dat we er nog een keer heen zouden gaan :P

Gelukkig zijn de laatste candles groen, wat toch wel erg positief is als je het mij vraagt :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
@twit Op basis van gevoel & patroonherkenning. Ik heb inmiddels niets meer op de Ledger staan, ik wil graag aan de buy/sell knoppen kunnen zitten met dergelijke bedragen.

@Iamthefish Same here, gisteren of eergisteren. Denk dat Binance een performance optimalisatie heeft doorgevoerd die tabs pauzeert als ze xx minuten niet worden bekeken. Voorkomt behoorlijk wat verkeer, maar ik heb nu al een paar keer een daling/stijging gemist omdat de waarde in de tab niet overeen kwam met de actuele koers. Hopelijk draaien ze die aanpassing weer terug.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:46
@ybos Dat is precies wat ik bedoelde met geld verbrassen aan iets totaal onnodigs. Dat zijn vaak veruit de leukste aankopen waar je het meeste plezier uit haalt! Mijn voorwaarde is wel dat ik het dan ook regelmatig gebruik, maar dat zou in dit geval wel goed komen.

Veel plezier en bedankt voor dit prachtige voorbeeld :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 03:24
Taro schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:50:
@twit Op basis van gevoel & patroonherkenning. Ik heb inmiddels niets meer op de Ledger staan, ik wil graag aan de buy/sell knoppen kunnen zitten met dergelijke bedragen.
Momenteel wel herkenbaar ja, maar dergelijke bedragen wil ik eigenlijk ook niet op exchanges hebben staan, lastig lastig, daarom leek mij spreiden over enkele exchanges voor nu even het handigst, zit jij met alles bij 1 toko? Ik heb gekozen voor 4 stuks met elk tussen de 20 en 30%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
TWeaKLeGeND schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:54:
[...]

Momenteel wel herkenbaar ja, maar dergelijke bedragen wil ik eigenlijk ook niet op exchanges hebben staan, lastig lastig, daarom leek mij spreiden over enkele exchanges voor nu even het handigst, zit jij met alles bij 1 toko? Ik heb gekozen voor 4 stuks met elk tussen de 20 en 30%
Denk dat er vandaag of morgen geen exchange omvalt. Het is niet dat er nu massa's cash de deur uitvliegen, eerder andersom. Verder zijn de volumes zo hoog dat ze allemaal liquide genoeg zijn lijkt me. Dan moet er al echt een hack komen.

Volgens mij is de waarschuwing van geen geld op exchanges vooral gericht op het langere tijd holden. Persoonlijk heb ik er weinig moeite mee m'n crypto's voor een paar maanden op een exchange te laten staan zo lang ik 100+ keer per dag de koersen check.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 03:24
Ypuh schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:56:
[...]

Denk dat er vandaag of morgen geen exchange omvalt. Het is niet dat er nu massa's cash de deur uitvliegen, eerder andersom. Verder zijn de volumes zo hoog dat ze allemaal liquide genoeg zijn lijkt me. Dan moet er al echt een hack komen.

Volgens mij is de waarschuwing van geen geld op exchanges vooral gericht op het langere tijd holden. Persoonlijk heb ik er weinig moeite mee m'n crypto's voor een paar maanden op een exchange te laten staan zo lang ik 100+ keer per dag de koersen check.
Inmiddels staat de teller van exchanges waarbij ik niet meer kan inloggen op een stuk of 8 en heb ik momenteel funds op een exchange die mijn geld gegijzeld heeft tot ik (naar mijn gevoel) voor ze in een kokertje pis en wat wangslijmvlies geef. Die exchange gaat niet omvallen en zal over een weekje mijn withdrawals vast weer aanzetten na de anale probing, maar het is in deze volatiele tijden helemaal niet fijn dat ik daardoor nu dus die funds niet goed kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMaartuh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-07-2023
Waarom zetten jullie je spullen op zo'n electronische ledger eigenlijk?

Ik zat juist te kijken naar een stell wallet, bij die electronische ben ik bang dat hij stuk gaat, die hebben geen voordeel tov een laptop of iets dergelijks toch? (nouja, naast het minder hack oppervlak hebben dan)

Ben je niet bang dat hij het ineens niet meer doet bijvoorbeeld na een aantal jaar?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:43
MantaMaartuh schreef op maandag 22 februari 2021 @ 20:08:
Waarom zetten jullie je spullen op zo'n electronische ledger eigenlijk?

Ik zat juist te kijken naar een stell wallet, bij die electronische ben ik bang dat hij stuk gaat, die hebben geen voordeel tov een laptop of iets dergelijks toch? (nouja, naast het minder hack oppervlak hebben dan)

Ben je niet bang dat hij het ineens niet meer doet bijvoorbeeld na een aantal jaar?
Zolang je je 24 woordjes hebt heb je toegang tot je munten.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:21:
[...]

Geen paniek! Ik geloof dat DODO er weer uitkruipt :) de golven zijn niet zo extreem meer & Binance heeft net marginated trading etc er voor aangezet.

Als BTC weer een beetje opkrabbelt gaat DODO als een raket. Ik heb nu in de dip groot bijgekocht :)
Zou mooi zijn. Ik had nog een beetje ripple en heb dat met een beetje winst weggedaan en ook extra dodootjes bijgekocht.

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
TWeaKLeGeND schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:54:
[...]

Verspreid over Binance, Coinbase, Bitvavo en Bilaxy. En daarnaast ook regelmatig Metamask & Ledger. Risico spreiden is inderdaad erg belangrijk.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online

@Iamthefish Same here, gisteren of eergisteren. Denk dat Binance een performance optimalisatie heeft doorgevoerd die tabs pauzeert als ze xx minuten niet worden bekeken. Voorkomt behoorlijk wat verkeer, maar ik heb nu al een paar keer een daling/stijging gemist omdat de waarde in de tab niet overeen kwam met de actuele koers. Hopelijk draaien ze die aanpassing weer terug.
Schermen los zetten, niet in tabs, al geprobeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bjorn180179 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 20:12:
[...]

Zou mooi zijn. Ik had nog een beetje ripple en heb dat met een beetje winst weggedaan en ook extra dodootjes bijgekocht.
Tot nu toe, after-dip, golft hij exact mee met BTC. Het vertrouwen zal weer even terug moeten komen, of een goeie pump. Er is wel activiteit want er worden constant sellwalls geplaatst en weer weggehaald op DODO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:15
ybos schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:46:
Hier dan de aanschaf van mn crypto winst 8)

[Afbeelding]

DOT, BTC en ook wel LTC: bedankt _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Over een jaar de duurste brommert ooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:14
Vraagje, ik kan me iets herinneren van een paar jaar terug mbt het verzenden van NEO. Iets met geen of juist wel hele NEO versturen en deel kwijt raken door verzenden.

Weet niet meer hoe het zat en kan het ook niet goed terug vinden.

Dus iemand een idee hoe je bijvoorbeeld 3 neo van een ledger het beste kan versturen naar een exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 13:11
Eveen een vraagje tussendoor,

Hoeveel crypto's tracken jullie op het moment ?

Ik zelf heb een lijstje van 20 die ik in de gaten hou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motorhelm
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Zo, Swissborg will ook de 1 dollar weer aantikken, zal die er eindelijk voorbij gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Palindrome schreef op maandag 22 februari 2021 @ 20:38:

Welke en waarom? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Palindrome schreef op maandag 22 februari 2021 @ 20:38:

Max iets van 8 ofzo, anders wordt ik knettergek. Weet niet hoe het met jullie zit, maar af en toe verwacht mijn baas ook nog gewoon dat ik iets doe voor ze en zo lang m'n crypto niet maal 100 gaat, blijft dat ook nog wel even zo ben ik bang.

Meestal focus ik maar op 1-3.

Overigens wat vervelend inderdaad die update van Binance dat de koersen bevroren staan. 9/10x check ik alleen wat in de tab staat en moet nu steeds de pagina verversen om te zien wat er gebeurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

Voor de mensen met xrp hier is een leuk filmpje.van een jurist die de cse bijhoudt en vandaag de pre trial court hearing behandeld.
YouTube: Lawyer Jeremy Hogan Discusses the SEC vs Ripple Pre-Trial Court Hear...

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnW1
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-08-2021
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2021 @ 20:24:
[...]

Tot nu toe, after-dip, golft hij exact mee met BTC. Het vertrouwen zal weer even terug moeten komen, of een goeie pump. Er is wel activiteit want er worden constant sellwalls geplaatst en weer weggehaald op DODO.
Dodo nog in de PF? Zelf heb ik vandaag ze de deur uit gekocht op 5,55. Wat buy orders voor de nacht in zetten rond de 4,7$ is het plan. Vaak zie je tussen 0400 en 0600 uur een dip. Hopen dat dit vannacht weer zo is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
@Verwijderd ik moet je toch deels gelijk gaan geven wat betreft ETH :P

ETH/USD heeft het significant slechter gedaan dan veel andere top alts vandaag. De korte termijn ziet er licht bearish uit, vraag me af of de daily close boven de MA21 zal zijn zo rond de 1730. Het is wachten op wat BTC gaat doen de komende dagen. Consolidatie tussen 52k en 55k biedt weer wat perspectief voor ETH/BTC. 2300 nog steeds binnen bereik, alleen met een week (extra) vertraging :P

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
graceful schreef op maandag 22 februari 2021 @ 20:15:
[...]

Schermen los zetten, niet in tabs, al geprobeerd?
Helpt helaas ook niet. We zitten het maar even uit, hopelijk komt Binance met een fix.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Dracula schreef op maandag 22 februari 2021 @ 20:38:
Vraagje, ik kan me iets herinneren van een paar jaar terug mbt het verzenden van NEO. Iets met geen of juist wel hele NEO versturen en deel kwijt raken door verzenden.

Weet niet meer hoe het zat en kan het ook niet goed terug vinden.

Dus iemand een idee hoe je bijvoorbeeld 3 neo van een ledger het beste kan versturen naar een exchange
NEO altijd in hele aantallen versturen, GAS wordt gebruikt voor het financieren van de transactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Denk dat Binance een performance optimalisatie heeft doorgevoerd die tabs pauzeert als ze xx minuten niet worden bekeken. Voorkomt behoorlijk wat verkeer, maar ik heb nu al een paar keer een daling/stijging gemist omdat de waarde in de tab niet overeen kwam met de actuele koers. Hopelijk draaien ze die aanpassing weer terug.
Ik heb hier 4 tabs open op de 3 min die de hele dag al netjes lopen. Verder nog 1 tab in een andere browser die ook al de hele dag netjes blijft lopen op de 1 min.

Moet wel toegeven dat het heel af en toe wel eens voorkomt dat een chart blijft hangen, maar vandaag hier dus geen enkel probleem. Dus dat Binance dit doet lijkt mij sterk want dan zou ik het ook wel hebben.

Wat ik wel vanmiddag had is dat de candles heel raar gingen doen toen tijdens de run omhoog vanuit de dip. In plaats van hoge candles waren ze allemaal zeer plat waarbij een refresh nodig was om de oude candles weer normaal te krijgen waarbij de nieuwe candles het nog steeds deden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jedi_Pimp schreef op maandag 22 februari 2021 @ 20:44:
@Verwijderd ik moet je toch deels gelijk gaan geven wat betreft ETH :P

ETH/USD heeft het significant slechter gedaan dan veel andere top alts vandaag. De korte termijn ziet er licht bearish uit, vraag me af of de daily close boven de MA21 zal zijn zo rond de 1730. Het is wachten op wat BTC gaat doen de komende dagen. Consolidatie tussen 52k en 55k biedt weer wat perspectief voor ETH/BTC. 2300 nog steeds binnen bereik, alleen met een week (extra) vertraging :P
Ha! Dat hoor ik graag natuurlijk :+

Jep, ook hier blijkt weer dat er minder support is voor ETH. Ben blij dat ik ze (even) niet heb. Ik kom weer terug bij ome ETH zodra ze voortgang boeken en niet elk nieuwsbericht een vertraging is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

JohnW1 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 20:43:
[...]

Dodo nog in de PF? Zelf heb ik vandaag ze de deur uit gekocht op 5,55. Wat buy orders voor de nacht in zetten rond de 4,7$ is het plan. Vaak zie je tussen 0400 en 0600 uur een dip. Hopen dat dit vannacht weer zo is
Ja, DODO in de dip gekocht. Ik zie kansen in de diepste dalers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsmeSnitchess
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-04 12:54
Hoi allen, dit zou vast 1 van de domme vragen kunnen zijn die genegeerd zal worden, maar ik zit een paar dagen te zoeken naar een gepast antwoord, Google & Youtube geven die tot nu toe nog niet. Stuitte nu toevallig op Tweakers :-)

Ik ben nieuw in de crypto wereld, heb voor de zekerheid alvast een Ledger gehaald.

Maar snap er geen drol van, dacht dat crypto ook buiten Ledger Live gekocht kon worden dat op de wallet geplaatst kan worden maar vind het dus nog al verwarrend.

Ik maak zelf gebruik van Bitvavo maar snap niet hoe ik mijn munten (bijv Chiliz) vanuit hier op de Ledger kan zetten.. las dat het moet kunnen via Etherium maar die kan ik blijkbaar in de Ledger Live kopen in die applicatie.. Iemand een goed artikel of filmpje voor mij en de andere beginners?

Groetjes
Tom

[ Voor 8% gewijzigd door ItsmeSnitchess op 22-02-2021 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ItsmeSnitchess schreef op maandag 22 februari 2021 @ 21:08:
Hoi allen, dit zou vast 1 van de domme vragen kunnen zijn die genegeerd zal worden, maar ik zit een paar dagen te zoeken naar een gepast antwoord en Google & Youtube geven die tot nu toe nog niet. Stuitte nu toevallig op Tweakers :-)

Ik ben nieuw in de crypto wereld, heb voor de zekerheid alvast een Ledger gehaald.

Maar snap er geen drol van, dacht dat crypto ook buiten Ledger Live gekocht kon worden dat op de wallet geplaatst kan worden maar vind het dus nog al verwarrend.

Ik maak zelf gebruik van Bitvavo maar snap niet hoe ik mijn munten vanuit hier op de Ledger kan zetten.. iemand een goed artikel of filmpje voor mij en de andere beginners?

Groetjes
Tom
Al gezocht naar iets als dit: How to move crypto to your Ledger. Of iets als: How a Ledger transfer works. Moet genoeg te vinden zijn gok ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

XLM (Stellar Lumens), heeft veel nieuwe partnerships de komende weken.

[YouTube: XLM Just Got A MAJOR Partnership | BREAKING NEWS]
Goede video. Flink wat kunnen inkopen op 0.37.
Even in de gaten houden dus :)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Ypuh
De beer is weer los. Ik herhaal dames en heren, de beer is los. Einde bericht.

(Of eigenlijk is het geen beer, maar een bull. Na alle paniek staan we weer op hetzelfde punt als vanmorgen. Wie ist moglich?)

* Ypuh begint zich vertwijfelt af te vragen of dit soort berichten nog wel mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn180179
Ik heb een vraag over beefy.finance. Ik heb daar pannekoekjes staan. Wat is nu het verschil tussen Cake Smart en Cake Autofarm? Is dat alleen de apy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Heb trouwens wat geprobeerd te traden op Binance, maar moet zeggen dat Coinbase Pro toch wel makkelijker is. Heb het gevoel dat je bij Binance de munten door het bos niet meer kan zien. Zoveel keuze. Ook veel verschillende markten. Dat BNB is leuk, maar kan flink lastig zijn met omrekenen naar fiat omdat de waarde steeds veranderd. Veel verschillende vensters in de gaten houden dus.

Bij coinbase pro heb je minder keuze, maar raak je ook snel het overzicht kwijt. Wel is de P/L bij Binance handig. Heb je bij CBP niet echt. (Kun je ook wel zelf bijhouden).

Na een weekje Binance toch maar weer terug naar Coinbase Pro gegaan. Of misschien ze samen gebruiken voor de munten die beiden platformen missen.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bensimpel schreef op maandag 22 februari 2021 @ 21:21:
Heb trouwens wat geprobeerd te traden op Binance, maar moet zeggen dat Coinbase Pro toch wel makkelijker is. Heb het gevoel dat je bij Binance de munten door het bos niet meer kan zien. Zoveel keuze. Ook veel verschillende markten. Dat BNB is leuk, maar kan flink lastig zijn met omrekenen naar fiat omdat de waarde steeds veranderd. Veel verschillende vensters in de gaten houden dus.

Bij coinbase pro heb je minder keuze, maar raak je ook snel het overzicht kwijt. Wel is de P/L bij Binance handig. Heb je bij CBP niet echt. (Kun je ook wel zelf bijhouden).

Na een weekje Binance toch maar weer terug naar Coinbase Pro gegaan. Of misschien ze samen gebruiken voor de munten die beiden platformen missen.
Zodra je er aan went is het makkelijk. Ook geeft Binance constant de waarde in € of $ of wat je maar wilt weer naast de waarde in trading pair currency.

Het is een beetje apple/android verhaal. Het is maar waar je aan gewend bent.

Probeer voor de lol eens Gate.IO dat is pas hoofdpijn :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Heb het gevoel dat je bij Binance de munten door het bos niet meer kan zien. Zoveel keuze. Ook veel verschillende markten. Dat BNB is leuk, maar kan flink lastig zijn met omrekenen naar fiat omdat de waarde steeds veranderd. Veel verschillende vensters in de gaten houden dus.
Je hoeft natuurlijk niet alle munten in de gaten te houden. Alles onder de 50 miljoen volume raak ik sowieso meestal niet aan. Alles onder de 5 miljoen wil je al helemaal niet aanraken. Ik heb een standaard lijstje met favorieten van ongeveer 15 tot 20 stuks en wat de rest doet boeit niet. Af en toe eens kijken of er wat nieuwe hype projecten zijn die in de lijst moeten of wat er uit halen dat weinig meer doet en naar een laag volume is gegaan. Verder hoef je ook niet in BTC of BNB te traden, maar kan USDT ook. Binance heeft inderdaad heel veel opties, maar je kan prima de opties voor jezelf beperken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online

Als je een beetje rechttoe, rechtaan crypto wilt kopen dan kan dat ook makkelijk in Binance.

https://www.binance.com/e...o?channel=wallet&fiat=EUR

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
** Feedback aub in het feedbacktopic: Feedback op het cryptocurrency forum **

In dat licht; hier een pareltje van het AD. Millenials willen wel miljonair worden, maar het hoeft niet per se: Millennials in de ban van bitcoin: ‘Ik zou wel miljonair willen worden, maar het is niet mijn grootste doel’ (wel ff incognito openen).

[ Voor 29% gewijzigd door Taro op 22-02-2021 21:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 18-09 12:58
Wie zit er nog in de pannenkoeken?
Als ik de hourly bekijk dan vormt zich wellicht een bull flag, mocht Bitcoin geen rare dingen meer doen dan zullen we misschien aan het eind van de werkweek een move zien.. Hopelijk naar boven ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:30

knakworst

Get more sats!

Raaafie schreef op maandag 22 februari 2021 @ 21:37:
Als ik de hourly bekijk dan vormt zich wellicht een bull flag, mocht Bitcoin geen rare dingen meer doen dan zullen we misschien aan het eind van de werkweek een move zien.. Hopelijk naar boven ;)
Ik zit weer dik in de pannenkoeken, staan veilig in de syrup pool.

Hopelijk komt er wat stabiliteit in de koers dan kun je rustig profiteren van de apy, de koers van de laatste dagen was wat hectisch.

[ Voor 14% gewijzigd door knakworst op 22-02-2021 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 13:11
Bensimpel schreef op maandag 22 februari 2021 @ 21:13:

Zit al in de rit vanaf 0,0670 maar tof dat er nog nieuwe ontwikkelingen zijn, vond het al wat stil worden na het Ukraine nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-09 23:21
Ypuh schreef op maandag 22 februari 2021 @ 21:29:
[...]

De kunst is om naast ieder stukje onzin iets nuttigs te zetten. Een tweet van Elon of foto van een Ledger ofzo Op die manier kun je volledig naast de pot pissen zonder gesnapt te worden.

In dat licht; hier een pareltje van het AD. Millenials willen wel miljonair worden, maar het hoeft niet per se: Millennials in de ban van bitcoin: ‘Ik zou wel miljonair willen worden, maar het is niet mijn grootste doel’ (wel ff incognito openen).
Haha snap wat je bedoelt, maar het gekke is juist dat er ook vragen/opmerkingen over crypto zijn verwijderd.

Ik bedoel meningen peilen over een coin moet gewoon kunnen. Als je bijv. Travala.com neemt. Die was vorig jaar in de zomer hard gestegen terwijl het nog volop corona was. Dan mag ik toch heus wel peilen wat de verwachtingen van komende zomer zijn. (Het kan dit jaar misschien wel harder stijgen) En dat is dan niet bepalend voor mij, maar neem je toch wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:38
Goedenavond allen hier, ik heb een vraagje.

Bij binance kun je 6 schermen in 1 openen dat is mooi maar als ik een 2e open dan krijg ik dezelfde coins als de eerste. nu kan ik dat dan wel handmatig veranderen maar niet opslaan. heb ook al 4 3 en 2 open staan maar heb meer dan 15 muntjes. de rest heb ik gebookmarked en dan opent die dus netjes zoals ingesteld.

Is er een soortgelijkend programma die hetzelfde kan maar dat ik meerdere vensters krijg zodat ik mijn hele pf kan zien en in de gaten houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bjorn180179
Raaafie schreef op maandag 22 februari 2021 @ 21:37:
Ik heb ze in cake autofarm staan. Hopelijk een goede keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
Jumpiefox schreef op maandag 22 februari 2021 @ 20:43:
Voor de mensen met xrp hier is een leuk filmpje.van een jurist die de cse bijhoudt en vandaag de pre trial court hearing behandeld.
YouTube: Lawyer Jeremy Hogan Discusses the SEC vs Ripple Pre-Trial Court Hear...
Heb hem gezien,

Wel mooi om te horen dat een Exchange in 2019 in gesprek was met de SEC of ze XRP mochten verhandelen.
Toen kreeg men geen “nee” te horen.
Toen werd het dus niet gezien als een security, anders had die Exchange er niet in mogen handelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 8baan
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19-03-2021
Toerq schreef op maandag 22 februari 2021 @ 21:47:
Goedenavond allen hier, ik heb een vraagje.

Bij binance kun je 6 schermen in 1 openen dat is mooi maar als ik een 2e open dan krijg ik dezelfde coins als de eerste. nu kan ik dat dan wel handmatig veranderen maar niet opslaan. heb ook al 4 3 en 2 open staan maar heb meer dan 15 muntjes. de rest heb ik gebookmarked en dan opent die dus netjes zoals ingesteld.

Is er een soortgelijkend programma die hetzelfde kan maar dat ik meerdere vensters krijg zodat ik mijn hele pf kan zien en in de gaten houden.
Deze werd hier laatst door iemand gepost:

https://www.multicoinchar...E:ETHUSDT,BINANCE:XRPUSDT

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ypuh
Vandaag nog een nieuwberichtje van Business Insider: "Bitcoin krijgt steeds meer sekte-achtige trekjes en wordt gestuwd door ‘magisch denken’, aldus de baas van de vermogenstak van Barclays".

Zit ook nog een mooie reference naar DODO in verstopt voor de kenners.

Uiteindelijk denk ik dat dit soort pipo's wel soort van gelijk hebben. Ik 'geloof' niet in crypto, niet in de huidige opzet in ieder geval. Ik vergelijk het maar met de Dotcom bubble, tussen de pakweg 9.000 shitcoins van dit moment zitten misschien wel de nieuwe Amazon, Apple en Google, maar ik denk niet dat we daar nu al zijn. Bitcoin als betaalmiddel in de huidige vorm lijkt me onmogelijk, anderzijds is goud dat ook en wordt daar ook nog volop mee gespeculeerd.

Korte termijn zie ik veel gelijkenissen met 2017/18. Henk en Ingrid hebben de handen alweer aan de knoppen. RTL Z en andere media hebben hun itempjes alweer plichtmatig afgewerkt. De slowchat is alweer gevuld met hodl'ers die hun coins al 8 dagen(!!!) vast houden en de gevestigde orde inclusief de nieuwe Godfather Elon beginnen alweer te zeiken. Het riedeltje 'nu is alles anders want institutionele beleggers [vul in namen van een 2-3tal bedrijven waarvan je nog nooit eerder gehoord hebt]' en ik heb de eerste fork ook al voorbij zien komen.

Ik voorspel dat het binnen nu en 2 weken gedaan is, maar dat de klap wel iets zachter zal zijn dan de vorige keer. In principe is dat goed nieuws voor de lange termijn, maar zelf wil ik dat niet van A tot Z meebeleven (only the happy days!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:39
Bensimpel schreef op maandag 22 februari 2021 @ 21:13:

XLM, wanneer gaat die nou eens echt beuken? Wel interessant, ik stap misschien ook nog even in zo.

Ben wel benieuwd of xrp nou echt veel invloed heeft op xlm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Ypuh schreef op maandag 22 februari 2021 @ 22:10:
Vandaag nog een nieuwberichtje van Business Insider: "Bitcoin krijgt steeds meer sekte-achtige trekjes en wordt gestuwd door ‘magisch denken’, aldus de baas van de vermogenstak van Barclays".

Uiteindelijk denk ik dat dit soort pipo's wel soort van gelijk hebben. Ik 'geloof' niet in crypto, niet in de huidige opzet in ieder geval. Ik vergelijk het maar met de Dotcom bubble, tussen de pakweg 9.000 shitcoins van dit moment zitten misschien wel de nieuwe Amazon, Apple en Google, maar ik denk niet dat we daar nu al zijn. Bitcoin als betaalmiddel in de huidige vorm lijkt me onmogelijk, anderzijds is goud dat ook en wordt daar ook nog volop mee gespeculeerd.

Korte termijn zie ik veel gelijkenissen met 2017/18. Henk en Ingrid hebben de handen alweer aan de knoppen. RTL Z en andere media hebben hun itempjes alweer plichtmatig afgewerkt. De slowchat is alweer gevuld met hodl'ers die hun coins al 8 dagen(!!!) vast houden en de gevestigde orde inclusief de nieuwe Godfather Elon beginnen alweer te zeiken. Het riedeltje 'nu is alles anders want institutionele beleggers [vul in namen van een 2-3tal bedrijven waarvan je nog nooit eerder gehoord hebt]' en ik heb de eerste fork ook al voorbij zien komen.

Ik voorspel dat het binnen nu en 2 weken gedaan is, maar dat de klap wel iets zachter zal zijn dan de vorige keer. In principe is dat goed nieuws voor de lange termijn, maar zelf wil ik dat niet van A tot Z meebeleven (only the happy days!).
Wat betreft het altcasino ben ik met je eens.
Ik hoor te veel mensen in de omgeving opeens over crypto praten.
Ook vallen de vele reclames mij op: In bushokjes, langs de voetbalvelden, op de radio, tv, etc.
Zoveel shitcoins voorbij zien komen, het lijkt wel '18..

Maar goed. Ik pak m'n zak popcorn en kijk toe.
Trade vrij weinig laatste week moet ik zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE

onderbuik of harde data? Qua correctie vandaag is het alweer bijna rechtgetrokken. Volgens mij zit er nog wel weer ene run omhoog in nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevix
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 16-09 09:45
Motorhelm schreef op maandag 22 februari 2021 @ 20:39:
Zo, Swissborg will ook de 1 dollar weer aantikken, zal die er eindelijk voorbij gaan?
1 dollar is aangetikt! Swissborg blijft een waardevolle toevoeging op de mindere dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
AMARONE schreef op maandag 22 februari 2021 @ 22:17:
[...]
onderbuik of harde data? Qua correctie vandaag is het alweer bijna rechtgetrokken. Volgens mij zit er nog wel weer ene run omhoog in nog.
100% onderbuik. Als ik harde data had dan zat ik hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 23:23
Zie nu maar eens een goed instap moment te vinden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Justevo schreef op maandag 22 februari 2021 @ 22:32:
Daarmee geef je aan dat je verwacht dat de koers verder zal stijgen, dan kan je nu toch alsnog instappen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:10

YES

Moderator General Chat
Mijn gehele PF is inmiddels aan het stijgen. Ik zou nu nog instappen, geen garantie op succes natuurlijk maar volgens mij zijn we voor nu wel even uit de dip zo te zien. Kan best zijn dat het morgenochtend toch weer een correctie gekregen heeft, je weet het nooit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raaafie
  • Laatst online: 18-09 12:58
Vandaag nog een nieuwberichtje van Business Insider: "Bitcoin krijgt steeds meer sekte-achtige trekjes en wordt gestuwd door ‘magisch denken’, aldus de baas van de vermogenstak van Barclays"
Hij heeft het erover dat Bitcoin geen wereldvaluta kan worden of acht de kans hiervan klein. Volgens mij zijn daar al meer mensen over uit. Iets met store of value?

Anders denkenden in een hoekje stoppen en benoemen tot sekte?

En dan ook nog de crypto bullrun vergelijken met de pump & dump van WSB..

Ja, lekker artikeltje weer :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:39
DarkShadow schreef op maandag 22 februari 2021 @ 20:37:
[...]

Over een jaar de duurste brommert ooit
no regrets 8)
misschien zijn we over n jaar allemaal dood.
Toen de waarde van mijn crypto in 2017 5,5 keer zoveel waard was als de inleg dacht ik ook, niet verkopen, wordt alleen maar meer, dat heb ik geweten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motorhelm
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Kevix schreef op maandag 22 februari 2021 @ 22:18:
[...]

1 dollar is aangetikt! Swissborg blijft een waardevolle toevoeging op de mindere dagen.
Inderdaad, jammer dat ik er geen sell order doorheen kreeg bij die piek van 1.40 om later weer in te kopen :D
Maar goed, een gegeven paard mag ik niet in de bek kijken, er zit eindelijk weer wat beweging in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
Taro schreef op maandag 22 februari 2021 @ 22:35:
[...]

Daarmee geef je aan dat je verwacht dat de koers verder zal stijgen, dan kan je nu toch alsnog instappen? :)
Dat verwacht ik ook :) Maar ik was vandaag de hele dag aan het werk en heb van het geheel weinig mee kunnen maken of op kunnen reageren. Er stond een stop loss uit voor het geval dat en die ging precies af toen ik in een meeting zat.

Zo'n dag in crypto dat je eigenlijk de hele dag de boot mist.

[ Voor 6% gewijzigd door Justevo op 22-02-2021 22:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:18

MicroWhale

The problem is choice

8 dagen? What about dik 3 jaar? Krijg ik nu een medallie? :+

Ik zie in dit soort berichten eerder een "we willen ook 'goedkoop' in kunnen kopen, dus we brengen volgens de traditie een negatief bericht naar buiten, kopen wat BTC om daarna aan te kondigen dat we er zelf ook in zijn gestapt."-bericht. Maar ja, we zullen het over twee weken wel zien begrijp ik uit jouw glazen bol.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 18-09 19:49

Vind je wel wat zuur overkomen. Net als je voorgaande reactie.. iedereen die er sinds kort inzit moet maar even harde klappen voelen, jammer dat ze de “ellende” van vandaag hebben gemist. Alsof dat terecht is omdat de oude garde ook nog steeds de wonden zit te likken. Er is toch geen alleenrecht op crypto/bitcoin voor mensen die er al jaren in zitten? Je bent zelf fietser.. je zegt toch ook niet dat de nieuwe lichting fietsers maar even flink op hun bek moeten gaan en een sleutelbeentje moeten breken om zich wielrenner te mogen noemen?

Ik neem zelf maar even pas op de plaats en zal niet meer posten in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:18

MicroWhale

The problem is choice

Justevo schreef op maandag 22 februari 2021 @ 22:45:
[...]

Dat verwacht ik ook :) Maar ik was vandaag de hele dag aan het werk en heb van het geheel weinig mee kunnen maken of op kunnen reageren. Er stond een stop loss uit voor het geval dat en die ging precies af toen ik in een meeting zat.

Zo'n dag in crypto dat je eigenlijk de hele dag de boot mist.
En je hebt toevallig geen app?

(ik iig niet, maar kan voor mensen zoals jij een uitkomst zijn)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-09 20:19

Woohooo

Smilie, James Smilie

Dit sprookje wordt al verteld vanaf de 25k, nu zitten op ruim het dubbele en nog sprookje is nog steeds bijna hetzelfde. Sommige die de 2017 crash hebben meegemaakt zijn voorzichtiger, maar aan de andere kant is de upside potentie ook weer groot.

Voor het grote plaatje zou een correctie van 50% of een dipje naar de 21WMA niet verkeerd zijn op korte termijn, maar ja wie zal het zeggen...

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Gisteren om 20.38 kreeg ik onderstaande melding van CryptoQuant Alerts in hun Telgram-groep:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/apuiSU_kXHeEnZWAQh5IzvFhBS0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UDC9cSUZJe3BNx9ifp3Wq3T4.jpg?f=fotoalbum_large
De analisten bij CryptoQuant menen dat sterke prijsschommelingen bij Bitcoin deels zijn te verklaren met het massaal dumpen van geminede coins door miners. CryptoQuant stuurt vrijwel dagelijks berichten over de inflow en exflow van btc naar exchanges. Vaak gaat het om 1000-5000 btc per keer/uur/ dag. Gisteravond rond 20.38 kregen de exchanges ruim 28.000 btc bijgeschreven. Als je de btc-koers erbij pakt, zul je zien dat op dat moment de daling werd ingezet. Bij lagere btc-inflow en -exflow (tot 5000) zag ik dit effect tot nu toe niet, maar bij 28.000 lijkt er wel een effect te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
MicroWhale schreef op maandag 22 februari 2021 @ 22:47:
[...]

En je hebt toevallig geen app?

(ik iig niet, maar kan voor mensen zoals jij een uitkomst zijn)
Ik zat in een dusdanig serieuze meeting dat ik niet even m'n telefoon er bij kon pakken helaas. Dus ik kon de stop loss er niet af halen en ook niet opnieuw snel inkopen bij de 47nogwat dip.

Ach, you win some you lose some.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:35
Ik ben maar uitgegaan op een W-shape recovery. Kritiek punt doorvoor is gebroken. had daar een buy order geplaatst (dus een order hoger dan op dat moment de huidige koers). Geeft t zelf een 50/50. Eindpunt opwaarts zou tussen de 56 en 61k komen te liggen, maar die dip van vanmiddag kan je denk niet meetellen. Naar beneden? Geen idee, maar neem vasaline mee.

Verder ook in ADA gedoken op t zelfde moment en zat ballsdeep in PUNDI, die pakte niet verkeerd uit.

Wordt een onrustig nachtje voor mij gok ik. :/
Capsaicin schreef op maandag 22 februari 2021 @ 22:50:
Gisteren om 20.38 kreeg ik onderstaande melding van CryptoQuant Alerts in hun Telgram-groep:[Afbeelding]
De analisten bij CryptoQuant menen dat sterke prijsschommelingen bij Bitcoin deels zijn te verklaren met het massaal dumpen van geminede coins door miners. CryptoQuant stuurt vrijwel dagelijks berichten over de inflow en exflow van btc naar exchanges. Vaak gaat het om 1000-5000 btc per keer/uur/ dag. Gisteravond rond 20.38 kregen de exchanges ruim 28.000 btc bijgeschreven. Als je de btc-koers erbij pakt, zul je zien dat op dat moment de daling werd ingezet. Bij lagere btc-inflow en -exflow (tot 5000) zag ik dit effect tot nu toe niet, maar bij 28.000 lijkt er wel een effect te zijn.
Is dit een besloten groep en/of is er ook een Twitter van? Had mooie info kunnen zijn!

[ Voor 45% gewijzigd door mouzetc op 22-02-2021 22:55 ]

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Capsaicin schreef op maandag 22 februari 2021 @ 22:50:
Gisteren om 20.38 kreeg ik onderstaande melding van CryptoQuant Alerts in hun Telgram-groep:[Afbeelding]
Dat blijft handige info inderdaad. Whalealert doet hetzelfde. Tether mint is vaak omhoog en BTC naar een exchange is vaak omlaag. Het kan natuurlijk ook anders als er niet direct wordt verkocht of er bijvoorbeeld alts worden gekocht met wat er naar een exchange gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
Ricardovv schreef op maandag 22 februari 2021 @ 22:47:
[...]

Vind je wel wat zuur overkomen. Net als je voorgaande reactie.. iedereen die er sinds kort inzit moet maar even harde klappen voelen, jammer dat ze de “ellende” van vandaag hebben gemist. Alsof dat terecht is omdat de oude garde ook nog steeds de wonden zit te likken. Er is toch geen alleenrecht op crypto/bitcoin voor mensen die er al jaren in zitten? Je bent zelf fietser.. je zegt toch ook niet dat de nieuwe lichting fietsers maar even flink op hun bek moeten gaan en een sleutelbeentje moeten breken om zich wielrenner te mogen noemen?

Ik neem zelf maar even pas op de plaats en zal niet meer posten in dit topic.
Zie het als een slecht verpakte waarschuwing en vat het niet zo persoonlijk op.

Edit: Om de analogie even compleet te maken; zelf een ervaren wielrenner maar afgelopen weekend toch weer eens goed hard op m'n bek gegaan. Niks kapot, maar wel onder de blauwe plekken.

[ Voor 10% gewijzigd door Ypuh op 22-02-2021 23:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
mouzetc schreef op maandag 22 februari 2021 @ 22:51:
[...]

Is dit een besloten groep en/of is er ook een Twitter van? Had mooie info kunnen zijn!
Ze bieden ook besloten content, maar Twitter (https://twitter.com/cryptoquant_com) en Telgram (https://twitter.com/cryptoquant_com) zijn open. Via Telgram delen ze de btc inflow en exflow.
PilatuS schreef op maandag 22 februari 2021 @ 22:52:
[...]

Dat blijft handige info inderdaad. Whalealert doet hetzelfde. Tether mint is vaak omhoog en BTC naar een exchange is vaak omlaag. Het kan natuurlijk ook anders als er niet direct wordt verkocht of er bijvoorbeeld alts worden gekocht met wat er naar een exchange gaat.
Whalealert zal ik eens bekijken, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:56
Het is redelijk bearish op Twitter. Philakone geeft ook aan dat het naar de 40K kan gaan. Hij lijkt goed te herstellen. Maar hoe ziet het er morgenvroeg uit. Stop losses zet ik niet meer. Daar heb ik altijd mee verloren. Ik kan t niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
Animal schreef op maandag 22 februari 2021 @ 23:11:
Het is redelijk bearish op Twitter. Philakone geeft ook aan dat het naar de 40K kan gaan. Hij lijkt goed te herstellen. Maar hoe ziet het er morgenvroeg uit. Stop losses zet ik niet meer. Daar heb ik altijd mee verloren. Ik kan t niet.
Bullish bedoel je? Het lijkt aardig te herstellen, sta alweer in het groen grotendeels.

Vorig jaar had ik alles naar jaxx gedaan. Tijd om weer wat te spreiden aangezien 95 procent Bitvavo is hier.

[ Voor 11% gewijzigd door AMARONE op 22-02-2021 23:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-09 01:44
Waar is grayscale als je ze nodig hebt? Hoor er hier nog maar weinig over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

ark gaat 2x tm 100x omhoog in 6 maanden. FF e wachten tot de gekte weer terug komt. zou er zeker 100 euro in stoppen

[ Voor 19% gewijzigd door A87 op 22-02-2021 23:30 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Bjorn180179 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 21:20:
Ik heb een vraag over beefy.finance. Ik heb daar pannekoekjes staan. Wat is nu het verschil tussen Cake Smart en Cake Autofarm? Is dat alleen de apy?
kijk even op autofarm.finance - beefy gebruikt eigenlijk de concurrent en verkoopt de AUTO die het farmt om jou extra Cake te geven. Denk ik tenminste te begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:13
Die BTC gaat nu met een redelijke tempo naar beneden, vertrouw het niet en was al uitgestapt 54.6k
alles naar fiat.....

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Kol Nedra schreef op maandag 22 februari 2021 @ 23:32:
Die BTC gaat nu met een redelijke tempo naar beneden, vertrouw het niet en was al uitgestapt 54.6k
alles naar fiat.....
Fiat heb je pas als het opde bank staat, eerder niet liegenbeest

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:55
A87 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 23:34:
[...]

Fiat heb je pas als het opde bank staat, eerder niet liegenbeest
Nee een fiat koop je tweedehands op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Is een structureel koersverschil tussen de europrijs van een coin in USDT en BTC per definitie een mogelijkheid tot arbitrage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:45
Kol Nedra schreef op maandag 22 februari 2021 @ 23:32:
alles naar fiat.....
De nacht in fiat doorbrengen of toch nog een buy order gezet? Ik vertrouw het al de hele dag niet, op zich is een kleine correctie ook niet even verkeerd denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
mannowlahn schreef op maandag 22 februari 2021 @ 23:41:
[...]

De nacht in fiat doorbrengen of toch nog een buy order gezet? Ik vertrouw het al de hele dag niet, op zich is een kleine correctie ook niet even verkeerd denk ik.
50/50 hier :).

Paar kleine buy orders, genoeg fiat achter de hand om morgen wat te doen. Het zal vannacht wel niet x2 gaan verwacht ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Meer mensen hier last van op bitvavo met buy and sell orders?
Amount is below the minimum allowed amount for this asset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
roflexx schreef op maandag 22 februari 2021 @ 23:50:
Hier nergens last van. Heb een fluf btc gekocht net. Verwacht hier geen daling maar een organische groei weer, morgenochtend staat alle sin het groen.

Hopium doet het altijd goed voor het slapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:57
1) Welke coin / pair probeer je iets te doen?
2) Will je een buy of een sell order inschieten?
3) Wat heb je ingevuld bij het aantal en de prijs?

Tip, post even een screenshot van wat je hebt ingevoerd, op deze manier is het een beetje koffiedik kijken voor de Tweakers die willen helpen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
paul-s83 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 23:54:
[...]

1) Welke coin / pair probeer je iets te doen?
2) Will je een buy of een sell order inschieten?
3) Wat heb je ingevuld bij het aantal en de prijs?

Tip, post even een screenshot van wat je hebt ingevoerd, op deze manier is het een beetje koffiedik kijken voor de Tweakers die willen helpen :) .
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0XsxuVzOKrVZMYL9YGhLlkxhraE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/TGeaAUBv4pwoEgOQ5pSMXUCj.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davy_online
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-12-2024
Kan ik gerust gaan slapen mannen?

Heb voornamelijk ETH en ADA. Heb een slecht buikgevoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-04-2024
Ik moest voor HOT ook een minimum invullen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Glenn Hoddle schreef op maandag 22 februari 2021 @ 23:38:
Is een structureel koersverschil tussen de europrijs van een coin in USDT en BTC per definitie een mogelijkheid tot arbitrage?
Nee, je moet ook rekening houden met trading- en withdrawal/deposit fees.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Raven, wat is jouw gedachte bij die munt?Ergens trekt het wel door de uitschieters soms maar dat is nog meer gokken dan het kopen van XRP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

.oisyn schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 00:00:
[...]

Nee, je moet ook rekening houden met trading- en withdrawal/deposit fees.
Ha, dat was zo'n antwoord waardoor ik me best dom voel, want uiteraard is dat zo. maar in de praktijk dan toch denk ik: het paar CAKE/BTC staat op 27900 sats (€12,60) terwijl het BUSD 15,08 is (€12,46) - ik heb er eens een paar keer per uur gekeken, en het verschil is steevast zo tussen de 12 en 25 eurocent - dus tussen de 1 en 2 procent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:57
1e hit op google wanneer je zoekt op "bitvavo minimum amount":

https://bitvavo.com/nl/trading-rules

Minimum aantal wat je moet kopen voor het pair RVN/EUR is 200 stuks. Zo te zien aan jouw screenshot probeer jij er 126 stuks te kopen. Dit gaat dus niet lukken helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 00:07:
[...]

Ha, dat was zo'n antwoord waardoor ik me best dom voel, want uiteraard is dat zo. maar in de praktijk dan toch denk ik: het paar CAKE/BTC staat op 27900 sats (€12,60) terwijl het BUSD 15,08 is (€12,46) - ik heb er eens een paar keer per uur gekeken, en het verschil is steevast zo tussen de 12 en 25 eurocent - dus tussen de 1 en 2 procent.
Dan moet je ook nog even kijken naar het orderboek. Hoeveel kan je kopen tot dat je het orderboek leeg koopt tot zeg die 1% ? Cake heeft relatief laag volume op USDT met redelijk dunne orderboeken. Als je zeg voor 5k kopen al aan een 1.5% verschil zit dan wordt het lastig. Dit nog los van dat Cake in USDT vrij extreem kan bewegen. Hij kan maar zo even 1% zakken in enkele seconden. Cake is een stuk moeilijker te traden dan bijvoorbeeld BNB door het dunne orderboek en lage volume. Dit maakt de verschillen tussen bijvoorbeeld BSUD en BTC groter, maar daarmee het risico om van de ene naar de andere te gaan ook. Er kan best wat te halen zijn, maar wel met redelijk grote risico's en redelijk kleine bedragen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 00:07:
[...]

Maar de EUR prijs is hier niet zo relevant, je bent geïnteresseerd in CAKE/BTC, CAKE/BUSD en BTC/BUSD. En er zijn 3 trades nodig voor een cirkeltje.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

PilatuS schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 00:31:
[...]

Dan moet je ook nog even kijken naar het orderboek. Hoeveel kan je kopen tot dat je het orderboek leeg koopt tot zeg die 1% ? Cake heeft relatief laag volume op USDT met redelijk dunne orderboeken. Als je zeg voor 5k kopen al aan een 1.5% verschil zit dan wordt het lastig. Dit nog los van dat Cake in USDT vrij extreem kan bewegen. Hij kan maar zo even 1% zakken in enkele seconden. Cake is een stuk moeilijker te traden dan bijvoorbeeld BNB door het dunne orderboek en lage volume. Dit maakt de verschillen tussen bijvoorbeeld BSUD en BTC groter, maar daarmee het risico om van de ene naar de andere te gaan ook. Er kan best wat te halen zijn, maar wel met redelijk grote risico's en redelijk kleine bedragen.
Ja, die zijn vooral bij CAKE/BTC te dun lijkt me voor echt fatsoenlijke trades. Sowieso is het niet iets wat ik echt doe, maar ik dacht, misschien hebben anderen er wat aan. Het verschil is wel redelijk stabiel eigenlijk, maar goed, dunne orderboeken en verder een inderdaad een volatiele koers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 00:44:
[...]

Ja, die zijn vooral bij CAKE/BTC te dun lijkt me voor echt fatsoenlijke trades. Sowieso is het niet iets wat ik echt doe, maar ik dacht, misschien hebben anderen er wat aan. Het verschil is wel redelijk stabiel eigenlijk, maar goed, dunne orderboeken en verder een inderdaad een volatiele koers.
De beste manier om er iets mee te doen zou een goede bot zijn. Sowieso met voldoende regels om niet in de shit te komen, maar verder ook extreem snel. Als je een trade binnen 0.1 seconden kan doen is het risico veel lager dan handmatig. Als ik kijk naar het USDT pair staat er soms maar 2k dollar met een 15 cent verschil, daar wil je handmatig niet aan beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:38
davy_online schreef op maandag 22 februari 2021 @ 23:57:
Kan ik gerust gaan slapen mannen?

Heb voornamelijk ETH en ADA. Heb een slecht buikgevoel
ETH zit toch wel echt in een dip. -12% inmiddels. Mooi moment om bij te kopen. Al kan het allemaal nog lager.

Voorlopig blijf ik even in USDT. Markt is te wispelturig momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 21:12
Precies wat ik gisteren ook al hier verkondigde, de dip is nog niet voorbij, de opleving van gisteren was te positief. Goede instapmomenten komen wel inzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glenn Hoddle schreef op maandag 22 februari 2021 @ 23:38:
De europrijs is slechts een indicatie, tenminste als je Binance weergave bedoelt.

Neem daar nog de fee's bij en dan heb je (waarschijnlijk) verlies. Zo niet dan staan er al 20 bots exact hetzelfde te doen als jij denkt te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:58

WhySoSerious

Be the change.

Pff wat een schwungs...

KSM blijkt wel echt de ultieme hedge te zijn tegen een dalende BTC zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

US blijft dumpen voor het slapengaan, ze vertrouwen de boel niet. Hij mag niet onder de 50k gaan of we gaan nog dieper :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12
Ik heb wel medelijden met mensen die recent zijn ingestapt.

Maak me persoonlijk niet zo veel zorgen, ik denk eerlijk gezegd dat dit stuiptrekkingen van het groeiproces zijn. Zit te tobben om een stoploss te zetten op BTC, maar aan de andere kant, BTC trekt vanzelf ooit weer omhoog en ik blijf erg bullish. Mijns inziens is de beste visie het als een uitverkoop te zien en meer bij te kopen, als je recent bent ingestapt kun je met DCA je inleg een beetje spreiden ... maar dan moet je wel voldoende fiat hebben ;)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Pagina: 1 ... 19 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het topic verzandt na verloop van tijd toch weer regelmatig in een slowchat, maar voor de goede orde, slowchat is hier niet gewenst. Daarom:
  • Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom. Voegt je post niets toe voor anderen? Post dan niet, het is hier geen persoonlijk dagboek.
  • Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
  • Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.

En verder wat algemene regels
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!