Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic #2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 31 Laatste
Acties:
  • 177.453 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 17:57
Nou het ziet er allemaal niet erg rooskleurig uit zo, wellicht lange hodl dan maar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:12
AMARONE schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 16:46:
[...]

[Afbeelding]

Ik ben best zenuwachtig met de huidige koers. Hodl ja, maar weer zon rode dildo in mijn anus trek ik nu niet.

48k euro moet toch nog wel minimaal haalbaar zijn deze weken...
48k is ook wel het meest populair voor de opties die vrijdag aflopen. Na vrijdag dus weer omhoog?

https://twitter.com/skewd.../1363778408505896961?s=19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

AMARONE schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 16:50:
[...]

Je gaat toch niemand aanraden om in ARK te stappen? :')
Achter de schermen werken ze nu met 121 andere coins/projecten. In het prille begin zaten ze ook al met de ethereum crew..
Daarnaast zit er in team ARK iemand die ook programmeur was bij Bitcoin.

jij 0,00000000000000% research???

[ Voor 33% gewijzigd door A87 op 24-02-2021 17:01 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Fucking veel respect voor deze persoon...balls of steel, true diamond hands, the king of HODL etc etc etc. Gewoon 10 jaar dit aantal onaangeroerd laten....tegen deze persoon wil ik geen poker spelen...of hij heeft eindelijk zijn keys teruggevonden. Happy Days. :9B

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-05 12:31
Dit zijn voorzichtige stapjes om te testen of de verkoopgolf voorbij is.
We zijn bijna 100% gestegen sinds 28-01 (minder dan een maand geleden), en nu staan nu 13% lager dan de top van 58k. Dat er wat winst genomen wordt is logisch. De paniekvogels zien dit als teken dat we heel hard omlaag gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
AMARONE schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 16:50:
[...]

Je gaat toch niemand aanraden om in ARK te stappen? :')
ARK moet je niet meer kopen. Ik heb 2 tot 3 jaren moeten staken en bij de laatste pump afgelopen vrijdag is het eindelijk verkocht. De nieuwe munten zijn beter, ze glimmen nog.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:00
zwembroek schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 17:01:
[...]

Fucking veel respect voor deze persoon...balls of steel, true diamond hands, the king of HODL etc etc etc. Gewoon 10 jaar dit aantal onaangeroerd laten....tegen deze persoon wil ik geen poker spelen...of hij heeft eindelijk zijn keys teruggevonden. Happy Days. :9B
Of iemand heeft een lucky hit gehad en de wallet gekraakt.

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Zhou schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 17:03:
[...]

ARK moet je niet meer kopen. Ik heb 2 tot 3 jaren moeten staken en bij de laatste pump afgelopen vrijdag is het eindelijk verkocht. De nieuwe munten zijn beter, ze glimmen nog.
zo denkt 99,9999%

weer obvious bull markt zo in dit topic te zien, die gasten die hier over 5 jaar komen zullen wel flink mijn zakken vullen/ hebben gevuld

[ Voor 17% gewijzigd door A87 op 24-02-2021 17:06 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 16:22:
[mbr]* Kap nou eens met die onzin *[/]
Oei,ik heb zojuist de laatste waarschuwing ontvangen luitjes. Als ik zo doorga mag ik op vakantie stond er. Vakantie? Wat een luxe hey. Dacht dat zoiets niet meer mocht door de covid. oOo
Het topic wordt ook met de week strenger hé, althans dat idee heb ik. Ik vind het moeilijk om niet af'n toe in de ouderwetse slowchat gewoontes terug te vallen.

Ik zal proberen vanaf nu m'n kanus te houden. Hopelijk mag ik nog de laatste moon,lambo
van mijn kant het topic inpleuren. _/-\o_ :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:02
jellybrah schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 16:57:
Nou het ziet er allemaal niet erg rooskleurig uit zo, wellicht lange hodl dan maar
Hoezo? We zijn weer door de 50k heen, geduld :P edit: oke het spant erom

Retrace van een correctie duurt regelmatig een paar weken totdat je weer een weekje (of twee) in een bullmarket zit van dikke gainz.

Als je HODL; bepaal een exit strategie. Welke targets heb je voor ogen, en welk risico ben je bereid daar voor te lopen? Mijn exit-strategie kent een punt waarop ik eruit stap als we serieus uit de modellen donderen, maar daar zijn we imho nog lang niet bij in de buurt :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Ze zijn altijd bezig met ontwikkelen, echt top, veel gedaan, had veel verwachten toen in 2017 maar kwa marketing of interesse is bijna nul. Het is dat ze genoteerd staan in de grotere exchanges. Ik koop ze niet meer terug.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Zhou schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 17:07:
[...]

Ze zijn altijd bezig met ontwikkelen, echt top, veel gedaan, had veel verwachten toen in 2017 maar kwa marketing of interesse is bijna nul. Het is dat ze genoteerd staan in de grotere exchanges. Ik koop ze niet meer terug.
zit ,0000000000 marketing in . Alles drijft nog op BTC prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:32
Newbie vraag als dat mag, er staat een aantal LTC op binance en men wil in andere dingen stappen d.m.v. een stop-limit order.
Wat moet je dan in reserve hebben staan om die aan te kopen, BNB of BUSD? Of kan het met beide en wat is dan verstandiger.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15:56
Tominatie schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 17:05:
[...]

Oei,ik heb zojuist de laatste waarschuwing ontvangen luitjes. Als ik zo doorga mag ik op vakantie stond er. Vakantie? Wat een luxe hey. Dacht dat zoiets niet meer mocht door de covid. oOo
Het topic wordt ook met de week strenger hé, althans dat idee heb ik. Ik vind het moeilijk om niet af'n toe in de ouderwetse slowchat gewoontes terug te vallen.

Ik zal proberen vanaf nu m'n kanus te houden. Hopelijk mag ik nog de laatste moon,lambo
van mijn kant het topic inpleuren. _/-\o_ :9B
Shit, wat heb ik nu weer gemist. Op die onzin ga ik altijd wel goed _O-

Oja, groene dildo’s and what not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 17:57
Richh schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 17:06:
[...]

Hoezo? We zijn weer door de 50k heen, geduld :P edit: oke het spant erom

Retrace van een correctie duurt regelmatig een paar weken totdat je weer een weekje (of twee) in een bullmarket zit van dikke gainz.

Als je HODL; bepaal een exit strategie. Welke targets heb je voor ogen, en welk risico ben je bereid daar voor te lopen? Mijn exit-strategie kent een punt waarop ik eruit stap als we serieus uit de modellen donderen, maar daar zijn we imho nog lang niet bij in de buurt :)
Ik zit echter totaal niet in BTC op het moment, een handvol bekende alts die nu ietwat rood staan. Exit strategie is al een procentje of 10/20 in de plus dat vorige week al makkelijk werd gehaald. Ik vertrouw vooral op het gevoel dat een -in het verleden bereikte waarde wel weer word gehaald. Het is voor mij wat hobby en een mooie tijd om er wat over te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

[...]

[Afbeelding]

Ik ben best zenuwachtig met de huidige koers. Hodl ja, maar weer zon rode dildo in mijn anus trek ik nu niet.

48k euro moet toch nog wel minimaal haalbaar zijn deze weken...
Afbeeldingslocatie: https://memegenerator.net/img/instances/39021796.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:52

watercoolertje

Untertitel

[...]
Hodl ja, maar weer zon rode dildo in mijn anus trek ik nu niet.
Kurk droog snap ik dat wel ja ;)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
jellybrah schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 17:21:
[...]

Ik zit echter totaal niet in BTC op het moment, een handvol bekende alts die nu ietwat rood staan. Exit strategie is al een procentje of 10/20 in de plus dat vorige week al makkelijk werd gehaald. Ik vertrouw vooral op het gevoel dat een -in het verleden bereikte waarde wel weer word gehaald. Het is voor mij wat hobby en een mooie tijd om er wat over te leren.
Dat is een principe wat inderdaad heel lang goed gaat, maar er komt (verwacht ik in ieder geval) een moment dat de koers 80% instort en het 4 jaar duurt tot de volgende bullmarkt :P
Zo is het altijd gegaan.

Houd daar rekening mee: het zou zonde zijn als je bij iedere correctie-retrace 20% pakt en al die potentiële winst weer verspeelt bij de allerlaatste crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh

Dit gaat om slechts 100 Bitcoin, maar de vraag is of dit 'de enige' wallet is de beste eigenaar. Moet zeggen dat ik hier wel een beetje huiverig van wordt...

Wel respect voor de eigenaar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-05 12:31
Richh schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 17:48:
[Twitter]
Dit gaat om slechts 100 Bitcoin, maar de vraag is of dit 'de enige' wallet is de beste eigenaar. Moet zeggen dat ik hier wel een beetje huiverig van wordt...

Wel respect voor de eigenaar _/-\o_
‘Slechts’ 100 bitcoin. Ik teken ervoor.
Van 5 dollar uit je spaarpot naar 5 miljoen.

[ Voor 4% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 24-02-2021 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Modbreak:De afgelopen periode heeft iedereen kunnen zien dat er zowel behoefte is aan slowchat als aan meer serieuze inhoudelijke berichten, maar dat deze combinatie tijdens een bullrun icm het vele thuiszitten ivm een pandemie niet langer samen gaat. Daarom is er besloten verder te gaan met 2 losstaande topics, een Slowchat topic en een Nieuws en Koersen topic. Voordat je doorklikt naar de nieuwe topics, graag even aandacht voor het volgende:

In het Slowchat topic gelden dezelfde regels als voorheen in het oude slowchat topic, waarbij het wel belangrijk blijft om ontopic te blijven. Onderwerpen die niets met cryptocurrency te maken hebben horen thuis in de daarvoor bedoelde andere topics. Oneliners mogen weer, maar houd uiteraard altijd rekening met andere users, het is niet de bedoeling om compleet los te gaan.

In het Nieuws en koersen topic zijn oneliners en slowchat niet toegestaan, dergelijke berichten worden of verwijderd, of verplaatst naar het slowchat topic. Het is echt bedoeld voor de serieuze inhoudelijke berichten over nieuws, ontwikkelingen, traden en koersen.

Beide topics hebben voor nu dezelfde topicstart, maar dus ieder andere regels. We willen op deze manier pragmatisch starten en de komende periode monitoren of er bijgestuurd moet worden.

Voor feedback over bovenstaand besluit kan je terecht in het feedback topic. Veel plezier allemaal en op naar de 100k!

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Pagina: 1 ... 30 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het topic verzandt na verloop van tijd toch weer regelmatig in een slowchat, maar voor de goede orde, slowchat is hier niet gewenst. Daarom:
  • Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom. Voegt je post niets toe voor anderen? Post dan niet, het is hier geen persoonlijk dagboek.
  • Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
  • Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.

En verder wat algemene regels
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!