Dat ligt niet aan jou, het ligt er weer uit. Vervelende groeipijntjes dit.Chaes schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 13:37:
De Nexo app en website zijn voor mij momenteel onbereikbaar. Iemand hetzelfde probleem? Volgens hun tweets hadden ze de technische problemen een paar uur geleden al opgelost.
Anoniem: 472287
Ik zal er voor mijn volgende inkoopmoment eens wat leestijd in steken. Voor nu heb ik even alles op staking gezet en is het tijd voor een handels-pauze.Jedi_Pimp schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 13:38:
[...]
Tip (ook aan @Anoniem: 472287 en anderen die concurrenten van Ethereum interessant vinden): kijk ook eens naar Cosmos ($ATOM). Wordt vaak in het rijtje van 5 genoemd (Ethereum, Polkadot, Cardano, Avalanche en Cosmos) en heeft in de afgelopen tijd mooie returns laten zien. Qua market cap met 4.5b USD op de 18e plek, dus zeker ruimte om te groeien maar verwacht geen moonshot potentie
Ripple was gisteren ook uiteindelijk maar iets van -15/20% gedaald terwijl andere coins meer dan 30 waren gedaald.fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 13:47:
Heeft er nog iemand XRP's gekocht op de dip?
Ik heb ze voor €0,41 (te vroeg) en twijfel nu wat te doen. De nieuwsberichten zijn hoopgevend, maar de koers doet tussen al dat groene geweld weinig.
Slechte devs zul je bedoelen?Glenn Hoddle schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 13:50:
[...]
Dat ligt niet aan jou, het ligt er weer uit. Vervelende groeipijntjes dit.
Ze zijn inmiddels zover dat ik in alle browsers de frontpage wel krijg, maar bij login een nette "scheduled maintenance" pagina krijg... Daarvoor was het in elke browser een andere melding.
*edit*
@Chaes ik kom er weer in *edit2* via de website. App is nog plat.
[ Voor 8% gewijzigd door MicroWhale op 24-02-2021 14:00 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dacht ik inderdaad ook. Gratis is gratis, en het is zo makkelijk en bizar hoge percentages in vergelijking met de conventionele financiële wereld.TWeaKLeGeND schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 13:19:
[...]
Persoonlijk ga ik voor de optie 'het is gratis' en wat ik daarmee bedoel is dat ik een handelshoeveelheid op binance heb staan en die dan net zo goed voor een beetje extra kan staken (non fixed). De meer ingewikkelde opties en de opties die mijn risicos vergroten doe ik nu niks mee in een markt als deze, wellicht later weer
Aan de andere kan zijn het meestal geen Bitcoins maar exotische en dus iets gevaarlijker muntjes, en kun je er niet zomaar uit in geval van 'nood' (locked) en ook al geen veiligheidsnet gebruiken (stop-loss).
Als je dan naar een APY bij vrij gangbare munten kijkt die al aanlokkelijk lijkt (6,8%) en je rekent die jaarrente terug naar je 30 dagen staken, dan blijft er 0,6% over. 6 euro op je duizend euro.
Min wellicht nog 1 of 2 maal transactiekosten als je die munt nog moet kopen (0,1 tot 1%). Gefeliciteerd.
Als je we dan weten dat Bitcoin bijvoorbeeld een paar honderd procent jaarrendement heeft over zijn looptijd, en Ethereum zelfs een paar duizend, dan ga je toch je geld niet vastzetten in een risicomunt tegen bijna nul?
Of zie ik dit nou helemaal verkeerd?
GAS is leuk vandaag al 3x lager gekocht en hoger verkocht:)
Ja, met gratis bedoel ik geheel risicoloos, het zijn munten die ik en al bezit en al op binance heb staan, ik koop geen troep speciaal om te staken, dat is dan niet gratis meer. Met BNB gratis dodo ophalen bijv why not. Dat je er als gevolg geen stop-loss op kan zetten klopt inderdaad weer wel maar als ik die wil zetten haal ik ze uit de stake. (en zodoende blijft het geheel gratis). Het is net als 100k op je bankrekening hebben terwijl de spaarrekening bij diezelfde bank waar je instant van heen en weer kan transferen 5% geeft (toch ruim een tientje per dag). Meer dan dat doe ik nu niet, het is puur en alleen dood kapitaal laten werken.Stan schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 13:54:
[...]
Dacht ik inderdaad ook. Gratis is gratis, en het is zo makkelijk en bizar hoge percentages in vergelijking met de conventionele financiële wereld.
Aan de andere kan zijn het meestal geen Bitcoins maar exotische en dus iets gevaarlijker muntjes, en kun je er niet zomaar uit in geval van 'nood' (locked) en ook al geen veiligheidsnet gebruiken (stop-loss).
Als je dan naar een APY bij vrij gangbare munten kijkt die al aanlokkelijk lijkt (6,8%) en je rekent die jaarrente terug naar je 30 dagen staken, dan blijft er 0,6% over. 6 euro op je duizend euro.
Min wellicht nog 1 of 2 maal transactiekosten als je die munt nog moet kopen (0,1 tot 1%). Gefeliciteerd.
Als je we dan weten dat Bitcoin bijvoorbeeld een paar honderd procent jaarrendement heeft over zijn looptijd, en Ethereum zelfs een paar duizend, dan ga je toch je geld niet vastzetten in een risicomunt tegen bijna nul?
Of zie ik dit nou helemaal verkeerd?
[ Voor 13% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 24-02-2021 13:59 ]
Ja precies, ik volg je en dacht ook zo, maar:TWeaKLeGeND schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 13:55:
[...]
Ja, met gratis bedoel ik geheel risicoloos, het zijn munten die ik en al bezit en al op binance heb staan, ik koop geen troep speciaal om te staken, dat is dan niet gratis meer. Met BNB gratis dodo ophalen bijv why not. Dat je er als gevolg geen stop-loss op kan zetten klopt inderdaad weer wel maar als ik die wil zetten haal ik ze uit de stake.
1) Je hebt minder direct werkkapitaal om te reageren op ontwikkelingen;
2) Je moet dan in theorie dag en nacht naar je munten gaan zitten kijken om in geval van nood in te grijpen (unlocken plus verkopen);
3) Je doet dit alles voor een paar euro's terwijl in andere munten de jaarwinsten doorknallen...
Toch?
Nee ik heb niet minder werk kapitaal want uit de stake halen kost me 2 clicks, het gaat om momenten dat het kapitaal dood is. Dag en nacht kijken is een keuze, dat heeft niks te maken met staken. Ik zet alleen stop losses als ik ze nodig acht.Gratis is het sleutelwoord, elk stukje dat het voor jou niet gratis maakt is een valide punt. Maar als die punten er niet zijn is het gratis. Als je heel actief wil dagtraden dan is staken minder gratis ja, maar dat wil ik helemaal niet, zodoende is mijn stake gratis tussen de 10 trades per week door.Stan schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 13:58:
[...]
Ja precies, ik volg je en dacht ook zo, maar:
1) Je hebt minder direct werkkapitaal om te reageren op ontwikkelingen;
2) Je moet dan in theorie dag en nacht naar je munten gaan zitten kijken om in geval van nood in te grijpen (unlocken plus verkopen);
3) Je doet dit alles voor een paar euro's terwijl in andere munten de jaarwinsten doorknallen...
Toch?
[ Voor 15% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 24-02-2021 14:04 ]
Ik gebruik https://coinstats.app deze werkt prima op je desktop (web) en smartphone (app) Naast een goed overzicht van je portfolio (per coin de prijs, aantal, waarde en 24h verandering (procentueel en waarde)) kan je heel makkelijk door de door jou ingestelde valuta togglen. Ik heb BTC, USD en EUR. De app openen, 3x togglen en ik heb weer overzicht. Dit vind ik een van de betere features.Stan schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 13:14:
Ben ik nou scheel en kan ik een essentiële functie van een exchange (Binance) gewoon niet vinden, of ontbreekt deze geheel en ben ik zoals zovelen op t net echt met stomheid geslagen (en pissed) als dat zo is;
1) Overzicht van al mijn assets / mijn portfolio met waarden in USD (of andere fiat/stable) per asset/coin?!
2) (Gemiddelde) Aankoopwaarden per asset/coin plus dag- en totale stijgingen & dalingen daarop (persoonlijk).
De site is mega-uitgebreid en aan alles is slim gedacht en aan getallen geen gebrek, maar de belangrijksten, waarmee ik in een oogopslag zie wat er (voor mij) gebeurt en hoe ik het doe per onderdeel, ontbreekt?!
En zonder waarden in USD kan ik niet eens zien wat de gewichten per coin in mijn PF zijn!?
Qua details van de prijsontwikkeling vind ik coinstats iets minder. Dan pak ik de mobiele tradingview er even bij.
Aha dat is koppelbaar (API) aan Binance zie ik?oNo schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:01:
[...]
Ik gebruik https://coinstats.app deze werkt prima op je desktop (web) en smartphone (app) Naast een goed overzicht van je portfolio (per coin de prijs, aantal, waarde en 24h verandering (procentueel en waarde)) kan je heel makkelijk door de door jou ingestelde valuta togglen. Ik heb BTC, USD en EUR. De app openen, 3x togglen en ik heb weer overzicht. Dit vind ik een van de betere features.
Qua details van de prijsontwikkeling vind ik coinstats iets minder. Dan pak ik de mobiele tradingview er even bij.
Was al bang dat je met de tip kwam om elke transactie de hele dag moet gaan invoeren die je zojuist ook op Binance hebt gedaan (handmatig spiegelen)

Ik zag al eerder ook allemaal mensen Blockfolio en Delta noemen en die lijken ook gewoon koppelbaar en ik vermoed dat dat ook zo iets is?
Is de volgende vraag dus automatisch welke dan de beste en fijnste is hahaha (live, de meeste coins, duidelijkste overzicht plus gemiddelde aankoopbedrag, totaalbedrag en dag- en week- en totaalstijging etc.).
Of de veiligste. Ik neem aan dat ze alleen in je Binance kunnen kijken en niet traden?
Geen KYC nodig? Verkopen waarschijnlijk wel allemaal persoonlijke en financiele data door aan derden?
Blijft belachelijk dat ik een app van derden nodig heb voor deze basisfunctionaliteit maar ik zal stoppen met zeuren en genieten van de groene kaarsen en het weer
[ Voor 12% gewijzigd door Stan op 24-02-2021 14:11 . Reden: Kiezen ]
Ik heb dit "probleem" ook... Ik kan echt nergens in Binance terugvinden voor hoeveel ik nou heb ingelegd, mede omdat een aantal dingen trades zijn geweest, waardoor je niet de historische waardes weet...Stan schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 13:14:
Ben ik nou scheel en kan ik een essentiële functie van een exchange (Binance) gewoon niet vinden, of ontbreekt deze geheel en ben ik zoals zovelen op t net echt met stomheid geslagen (en pissed) als dat zo is;
1) Overzicht van al mijn assets / mijn portfolio met waarden in USD (of andere fiat/stable) per asset/coin?!
2) (Gemiddelde) Aankoopwaarden per asset/coin plus dag- en totale stijgingen & dalingen daarop (persoonlijk).
De site is mega-uitgebreid en aan alles is slim gedacht en aan getallen geen gebrek, maar de belangrijksten, waarmee ik in een oogopslag zie wat er (voor mij) gebeurt en hoe ik het doe per onderdeel, ontbreekt?!
En zonder waarden in USD kan ik niet eens zien wat de gewichten per coin in mijn PF zijn!?
Ik had dat in een Excel, maar ik zou nu niet weten waar te beginnen.
Hmmm... Ga ik eens naar kijken!oNo schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:01:
[...]
Ik gebruik https://coinstats.app deze werkt prima op je desktop (web) en smartphone (app) Naast een goed overzicht van je portfolio (per coin de prijs, aantal, waarde en 24h verandering (procentueel en waarde)) kan je heel makkelijk door de door jou ingestelde valuta togglen. Ik heb BTC, USD en EUR. De app openen, 3x togglen en ik heb weer overzicht. Dit vind ik een van de betere features.
Met de mobiele tradingview, bedoel je dan die van Binance? Zo ja: welke is dat dan?
(Ik zie soms door de crypto's het bos niet meer
Ah bij mij werkt geen van beide nog, helaas.MicroWhale schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 13:53:
[...]
Slechte devs zul je bedoelen?![]()
Ze zijn inmiddels zover dat ik in alle browsers de frontpage wel krijg, maar bij login een nette "scheduled maintenance" pagina krijg... Daarvoor was het in elke browser een andere melding.
*edit*
@Chaes ik kom er weer in *edit2* via de website. App is nog plat.
Een minimale voorwaarde is voor mij is een exchange connectie, vergeten er bij te zetten.Stan schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:07:
[...]
Aha dat is koppelbaar (API) aan Binance zie ik?
Was al bang dat je met de tip kwam om elke transactie de hele dag moet gaan invoeren die je zojuist ook op Binance hebt gedaan (handmatig spiegelen)![]()
Ik zag al eerder ook allemaal mensen Blockfolio en Delta noemen en die lijken ook gewoon koppelbaar en ik vermoed dat dat ook zo iets is?
Blijft belachelijk dat ik een app van derden nodig heb voor deze basisfunctionaliteit maar ik zal stoppen met zeuren en genieten van de groene kaarsen en het weer
Delta gebruik ik ook. Delta is beter in het koersverloop weergeven imho omdat je iets verder kan inzoomen. Coinstats is per 24h, met Delta heb je ook nog 12h, 4h en 1h. En omdat ik (te) vaak naar m'n PF kijk heb ik Delta nodig.
Blockfolio werkt ook wel, die heb ik een tijdje gebruikt. Maar uiteindelijk blijf je bij de apps die de voor jou belangrijke features hebben.
Hahaha, ik nu ook niet meer nee. En daarnaast was mijn transactie binnen Nexo nog niet verwerkt. Op de TX en chain wel, maar niet binnen Nexo, dus ik kon niet doen wat ik wilde doen.Chaes schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:09:
[...]
Ah bij mij werkt geen van beide nog, helaas.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
"MicroStrategy has purchased an additional ~19,452 bitcoins for ~$1.026 billion in cash at an average price of ~$52,765 per #bitcoin. As of 2/24/2021, we #hodl ~90,531 bitcoins acquired for ~$2.171 billion at an average price of ~$23,985 per bitcoin. $MSTR"
https://twitter.com/micha...tatus/1364561973363490817
Deze.Ben.Hahlen schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:07:
Hmmm... Ga ik eens naar kijken!
Met de mobiele tradingview, bedoel je dan die van Binance? Zo ja: welke is dat dan?
(Ik zie soms door de crypto's het bos niet meer)
https://play.google.com/s...radingviewapp&hl=en&gl=US
Een web en app versie. Heel veel details en prima voor wat eigen analyses. Ook heb je daar wat ideeen (TA) welke je kan lezen en meenemen in je beslissing voor een trade.
Het gaat weer hard. 14.00 (24-2) is het nieuwe 12.00 (23-2). Bitcoin zakt nu even snel.Tominatie schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:16:
sorry jongens, moest even wat bitcoin verzilveren.
[ Voor 2% gewijzigd door bek op 24-02-2021 14:20 . Reden: datum toegevoegd ]
Op deze manier is de koersprijs van Microstrategy (bijna) 1:1 gekoppeld aan de koersbeweging van BTC. Hier de future:wlchris schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:15:
"MicroStrategy has purchased an additional ~19,452 bitcoins for ~$1.026 billion in cash at an average price of ~$52,765 per #bitcoin. As of 2/24/2021, we #hodl ~90,531 bitcoins acquired for ~$2.171 billion at an average price of ~$23,985 per bitcoin. $MSTR"
/f/image/LacvQxFvvOjthYSCPRULhfXO.png?f=fotoalbum_large)
dus mircrostrategy verkoopt een flinke pluk BTC en hij lazert weer in elkaar.. 
of lees ik het verkeerd en gaat met de koers van BTC hun aandeel mee omlaag?

[ Voor 32% gewijzigd door Khaelos op 24-02-2021 14:21 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ik lees dat ze juist aangekocht hebben?Khaelos schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:20:
Benieuwd hoe diep het dal vandaag is. Inmiddels is aan de dieptes/hoogtes wel te zien hoe het met vertrouwen zit.
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 472287 op 24-02-2021 14:21 ]
Dat is opzich ook vrij logisch omdat Microstrategy valt of staat met wat Bitcoin doet.SpX schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:18:
[...]
Op deze manier is de koersprijs van Microstrategy (bijna) 1:1 gekoppeld aan de koersbeweging van BTC. Hier de future:
[Afbeelding]
Lezen: Ze hebben weer bijgekocht.Khaelos schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:20:
Vind deze wel leuk:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LnnbL9rsdvN97ndnbhvez0oO.jpg?f=user_large)
Klopt, dat was niet altijd het geval bij vorige IEO's._Gast_ schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 13:45:
[...]
''Note that you must have either $50,000 in 30d volume or 1,000 FTT staked on FTX to participate in the IEO''
https://ftx.com/oxygen-ieo
bij bitmax moet je minimaal 10k btmx holden
https://bitmaxhelp.zendes...us/articles/1500002930841
Zou ook niet weten wat ze naast Bitcoin hodlen doen..Tominatie schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:22:
[...]
Dat is opzich ook vrij logisch omdat Microstrategy valt of staat met wat Bitcoin doet.

Hele kleine strategieën ontwikkelen.Aarebe1 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:27:
[...]
Zou ook niet weten wat ze naast Bitcoin hodlen doen..
Maar dat was de opleving weer zo te zien.. pff.
[ Voor 10% gewijzigd door Pelox op 24-02-2021 14:32 ]
Zero.
Dashboard toont een grafiek met je portfolio verdeling. https://www.binance.com/en/my/dashboardStan schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 13:31:
[...]
Neen, nooit gezien.
Alleen een totale geschatte waarde in USD in minilettertjes, plus wat onbruikbare getallen in BTC achter de komma per asset. Kun je wat mij betreft bijna net zo goed 0,00148 maal de temperatuur van vandaag keer 1000 van maken...![]()
Gelukkig kun je wel sorteren/rangschikken op totaal absoluut coinaantal, zodat mijn 10.000 KEY twintig plaatsen boven mijn 0,01 BTC komt (bedacht voorbeeld).
[...]
Thanks.
1) Zou bijna een plugin voor Chrome maken a la uBlock adblocker (element blocker) of Social Fixer (Facebook) die er een extra kolom infietst met BTC-waarden omgerekend naar USD (al wordt sorteren dan weer lastig).
2) Bizar. Dat is toch waarom men handelt of begint met 'beleggen'!? We zien miljoenmiljard grafieken en formules en getallen en ze slaan werkelijk alles op, maar je voortgang of achteruitgang per zet of coin is een raadsel. Ga bijna denken dat ze je in coins willen laten blijven denken zodat je nonchalanter wordt en in virtueel coinland blijft denken ipv 'keiharde EUR pegels'...
Spot PNL toont je portfolio winst/verlies. En ten opzichte van BTC. https://www.binance.com/en/my/pnl/spot_account
2. Het is niet zo makkelijk als het lijkt. Per coin PNL is makkelijk uit te rekenen als je 100 EUR aan BTC koopt, en het na 10% stijging weer verkoopt voor EUR.
Het is lastiger als je 100 EUR aan BTC koopt, daarna met 30% BTC gaat traden via 5 verschillende paren, 30% staked voor 30 dagen, en 30% verstuurd naar een ander adres en daarna weer ontvangt. Wat zou dan de PNL zijn van je BTC?
Je zou toch denken dat die 50k een groede psychologische support of resistance zou zijn maar gister er makkelijk overheen en nu weer eronder...
[ Voor 9% gewijzigd door Palindrome op 24-02-2021 14:33 ]
* Dit slaat echt nergens op *
[ Voor 92% gewijzigd door .oisyn op 24-02-2021 14:55 ]
Dit nog niet meegemaakt maar vraagje erover:
mijn Limit Sell order is voor 99% gevuld (lol).
Als ik op Cancel druk gaat mijn winst dan ook weg? Dus gaat dan alles weer terug naar de crypto die je probeert te verkopen?
Als ik op Cancel druk gaat mijn winst dan ook weg? Dus gaat dan alles weer terug naar de crypto die je probeert te verkopen?
Nee als je nu cancelled, hou je 1% van je crypto over, de rest is verkocht.Kol Nedra schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:38:
Ruk exchange is het ook.Pelox schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:39:
Binance loopt weer continu vast. Krijg geen chart geladen.
Kraken doet het als een zonnetje
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nee. Je annuleert alleen de openstaande order. Je transacties blijven. In dit geval je 99%.Kol Nedra schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:38:
Nope, enkel die 1% unfilled blijft over. Filled is verkocht en niet meer terug te draaienKol Nedra schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:38:
Mooi! Kun je ook geen panic sell of fomo buy doenPelox schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:39:
Binance loopt weer continu vast. Krijg geen chart geladen.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Hij werkt weer, vinger op de sellknop!sh4d0wman schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:41:
[...]
Mooi! Kun je ook geen panic sell of fomo buy doenJa ze hadden een bult nieuwe gebruikers en net als Coinbase in het verleden lijkt het moeilijk om snel capaciteit bij te schakelen (zowel technisch als supportdesk).
Zero.
@Ben.Hahlen De app van tradingview.com.Ben.Hahlen schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:07:
Echt een big dick move van Saylor wel. Hij gokt er echt volledig op dat meer bedrijven als Tesla, Square etc. bitcoin gaan zien als een store of value & hier dus ook miljarden in zullen (blijven) pompen.
Ben benieuwd waar we over 2 jaar staan. Het kan zijn dat Saylor dan onder een brug woont samen met Slux, of hij is een enorm rijk man geworden, die als 1 vd eerste met zijn bedrijf heel veel geld in bitcoin is gaan investeren. Ik sta er wel van te kijken dat 'ie 1 miljard rondom het ATH in bitcoin investeert. Dat noem ik behoorlijk roekeloos en een perfect voorbeeld van FOMO.
Microstrategy zit ondertussen al bijna all-in bitcoin nietwaar? Geen andere assets. Hoop voor 'm dat we niet een berenmarkt krijgen als na 2017. Ik zou zelf toch nog wat andere assets holden, of iedergeval wat cash achter de hand houden.
Ben benieuwd waar we over 2 jaar staan. Het kan zijn dat Saylor dan onder een brug woont samen met Slux, of hij is een enorm rijk man geworden, die als 1 vd eerste met zijn bedrijf heel veel geld in bitcoin is gaan investeren. Ik sta er wel van te kijken dat 'ie 1 miljard rondom het ATH in bitcoin investeert. Dat noem ik behoorlijk roekeloos en een perfect voorbeeld van FOMO.
Microstrategy zit ondertussen al bijna all-in bitcoin nietwaar? Geen andere assets. Hoop voor 'm dat we niet een berenmarkt krijgen als na 2017. Ik zou zelf toch nog wat andere assets holden, of iedergeval wat cash achter de hand houden.
logisch dat je dit niet kan terugdraaien. gewoon die andere 1% voor ander bedrag verkopen. ik heb zovaak dat hij half filled isPartypsych schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:40:
[...]
Nope, enkel die 1% unfilled blijft over. Filled is verkocht en niet meer terug te draaien
je kan toch in je history zien wat je betaald hebt voor een bepaalde coin.Stan schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 13:14:
ik gebruik nu de coinstats tracker en voer handmatig in, ook de datum en tijd zo zie je wat je toendertijd betaald hebt ongeveer maar ik pas dat gelijk aan naar het goede bedrag. ook transactiekosten kun je invoeren.
/f/image/psbzJJRQ71QC0txVXnNodcFn.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/zSG1ZKUj7b3kYFeMwhDhBPHa.png?f=fotoalbum_large)
zo zie ik dus dat ik er toen 26,87 voor betaald heb en nu 9,26 waard is

hier kan je alles invoeren.
/f/image/YmGrw2erIL2CmtkKoufgxyzl.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 8% gewijzigd door Toerq op 24-02-2021 15:15 ]
mooi nu richting de 100k en dan terug klappen naar de 32, dat zijn nog eens dalingen!Palindrome schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:54:
Even een leuke overlay met oude situatie.[Afbeelding]
de 15m MA 99 werkt nog wel als support en was tot gisteren een tijdje resistance. Hij ketste er precies van af met die wick rond 14:30.Palindrome schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:32:
Je zou toch denken dat die 50k een groede psychologische support of resistance zou zijn maar gister er makkelijk overheen en nu weer eronder...
Niemand hier die een woord rept over de laatste lawsuit van Craig "Faketoshi" Wright?
Craig Wright klaagt Bitcoin developers aan voor "diefstal"
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Pfff tempting. Ik heb aardig wat verdiend met de Serum IEO, maar die 50k volume is wel een drempel. Hoe deden de andere IEO's het eigenlijk? Ik heb alleen die van HGET gevolgd en die was lang niet zo winstgevend als die van SRM.Viper® schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:27:
[...]
Klopt, dat was niet altijd het geval bij vorige IEO's.
bij bitmax moet je minimaal 10k btmx holden
https://bitmaxhelp.zendes...us/articles/1500002930841
edit; HGET wel meegedaan maar niet uitgeloot.
[ Voor 4% gewijzigd door yinx84 op 24-02-2021 15:04 ]
Eigenlijk interesseert me die hele Bitcoin weinig, en zit ik op het moment te wachten dat de markt volwassen wordt en Bitcoin los gaat zien van de Altcoins.
Anoniem: 1032405
Ok. En wat dan?fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 15:11:
Eigenlijk interesseert me die hele Bitcoin weinig, en zit ik op het moment te wachten dat de markt volwassen wordt en Bitcoin los gaat zien van de Altcoins.
Oprecht nieuwsgierig wel.
Voldoende mensen die de volwassen Bitcoin al heel lang los zien van de puberende altcoins hoorfRiEtJeSaTe schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 15:11:
De Bitcoin markt is volwassen nu een paar grote namen meedoen. De traders zijn nog wat minder volwassen
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
mannowlahn schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:56:
[...]
mooi nu richting de 100k en dan terug klappen naar de 32, dat zijn nog eens dalingen!
fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 15:11:
/f/image/7BAuaOhBfTtbO4drPV28qoMO.png?f=fotoalbum_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Zo gecompliceerd hoef ik het niet. Ik hoef geen maandelijkse rapportages van 10 pagina's in mijn mail.wouterwouter2 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:32:
[...]
Dashboard toont een grafiek met je portfolio verdeling. https://www.binance.com/en/my/dashboard
Spot PNL toont je portfolio winst/verlies. En ten opzichte van BTC. https://www.binance.com/en/my/pnl/spot_account
2. Het is niet zo makkelijk als het lijkt. Per coin PNL is makkelijk uit te rekenen als je 100 EUR aan BTC koopt, en het na 10% stijging weer verkoopt voor EUR.
Het is lastiger als je 100 EUR aan BTC koopt, daarna met 30% BTC gaat traden via 5 verschillende paren, 30% staked voor 30 dagen, en 30% verstuurd naar een ander adres en daarna weer ontvangt. Wat zou dan de PNL zijn van je BTC?
Wel wil ik in USD of EUR zien wat ik heb per munt en per wallet, en vooral wat voor de huidige positie per munt mijn totale aanschaf/inleg is (gemiddelde aankoopwaarde) en huidige waarde, en natuurlijk actuele/live profit of loss daarmee. Dat is toch logisch, en simpel.
Waar komt dit vandaan? Iets meer bronvermelding en uitleg is welkom.Palindrome schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:54:
Tsja, denk dat niemand Craig Wright nog relevant vindt. Die man verdient de aandacht niet. Zit denk al jarenlang in een psychose waardoor hij denkt Satoshi te zijn..oisyn schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 15:03:
Niemand hier die een woord rept over de laatste lawsuit van Craig "Faketoshi" Wright?
Nou ja, ik zie het als de NASDAQ. Wanneer Tesla 20% in waarde daalt, waarom moet Microsoft dat dan ook? Heeft toch niks met elkaar te maken? Ik snap dat er een hoop gerelateerd aan de BTC zijn, maar niet allemaal, toch gaan ze als een raket mee omlaag.Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 15:13:
[...]
Ok. En wat dan?![]()
Oprecht nieuwsgierig wel.
Zie BTC als de dollar, het is gewoon een tradingpair. En ja er zijn meerdere, maar BTC is toch wel de degene waar men het liefst mee trade.fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 15:23:
[...]
Nou ja, ik zie het als de NASDAQ. Wanneer Tesla 20% in waarde daalt, waarom moet Microsoft dat dan ook? Heeft toch niks met elkaar te maken? Ik snap dat er een hoop gerelateerd aan de BTC zijn, maar niet allemaal, toch gaan ze als een raket mee omlaag.
Die man heeft zichzelf natuurlijk gigantisch gediskwalificeerd maar door zijn twisted mind blijft het wel interessant om te volgen. Als je denkt dat het niet gekker kan overtreft hij het elke keer toch weerTominatie schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 15:21:
[...]
Tsja, denk dat niemand Craig Wright nog relevant vindt. Die man verdient de aandacht niet. Zit denk al jarenlang in een psychose waardoor hij denkt Satoshi te zijn.
Ik denk niet dat ie in een psychose zit, hij is gewoon bezig met een long con. Maar die rechtzaak is best relevant (afgezien van het feit dat hij waarschijnlijk binnen no time niet ontvankelijk wordt verklaard), en de bekendmaking kwam net voordat de koers weer onder de 51k duikelde.Tominatie schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 15:21:
[...]
Tsja, denk dat niemand Craig Wright nog relevant vindt. Die man verdient de aandacht niet. Zit denk al jarenlang in een psychose waardoor hij denkt Satoshi te zijn.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Maar het is toch ook de strategie van Grayscale om Crypto aan te schaffen voor de trusts? Dat is het bedrijfsmodel. Het is niet zomaar een store of value wat ze doen. Dus ik zie Saylor niet gauw onder een brug belanden.Tominatie schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:49:
Echt een big dick move van Saylor wel. Hij gokt er echt volledig op dat meer bedrijven als Tesla, Square etc. bitcoin gaan zien als een store of value & hier dus ook miljarden in zullen (blijven) pompen.
Ben benieuwd waar we over 2 jaar staan. Het kan zijn dat Saylor dan onder een brug woont samen met Slux, of hij is een enorm rijk man geworden, die als 1 vd eerste met zijn bedrijf heel veel geld in bitcoin is gaan investeren. Ik sta er wel van te kijken dat 'ie 1 miljard rondom het ATH in bitcoin investeert. Dat noem ik behoorlijk roekeloos en een perfect voorbeeld van FOMO.![]()
Als je wat winst afroomt en terug in stable coins steekt kan beefy.finance een leuke optie voor je zijn om daar extra rente op te trekken, zie de promo van hun Twitter kanaal: :no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PtwAkOhXtCWlDs7HdyqKUahF.jpg?f=user_large)
Voor de critics: Ja, deze APY is een momentopname en verandert voortdurend. Om in Beefy's woorden te spreken, Don't trust, verify! De smart contracts zijn open source en kunnen dus door iedereen worden bekeken hoe men aan deze APY komt.
Obvious disclaimer: ik ben een gebruiker van beefy.finance
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PtwAkOhXtCWlDs7HdyqKUahF.jpg?f=user_large)
Voor de critics: Ja, deze APY is een momentopname en verandert voortdurend. Om in Beefy's woorden te spreken, Don't trust, verify! De smart contracts zijn open source en kunnen dus door iedereen worden bekeken hoe men aan deze APY komt.
Obvious disclaimer: ik ben een gebruiker van beefy.finance

Welke oude situatie?Palindrome schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:54:
Iets meer inzet mag wel op zo'n picturedumps
* Zie topicwaarschuwing *
[ Voor 81% gewijzigd door .oisyn op 24-02-2021 15:51 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
MicroStrategy heeft niets met Grayscale te maken heViNOK16Bit schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 15:41:
[...]
Maar het is toch ook de strategie van Grayscale om Crypto aan te schaffen voor de trusts? Dat is het bedrijfsmodel. Het is niet zomaar een store of value wat ze doen. Dus ik zie Saylor niet gauw onder een brug belanden.
Zit ik ze weer door elkaar te halen?.oisyn schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 15:45:
[...]
MicroStrategy heeft niets met Grayscale te maken he

Back to work

Schiet niet op zo, hoop niet dat er angst is en we weer echt de bodem tikken.zwembroek schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 15:44:
We dippen onder de 49K
hoe eerder we die bodem raken (40-43K) hoe beter in mijn ogen. kunnen we daarna weer tijdje naar bovenAMARONE schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 15:51:
[...]
Schiet niet op zo, hoop niet dat er angst is en we weer echt de bodem tikken.
Ik ben sinds een maand of wat aan boord, zonder me echt te hebben verdiept. Overigens lijkt mijn batterij wél sneller leeg te gaan. Ben benieuwd, Chaes, op basis waarvan jij concludeert dat het sowieso niet zal renderen?Chaes schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 15:53:
[...]
Je weet dat je daar niks aan gaat verdienen hè? Tenzij je honderdduizenden Pi-tokens mined waar je jaren mee bezig zult zijn. En dat bereik je alleen door een super groot netwerk/mining circle te hebben.
Maktub
PSA: Spammer gebanned en bijbehorende posts getrashed
[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 24-02-2021 16:07 ]
Jammer want pi heeft toch een redelijk constante waarde van 3,141 592 65 per coin. Dat tikt aardig aan.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Bijn traditiemannowlahn schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:56:
[...]
mooi nu richting de 100k en dan terug klappen naar de 32, dat zijn nog eens dalingen!
* Kap nou eens met die onzin *
[ Voor 78% gewijzigd door .oisyn op 24-02-2021 16:38 ]
Kan iemand me uitleggen wat het betekent als een whale een grote hoeveelheid BTC heeft verplaatst?
Verplaatst waar naar toe?
Staat er toch, naar Xapo, als het. naar een exchange gaat is dat niet om btc naar doge coin om te wisselen.fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 16:22:
Kan iemand me uitleggen wat het betekent als een whale een grote hoeveelheid BTC heeft verplaatst?
Als er een paar duizend bitcoin naar een exchange gestuurd worden is dat most likely omdat een grote speler/whale deze bitcoins wilt verzilveren voor keiharde dollars.fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 16:22:
Dit kan de koers wat naar beneden pleuren. Al hebben we gelukkig Saylor die een miljard $ in de bitcoin pompt op $50K, komt goed dus.
Ah zo, van een wallet naar een exchange.
Ik snap 'm, thanks.
Ik snap 'm, thanks.
[ Voor 20% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 24-02-2021 16:25 ]
De crypto wordt van een unknown wallet (waarschijnlijk een eigen beheerde wallet) naar de exchange gebracht.fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 16:22:
Dit kan duiden op een verkoop druk.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Money printer goes BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
[ Voor 42% gewijzigd door A87 op 24-02-2021 16:30 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Of andersom, dat er grote bedragen van een exchange gehaald worden. Dat betekent meer schaarste op de exchange en dus grotere kans op hogere prijzen.MrFX schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 16:25:
[...]
De crypto wordt van een unknown wallet (waarschijnlijk een eigen beheerde wallet) naar de exchange gebracht.
Dit kan duiden op een verkoop druk.
Alweer?.. dit was waarschijnlijk een groot deel van de vorige daling. Kunnen we er nog weer 1 verwachten zucht..
Allemaal leuk en aardig van die plaatjes, maar op een gegeven moment moeten er toch wat psychologische grenzen doorbroken worden. Denk dat de sprong van 1k naar 20k iets minder groot is dan de sprong van 10k naar 200k ook al is het percentueel gezien hetzelfde.
Zo lang het zo snel gaat kan makkelijk zelfs 50k was poepRaaafie schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 16:32:
[...]
Allemaal leuk en aardig van die plaatjes, maar op een gegeven moment moeten er toch wat psychologische grenzen doorbroken worden. Denk dat de sprong van 1k naar 20k iets minder groot is dan de sprong van 10k naar 200k ook al is het percentueel gezien hetzelfde.
Wat wil je weten ? Het is simpelweg en overlay van de vorig ATH met die van nu.Stan schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 15:21:
[...]
Waar komt dit vandaan? Iets meer bronvermelding en uitleg is welkom.
Je rode stipje staat alleen verkeerd..A87 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 16:29:
[Afbeelding]
Money printer goes BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Pwoah, en als je de waardestijging van een tulpenbol tussen 1634 en 1637 zou doortrekken tot 2021, dan... **mind is blown** Wat ik een beetje omslachtig zeg, is dat rendementen uit het verleden bar weinig zeggen over de toekomst.
[ Voor 11% gewijzigd door MrMrq op 24-02-2021 16:42 ]
Maktub
Vergeet niet dat de bullrun nog maar net is begonnen, aantal maanden nu. Denk maar niet dat er nu al weer een 3 jarige bear markt komt
[ Voor 46% gewijzigd door A87 op 24-02-2021 16:44 ]
Nee, geen zekerheid. Misschien worden er wel alts van gekochtAMARONE schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 16:42:
[...]
Is dit een zekerheid voor een dip? Of kan het van alles zijn?
Hey daar is de tulpenbol weer! Die had ik al zeker een week niet gezien.MrMrq schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 16:39:
[...]
Pwoah, en als je de waardestijging van een tulpenbol tussen 1634 en 1637 zou doortrekken tot 2021, dan... **mind is blown** Wat ik een beetje omslachtig zeg, is dat rendementen uit het verleden bar weinig zeggen over de toekomst.
Weer een plukje eth gekocht, omdat het kan.
Tominatie schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 16:22:
[mbr]* Kap nou eens met die onzin *[/]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/L3NW0p36yAsbntabyDaGTczc.jpg?f=user_large)
Ik ben best zenuwachtig met de huidige koers. Hodl ja, maar weer zon rode dildo in mijn anus trek ik nu niet.
48k euro moet toch nog wel minimaal haalbaar zijn deze weken...
[ Voor 19% gewijzigd door AMARONE op 24-02-2021 16:47 ]
koop ark die loopt eindelijk een keerjzoin2 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 16:45:
Weer een plukje eth gekocht, omdat het kan.
Tulpen productie is opgeschroefd. Gaat bij Bitcoin wat moeilijker.MrMrq schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 16:39:
[...]
WTF echt? Na 2,5 jaar hodlen en een aantal gastanks hopium weggedaan en nu gaat ie gvd omhoog?

Haha, nee hoor geen spijt van. LINK van gekocht... en daarna DOT. Heb het er allang weer uit.
*edit*
Grafiek bekijken: Nog steeds een "nee dank u"-gevoel bij.
[ Voor 8% gewijzigd door MicroWhale op 24-02-2021 16:57 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het topic verzandt na verloop van tijd toch weer regelmatig in een slowchat, maar voor de goede orde, slowchat is hier niet gewenst. Daarom:
En verder wat algemene regels
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Het topic verzandt na verloop van tijd toch weer regelmatig in een slowchat, maar voor de goede orde, slowchat is hier niet gewenst. Daarom:
- Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom. Voegt je post niets toe voor anderen? Post dan niet, het is hier geen persoonlijk dagboek.
- Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
- Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.
En verder wat algemene regels
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!