"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ja cryptos voelen als een soort blokjes stapelkorting "doe er nog maar wat bij". Totdat iemand het ena onderste blokje omstoot en 60% van de toren wegvalt. En dan ervaren we ook dezelfde pure emotie van een dreumes die blokjes zat te stapelenJedi_Pimp schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 06:46:
Toch wel pijnlijk om te zien dat de alts waar ik het meeste in zit, het zwaarste getroffen worden (XLM, NANO en GRT). Winst is met circa 60% gedaald. Ach ja, mooi leermoment om te beseffen dat gains niet louter kunnen aanhouden en dat het geen kwaad kan om op sommige momenten wat winst te nemen

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Musk is hier weldegelijk schuldig aan, zowel de pump up als down. 1 woord. Manipulatie.sh4d0wman schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 07:08:
Mijn voorspelling van gisteren was redelijk uitgekomen. Helaas de dag er voor in de fake-out getrapt dus kan helaas niet meer met fiat bijkopen![]()
Wel een beetje triest dat sommige nieuwssites dit weer aan de tweet van Musk koppelen want het staat er volgens mij redelijk los van. Maar eens kijken wat de rest van de week brengt. De laatste terugval was rond de 10k dus als dat nu weer ongeveer hetzelfde uitspeelt zouden we een 44/48k (MA25 daily, MA99 4uur) bodem hebben.
Ik krijg toch echt een 2018 flashback.. maar dat mag ik niet zeggen hier. Only rainbows and unicorns.

Zero.
[ Voor 97% gewijzigd door mannowlahn op 23-02-2021 07:30 ]
mannowlahn schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 07:18:
Gisteravond voordat ik ging slapen op 54k uitgestapt. Had staps gewijs wat buy orders geplaatst maar was er toch niet op gerust. Na een half uur wikken en wegen de buy order weg gehaald met de gedachte, of je wordt wakker met in ieder geval fiat en de koers is nog steer neerwaards of we zijn weer > 56k.
Deze trend ziet er op de 4h nog steeds niet jofel uit, dus ik wacht af. En wat zakt die ETH als een pudding in elkaar zeg.
Dat zeg je nu wel steeds, maar (niet dat je per se ongelijk hebt, dat zullen we wel zien) ook in 2017 zaten er allerlei hobbels op de weg naar 20k. Toen was er in September bijvoorbeeld weer "China gaat crypto verbieden" FUD en daalde alles ook weer +30%. Ik krijg meer de indruk dat 2018 een bearmarket-PTSS heeft aangewakkerd bij jou en dat nu iedere daling je flashbacks geeft.Pelox schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 07:14:
[...]
Musk is hier weldegelijk schuldig aan, zowel de pump up als down. 1 woord. Manipulatie.
Ik krijg toch echt een 2018 flashback.. maar dat mag ik niet zeggen hier. Only rainbows and unicorns.Happy place.
Ik denk persoonlijk ook niet dat het hele jaar een bull run gaat zijn, maar ik geloof ook niet dat het nu al afgelopen is. Waar baseer ik dat op? Gevoel en het verloop vorige runs in 2017 en 2013. Keiharde wetenschap dus
In crypto, was sowieso voor 30% nog fiat.
Net wel buy order op bnb op 230 gepakt. Nu nog 15% fiat achter de hand
Voor als hij dieper weg zakt.
Wel goed als btc vandaag verder hersteld, dan hebben we een tweede test op 48k-50k lijn gehad met een higher low (vorige was 47.5).
Maar ik zie het ook nog wel een paar weekjes sideways gaan en 42k testen, op zich helemaal niet erg en kan goed zijn voor Alts.
Gister al een deel weer terug om gezet.
Lagere buy voor LTC.
Achteraf alsnog te hoog ingezet. Alles van de afgelopen week is weer weg.
Dan maar weer overnieuw beginnen.
D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl
Ik had gisteren op de bank besloten om er niet meer naar te kijken, ik heb gisteren wel wat btc verloren door paniek voetbal bij die eerste drop. Nu ben ik net toch ook maar uitgestapt op 50,7K.
Ik ben er ook niet gerust op, ik denk dat hij nog wel een keer maar beneden knalt.
Als het straks weer onder 50 gaat dan zal het wel weer omlaag knallen eventjes, toch weiger ik te geloven dat dit al de grote crash is.
Als ik hoor hoeveel nieuwe member Binance erbij heeft gekregen bijvoorbeeld, moeten we nog wel een tijdje bull'en lijkt mij.
Allemaal ook keihard wetenschappenlijk onderbouwd door mijn buik gevoel
Stijgt (in EUR) weer tot ca 43k en duikelt daarna weer een stapje lager.
Dus steeds minimaal winst pakken en weer wachten op lager inkopen word mijn tactiek.
Zover ik zin heb om er mee bezig te zijn.
Daytrading blijft meer stress dan me lief is.
Baal er alleen nog steeds van dat ik alles verkocht had rond de 20K om het vervolgens te zien exploderen.
D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl
Verwijderd
Lange termijn? Organische groei?Iamthefish schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 07:45:
Zie ik iets over het hoofd als ik denk dat dit een gezonde correctie is? Ik bedoel, de munten vlogen zo hard naar de maan afgelopen maand, dit zat er natuurlijk aan te komen. Op de langere termijn zie je nu een meer organische groei en daar voel ik mij toch wat beter bij. Spanning is er af.
Gooi je nu gewoon even wat leuke termen eruit of kan je dit ook onderbouwen met enige technische marktkennis?
Het is leuk om wat termen uit crypto-land te herhalen maar we zitten nog steeds op een verdubbeling t.o.v. NYE.
If anything heeft dit het meeste weg van 12-26jan "correctie". Druppeltje naar beneden raket naar boven.
en straks verkoop je het weer op 75k en daarna op 100k.Morelleth schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 07:42:
onderbuikgevoel totaal niet onderbouwd met mooie grafiekjes zoals de sommige hier weten te creeren.
Dus steeds minimaal winst pakken en weer wachten op lager inkopen word mijn tactiek.
Baal er alleen nog steeds van dat ik alles verkocht had rond de 20K om het vervolgens te zien exploderen.
As we speak onder de 50k, laat de boel maar even flink dippen, dan hebben we dat gehad. De dip van gisteren was maar een halve actie.
Dit lijkt de meest plausibele verklaring en wordt ondersteund door de uitstroom aan btc.
[ Voor 14% gewijzigd door juggle op 23-02-2021 07:51 ]
Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl
klopt dit is alleen maar gezond. willen we ook echt de 280k halen dit jaar dan moeten we dit soort dagen hebben. Anders toppen we veel te snel. De reden waarom ik denk te weten dat dit niet de top was, is omdat dit geen blowoff top was. Ging allemaal zeer beheerst. Heb 2013, 2017 (tussen top 2019) op de minuut mee gemaakt, dat ging wel ff anders. Ik zie nu een correctie nog wel door zetten richting de 42k a 43k regionen. Wat verder alleen maar gezond is. En ja de alts, had hier geloof ik al 150x gewaarschuwd dat met dit soort moves van koning btc de alts totaal weggevaagd zouden worden. sowieso blijft het een goede indicator voor een local top of de laatste top, als alle shitcoins omhoog schieten moet je btc in de gaten gaan houden.Iamthefish schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 07:45:
Zie ik iets over het hoofd als ik denk dat dit een gezonde correctie is? Ik bedoel, de munten vlogen zo hard naar de maan afgelopen maand, dit zat er natuurlijk aan te komen. Op de langere termijn zie je nu een meer organische groei en daar voel ik mij toch wat beter bij. Spanning is er af.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik zei dat ook een tijdje terug maar werd echt neer gesabeldIamthefish schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 07:45:
Als je uitzoomt op de 1d grafiek dan is het natuurlijk niet normaal wat er de afgelopen tijd gebeurd is, dus een redelijk normale correctie. Alleen hopelijk duurt het geen 2/3 jaar

:strip_exif()/f/image/IU1RDLOo0ReAHUzbILceCMGN.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik probeerde wat BTC te daytraden, maar na wat leuke winsten miste ik een instapmoment en ging de koers als een raket omhoog waardoor ik de winst weer in rook zag opgaan. Ik laat BTC nu zo veel mogelijk staan, behalve op een dag als gisteren waar winst pakken een minder groot risico was.Morelleth schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 07:42:
onderbuikgevoel totaal niet onderbouwd met mooie grafiekjes zoals de sommige hier weten te creeren.
Ik heb inmiddels een bot ingesteld die d.m.v. daytraden in alts aardig wat satoshi's per dag in het laatje brengt. Hoewel een mens dit waarschijnlijk beter kan geeft het een hoop rust. Daarnaast heb ik wat op een BTC spaarbank gezet en met 6% rente zal dat ook wat opleveren.
Ik weet dat we allemaal geen glazenbol hebben, maar waar zetten jullie die buy orders neer? Ik heb er nu een op 44k voor de zekerheid. Maar ik twijfel om die er zelfs uit te halen..
Dit lees ik inderdaad meer terug, maar waar lees je dat hedge funds put opties hebben?juggle schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 07:49:
F2pool dumpt btc waardoor koersen zakken. Vermoedelijk om downtrent te forceren en longs te liquideren. Er staan grote hoeveelheid shorts open in Hedge funds vanwege aflopen futures deze week. Dus 2x profiteren eerst short gaan in futures en daarna goedkoop wat btc opvegen. Whales @ work.
Dit lijkt de meest plausibele verklaring en wordt ondersteund door de uitstroom aan btc.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Laat het maar helemaal dippen, maar dan wel als ik (en hopelijk de rest ook) alles heb kunnen verkopenmannowlahn schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 07:49:
[...]
en straks verkoop je het weer op 75k en daarna op 100k.
As we speak onder de 50k, laat de boel maar even flink dippen, dan hebben we dat gehad. De dip van gisteren was maar een halve actie.
Ik zie hem zelf nog niet die flashback, heb wel een gevoel dat we de top naderen maar die ups en downs uit 2017/18 zie ik nog niet, gister wel wel een mooie met ETH dat is wel een teken van het begin vermoed ik, maar er is nu juist nog goed te verdienen daaropPelox schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 07:14:
[...]
Musk is hier weldegelijk schuldig aan, zowel de pump up als down. 1 woord. Manipulatie.
Ik krijg toch echt een 2018 flashback.. maar dat mag ik niet zeggen hier. Only rainbows and unicorns.Happy place.
Is dat niet vooral veroorzaakt door incompetentie van Kraken en een relatief dun orderboek daar?Slux schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 08:05:
[...]
Ik zie hem zelf nog niet die flashback, heb wel een gevoel dat we de top naderen maar die ups en downs uit 2017/18 zie ik nog niet, gister wel wel een mooie met ETH dat is wel een teken van het begin vermoed ik, maar er is nu juist nog goed te verdienen daarop
En:Wo Ve schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 07:53:
Ik zei dat ook een tijdje terug maar werd echt neer gesabeld![]()
Als je uitzoomt op de 1d grafiek dan is het natuurlijk niet normaal wat er de afgelopen tijd gebeurd is, dus een redelijk normale correctie. Alleen hopelijk duurt het geen 2/3 jaar![]()
[Afbeelding]
Nu met de support in de grafiek bedoel je?
:strip_exif()/f/image/thoWKTYbafImY6tKtdra1zGr.jpg?f=fotoalbum_large)
Moet ik veel marktkennis hebben dan om hier te mogen reageren? Ik heb helemaal niet veel kennis, ik ben pas een maand bezig. Hier wordt gespeculeerd over hoe de koersen zich gaan bewegen, mag ik dan mee doen met speculeren en zeggen dat deze dip (-10k noem ik toch wel een dip) voor mijn GEVOEL alleen maar beter is en de spanning eraf haalt?Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 07:49:
[...]
Lange termijn? Organische groei?
Gooi je nu gewoon even wat leuke termen eruit of kan je dit ook onderbouwen met enige technische marktkennis?
Het is leuk om wat termen uit crypto-land te herhalen maar we zitten nog steeds op een verdubbeling t.o.v. NYE.
If anything heeft dit het meeste weg van 12-26jan "correctie". Druppeltje naar beneden raket naar boven.
Ik snap je vraag niet helemaal, ik bedoel gewoon te zeggen dat het er redelijk abnormaal uitziet die groene dildo op de 1d chart. Dus een correctie zat er sowieso wel aan te komen, de vraag is alleen of er een rode dildo naast komt te staan deze week of dat we toch nog even doorknallen.Jake schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 08:07:
[...]
En:
[...]
Nu met de support in de grafiek bedoel je?
[Afbeelding]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Ik kan me in 2017 ook nog zo’n dip van 30% procent herinneren, daarna kunnen we weer ff omhoogPelox schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 07:14:
[...]
YouTube: REAL REASON BEHIND THE BITCOIN DUMP!!! CONNECTING THE DOTS!!!
Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl
Best een ok filmpje voor iemand die alles met hoofdletters schrijft..juggle schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 08:18:
@Jedi_Pimp meer uitleg over de dump van btc door f2pool
YouTube: REAL REASON BEHIND THE BITCOIN DUMP!!! CONNECTING THE DOTS!!!
Had liever naar jullie gevoel geluisterd en naar fiat omgezet maar goed kan niet alles hebben
Hopelijk gaan we snel weer omhoog. Weet in 2017 nog dat mijn kleine investering in REQ 8000 euro waard was en letterlijk binnen 3 dagen terug naar 1500.. dus ik blijf voorzichtig.
Het is eerder een gebruiker die een market sell erin gooide en waarschijnlijk de nodige stop lossen af liet gaan.BTC100K2021 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 08:06:
[...]
Is dat niet vooral veroorzaakt door incompetentie van Kraken en een relatief dun orderboek daar?
Daar kan je volgens mij nog een echt stop loss instellen ook.
De wat grotere traders nemen wat winst ten kosten van de kleine tradertjes, markt raakt in paniek en zo krijg je een domino effect
Ik denk nog niet dat de rek uit BTC is en we nog wel even door gaan, zie dit ook als een gezond mirco dipje, die stijging van de laatste weken is abnormaal geweest en daar hoort een klein dipje/ micro correctie ( ver van een echte correctie) bij.
De crypto markt is ook weer goed gevuld met het geld van de henk en ingrids dus de whales die de markt aan het pumpen zijn kunnen zo hun geld/winst er weer uithalen, dus we zitten imo wel op een kritisch puntje waar je goed moet opletten.
Maar zo denk ik er over hoor, het blijven allemaal theorieën en hersenspinsels.
[ Voor 5% gewijzigd door AMARONE op 23-02-2021 08:26 ]
Ja zeker, maar kom voornamelijk uit op Binance niet echt zo zeer voor bitvavoPilatuS schreef op maandag 22 februari 2021 @ 21:11:
[...]
Al gezocht naar iets als dit: How to move crypto to your Ledger. Of iets als: How a Ledger transfer works. Moet genoeg te vinden zijn gok ik zo.
Dit is zeker geen behoorlijke correctie, gewoon een klein dipje.AMARONE schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 08:26:
Gisteren was het in de ochtend de bodem maar verderop de dag was er toch een behoorlijke correctie. Wat laat de data zien, grote kans dat we verder dippen of is dit allemaal heel normaal en is er voldoende support en zorgt dit juist voor ene pump weer straks?
Ik denk de komende dagen volatiel naar 42k, dan zitten we rond de 30 procent daling. Daarna mogen we weer gestaag omhoog. Vorig topie 41k minder dan 3 maanden geleden leidde tot een daling tot 28k.AMARONE schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 08:26:
Gisteren was het in de ochtend de bodem maar verderop de dag was er toch een behoorlijke correctie. Wat laat de data zien, grote kans dat we verder dippen of is dit allemaal heel normaal en is er voldoende support en zorgt dit juist voor ene pump weer straks?
[ Voor 7% gewijzigd door knakworst op 23-02-2021 08:30 ]
BTC/USDT: op de 4h ketst de wick van de huidige candle netjes af op de MA99. Op de 1d is hij gisteren precies op de MA21 afgeketst, daar heeft hij nu nog wat marge (MA21 staat op ca. 47500). Zolang hij daar boven blijft..AMARONE schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 08:26:
ETH/BTC is net onder de MA99 gedoken (1d). Tot ooit!
Zolang de meeste hier hun dagelijkse kostje 'Technische Analyse' posten alsof het een wetenschappelijk onderbouwde voorspelling is, mag jij gerust ook jouw gedachtengang delen.Iamthefish schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 08:07:
[...]
Moet ik veel marktkennis hebben dan om hier te mogen reageren? Ik heb helemaal niet veel kennis, ik ben pas een maand bezig. Hier wordt gespeculeerd over hoe de koersen zich gaan bewegen, mag ik dan mee doen met speculeren en zeggen dat deze dip (-10k noem ik toch wel een dip) voor mijn GEVOEL alleen maar beter is en de spanning eraf haalt?
JaAMARONE schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 08:26:
het is allemaal makeupmercapto schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 08:21:
Daar mag van mij best een zwart spoilervlak overheen @Verwijderd
Voor het eerst dat ik het eens met je eens benDark Matter schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 08:32:
[...]
Zolang de meeste hier hun dagelijkse kostje 'Technische Analyse' posten alsof het een wetenschappelijk onderbouwde voorspelling is, mag jij gerust ook jouw gedachtengang delen.
Wat ben je toch een eindbaas.
Gelukkig heb ik gisteren dmv futures het verlies in mn andere pf grotendeels kunnen redden.
Alt bloed maar 2x zoveel als BTC dat valt nog wel mee
Verwijderd
Gisteravond nog wat Kucoin Shares gekocht...green-tea schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 08:38:
[...]
Wat ben je toch een eindbaas.
Gelukkig heb ik gisteren dmv futures het verlies in mn andere pf grotendeels kunnen redden.
Alt bloed maar 2x zoveel als BTC dat valt nog wel mee
Ouch.
Maar, via Bitvavo in ieder geval 33 dollar fee's bespaard door het in EOS te versturen en niet in USDT.
Het glas is altijd halfvol.
De outflow van F2pool is 1 op 1 te mappen met de dipjes van de afgelopen 24 uur.
Gisteravond voelde ik me nog helemaal het mannetje. Op KSM na alle alts verkocht en in de dip alles op GRT gezet. Inmiddels gaat het weer een beetje omhoog, maar vanochtend kneep ik hem wel een beetje
Edit: oh, zie nu pas dat zijn vorige stream ook net is gepost.
[ Voor 5% gewijzigd door Ray_ op 23-02-2021 08:45 ]
Oh IK weet dat het make-up is, maar m'n maag had de memo niet ontvangennemesis2212 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 08:35:
[...]
het is allemaal makeupik kende hem al
(zo trap ik soms ook in vrouwen met make-up, en horrorfilms....)
Ik had gisteravond het idee dat de dip voorbij was...silly me!
Toch nog even m'n ADA inkoop met 8% scherper kunnen zetten...maar dat was voor de volgende dip naar 0.96...dus staat ie ineens 9% minder scherp.
Maar ik gaan wederom er in trappen...
Kijk jongens en meisjes! De dip is voorbij...
Het is wel een stuk minder volatiel dan voor m'n meesterzet.
[ Voor 36% gewijzigd door mercapto op 23-02-2021 08:50 ]
Heb gisteren wat bijgekocht in dé dip en zal dat de komende dagen blijven doen met bescheiden bedragjes.
ADA ging gisteren nog wel flink onderuit, maar is toch aardig opgeklommen. Nu inderdaad verrassend stabiel, mogelijk ook te maken met de mary hardfork die ze morgen gaan uitvoeren op het mainnet.Glockner schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 08:47:
Over alts gesproken: ADA houdt zich tot nu toe verrassend sterk. Verliest ‘maar’ 6% in 24h.
Heb gisteren wat bijgekocht in dé dip en zal dat de komende dagen blijven doen met bescheiden bedragjes.
Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar
Of zou er nog iets constructiefs achter zitten?
Sir this is cryptoMantaMaartuh schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 08:50:
Of zou er nog iets constructiefs achter zitten?
Ik weet niet hoe ik dit moet duiden, maar wellicht is het interessant voor de Beefy gebruikers (ik zelf heb alleen wat staan bij pancakeswap en autofarm).
Ik ben er na een kleine maand wel achter gekomen dat ik hier veel te nerveus voor ben.

In de loop van de dag flink teruggekocht in o.a. ADA op 1740 sats, die weer erg goed opkwam. Daardoor is de waarde van mijn PF nu minder gekrompen dan het geld wat ik eruit gehaald heb. Al met al geen slechte dag dus.
Ik hoef niet meer te zweten dat het écht door het putje gaat. Laat de boel maar even tot rust komen, die stijging komt wel weer.
Klinkt als een verstandig besluit. Zelf zeernrecent tot dezelfde conclusie gekomenSmashCruiser schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 08:58:
Ik ben er na een kleine maand wel achter gekomen dat ik hier veel te nerveus voor ben.Ik hodl, en hou er wat speelgeld naast voor de lol.
En heb je de hulp / FAQ van Bitvavo zelf als doorzocht? Over het algemeen vind ik doe goed, compleet en duidelijk.ItsmeSnitchess schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 08:27:
[...]
Ja zeker, maar kom voornamelijk uit op Binance niet echt zo zeer voor bitvavo
Ik blijf er met de vingers nu even vanaf in deze vrije val.
[ Voor 13% gewijzigd door St@m op 23-02-2021 09:09 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ja en alles wat aan BNB hangt ook. Alle lucht gaat ook uit de pannekoekjes.St@m schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:08:
Potver, BNB trekt hem nu wel even door naar beneden. Net vanmorgen bijgekocht. Nouja, de fictieve winst die ik had is nu zo goed als weg. Dus ik begin weer met een schone lei na mijn bijkopen vanmorgen
Ik blijf er met de vingers nu even vanaf in deze vrije val.
Die was ik net zo lekker aan het staken. Nou dan maar wat langer staken en wachten op betere tijden.
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Verwijderd
Ik denk het niet. Elke stap richting ETH2.0 gaat gepaard met vertragingen. Totdat we daar dichterbij zijn zal ETH in BTCwaarde blijven dalen.Tominatie schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:10:
Denken jullie dat Eth boven de 0.03 in Btc-waarde blijft? Hij gaat de laatste tijd wel vrij steady naar beneden.
Haha,dat wordt weer genieten van de reacties. Ik citeer:
“Blijf het toch bijzonder vinden dat één persoon (lees Elon Musk) de waarde van een virtuele munt zo kan laten stuiteren. Zegt mij ook genoeg over de volatiliteit van crypto en hoe onverstandig het is om hier in mee te gaan. Nog los van alle politieke en ethetische problemen die er zijn met deze munten. Ik zou niet graag (indirect) betrokken willen zijn bij terrorisme en de productie van massavernietigingswapens. Vraag mij af hoe lang een totaalverbod op zich laat wachten...”
Crypto holdenPelox schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:14:
Lekker hodlen mensen, niks aan de hand.. kleine gezonde correctie.

Iemand een magnetron kopen voor weinig?
Grapje! Ik hodl m'n inzet en m'n Euro's waar ze nu staan.
Heb je morgen een schuld af te betalen? Beleg je met spaargeld?
Zo nee, waarom zou je je druk maken?
Verwijderd
Live stream van Intelligo met zn tasje FIAT wachtend op een instapmoment

Als je denkt - he dat is geen livestream maar een still image, dan is er nog geen instapmoment voorbijgekomen.
Het kan nog een W-shape recovery worden maar ik vrees voor de 43k
Ach ja, weekly staat nog in de plus.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Respect voor de mensen die de slimme trades maakten zondag, of anders sowieso gisteren. Dure les maar zolang je er dan maar iets van leert denk ik altijd maar..
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Yup bij de drop gister schoten we weer omhoog, daar hoef je nu niet op te rekenen. 42/43 k komende dagen (uren?) in zicht.Richh schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:18:
Nou, was 48k niet laag genoeg?
Het kan nog een W-shape recovery worden maar ik vrees voor de 43k
Ach ja, weekly staat nog in de plus.
Oef dat is wel lelijk ja.twit schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:20:
Bah. Hindsight is a hell of a drug zeggen ze wel eens geloof ik. En je doet het natuurlijk allemaal zelf maar ik kan toch niet anders zeggen dan dat ik behoorlijk balend naar mijn schermpje zit te staren deze dag. Een stuk meer nog dan gisteren, met name omdat er wél een recovery is geweest en je prima gisteravond als nog had kunnen zeggen weet je ik doe even niet meer mee en kijk het even aan.Ik merk dat ik het eigenlijk vrij goed kan hebben zodra de koers weer enigzins stabiliseert en je het gevoel hebt dat de val er even uit is. Maar zo zitten te staren hoe de duizendjes uit je pf in rook op gaan en geen idee te hebben hoe diep het nog valt is echt alsof je letterlijk in het vrije deel van een achtbaan zit. Niet mijn ding..![]()
Respect voor de mensen die de slimme trades maakten zondag, of anders sowieso gisteren. Dure les maar zolang je er dan maar iets van leert denk ik altijd maar..
Voor het eerst sinds ooit was mijn gevoel op het gebied van de crypto koers deze keer juist, al het nieuws rondom bitcoin en alle huismoeders en vaders en werkende mensen die geen verstand hebben van crypto maar wel mee willen liften op de winsten zorgde juist voor die koers stijging (en dan praat ik niet eens over Elon Musk).
Iemand heeft goud geld verdiend sinds vandaag.
[ Voor 27% gewijzigd door lucatoni op 23-02-2021 09:23 ]
Speel nu nog ongeveer met 25% van mijn hoogste PF waarde. Zoals ik laatst al aangaf hoop ik komend jaar mijn eerste huis te kopen (voor zover dat mogelijk is in deze markt), dus het is niet helemaal geld meer wat ik kan/wil missen.
Ik zet alvast een buy order klaar op 800Ray_ schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:45:
[...]
Ook in euro's zo te zien. Damn, jammer dat ik die had gemist...
[Afbeelding]
Nu maar gewoon aankijken hoeveel BTC ik straks voor hetzelfde geld kan kopen..
Het is SALE :-)
Koophuizen blijven maar stijgen in waarde. Hopelijk lukt het je wat te vinden,enorme concurrentie.Ypuh schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:24:
Ook nog maar een deeltje naar de bankrekening gestuurd. Laatst al m'n inleg eruit gehaald, nu ook nog een deeltje winst. Wat er nu nog over is mag wat mij betreft naar 0, maar ik hoop gewoon op x3 natuurlijk.
Speel nu nog ongeveer met 25% van mijn hoogste PF waarde. Zoals ik laatst al aangaf hoop ik komend jaar mijn eerste huis te kopen (voor zover dat mogelijk is in deze markt), dus het is niet helemaal geld meer wat ik kan/wil missen.
Das pas een store of value🤪
Congrats met de profits ouwe!
Ik maak mij al lang niet meer druk, crypto holden op wat store off value muntjes na, is het domste wat je kan doen.nst6ldr schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:17:
[...]
Heb je morgen een schuld af te betalen? Beleg je met spaargeld?
Zo nee, waarom zou je je druk maken?
Crypto is er om mee te traden.
Maar het is voor iedereen gelukkig anders want anders zou ik niks meer verdienen
We zijn nog niet eens op de MA21 (1d) geraakt - hier werd gisteren mooi op gebounced. 20k is inderdaad mijlenver wegTominatie schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:20:
Een 20K retest ligt nog wel heel ver weg. Maar nog steeds een reële optie op termijn imo.
Precies. "When in despair, just zoom out"mengenli schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:24:
Begin februari 2021 was 33k en nu 48K. Dus nog steeds 45% winst in 3 weken. HODL en lekker genieten van het mooie weer. Geen koersen kijken een aantal dagen
Mijn portfolio is x5 gegaan sinds begin januari. NATUURLIJK volgt er dan een correctie.
Edit: vind het wel verbazingwekkend dat ADA/BTC zich zo goed houdt.
[ Voor 28% gewijzigd door sOid op 23-02-2021 09:34 ]
Geduld hebben en beetje opvolgen
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Ik drie:sOid schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:32:
Hebben jullie al buy-orders geplaatst voor BTC? Ik heb 'm nu staan op ~45K USD, de 1D MA25.
47,5K 25%
45K 50%
42,5K 25%
Bloedrood is de ideale situatie om te starten eigenlijk.nvidia666 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:33:
Best grappig gisteren eens mee begonnen en vandaag alles bloedrood had liever omgekeerd gezien![]()
Geduld hebben en beetje opvolgen
https://cryptopotato.com/...form-xrp-price-slumps-15/
ADA krabbelt ook langzaam weer omhoog naar .95 door een flinke buy-order die gehit is op 0.90
*edit, bij elke order is wel +100 dollar, anders wordt hij niet gehit straks dus bijvoorbeeld 45100 heb ik een buy staan voor 50% van mijn inkoopzakje.
Doordat ik echter geleerd heb dat ik vaak de verkeerde keuze maak, heb ik niet naar mezelf geluisterd. Ja. Zo goed ben ik.
Nu alsnog helemaal uitgestapt. Even overwegen wat ik wil.
Dit topic is gesloten.
Het topic verzandt na verloop van tijd toch weer regelmatig in een slowchat, maar voor de goede orde, slowchat is hier niet gewenst. Daarom:
- Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom. Voegt je post niets toe voor anderen? Post dan niet, het is hier geen persoonlijk dagboek.
- Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
- Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.
En verder wat algemene regels
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!