This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ah de doemdenkers worden ook weer wakkerPelox schreef op maandag 22 februari 2021 @ 13:14:
Ik noem dit wel een drop en vraag me af of er iemand een idee heeft waar het gaat stoppen? Zijn er ergens lijntjes te zetten? Btc 52k? Eth 1500? Alts hebben het zwaar te verduren en btc ziet en ook heel slecht uit.
2018 begon ook met een gezonde correctie..
BTC is nog geen 10% gedaald.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Jeip8RH7Z5K7wJBYwtkXZfcx.jpg?f=user_large)
We zijn nog vroeg. Het is 2017.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Heb zelf een uurtje geleden een buy order gezet rond de 1 dag MA7 (52.839). Had toen niet de verwachting dat we hem zouden raken, maar we komen nu wel steeds dichterbij.Pelox schreef op maandag 22 februari 2021 @ 13:14:
Ik noem dit wel een drop en vraag me af of er iemand een idee heeft waar het gaat stoppen? Zijn er ergens lijntjes te zetten? Btc 52k? Eth 1500? Alts hebben het zwaar te verduren en btc ziet en ook heel slecht uit.
Als ie daardoor heen zakt heb je nog de 4h uur MA99 rond de 48.200.
Terwijl ik dit bericht schrijf raakt ie mijn buy op de 52.839.
4H MA99 heb ik ook mijn ogen op gericht staan, was begin januari ook key tijdens de dip van 42K naar 29K.jvel92 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 13:22:
[...]
Heb zelf een uurtje geleden een buy order gezet rond de 1 dag MA7 (52.839). Had toen niet de verwachting dat we hem zouden raken, maar we komen nu wel steeds dichterbij.
Als ie daardoor heen zakt heb je nog de 4h uur MA99 rond de 48.200.
Terwijl ik dit bericht schrijf raakt ie mijn buy op de 52.839.
[ Voor 5% gewijzigd door BTC100K2021 op 22-02-2021 13:24 ]
Is gewoon een klein micro rimpeltjePelox schreef op maandag 22 februari 2021 @ 13:14:
:fill(white):strip_exif()/f/image/RhMxJ3jItgczTu4ZJ4l2S5dN.png?f=user_large)
Hey. Iedereen kon toch de prijs bekijken?.oisyn schreef op maandag 22 februari 2021 @ 13:19:
[...]
Ah de doemdenkers worden ook weer wakker
[Afbeelding]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Zuur om te zien nu het verlies. Mijn totale vermogen is nu -6%. Het enige wat ik kan doen is gewoon maar HODL en pas weer actie ondernemen wanneer BTC richting de 58k+ gaat.
Wanneer leer ik nou eens om niet alles in 1x te verkopen maar gefaseerd

Het zijn vooral de alts die weer ff -10-20% gaan nu.
* Volgende keer even zelf zoeken aub *
[ Voor 20% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2021 13:50 ]
Scientia Potentia Est
Ik denk wel dat Binance er moeite mee had. Ik zag ook dumps van 5% terwijl het enige wat ik deed was een munt omzetten in een andere munt. Ik vroeg me meteen af of het wel goed gegaan is, maar de waarde in BTC was hetzelfde gebleven.Specy schreef op maandag 22 februari 2021 @ 13:28:
Heeft Binance een storing? Mijn PF in alts was behoorlijk ingestort net zonder duidelijke reden (grootste daling dit jaar tot nu toe, en binnen minder dan een uur of zo), en is nu weer aan het stijgen. Dit terwijl ik een mandje van tientallen coins heb en als ik op andere sites kijk er niks aan de hand is. In de koersen zie ik ook weinig gebeuren, het is de som bovenaan de pagina die hard wijzigt.
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
De eerstvolgende support voor bijv. BNB die ik zie is rond 210 op de MA7 van 1D. Maar goed, ook nu lijkt er enige support gaande ronde de 247-250. Daar vergis ik me echter steeds opnieuw in, het lijkt een mooi bijkoop moment, maar dat heeft me vooralsnog vooral een hoop gekost.
Hetzelfde geldt voor ETH. VOor mij voelt instappen en uitstappen als volledige willekeur. Dus ik doe gewoon niks.
De rechtszaak begint vandaag. Wss afgerond in 6 maanden.EvilTurkey schreef op maandag 22 februari 2021 @ 13:30:
Weet iemand of de rechtszaak tegen Ripple inmiddels afgerond is? En wat de uitkomst hiervan was?
Also; Google.
I hate to be rightRuud2001 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 22:57:
Waarschuwing: buy order BTC is geraakt dus als ik het patroon van m’n laatste trades volg gaan we nu heel snel met 10% of meer naar beneden.
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
EvilTurkey schreef op maandag 22 februari 2021 @ 13:30:
Weet iemand of de rechtszaak tegen Ripple inmiddels afgerond is? En wat de uitkomst hiervan was?
WiseGuy! schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:25:
[...]
Nou... maandag is alleen een first hearing. De uitspraak kan je pas ergens in oktober verwachten. Hoe de cryptomarkt (lees BTC) er dan voor staat zal grotendeels bepalen wat er mogelijk is met de koers van XRP.
we only make way for the man who boldly pushes past us
Let op:EvilTurkey schreef op maandag 22 februari 2021 @ 13:30:
''Eigen inzet is gewenst.''
Is het dan zo moeilijk???

* Iets vriendelijker mag ook wel, maar 100% eens met de inhoud
[ Voor 32% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2021 13:50 ]
Mensen in NY moeten nog wakker worden vandaag, maar meestal zijn zulke rechtzaken wel binnen 2 minuten afgerond. Alles binnen crypto gaat namelijk exponentieel veel sneller dan de reguliere wereld. Zo snel dat het al afgelopen kan zijn nog voordat het begonnen is, alleen is dat nu niet het geval.EvilTurkey schreef op maandag 22 februari 2021 @ 13:30:
Met 10 seconden effort had je kunnen vinden dat het om 10am EST gepland staat.
[ Voor 5% gewijzigd door Ypuh op 22-02-2021 13:40 ]
Mooi dat is dan vanmiddag na 16 uur bekend. Enige wat nog positief is in mijn portefeuille is XRP.Ypuh schreef op maandag 22 februari 2021 @ 13:39:
[...]
Mensen in NY moeten nog wakker worden vandaag, maar meestal zijn zulke rechtzaken wel binnen 2 minuten afgerond. Alles binnen crypto gaat namelijk exponentieel veel sneller dan de reguliere wereld. Zo snel dat het al afgelopen kan zijn nog voordat het begonnen is, alleen is dat nu niet het geval.
Met 10 seconden effort had je kunnen vinden dat het om 10am EST gepland staat.
Cardano, VuChain, Link en Stellar staan allemaal in het rood.
Scientia Potentia Est
Let op XRP is een totaal ander product en nog meer gebakken lucht dan de meeste andere coins, er zijn alleen nog veel mensen die niet in de gaten hebben wat XRP is maar vasthouden aan de hype. Deze rechtzaak is hier eigenlijk een resultaat van voor zover ik het heb gevolgd.EvilTurkey schreef op maandag 22 februari 2021 @ 13:42:
[...]
Mooi dat is dan vanmiddag na 16 uur bekend. Enige wat nog positief is in mijn portefeuille is XRP.
Cardano, VuChain, Link en Stellar staan allemaal in het rood.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Kun je de volgende keer niet gewoon een mini-buy-ordertje zetten om die -10% te triggeren om daarna groot in te slaan?
Om de hoogte in te kunnen, is het noodzakelijk om af en toe dit soort correcties te krijgen. Dat is alleen maar gezond voor de markt en de klim. Kijkend naar dergelijke retracements is de vraag: Wordt het een -10, -20 of -30? En dat ligt voor BTC en ETH voornamelijk aan hoe goedkoop corporate zijn nieuwe voorraden in wil gaan kopen. Ik blijf gewoon lekker zitten tot dit weer voorbij is.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Afgelopen weekend opzoek naar pareltjes op uniswap en pancakeswap, en kwam daar een wel interessant projectje tegen dat blijkbaar aleen jaar of 5 bestaat en een eigen mainnet heeft. Jupiter. Sinds het weekend ook op pancakeswap, ene flufje aangekocht. Klein ontwikkelteam, maar stabiele voortgang voor zo ver ik kan zien.
In maart verwachten ze de release van Metis voor de iPhone en vlakdaarna voor Android, en sinds pancake hebben ze ook een stijging gemaakt. Blijkbaar was ik daar vroeg bij, want sta mooi in het groen. Wel wat weinig liquidity nog op pancake. Extreme stijging afgelopen week wel, maar tegelijkertijd als je terugkijkt naar de prijs een jaar geleden maar +90%. Ze doen ook nog iets met loyalty tokens met een of andere gym, maar daar ben ik nog niet helemaal uit.
Huidige marketcap ongeveer 3.5m. Als ik zie wat sommige vaporware projecten doen aan marketcap zit hier nog wat in. Maar genoeg geshillt ;-).
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
[ Voor 90% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2021 13:58 ]
https://www.strava.com/athletes/4819403
We zitten nog steeds in 2017 en niet in 2018.Pelox schreef op maandag 22 februari 2021 @ 13:14:
De halving (vraag en aanbod) is een vierjarige cyclus. 2017 + 4 = 2021.
Prijs is waar vraag en aanbod samenkomen. -> Middelbare school economie.
Anoniem: 1032405
Bagholder babes?hmr schreef op maandag 22 februari 2021 @ 13:48:
Heeft @Anoniem: 1032405 geen plaatjes voor elke 1000 USD die we droppen?
Pfoeh. Ik ben net zo lekker met pensioen
Je moet wel de grafiek helemaal laten zien he.oisyn schreef op maandag 22 februari 2021 @ 13:19:
[...]
Ah de doemdenkers worden ook weer wakker
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/L0lsOClslzSWgm9svqclygBo.jpg?f=fotoalbum_large)
Dark Matter schreef op maandag 22 februari 2021 @ 13:57:
[...]
Prijs is waar vraag en aanbod samenkomen. -> Middelbare school economie.

[ Voor 10% gewijzigd door Pelox op 22-02-2021 14:00 ]
Zero.
Bron: https://newsbit.nl/bitcoi...verdracht-van-15-miljard/Bitcoin correctie en enorme overdracht van $1,5 miljard
Een persoon of bedrijf heeft ongeveer 28.000 Bitcoin, ter waarde van meer dan $1,5 miljard, gestort op een adres dat naar verluidt behoort tot de over-the-counter-services van OKEx.
Ondanks Bitcoin vandaag dus te maken heeft met een correctie lijkt het er technisch gezien op dat de Bitcoin zijn opwaartse bewegingen zal voortzetten.
En wat vertelt die grafiek? Dat we nog steeds onder de bodem zitten van 2022Pelox schreef op maandag 22 februari 2021 @ 13:59:
[...]
Je moet wel de grafiek helemaal laten zien he![]()
[Afbeelding]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik ga voorlopig niks meer doen, want staren naar de koers leidt alleen maar tot FOMO en stomme acties - dat heb ik afgelopen weken wel geleerd. Al met al zo'n kwart BTC verloren door stommiteit. Al m'n mislukte trades zijn met BTC-pairs gedaan. Denk dat het daarbij ook vooral mis ging omdat je plots met abstracte komma getallen werkt ipv dat duidelijk is dat je schuift met grote bedragen. Dure les, en nu handjes los #HODLMicroWhale schreef op maandag 22 februari 2021 @ 13:48:
[...]
Kun je de volgende keer niet gewoon een mini-buy-ordertje zetten om die -10% te triggeren om daarna groot in te slaan?
Om de hoogte in te kunnen, is het noodzakelijk om af en toe dit soort correcties te krijgen. Dat is alleen maar gezond voor de markt en de klim. Kijkend naar dergelijke retracements is de vraag: Wordt het een -10, -20 of -30? En dat ligt voor BTC en ETH voornamelijk aan hoe goedkoop corporate zijn nieuwe voorraden in wil gaan kopen. Ik blijf gewoon lekker zitten tot dit weer voorbij is.
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Komt die grafiek uit de almanac dan?.oisyn schreef op maandag 22 februari 2021 @ 13:59:
[...]
En wat vertelt die grafiek? Dat we nog steeds onder de bodem zitten van 2022
:strip_exif()/f/image/0CDVR3VVooNLa4d5loWVt98W.jpg?f=fotoalbum_large)
2022 duurt namelijk nog wel ff volgens mij.
Ik volg die logica niet helemaal. Iemand wil voor $1,5G aan BTC kopen, bullish! Of: Iemand wil voor $1,5G aan BTC verkopen, bearish! Twee manieren om ernaar te kijken
[ Voor 22% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2021 14:22 ]
Mag ik jullie glazenbol lenen? Scheelt mij een hoop gedoe namelijk.oisyn schreef op maandag 22 februari 2021 @ 13:59:
[...]
En wat vertelt die grafiek? Dat we nog steeds onder de bodem zitten van 2022
Zero.
Nou het zou sowieso schelen als je niet bij elke correctie in paniek begint te raken.Pelox schreef op maandag 22 februari 2021 @ 14:01:
[...]
Mag ik jullie glazenbol lenen? Scheelt mij een hoop gedoe namelijk
Om dan de hele grafiek te delen:
/f/image/E9n8FguYpvUsPCCihpMGANl7.png?f=fotoalbum_large)
Na de piek van december 2017 zagen we een daling van een maand lang. Misschien is het dan niet handig om te kijken naar de dag van een correctie voor we verdere conclusies trekken
[ Voor 50% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2021 14:17 ]
Haha, die les heb ik wederom geleerd ja. heb vooralsnog mijn BTC zo'n beetje op de bodem verkocht.oisyn schreef op maandag 22 februari 2021 @ 14:02:
[...]
Nou het zou sowieso schelen als je niet bij elke correctie in paniek begint te raken.

Nu maar even aankijken wat er gebeuren gaat, voordat ik weer de markt instap. Verwacht komende uren nog wel een daling als de USA wakker worden eigenlijk...
Wel heel tricky nu waar terug te kopen.
Afgaande op Taro en andere ouwe rotten in dit topic gaan we nog een stuk verder omlaag? Aangezien er meerderen gingen uitcashen paar dagen terug.
Benieuwd of ie richting de 48k of nog verder gaat...
PIII 800@804 Mhz
[ Voor 92% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2021 14:17 ]
Dat! Op zulke dagen kijk ik gewoon minder naar de grafieken en ga lekker aan het werk. Aan het einde van de dag even kijken hoe het ervoor staat..oisyn schreef op maandag 22 februari 2021 @ 14:02:
[...]
Nou het zou sowieso schelen als je niet bij elke correctie in paniek begint te raken.
[Afbeelding]
Na de piek van december 2017 zagen we een daling van een maand lang. Misschien is het dan niet handig om te kijken naar de dag van een correctie voor we verdere conclusies trekken
dit zou ik ook moeten doen.. echter zit ik nu steeds te kijken of ADA weer boven die 1USD gaat komen aangezien hij er vorige keer een week over deed met ontelbaren resistance-Splash- schreef op maandag 22 februari 2021 @ 14:16:
[...]
Dat! Op zulke dagen kijk ik gewoon minder naar de grafieken en ga lekker aan het werk. Aan het einde van de dag even kijken hoe het ervoor staat.

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Gulfstream G650
[ Voor 81% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2021 14:20 ]
:{ ²
Dat kan, maar het risico is er ook dat hij bounced en je weer hoger moet instappen. Doorgaans is het minder stressvol door gewoon te genieten van de rit.SalimRMAF schreef op maandag 22 februari 2021 @ 14:19:
Wat ik niet begrijp is dat sommige mensen tijdens de beginfase van zo'n (langdurige) correctie de rit naar beneden bewust meemaken omdat "hij toch weer stijgt". Je kunt toch beter de gok wagen en om de kwartier kijken of de daling aan het stabiliseren is, om weer in te zetten?
nou dat valt ook wel mee hoor, correctie van $5k is niks.BansheeBoy schreef op maandag 22 februari 2021 @ 14:20:
[mbr]* Zie topicregels *[/]
op 12 maart-13maart 2020 van $7,3k naar $4,5k in 1 dag was een stukje pijnlijker
Dat klopt, maar dit soort dalingen vinden best wel vaak plaats. Meestal stelt het achteraf heel weinig voor. Als je elke daling actief achter je PC zit te traden en het blijkt steeds meer gedoe dan dat het oplevert, kies je toch uiteindelijk voor het holden. Als jij precies weet welke correctie 'de grote' wordt, dan is het heel handig te doen wat je zegt, maar helaas is dat niet voor iedereen weggelegdSalimRMAF schreef op maandag 22 februari 2021 @ 14:19:
Wat ik niet begrijp is dat sommige mensen tijdens de beginfase van zo'n (langdurige) correctie de rit naar beneden bewust meemaken omdat "hij toch weer stijgt". Je kunt toch beter de gok wagen en om de kwartier kijken of de daling aan het stabiliseren is, om weer in te zetten?
Bitcoin kan volgende week 65k staan maar ook 45k, zonder dat het direct iets zegt over de prijs van eind dit jaar. Maar vanaf dit punt zijn dat toch mooie posities om eventueel mee te spelen.
Daarvoor zitten we hier toch? Het is notabene het koers topic
Als je refereert aan de 2017 top ben je in paniek, maar heel stellig zeggen dat dit nog maar het begin van 2017 is; dat is toch het andere uiterste?
We kunnen ook 3k droppen vanaf hier en 2 maanden sideways rond de 50k hangen, niemand die het weet.
gros van de mensen kan daling en stijging niet timen. Mij heeft het ook een aantal jaar gekost om spot meer btc te hamsteren bij dit soort moves van BTC. Kan je melden dat het de eerste jaren neer kwam op sell low buy high----> hodl is dan toch echt een stuk beterSalimRMAF schreef op maandag 22 februari 2021 @ 14:19:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik zie daar op die lijn net wel een kleine crash dus het klopt allemaal exact. Bij het volgende crashpuntje wel dag van tevoren posten graag.oisyn schreef op maandag 22 februari 2021 @ 14:20:
Om mensen even een hart onder de riem te steken:
[Afbeelding]
There's no way but up
[ Voor 4% gewijzigd door Geertwa op 22-02-2021 14:33 ]
Zou ook een hoop schelen als er niet altijd wordt geroepen dat het een paniek ervaring is..oisyn schreef op maandag 22 februari 2021 @ 14:02:
[...]
[Afbeelding]
Is gewoon geld... als je PF op zondag een bepaalde waarde heeft en nu -10% mag je dat blijkbaar niet erg vinden en wordt als paniek omschreven.. belachelijk. 10% is gewoon een bak geld en uitspraken dat we pas in 2017 zitten in de cycle zijn natuurlijk volledig ongegrond. Kan morgen over zijn of pas in 2024 niemand weet het en daarom is een flink rode dag als vandaag best minder leuk en niet perse paniek.

(tis maar net hoe je 't bekijkt)
Tuurlijk is het heel vervelend als je binnen twee dagen op een rendement van -10% staat. Niemand zegt dat dat niet magJoebarRC schreef op maandag 22 februari 2021 @ 14:38:
[...]
Zou ook een hoop schelen als er niet altijd wordt geroepen dat het een paniek ervaring is.
Is gewoon geld... als je PF op zondag een bepaalde waarde heeft en nu -10% mag je dat blijkbaar niet erg vinden en wordt als paniek omschreven.. belachelijk. 10% is gewoon een bak geld en uitspraken dat we pas in 2017 zitten in de cycle zijn natuurlijk volledig ongegrond. Kan morgen over zijn of pas in 2024 niemand weet het en daarom is een flink rode dag als vandaag best minder leuk en niet perse paniek.
Ter illustratie: ik loop al een week lang tof te doen tegen enkele vrienden dat ik op +80% sta ten opzichte van mijn initiële investering begin februari. Nu zal dat zo'n +50% zijn. Ook al gaat dat naar +20%, alsnog heb ik vertrouwen dat ik binnen enkele maanden weer op die +80% sta.
Niet vervelend bedoeld: als je door deze correctie dusdanige paniek c.q. negatieve emoties ervaart dat je je blijvend zorgen maakt, ben je wellicht met teveel geld ingestapt.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Het gaat niet om het erg vinden. Het gaat om het meteen de vraag stellen of dit dan het einde is. Dat noem ik paniek.JoebarRC schreef op maandag 22 februari 2021 @ 14:38:
[...]
Zou ook een hoop schelen als er niet altijd wordt geroepen dat het een paniek ervaring is.
Is gewoon geld... als je PF op zondag een bepaalde waarde heeft en nu -10% mag je dat blijkbaar niet erg vinden en wordt als paniek omschreven.. belachelijk.
Sure, maar kijk nog eens naar de 2017 grafiek. Of de 2013 grafiek. De weg omhoog is gezaaid met correcties van meer dan 30%. Dat hoort er gewoon bij bij crypto. Misschien is deze keer anders, niemand die het écht weet. Maar vooralsnog zijn alle signalen dat iedereen nog ontzettend bullish is voor de langere termijn. We zijn in 2 maanden tijd echt knijterhard gestegen. Lullig voor de mensen die boven de 54k zijn ingestapt, maar dit soort correcties gaan we nog wel vaker zien.10% is gewoon een bak geld
En doen alsof dit op 2018 lijkt heeft nog minder een verbinding met de werkelijkheid dan zeggen dat we nu nog in 2017 zitten.
[open deur] Dat mag dan wel zo zijn, maar als je niet tegen dergelijke (-10, -30, -50%) swings kunt is crypto misschien niet aan je besteed. Misschien hecht je zelfs teveel waarde aan het geld dat je erin hebt gestopt. [/open deur]JoebarRC schreef op maandag 22 februari 2021 @ 14:38:
[...]
we only make way for the man who boldly pushes past us
Helaas bekijken de meesten, waaronder ondergetekende, het niet zo. Je verlies berekenen vanaf het hoogste punt.Hertog_Martin schreef op maandag 22 februari 2021 @ 14:40:
7% winst afgelopen 7 dagen (tm nu)
(tis maar net hoe je 't bekijkt)
Natuurlijk niet rationeel. Maar zo doen de meesten het.
:{ ²
1. gisteren additioneel ben ingestapt in DOT en ADA
2. vandaag te vroeg ben terug ingestapt in DOT en ADA na een sell van wat BTC (hoopte op een 5% correctie van de BTC).
om nu te kunnen profiteren moet er nog wat extra fiat bij.
Hoe doen jullie dit?
Gaan jullie nog op zoek naar een balans in je PF op dit moment?
Al doet het zeker even een beetje pijn om een smak geld te zien verdampen, maar that's part of the game.
Hodl baby.
Wachten tot we niet meer vallen en dan kijken wat ik op ga pikken. RUNE en LTC gingen mij laatste tijd aardig af.
Same here, verkopen heeft ook geen zin. Heb je de kans koop bij. En anders gewoon Hodl. Sentiment is nog steeds bullish, dus gewoon even niet naar de koersen kijken.Raaafie schreef op maandag 22 februari 2021 @ 14:51:
Ik beschouw dit gewoon als een goed inkoop moment en ff "relaxen". Als deze dip de bodem heeft bereikt dan gaat het daarna weer naarboven en kunnen we weer genieten van nieuw te pakken winsten.
Al doet het zeker even een beetje pijn om een smak geld te zien verdampen, maar that's part of the game.
Hodl baby.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
[ Voor 22% gewijzigd door Hari-Bo op 22-02-2021 14:56 ]
Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.
Het gaat in dit geval over mijn post waarin ik vraag of er andere forumleden iets van supportlijnen zien. Dat was mijn initiële post.WiseGuy! schreef op maandag 22 februari 2021 @ 14:44:
[...]
[open deur] Dat mag dan wel zo zijn, maar als je niet tegen dergelijke (-10, -30, -50%) swings kunt is crypto misschien niet aan je besteed. Misschien hecht je zelfs teveel waarde aan het geld dat je erin hebt gestopt. [/open deur]
Nu is er ineens een discussie of "ik" in dit geval wel zou moeten investeren in crypto.. en of ik teveel waarde hecht aan het geld wat ik in crypto gestoken heb.
Ik doe al jaren mee met dit spelletje en heb -90% meegemaakt.. dus -10, -30 of 50% ken ik ook. In mijn pf zit geen eigen geld meer, inleg heb ik uitgekeerd en in mijn hypotheek gestopt.
Nu heeft mijn pf nog wel 5x meer waarde dan mijn inleg. De afgelopen weken heb ik meermaals winst gepakt op 40k, 45k, 55k en afgelopen zaterdag nog een keer.
Is het jammer als het ineens 10% zakt en voel ik dat? Jazeker. Raak ik in de stress? Nope.
Mijn vraag ging enkel over supportlijnen.. geen stress, paniek of wat dan ook.. jammer dat dit ervan gemaakt is.
Terwijl ik dit aan het typen ben zakt btc weer verder helaas. Mijn btc en eth staan op de ledger daar kom ik niet aan voorlopig, mijn alts staan op diverse exchanges, best een kans dat ik die vandaag alsnog van de hand doe.
Zero.
Dit kan nog veel harder naar beneden als het nodig is.
Zolang we vandaag boven de 53k sluiten is er echt geen vuiltje aan de lucht. Een wickje onder de 50k kan daar nog best bij horen.
5 dagen geleden zaten we tegen hetzelfde level aan te hikken als waar we nu vanaf boven tegenaan duwen...
Ondergetekende heeft overigens zonet al een flufje extra ingeslagen.
[ Voor 9% gewijzigd door Richh op 22-02-2021 14:58 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nu weer een flinke inflow van BTC naar exchanges:Taro schreef op zondag 21 februari 2021 @ 21:38:
Een zelfde soort bericht als enkele weken geleden. Er is steeds minder Bitcoin beschikbaar op exchanges. Des te minder Bitcoin er te koop staat op exchanges, des te makkelijker de prijs verder kan stijgen...
[Twitter]
https://twitter.com/ByzGeneral/status/1363593727047049224
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
[ Voor 69% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2021 15:06 ]
Damn... ik zit net een bijna kopie van dit bericht te tikken als reactie hahaha.Pelox schreef op maandag 22 februari 2021 @ 14:55:
[...]
Het gaat in dit geval over mijn post waarin ik vraag of er andere forumleden iets van supportlijnen zien. Dat was mijn initiële post.
Nu is er ineens een discussie of "ik" in dit geval wel zou moeten investeren in crypto.. en of ik teveel waarde hecht aan het geld wat ik in crypto gestoken heb.
Ik doe al jaren mee met dit spelletje en heb -90% meegemaakt.. dus -10, -30 of 50% ken ik ook. In mijn pf zit geen eigen geld meer, inleg heb ik uitgekeerd en in mijn hypotheek gestopt.
Nu heeft mijn pf nog wel 5x meer waarde dan mijn inleg. De afgelopen weken heb ik meermaals winst gepakt op 40k, 45k, 55k en afgelopen zaterdag nog een keer.
Is het jammer als het ineens 10% zakt en voel ik dat? Jazeker. Raak ik in de stress? Nope.
Mijn vraag ging enkel over supportlijnen.. geen stress, paniek of wat dan ook.. jammer dat dit ervan gemaakt is.
Terwijl ik dit aan het typen ben zakt btc weer verder helaas. Mijn btc en eth staan op de ledger daar kom ik niet aan voorlopig, mijn alts staan op diverse exchanges, best een kans dat ik die vandaag alsnog van de hand doe.
Beleg al 21 jaar en 3 jaar in crypto dus ook al alles meegemaakt.. En ja ik hecht gewoon aan wat ik erin heb zitten al is er al 2x de inleg eruit.
Relativeren prima, maar je moet niet overdrijven.. Dumps van 10% zijn gewoon strontvervelend en niet organisch (pun intended
Fijn voor diegene die daar zo goed mee overweg kunnen, ik kan beter overweg met een procentje stijgen en daarna een bearmarkt van 2 jaar waar ik in winterslaap ga.
ps.. op de 1h is de head & shoulder compleet.. Ik zou zeggen groeien
Het is idd niet fair om dat op jou te betrekken, maar ik denk dat de discussie wat algemener werd getrokken dan jouw post die de aanleiding wasPelox schreef op maandag 22 februari 2021 @ 14:55:
[...]
Het gaat in dit geval over mijn post waarin ik vraag of er andere forumleden iets van supportlijnen zien. Dat was mijn initiële post.
[ Voor 76% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2021 15:17 ]
Bensimpel
Positieve meneer
/u/322701/crop6152f078d4887_cropped.png?f=community)
Anyway, vind vandaag wel een mooie dag om in te kopen nadat ik wat in fiat had staan. Correctie maandag vandaag na de flinke stijgingen. Lijkt wel een trend te worden. Verwacht nog wel dat dit aan houd zo.
😆 - Denk ook eens om ;)
Tsjah, jij begint er eerlijk gezegd aan. Nu bied je een excuus aan om vervolgens eigenlijk weer indirect in te trekken. Maar prima verder, hoop dat jij zelf ook kan bijdragen aan een wat positievere ervaring hier, want t gaat afgelopen maand een beetje zoals BTC vandaag doet..oisyn schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:05:
[...]
Het is idd niet fair om dat op jou te betrekken, maar ik denk dat de discussie wat algemener werd getrokken dan jouw post die de aanleiding was
Ondertussen ruim onder de 52k. Toch blij dat ik halverwege het 'dipje' ben uitgestapt. Hopelijk gaan we niet zover dat we de 1D MA aantikken (43K), @Taro normaal wacht ik ook jowu posts af, maar ben erg benieuwd wat je idee van vandaag is!
[ Voor 6% gewijzigd door mouzetc op 22-02-2021 15:13 ]
Signature
Ik was toch niet degene die die opmerking maakte over dat ie dan niet in crypto moest zitten?mouzetc schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:12:
[...]
Tsjah, jij begint er eerlijk gezegd aan. Nu bied je een excuus aan om vervolgens eigenlijk weer indirect in te trekken.
Even gekeken. Ziet er eigenlijk wel stabiel uit. Blijft langzaam groeien over een langere periode.KaiseRRuby schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:07:
Zijn jullie bekend met BNT? En wat is jullie idee, shitcoin of wat anders?
Ik was zelf een tijdje SafePal aan het peilen op fora, uiteindelijk niet ingestapt
Gisteren zag ik 52365 als uiterste hier voorbij komen. Die is wel goed doorbroken.
Hoe groot is de kans dat hij de ma99 op de 4h op gaat zoeken? Of zijn dat voor nu nog te grote sprongen?
Edit: Hij is er al doorheen
[ Voor 6% gewijzigd door Nurksis op 22-02-2021 15:17 ]
Op Bitvavo schommelt Bitcoin in tien seconden telkens tussen €33.000 en €40.000. Een paar keer op en neer. Hier zijn heel veel stoplosses geraakt!
De zoekfilters op Autotrack zijn hier iig al aangepastmouzetc schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:12:
Ondertussen ruim onder de 52k. Toch blij dat ik halverwege het 'dipje' ben uitgestapt. Hopelijk gaan we niet zover dat we de 1D MA aantikken (43K)
43k is tevens de top van de vorige ATH en is wel een interessant level om op te zoeken. Persoonlijk verwacht ik toch enige resistance op de weg daartussen; 18/19 februari was er best wat resistance beide kanten op en veelal herhalen deze horizontale levels zich.
Maar toegegeven, terwijl ik dit typ droppen we door de 50.5k heen dus geen idee waar dit heen moet

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Fluit "always look on the bright side of life"
Kijk naar buiten, de zon schijnt
Alles komt weer goed 😊
Ik wil de discussie verder niet met je aan, maar erg positief kom je de laatste tijd niet over. Hij vraagt om lijnen en ervaringen/ideeen. Hij doet al jaren mee en ik bespeur geen paniek. Maar wellicht een misvatting van jou of mij..oisyn schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:13:
[...]
Ik was toch niet degene die die opmerking maakte over dat ie dan niet in crypto moest zitten?
Ik vind de koers van vandaag overigens wel erg hard gaan.. ik snap dat -10 niets is, maar we gaan nu in een paar uurtjes toch wel erg hard ipv verspreid over wat dagen.
Signature
Anoniem: 472287
Ik vind het een goede dag. Op tijd uitgestapt, en dit topic word nu weer wat schoner.graceful schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:14:
Rode kaarsen hebben altijd zo'n bijzondere impact op de sfeer hier
De beginners-arrogantie die opbouwt in een bullmarket is hartstikke gevaarlijk voor de financien. Ze denken allemaal geweldige traders te zijn, terwijl alles alleen naar boven ging.
Na vandaag komt er wat voorzichtigheid tevoorschijn. Er zullen ook verliezers afdruipen. Circle of (crypto)life.
Voor de mensen die wel op tijd uitstapten: mooi momentje om je crypto-holdings te vergoten.
Dat zijn wel leuke plekken om wat smerig lage orders te plaatsen. Het kan een hele leuke manier van vissen zijn. Een tijd terug heeft iemand op Binance LINK gekocht voor centen in plaats van dollars op die manier. Heb je direct een dikke vette winst.Glockner schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:15:
WTF.
Op Bitvavo schommelt Bitcoin in tien seconden telkens tussen €33.000 en €40.000. Een paar keer op en neer. Hier zijn heel veel stoplosses geraakt!
Ja, daar waren best wat arbitragemogelijkheden. Ik heb voor de verandering wat op Bitvavo gekocht voor 37k euro, terwijl de koers in USDT nog ruim boven de 40K euro lag op dat moment.Glockner schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:15:
WTF.
Verder: dit is enorme rode gedoe wel een beetje overdreven en nergens voor nodig
Nee. En we zitten nog hoger dan 7 februari bijvoorbeeld. Leuk is anders hoor, maar perspectief, perspectief.AMARONE schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:19:
Wat is hier aan de hand? Is dit de definitieve daling om nu 2 jaar in rouw te zitten?
Portfolio gewoon 20% gezakt zo'n beetje.
Maar niet getreurd dames en heren! Want;
- HODL tot je er bij neervalt
- Inkopen als ie zakt
- Donald duck lezen
Professioneel Heftruck Syndroom
Via welke website of app heb je het gekocht? Ben beetje opzoek naar een betrouwbare site of app.Richh schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:20:
Net bij Bitonic kunnen kopen met een koers van 40.0xx euro, terwijl de koers lijkt (lijkt!!!) te bouncen op 482xx dollar en nu 50.000 opzoekt (41.xxx euro).
Volgende support is rond de 46k volgens mij, ik wacht nog even af. Worst case stap ik straks weer in op mijn verkoop prijs, maar heb het gevoel dat het eind nog even niet in zicht is.Glockner schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:21:
Wil iemand met een glazen bol even in dit topic vermelden wanneer hét inkoopmoment daar is? Dank!
Ja, we gaan naar beneden. Nee, dat vind niemand leuk. Nee, niemand weet waarom. Nee, we weten niet welke kant het opgaat vanaf nu.
Om wat inhoudelijks toe te voegen. Whale Alert geeft aan dat gisteren13k BTC van Coinbase is gegaan in een aantal relatief kleine transacties. Wie zou aan boord gekomen zijn?
https://thedailychain.com...0-btc-moved-off-coinbase/
[ Voor 3% gewijzigd door Gelukszoekr op 22-02-2021 15:30 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Lastig, BlockFi heeft 2 dagen withdrawal periode. Ergens goed om nu emotie niet nog verder te laten spreken, aan de andere kant kan je dus niet snel alles wegdoen op een moment als dit.
Ach, misschien zet ik straks alles terug in BTC, mooi meer BTC dan ik vanochtend had.
Maar dit is gewoon ondanks de koers een kooporder flink lager zetten, ondanks de grafieken kan die dan dus stiekem en met wat geluk wel geraakt worden? interessantPilatuS schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:18:
[...]
REKT REKT REKT REKT REKT
Dat zijn wel leuke plekken om wat smerig lage orders te plaatsen. Het kan een hele leuke manier van vissen zijn. Een tijd terug heeft iemand op Binance LINK gekocht voor centen in plaats van dollars op die manier. Heb je direct een dikke vette winst.
[ Voor 77% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2021 15:31 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Heeft iemand anders hier ook last van?
Zou ik dit probleem moeten melden bij SNS, iDeal of bij Binance?
Als ik ING of RABO aan klik, krijg ik wel een geldige website (van desbetreffende bank te zien) om de betaling te voldoen.
Echt balen, want wilde net ff een potje fiat bijstorten om wat dingen bij te kopen.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
[ Voor 81% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2021 15:34 ]
Via bankoverschrijving (SEPA) is het bij mij althans ook zeer snel. Ik zit zelf niet bij SNS.Da_maniaC schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:32:
Betaallinks om EUR. Fiat via iDeal over te maken op Binance lijken bij de SNS bank niet te werken.
Heeft iemand anders hier ook last van?
Zou ik dit probleem moeten melden bij SNS, iDeal of bij Binance?
Als ik ING of RABO aan klik, krijg ik wel een geldige website (van desbetreffende bank te zien) om de betaling te voldoen.
Echt balen, want wilde net ff een potje fiat bijstorten om wat dingen bij te kopen.
Dit topic is gesloten.
Het topic verzandt na verloop van tijd toch weer regelmatig in een slowchat, maar voor de goede orde, slowchat is hier niet gewenst. Daarom:
- Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom. Voegt je post niets toe voor anderen? Post dan niet, het is hier geen persoonlijk dagboek.
- Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
- Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.
En verder wat algemene regels
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!