Viel mij ook al op. Voor een wekelijkse DCA een goed instapmoment.Rien43 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 07:30:
Afgelopen weken is er in de nacht van zondag op maandag een redelijke daling geweest van BTC. Opvallend. Laten we hopen dat de daarop volgende trend zich iedere week voortzet.
NPXS (PundiX) zijn van plan de kwantiteit van hun coins omlaag te brengen. Bij betalingen zal dit een wat realistisch beeld geven. Hardware is aanwezig en al bruikbaar.Djurres schreef op maandag 22 februari 2021 @ 08:05:
Ik piel een beetje mee met Bitvavo. Inmiddels van 150€ naar 210 gegroeid.
Ravencoin ging einde vorige week lekker en is nu gecrashed. Pundi X heb ik nou 110% winst op te pakken, maar de vraag is of deze ook gaat donderen, en had Ripple vandaag geen rechtzaak?
https://medium.com/pundix...en-reduction-da4c8e618bee
Zit wel vanmorgen allemaal nieuwsberichten te lezen over BTC dat de rek er een beetje uit is en dat er wel een grote correctie moet komen.Crawl NL schreef op maandag 22 februari 2021 @ 08:22:
[...]
Viel mij ook al op. Voor een wekelijkse DCA een goed instapmoment.
Allemaal speculatie uiteraard, maar ik ga deze week ergens wel ook een hoop naar fiat zetten denk ik. Nu nog voornamelijk alles in BTC.
Ik zit er voor de lange termijn in en doe wekelijks wat fiat naar crypto.....ik zeg laat maar komenWo Ve schreef op maandag 22 februari 2021 @ 08:35:
[...]
Zit wel vanmorgen allemaal nieuwsberichten te lezen over BTC dat de rek er een beetje uit is en dat er wel een grote correctie moet komen.
Allemaal speculatie uiteraard, maar ik ga deze week ergens wel ook een hoop naar fiat zetten denk ik. Nu nog voornamelijk alles in BTC.
Zeker ook een idee, gewoon hodl de moeder.Crawl NL schreef op maandag 22 februari 2021 @ 08:39:
[...]
Ik zit er voor de lange termijn in en doe wekelijks wat fiat naar crypto.....ik zeg laat maar komen
Ik heb wel de neiging om even alles naar fiat te zetten als BTC zo enorm crasht, en dan lager weer in te kopen. Maar dat doe ik alleen bij de echt obvious price drops/crashes.
Wat is er met crypto.com gebeurd? Die CRO is opeens ontploft.
Geen flauw idee... ik had die munt al opgegevenknakworst schreef op maandag 22 februari 2021 @ 08:41:
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
https://blog.crypto.com/c...2021-as-crypto-org-chain/knakworst schreef op maandag 22 februari 2021 @ 08:41:
en 20B burn las ik op hun Twitter account.
Anoniem: 472287
Dat lees ik al weken. Hij komt, maar wanneer. Kan vandaag zijn, kan nog maanden duren.Wo Ve schreef op maandag 22 februari 2021 @ 08:35:
[...]
Zit wel vanmorgen allemaal nieuwsberichten te lezen over BTC dat de rek er een beetje uit is en dat er wel een grote correctie moet komen.
Iedereen die genoeg crypto heeft: Het blijft stijgen!Anoniem: 472287 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 08:47:
[...]
Dat lees ik al weken. Hij komt, maar wanneer. Kan vandaag zijn, kan nog maanden duren.
Iedereen die in fiat zit: De crash komt NU!
Niemand die het weet..
De exchange en app liggen er in ieder geval uit.wouterwouter2 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 08:46:
[...]
https://blog.crypto.com/c...2021-as-crypto-org-chain/
en 20B burn las ik op hun Twitter account.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Lees ik ook zeker al weken, maar vandaag wel opvallend veel meer. Logisch ook wel, laten we hopen dat het nog weken duurtAnoniem: 472287 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 08:47:
[...]
Dat lees ik al weken. Hij komt, maar wanneer. Kan vandaag zijn, kan nog maanden duren.
Hoe meer je het hoort hoe minder waarschijnlijk het is dat het gebeurt.Wo Ve schreef op maandag 22 februari 2021 @ 08:53:
[...]
Lees ik ook zeker al weken, maar vandaag wel opvallend veel meer. Logisch ook wel, laten we hopen dat het nog weken duurt
De BTC heeft zijn weg naar boven in ieder geval weer ingezet.
Wat fijn is, want vannacht zijn er 2 buy limit orders aangetikt.
Wat fijn is, want vannacht zijn er 2 buy limit orders aangetikt.
[ Voor 36% gewijzigd door Geertwa op 22-02-2021 09:01 ]
Angst dat die gaat klappen word ingegeven door het verleden. Maar toen die in het verleden klapte was dat elke keer om verschillende redenen.
De markt die nu speelt is ook op geen enkele manier vergelijkbaar met het verleden.
Institutioneel geld wil helemaal geen goedkope bitcoin. En wie koopt nu voornamelijk bij? Institutioneel geld.
De markt die nu speelt is ook op geen enkele manier vergelijkbaar met het verleden.
Institutioneel geld wil helemaal geen goedkope bitcoin. En wie koopt nu voornamelijk bij? Institutioneel geld.
Ik heb destijds ook een aantal maanden mijn Spotify laten lopen via Crypto.com. Die betaalde je dan weer het maandbedrag terug. Effectief is dat nu betaald worden voor het gebruik van Spotify.
Ik zie wel een patroon waar mijn munten die ik opgegeven heb 1 voor 1 alsnog vanuit het niets herstellen, dus hierbij wat nog moet gaan knallen (grappig bedoeld natuurlijk, geen financieel advies!):
- Electroneum
- Gulden
- Apollo
Ik zie wel een patroon waar mijn munten die ik opgegeven heb 1 voor 1 alsnog vanuit het niets herstellen, dus hierbij wat nog moet gaan knallen (grappig bedoeld natuurlijk, geen financieel advies!):
- Electroneum
- Gulden
- Apollo
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Zo, Mijn buy orders zijn allemaal gehit op 1 na.
Heb nu bijna geen Fiat meer.
Verdeling op Exchange:
25% ADA
25% ICX
5% REN
5% CAKE
10% BNB
25% ETH
Wordt een rustige paar weken zo. Heb de Sell orders er even uitgehaald.
Kijken welke het hardste groeit.
Verdeling op Exchange:
25% ADA
25% ICX
5% REN
5% CAKE
10% BNB
25% ETH
Ik heb nu die Delta app in gebruik genomen. Kan iemand mij mss uitleggen hoe het zit met het crypto tabblad? Daar zie je de biggest gainers. Nu is alles voor mij onbekend maar ik zie een bovenaan bijv BYND staan en als ik naar de graph kijk dan is die rond 01:30 in eens van ~0,21 naar ~€134,00 gegaan. En zo zijn er nog meer voorbeelden
Zie dat soort munten ook niet op Binance staan.
Niet dat ik perse op zoek ben naar dit soort dingen. Maar wil ‘t begrijpen.
Zie dat soort munten ook niet op Binance staan.
Niet dat ik perse op zoek ben naar dit soort dingen. Maar wil ‘t begrijpen.
Waarom geen positie in BTC - beetje risico spreiding (voor zover mogelijk in deze markt)?ApC_IcE schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:06:
Zo, Mijn buy orders zijn allemaal gehit op 1 na.
Verdeling op Exchange:
25% ADA
25% ICX
5% REN
5% CAKE
10% BNB
25% ETH
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Goeie vraag. Die staat niet op de exchange.Ruud2001 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:09:
[...]
Waarom geen positie in BTC - beetje risico spreiding (voor zover mogelijk in deze markt)?
Fair enough, na de eerste week van feb zie je inderdaad een duidelijke divergence. Neemt niet weg dat ik dit zelf als kans beschouw in plaats van een bedreigingAnoniem: 472287 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 08:05:
[...]
De charts zijn het bijzonder on-eens met je mening, sinds februari. En aangezien charts niet liegen...
[Afbeelding]
de ETH 1.5 hard fork is ook weer uitgesteld naar April 2021 (zou Juni 2020 zijn) dus ETH2.0 ligt niet op schema.
Komt vast wel weer goed, maar dan moet je er wel voor een meerjarenplan inzitten. Op de korte termijn zit je elders beter.
Laten we een spelletje spelen. Ik post een grafiek, en dan mogen jullie raden welke coin dit betreft
/f/image/yOcRzJP8OpsLxojKDgmaGt03.png?f=fotoalbum_large)
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
IOST of XRP, easyJedi_Pimp schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:18:
[...]
Fair enough, na de eerste week van feb zie je inderdaad een duidelijke divergence. Neemt niet weg dat ik dit zelf als kans beschouw in plaats van een bedreiging![]()
Laten we een spelletje spelen. Ik post een grafiek, en dan mogen jullie raden welke coin dit betreft![]()
[Afbeelding]
Waarom wel een positie in BTC?Ruud2001 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:09:
[...]
Waarom geen positie in BTC - beetje risico spreiding (voor zover mogelijk in deze markt)?
Omdat dit wereldje draait om BTC?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik vind dat geen goed antwoord op mijn vraag. Niet lullig bedoeld.
"Waarom investeer je in BTC?"
Ik denk dat 90% hier die niet voor zichzelf kan beantwoorden behalve dat "Jaapio zit ook in BTC dusja".
Blijft ze eindelijk slapen , slaapt ze ...
Anoniem: 1032405
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oG7vA6Nhy8EFeAZQt8dTEOYV.jpg?f=user_large)
Vandaag hier ff mee spelen
Gaat trouwens niet verkeerd, heb nog een mooie pluk KCS, die is ook helemaal los aan het gaan. Laat ze nog lekker even staan, 20 dollar was de vorige ATH. Nou, van mij mag ie

Fijne dag luitjes! Het wordt wederom prachtig weer, vergeet niet om daar ook lekker van te genieten tussen het crypto geweld door
Alles draait om btc, altijd zo geweest en zal altijd zo blijven. Voor mij veruit mijn belangrijkste asset. Alts stellen tov btc gewoon helemaal niks voor, leuk voor short gains, verder heel erg snel verkopen als de bullmarkt voorbij is.Matthias87 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:31:
[...]
Ik denk dat 90% hier die niet voor zichzelf kan beantwoorden behalve dat "Jaapio zit ook in BTC dusja".
Zero.
XRP inderdaad. Aantal Tweakers dat voor of in het weekend al wat XRP had ingeslagen met het oog op de rechtzaak deze week. Hopelijk hebben ze ook limit orders gezet om te verkopen met +30% winst
Te laat man.
[ Voor 25% gewijzigd door Jedi_Pimp op 22-02-2021 09:37 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Leuk speelgoed, bij mij is er een Nano X onderweg (zegt Ledger, al zegt DHL van nietAnoniem: 1032405 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:35:
[Afbeelding]
Vandaag hier ff mee spelenBitcoin erop, en dan in 2040 weer eens kijken
mochten de prijzen ooit weer eens dalen dan gaan ik hier satjes op harken.
Gaat trouwens niet verkeerd, heb nog een mooie pluk KCS, die is ook helemaal los aan het gaan. Laat ze nog lekker even staan, 20 dollar was de vorige ATH. Nou, van mij mag ie![]()
Fijne dag luitjes! Het wordt wederom prachtig weer, vergeet niet om daar ook lekker van te genieten tussen het crypto geweld door

Ik vind dit een vrij dogmatische instelling. Wat er in 2018 is gebeurd hoeft zich niet perse te herhalen. We staan nog steeds maar aan het begin, en er vind veel ontwikkeling plaats. De houding van de financiele groten (de gevestigde orde) begint zich langzaam te veranderen.Pelox schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:35:
[...]
Alles draait om btc, altijd zo geweest en zal altijd zo blijven. Voor mij veruit mijn belangrijkste asset. Alts stellen tov btc gewoon helemaal niks voor, leuk voor short gains, verder heel erg snel verkopen als de bullmarkt voorbij is.
Waarom ben je zou zeker dat deze verhouding altijd zo zou blijven?
Ik denk dat niemand zichzelf een plezier doet door verankerd te blijven in een bepaald oordeel. Dit geldt overigens voor alle topics in het leven.
Ik heb al een tijdje de NANO S, maar wordt toch een beetje gek van die apps steeds veranderen.
Hoe zijn de ervaringen met de NANO X?
Hoe zijn de ervaringen met de NANO X?
Zoals anderen ook al aangeven, omdat de hele crypto wereld qua handel hier om draait. Uiteraard zijn er genoeg alts die qua techniek zeker interessant zijn en relevante use cases afdekken. Maar kun je puur naar BTC als investering die moet renderen zou ik altijd een positie in BTC aanhouden en niet alleen maar alts in m'n PF stoppen. In het verleden hebben we al gezien wat er gebeurt als BTC snoeihard naar beneden gaat, de alts gaan dan nog vele malen sneller naar beneden. Als je naar zo'n dieptepunt kijkt zou ik ten allen tijden liever nog wat BTC over hebben dan een stapeltje alts.
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Kom ik weer met m’n simpele vragen...Anoniem: 1032405 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:35:
[Afbeelding]
Vandaag hier ff mee spelenBitcoin erop, en dan in 2040 weer eens kijken
mochten de prijzen ooit weer eens dalen dan ga ik hier satjes op harken.
Gaat trouwens niet verkeerd, heb nog een mooie pluk KCS, die is ook helemaal los aan het gaan. Laat ze nog lekker even staan, 20 dollar was de vorige ATH. Nou, van mij mag ie![]()
Wat kan je met zo’n ding? Dat heb je toch niet nodig als je gewoon via bitvavo of binance handelt?
Dat is een Soort eigen wallet buiten dat soort exchanges om?
En gekke vraag. Is dus best een belangrijk ding. Je zou er maar 100BTC op hebben staan en t valt kapot, brand. Of heb ik de verkeerde ideeen erbij omdat ik er gewoon geen snars van snap
Dat laatste dus. Je kan een BTC niet uit het netwerk halen. Op zo'n apparaat bewaar je alleen de toegang tot jouw BTC op het netwerk.readytoflow schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:45:
[...]
Kom ik weer met m’n simpele vragen...
Wat kan je met zo’n ding? Dat heb je toch niet nodig als je gewoon via bitvavo of binance handelt?
En gekke vraag. Is dus best een belangrijk ding. Je zou er maar 100BTC op hebben staan en t valt kapot, brand. Of heb ik de verkeerde ideeen erbij omdat ik er gewoon geen snars van snap
Hier sla je je crypto op op, wel zo veilig.readytoflow schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:45:
[...]
Je hebt ook een 24 woorden code die alleen jij weet waarmee je je crypto altijd kan recoveren, mocht iemand die code hacken/vinden of iets dergelijks kunnen zij jou crypto zo overmaken.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Khaelos schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:47:
[...]
Hier sla je je crypto op op, wel zo veilig.
Je hebt ook een 24 woorden code die alleen jij weet waarmee je je crypto altijd kan recoveren, mocht iemand die code hacken/vinden of iets dergelijks kunnen zij jou crypto zo overmaken.(jatten dus)
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Nee, dat doe je niet.
* Dit soort reacties zijn niet bijzonder nuttig. Vertel er bij hoe het dan wel zit, of reageer niet. *
[ Voor 24% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2021 11:47 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
YouTube: Wat is een Bitcoin Wallet? | Nodezaak #7 | Satoshi Radioreadytoflow schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:45:
[...]
Nou dan heeft iemand mij dat verkeerd uitgelegd..
ja dit is typisch een fout die iedereen maakt... je crypto staat op de blockchain, je private key op de hardware wallet. Offline
Wel bij Ledger zelf gekocht? Las van de week deze op Kraken https://blog.kraken.com/p...ks-against-ledger-nano-x/mvds schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:38:
[...]
Leuk speelgoed, bij mij is er een Nano X onderweg (zegt Ledger, al zegt DHL van niet)
"These attacks affect wallets tampered with prior to the user receiving the wallet, as might occur in the event it is intercepted during shipment or purchased from a malicious reseller."
Dit was al een wat ouder bericht, kon het nieuwe bericht niet zo snel vinden maar ging ongeveer over hetzelfde
[ Voor 9% gewijzigd door Woohooo op 22-02-2021 09:50 ]
Dat denk ik dan ja, gelukkig is de juiste uitleg al gegevenKhaelos schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:49:
[...]
Nou dan heeft iemand mij dat verkeerd uitgelegd..
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Kijk eens naar de BTC dominance. Denk je nu echt dat deze markt niet valt of staat met Bitcoin? Er is nog niet eens een noemenswaardige correctie geweest sinds deze BTC run is gestart. Alles wat je nu ziet gebeuren is mogelijk gemaakt door 1 munt: Bitcoin.Matthias87 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:41:
[...]
Ik vind dit een vrij dogmatische instelling. Wat er in 2018 is gebeurd hoeft zich niet perse te herhalen. We staan nog steeds maar aan het begin, en er vind veel ontwikkeling plaats. De houding van de financiele groten (de gevestigde orde) begint zich langzaam te veranderen.
Waarom ben je zou zeker dat deze verhouding altijd zo zou blijven?
Ik denk dat niemand zichzelf een plezier doet door verankerd te blijven in een bepaald oordeel. Dit geldt overigens voor alle topics in het leven.
Natuurlijk is het goed om ontwikkelingen nauwlettend te volgen, maar als er een retest van de 20k gaat komen (zeg niet dat het gaat gebeuren, want BTC oogt bizar sterk op dit niveau) dan gaat er van de meest mooie projecten ook flink wat af.
Kijk naar de algehele markt als Bitcoin een nat scheetje laat... En stel je voor dat die natte scheet omslaat in -40% diarree.
Zolang alles valt of staat met Bitcoin, kun je dat beter accepteren als speculeren dat het niet altijd zo gaat zijn.
Als je hier voor de short term zit om fiat te harken kun je prima alts pakken. Maar met een long term plan is een stevige pluk Bitcoin zeker een meerwaarde voor je crypto portfolio.
Ja hoor, gewoon rechtstreeks bij Ledger gekochtWoohooo schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:49:
[...]
Wel bij Ledger zelf gekocht? Las van de week deze op Kraken https://blog.kraken.com/p...ks-against-ledger-nano-x/
"These attacks affect wallets tampered with prior to the user receiving the wallet, as might occur in the event it is intercepted during shipment or purchased from a malicious reseller."
Dit was al een wat ouder bericht, kon het nieuwe bericht niet zo snel vinden maar ging ongeveer over hetzelfde
Ik heb opeens een rare sprong in de 21 WMA op de daily. In de hourly of 4-hourly zit hij niet. Iemand een idee?
/f/image/KqZn9bkVlMB0JW2dr0InEhgG.png?f=fotoalbum_large)
Oh wacht, misschien is het 21 weken geleden dat de parabool begon. Dat zou mega bullish zijn want dan neemt de 21WMA vanaf nu VEEL sneller toe dan de afgelopen weken.
Edit: ja dus. De parabool begon op 5 oktober ongeveer.
Edit 2: Benjamin heeft er 2 minuten geleden al een video over gemaakt
/f/image/KqZn9bkVlMB0JW2dr0InEhgG.png?f=fotoalbum_large)
Oh wacht, misschien is het 21 weken geleden dat de parabool begon. Dat zou mega bullish zijn want dan neemt de 21WMA vanaf nu VEEL sneller toe dan de afgelopen weken.
Edit: ja dus. De parabool begon op 5 oktober ongeveer.
Edit 2: Benjamin heeft er 2 minuten geleden al een video over gemaakt
[ Voor 31% gewijzigd door Stokstaart op 22-02-2021 10:04 ]
Het ziet er allemaal niet best uit vanmorgen.. pf heeft flink verlies gemaakt vannacht en dat verlies lijkt nu nog wat door te zetten.. twijfels twijfels.. nu nog uitstappen of hodl door de ellende door..
Zero.
Je slaat hier niet je coins fysiek op, maar het is een gateway naar de blockchain. Je Bitcoins staan altijd op de blockchain, dus altijd online.readytoflow schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:45:
[...]
Er is een verschil tussen custodial wallets en non custodial wallets. Custiodial wallets zijn exchange wallets. Hier heb jij zelf niet de keys in handen. Je muntjes worden op een grote bult bij de rest gegooid. Gaat een exchange om welke reden dan ook offline of sluiten ze jouw account, kun je niet meer bij je coins.
Met een non custiodal wallet heb je zelf de keys in handen. Niemand behalve jij kunt bij de muntjes. (Tenzij mensen je volledige recovery seed hebben)
Non custiodial is er op 2 voornaamste manieren: software matig of hardware matig.
Een Trezor of Ledger is hardware, je genereert met deze hardware een wallet met recovery seed die op geen enkele online software staat; het meest veilige dus om je coins te bewaren, er is geen online spoor achter gelaten.
Mocht de Trezor of Ledger stuk gaan dan koop je een nieuwe, vult daar je recovery seed in, en genereert zo de back up van je wallet om weer bij je coins te kunnen.
Hier PRECIES hetzelde..RisingSun schreef op maandag 22 februari 2021 @ 07:59:
Ik ben er toch maar uitgestapt (Althans de helft FIAt de helft USDT)
Na de winsten van afgelopen week mag ik niet te hebberig worden en blij zijn met wat ik heb. Bij een dip koop ik misschien wel weer in.
Grootste reden: Constant coingecko raadplegen ivm een begin 2018 alles stort volledig in trauma
Door de absurde stijgingen afgelopen maanden - Trauma van begin 2018 overheerst en zorgt voor voorzichtigheid inderdaad.
[ Voor 4% gewijzigd door MaStar op 22-02-2021 10:06 ]
Anoniem: 472287
Precies hetzelfde als vorige week... zolang hij deze week nog hersteld en eind vd week weer hoger staat als eind vorige week, is de cyclus niets veranderd.Pelox schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:58:
Het ziet er allemaal niet best uit vanmorgen.. pf heeft flink verlies gemaakt vannacht en dat verlies lijkt nu nog wat door te zetten.. twijfels twijfels.. nu nog uitstappen of hodl door de ellende door..
De eerste 3daily sinds 30 jan inderdaad.Rebbelx schreef op maandag 22 februari 2021 @ 10:03:
[...]
Dat is de eerste rode dag zeker na weken groen ?
Ellende valt toch mee... nog geen 2.5K minder dan de ATH.Pelox schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:58:
Das... nog geen 5 %
Ik ben iig gisteren wel voor een deel uitgestapt.
Ik hoop dus op nog 5-10% dippen... 50K ftw!!
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Fair enoughMatthias87 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:31:
[...]
Omdat BTC als enige langzamerhand zijn use-case daadwerkelijk aan het waarmaken is. Als store of value. Major economische ontwikkelingen zijn gaande en hoe onwaarschijnlijk het ook is, de kans wordt daadwerkelijk steeds ietsje groter dat Bitcoin daar een rol in zou kunnen gaan spelen.
Alle andere altcoins liften simpelweg mee op de prijs van Bitcoin en/of genieten de pumps (en dumps). Er is meestal totaal geen bijbehorend economisch model waarin de prijsschommelingen duidelijk worden. Zo zie ik wel degelijk toekomst in ETH en DOT, maar de prijsstijgingen op specifiek dit moment staan totaal niet in relatie tot de ontwikkelingen van nu - die zijn puur gekoppeld aan wat BTC aan het doen is + wat altcoin casino saus.
Verder is de dominance van Bitcoin 61%, die van ETH 12%, en verder komen alle coins daarna nog niet boven de 2% uit
Kan je de 24 word seed van Ledger ook in je Trezor inladen?Anoniem: 1032405 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 10:04:
[...]
Mocht de Trezor of Ledger stuk gaan dan koop je een nieuwe, vult daar je recovery seed in, en genereert zo de back up van je wallet om weer bij je coins te kunnen.
ps. indien iemand enkel wat btc en eth wil weg zetten is een nano S van Ledger prima maar ikzelf heb nu al spijt van het miniscule opslag van de S. BTC ETH en ZIL erop en het ding geeft al zowat paarse rook xD
Ik ook, ik word er gek van.BurnerT schreef op maandag 22 februari 2021 @ 10:27:
[...]
Kan je de 24 word seed van Ledger ook in je Trezor inladen?
ps. indien iemand enkel wat btc en eth wil weg zetten is een nano S van Ledger prima maar ikzelf heb nu al spijt van het miniscule opslag van de S. BTC ETH en ZIL erop en het ding geeft al zowat paarse rook xD
geen idee, maar je kan uiteraard gewoon je coins naar trezor overschrijven. Dat probleem heb je niet bij trezor. Je kan btc en tering veel shitcoins erop zetten en werkt nog prima.BurnerT schreef op maandag 22 februari 2021 @ 10:27:
[...]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Misschien zijn het weak-hands, misschien ben ik achteraf een genie, maar ik heb eieren voor m’n geld gekozen. ADA op €0,28 ingekocht en op €0,86 verkocht. Toch een mooie rally gepakt. Aan het einde van de week maar weer eens kijken hoe alles erbij staat. Heb wel vertrouwen in ADA en alles wat gaat komen, maar ook ADA is op dit moment eigenlijk nog vrijwel volledig afhankelijk van papa Bitcoin, en ik heb zo’n gevoel dat die niet eeuwig kan blijven stijgen.
...shit, ik zou vanmiddag de mijne net ophalen van PostNL.BurnerT schreef op maandag 22 februari 2021 @ 10:27:
[...]
Stiekem toch benieuwd: wie heeft een 100% stoploss op BTC staan momenteel, en voor welke trigger prijs?
ik niet. zit sinds vanmorgen 30% in fiat. Stoploss op spot doe ik niet, ook nooit gedaan en zal ik ook nooit doen. Margin trading is ander verhaal, maar daar heb ik nu niet open.goldmemberf1 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 10:38:
Stiekem toch benieuwd: wie heeft een 100% stoploss op BTC staan momenteel, en voor welke trigger prijs?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
BurnerT schreef op maandag 22 februari 2021 @ 10:27:
[...]
Dat zou niks nieuws mogen zijn voor jullie, dat zeggen ze zowat in elke review van dat ding
Dat durf ik niet te zeggen met 100% zekerheid, maar het lijkt me in het geval van een Bitcoin wallet geen probleem. Het is niet zo dat je een Trezor of Ledger gebonden wallet creëert, maar een Bitcoin wallet.BurnerT schreef op maandag 22 februari 2021 @ 10:27:
[...]
Een Bitcoin wallet gegenereerd met een Ledger kun je ook in de meeste software wallets invoeren.
Altcoins durf ik geen uitspraken over te doen.
Zeker, zoek eens op bip-39 in google.BurnerT schreef op maandag 22 februari 2021 @ 10:27:
[...]
Pff na jarenlang een mooie bag ETH en recentelijker wat aangeschaft alts nu echt serieus aan het nadenken om al dan niet i.i.ig alle ETH (85% van de PF) om te zetten naar FIAT.
Heb na de 2017 ook al alle mooie winsten zien verdampen met -90% door stug te hodlen, dat gaat mij niet meer een keer gebeuren. Had niet verwacht dat we zo snel door die 2000 USD heen zouden rammen. Dit was dus wel een moment dat ik zaterdag echt een wake up call kreeg en het idee om te cashen echt is gaan leven. Ik zie nu ook meer en meer weerstand om weer naar de 2000USD heen te kruipen.
Met mij zie ik ook andere bekendere Tweakers binnen de crypto space hun winsten pakken. Als slimme tweakers dit doen, dan zullen slimme whales en inverstors dit ook gaan doen. De vraag is dan of je dan uberhaupt nog voor een mooie prijs je coins kan dumpen. Niet alleen omdat de Exchanges dan gaan roken, maar ook omdat er wellicht te weinig buying power is om alles op te vangen.
Ik geloof nog steeds in een mooie toekomst voor BTC, ETH en wat andere alts, maar na deze bizarre rallly komt een keer een -40% binnen 2 dagen...
edit: Op moment van typen op de verkoop knop gedrukt.
Heb na de 2017 ook al alle mooie winsten zien verdampen met -90% door stug te hodlen, dat gaat mij niet meer een keer gebeuren. Had niet verwacht dat we zo snel door die 2000 USD heen zouden rammen. Dit was dus wel een moment dat ik zaterdag echt een wake up call kreeg en het idee om te cashen echt is gaan leven. Ik zie nu ook meer en meer weerstand om weer naar de 2000USD heen te kruipen.
Met mij zie ik ook andere bekendere Tweakers binnen de crypto space hun winsten pakken. Als slimme tweakers dit doen, dan zullen slimme whales en inverstors dit ook gaan doen. De vraag is dan of je dan uberhaupt nog voor een mooie prijs je coins kan dumpen. Niet alleen omdat de Exchanges dan gaan roken, maar ook omdat er wellicht te weinig buying power is om alles op te vangen.
Ik geloof nog steeds in een mooie toekomst voor BTC, ETH en wat andere alts, maar na deze bizarre rallly komt een keer een -40% binnen 2 dagen...
Ik heb overigens net 0,015 BTC laten uitbetalen en daar een Samsung Galaxy Fold 2 van gekocht.
Zo kan ik straks nog beter de rode candles bekijken op de bank.
Zo kan ik straks nog beter de rode candles bekijken op de bank.
hmm ja wel irritant, maar een app verwijderen en er evt later weer opzetten is vrij gemakkelijk en snelBurnerT schreef op maandag 22 februari 2021 @ 10:27:
[...]
Wat een paniekhazerij.Aslanboy1905 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 10:59:
Volgens mij ga ik de komende twee dagen gewoon niet naar mijn PF kijken. Lelijk dit.
Zoom eens een week uit, we zitten op het niveau van een dag of drie geleden.
Gaat dus nergens over.
Feit is dat de BTC gewoon erg snel in een korte tijd gestegen is.
Daar hoort een correctie op te volgen.
Koersen gaan nooit lang rechtlijnig omhoog zonder correctie.
Dit geeft alleen maar ruimte om in te kopen.
Vooral whales maken daar graag gebruik van.
Wat is CRO aan het doen dan?
* Meldt dan ook even wát jij ziet, en waarom dat raar is *
* Meldt dan ook even wát jij ziet, en waarom dat raar is *
[ Voor 56% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2021 11:54 ]
Heerlijk toch. Een BTC van meer dan 50K en nog zijn er mensen in paniek met een kleine correctie. Dat is iets dat zal blijven in deze wereld denk ik. Wel benieuwd of BTC het hier weer gewoon gaat houden zoals de afgelopen tijd steeds gebeurd is.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Liever nu een mooie correctie van prijs & sentiment dan te snel stijgen en einde bullrun. Volume vind ik tot nu toe nog niet overtuigend (beide kanten op).
Gratis geld verliezen is nooit leuk, tenzij het een gevonden portemonnee is die terug naar de rechtmatige eigenaar gaat.
Hebben een token burn aangekondigdmjoaris schreef op maandag 22 februari 2021 @ 11:05:
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
https://www.reddit.com/r/...billion_cro_to_be_burned/mjoaris schreef op maandag 22 februari 2021 @ 11:05:
Is geen dooddoener. Dit is gewoon een kleine correctie in een gigantische run omhoog.keepitfrosty schreef op maandag 22 februari 2021 @ 11:05:
[...]
haha altijd zon dooddoener "the when in doubt zoom out". Klopt vaak wel maar toch...
Gewoon doen kijk maar eens naar de bagholders van Lisk, Stratis, PIVX, ARK, Komodo en NEO.paul-s83 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 10:55:
Pff na jarenlang een mooie bag ETH en recentelijker wat aangeschaft alts nu echt serieus aan het nadenken om al dan niet i.i.ig alle ETH (85% van de PF) om te zetten naar FIAT.
Dat waren toch echt top coins in 2017, kijk maar eens wat ze hebben gedaan in prijs tijdens deze bull run

De bagholders van deze coins zaten jaren te wachten op deze bull run, een heupje omhoog danzkij BTC meer is het niet geweest. De meeste van deze coins staan ook alweer een tijdje buiten de top 100 CMC.
Gewoon cashen en wat BTC aanhouden dan zit je goed #wordtgeenbagholder
Haha ik heb dat ding al best een tijdje, voordat dat 'die nieuwe' uit kwam.mvds schreef op maandag 22 februari 2021 @ 10:43:
[...]
[...]
Dat zou niks nieuws mogen zijn voor jullie, dat zeggen ze zowat in elke review van dat dingDat was ook juist de reden om een paar tientjes extra uit te geven en voor de X te gaan. Over een paar jaar lach ik om die paar tientjes (hoop ik dan)
Maar ik ga er eentje bestellen, wordt weer eens tijd voor de hodl.
Kan maar dat riep iedereen in 2018 ookLuuk schreef op maandag 22 februari 2021 @ 11:08:
[...]
Is geen dooddoener. Dit is gewoon een kleine correctie in een gigantische run omhoog.
[ Voor 8% gewijzigd door keepitfrosty op 22-02-2021 11:14 ]
Dit dus.Jedi_Pimp schreef op maandag 22 februari 2021 @ 11:02:
Wat een paniek voor een correctie van nog niet eens 5%
Er kan nog veeeeeeel meer vanaf
Wel interessant; de bullrun van 2017 kende >5 correcties van ~40%. Al deze correcties tikten ongeveer de voorgaande ATH van de bovenkant aan.
Deze bullrun heeft 1 major correctie gehad vanaf de 42k naar 29k wat 30% is.
Vanaf 58k, de huidige ATH, kan je bijna 30% omlaag om de 42k nog eens op te zoeken.
Ik zeg niet dat het gebeurt, maar het kan best - nog zonder modellen te breken.
Zo lang elke private belegger zich dit voorhoudt, is er niets aan hand inderdaad. Enige verschil is dat die 'institutionele belegger' geen verlies gaat maken en crypto een zero-sum game is. Raad eens waar die winsten vandaag komenRicardovv schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:02:
Angst dat die gaat klappen word ingegeven door het verleden. Maar toen die in het verleden klapte was dat elke keer om verschillende redenen.
Mijn PF is momenteel alleen alt-coins (Binance). Stel ik wil een buy-limit instellen voor btc met nieuw geld, kan dat dan nu wel? Ik wil een bedrag in EUR/fiat klaar hebben staan om die limit order te laten uitvoeren maar ik kom er niet hoe dit nu werkt.
Ik wil wel graag gaan kopen, maar BTC mag van mij nog wel wat procenten omlaag nu.
Zou Amerika als ze wakker worden nog een extra prijsdaling gaan betekenen denken jullie?
Zou Amerika als ze wakker worden nog een extra prijsdaling gaan betekenen denken jullie?
[ Voor 36% gewijzigd door DaWayne op 22-02-2021 11:18 ]
Bloedbad incoming?
Note to self... Geen buy orders plaatsen in de morgen als je eigenlijk geen tijd hebt om de koersen te volgen
Flinke hap uit m'n winst van afgelopen week..
Note to self... Geen buy orders plaatsen in de morgen als je eigenlijk geen tijd hebt om de koersen te volgen

Flinke hap uit m'n winst van afgelopen week..
PIII 800@804 Mhz
Hahaha ja ik zat net te denken aan de users hier die op 35k riepen dat ze uitgestapt waren en gingen wachten op een correctie naar 20k... En me raar aankeken toen ik zei dat ik niet dacht dat die ging komen....Khaelos schreef op maandag 22 februari 2021 @ 11:14:
ok boys hou je vast daar gaan we!
BTC naar 35K euro
Nu zitten we op 50+k en wordt er nog uitgestapt, maar liggen de uit en instapmomenten gelukkig dichter bij elkaar.
Ik vraag me serieus af wat de uitstappers op 35k hebben gedaan. Met verlies op 38k weer ingekocht?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Commentaar op dit bericht (zowel positief als negatief)? Plaats die dan in Feedback op het cryptocurrency forum
[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2021 13:48 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
* Het is hier dus geen persoonlijk dagboek *
[ Voor 91% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2021 12:16 ]
https://cryptonews.com/ne...begins-this-spri-9295.htm
Nationale banken die in crypto stappen, gaat dat niet aan de geest ervan voorbij? Het gaat wel aan legitimiteit toevoegen, maar wat zou de impact in het algemeen zijn?
Nationale banken die in crypto stappen, gaat dat niet aan de geest ervan voorbij? Het gaat wel aan legitimiteit toevoegen, maar wat zou de impact in het algemeen zijn?
Anoniem: 736981
Gisteren best goeie calls gedaan zo blijkt
Hier en daar 10 tot 100’den gepakt door even uit te stappen.
Rustig afwachten nu
Ben trouwens eens met een nieuwe account begonnen en fixed 100euro. Kijken wat ik er kan van maken in 4 weken tijd.
Hier en daar 10 tot 100’den gepakt door even uit te stappen.
Rustig afwachten nu
Ben trouwens eens met een nieuwe account begonnen en fixed 100euro. Kijken wat ik er kan van maken in 4 weken tijd.
[ Voor 51% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2021 12:51 ]
Ja en nee. Banken hebben al heel lang een ander business model dan de initiele opzet. Gewoon geld verdienen, als crypto ook als valuta gezien wordt en dan doen ze er slim aan om dit ook te adopteren. Net zoals muziek maatschappijen jarenlang zich aan het verzetten waren tegen de digitale bronnen, wordt het nu min of meer omarmt met de streaming diensten.Drwho1 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 12:46:
Deze pilot is op zich niet eens zo verschillend van wat we nu hebben. Elke geprinte euro heeft en serienummer en over het algemeen is het toch allemaal digitaal.
Ik heb het al eerder hier even aangekaart en toen kreeg ik de reactie "je moet alleen iets doen als je het snapt", ondertussen heb ik me er echt wel in verdiept, maar ik krijg er nog geen vat op.
Mijn vraag: Polkadot staking. Hoe wérkt dat? En dan niet de theorie met nominators en validators en verschillende chains, want dat heb ik ondertussen wel gezien. Het punt is alleen dat ik (waarschijnlijk met een beperkt budget als ik zo kijk met welke bedragen er gesmeten wordt) dus een aantal DOTs wil bonden/staken en dat heb ik nu bij drie verschillende targets in m'n polkadot.js geprobeerd, maar dan krijg ik steeds voor iets van 1 a 2 dagen "Waiting nomination" en uiteindelijk ben ik dan "afgewezen" met "het risico dat je geen reward krijgt".
Ik heb ondertussen een accountje op Kraken gemaakt om daar (tegen 12% APY) te staken, maar iets in mij wil gewoon begrijpen waarom ik het niet zelf voor elkaar krijg. Zijn hier mensen die bovenstaande herkennen en zélf ervaring met staking (nominating) van Polkadot hebben? (met polkadot.js)
Mijn vraag: Polkadot staking. Hoe wérkt dat? En dan niet de theorie met nominators en validators en verschillende chains, want dat heb ik ondertussen wel gezien. Het punt is alleen dat ik (waarschijnlijk met een beperkt budget als ik zo kijk met welke bedragen er gesmeten wordt) dus een aantal DOTs wil bonden/staken en dat heb ik nu bij drie verschillende targets in m'n polkadot.js geprobeerd, maar dan krijg ik steeds voor iets van 1 a 2 dagen "Waiting nomination" en uiteindelijk ben ik dan "afgewezen" met "het risico dat je geen reward krijgt".
Ik heb ondertussen een accountje op Kraken gemaakt om daar (tegen 12% APY) te staken, maar iets in mij wil gewoon begrijpen waarom ik het niet zelf voor elkaar krijg. Zijn hier mensen die bovenstaande herkennen en zélf ervaring met staking (nominating) van Polkadot hebben? (met polkadot.js)
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Hierbij stapt een bank niet 'in crypto' alsof ze wat coins voor de hodl aankopen.Drwho1 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 12:46:
Het staat al een tijdje in de planning om aan die CBDC's te beginnen ('central bank, digital currency'), waarbij iedere euro/dollar/yen digitaal zijn plek heeft ipv zoals het nu werkt (geld komt simpelweg beschikbaar). China's pilot loopt al een tijdje, en nu start Japan ook.
Ook in de EU en in de US zijn er plannen om zoiets te doen.
Het is echter geen oplossing tegen het inflationaire van de huidige munten (dat blijft mogelijk) en de munten blijven 'centraal' gemanaged ipv decentraal zoals de meeste crypto.
Heb je dit gelezen? Vooral kopje Required minimum stake. Wellicht voldoe je daar niet aan? https://wiki.polkadot.network/docs/en/learn-nominatorspaceboy schreef op maandag 22 februari 2021 @ 12:58:
Ik heb het al eerder hier even aangekaart en toen kreeg ik de reactie "je moet alleen iets doen als je het snapt", ondertussen heb ik me er echt wel in verdiept, maar ik krijg er nog geen vat op.
Zie zelf de meerwaarde niet zo (voor gewone sterverlingen) van het staken op die manier. Via een exchange is dan wel zo makkelijk.
Ik denk niet dat het buiten het doel van crypto valt als banken zouden investeren. Zelf zie ik Bitcoin en overige crypto munten toch niet als een betaalmiddel voor kleine bedragen, ook het idee van je wallet in eigen beheer zie ik niet als een benodigde standaard voor het doel. Zelf zie ik crypto als een middel die financiële stabiliteit zou kunnen brengen op wereld wijd niveau. Dus landen waar banken minder sterk zijn uit zichzelf zouden meer kunnen leunen op crypto en banken in landen met een stabielere valuta zouden meer op hun eigen valuta kunnen leunen.Drwho1 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 12:46:
Voor mij is crypto dan ook echt een store of value als eerste doel en eigenlijk zie ik het als tweede plaats pas als een betaalmiddel. Sommige mensen denken dat crypto fiat moet vervangen of als dit niet gebeurt crypto geen bestaansrecht zou hebben. Ik denk dat het niet zo zwart wit is en beide heel goed naast elkaar kunnen bestaan. In dat opzicht denk ik dus ook zo over banken en crypto, dat banken een belangrijke rol spelen in de maatschappij en dat dit hand in hand kan gaan met crypto.
Dit gaat gewoon om gedigitaliseerde fiat, niets aan een CBDC is gedecentraliseerd. Overheid heeft nog seeds supply control, dit is gewoon fiat in een privacy onvriendelijk nieuw jasje.Drwho1 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 12:46:
Klinkt mooi allemaal, het is alleen nog maar een extra afbraak aan privacy. Want als cash verdwijnt als optie, ga jij dan je wiet, coke of viagra kopen via een CBDC?
Mooie stap naar een totaal regime, controle op uitgave. De natte droom van iedere dictatuur.
Goh, goeie. Die had ik nog niet gezien. Ik zit daar inderdaad (ver) onder. Crap. Nou ja, laat maar. Ik ga wel met alle Henk en Ingrids op Kraken zitten met m'n paar tientjes...sOid schreef op maandag 22 februari 2021 @ 13:03:
[...]
Heb je dit gelezen? Vooral kopje Required minimum stake. Wellicht voldoe je daar niet aan? https://wiki.polkadot.network/docs/en/learn-nominator
Zie zelf de meerwaarde niet zo (voor gewone sterverlingen) van het staken op die manier. Via een exchange is dan wel zo makkelijk.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ik noem dit wel een drop en vraag me af of er iemand een idee heeft waar het gaat stoppen? Zijn er ergens lijntjes te zetten? Btc 52k? Eth 1500? Alts hebben het zwaar te verduren en btc ziet en ook heel slecht uit.
2018 begon ook met een gezonde correctie..
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 22-02-2021 13:15 ]
Zero.
Je weet dat private banken ook gewoon geld creëren met een druk op de knop? Dit geeft de centrale bank juist controle over geldcreatie die ze nu niet hebben. En dat lijkt me een groot goed, degelijke fiat is helemaal niet gebaat bij private partijen die geld verzinnen. Een klein stapje in de goede richting zou zo'n CBDC zijn. Te meer als ik dan ook m'n geld gewoon bij de centrale bank kan stallen in plaats van dat ik dat gedwongen bij een commerciële partij moet doen die dingen met mijn geld doet die ik niet wil.Anoniem: 1032405 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 13:06:
[...]
Overheid heeft nog seeds supply control, dit is gewoon fiat in een privacy onvriendelijk nieuw jasje.
Klinkt mooi allemaal, het is alleen nog maar een extra afbraak aan privacy. Want als cash verdwijnt als optie, ga jij dan je wiet, coke of viagra kopen via een CBDC?
Mooie stap naar een totaal regime, controle op uitgave. De natte droom van iedere dictatuur.
Maar echte crypto is het natuurlijk allemaal niet.
Als je vertrouwen hebt in BTC kun je prima hodlen toch, ook al volgt er misschien een grotere correctie. Ik blijf zitten in ieder geval, ook in een aantal alts. Misschien nog wat bijkopen op de dalletjes. Overigens vind ik deze drop nog niet zo heel spannend.Pelox schreef op maandag 22 februari 2021 @ 13:14:
Ik noem dit wel een drop en vraag me af of er iemand een idee heeft waar het gaat stoppen? Zijn er ergens lijntjes te zetten? Btc 52k? Eth 1500? Alts hebben het zwaar te verduren en btc ziet en ook heel slecht uit.
Ik doe niet aan lijntjes, maar in een bullrun doet Bitcoin zo af en toe een 20-30 procent correctie.Pelox schreef op maandag 22 februari 2021 @ 13:14:
De top lag net iets boven de €48k. Er vanuit gaande dat we een 25% correctie krijgen dan zal het gedipt worden tot €36k.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
ETH/BTC op de 1D nadert de MA99. Ziet er niet geweldig uit
/f/image/QZm81KuWJvG08cX8TC9gsDaV.png?f=fotoalbum_large)
Verder op de 1H te zien dat de RSI al ongeveer een maand niet 2 dagen lang zo laag is geweest (rond de 40).
/f/image/QZm81KuWJvG08cX8TC9gsDaV.png?f=fotoalbum_large)
Verder op de 1H te zien dat de RSI al ongeveer een maand niet 2 dagen lang zo laag is geweest (rond de 40).
Ik let zelf vooral op de MA's. Bij BTC/USD de 1d MA7, bij ADA/BTC de 4h MA 99 en bij LINK/USDT ook de 4h MA 99.Pelox schreef op maandag 22 februari 2021 @ 13:14:
Bij deze voorbeelden heeft de koers zich de afgelopen maand(en) heel behoorlijk aan die lijnen gehouden, dus ben benieuwd of dat nu ook weer zo is.
Als dat geen stand houd weet ik eigenlijk nog niet wat ik ga doen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het topic verzandt na verloop van tijd toch weer regelmatig in een slowchat, maar voor de goede orde, slowchat is hier niet gewenst. Daarom:
En verder wat algemene regels
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Het topic verzandt na verloop van tijd toch weer regelmatig in een slowchat, maar voor de goede orde, slowchat is hier niet gewenst. Daarom:
- Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom. Voegt je post niets toe voor anderen? Post dan niet, het is hier geen persoonlijk dagboek.
- Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
- Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.
En verder wat algemene regels
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!