As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Zeker als je bedenkt dat het de eerste generatie van deze producten is. Hue is niet goedkoop, maar het grootste voordeel vind ik dat h t gewoon werkt, dimt altijd zonder knipperen en het is voor LED erg mooi licht.Uberprutser schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 12:43:
Na ruim 13 jaar lijken mijn 2 Hue lampen boven de eetkamertafel het toch wat moeilijker te krijgen.
De ene heeft een whine, welke bij vol vermogen steeds beter is te horen en de ander is vaak z'n verbinding kwijt waardoor ie niet reageert of pas een seconde of 10 later aan/uit gaat. Ook lijkt het warm wit steeds slechter te worden. Lijkt erop dat ze toch vervangen moeten gaan worden. Al met al 13 jaar en dagelijks meerdere uren aan vind ik best een prestatie.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Let op:
Om producten over te nemen/te verkopen kun je V&A gebruiken. Gelieve niet met dit soort posts het topic vervuilen.
Kortingen/aanbiedingen m.b.t. Hue hier graag plaatsen: [Aanbiedingen / Kortingscodes] Philips Hue
Zigbee dealtjes bespreken kan hier: Zigbee randapparatuur aanbiedingen- & kortingscodetopic
Om producten over te nemen/te verkopen kun je V&A gebruiken. Gelieve niet met dit soort posts het topic vervuilen.
Kortingen/aanbiedingen m.b.t. Hue hier graag plaatsen: [Aanbiedingen / Kortingscodes] Philips Hue
Zigbee dealtjes bespreken kan hier: Zigbee randapparatuur aanbiedingen- & kortingscodetopic