Hier best veel van hue hangen. Nu is mijn hue led strip plus uit het niets overleden. Al contact gehad met Signify maar hij is echt dood. 2 jaar en 1 maand oud, dus ze geven ook geen garantie meer. De led strip is ook nog eens weinig gebruikt. Ook is dit al het 3de hue product die het begeeft net nadat de garantie is verlopen.
Ik gebruik ook veel ertussen van de Ikea, en dat heeft het echt nog nooit begeven. Voor de prijs, vind ik de kwaliteit van Hue wel echt tegen vallen.
Ik heb een vervanger nodig, maar de WAF is heel erg laag. Ze vind het al belachelijk duur, maar nu het ook nog snel stuk is vind ze dat ik maar naar de action moet haha. Meer mensen die hier tegenaan lopen?
Ik gebruik ook veel ertussen van de Ikea, en dat heeft het echt nog nooit begeven. Voor de prijs, vind ik de kwaliteit van Hue wel echt tegen vallen.
Ik heb een vervanger nodig, maar de WAF is heel erg laag. Ze vind het al belachelijk duur, maar nu het ook nog snel stuk is vind ze dat ik maar naar de action moet haha. Meer mensen die hier tegenaan lopen?
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/zfckk0hZ6iQkO2XgF2P6i4nD.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/qzFt5m8cFoX7d0zOPkW0C3QD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1RCp76yNPgpkc9FN7rBk9VW8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IHatlKt1YmwVDZdMGYksge7v.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aGrs4VfvwPpKqiaI4Za5V9SQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7WoN06kcOu2fzP7fce0tAUvf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/llps27M1mCscHhbkjQLmmwZ4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tgXviMCEvAGxLyoBJFSsnu9q.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pyIUmHckmfecZoqWtxDqqjYS.jpg?f=fotoalbum_large)