Ik heb niet die ROBB aan/uit schakelaar, maar volgens mij ziet Hue dat als een lamp die alleen aan/uit kan.Magic6399 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 22:25:
Momenteel ben ik bezig de slaakamer wat 'slimmer' te maken, maar kom nog niet helemaal uit mijn volgende wens:
Ik wil de 'domme' plafondlamp 'slim' maken. Dit is niet heel lastig, maar deze slimmigheid wil ik gaan koppelen met Hue LED-strips. Kan ik die met een ROBB Smart Aan Uit Schakelaar aan elkaar koppelen, en ze ook weer afzonderlijk van elkaar schakelen via de HUE app/HUE draadloze dimmer? (m.a.w.: ziet de HUE app de Schakelaar als een module, net zoals een wall switch?)[Afbeelding]
Zo werkt het wel met mijn Ecodim.07 dimmer (dan ziet Hue deze als dimbare lamp).
Wil je je lamp en ledstrip tegelijk schakelen dan kun je dat met een slimme schakelaar zoals de Hue dimmer switch. Dit is niet hetzelfde als een Hue wall switch!
Ik heb zelf geen ervaring met de Wall Switch.
Feel free to Buy me a coffee

:strip_exif()/f/image/xS8gEobxpuepCvXJZbwVFcXe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pGa0VwQcwLVgyyncQ2ZTeXcC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/s4g1R9unIbuMaRsG4VnvliO4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EGwht0UFHVlkhBf7UVLGLIco.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lapHbrE3DpREzxirmSTksx9y.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/ZoGG5h4OLpbLBuFrxNEWfYqn.jpg?f=fotoalbum_large)
            :strip_exif()/f/image/WyzLAiDvskbdJzeYxlFJHk14.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/CAKzSpBta9AAUJ1CV0PCcM7Z.jpg?f=fotoalbum_large)

:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/uZfEP2X91vIwy3yAk82sGcNC.jpg?f=user_large)