Probleem:
4x gu10 hue ik er een paar dagen uitgehad ivm onderhoud lamp kap.
Het betreft 2x een armatuur met elk 2x gu10 color lampen. Die gekoppeld zijn aan de philips bridge.
In elk armatuur werk 1 lamp en de ander niet terwijl er niks aan de armatuur is gewijzigd want het werkte eerst gewoon. Draai ik er een gu10 halogeen in dan zit er gewoon stroom op.
Nu stond er bij beide lampen dat ze niet bereikbaar zijn.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb een hue switch maar daar zitten deze lampen niet aangekoppeld deze zaten alleen rechtstreeks op de bridge.
Je kan de lampen met een switch resetten. Door ze op 10cm de switch te houden zegt manual... Uitleg verteld alleen niet dat ze dan wel gekoppeld moesten zijn aan die switch... neem aan dat gewoon er een switch naast houden die niet gekoppeld is niet gaat werken?...
Ik heb ze verwijderd via instellingen en ze zijn nu niet meer zichtbaar in de hue app.
Heb een stekker met hieraan 2x gu10 fitting gemaakt zodat ik makkelijker bij de lampen kan.
De lampen er 1 uur uitgehad maar ze gaan niet aan. Fitting is 100% werkend.
Geprobeerd om de lamp via serienummer te zoeken. Dan worden ze niet gevonden.
Kan uiteraard volle bridge reset doen maar dat is erg omslachtig met 30 lampen ingesteld.
Iemand suggesties?
Lamp reageerd niet op stroom aan/uit ook niet met 10 minuten de stroom eraf van de lampen. Ze zijn niet vindbaar op serienummer.
Ook gaan de lampen niet meer aan. Dus ook niet fel wit licht.
Verplaatst naar het grote topic
[
Voor 3% gewijzigd door
Septillion op 26-10-2024 11:46
]