Ik heb er nu ongeveer 15 uur inzitten en ik ben toch wel onder de indruk.
-Mijn maakt het niet uit dat er geen scoreboard in zit, want ik ben toch niet de beste van het spel

-De beste gun van de beta moet je zo snel mogelijk vervangen. De 2e Assault en die pp9 zijn zoveel beter.
- Ik vind de mappen echt heel tof. Gisteren ook even portal gespeeld en de oude en nieuwe mappen verschillen wel heel erg. Zelf roep ik gewoon vaak een voertuig op om vervolgens snel naar een relevant punt te gaan.
- ik speel eigenlijk alleen conquest en de punten zijn echt goed. Dat het daarom wat kaler is lijkt mij vrij logisch. Het gaat om de conquest punten. Ik ben wel van mening dat grotere maps het niet altijd beter maken.
- gecombineerde vlaggen(A1 + A2) vind ik een fijne nieuwe feature. Sowieso speel ik vaak dit soort locaties omdat je dan lekker tussen 2 locaties gaat aanvallen en verdedigen.
-Deze build is zoveel beter dan de beta, maar toch lagged het regelmatig. Verder vallen de bugs me erg mee. Reload blijft soms in het scherm staan. Soms blijf ik ergens tussen zitten.
- De tornado's zijn eigenlijk wel een gimmick en voegen vrij weinig toe. Gisteren 1 x gehad dat ik een voordeel had van de tornado toen ik vast zat tussen veel vijanden. Maar overal het algemeen doet het me weinig.
-Grafisch vind ik het prima, zeker als je het afzet om hoe groot de map is. Vergelijk dit maar eens met COD.
-Geluid vind ik wel echt heel zwak, ik hoop dat dit nog iets verbetert gaat worden.
-Het lijkt me ook beter dat controller gamers alleen met controller gamers spelen en niet met keyboard gamers.
-Helikopters blijven OP. Ik heb dit nooit begrepen, een little bird zou je toch met 1 rpg neer moeten krijgen.
-Geldt ook voor de hovercraft. Dit zal nog wel aangepast worden lijkt me.
-Levelen gaat best snel, zelf ben ik inmiddels level 19.
-Portal is ook leuk! Maar met 128 man spelen op een map die eigenlijk voor 32 is vind ik wel rommelig.
-Het XP farmen vind ik echt genant. Die lui zijn gewoon sneu, sorry maar echt, bah.
Al met al ben ik er wel blij mee. Het schijnt dat er komende vrijdag een patch komt. Hopelijk lost dit een aantal zaken op. Maar ik blijf het voorlopig lekker veel spelen

.