PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Zit EA Play niet alleen bij Gamepass Ultimate? Weet niet of je die versie hebt?RawChild schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:22:
[...]
ik ook, maar heb ook een series s staan met Gamepass, maar ik zie battlefield 2042 nog niet staan. (ik zou 10 uren moeten kunnen proberen begrijp ik)
Probeer via xbox app te installeren op je gsmRawChild schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:22:
[...]
ik ook, maar heb ook een series s staan met Gamepass, maar ik zie battlefield 2042 nog niet staan. (ik zou 10 uren moeten kunnen proberen begrijp ik)
Heb ik toevallig net geprobeerd, kan het allemaal aanvinken op m'n gsm, maar op m'n XsX gebeurt er niets.summaheat schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:14:
[...]
Probeer via xbox app te installeren op je gsm
XBL: theArthurrrr
At the moment, standard EA Play members, including the membership included with Xbox Game Pass Ultimate, will get a 10-hour trial of Battlefield 2042 starting on November 12, 2021Poulske schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:26:
[...]
Zit EA Play niet alleen bij Gamepass Ultimate? Weet niet of je die versie hebt?
EA Play is de volledig game die via GPU 10 uur trial geeft.
Hebben ze lekker duidelijk gedaan bij EA, de vroegere EA Access/EA Play heten nu dus EA Play en EA Play Pro

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 11-11-2021 11:23 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb battlefield wel kunnen downloaden, geen preorder maar wel GPU.
[ Voor 31% gewijzigd door BlazeMuis op 11-11-2021 12:01 ]
-levelcap, jackfrags, enzovoort..
update:
Levelcapgaming
Jackfrags
In progress review gamespot
Westie
[ Voor 74% gewijzigd door RawChild op 11-11-2021 12:33 ]
maar we kunnen 'm ook niet vast downloaden, toch?Poulske schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:17:
Ik moet helaas tot 00:00 wachten met mn PS5, maar heb er zin in!
(Heb de disk versie besteld bij Bol.com, maar wil morgen toch ff spelen van met EA Play op de PS5).
PSN: Maichel
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Gek. Hier staat er niets bij. Of ik moet het eerst aanschaffenBuizerd__NL schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:14:
[...]
Ja, in ieder geval wel op PS5.
Bij het kopen van EA games, staat onder de normale aankoop, ook kopen met EA play. Dan word je doorverbonden naar de EA om abonnement af te sluiten.
:strip_exif()/f/image/aNXizTJDGUGj1RvBmjB4RV5w.jpg?f=fotoalbum_large)
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
[ Voor 14% gewijzigd door Buizerd__NL op 11-11-2021 12:46 ]
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Maar wat als je niet wilt preorderen, maar alleen de 10 uur wilt spelen met EA play? Dat is dan pas alleen morgen, toch?Buizerd__NL schreef op donderdag 11 november 2021 @ 12:45:
Ja, wanneer je geabboneerd bent, dan kun je het standaard edition kopen voor 72 euro.
Ik wil morgen de 10 uur versie digitaal spelen....en later verder spelen op mn disk-versie.
Op console gaat dat niet, dat is volgens mij alleen voor PC.Maichel schreef op donderdag 11 november 2021 @ 12:46:
[...]
Maar wat als je niet wilt preorderen, maar alleen de 10 uur wilt spelen met EA play? Dat is dan pas alleen morgen, toch?
Ik wil morgen de 10 uur versie digitaal spelen....en later verder spelen op mn disk-versie.
Heb dit al heel vaak gedaan op de PS5 hoorBuizerd__NL schreef op donderdag 11 november 2021 @ 12:47:
[...]
Op console gaat dat niet, dat is volgens mij alleen voor PC.
Die 10 uur spelen werkt 100% op console, doe ik regelmatig
https://help.ea.com/en-gb...ture-in-battlefield-2042/

Zojuist kunnen spelen door Xbox op Land Nieuw-Zeeland gezet te hebbenRivanov schreef op donderdag 11 november 2021 @ 12:20:
Xbox kan spelen via Nieuw-Zeeland.

Helaas nog even wachten tot vanavond; nog even aan t werk
Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra
Ziet er goed uit hoor ik denk dat we gewoon een supervette game krijgen met veel content hoor mensen:)RawChild schreef op donderdag 11 november 2021 @ 12:03:
Allemaal push berichten nu van youtube van de content creators, die komen met hun impressies.
-levelcap, jackfrags, enzovoort..
update:
Levelcapgaming
[YouTube: Battlefield 2042 First Impressions & Gameplay - Big Wins, Big Fails]
Jackfrags
[YouTube: Battlefield 2042 Gameplay - Hazard Zone, Portal, Conquest.]
In progress review gamespot
[YouTube: Battlefield 2042 Review-In-Progress]
Westie
[YouTube: Battlefield 2042 Multiplayer Gameplay: Portal, Hazard Zone & Conquest!]
Playstation 5
Ik heb hem in de PS Store gekocht, dus heb hem wel al gedownload. Als je fysiek hebt gekocht moet je inderdaad even wachten.Maichel schreef op donderdag 11 november 2021 @ 12:06:
[...]
maar we kunnen 'm ook niet vast downloaden, toch?
(Heb de disk versie besteld bij Bol.com, maar wil morgen toch ff spelen van met EA Play op de PS5).
@RawChild Even de review in progress bekeken, maar klinkt goed, ben heel erg benieuwd vanavond.
Ze zijn ook zeer positief over de operators.
[ Voor 15% gewijzigd door Poulske op 11-11-2021 13:51 ]
Ja klopt vond ik ook. Vond eigenlijk Levelcap nog vrij negatief, zeker over de Hazard zone mode.Poulske schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:26:
[...]
Ik heb hem in de PS Store gekocht, dus heb hem wel al gedownload. Als je fysiek hebt gekocht moet je inderdaad even wachten.
@RawChild Even de review in progress bekeken, maar klinkt goed, ben heel erg benieuwd vanavond.
Ze zijn ook zeer positief over de operators.
Maar goed, ik zal zien of ik nog voor 12 uur battelfield op mijn series S krijg (heb wel ultimate, maar via gamepass zie ik hem niet en via de store moet ik gewoon betalen) en aders vanavond om 12 uur even een uurtje en morgen overdag ouderwets no-life battlefield spelen

https://playsense.nl/471560/review-battlefield-2042/
BF2042 was toch één groot fiasco?!?
Ja groteren maps en 128 ipv 64 man (naast vast ook grafische verschillen). Bij de duurdere versies (Gold en Ultimate) zitten zowel de PS4 als de PS5 versie inbegrepen dus als je niet wil wachten is dit misschien de beste optie...Dropkogel schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:31:
Is BF2042 versie voor de PS4 een goede keuze, of kan ik beter nog (even ?? ) wachten todat ik een ps5 in bezit heb? Heb begrepen dat er in de twee versies van BF. verschil zit.
Mja, volgens mij als je hem digitaal koopt koop je hem ook voor de ps4 en ps5 tegelijk. Dan kun je in elk geval al spelen.Tim01 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:42:
[...]
Ja groteren maps en 128 ipv 64 man (naast vast ook grafische verschillen). Bij de duurdere versies (Gold en Ultimate) zitten zowel de PS4 als de PS5 versie inbegrepen dus als je niet wil wachten is dit misschien de beste optie...
Op de Playstation dus volgens mij alleen met de duurdere versie. Als je de standaard versie koopt krijg je alleen de PS4 of de PS5 versieOxigeon schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:48:
[...]
Mja, volgens mij als je hem digitaal koopt koop je hem ook voor de ps4 en ps5 tegelijk. Dan kun je in elk geval al spelen.
Volgens mij moet je dan de versie kopen die €79.99 kost (oftewel de Cross gen-bundle). De versie die een tientje goedkoper is werkt alleen op de ps4.Tim01 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:53:
[...]
Op de Playstation dus volgens mij alleen met de duurdere versie. Als je de standaard versie koopt krijg je alleen de PS4 of de PS5 versie
[ Voor 3% gewijzigd door Oxigeon op 11-11-2021 15:55 ]
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
Ja zeker!Frez schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:56:
Kan ik met de NZ truc de 10u trial al spelen op series X?
Kun je me even helpen? Kan de download niet vinden in de store. Ben al naar new sealants geswitched.
Ik geloof dat die wereldwijd op hetzelfde tijdstip online gaan. Vanavond om 17.00Frez schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:05:
[...]
Kun je me even helpen? Kan de download niet vinden in de store. Ben al naar new sealants geswitched.
DankjewelOxigeon schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:06:
[...]
Ik geloof dat die wereldwijd op hetzelfde tijdstip online gaan. Vanavond om 17.00
Tuurlijk. Ik neem aan dat je het spel al aangeschaft heb? Stuur me maar direct een berichtje, voordat we hier een slow chat hebben.Frez schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:05:
[...]
Is er al info bekend of er grote verschillen zijn tussen de ps5 versie en series X? Bijv. Qua dolby atmos of performance? Dan weet ik welke versie ik moet kopen...
Het tweede minpunt kan ik begrijpen. Daarvoor moet je gewoon op de community wachten en ze een aantal weken gunnen, die gaan het waarschijnlijk anders aanpakken.Oxigeon schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:05:
En er staat een review online:
https://playsense.nl/471560/review-battlefield-2042/
De eerste dagen verwacht ik zelf nog niet zulke uitgebreide/bijzondere regels, daarvoor heb je gewoon even de tijd nodig om het uit te pluizen.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Beetje raar om dit idd in een review die voor de launch uitkomt al mee te nemen. Als de tools maar goed zijn (en dat blijken ze) dan komt de rest vanzelf welRobinNL schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:24:
[...]
Het tweede minpunt kan ik begrijpen. Daarvoor moet je gewoon op de community wachten en ze een aantal weken gunnen, die gaan het waarschijnlijk anders aanpakken.
De eerste dagen verwacht ik zelf nog niet zulke uitgebreide/bijzondere regels, daarvoor heb je gewoon even de tijd nodig om het uit te pluizen.
Dolby atmos moet je appart aanschaffen op de xbox. Verder zullen ze vrijwel identiek zijn aan elkaar.Frez schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:23:
Ik weet genoeg ^ 😁
Is er al info bekend of er grote verschillen zijn tussen de ps5 versie en series X? Bijv. Qua dolby atmos of performance? Dan weet ik welke versie ik moet kopen...
Voor de ps5 ben ik hem nu ook aan het downloaden. Zodra de Kids in bed liggen ga ik ook even proberenxNikobellicx schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:20:
Je kan nu al de 10 uur trial spelen op ps5 en Xbox alleen liggen bij Xbox de servers er al uit volgens mij.

Heb er wel zin in verder en wil ook niet negative nancy zijn, gewoon knallen
Edit: hmm ik dacht dat ik al mocht spelen in NL, maar nu even naar NZ gewisselt en hij start wel.
[ Voor 29% gewijzigd door Martinspire op 11-11-2021 17:53 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
In de store staat naast kopen ook een knopje om de trial to doen. Misschien ergens een dropdown in de buurt van buy oid. Je moet in ieder geval in de store zijn...RawChild schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:53:
Op de ps5 heb ik geen ea play. Maar op de Xbox wel, maar kan die game nergens vinden, ja in de store, maar dan moet ik betalen. EA play app vind ik hem ook niet in. Iemand een tip? Anders wacht ik toch maar tot 12 uur voor de ps5 versie
Als het goed is staat hier iets: https://www.xbox.com/nl-n...x-series-x-s/9p0t51bddwvtnickdew schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:56:
Hoe download ik de 10 dagen via gamepass? Staat nergens tussen
"EA PLAY OPHALEN
Gratis proefversie met EA Play"
Goeie tip, maar ik zie het helaas nergens, wel dat ik 10 euro goedkoper uit ben door EA play.Martinspire schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:55:
[...]
In de store staat naast kopen ook een knopje om de trial to doen. Misschien ergens een dropdown in de buurt van buy oid. Je moet in ieder geval in de store zijn...
Cross play alleen uitzetten via xbox (maar volgens mij is daar geen optie voor, hier moet ik even naar zoeken)
Veel bots online, op zich niet raar, maar toch.
Geen default setting voor voertuig om te rijden met triggers en schieten met schouderknoppen.
In eerste potje kun je niet bij de map of diverse instellingen ingame
Geen specifieke server kunnen joinen met de normale conquest mode.
Eerste spawn in normale potje meteen spawnrape van chopper op gebouw. Hmmm...
Tweede in een chopper maar die controls zijn echt fucked up zeg, what the hell
Naja, ga maar gewoon schieten, dat lijkt nog wel aardig te gaan...
[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 11-11-2021 18:25 ]
Ik krijg een foutmelding. Via de Xbox zelf kan niet of moet ik locatie nog aanpassen?Martinspire schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:57:
[...]
Als het goed is staat hier iets: https://www.xbox.com/nl-n...x-series-x-s/9p0t51bddwvt
"EA PLAY OPHALEN
Gratis proefversie met EA Play"
Ja dat viel me in de beta ook al tegen, duurde echt ff voordat ik een beetje door had hoe het werkte (terwijl vroeger echt me goed kon uitleven in de littlebird). Werkt allemaal niet zo logisch op een of andere manier.Martinspire schreef op donderdag 11 november 2021 @ 18:23:
Tweede in een chopper maar die controls zijn echt fucked up zeg, what the hell
Verwacht er maar niet veel van. Ze gaan niet een week na de release de game al voor (veel) minder weggeven denk ik.greatgonzo schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:17:
iemand al Black Friday aanbiedingen gespot?
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Games & Apps > Full library > EA Play > Game trials > select edition > tab "Free Trial".nickdew schreef op donderdag 11 november 2021 @ 18:47:
[...]
Ik krijg een foutmelding. Via de Xbox zelf kan niet of moet ik locatie nog aanpassen?
Download hem nu zelf ook.
[ Voor 4% gewijzigd door RawChild op 11-11-2021 19:52 ]
Is die versie 51 GB? Hij opent wel het spel bij mij, maar kom niet verder dan het beginscherm. Connectie errorsRawChild schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:52:
[...]
Games & Apps > Full library > EA Play > Game trials > select edition > tab "Free Trial".
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
De grote mappen zien er te groot en te kaal uit.
[ Voor 13% gewijzigd door DoubleDutch op 11-11-2021 20:14 ]
Krijg dit ook niet voor elkaar. Die versie die ik al in de pre-load heb zegt dan “oeps je bent te vroeg”. Ook als ik hem start via EA Access.RawChild schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:52:
[...]
Games & Apps > Full library > EA Play > Game trials > select edition > tab "Free Trial".
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
En staat er dan geen “Probeer proefversie” of iets dergelijks bij? Als ik daar op klik start hij wel het spel op, om vervolgens niet te kunnen connecten.Donstil schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:14:
[...]
Krijg dit ook niet voor elkaar. Die versie die ik al in de pre-load heb zegt dan “oeps je bent te vroeg”. Ook als ik hem start via EA Access.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
psn: t-zakje
In gamepass of store? Of weer een andere app? Ea play zegt hij abonnement beheren. Zit toch bij game pass in?Donstil schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:14:
[...]
Krijg dit ook niet voor elkaar. Die versie die ik al in de pre-load heb zegt dan “oeps je bent te vroeg”. Ook als ik hem start via EA Access.
Gevonden!
[ Voor 10% gewijzigd door nickdew op 11-11-2021 21:01 ]
Nee dat staat er bij mij niet bij helaas.Jeroenvde89 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:17:
[...]
En staat er dan geen “Probeer proefversie” of iets dergelijks bij? Als ik daar op klik start hij wel het spel op, om vervolgens niet te kunnen connecten.
Heb alles er nu even af gegooid. Morgen nog eens kijken.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Portal is pure heaven.
Ik kom later met een uitgebreidere conclusie
Mijn ervaring is dat dat in 3 & 4 prima ging maar in de laatste twee games was dat lastiger en dus speelde ik die met een vast groepje.
Straks switchen naar de ps5, want speel nu op de series S, wordt dus nog mooier als het goed is 😬
[ Voor 34% gewijzigd door RawChild op 11-11-2021 23:03 ]
Het verbaasd me soms echt wat die series S presteert.RawChild schreef op donderdag 11 november 2021 @ 23:00:
Even op de Xbox gespeeld, maar ik ben heel enthousiast. Speelt heerlijk en ziet er fantastisch uit.
Straks switchen naar de ps5, want speel nu op de series S, wordt dus nog mooier als het goed is 😬
Een schoenendoosje die je niet eens hoort maar de prestaties zijn geweldig.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Zeker mooi, maar bij mij zagen de explosies er wel heel blokkerig uit. Nu even zien op de ps5 hoe dat is.joenes30 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 23:33:
[...]
Het verbaasd me soms echt wat die series S presteert.
Een schoenendoosje die je niet eens hoort maar de prestaties zijn geweldig.

Ik krijg de goede settings ook nog niet te pakken. Ik mis m'n Veteran instellingen voor de vehicles. Heb geprobeerd om ze custom in te stellen, maar dat was een drama. Door een bug crashte de game telkens als ik iets wilde instellen. Zelfs terug naar default wilde niet meer. Heb dus alle instellingen op de PS5 en de Cloud kunnen wissen en opnieuw kunnen beginnen.
[ Voor 7% gewijzigd door Geronimous op 12-11-2021 02:41 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Vreemd, voor mij is het heel duidelijk wie mijn team mates zijn door de blauwe bol boven hun hoofd.nickdew schreef op donderdag 11 november 2021 @ 23:35:
Net 1 potje snel gespeeld. Heb BF4, 1 en 5 echt veel gespeeld maar kan hier maar niet aan wennen. Speel op een series X maar het ziet eruit als BF4. Speelt allemaal erg traag. Teammates staan netzoals in de beta geen icons boven. Iedereen zit nog steeds op teamgenoten te schieten. Ze leren het ook nooit
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Als je sneller unlocks wil kan je ook gewoon tegen bots spelen in AoW. Heb dat vannacht ook een x gedaan, je maakt dan veel meer kills en levelt ook gewoon en zo. Ging mij er vooral om dat ik daar beter kon leren vliegen , want daar ben ik nog steeds slecht in. En je kan de maps iets relaxter verkennen.
Top dat is voor mij ook een goed idee om te doen gezien ik de laatste BF games heb overgeslagen, in de beta ging dat vliegen voor geen meter:)RawChild schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 07:05:
Ik had ook geen problemen.
Als je sneller unlocks wil kan je ook gewoon tegen bots spelen in AoW. Heb dat vannacht ook een x gedaan, je maakt dan veel meer kills en levelt ook gewoon en zo. Ging mij er vooral om dat ik daar beter kon leren vliegen , want daar ben ik nog steeds slecht in. En je kan de maps iets relaxter verkennen.
Vanmiddag eindelijk echt aan de slag heb er zin in
Playstation 5
What to do?!
Waar heb je de meeste vrienden opzitten die BF willen spelen? Met leuke squad spelen maakt het spel veel leuker nog natuurlijk.Frez schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:06:
Twijfel zo enorm tussen Series X en Playstation.
What to do?!
Playstation 5
weet ik niet.. BF1, BF5 en COD WW2 gingen toen ook van €65 naar €55, dat vind ik opzich wel een mooie aanbiedingRobinNL schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:45:
[...]
Verwacht er maar niet veel van. Ze gaan niet een week na de release de game al voor (veel) minder weggeven denk ik.
Qua graphics verwacht je veel verschil?Stylze schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:10:
[...]
Waar heb je de meeste vrienden opzitten die BF willen spelen? Met leuke squad spelen maakt het spel veel leuker nog natuurlijk.
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Ban je nu met random squad aan spelen of met bekende ?Rivanov schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:18:
Mijn god wat is Portal toch geweldig. Echt heerlijk die oldschool BF's!
Gisteravond met bekende. Vanochtend met randoms.jori040 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:49:
[...]
Ban je nu met random squad aan spelen of met bekende ?
kale mappen met wat gebouwtjes en containers hier en daar verspreid. Textures zijn ook echt van lage kwaliteit. Ik liep nog steeds met mijn squad dwars door liftdeuren heen....
Ik was zeer verbaasd dat zelfs Bad Company 2 in Portal er beter uitziet als 2042. Dat was wel echt fun trouwens, maar niet iets waar ik nu Full Price voor neerleg. Daarvoor voelt het nog te veel aan als een demo.
Misschien ooit nog eens kopen als ze heel BC2 hebben geremastered in Portal.
Ja dit kan. Let er alleen wel op dat je de game echt helemaal volledig afsluitcypress3d schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:46:
Dit is een trial voor 10 uur meen ik…. Ik wil vanavond met een groep mensen online gaan en lekker knallen maar kan ik ook nu bijv een uurtje of 2 pakken, dan stoppen en dan de resterende 8 uren later vandaag weer oppakken?! Of is het activeren van de trial en 10 uren lopen af?!
Precies dit, een uur zitten klote met settings goed zetten, vervolgens crasht de game.Geronimous schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 02:36:
Nou, ik moet m'n draai nog vindennog geen unlocks, geen mapkennis, geen teamplay en dus van alle kanten ergens lukraak worden doodgeschoten...
Ik krijg de goede settings ook nog niet te pakken. Ik mis m'n Veteran instellingen voor de vehicles. Heb geprobeerd om ze custom in te stellen, maar dat was een drama. Door een bug crashte de game telkens als ik iets wilde instellen. Zelfs terug naar default wilde niet meer. Heb dus alle instellingen op de PS5 en de Cloud kunnen wissen en opnieuw kunnen beginnen.
Vandaag weer vrolijk verder proberen. Ik ben alleen nog AI bots tegen gekomen.
Straks maar eens aan Portal beginnen.
Standaard BF2042 mappen zijn inderdaad nogal "meh" op dit moment.Poulske schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:22:
Moet ook nog even mn draai vinden. Vind Conquest in All Out Warfare af een toe een dode bedoeling en Breaktrough is mij veel te druk.
Straks maar eens aan Portal beginnen.
Portal is pure heaven.

Er is een apart topic voor de PC: [PC] Battlefield 2042