RawChild schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 21:13:
Ik heb net weer paar potjes gespeeld, maar ik ben er wel even klaar mee.
Ik kreeg amper iemand dood, schiet schijnbaar alles mis, en ik ben op afstand zo dood, dan vind ik er al snel niks meer aan. Ook enorm veel lag, terwijl mijn vrienden daar amper last van hadden.
Morgen maar weer eens proberen.
Ligt bij mij zwaar aan het potje, soms zie ik namelijk duidelijk dat mijn of het andere team meerdere squads hebben die duidelijk in een party/Discord zitten en dus lekker met zijn viertjes overal door heen knallen.
Ik sta vaak bij een flag met 1-2 andere solo spelers en dan bam komt er een squad binnen, vergeet natuurlijk niet dat bij een squad je bij elke squad maat je kan spawnen, dus 1 iemand van je squad hoeft het te overleven en binnen no time is de hele squad weer op locatie.
Ondertussen in mijn team is 80% lekker solo lone wolf aan het rond rennen waardoor iedereen erg verspreid is, resultaat is we verliezen + ik word overal neer gemaaid door de veel betere verzorgde squads.
Mijn tip, probeer bij je squad te blijven ook al zijn ze een vreemdeling of ren mee met de massa, hierdoor maak je ten eerste leukere gevechten mee en ten tweede je kan sneller targets overnemen
PS: Het is nooit erg om solo lekker te banjeren, maar als je gek word dat je continu dood kan je beter mee rennen met je squad of legertje.
En dan nu een vraag, zou ik in de volledige game een server kunnen starten met alleen maar bots om rond te banjeren? Misschien met Portal?
[
Voor 4% gewijzigd door
Vagax op 07-10-2021 21:50
]